SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Śmieszne wypowiedzi rodziców na temat odzywek

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    mi się matka do***ała do asparginu i powiedziała że to dla ludzi po zawale, a ja moge sobie tylko zdrowie zepsuć... n/c

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/7/2007 10:10:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Brimen - moja walka o lepsze ja :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Poranek to była masakra... Obudziłem się o przed 4 rano... masakra... Zakwasy na rekach takie że ledwo się mogłem ubrać rano... na szczęście polanie zbolałych miejsc ciepłą wodą na chwile pomogło na tyle żebym był w stanie przygotować śniadanie (100g musli, 200g kefir, 10g pestek z dyni, 10g orzecha włoskiego, 10g oleju lnianego) oraz przygotować drugie śniadanie do pracy (pierś z kurczaka,warzywa, ciemne pieczywo)... Po drodze zakupiłem aspiryne i wytamine C (podobno pomaga na zakwasy). Po pracy ambitny plan: trening aerobowy (rowerek) i ew. może uda mi się wbić na saune w celu lepszej regeneracji, bo jak tak dalej bede miał zakwasy to dostane zajoba. Przed treningiem dodatkowo zakupie to co polecał King89 czyli: MZB OLIMP oraz VITAMIN Multiple SPORT. Na szczęście mam blisko do sklepu z takim stuffem. Pozdrawiam. Zmieniony przez - brimen w dniu 2008-07-07 08:26:53

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 3439 Data: 7/7/2008 8:24:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja, dieta + trening

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W diecie mało jest potasu (warzywa), wit C (warzywa), kwasó omega 3 (ryby), wit D (ryby), witamin z grupy B tekaże mogłoby być wiecej (można dać 1 x w tyg wątróbkę), podobnie jak wapnia (tutaj lepszym źrodłem będzie np mozarella niż twaróg). dietę nalezy urozmaicać by nie jeść codziennie tak samo. Kalorii wydaje się mało, ale to zweryfikuje praktyka. Poza tym OK Zmieniony przez - faftaq w dniu 2013-03-25 17:01:11

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 687 Data: 3/25/2013 5:00:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Nastula - Barnett

    Post
    Scena MMA i K-1

    Hmm.. Walka świetna. Co do przerwania aktywnej bocznej w 1 rundzie to nawet amerykańscy komentatorzy byli bardzo zdziwieni, podem doszli, że Barnett znacząco spoglądał na sędziów...n/c Co do dźwigni pod koniec 1 rundy do Josh to zrobił już po czasie, kiedy Nastek wstawał. Upomnienie co najmniej się należało. Ogólnie Paweł jest świetny w kontrolowaniu klinczu i w stójce sie niesamowicie poprawił, obalenia super. Tylko z dosiadem jeszcze problemy, no i ta cholerna dźwignia, a przecież Barnett jest znany z leg locków właśnie. Ogólnie myślę że Nastek o kolejny kontrakt nie musi się martwić, Sakaribaba nie da mu odejść :)

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2006 12:53:29 PM Liczba szacunów: 0
  • jednak zmiana.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Jak by był ktoś taki miły i jeszcze odpowiedział na pytania wyżej:-PP I tutaj mam jeszcze parę pytań : 1.Czy są jakieś warzywa , które trzeba wliczać w dietę? 2.Co myślicie o sosach , ketchupach , musztardzie jako dodatek do posiłku podczas budowania masy mięśniowej? 3.Są może dla nas , dla osób chcąc wyglądać dobrze jakieś napoje/soki czy tylko pozostała woda? 4.Teraz robi się zimniej i wypadało by wzmocnić się witaminami , wiadomo te z owoców/warzyw są najlepsze , ale co myślicie o np : witamina C w pluszu? 5.Dlaczego każdy wybiera produkty bez soli , dlaczego ta sól jest taka zła? 6.I jak myślicie przed treningiem dać makaron pełnoziarnisty , który ma mniej węglowodanów czy dać go o 9;30 , a ryż brązowy przed treningiem , który ma więcej węglowodanów? Zmieniony przez - loozak93 w dniu 2012-09-24 22:52:28

