SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • wyniki rtg plecow - i co dalej?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    No ja się zorientowałam nieco, ale chodzi Ci generalnie o to, że nie posiadam wiedzy na ten temat, czy chodzi Ci o moją dyskopatię? No wiedzy zbytnio nie posiadam to fakt niezaprzeczalny, choć ostatnio (1 m-c) właściwie niczym innym się nie zajmuję jak czytaniem na ten temat, no to chyba trochę wiedzy przyswoiłam, choć nie da się ukryć, że jest powierzchowna. Tak czy siak lepiej chłopa nastraszyć, bo "zbada" sprawę, a nie będzie się "bujał" z bólami tyle lat co ja, co to sobie myślałam, że się przećwiczyłam, albo źle spałam, latka płynęłay a przepuklina się powiekszała...

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 8924 Data: 12/9/2008 9:00:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Olej Lniany - moze sie przydać.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Na moment reaktywuję tego posta swoim pytaniem ( chyba nie ma sensu zakładac nowego, n-tego już postu o oleju lnianym ). Będąc w sklepie ze zdrową żywnością długo zastanawiałem się jaki olej wybrać. Wybór był, m.in. oliwa z oliwek, olej sezamowy, olej słonecznikowy, znalazłem też jeden jedyny olej lniany więc postanowiłem w niego zainwestować. Teraz gdy czytam wiele postów na temat oleju lnianego mam wątpliwości czy to był dobry zakupu. Dane o produkcie: - olej lniany niskolinolenowy - nazwa: Linolia - producent: Instytut Włókien Naturalnych Poznań - dane z etykiety - olej tłoczony z siemienia nowych, spożywczych odmian lnu - tłoczenie i czyszczenie odbywa się w temperaturze poniżej 50 stopni C - wartość energetyczna 100 ml oleju 828 kcal - Tłuszcz ogółem 92g w tym - kwasów nasyconych 9g - kwasów jednonienasyconych 16g - kwasów wielonienasyconych 67g - witamina E 20 mg - butelka ma zawartość 240 ml - cena 7,50 - nie widzę daty produkcji ale jest data do spożycia - najlepiej spożyć przed końcem 10/2005 Kupiłem ten olej na początku sierpnia, piję dwie łyżeczki dziennie ( właściwie dodaje go tuńczyka w sosie własnym. Dwie łyżeczki to daje jakieś 10g oleju lnianego dziennie. Co post to inne wkazania co do ilości spożywania oleju lnianego, innych tłuszczów, samej omegi 3 ( np. kapsy ). - Proszę Was o opinię na temat mojego zakupu ? - Czy to nie porażka ? - Czy ilość 10g dzinnie to dużo czy mało ( dodam tylko że aktualnie mam kontuzje nadgartska i zawiesiłem trening siłowy, dietę mam dopracowaną i cały czas stosuję, aby wykorzystać czas rekonwalescencji robię teraz jedynie klasyczne aeroby i trening HIIT 3 x w tygodniu, dieta oczywiście też redukcyjna ). - Dlaczego jest taki krótki termin przydatności, pijąc tak mało nie zużyje wszystkiego przed 10/2005, później to wylać ? - Proszę o wskazówki co do ilości spożywanego oleju lnianego obecnie przy aerobach oraz później kiedy już wrócę do prawdziwego sportu czyli kulturystyki :)) - Czy możecie wskazać lepsze produkty "olejowe" ( również nazwy ) z większą i lepszą zawartością omega 3 ? Dzięki i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2005 9:13:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Iron HORSE Series Full Mass 30 NOWOŚĆ!!!

    Post
    Iron Horse Series

    Marek C. napisał czy te produkty maja 30% whey ? czy maja matrix witaminowy? czy maja aromaty Givaudan ? czy sa pakowane w pudelka nie w folie ? poza tym jak mozesz mowic o czym czego nie probowales ? dla przykladu gainer megabola jest nie do wypicia , innych nie probowalem . tak czy inaczej taka dyskusja nie ma sensu. mc poza tym w czym te wymienione gainery sa nowatorskie ? nasz jest przynajmniej smaczny i gwarantuje stabilne wchlanianie dzieki 3 skldowemu kompleksowi blonnika .

