SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • 7.3.2011r. - rozgrzewka, - sztanga 15kg: pajacyki + Skip A, pajacyki + Skip C 3 x 40m. - sztanga 20kg: wyskoki przód, potem tył 3 x 40m. 8.3.2011r. - rozgrzewka, - pajace 3 x 19kg, - rwanie 2 serie x 5 ruchów: 19kg, 32kg, 41kg + 2 x 3 50kg, - przysiad 2 serie x 5 ruchów 50 kg, 64kg, 76kg, 85kg, 93 kg ( w drugiej serii niepelne), - łydki 5 serii x 5 ruchów 85kg, - biceps 5 serii x 5 ruchów 24kg, - klata 2 serie x 5 ruchów 32kg, 41kg, 50 kg, 1 x 5 64 kg - niepełne, założyłem potem 62kg, 59 zrobiłem x 3, wkurzyłem się i przeszedłem do następnego ćwiczenia, - triceps 5 serii x 5 ruchów 28kg, - barki 5 serii x 5 ruchów 28kg, - 10 x 100m, - brzuch, - grzbiet TRENING PORAŻKA. Strasznie się wkurzyłem, bo po chorobie siła mi spadła, trzeba nadrabiać ;) 9.3.2011r. - rozgrzewka, - zabawa biegowa: 1 min - 3 min przerwy - 45 s - 3 min przerwy <-- 10 takich biegów.

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 9283 Data: 3/9/2011 8:08:51 PM Liczba szacunów: 0
  • 14.03.2011r. Siła biegowa: - rozgrzewka, - siła biegowa: A, wieloskok, naprzemianstronne, dwurytm 3 x 80 - 7 x 100 (w międzyczasie trochę wieloboju) 15.03. 2011r. Dynamiczna siłka: - rozgrzewka, - pajace 3 x 19kg, - rwanie 2 serie x 5 ruchów: 19kg, 32kg, 41kg + 2 x 3 50kg, - półprzysiad 2 serie x 5 ruchów (50 kg, 64kg, 76kg, 85kg, 93 kg), - wyskoki 2 serie x 20 ruchów 19kg, 32kg, - przeskoki 2 serie x 20 ruchów 19kg, 32kg, - klata 2 serie x 5 ruchów 19kg, 32kg, 41kg, 50kg, 62kg, - skipy A, C ze sztangą 19kg 2 serie x 10m, - 15 x 100m, - brzuch, - grzbiet. 16.03.2011r. Zabawa biegowa: - rozgrzewka, - 45s - 4min - 35 s - 4 min przerwy <-- 10 biegów. - rozciąganie. Choć nie wygląda, trening był niesamowicie HARDKOROWY. W ciągu tych 45s przebiegaliśmy więcej niż w ciągu minutówek, tempo było bardzo duże. Dodatkowo bolą mnie ostatnio okostne, aż mi nogi wykrzywiało.

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 9283 Data: 3/16/2011 11:06:40 PM Liczba szacunów: 0
  • 17.03.2011r. Dynamiczna siłka: - rozgrzewka, - pajace 3 x 19kg, - rwanie 2 serie x 5 ruchów: 19kg, 32kg, 41kg + 2 x 3 50kg, - półprzysiad 2 serie x 5 ruchów (50 kg, 64kg, 76kg, 85kg, 93 kg), - wyskoki 2 serie x 20 ruchów 19kg, 32kg, - przeskoki 2 serie x 20 ruchów 19kg, 32kg, - klata 2 serie x 5 ruchów 19kg, 32kg, 41kg, 50kg, 62kg, - skipy A, C ze sztangą 19kg 2 serie x 10m, - 15 x 100m, - brzuch, - grzbiet. Dzięki, że pytasz :) Wszystko jest jak najbardziej w porządku, oprócz tych okostnych. Przy końcowych rytmach znów okropnie bolały.

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 9283 Data: 3/17/2011 8:59:32 PM Liczba szacunów: 0
  • 18.03.2011r. - rozgrzewka, - płoty, - dynamiczne skipy A i C, - 7 wyjść z bloków (po sygnale wybicie z bloków i od razu lądowanie na materacu), - 15 biegów na tartanie o długości ok 15m (na końcu rzut na materace), - rozciąganie, - brzuch, - grzbiet.