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1251 Data: 9/24/2012 10:00:11 PM Liczba szacunów: 0
  • jednak zmiana.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    W dnt mniej kalorii, przecież nie ma treningu cynamon ok. Wiadomo, że cukier nie jest zdrowy, pytanie ile tej przyprawy chcesz używać. Kreatyna do posiłku nie ma znaczenia co pierwsze Warzywa strączkowe, te które mają znaczną kaloryczność, np takie zboża jak kukurydza. Woda ok, herbata, kawa tez (przed treningiem lepiej kawę pić), soki świeże sporadycznie i w umiarkowanych ilościach mogą być. Witaminy C starczy Ci w świeżym pożywieniu. Brokuł np ma jej więcej od cytryny. http://potreningu.pl/artykuly/759/sol-mity-i-fakty Sprawdź sobie w jakiejś tabeli żywieniowej, np potreningu.pl

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1251 Data: 9/25/2012 8:20:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    18.4.13 Crossfit 'wschodzaca gwiazda' %-) a) podciaganie na drazku podchwytem 5powt b) Pompki 10powt c) brzuszki 15powt d) speed tabata aquat 15powt 5 obwodów, przerwa 60sekund Szczerze powiedziawszy lajtowo, molbym zoribc jeszcze kilka obwodów, ale lepiej zaczac powolutku ;) Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-04-19 14:57:15

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12566 Data: 4/19/2013 2:55:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    KLatka bic przedramie 1.Gilotyna 40x6/45x6/50x6/55x6/60x6/65x4 2. 3 trisety, wszystko po 8 powt a) Rozpietki 14,5kg b) Wycisk sciskajacy talerzami 2x5kg c) Wycisk hantli z supinacja 14,5kg 3. Uginanie hantlem na modlitewniku 9,5x6/12x6/14,5x6/17x4/17x2 ;/ 4. 3 superserie po 12 powt a) uginanie hantli na lawce 60st 7kg b) uginanie sztangi w opadzie tulowia 20kg 5. 3 superserie max powt a) Uginanie sztangi nachwyt 25kg b) uginanie nadgarstkow podchwyt 25kg klatka przeorana elegancko, dziwie sie, bo wczoraj były plecy i tric bic za to ch**owo, nie bylo mocy w modlitewniku jendoracz trening spoko Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-05-20 11:29:47

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12566 Data: 5/20/2013 11:25:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    Barki 1. Wyciskanie sztangi stojac 30x6/45x6/40x6/45x6/50x3 2. 3 quadrosety po 10 powt kazde cw a) wznos boczny 9,5kg b) wznos w opadzie 9,5kg c) przysiaganie sztangi do mostka 40kg d) wznos w przód 9,5kg 3. Przysiad przedni 45x6/55x6/65x6/75x1/-- + brzuch Barki poszly enegancko, podczas przysiadu bolaly mnie prostowniki jutro mam wizyte u ortopedy wiec wolalem odpuscic te nogi Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-05-22 11:12:48

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12566 Data: 5/22/2013 11:11:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    KLatka bic przedramie 1.Gilotyna 40x6/45x6/50x6/55x6/60x6/65x4 2. 4 trisety, wszystko po 8 powt (ostatnia seria po 6) a) Rozpietki 14,5kg b) Wycisk hantli z supinacja 14,5kg c) Wycisk sciskajacy talerzami 2x5kg 3. Uginanie hantlem na modlitewniku 9,5x6/12x6/14,5x6/17x4/17x4 4. 4 superserie po 10 powt a) uginanie hantli na lawce 60st 7kg b) uginanie sztangi do czola siedzac 15kg 5. 3 superserie max powt a) Uginanie sztangi nachwyt 25kg b) uginanie nadgarstkow podchwyt 25kg KLatka spompowana pieknie. dobrym pomyslem było dodanie jednej serii laczonej do kaltki i bica. Na bicepsie male ciezary ale dobra pompa. Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-05-27 17:11:28

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12566 Data: 5/27/2013 5:09:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    miesnie tez mnie bola a co do zdjecia - widzial juz dyskopatie i lekkie boczne skrzywienie plecy 1. Wioslowanie hantlem 22x6/27x6/32x6/37x6/42x6/47x4/47x3 2. 4 quadrosety po 8 powt a) podciąganie na drazku szeroko CC b) wioslowanie na laweczce 30st lezac hantlami 20kg c) podciąganie podchwytem CC d) szrugs sztanga 80kg + brzuch Dzis zrobilem plecy, jutro zrobie bica z tricem, a klatka sama w pon Trening wyszeld nawet ladnie jak na 6h spania i calonocnych aerobach w klubie %-) Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-05-30 20:34:59

