SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Tsu- dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    Trening A: 1a: Pompki : 40/45/50 40/45/50 3x45 3x35 3x30 3x20 + 1b: Drążek: 8/9/10 3x11 3x11 3x10 3x10 3x9 3x8 2a: Swing z 2KB16 3x25 3x50 3x50 3x40 3x30 2b: RDL 2KB16: 3x12 2c: Otwieranie gazety TRX: 3x25 3x25 3x25 3x25 2d: Uginanie podudzi na TRX: 3x30 3x30 3x15 2x20 3a: Wyskok z KB: KB20 3x15 KB20 3x15 3x20 3x20 3b: Odwodzenie nogi z minibandem (monsterwalk): 3x40 3x20 3x15 3x15prawa15lewa+20monsterwalk 3x20 3c: Halo KB12: 3x20 3x16 Na dłuższą metę próby pogodzenia siłowego z bieganiem wychodzą mi średnio.. cierpi w tym wypadku siłowy, bo do 3xtyg. ciężko się zmusić i już odczuwam spadki siły np. w podciąganiu.. spróbuję chociaż co drugi tydzień robić 3x.. Wczoraj z biegania wróciłam z katarem, bo niby było gorąco, a wracałam przez las rowerem i w cieniu chłodno.. wzięłam na noc proszki, Wit.C i dziś już na szczęście po katarze ani śladu, ale nauczka na przyszłość, żeby jednak bluzę zakładać, bo łatwo się można teraz przeziębić. /SFD/2020/9/23/4e461c05334a499fb6612eba2019793a.jpg

    Odpowiedzi: 2643 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2020 10:58:07 AM Liczba szacunów: 4
  • Tsu- dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    Czyli nie zgadzamy się tylko z jednym. Wy uważacie, że zegarek się myli, a ja uważam że jest sporo racji w tym co wypisuje. Patrząc z boku i bezdusznie. Skoro przy doskonałym pułapie tlenowym i treningach szybkich ~4:00 i easy w porywach do 5:00 (bo moc w kotłach) Tsu robi odwrót zmienia plan na lżejszy, przekonuje się do tego żeby easy biegać faktycznie easy to jak to niby miałby zegarek zinterpretować? Że poprawia doskonały na jeszcze doskonalszy %-)? No c'mon. AI jest wysoko rozwinięta w produktach, ale to nadal tylko interpretacja danych ;-). Tsu - jest naprawdę super. Mało kto jest tak wszechstronny, że łatwo mu wchodzi bieganie, wysikanie, siła, wytrzymałość i jeszcze joga. Wymagasz bardzo dużo od siebie to odpuść zegarkowi bo ewidentnie nie nadąża za Tobą :-)). Natomiast jakbyś dała się poprowadzić jakiemuś żywemu ekspertowi od treningów to uważam, że to dopiero była by miazga. Jakieś crossfit games albo coś w podobie byłoby idealne. Połączenie siły, zwinności, wytrzymałości do granic upodlenia %-). edit: nie widziałem odpowiedzi Tsu bo pisałem swoją, Tsu - nie pisałem że to Twoja wina, ale nie ćwiczysz tylko planem Garmina (któego zmieniłaś już chyba 3x) i że wcześniej było więcej, więc może to zinterpretować jako utrzymanie jednak doskonałej formy ;) pozdro. Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2020-09-26 10:56:11

    Odpowiedzi: 2643 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/26/2020 10:52:40 AM Liczba szacunów: 1
  • Tsu- dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    Trening C 1a: Pompki: Długa seria 65+: 70 1b: Drążek szeroko: 3x10 2a: Przysiad z wyskokiem z KB16: 3x15 2b: Wypychanie bioder z gumą w klęku: 3x20 2c: Facepull trx KB12: 3x15 3a: RDL nogą wykroczną 2KB16: 3x10 3b: Uginanie podudzi TRX: 3x30 3c: Inverted row TRX: 3x 10 Nie wiem, czy dziś pobiegam, bo pada od rana, więc chociaż siłowy zrobiłam.. jakoś szczególnie się nie zmęczyłam, ale i tak dziwnie mało tych kcal jak na ponad godzinną aktywność}:-( /SFD/2020/9/27/e7236ea8f3514400bdec74d642d60b1e.jpg Zmieniony przez - Tsu84 w dniu 2020-09-27 14:31:53

