SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Siłownia + bieganie

    Post
    Trening dla początkujących

    Wynik z niedzielnych zawodówn 8-) czas brutto (netto ponad minutę szybszy) http://s10.postimg.org/eg6p1pc5l/czas_21.png Teraz można wracać na siłkę, sory że dopiero teraz odpisuje, a więc: pn- PULL (+ biceps) wt- (biegi) sr- PUSH (+triceps) czw- pt- NOGI (+brzuch) so- nd- (biegi) Co powiesz na: FRANKIE'S NY MASS BUILDING PROGRAM - 5 serii po 5 powtorzen tym samym ciezarem (wczesniej 2 serie rozgrzewkowe) - progresja podobnie jak w programie rippetoe, zaczynamy z ciezarem zanizonym o jakies 10-15% i dokladamy ok. 2,5% tygodniowo TRENING A - PULL (+ biceps) 1. Martwy ciąg 2. Wiosłowanie sztanga w opadzie 3. Podciaganie na drazku waskim podchwytem z obciazeniem TRENING B - PUSH (+triceps) 1. Wyciskanie sztangi leżąc 2. Wyciskanie żołnierskie ze sztanga 3. Pompki na poręczach z obciazeniem TRENING C - NOGI (+brzuch) 1. Przysiady ze sztangą na barkach 2. Martwy ciąg na prostych nogach 3. Wspięcia na palcach stojąc (3x12) - opcjonalnie 4. Unoszenie tulowia na skosnej laweczce (3x12 - z obciazeniem) Zmieniony przez - Connecting w dniu 2015-04-15 00:27:31

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 901 Data: 4/15/2015 12:25:21 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] GieKa / To be like Arnie

    Post
    Trening dla początkujących

    Z nowym rokiem, nowym krokiem... Może nie do końca data się zgadza, ale wiele postanowień i zmian życiowych wdrożonych od TERAZ. Jedną ze zmian jest sposób treningu i bardziej profesjonalne podejście, a co za tym idzie sumienne prowadzenie dziennika. Do tej pory, od 3-4lat? standardowy "plażowy" trening split. Zastój, 0 progresu. Trening PUSH&PULL 5x5 ~6-7 tygodni Początki - "wyczajenie" ciężarów TYDZIEŃ 1 PUSH 12.11.2016 5 min trucht, 5 min rozciąganie, seria łączona: a) Wyciskanie sztangi leżąc 25x60kg; b) Ściąganie linki wyc. TYŁ 55kgx12, PRZÓD 50x12; c) Unoszenie hantli bokiem 11kgx15; d) Uginanie ramion ze sztangielkami 13kgx12; e) Wyc. francuskie sztangielki 13kg 45 sec przerwy między seriami, docelowo 30 na koniec cyklu ćw 1. Wyciskanie sztangi leżąc 12 x 80kg; 5 x 100 kg; 5 x 100 kg; 5 x 100 kg; 5 x 100 kg; 4 x 90 kg; ćw 2. Wyciskanie sztangi stojąc 20 x 20 kg; 5 x 50 kg; 5 x 50 kg; 5 x 50 kg; 5 x 50 kg; 5 x 55 kg; ćw 3. dipsy -> tu od następnego trening PUSH dorzucam ciężar na kark. 12 x masa ciała; 12 x masa; 10 x masa; 10 x masa; 8 x masa; ćw. 4 Przysiady ze sztangą na plecach: 12 x 60 kg; 5 x 100 kg; 5 x 100 kg; 5 x 100 kg; 5 x 100 kg; 5 x 110 kg. ćw. 5 Unoszenie nóg z rękami jak przy dipsach 20p. 15p. 15p. ćw 6. skłony tułowia z linką 12 x 50kg, 10 x 50 kg, 8 x 50 kg. 15 min aero Dieta wrzucona jutro z treningiem

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1331 Data: 11/13/2016 12:41:54 PM Liczba szacunów: 1
  • Powrót po przerwie, plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Zostawiłeś bardzo dużo niewiadomych. Po pierwsze- jakimi ciężarami chcesz wykonywać serię o których piszesz w planie? Po drugie- jaką metodę progresji wybrałeś? Po trzecie- masz trzy treningi- A, B i C. Jak chcesz się rozkładać? Na przestrzeni tygodnia? Dwóch tygodni? Chcesz je jakoś przeplatać czy robić po prostu pokolei? Chętnie pomogę:)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 271 Data: 2/19/2018 12:32:03 AM Liczba szacunów: 2
  • Powrót po przerwie, plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiady, martwy ciąg, wyciskanie zolnierskie oraz wyciskanie na ławce płaskiej RAMPA 5, chcę sprawdzić max dla 5 powtórzeń i zaczynać trening od 50% wyniku i co tydzień dokładać po 5 kg. Jeśli chodzi o resztę będę dokladal po 2,5 kg. Tak 3 treningi, będą rozłożone w skali tygodnia z jednym dniem przerwy pomiędzy treningami. Trening A pn, B sr, C pt przykładowo. Zmieniony przez - papryk w dniu 2018-02-19 07:34:12