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 9283 Data: 3/18/2011 8:12:05 PM Liczba szacunów: 0
  • 25.03.2011r. Dynamiczna siłka: - rozgrzewka, - pajace 3 x 19kg, - rwanie 2 serie x 5 ruchów: 19kg, 32kg, 41kg + 2 x 3 50kg, - półprzysiad 2 serie x 5 ruchów (50 kg, 64kg, 76kg, 85kg, 93 kg), - wyskoki 2 serie x 20 ruchów 19kg, 32kg, - przeskoki 2 serie x 20 ruchów 19kg, 32kg, - klata 2 serie x 5 ruchów 19kg, 32kg, 41kg, 50kg, 62kg, - skipy A, C ze sztangą 19kg 2 serie x 10m, - 10 x 100m, - brzuch, - grzbiet

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 9283 Data: 3/27/2011 9:35:18 PM Liczba szacunów: 0
  • 9.05.2011r. Dynamiczna siłka: - rozgrzewka, - pajacyki 3 x 20 kg x 20 ruchów, - rwanie 2 serie x 3 ruchy każdy ciężar (20, 30, 40), - 2 x 20 m skip A, C ze sztangą, - wyskoki 2 x 20 , 20kg, - przeskoki 2 x 20, 20kg, - 2 x 20 wymachy sprinterskie z hantelkami, - 10 rytmów, - brzuch, - grzbiet. Dziękuję :) Daj znać ile nabiegasz. I wygraj!!! :D To się może spotkamy na wojewódzkich :)

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 9283 Data: 5/9/2011 9:19:02 PM Liczba szacunów: 0
  • 16.05.2011r. Dynamiczna siłka: - rozgrzewka, - pajacyki 3 x 20 kg x 20 ruchów, - rwanie 2 serie x 3 ruchy każdy ciężar (20, 30, 40), - 2 x 20 m skip A, C ze sztangą, - wyskoki 2 x 20 , 20kg, - przeskoki 2 x 20, 20kg, - 2 x 20 wymachy sprinterskie z hantelkami, - 11 rytmów, - brzuch, - grzbiet. 17.05.2011r. Zawody: Masowe Biego Uliczne im. Kajetana Bogąrskiego. Dystans: 1000 lub 1500, wersji jest kilka :D Miejsce: 1 Udało się wygrać fajną torbę ;)) Trening: - płoty (zakroczna, atakująca, naprzemian 3 x na noge, 6 płotków), - 4 rytmy, - wielobój: sprzed klaty, przód, tyl x 5 rzutow

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 9283 Data: 5/17/2011 6:41:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Skipy: A, B, C, wyskoki wysokie + 4 przebieżki.

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 9283 Data: 8/17/2012 12:09:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Skipy: A, B, C, wyskoki wysokie + 4 przebieżki.

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 9283 Data: 8/17/2012 12:09:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Skipy: A, B, C, wyskoki wysokie + 4 przebieżki. Aktualnie powinienem być na obozie klubowym, ale musiałem zostać w domu, więc do września jeśli będę mógł, mam robić takie lekkie treningi. Potem Liga Juniorów w Częstochowie i dalej nie wiem. Prawdopodobnie roztrenowanie lub jeszcze 1 start. Jedzie ktoś na lige z Was?;) Zmieniony przez - Disorder95 w dniu 2012-08-17 00:14:19

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 9283 Data: 8/17/2012 12:09:36 AM Liczba szacunów: 0
  • !!! PROMOCJA KREALKALYN EFX & PVL !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    własnie to jest promocja jasno i wyraznie a nie ku*** jakies pojedynki.. XP + baton + szejrek n/c

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4212 Data: 4/14/2007 5:22:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Baron mistrzem świata amatorów strongman !

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Rekordy Power bubu to -klatka 220 -przysiad 350kg bez taśm i kombinezonu -M.C 400 kg bez kombinezonu

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4832 Data: 3/7/2011 4:15:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja (siłowy+aeroby)

    Post
    Trening dla początkujących

    A Nogi: Uginanie nóg na maszynie 3s Plecy:Podciąganie się na drążku szeroko 3s Klatka: Wyciskanie na prostej ławeczce 3s Barki: Wyciskanie sztangielek w siadzie 3s Triceps: Prostowanie ramion na wyciągu 2s Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B Nogi: Prostowanie nóg na maszynie 3s Plecy: Prostowanie na ławeczce skośnej (nie wiem jak to nazwać) 3s Klatka: Rozpiętki w siadzie na maszynie 3s Barki: Unoszenie ramion bokiem stojac 3s Triceps: Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s Biceps: Uginanie ramion z sztangielkami na przemian 2s C Nogi: Wspięcia 3s Plecy: Szrugsy 3s Klatka: Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: Wyciskanie sztangi zza karku 3s Triceps: Wyciskanie francuskie 2s Biceps: Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s ============================================================== Brzuch UNOSZENIE NÓG W PODPORZE 3x20-25 SKRĘTY TUŁOWIA 3x20-25 SKŁONY TUŁOWIA NA ŁAWECZCE SKOŚNEJ 3x20-25 AEROBY 45min marszu (6.5-7km/h) po każdym treningu. Wiem, że ten plan też nie jest idealny, bo powinno być, jak najmniej maszyn, ale brałem pod uwagę ćwiczenia które wiem, ze dam radę zrobić, dlatego nie ma MC, podciągania, albo siadu ze sztangą na plecach.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 687 Data: 10/24/2010 11:30:32 PM Liczba szacunów: 0
  • KONKURS- Zgarnij suple treca !

