SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Chrupanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    3g witaminy c na dobe to nei zadużo wiem ze ona sie wydziela z moczem ale tyle witmainy to chyba moze cośtam porobić z pęcherzami itp

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1676 Data: 3/26/2005 12:08:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Chrupanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witamina C tez nalezy ykac bo pomaga w chłanianiu glukozaminy no mi tez glukozamina pomogła

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1676 Data: 3/26/2005 2:48:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Chrupanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    taka ilosc vit c jest zalecana

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1676 Data: 3/26/2005 4:23:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Chrupanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witamina c w duzych ilosciach sprawdza sie jako antykatabolik

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1676 Data: 3/26/2005 4:38:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Optymalna dawka glukozaminy, MSM i kolagenu

    Post
    Odżywki i suplementy

    marek.c tychyba w kulki lecisz z tym piciem szpiku to mi troche podchodzi pod niby jakis kanibalizm.zaczyna sie na szpiku a konczy na...co to sie z ludzmi dzieje

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5366 Data: 12/5/2005 2:15:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Loga jednostek specjalnych...

    Post
    Sztuki Walki

    http://www.rusmilitary.com/html/c-wear_insignia.htm Ja oczywiście rosyjskie dam. Było po trochu w różnych postach. Ale znaleźć cięzko będzie. Rudy kot w Combat/Samoobrona И если не поймаешь в грудь свинец — Медаль на грудь поймаешь за отвагу.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3175 Data: 12/4/2003 5:52:06 PM Liczba szacunów: 0
  • libido na propie

    Post
    Doping

    W 1929 roku zespół prof. Freda Kocha z Uniwersytetu w Chicago przerobił kilka ton byczych jąder, żeby po raz pierwszy w historii uzyskać około decylitra czystego testosteronu. Uczeni zdawali sobie sprawę, że uzyskana przez nich substancja jest potencjalnie jednym z najsilniejszych hormonów - w gruncie rzeczy wręcz uosobieniem potencji. Niedługo potem inny profesor, W. C. Allee, przeprowadził eksperyment, który to potwierdził. Wstrzyknął niewielką dawkę testosteronu do krwiobiegu kur. W ciągu jednej nocy łagodne nioski zamieniły się w buchające agresją kurokoguty, które nie tylko stale gdakały, ale zaczęły się też zalecać do innych kur. .....mozesz zaczac gdakac Zmieniony przez - mumifikato w dniu 2010-02-15 23:41:24

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 5120 Data: 2/15/2010 11:39:31 PM Liczba szacunów: 0
  • libido na propie

    Post
    Doping

    Kortyzol zbijamy antyutleniaczmi. Witamina C, E, + selen Ale na ile to się zdaje przy wysokim poziomie ?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 5120 Data: 6/25/2010 12:48:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Tussipect?

    Post
    Odżywki i suplementy

    A więc po zażyciu tussipectu normalnym objawem jest przyśpieszenie akcji serca oraz fakt wzrostu siły i pocenia się.Tusipect działa lekko termogennie to właśnie ten kluczowy dla nas efekt pozwala spalić troszkę więcej kalorii przez nasz organizm, jeśli chodzi o zwiększenie siły to ma związek z przyśpieszoną akcję serca,ponieważ serce mogąc przepompować większa, ilośc krwi w krótszym czasie dostarcza większą ilość tlenu do komórek mięśniowych, co powoduje wzrost odporności na stres, jakim niewątpliwie jest wysiłek fizyczny.Efekt zwiększenia uwagi oraz koncentracji również wiąże się z lepszym utlenowaniem krwi. Reasumując ogólnie nie polecam tego środka jak i innych pochodnych efedryny ludziom z problemami naczyniowo sercowymi. Można się przekręcić i to w szybkim czasie! Lepiej przed zażyciem być pewnym, że z serduchem wszystko ok. Ja jak brałem tan środek zaczynałem od 3 tabsów i doszedłem do 5 to max, jaki wytrzymuję. Oczywiście wszystko zależy od podatności na środek oraz wagi ciała. Przyjmują c ten środek nie możemy zapomnieć o rozrzedzeniu krwi, aby ułatwić pracę sercu. Dobra jest aspirynka lub acard to jest to samo tylko w innym stężeniu. Mój cykl opierał się mniej więcej na 2 tyg.tusi 1 tydz bez i 2 tyg.tusi. Proponuję 3/4 tusip. + Kawka ewentualnie kopico 4/5 + aspiryna około 30 min przed treningiem. A w dni nietreningowe dawkę zmniejszyć. I będzie dobrze, a jak ktoś lubi hardcorowe jazdy morze zwiększyć dawki. Efekty zadowalające przynajmniej dla mnie: lepsza definicja oraz twardość mięśnia, lekki spadek na wadze, ale za tą cenę, jaka wychodzi na tym cyklu można zakupić jakiś supl. o podobnym działaniu a o mniejszym ryzyku! I najważniejsze nie zapominajcie o diecie bez niej ten cały zachód można sobie darować!

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3199 Data: 10/10/2004 5:45:21 PM Liczba szacunów: 0
  • PROBLEM Z BIAŁKIEM????????