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 271 Data: 2/19/2018 7:32:59 AM Liczba szacunów: 0
  • okey, lecimy. Dzisiejszy dzień w skrócie był awesome. Ponad kilo piersi kury dzisiaj upiekłem w piekarniku i właśnie kończę porcję, był twaróg, była kasza, ryż, owsiane z mlekiem. Dieta <3. Dieta jest niesamowita, więc nie wyobrażam sobie ograniczania jej do kilku składników Aktualny Plan treningowy: basen 2 razy w tyg bieganie: po treningu (jeśli jest siła), w weekendy połączone z 30' rowerem + 1h biegu = 1.5h wysiłku fizycznego trening siłowy <333: 3-4x w tyg z podziałem split (od 13.02 pn wróciłem na SPLITka) Co więcej, dieta zróżnicowana, w weekendy trochę więcej prochu z białka, rano czy wieczór/potreningu proch z białka, do pracy kura z ryżem/kaszą polane oliwą/ dorzucone orzechy + warzywa (np kapusta pekińska / inne) Cel: six-pack, maksymalne rozciągnięcie, czysta dieta (okolicznościowo wpada np ciepły chleb etc ale RZADKO) c.d. #DZIś rano bieg 1.5h (rower 30' + bieg 1h) siłka koło południa: squat do ziemi 5s, od piątej serii obniżanie ciężarów i maksymalne ilości powtórzeń - szybko technicznie małe ciężary - HIPERTROFIA reszta nóg: standardowo: wykroki chodzone, na 4 uginanie, uginanie ud na 2, mc na prostychhhhhhhhhhh po tr. nóg: szybka przebieżka biegowa z 30-40' z ciekawszych: koło południa przeczytałem 100stron książki i kolejna DONE, okay Kolejna SPrawa: BUTY TYPOWO POD SIŁOWNIE: -zrobię cały nowy artykuł SOON ale teraz pokrótce photo niżej marka: do-win (zrób-wygraj) pytanie: jak długo chcę ćwiczyć i na co stawiam w butach? odp: na pewno kilka lat, buty mają być specjalnie na siłownię głównie pod główne boje typu przysiad, martwy ciąg - ma zapewniać stabilizację! koszt; 400zł, kupiłem u firmy POLANIK opinia/recenzja po tygodniu testowania: poćwiczę jeszczee i wrzucę arta ale obecnie jestem baaardzo naprawdę bardzo zadowolony, jednak taki koszt to nie koszt, jeśli przez kiilka lat chcemy trenować mc/siady, a czy przecież bezpieczeństwo nie jest najważniejsze na treningu? czy nie to dają nam buty >? bo inaczej ćwiczyli byśmy w klapkach, trampkach, a jak wiemy - nie jest to rozsądne. ok, ostatni tydzień 1x basen 3x gym 2x dłuższy bieg 1.5h (dziś, wczoraj - czyli weekend) ok, foto butów, ENJOY OF YOURSELF! ps; hasło/aksjomat dnia: CZŁOWIEK JEST LEPSZY, GDY SIĘ ŚMIEJĘ. siłownia powinna przede wszystkim dawać nam radość, a to daję mi osobiście pływanie, bieganie, treningi, artykuły, naukaaa, nauka o tym co kocham /SFD/2017/2/19/17432d3879d34732bd4f702e02d8b476.jpg Zmieniony przez - mazianarky w dniu 2017-02-19 21:35:09 Zmieniony przez - mazianarky w dniu 2017-02-19 21:35:55

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1330 Data: 2/19/2017 9:24:09 PM Liczba szacunów: 0
  • muscle test z allegro

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    E tam warunki lepsze niż u pana C. %-)