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3892 Data: 3/24/2012 6:24:43 PM Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    a Jednorecz mlotkowo schodzące w dół x 20 sekund http://exrx.net/Stretches/DeltoidAnterior/Wall.html To parafraza tego. Jak w rozciaganiach na klatke. Przyjmujesz pozycje technicza Lapiesz z tylu drazek mlotkowo i schodzisz cialem w dol az poczujesz najlepszy naciag. I tu wazna uwaga - zachowujac idealne pozycje techniczna - leczysz swoja wade. Lamiac pozycje techniczna - poglebiasz swoja wade. Koncentracja 100% czasu. Szczegolnie wazne dla ciebie rozciaganie. b Jednorecz łokiec do klatki x 20 sekund http://exrx.net/Stretches/DeltoidLateral/SideDelt.html c Jednorecz lokiec do karku x 20 sekund http://exrx.net/Stretches/DeltoidPosterior/RearDelt.html 3. SYSTEM WSPARCIA GRZBIETU A WALL SLIDE 7 powt. B Trójfazowe podciąganie na drążku 7 powt Superseria naprzemienna. A - wiadomo, robisz i odrazu idziesz do drazka. B - musisz nauczyc sie najpierw 100% technicznego drazka 3fazowego, dopiero wtedy w nastepnym mikrocyklu worcimy do sternum chinup 1 powtorzenie to: 1. Przyjmujesz pozycje swisu idealnego rozluznionego utrzymujesz 1 sekund . 2. Sciagniecie lopatek w dol wypiecie klatki, cofniecie barkow do tylu i w dol. Utrzymujesz jedna sekunde 3. Explodujac do gory podciagasz sie klatka do drazka i utrzymujesz pozycje 1 sekunde . 4. Schodzisz do pozycji 2, 1 sekunda i wracasz do luznego hanga Koniec 1 powtorzenia. Z poczatku zapewne bedziesz musial zrewidowac ciezar. Sciskaj w 2 i 3 miesnie brzucha by nie robic przeprostu w grzbiecie. A Overhead Lat stretch x 20 sekund http://exrx.net/Stretches/LatissimusDorsi/Overhead.html 2. High power pull z kolan 4 x 4 + 5 jako 80% ostatniej 4 Wchodzimy etap wyzej. Zamiast Girondowego Uprighta robisz high power pull z kolan. Tym samym cwiczenie to staje sie markerem silowym. Czyli ostro, zwierzeco i agresywna rampa. Rozstaw jak do cleana, ale nie robisz catcha. Takze push press od tego mikrocyklu jest juz markerem silowym. 5a Młotki 7 powt - do serii upadkowej 5b Gironda Wrist Curl x 25 powt To jest dodatkowe superserja na koniec treningu. Staly ciezar. Robisz tak dlugo az w ktorym cwiczeniu nie zrobisz minimum , wtedy to jedno odpuszczasz i trzaskasz juz tylko drugie cwiczenie. 4. Wymach boczny w opadzie 4 x 7 + 5 jako 80% ostatniej siódemki A to uzupelnienie. Czyli robisz 4 serie, a w piatek bierzesz 80% ciezaru i jedziesz na max powt.

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 15786 Data: 5/25/2010 11:13:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Moje typy

    Post
    Hazard

    4. Chelsea - Reading 1 Blackburn Rovers - Hull City over 1.5 S.C. Braga - Udinese over 0.5 Kurs: 1.81 Stawka: 5zł EW: 9,05zł 5. Athletic Club Bilbao - HJK 1 Ekranas - Steaua Bukareszt 2 Sheriff Tiraspol - Marseille 2 Śląsk Wrocław - Hannover 96 2 Kurs: 4.18 Stawka: 5zł EW: 20,90zł Konto: 20,15zł

    Odpowiedzi: 577 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/24/2012 11:52:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Moje typy

    Post
    Hazard

    1. Everton - Leyton Orient (0-1) 1 Azarenka, V - Flipkens, K Dokładny wynik 2-0 Na Li - Dellacqua, C (1 Set) 1 Kurs: 1.86 Stawka: 6/10

    Odpowiedzi: 577 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2012 12:42:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Moje typy

    Post
    Hazard

    1. Everton - Leyton Orient (0-1) 1 Azarenka, V - Flipkens, K Dokładny wynik 2-0 Na Li - Dellacqua, C (1 Set) 1 Kurs: 1.86 Stawka: 6/10 + 5,16

    Odpowiedzi: 577 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2012 10:01:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Moje typy

    Post
    Hazard

    17. Radwanska A. - Ivanovic A. 2-0 Radwanska U. - Williams S. under18.5 Azarenka V. - McHale C. 2-0 Zakopalova K. - Sharapova M. 0-2 Kurs: 3.16 Stawka: 6/10 +29,39

    Odpowiedzi: 577 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2013 7:51:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Małolat , opis i pytania .

