SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    10.02.2014 DT Trening A 1. przysiad przedni z push press 10 x 19 / 21/ 22,5 kg 2a. wejście na ławkę ze sztangielkami 10 x 7,5 / 10 / 10 kg (8x ) 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o ławkę 10 x 7,5 / 10 /10 kg 3a. wypady ze sztangielkami 10 x 10 / 12,5 / 12,5 #-P 3b. pompki 7/5/6 4a. plank 18 / 12 / - s 4b. woodchoper 10 x 10 /10/ 15 Ten trening mnie dzisiaj sponiewierał konkretnie , jak wróciłam do domu to chciało mi się spać :-) Wykroki #-P Plank po raz 3 nie dałam rady zrobić , bo czułam śniadanie w gardle @-| Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3 , Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/859c9c381d174545b26f4d4bf9be92f7.png Zmieniony przez - onemoretry w dniu 2014-02-10 19:31:59

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12983 Data: 2/10/2014 7:31:45 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    Martina92 no nie wiem, nie wiem .. z tym pogniewaniem to się jeszcze zastanowię ... %-) żartuje sb , "pożyczaj " śmiało };-) 11.02.2014 DNT Jutro też będzie DNT , bo matura próbna z ang po lekcjach chyba , a na 18 dodatkowo korepetycje , także nie ma nie kiedy %-) Potem już luuzik /-)_ Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3 , Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b92dd10ceee44187a6aa966c42b38b5d.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12983 Data: 2/11/2014 7:29:30 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuje :-) zastosuję się , a na zęby staram sie szczególnie uważac , bo już raz straciłam pół jedynki %-) 12.02.2014 DNT Wieczorem bedzie rozciąganie . Jutro lecę na siłkę , czas się odstresować ;-] Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3 , Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1ba8031f5b954af28c99987b2ed14ed4.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12983 Data: 2/12/2014 3:18:44 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    13.02.2014 DT Trening B 1. Martwy ciąg Sumo 10 x 38 / 43 / 45,5 kg 2a. wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 10 x 5 / 7,5 / 7,5 kg 2b. ściąganie drążka górnego do klatki 10 x 15 / 20 /20 (7+3) kg 3a. wznosy z opadu 10 x cc/cc/cc :-O 3b. snatch jedna ręka 10 x 7,5 / 7,5 / 10 (7+1) kg 4a. brzuszki 3x20 3 x 20 4b. odwrotne brzuszki , 20 / 17 /13 4c. "brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 3x15 (myślałam , że po 15 na każda , następnym razem zrobie jak trzeba ) + 10 minut rowerek. Głodna @-| Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3 , Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c256d7a3911d4c54be7307e9bba64b47.png + filmik , to miał byc MC Sumo , jakby ktoś nie wiedział %-) przepraszam za jakośc. http://www.youtube.com/watch?v=qzib4bbNvfI&feature=youtu.be + zdjęcia dodam dopiero w niedziele ,jak siostra wróci , bo znowu mnie opuściła :-) Zmieniony przez - onemoretry w dniu 2014-02-13 18:09:55