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12566 Data: 5/30/2013 8:32:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    Barki i NOGI %-) 1. Wyciskanie hantli siedzac 12x6/15x6/18x6/21x6/24x6 2. 4 quadrosety po 10 powt kazde cw a) wznos boczny 10kg b) wznos w opadzie 10kkg c) wznos w przód 10kkg d) podciaganie hantli wzdluz tulowia 10kg 3. Syzyfki CC 15/12/10/7 + przedramie Bareczki przeorane niesamowicie, dodalem wk oncu 0,5 kg %-) Nogi jak to nogi, zrobilem tylko syzyfki bo po nich mnie plecy nie bola, jeszcze musze sie troche pomeczyc z tym brakime treningów, czekam na opinie lekarza Na konec 3x zwis na drazku na czas, bo chwyt mi puszcza we wiosle Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-06-04 18:10:43

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12566 Data: 6/4/2013 6:08:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    plecy tric 1. Wioslowanie hantlem 22x6/27x6/32x6/37x6/42x6/47x8 2. 3 quadrosety po 6-8 powt a) podciąganie na drazku szeroko CC b) wioslowanie hantlami na laweczce 30st lezac 20kg c) podciąganie nautralem CC d) szrugs sztanga 90kg 3. Dipsy na poreczach 6xCC/6xCC/6xCC/5xCC/4xCC 4. 3 superserie po 8 powt a) wyciskanie wąsko 50kg b) francuz hantlami za glowe 7kg 5. zwis na drązku 3x 40 sek piekny trening ;] Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-06-06 17:41:29 Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-06-06 17:41:42

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12566 Data: 6/6/2013 5:37:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    KLatka bic przedramie 1.Gilotyna 40x6/45x6/50x6/55x6/60x6/65x4 2. 3 trisety, wszystko po 8 powt a) Rozpietki 13kg b) Wycisk hantli z supinacja 13kg c) Wycisk sciskajacy talerzami 2x5kg 3. Uginanie hantlem na modlitewniku 9,5x6/12x6/14x6/16x6/18x3 4. 2 superserie po 12 powt a) uginanie hantli na lawce 60st 7kg b) uginanie sztangi siedzac do czola 20kg 5. 2 superserie max powt a) Uginanie sztangi nachwyt 25kg b) zwis na drazku 45sek 6. Up and down brzuszki cc, 2,5kg, 5kg po 10 i w dół na maxa dobry i szybki trening, malo spalem po nocce wiec odjalem serii Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-06-08 20:26:23

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12566 Data: 6/8/2013 8:23:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    Barki 1. Wyciskanie hantli siedzac 12x6/14,5x6/17x6/19,5x6/22x6/24,5x3 2. 4 quadrosety po 10 powt kazde cw a) wznos boczny 10kg b) wznos w opadzie 10kg c) wznos w przód 10kg d) podciaganie hantli wzdluz tulowia 10kg do tego brzuch i przedramie szybko z dobra pompa Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-06-10 22:59:44

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12566 Data: 6/10/2013 10:58:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    'nogi' i Barki 1. Syzyfki 10/10/10/10/7 2. Wyciskanie hantli siedzac 13x6/16x6/19x6/22x6/25x3 3. 4 quadrosety po 10 powt kazde cw a) wznos boczny 7kg b) wznos w opadzie 7kg c) wznos w przód 7kg d) podciaganie hantli wzdluz tulowia 7kg + przedramie i brzuch Istny rozp****** w pracy i brak checi do zycia po niej zysyfki ladnie spompowaly mi uda, potem wycisk hantli - ciagle dokladam jest ok :) seria laczona juz niestety nie jak tydz temu 10 kg tylko 7, ale postawilem na mind muscle i wyszlo calkiem ok Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-06-19 20:47:57