    Odpowiedzi: 2643 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2020 2:22:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Tsu- dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    Trening C 1a: Pompki: Długa seria 65+: Nogi wyżej: 3x30 70 1b: Drążek szeroko: 10/10/10 3x10 2a: Przysiad z wyskokiem z KB16: 3x15 3x15 2b: Wypychanie bioder z gumą w klęku: 3x20 3x20 2c: Facepull trx KB12: 3x20 3x15 3a: RDL nogą wykroczną 2KB16: 3x10 3x10 3b: Uginanie podudzi TRX: 3x30 3x30 3c: Inverted row TRX: 3x10 3x 10 + 4a: Swing 2KB16: 3x20 4b: Clean&PP 3x5 4c: Snatch: 3x8-10 Potrenowane, nawet się zmęczyłam ;-) /SFD/2020/10/4/510e218fdb8948ec9c9fcdfac914f006.jpg I jeszcze rower z synem. /SFD/2020/10/4/00ec9f34bf3b45de97e5964157ab0c3f.jpg Zmieniony przez - Tsu84 w dniu 2020-10-04 14:44:28

    Odpowiedzi: 2643 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2020 1:30:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Tsu- dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    Trening C: freestyle 1a: Drążek: 3x10 1b: Pompki TRX: 3x20 2a: RDL 2KB16 nogą wykroczną: 3x12 2b: Odwodzenie nogi w tył z minibandem: 3x15pl 2c: Monsterwalk z minibandem: 3x30pl 3a: Uginanie podudzi TRX: 3x30 3b: Mountain climbers TRX: 3x30 3c: Facepull TRX: 3x15 4a: Floor press 2KB16: 3x12 4b:Brzuszki KB16: 3x15 Stwierdziłam, że jeśli już się zmuszę do trzeciego siłowego w tygodniu, to coś luźniejszego, gdzie od czasu do czasu będę testować nowe ćwiczenia. /SFD/2020/10/18/403a97ad1879471092017ecadc42b8a3.jpg

    Odpowiedzi: 2643 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/18/2020 11:52:32 AM Liczba szacunów: 1
  • RALLY- ja wiem ze nie od razu , jednak Amstaf-- ode mnie masz kopa w doope na rozpęd do ogarnięcia- jesteś tu od 28 września, prawie trzy tygodnie powtarzania- "znów wyszło jak zwykle, chciałam dobrze wyszło inaczej, znów się nie udało" może metoda dobrego(rally) i złego(ja) policjanta dla lepszy efekt bo te stwierdzenia c przytoczyłam na górze to WYMÓWKI SĄ kochana, to wszystko nie ma "się nie udało" tylko "ja dałam ciała", to ty panujesz nad swoim życiem a nie ono nad tobą, ja wiem ze początki są trudne, ale odsuwasz sobie czas efektów, a to w pewnym momencie cie zdemobilizuje, a tego uwierz mi nie chcesz, i tak w pewnym momencie przyjdzie okres zmęczenia - sposobem jedzenia, tym ze czegoś tam nie można a coś tam trzeba- a ty masz to już! pozbywaj się tego i spinaj poślady, jak sobie pozwolisz na "powoli"- efekty też będą powolne, jak się ogarniesz szybciej to i wiedza i efekty przyjdą szybciej, ukróć sobie trochę ta wygodę, wyjdź z tego jak ci wygodnie, zacznij robić tak jak ma być ode mnie powtarzam masz ŻYCZLIWEGO KOPA W DUPĘ, bo jak dla mnie się mazgaisz trochę, stać cie na więcej na pewno