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12983 Data: 2/13/2014 5:58:41 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    14.02.2014 DNT Miska : Każdy posiłek jest podzielony na dwa . Ratowałam miskę jak sie dało , bo nie przypuszczałam ze wyjdę z domu po 7 a wróce o 16 @-| w każdym razie jakoś te 4 posiłki zjadałam :) Aktywność : 1,5 godz SKS'y , nóg nie czuje , poślady bolą :-PP Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3 , Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0668ec6604ce4713a702b475c1c0ad1b.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12983 Data: 2/14/2014 7:51:57 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    15.02.2014 DNT Źle się czuję dzisiaj , cały dzień głowa mnie boli , nogi po wczoraj i przedwczoraj dają o sobie mocno znać i nie wiem czy jakieś przeziebienie mnie nie chce łapać #-P Zrobiłam dzisiaj zdjęcia , tzn siostra się ze mną męczyła całą godzinę z rana |-) No cóż, jakieś cudowne to one nie są ,ale starałam się :-) Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3 , Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ccb06b5e20d449e28808bc99a2e81f87.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12983 Data: 2/15/2014 7:38:05 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    16.02.2014 DT Trening C domowy. - ten by myself 1. przysiad przedni z push press 10 x 16 / 21/ 21 kg 2a. wypady 10 x 21/26 (8 ) /26 (8) 2b. pompki 6 i pół |-) /4/6 4a. supermeny( zamiast wznosów) 3x 10 4 . uginanie przedramion 10 x 11/16/16 (8) 5a. brzuszki 3x20 5b."brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 5c. Plank max 19/13/17 sek Przy przysiadzie strasznie strzelały mi kolana , pierwszy raz tak mam , może za słabo się rozgrzałam , nie mam pojęcia :-{ Przy wypadach starałam się robić dłuższe kroki, wtedy bardziej czułam pośladek :-P aj , ciężki tydzień przede mną , dwie matury i jeszcze jakiś sprawdzian :-( podobno |-) Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3. + ciężko mi się z białkiem zmieścic w 120 g @-| /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/367fa9efe8ad449599ea6c2b233820ef.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12983 Data: 2/16/2014 7:46:33 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    22.02.2014 DT Trening C domowy. - ten by myself 1. przysiad przedni z push press R. 15 x 16 kg / 10 x 21 / 21/ 21 kg 2a. wypady 10 x 21/26/26 #-P 2b. pompki 8/6/6+2 4a. supermeny 3x 10 4 b. uginanie przedramion 10 x 11/16/16 5a. brzuszki 3x20 5b."brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 5c. Plank max 21/ 17/ 10 sek w formie aerobów 2 godziny treningu w ręczną ;-) 1. w domu mam tylko talerze 2,5 kg , a 26 kg dla mnie to narazie za dużo , dlatego w każdej serii to samo obciążenie. 2b.Jest już 8 pompek 8-) ( wiem , wiem , że to dla niektórych może nie jest żaden wyczyn , ale ... jak dla kogoś, kto jeszcze 2 miesiące temu nie potrafił zrobić żadnej jest %-) Suplementy : Euthyrox 50 ,Omega 3,Nimesil. + do miski wpadł jeszcze malutki kawałeczek roladki z łososia :-P /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/59ad5ef18b164881a489cf296ea88de7.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12983 Data: 2/22/2014 7:13:11 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    01.03.2014 DT - ale szybko ten czas leci , do matury już ostatnia prosta została..@-| Trening C domowy. - ten by myself 1. przysiad przedni z push press 10 x 21 / 21/ 26 (7+1) kg 2a. wypady 8 x 26 /26 /26 2b. pompki 8 /6/ 5+4 4a. supermeny 3x 10 4 b. uginanie przedramion 8 x 16/16/16 (8) 5a. brzuszki 3x20 5b."brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 5c. Plank max nie pamiętam ile dokładnie sek. , w 1 serii coś ok 20 , w 2 mniej , a w 3 to kilka sek. tylko #-P 1. poszło 26 kg /-) i kolana nie strzelały dzisiaj , może dlatego ,że starałam się niżej schodzić ;-) Suplementy : Omega 3 POMIARY ! 4 /3 /2 /1 miesiące temu / dzisiaj (różnica od ost. pomiaru ) Waga : 58 / 60,5 / 61,5 / 62,4 / 63 ,2 (+0,8 ) Obwód pod biustem : 77 /76/ 75/ 76 /75 (-1) Obwód talii: 71 / 69 / 67,5 / 68 / 68 (b/z) Obwód na wysokości pępka : 82 /79 / 76 / 76 / 74,5 (-1,5) Obwód uda lewego : 52 / 53,5 / 54 / 55,5 / 57 (+1,5) Obwód uda prawego : nie mierzone / - / - / - / 57,5 Obwód łydki : 35 / 35 /35,5 / 36 / 37,5 :)) (+1,5) Rosnę ;-) przestaję się mieścić w moje spodnie , trzeba się wybrać na zakupy i zainwestować w dres albo legginsy - tak będzie najbezpieczniej |-) ale cieszy to , że opona na brzuchu coraz mniejsza /-)_ Miska : 1 985,5 kcal b: 127,0 g ww: 196,8 g tł: 76,7 g /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4912af1f879a4f06b374ea053aa3e702.png Zmieniony przez - onemoretry w dniu 2014-03-01 17:57:44