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Hmm. Czyli co dla mnie proponujecie ? Jestem otwarty na kazda rozpiske . Dalej wykonywac HIIT i byc na Ujemnym bilansie kalorycznym , czy moze masa do kwietnia/marca a pozniej spalanie ? Dzieki i przepraszam za bycie takim lajkiem ;c

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1469 Data: 1/18/2013 5:06:36 PM Liczba szacunów: 0
  • 10 stron absurdów

    Post
    Scena MMA i K-1

    No wlasnie liczyl bym na twoja opinie nie wiem czy z takim bydlakiem na sterydach bawic sie moze od razu *****c go porzadnie Ludzie na sterydach sa bardzo agresywni i on moze nie odpuscic to moze trwac bardzo dlugo!!!

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 13130 Data: 3/8/2004 7:34:36 AM Liczba szacunów: 0
  • 10 stron absurdów

    Post
    Scena MMA i K-1

    "nie wiem czy z takim bydlakiem na sterydach bawic sie moze od razu *****c go porzadnie" Chlopie no co ty pobaw sie z nim troche. Wszak uczyli Cie lamac obojczyki . NA poczatku unikaj jego ciosow. To go wyprowadzi z rytmu. Potem sprzedaj mu pare "plaskaczy". Poczuje sie upokorzony. A gdy juz nie wytrzyma i bedzie blagal o koniec ("Koncz Wasc, wstydu oszczedz"-tak powie, zapewniam), wtedy szybkim zdecydowanym ruchem zlam mu obojczyk . Faceci beda bic brawo, dziki tlum wiwatuje, laski zaczna piszczec, sedzia wreczy Ci puchar, a dziewczyna na zawsze Twoja. Happy end. A tak powaznie. Blagam, chlopie, zastanow sie

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 13130 Data: 3/8/2004 1:43:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy Przemola

    Post
    Po 35 roku życia

    Ile wynosi Twoje zapotrzebowanie kaloryczne? Jaka jest obecna waga? Zamiast piersi z kurczaka dawaj też inne mięsa oraz ryby tłuste. Kup oliwę z oliwek i również dodaj do diety. Poza bananem uwzględnij inne owoce, w tym jeżyny, owoce o ciemnym zabarwieniu jak np. jagody. Zwiększ udział w diecie produktów zawierających witaminę D (bądź suplementuj), witaminę E. Witaminy C dostarczasz dużo z kapusty kiszonej, dobrze że ją jesz - osoby otyłe mają zwiększone zapotrzebowanie na nią (teraz już schudłeś, ale metabolicznie możesz być nadal otyły). Postaraj się dorzucać do diety organy wewnętrzne by zwiększyć udział mikro i makroelementów oraz dostarczyć większe ilości glicyny. W diecie staraj się dawać więcej warzyw, nie tylko mrożonych. Potrzebujesz większe ilości antyoksydantów. Dopóki nie zwiększysz ich ilości, ilość n-3 jakie spożywasz wydają się być nieco za wysokie.

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 11310 Data: 5/24/2013 6:52:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy Przemola

    Post
    Po 35 roku życia

    Waga z dzisiaj rano 73kg, zapotrzebowanie liczone wg formuły Harris-Benedict i wybraniu "Moderately active" wynosi 2591kcal więc teoretycznie cały czas jade na lekkim minusie, dorzucam do diety wątróbkę i/lub serca raz w tygodniu, z innych mięs jadam schab, wołowinę, dużo tłustych ryb morskich więc raczej wit. D jest uzupełniona, witamina E jest w kapsach omegi, oprócz tego wrzucam 1 kaps. vitaralu dziennie, 2g wit C i magnez olimpu 2kaps. Warzywa faktycznie ostatnio staram sie jesc ich wiecej ale nie zawsze mam na nie ochotę.

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 11310 Data: 5/24/2013 7:44:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementy na rzeźbę

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam ponownie, już mam spory zasób supli. Mam pytanie dotyczące witamin, jedynie jaki biorę to kompleks wszystkich witamin w jednym. Może dokupię jeszcze jakieś osobne typu: 1. wit. B6 2. Omega 3 3. wit. B 4. wit. C 5. wit. D3 Co mi polecacie dokupić żeby mi nic nie brakowało.? Zmieniony przez - kw4prk w dniu 2017-07-04 13:25:38

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 10608 Data: 7/4/2017 1:23:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Ile serii w FBW na MASE ?