    Odpowiedzi: 544 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2011 10:25:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Ale ładnie spada:-)no super:-) zaznaczasz obszar w excelu i ctrl+c ---->ctrl+V wklejasz do painta----->zapisujesz w jpg. (na przykład) Kurde żeby człowiek miał czas na dietę i siłkę zawsze, byłoby super, tez miałam zacząć z siłką to przeprowadzka się wykluła, ale może jak się przeprowadzę to moje zycie się uspokoi;-) Zmieniony przez - rallygunia w dniu 2011-11-17 21:10:30

    Odpowiedzi: 544 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2011 9:09:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcję odradzam, bo będziesz wyglądała jak ja. Nogi u zad praktycznie w miejscu, a góra.... n/c. W podpisie mam dwa linki. Porównaj foty pierwszych stron - tak wygląda wysusz. Nie redukuj, tylko poprzez ćwiczenia rozbuduj górę.

    Odpowiedzi: 544 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2011 10:00:23 PM Liczba szacunów: 0
  • 5 dni do treningu z Sebastianem ido progrmu-Seba forme nadal trzyma,wiec nie liczcie ,że bedzie lekko,poswiatecznie....:) https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/15515_1568386566730716_1328911794526764722_n.jpg?oh=72cdbb26cfb800c17fc576b9524733d3&oe=55451A56&__gda__=1429948116_b2e6f778236c12d8ff283615437abb14

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 12502 Data: 1/6/2015 5:30:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Zdjęcia z kolejnych ćwiczeń- wyprostu i uginanie nóg na specjalnych maszynach teraz wiadomo do jakiego poziomu trzeba wytrenować i wyrzeźbić nogi: : https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10401954_10204710495980464_764416237628829834_n.jpg?oh=cdad46269f4955d665d896ac401f6321&oe=5532BD0C&__gda__=1429254453_22caccd86953adc48bb3890fa4c24ce7 https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10933951_10204710496420475_1429461419899932733_n.jpg?oh=e07461f9441183b2ab671964fa3a61fc&oe=5527D7FB https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10930175_10204710499260546_4894981012221739538_n.jpg?oh=f811d66ef9e8d8e457cfb4a7406164ef&oe=552BF518&__gda__=1433159438_3d0cf60eff62ce5fcb16b100c27a21fehttps://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10857792_10204710499540553_4538283169331709272_n.jpg?oh=b08029bad3d0d09533000325abace86f&oe=55381CEB&__gda__=1433256445_dab5bf344a4d9ef5356d68e1f03b9ed8 https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10898057_10204710502100617_2886751225960972125_n.jpg?oh=97c5416d2ccbf6c9df2ce07c6013d335&oe=556C5DB1https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10471355_10204710502780634_7584168764802112687_n.jpg?oh=5522f6407a5929d8c3f161be46196ac1&oe=552BC250&__gda__=1430161205_4b04d3b3bf4de3d301eb9ceabd12cab5 https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1551486_10204710503340648_6952410386444689493_n.jpg?oh=0182fcec25be314c49f70bcf058df669&oe=55286A70&__gda__=1428920346_e534d31dc515c53c5d7ea1a8aea330c6https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10897755_10204710503660656_5838001430640809455_n.jpg?oh=4bd1d4154dd4946087161783b643994c&oe=552EF5CB&__gda__=1433196190_bea3fc8d8cae3295497c00be825d9196 Zmieniony przez - masti w dniu 2015-01-10 19:29:25