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12983 Data: 3/1/2014 5:48:10 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    06.03.2014 DNT Lepiej się już trochę czuję , może uda mi się nie chorować ;-) Miska %-) kurcze , myślałam , że więcej gram będą ości ważyły w rybce... @-| Suplementy : Gripex , Omega 3 , Ribomunyl, Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/26f83cd220974905a1fe69c14985da84.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12983 Data: 3/6/2014 7:14:28 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    07.03.2014 DNT Odpuściłam sb dzisiaj SKS'y , bo czuję się bardzo słabo..:-( Nie wiem czy jutro dam radę zrobić trening, jak mi sie nie poprawi to sobie też odpuszczę i poćwiczę dopiero w poniedziałek , nic na siłę . Suplementy : Gripex , Omega 3 , Ribomunyl, Witamina C. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c2204db82a33422e85115372fcfd9f09.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12983 Data: 3/7/2014 7:04:20 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    09.03.21014 DNT 10.03.2014 DNT Dwa dni nietreningowe, nie czuję się jeszcze najlepiej . Zbieram siły na jutro ;-) Suplementy : Gripex , Omega 3 , Ribomunyl, Witamina C, Witamina A. I co najważniejsze : dowiedziałam się , że w trakcie wakacji ( najprawdopodobniej już od czerwca ) nie będę miała możliwości chodzić na siłownie i nie wiem czy będę miała w ogóle jak ćwiczyć :-( Niestety będę musiała się wycofać z konkursu dla małolat {:-( :-( W każdym razie , do tego czasu (zostało mi prawie 3 miesiące) chciałabym się lekko zredukować i poprawić wygląd sylwetki , oczywiście na tyle na ile się da, bez żadnych szaleństw :-) Myślałam ,żeby zacząć od rozkładu BTW 125/60/190 (1800 kcal) , dobrze kombinuje ? :-> /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2536163d9f434ed8bf6e30086237a5ce.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7a7f8994962c457b84801d45feff8686.png

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12983 Data: 3/10/2014 2:28:43 PM Liczba szacunów: 0
  • onemoretry DT , zdj st.13

    Post
    Ladies SFD

    16.03.2014 DT Trening C . (mój) 1. przysiad przedni z push press#-P 10 x 26 / 26/ 26 (9) kg 2a. wypady 8 x 26/26 (8 ) /26 (8) 2b. pompki 8 /5/ 5+4 3a. supermeny 3x 10 3b . uginanie przedramion 10 x 16/16/16 4a. brzuszki 3x20 4b."brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 4c. Plank max jakieś 20 sek. Suplementy : Witamina A, Omega 3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1cd637ff0bf546b8b04f15b0e5d3b205.png Zmieniony przez - onemoretry w dniu 2014-03-17 06:42:47

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 12983 Data: 3/16/2014 7:42:09 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Pierwsza masa ekto na poważnie!