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 14584 Data: 10/4/2012 10:45:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowa sytuacja - nowa dieta - czysta masa.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam witam, nie chciałem zakładać nowego tematu więc tu napiszę. Chcę wbić parę kg dobrej masy, w sumie nie ma problemu z kuchnią. Ale do sedna. Jako mezo-endo postanowiłem wbić się na low carb - chyba, że na CKD można robić dobrą jakościowo masę, w sumie wysoki fat w diecie dobrze mi służy i "mniej" roboty z jedzeniem i nie zapycha tak bardzo, ale znowu więcej kcal bym musiał dać, ułożyłem cos w ten design. warzyw nie dopisuję, do każdego posiłku ze 100-200g jest. do tego 2,5g epa/dha, magnez, potas, sód, 1g vit c można przerobić na LC, tzn. węgle przyciąć i fatem podbić po prostu: 2,6-2,7g pełnowartościowego bialka, niecałe 2,8g węgli i 1,3g fatu licze na LC ok. 3200-3300 kcal na start Zmieniony przez - volvo93 w dniu 2011-05-22 18:11:12

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1092 Data: 5/22/2011 5:55:13 PM Liczba szacunów: 0
  • HMB dla mnie.

    Post
    Odżywki i suplementy

    IONTO VITAMIN DRINK LIQUID: Zawartość aktywnych składników, witamin i minerałów w 1000 ml gotowego napoju (przy proporcjach 1:60) Tauryna 250 mg L-karnityna 83,3 mg Witamina C 23,8 mg Niacyna (nikotinamid) 7,1 mg Witamina E 3,69 mg Kwas pantotenowy 2,64 mg Witamina B6 0,97 mg Tiamina (witamina B1) 0,69 mg Ryboflawina (witamina B2) 0,64 mg Folacyna (kwas foliowy) 0,08 mg Biotyna 0,06 mg Witamina B12 0,39 ug Sód 41 mg Potas 25 mg Magnez 16 mg Jeżeli pieniądze nie stanowią problemu to polecam: preparaty z żeńszenia, guaranę, tauryna. Trec w swojej ofercie ma dobry produkt: Life Energy (1 tabletka zawiera: Guarana 400 mg,Korean Ginseng 40mg, American Ginseng 40mg, Siberian Ginseng 40mg) Preparatów pobudzających, dzięki którym można przedłużyć trwanie wysiłku fizycznego lub w tym samym czasie wykonać większą pracę jest wiele, jednak nie należy ich przeceniach, prawidłowa dieta + odpowiednia ilość snu to podstawa.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 8/12/2005 2:36:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Fedor w UFC?

    Post
    Scena MMA i K-1

    Dobra , dobra straszny hype jest na daniela, owszem to dobryzawodnik ale jeszcze nie sprawdzony, uśpił big noge owszem ale nie wiem czy po tym mozna stawiac go juz w top3 co niektorzy chyba robia, imo z monsonem jakos nie blyszczał w ogole, niech walczy dalej zobaczymy c z niego bedzie

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 8151 Data: 3/26/2012 11:32:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Siła,czyli co i jak

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za sugestie ;dBrzuch robię najczęśćiej w poniedziałek i piątek- 4-5 serii po 50 brzuszków(tj oddzielnie już nei na siłowni).Chyba że ktoś ma jakiś lepszy pomysł. A i co wg was będzie dobre zamiast podciągania na drążku (szeroko nachwytem)?Myślałem nad(zgodnie z tym co w atlasie jest napisane ;]) ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM(sory że nieodmienione :D) ponieważ mi te podciągania rzeczywiście c***owo idą,a to ściągania drążka ma zapewnić siłę do podciągania na drążku ;d

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1464 Data: 9/20/2010 5:06:56 PM Liczba szacunów: 0
  • giganci z mojej szkoly hyhy

    Post
    Galeria Zdjęć

    dobrze jest:] a kibel luxus ________________________________________ ...live fast, f.u.C.k hard, die young... ________________________________________ Doradca w dziale trening-to brzmi dumnie

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 12673 Data: 3/2/2003 11:51:35 PM Liczba szacunów: 0
  • ktos to jest zdrowy i bierze inse to strasznie igra ze zdrowiem bo jest tyle roznych innych dobrych srodkow ze to se mozna odposcic zalezy tylko od organizmu jak zareagujepowiem wam jedna ze odkad jestem cukrzykiem to masy i sily poszlo w c.h.u.ji zero koxu

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 13991 Data: 9/22/2005 10:28:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Mój trening CrossFit

    Post
    Strength & Endurance

    Więc mój trening będzie chyba wyglądał następująco: Trening A Podciąganie na drążku Wyciskanie hantli na skosie górnym Przysiad ze sztanga przód/tył Clean and Jerk Wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie Kolana do Łokci Trening B Martwy Ciąg Wyciskanie sztangi na skosie w góre Thrusters Hang Power Clean/ Power Clean Push Jerk/ Push Press Pompki na poręczach Ghd Sit Ups Trening C i D Bieg + burpees/ sprawle/wskoki na skrzynie/ podskocz, dotknij, interwały/ pompki z klaśnięciem i itp