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 12502 Data: 1/10/2015 7:28:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolejne zdjęcia:ćwiczenia mieśni brzucha na kółku-to jest wyzwanie dla osób nigdy tego tak nie ćwiczacych: https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10906031_10204710520061066_2253597270156618680_n.jpg?oh=8ff2c415d9f74245cbb2ec78c4483f4c&oe=553B75B3https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10403345_10204710520581079_8861998962272651802_n.jpg?oh=149726c1b4dc456f31911368c7e0d46b&oe=552EA253 https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/10857862_10204710521101092_629373849871028600_n.jpg?oh=02bd9c531652b8214ff6a158649252e5&oe=5521B8AE&__gda__=1429439513_61b4fb9303595773ce744ee90049d459https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10915220_10204710523101142_7215297590264391125_n.jpg?oh=96a081f993660fe56d25ece776958f55&oe=5524B54Fhttps://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10924628_10204710525261196_3899199515371064673_n.jpg?oh=2193caf5d89c9d0f020173f72acbd294&oe=553DF8DB&__gda__=1429763277_6a3051832600c0000b8b1c653dc0de47https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10933784_10204710525981214_3768307918803849782_n.jpg?oh=590cf806e382dcc6f8a4b4ce5a6b61f0&oe=5534A23E&__gda__=1432947752_45d3cd2359c4c1cde551f79a73b51459https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/1379499_10204710527861261_2834065668458507211_n.jpg?oh=3a3c52c05b4711039121c388de81a839&oe=556BC572&__gda__=1429861963_8fdb1f7d5e9148169c6ef7fae887539d Zmieniony przez - masti w dniu 2015-01-10 20:28:54

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 12502 Data: 1/10/2015 8:28:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Tetisheri teraz od kilku tygodni tak robię z tą rampą żeby siły trochę zdobyć ale już niedługo zmienie to, bo myślę o tej redukcji i jakie zakresy powtórzeń najlepiej zastosować na tej redukcji? Mogę dalej na siłę 3-6 czy lepiej 8-10? A co do rzucania sztangi w mieszkaniu to nie bardzo, no wiadomo uszkodzę panele albo meble. A jak uważasz na ile powinnam zrobić ten przysiad skoro wycisnę raz 50 kg a M.C.. Zrobię raz 73 kg? Będę próbować dokładać.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2017 11:47:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za porady! Czyli zamiast arnoldek wyciskanie hantli. Pompki na poręczach sobie zostawię.A co do tych pleców: to może 1,podciąganie 2.m.c. lub rdl 3.wiosłowanie lub ciągnięcie wyciągu dolnego chwytem neutralnym lub wiosłowanie jednorącz hantlem w oparciu o ławkę? Czy lepiej podciąganie zrobić na koniec jako trzecie? Ale wtedy będę miała już mało siły? A czemu bicepsa nie izolować? A na nogi wystarczy tyle ćwiczeń co podałam? Wczoraj zrobiłam ten trening na klatkę barki triceps mojego pomysłu i nawet dobrze poszło. Ale na przyszłość zrezygnuję z tych arnoldek.Więc było tak: 1 wl skos 4 serie 30kg x10/ 36kg x 6/ 36kg x 6/ 36kg x 6 2 rozpiętki skos waga hantla -11kg 3 serie /10/10/10/powtórzeń 3 pompki na poręczach 3 serie /9/7/7/ 4 arnoldki waga hantla 10kg 3 serie /10/10/9/ 5 unoszenie hantli bokiem w staniu waga hantla 5kg 3 serie /10/10/10/ 6 triceps sztangą łamaną za głowę w staniu 14kg 3 serie /9/8/7/