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12566 Data: 6/19/2013 8:45:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    BICEPS TRICEPS PRZEDRAMIE 1. a Prostowanie drazka wyciagu gornego 24kg 10x9p 1. b Uginanie sztanga prosta 27kg 10x9 p 2. a Prostowanie drazka wyciagu górnego podchwytem 15kg 3x12 2. b Uginanie sztanga nachwytem 20kg 3x10 2. c Uginanie nadgarstkow podchwytem 20kg 3xMAX + 5 serii brzuch Trening dobry ,na styk. nie chce mi sie opisywac :) Zmieniony przez - szaunima w dniu 2013-08-24 21:36:04

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12566 Data: 8/24/2013 9:33:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Szaunima... ale bedzie. fot str 18

    Post
    Trening dla początkujących

    aktywnosci fizyczne - od zwyklych wfów przez samoobrone sa tu tak ciezkie, ze szkoda gadac. pojade tak jak mowilem - push pull legs no i bede mial dodatkowe aktywnosci fizyczne , wiec mysle, ze tragedii ze mna nie bedzie niestety nie mam czasu na kontynuowanie dziennika, wiec trzyam c za mnie kciuki i do zobaczenia na wiosne ;)

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 12566 Data: 10/4/2013 7:04:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] paramaribo2 - sezon drugi

    Post
    Dzienniki Juniorów

    1.09.2013 - Dzień 1 Waga na czczo: 84,4kg Dieta: 3200kcal, 210gB, 245gW, 140gT Posiłek 1: 4 jaja + 2 pomidory 250ml mleka + 70g płatków owsianych Posiłek 2: 250ml mleka +30g Whey C6 + 1 banan Posiłek 3: 165g wołowiny + 175g makaronu + 150g sosu pomidorowego Posiłek 4: 4 jaja + 2 pomidory Posiłek 5: 150g twarogu + 20g oliwy z oliwek + 40g orzechów włoskich http://imageshack.us/a/img853/6665/3jv9.jpg http://imageshack.us/a/img703/9316/2pjg.jpg http://imageshack.us/a/img12/1766/dxzr.jpg http://imageshack.us/a/img46/2257/csbm.jpg Trening: Brak Suplementacja: Hi-Tec Whey C6 - 30g Activlab Creatine+Beta-alanine - 10g Activlab Vitality Complex - 1 tab Vitalmax Zinek+C Witamin - 1 kap Tran Mollers - 5ml Activlab ZMA - 1 kap Neomag Forte - 1 tab Zmieniony przez - paramaribo2 w dniu 2013-09-03 00:04:03

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 5678 Data: 9/3/2013 12:02:48 AM Liczba szacunów: 0
  • [DT] paramaribo2 - sezon drugi

    Post
    Dzienniki Juniorów

    3.09.2013 - Dzień 3 Waga na czczo: 84,0kg Dieta: 3290kcal, 210gB, 345gW, 110gT Posiłek 1: 3 jaja + 2 pomidory 200ml mleka + 85g płatków owsianych banan Posiłek 2: 300ml mleka +30g Whey C6 + 1 banan + 13g BCAA + 80g ryżu brązowego Posiłek 3: 120g piersi z kurczaka + 80g ryżu brązowego + 75g sosu pomidorowego Posiłek 4: 120g piersi z kurczaka + 100g kaszy jęczmiennej perłowej + 75g sosu pomidorowego Posiłek 5: 3 jaja + 2 pomidory Posiłek 5: 120g twarogu + 15g oliwy z oliwek + 20g orzechów włoskich http://imageshack.us/a/img33/5748/t8vz.jpg http://imageshack.us/a/img21/4162/ay7i.jpg Trening: Pull A Podciąganie - 5 serii - 5x0kg Wiosłowanie sztangą - 5 serii - 10x50kg Wiosłowanie sztangielką - 4 serie - 10x20kg Wznosy w opadzie - 4 serie - 12x(2x5,5kg) Barbell Biceps Curl - 4 serie - 8x26kg Hammer Curl - 4 serie - 10x10kg Film: * - nagrana seria http://www.youtube.com/watch?v=Jvn7IBnqVcM Suplementacja: Hi-Tec Whey C6 - 30g Hi-Tec BCAA Powder - 13g Activlab Creatine+Beta-alanine - 10g Activlab Vitality Complex - 1 tab Vitalmax Zinek+C Witamin - 1 kap Tran Mollers - 5ml Activlab ZMA - 1 kap Neomag Forte - 1 tab

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 5678 Data: 9/3/2013 9:41:11 PM Liczba szacunów: 0