SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Dzisiejszego dnia głównym tematem jest nauka stania na rękach :) Przy ścianie już stoję z łatwością. Przyszedł czas na naukę wejścia. 27 - 10 - 2015, wtorek. A. Rozgrzewka. B. Bodyweight. 15 x scorpion kicks 5 x wall climb to handstand 2 x 1min hollow body hold 3 x 10 pike push up C. WOD 3# 5 rund: 10 burpee 5 kettlebell clean (24kg) (po 5 na rękę) 25 x squat Drugi dzień diety. Ledwo jem te 2300kcal. Chodzę ciągle zapchany ale z nadzieją rozbujania metabolizmu. Dzisiejszy WOD również zaj**isty. Polecam.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5875 Data: 10/27/2015 5:01:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Dobry wieczór :) Dzisiaj trening kopyt. Pistolsy przy ścianie idą gładko ale takich czystych jakoś nie mogę. Dochodzę do połowy i nie potrafię pogodzić zejścia w dół z brakiem równowagi. 29 - 10 - 2015, czwartek. A. Aaa dzisiaj nie było rozgrzewki :D Wstyd mi :( B. Bodyweight. 5 x 5 wall assisted pistol squat 3 x 5 kings deadlift 3 x 20 air lunges 3 x (20 + 10) squat + one leg calve raises 3 x 5 v-up 5 x 12 close grip push up C. WOD #4 3 rundy: 5 x pull up 5 x kettlebell clean & jerk 24kg (each side) 20 x burpee Chciałem dzisiaj walnąć lekkiego wod'a coby odpocząć a jutro doj**ać do pieca mocniej ale ostatecznie skoczyłem pod koniec na podłodze karmiąc się bananem na leżąco. Czwarty dzień diety. Na razie daję radę. Wymieniam produkty żeby się nie przejadło np. kaszę zamieniam na ryż lub ciemny makaron a kurczaka np. na szynkę ze świniaka ale w przypadku tłustszych mięs jem ich mniej. Metabolizm zauważalnie przyspieszył.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5875 Data: 10/29/2015 7:31:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    5 - 11 - 2015, CZWARTEK A. Stretching 20min B. Bodyweight 5 x 5 wall assisted pistol squat 3 x 5 kins deadlift 3 x 20 flying lunges 2 x 1min hollow body hold 5 x wall climb to handstand C. WOD #5 For time: 80 Air Squats 40 Kettlebell Swings 24kg 10 Pull-Ups 64 Air Squats 32 Kettlebell Swings 24kg 8 Pull-Ups 50 Air Squats 25 Kettlebell Swings 24kg 6 Pull-Ups Time: 26'33". Przedramiona nie wytrzymały. Jednak nie potrafię nie ćwiczyć... Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-11-05 16:05:50 Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-11-05 16:06:39 Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-11-05 16:07:14 Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-11-05 16:08:06

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5875 Data: 11/5/2015 4:05:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    7 - 11 - 2015, sobota. A. Rozgrzewka 8min. B. Bodyweight. 1/2/3/4/5/5/4/3/2/1 pull up C. WOD AMRAP in 20: 15 squats 15 push ups 15 situps 9 rund.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5875 Data: 11/7/2015 3:55:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    13 - 11 - 2015, piątek. A. Warm up 10 min. B. Bodyweight + kettlebelle 8 min pistol squat practice 6/6/6 strict pull up 1 min superman hold 1 min hollow body hold 20 one arm kb clean 24kg 20 one arm kb squat 24kg 20 kb swing 24kg C. WOD AMRAP in 20min 15 squats 15 push ups 15 sit ups 8 + 10 situps D. Stretiching 20 min

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5875 Data: 11/13/2015 6:45:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    15 - 11 - 2015, niedziela. A. Warm up. B. Bodyweight. 10 min handstand practice 5 x wall climb to handstand 3 x 10 spike push up 5 x L-sit hold 2 x 10 toes to bar 3 x 10 diamond push up 3 x 50 calf jump C. WOD AFAP (as fast as posible): 25 burpees 25 sit ups 20 burpees 25 situps 15 burpees 25 situps 10 burpees 25 situps 5 burpees Time: 12' 47''.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5875 Data: 11/15/2015 7:31:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    17 - 11 - 2015, wtorek. Nie mam dostępu do jakiegokolwiek sprzętu, nawet drążka i kettla :( A. Warm up B. Bodyweight 10 minute handstand practice 10 minute pistol squat practice 5 x wall handstan push ups (muszę czymś wyłożyć ścianę w nowym pokoju bo się brudzi, dlatego tylko 5 powtórzeń) 5 x 12 close grip push ups C. WOD 5 rund: 15 brupees 25 squats Czas: 15'50".