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Moja dieta: Śniadanie, godz. 4:40: 3 jajka + 150g chleba wieloziarnistego + owoc II śniadanie przerwa w pracy, godz 9:00: 120g makaronu razowego + 180g piersi z kurczaka + warzywa + 5g oleju kokosowego III śniadanie, ukradkiem w pracy godz 12:00: 100g gainera (niestety nic innego na szybko nie wymyśle) Przed treningiem, godz 15:00: 120g ryżu brązowego + 180g piersi z kurczaka + warzywa + 5g oleju kokosowego Po treningu: szklanka soku, chwilę później godz ok. 18:00: omlet (100g płatków owsianych + 15g WPC + banan + 2 jajka + garstka żurawiny + garstka ziarna kakaowca + 10g oleju kokosowego + 90g jogurtu naturalnego) Kolacja godz ok. 20:40: 3 wafle ryżowe + 50g masła orzechowego + 30g wpc. Suplementacja codzeinna: omega3, zestaw witamin, witamina C, witamina D + K, ZMA, garlicin, sylimaron, kolagen. Jutro dodam aktualne foty. Będę starał się pisać coś 2/3 razy tygodniowo minimum. Jeżeli coś nie tak, walcie śmiało. Dopiero się ucze i mam nadzieję, że dzięki temu dziennikowi i wam, naucze się wielu rzeczy!

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 7636 Data: 4/19/2017 6:58:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Obrona przed dziewczyną...

    Post
    Sztuki Walki

    Queblo,mój Ty suczy chamie Saida...mało Ci wody dziś było? Shula: uważam,że okazujesz swoją słabość bijąc laskę.nie potrafisz inaczej się zachować tylko najłatwiejsze wyjście uderzyć jak Ty lubisz błagać "laske" by Cie nie biła i w międzyczasie wyłapywac strzały to prosze. Róbta co chceta. Ja masochistą nie jestem i nie lubie jak mnie ktokolwiek klepie po mordzie. to tak jakby zachciało ci się jeść to kradnij,a jak ktoś powie nie rób tego to bij go,a gdy on dalej mówi nie,to go zabij...tak ?gratuluję ci pierwotnej inteligencji,a raczej kompletnego braku siły. co za z dupy porównanie? co ma złodziej do broniącego się typa przez jakaś cizią? Że niby to pójście na łatwizne? To co,moze ma jej wysłac pismo żeby była łaskawa go nie ruszac bo ją poda do sądu,moze jeszcze niech wystosuje prośbe ze jak będzie go drapać po ryju to niech zrobi po obu policzkach tyle samo rys i takiej samej długości żeby było symetrycznie... A w siłe duchową to się można podczas medytacji bawić a nie na ulicy... po drugie "wyższa inteligencjo" jak się zwraczasz do kogos to "Ci" pisze się przez duze C( tak samo jak Ty,Tobie,Ciebie itp-forma grzecznościowa) jeśli już mamy do czynienia z jakąś dobrze bijącą się laską,to lepiej spróbować odejść,zignorować ją. hahahaha no pewnie idż na spacer z żoną,dzieckiem i gdy jakaś lafirynda Cie zaatakuje to bierz żone na barana,dziecko pod pache i uciekaj nie ogladając sie za siebie,nie daj Boze jak trafisz na taka laske co to będzie u Ciebie na osiedlu mieszkac i tak pare razy Tobą pomiecie...kwestia czasu jak wszystkie podrostki będą Tobą pomiatać. Ciekawi mnie też czy żona będzie zadowolona jak jej mąż będzie ciagle pomiatanym przez jakaś okoliczną szmate. w sytuacji kiedy ona atakuje wystarczy zablokować ciosy i obezwładnić ją,nie dając możliwości zadania ciosu. moze i Ty jestes tako dobry fighter ze wyłapiesz wszystkie ciosy na garde,ale weź pod uwage to że nie każdy ćwiczy lub nie ma na tyle długiego stażu by "odruchy" same zadziałały. d0l4r99:Jak dla mnie osobiście jak ktoś uderzy kobietę to należy mu się konkretne okopanie następny amator obrywania po twarzy od kobiet... A w sytuacji jakiejś sprzeczki to zawsze lepiej przyjąć blaszkę i ja obezwładnić niż ją bić blaszke? to Ty nie wiesz ze kobieta to też człowiek z pięści umie przyłożyć?