    Post
    Odżywki i suplementy

    marek.c ogolnie staram sie spozywac białko tak 2-3gr na kg masy ciała ogolnie ładnie rosne na tej kuracji takze wydaje mi sie ze jest to 80%białko bo na opakowaniu z ostrowi pisało ze jest to 80% białko chyba ze robia wałki z ostrowi,a jak moge sprawdzic procentowosc tego białka????jesli chodzi o mocz to jest dosyc mocny po przebudzeniu a stolec raczej do zadkich nie nalezy

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 11/25/2005 6:50:10 PM Liczba szacunów: 0
  • chodzi mi luki77 o to ze ome juz brałem i kur..a na dupie wysiedziec sie niedawało:p wiec mi tu nie pierdo...ol ze roznicy nie ma bo wole w***...c wiece tescia i normalnie siedziec niz sie gnębic bolacymi posladami :p

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1519 Data: 7/12/2009 2:30:25 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 pytanka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "Zdania na temat wrażliwości miodu na ogrzewanie i na warunki przechowywania są podzielone. Na ogół przyjmuje się, że ogrzewanie miodu w temperaturze wyższej od 60o C powoduje całkowite zniszczenie zawartych w nim substancji antybiotycznych. Poza tym uważa się, że miody przechowywane w temperaturze pokojowej tracą po 6 miesiącach połowę swojej aktywności antybiotycznej, a po 1,5 roku zanika ona prawie całkowicie. "

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 789 Data: 9/15/2010 7:44:04 PM Liczba szacunów: 0
  • BIAŁKO???JAKIE?

    Post
    Odżywki i suplementy

    W aminogramie większych odchyłek nie ma poza jedna whey C-6 jest wzbogacone o spory dodatek leucyny, jedynie co to różnice organoleptyczne czy konsystencją się będą różnić. Mozesz przeliczyć przecież które ile i jakich ma aminokwasów, My za Ciebie liczyć nie będziemy. Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2013-01-07 13:15:20

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1064 Data: 1/7/2013 1:14:44 PM Liczba szacunów: 0
  • prop wino efa t3

    Post
    Doping

    1-8 prop 3-9 wino 1-6 t-3 25/50 mcg dziennie a z efki bym zrobił e/c/a/

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2284 Data: 2/13/2014 7:34:14 PM Liczba szacunów: 0
  • którą wersje polfy masz bo sa po 500 i po 100mcg o ile się nie mylę 1000mcg co drugi dzień przez 2 tyg do tego dużo żelaza (czyli 30-40mg dziennie) z wit C i kwasem foliowym, powinno podciagnac trochę wyniki krwi przy odpowiednim treningu, ale duzo się nie spodziewaj to nie koks.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2352 Data: 6/16/2008 4:26:31 PM Liczba szacunów: 0
  • afera MUTANTA

    Post
    Odżywki i suplementy

    masz tam same polimery glukozy, bark malto , brak vitargo.... itd ( czyli kupiles cukier z cukernicy z dosypką whey ) mc - a maltodekstryna i vitargo to co innego jak nie polimery glukozy ? %)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2987 Data: 8/13/2013 10:41:04 PM Liczba szacunów: 0
  • afera MUTANTA

    Post
    Odżywki i suplementy

    Banan przecierz marek c napisal o co chodzi. Ja nie wiem czy o to pytam, bo przeczytalem na forum w jakims watku nie mam zamiaru tego szukac. Nie napisalem niczego zeby ich oczerniac tylko spytac czy cos bylo o czym nie doczytalem. Jak nikt nic nie wie to ok. Balem sie ze znowu jakies sterydy czy inne gowna w suplach. edit- ok czyli nic nie bylo, zadnych skandali? Zmieniony przez - UwE w dniu 2013-08-14 13:29:45

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2987 Data: 8/14/2013 1:33:11 AM Liczba szacunów: 0
  • afera MUTANTA

    Post
    Odżywki i suplementy

    czy nie było skandali to nie wiem, jedno jest pewne - preparat jest MOCNO PRZEREKLAMOWANY. Banan przecierz marek c napisal o co chodzi - no ale raczje mało precyzyjnie, wypowiedź zawiera wewnątrzną sprzeczność

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2987 Data: 8/14/2013 1:42:51 PM Liczba szacunów: 0
  • afera MUTANTA

    Post
    Odżywki i suplementy

    mietki to do mnie? Jak nie czytasz calego tematu to sie nie wypowiadaj a temat mozna skasowac bo widze ze za duza ekscytacja. Napisalem wyraznie- w jakims watku jakis typ wypowiedzial sie w stylu " mutanta bym odpuscil, ze wzgleduna ostatnią afere" czy jakos tak. Nie pamietam gdzie to bylo ale na sfd. Zalozylem temat bo nie moglem w szukajce znalezc nic. Nie wiem po co spamuja nie ktorzy z pytaniami czy sie koksu boje. Marek c o czyms wspomnial potem jeszcze ktos dorzucil ale dalej nic nie wiem.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2987 Data: 8/15/2013 9:03:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakiś sposób na smak ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie jak dziennie biore tylko jedną porcje białka bo reszte dostarczam z diety to brać to : a) Przed treningiem b) Po treningu c) Wieczorem d) Rano ?? Decyzja należy do Ciebie Pozdro "...Umiesz liczyć to na siebie licz..."

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1291 Data: 12/9/2003 8:56:15 PM Liczba szacunów: 0