    Post
    Trening dla początkujących

    robisz plan 3 dni A-górne,B-srodkowe,C-dolne albo wszystko na raz jednak ten trening byl by ukierunkowany za bardzo na klatke ,do tego latwo sie przecwiczyc. Mozna trening na A i B podzielic . w treningu A robisz gorne i srodkowe np po 2serie kazdy a w treningu B np: tylko dolne. W tedy masz trening podzielony na 100% klata a B na 70% bo zastosujesz mniejsza intensywnosc jezeli poczujesz ze klatka za mocno boli i nie wpelni sie zregenerowala . to jest tylko przyklad

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2013 3:50:01 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWA FIRMA na www.atleta.pl

    Post
    ATLETA

    Na węgle i tłuszcze spojrzę wieczorem. W Hi-Tec 90% jest chyba białko pszenne a tu jego hydrolizat więc różnica znaczna. Jako ciekawostkę powiem że rozmawiałem z kilkoma osobami z różnych firm które znają się na technologii i mówią że nie da się wypuścić smakowego koncentratu serwatki o stężeniu 80%. Tyle ma surowiec a po dodaniu smaku musi wyjść mniej (maximum 75-76%). SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 11199 Data: 9/2/2003 8:00:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Absurdy. Teksty z waszych siłowni- Co was zwaliło z nóg :)

    Post
    Iron Horse Series

    Ostatnio rozmawiałem z typem z siłki który robi cykl na gainerze i witaminie C}:-( wytłumaczcie mi, czy ja jestem 100 lata za murzynami i nie czytałem nowego mens health`a? :))

    Odpowiedzi: 266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/25/2012 4:11:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Moje spotkania z zawodowcami

    Post
    ATLETA

    Mateo, do profilu sobie wstawię jak będę w domu, a czy byłaby możliwość żebyś Ty mi wstawił na nickiem. Może być to które zaznaczyłeś lub jakieś jaśniejsze. SONBATY

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2002 9:47:11 AM Liczba szacunów: 0
  • HMB- nowe fakty?

    Post
    Odżywki i suplementy

    tez kiedys, gdzies czytalem, ze warto laczyc z vit C cos tam z prekursorami bylo.. nie pamietam ocb dokladnie

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 12028 Data: 11/25/2004 11:03:44 AM Liczba szacunów: 0
  • DT AGAob pierwsza prawdziwa redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Przysiad, martwy ciąg i wiosło umiem robić. Mój chłopak amatorsko bawi się w trójboj i mi pokazuje co i jak. Trening to standardowe FBW traktora z forum. Myslałam też nad Twoim programem, w sumie przez pewien czas próbowałam nim ćwiczyć TRENING nr 4 by Obliques (dla Zyrafki do wykonywania w domu): DZIEŃ 1 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) 3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, 60 sek. stopy na krążkach), 4. wyciskanie żołnierskie (3 x 10, 60 sek.) 5. wyciskanie leżąc (3 x 10, 60 sek.) 6a. podciąganie hantli wzdłuż tułowia (3 x 10, 2 hantli jednocześnie, do szyi, zatrzymanie w górze na 2 s 6b. uginanie ramion ze skrętem (3 x 10, stojąc) (60 sek przerwy między obwodami) DZIEŃ 2 1. thrusters (3x10 , 60 sek przerwy) 2. wypady dalekie (3x10/ na nogę , 60sek) 3. wiosłowanie hantelką w opadzie tułowia (3 x 10/ na rękę, 60sek) 4a. wznosy bokiem (3x10 , 60sek przerwy między odwodami, /ręce minimalnie ugięte w łokciach) 4b. wznosy bokiem w opadzie tułowia (3x10, /ręce ugięte w łokciach) 5. plank (1 x max) 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). DZIEŃ 3 1. snatch jedną ręką 3 x 10 na każdą rękę (90sek) 2a. martwy na prostych nogach ze sztangielkami (3 x 10, 90 sek) 2b. przysiad plie (3 x 10, szeroki ze sztangielką) 3a. wiosłowanie sztangą w opadzie (3 x 10, 60 sek. ) 3b. wyciskanie sztangielek na skośnej w górę (3 x 10); 4a.wznosy kolan w zwisie 3 x 10 4b.woodchopper 3 x 10 (na każdą stronę) 4c.jeżyki 3 x 10. (60sek przerwy między obwodami). + obwodówka wytrzymałościowa (docelowo 5 obwodów, 1 min przerwy miedzy obwodami) 7 przysiadów, 7 wypadów (na nogę), 7 przysiadów z wyskokiem, 7 wypadów (na nogę). Zmieniony przez - agaob w dniu 2014-10-14 11:41:58

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 772 Data: 10/14/2014 11:40:03 AM Liczba szacunów: 0