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5875 Data: 11/17/2015 7:28:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Śniadanie jajecznica z 5 jaj do tego chleb żytni 100g, pomidor, po śniadaniu witaminy komplex B, D3 + K2, omega 3-6-9, osłonka na wątrobę, witamina C 1000, magnez, 2 posiłek 100g ryżu parboiled, 150g piersi z kurczaka, mix sałat lub pomidor, 3 posiłek taki jak 2, 4 po treningu szejk 60g białka + 100g vitargo, jeżeli nie mam vitargo 2 duże banany, garść rodzynek, 5 posiłek różnie 400g serka wiejskiego z płatkami owsianymi i cynamonem, czasem zamieniam kurczaka na rybę, dorsza, śledzia, tuńczyk lub wołowina, w weekendy obiad z rodzią zrazy, schabowy, mielony. Czasem jajecznica z 4 jaj ale do tego 100g kiełbasy. Owoce w ciągu dnia arbuz, jabłko. Zmieniony przez - Bili1976 w dniu 2020-03-30 14:10:44

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 455 Data: 3/30/2020 2:07:38 PM Liczba szacunów: 0
  • NAjmocniejsze suple na rynku

    Post
    Odżywki i suplementy

    chcesz cos co wyrwie cie z kapci z supli. Meso + 2x C-bol. Jak masz siano mozesz dolaczyc T-bola i Ebola. Efekt murowany i 100% dobrze zainwestowana kasa bez zadnej pomylki. Thermolife RULEZ jak dotad.

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 10134 Data: 5/5/2010 12:17:08 AM Liczba szacunów: 0
  • NAjmocniejsze suple na rynku

    Post
    Odżywki i suplementy

    567890 zalezy ile moze przeznaczyc kase bo jesli mi ograniczony budzet to lepiej kupic meso+cell pump i reszte wydac na bialko, mzb, witaminy ewentualnie BCAA i bedzie mial napewno lepszy efekt niz na c-bol

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 10134 Data: 5/5/2010 12:23:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Mnie te przepisowe rozmiarówki jakoś nie pasują.... Przy moich wymiarach: Obwód w biuście(1) : 86cm Obwód pod biustem : 78cm To powinnam nosić 75A po naciągnięciu wymiarów ewentualnie w 70B lub ewentualnie C. A ostatnio jak kupowałam stanik do kiecki z dużym dekoltem, to kupiłam push up 70D. Dopiero z tego rozmiaru byłam w miarę zadowolona, bo w mniejszych to mi biust wyłaził. Robiły się takie bułeczki ;-) A jak byłam w esotiq i tam przymierzałam push up, to Pani powiedziała, że większych nie mają, bo nie produkują. %-) Konkretnie staników push up w rozmiarze miseczki D. Przymierzałam wtedy modele co powiększają biust o 2 rozmiary. Zmieniony przez - Dotkazoz w dniu 2012-02-25 16:25:58

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 10859 Data: 2/25/2012 4:24:10 PM Liczba szacunów: 0
  • aineko...C??? zartujesz?8-O az jutro polatam po sklepach i poprzymierzam.

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 10859 Data: 2/25/2012 5:53:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Zyrafka, skoro masz 82cm pod biustem, to przy sportowych stanikach, które mają ścisłe i stabilne obwody 80tka by ci wystarczyła. W brytyjskiej rozmiarówce na 96,5cm w biuście wychodzi 36(80)C. Kalenji ma rozmiarówkę bodajże francuską (?), czyli szukasz 95C.