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3373 Data: 8/26/2012 10:36:08 AM Liczba szacunów: 0
  • janu15 nowe video

    Post
    Inne dyscypliny

    znowu... :/ tak jak już wspomniano... pokazałbyś co potrafisz... w lepszej jakości. To tak samo jak oglądać jakąś fajną lalunię - z zamkniętymi oczami. Nic z twoich filmików nie wnioskuję. Tylko tyle że zapakowałeś piłkę, nie wiadomo do jakiego kosza. No ale WoW! zauważyłem na fotce że masz jeszcze niezły zapas! Normalnie wymiotłeś. Nie mam nic przeciwko temu, cwiczysz - cwicz dalej, no ale nie wprowadzaj w błąd ludzi, którzy nie wiedzą czy ten kosz ma 2.90 czy 3.15. A twój wyskok ala Vince C. I nie truj mi d%$#@y.

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 11284 Data: 12/11/2006 10:15:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Aktualne foty

    Post
    Galeria Zdjęć

    do takiej sylwetki chyba nikt nie ma zastrzeżeń no chyba że masz zamiar zosta ć czołowym kulturystą ale oni są przepakowani:)

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 16392 Data: 11/26/2006 1:24:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Tak,lepiej zrobisz jak pojdziesz soboe poru....c!

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 10481 Data: 9/16/2003 9:17:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Które z badań tarczycy: anty-TG anty-TPO FT3 FT4 P/c. p. receptorom TSH (TRAb) T3 T4 TSH Tyreoglobulina

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 9352 Data: 3/5/2015 4:54:46 PM Liczba szacunów: 0
  • PLECY JAK Z BAŚNI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Prosiłbym o jakieś F A C H O W E opinnie, bo nie jestem początkującym, a o genetyce przecież sam wspomniałem :).

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 7053 Data: 9/27/2004 9:21:19 PM Liczba szacunów: 0
  • PLECY JAK Z BAŚNI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, patrzyłem w atlas wielokrotnie, po przeanalizowaniu jeszcze raz wychodzi, iż musze się skupić na 3 mięśniach: 1. górnej części najszerszego grzbietu, 2. obłym większym, 3. obłym mniejszym. Na te partie działają przede wszystkim: a) podciąganie końca sztangi w opadzie z drążkiem typu T, b) wiosłowanie w pozycji siedzącej na maszynie - w atlasie określone jako: przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie c) ściąganie linki z wyciągu górnego z rękojeścią V lub też podciąganie się na takiej rękojeści !!!! - ALE - właśnie - ja czuję jak przy tym ćwiczeniu ewidentnie pracują dolne partie najszerszego grzbietu, potwierdzają to też 120 - kilogramowi z mojej siłki. A jak Wy te kwestię postrzegacie ? Ale ja sobie coś chytrego wydedukowałem - posłuchajcie i oceńcie :). Skoro: -- wiosłowanie sztangą w opadzie nadchwytem do brzucha -- plecy pod kątem ok 20 stopni do podłogi -- działa na całe motyle -- wiosłowanie/podciąganie sztangielki jednorącz -- plecy pod kątem 5-10 stopni do podłogi -- działa głównie na górę motyli i obłe mięśnie zatem: wiosłowanie/podciaganie sztangi lub sztangielki na ławeczce głową w doł ( na takiej co robimy klatkę dolną, tylko, że kładziemy sie na niej na brzuchu, a głowę mamy zaraz tam, gdzie ławeczka się kończy - by było jak oddychać :) - zobaczcie obrazek powyżej ) -- plecy pod kątem MINUS !!! 10-20 stopni do podłogi -- powinno wchodzić wybitnie na samą górę motyli i obłe. To moja teza :). * Na jej poparcie można podać wyciskanie na ławeczce na klakę - im ramiona kieruję się bardziej w dana stronę/część klatki, ta właśnie strona/część jest silnie zaangażowana, np. ramiona przy skosie do góry idą do góry i właśnie ćwiczymy wtedy górną klatkę. Z plecami mamy tak samo, tylko, że trzeba się przewrócić na brzuch. * Na jej lekkie obalenie można podać, że czyję jak mocno naciągają sie i pracuja także dolne partie najszerszego grzbietu, a więc stymuluję część, której nie chcę zbudować.

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 7053 Data: 9/29/2004 1:55:08 AM Liczba szacunów: 0
  • ocena 16 lat (107 kg na klatkę)

    Post
    Galeria Zdjęć

    hmm oglnie... n/c

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 11181 Data: 3/13/2006 5:16:12 PM Liczba szacunów: 0