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2008 1:35:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Obrona przed dziewczyną...

    Post
    Sztuki Walki

    Ja mialem sytuacje tak: Poklocilem sie z kolezanka i sie troche powyzywalismy i dostalem raz,ale opanowalem sie potem drugi,jeszcze wytrzymalem za trzecim razem zlapalem jej reke i zaczalem bic jej reka w jej twarz a potem ja popchnalem i upadla. Potem mialem problemy,a jak "pani pedagog" mnie opierdzielala i mowila ze jestem damski bokser to powiedzialem ze ja nie uderzylem damy bo dam nie bije tylko uderzylem suke. A co sadze na ten temat to jak probuje uderzyc to probowac obezwladnic,jak dalej stawia opor to liscia a jak to nie pomoze to na****ć jak facetowi.

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2009 8:21:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja 32-latka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trening : A: Martwy ciąg - 5 x 5 Poręcze - 3 x 8 Wiosłowanie - 5 x 5 Wyciskanie leżąc - 5 x 5 B Push Press - 5 x 5 Przysiad - 5 x 5 Podciąganie - 3 x 8 Wyciskanie wąsko - 5 x 5 Albo A Przysiady ze sztangą na karku 5x5 Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5x5 "Martwy ciąg" 5x5 Uginanie przedramienia ze sztangą podchwytem stojąc 4x8 B Przysiady ze sztangą na karku 5x5 Wyciskanie sztangi stojąc 5x5 Wiosłowanie sztangą nachwytem 5x5 Wspięcia na palce obunóż stojąc 4x max C Przysiady ze sztangą na karku 5x5 Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej 5x5 "Martwy ciąg"5x5 Pompki na poręczach 4x8 5x60% - 5x80% - 5x100% - 5x100% - 5x100% Który wybrać? Zmieniony przez - kula-m w dniu 2014-12-11 00:03:48

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1994 Data: 12/10/2014 11:34:15 PM Liczba szacunów: 0
  • MR HI TEC / MEGA KONKURS NAGRODY 10000 zł !!!

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Wow :) bardzo duże zaskoczenie, jestem w szoku. Przy takiej stawce zawodników zostałem doceniony :) niezmiernie mi miło. Ciesze się, że będę mógł aż w takiej ilości korzystać z najlepszych suplementów HI TEC :) Dziękuje bardzo. WHEY C-6 ciastko z kremem już jedzie do mnie om om om %-) Zmieniony przez - SneS w dniu 2014-03-07 13:23:02

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 7326 Data: 3/7/2014 1:22:56 PM Liczba szacunów: 0
  • prawda jakby bylo cos na rzeczy ze spozycie 200% zapotrezbwoania na jakas witamine czy wiecej to polowa - a nawet smialo mozna napisac ze kazdy z nas przynjamnije raz juz by nie zyla lbo mial problemy (nawet nie wiadomo z czym ale by mial) od lat spozywal komplex witamin B (miedzy innymi) gdzie sa kolosalne dawki wiekszosci witamin ztej grupy i zyje ba 'trawienie' lepsze ......i nie tylko tak samo witamina C profilaktycznie 1000mg widze ze azazel pyta gdzie moze o ladowanie o3

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 7849 Data: 8/29/2011 3:30:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Szepke / Blog / Domatooor :)

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 41, 27-07-2008r. Odpoczywam, gorąco jak cholera.. Rano trochę meczyków w PES'a sobie zagrałem, następnie projektowanie vlep c.d., gg i fora Potem pojachałem do babci. Trening mam w trakcie układania i za jakiś czas zamieszczę DIETA I Kukurydziane z mlekiem, rodzynki, otręby II Razowy z szynką wiejską(4 kromki) III Ziemniaki, karkówka, kapusta IV Serek wiejski

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 4750 Data: 7/27/2008 9:49:39 PM Liczba szacunów: 0