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 10859 Data: 2/27/2013 4:34:56 PM Liczba szacunów: 0
  • kolagen podjadaj i będzie dobrze przy dece i teściu no i oczywiście standardowy gram wit c Zmieniony przez - Pikaczumba w dniu 2011-06-07 20:47:43

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 10193 Data: 6/7/2011 8:46:57 PM Liczba szacunów: 0
  • gram witaminy C w jakim celu?

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 10193 Data: 6/7/2011 9:10:18 PM Liczba szacunów: 0
  • pro zdrowotnym pierwsze lepsze znalezione w necie "Tak więc okazało się, że witamina C ma ogromne znaczenie dla organizmu. Przede wszystkim wpływa na wytwarzanie i zachowywanie kolagenu, z którego jest produkowana tkanka łączna." google nie boli

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 10193 Data: 6/7/2011 9:14:38 PM Liczba szacunów: 0
  • też sie nad tym zastanawiam bo mi sie coś postało.kolanka bolą.jest rozstęp jest postęp.ale ja tak nie chce jestem na off i czekam na jakieś badania od solarosa bo jointmenty kolageny wit c hooya mi pomagają a szkoda mi wątroby na na wujka mietka Zmieniony przez - Pikaczumba w dniu 2011-06-07 22:06:49

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 10193 Data: 6/7/2011 10:05:29 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie produkty zywnosciowe zawieraja kolagen

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Najwięcej kolagenu znajduje się w tkance łącznej (chrząstki, ścięgna, itp.). Nie ma ustalonego dziennego zapotrzebowania na kolagen. Korzystnie na syntezę kolagenu wpływa podaż witaminy C.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 9227 Data: 12/1/2010 1:37:07 PM Liczba szacunów: 0
  • $$$ KASA NA AKCJE TESTOWE $$$

    Post
    Odżywki i suplementy

    tepe c***e

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3777 Data: 4/8/2011 7:33:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Branie tych środków co napisałeś ma sens tylko jak jest dieta ułożona - nie liczysz składników - nie ma rezultatu - tak to działa. Jak ja bym to widział: 1. Układasz dietę, jesteś endo, więc zrób na Zero kaloryczne minus 500kcal 2. Aero daj raz dziennie - obojętnie czy rano czy po treningu - narazie 20 minut wystarczy przy HR ~140 - później będziesz dokładał. Najlepiej jakiś rower czy orbitrek lub ruchome schody byleby nie biegać przy takiej masie. 3. Odżywki: SAA: 1-??? Testosteron (obojętnie jaki estr) - 350mg/tyg (e/c - e4d, p/a/i - e2d) - ciągniesz dopóki osiągniesz rezultat IA: 1-??? Exemestan/Arimidex 1/4 tab e2d Spalacze: 1-6 75ug ed (cała dawka o stałej porze) 5-6 Clen 7-8 Yoha 9-10 Clen i tak dalej z clenem i johą dopóki osiągniesz rezultat 4. Zastoje - waż się raz na tydzień - jeżeli zobaczysz, że waga stoi w miejscu, albo idzie wolniej niż ten 1kg/tyg - dołóż w następnym tygodniu po 10 min aero do każdej sesji (aero 4-5x / week). Jeżeli waga stanie po raz drugi - odejmij kcal z węglowodanów (-200 będzie chyba ok). Generalnie w pierwszej kolejności preferowane jest zwiększenie czasu sesji cardio, ale ja bym nie dawał więcej niż 30-40 minut na sesję, w drugiej kolejności ograniczenie żarcia. 5. VLCD - jak już osiągniesz wyraźnie niższy poziom zatłuszczenia i już poczujesz, że idzie ciężko dalsze zrzucanie wtedy wejdź na VLCD i pociągnij tak z 3 tygodnie po czym zrób ładowanie - jeżeli dalej nie jest zadowalająco - kolejne 3 tyg VLCD i znowu ładowanie i tak dalej aż do celu. Aha - cel jaki sobie ustalisz to najlepiej niech nie będzie cyferka na wadze tylko poziom otłuszczenia + lustro (choć w lustrze zawsze nie jest dostatecznie satysfakcjonująco ;) ).

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 921 Data: 6/17/2014 12:57:27 PM Liczba szacunów: 0