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2017 3:59:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za porady! Czyli zamiast arnoldek wyciskanie hantli. Pompki na poręczach sobie zostawię.A co do tych pleców: to może 1,podciąganie 2.m.c. lub rdl 3.wiosłowanie lub ciągnięcie wyciągu dolnego chwytem neutralnym lub wiosłowanie jednorącz hantlem w oparciu o ławkę? Czy lepiej podciąganie zrobić na koniec jako trzecie? Ale wtedy będę miała już mało siły? A czemu bicepsa nie izolować? A na nogi wystarczy tyle ćwiczeń co podałam? Zamiast arnoldek zwykłe wyciskanie. Moim zdaniem nie będzie źle jak zrobisz taką kolejność na plecy - w końcu nie doczepiasz ciężaru w podciąganiu. Biceps u osoby początkującej nie potrzebuje izolacji. Poza tym nie zależy nam na skracaniu tego mięśnia - a przy ćwiczeniach izolowanych, wykonywanych w nieoptymalny sposób jest ryzyko spotęgowania takiego efektu. Do nóg nie miałem uwag większych skoro ich nie wypisałem.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2017 9:20:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziś całkiem udany trening pleców, barków i bicepsa. Po siłowym cardio na rowerze 16km w 50 minut. 1 podciąganie na drążku podchwyt 4 serie: /10,7,6,5 powtórz/ 2 m.c. 4 serie /56kg x 9powt/ 61kg x 8 powt/66kg x 6powt/70kg x 3 powt/ 3wiosłowanie sztangą nachwyt 4 serie /36kg x 8powt/33kg x 9powt/33kg x10powt/35kg x 8powt/ 4żołnierz 4 serie po 26kg /8,6,6,6powtórzeń/ - tu jest progres więcej powtórzeń niż tydzień temu 5 i 6 w superseriach -biceps sztangą łamaną 22kg -unoszenie rąk bokiem w opadzie tułowia /łącznie 4 superserie po 10-12 powtórzeń/ Chyba pozamieniam sobie kolejność treningów, bo jak nogi zrobiłam w czwartek to w piątek i sobotę utrudniało mi to bieganie no i nie wiem czy tym bieganiem nie utrudniam regeneracji tych nóg, a zależało mi na bieganiu w weekendy. Dziś dopiero mi tak prawie minęły te zakwasy. Może nogi będę robić na początku tygodnia, potem klatka a potem plecy.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2017 4:04:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Wczoraj zrobiłam inny trening na nogi gdzyż zmieniam kolejność treningów i nie chciałam nadwyręzać dolnych pleców przysiadami, bo bolały po m.c. 1 wykroki maszerowane z hantlem 10 kg 4 serie x 20 powt. 2 bułgary z obciążeniem 12 kg 4 serie po 10 powt w superserii z plank po 45 sec. 3. Plie 26 kg 2 serie po 10 powt. 4 wspiecia na palce 30 kg 5 serii x13-15 ppowt. Kalorie 1950 mi wyszło.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2017 12:50:38 PM Liczba szacunów: 0
  • uuuu to grubo :D ja się ciesze ,że pułap 50 osiągam no mnie to właściwie najbardziej interesują barki ,plecy i nogi ,a większość mi mówi: po c***j ci nogi? nie lepiej łapy?

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2011 8:37:59 PM Liczba szacunów: 0
  • A witaminę C zjadłeś?:))

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2012 1:37:56 PM Liczba szacunów: 0
  • pawlus ja poćwiczyłem splitem ok 2 miesiące i wiem,że wrócę do niego najpóźniej jak to będzie możliwe %-) trening A 1 fronty 12,12,10,10 2 drążek nachwytem 4s po max 3 wl 10,10,10 4 mp 12,10,8 5 franuz 10,10,10 //uginanie stojąc podchwytem 10,10,10 6 russian twist B 1 mc 12,10,10,8 2 ściąganie linki wyciągu do klatki chwyt neutralny 15,15,15 3 wyciskanie skos 10,10,10 4 podciąganie sztangi do brody 10,10,10 5 francuz jedną rąsią 10,10,10 //uginanie rąsi ze sztangielkami 10,10,10 C 1 zarzut siłowy +push press 10,8,6,4 2 prawdopodobnie żuraw 4s po max 3 wiosło sztangą podchwytem 12,10,10 4 dipsy 4s po max 5 pompki w podporze tyłem 3s po max //podciąganie podchwyt 3s po max 6 russian twist

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/21/2012 7:11:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dex wziął byka na siłkę: i nie wiem czy teraz będzie taki posłuszny %-) http://c.wrzuta.pl/wi8626/2133d54500111c5346797812/byk_na_sterydach :))

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2012 8:08:57 AM Liczba szacunów: 0