    Post
    Strength & Endurance

    Opisz anatomie mięśni brzucha i przykładowe plany treningowe na ów grupę mięśniową Mięsnie brzucha (mężczyzny), (ściana przednia) - mięsień skośny wewnętrzny brzucha - mięsień skośny zewnętrzny brzucha - mięsień poprzeczny brzucha - mięsień piramidowy - mięsień dźwigacza jądra Mięsnie ściany tylnej brzucha - mięsień czworoboczny lędźwi - mięśnie międzypoprzeczne boczne lędźwiowe /SFD/Images/2016/3/9/6b952d0030d74b2faad7c16f2c0b7cd1.png Często również wymieniamy błędnie jako mięsień brzucha, mięśnie zębate .. lecz należą one do mięsni powierzchniowych klatki piersiowej, a nie w/w mięśni brzucha. Trening na mięśnie brzucha: Brzuch dla nas jest wyznacznikiem dobrej formy lub naszej otyłości .. W internecie, artykułach, czy na youtube, możemy znaleźć setki informacji oraz filmów na temat treningu brzucha, jak poprawnie wykonywać, kiedy itp. są wymyślane przeróżne zestawy ćwiczeń .. na pewno większość z nas próbowała chociażby "magicznej" szóstki Weidera %-) myśląc ze jak wykona sie całkowity plan to pokaże się u nas krata, a tłuszcz zamieni sie w "kostke" .. niestety tak nie jest, można trenować brzuch godzinami, codziennie ale prawda jest taka ze "six pack" ma każdy, tylko nie każdy go odkrywa przez chociażby złe odżywianie i zbyt duzą tkankę tłuszczową. Sam jestem takim przykładem.. jeszcze 2-3 lata temu myślałem ze jestem typowym grubaskiem, który nigdy nie bedzie miał kraty na brzuchu.. byłem zalaną świnką (zdjęcie niżej): a moja forma przedstawiała juz 2-gi stopień otyłości (o 3 stopniach otyłości pod koniec) /SFD/Images/2016/3/9/5b181bada9b74c598aad9777d02a8843.jpg Jak widać, bez szału %-) Później skupiłem sie na diecie, bo to jest właśnie NAJWAŻNIEJSZY powód/wyznacznik moim zdaniem widoczności naszych miesni jezeli chodzi o brzuch! .. na swoim również przykładzie powiem ze nie skupialem sie za bardzo na treningach brzucha, robiłem może go raz na tydzień/dwa (po dwa ćwiczenia) wznosy nóg na drążku oraz spinanie mięsni na ławce skośnej.. po 3-4 serie po 12-20powt. Po "ostrej" redukcji jak dla mnie pojawił sie w końcu zarys i tak wyglądała moja forma ok. rok temu.. /SFD/Images/2016/3/9/f7e265c210554309ad4b618001aa3dd2.jpg Nie chce sie chwalić wynikami, przez tą wypowiedź chce pokazać, że nie trzeba trenować brzucha codziennie, mięśnie brzucha pracują praktycznie przy każdym wysiłku .. chociażby przy śmianiu .. moim zdaniem wystarczy trenować go raz w tygodniu tak jak resztę partii ciała i będzie ok .. kluczem do pokazania sie mięśni brzucha bo przewaznie o to nam chodzi to jest przede wszystkim odpowiednia DIETA Więc żeby nie odbiegać od tematu mój przykładowy plan treningowy na brzuch: - wznosy nóg w zwisie na drążku 4 serie po 20 powtórzeń - unoszenie kolan w leżeniu płasko/ławce skośnej w dół - 3 serie po 12-15 powtórzeń https://www.youtube.com/watch?v=dYpUvS7uZ-c https://www.youtube.com/watch?v=9iJNpJSv8kU Tak jak wyżej wspomniałem, mięśnie brzucha i tzw. six pack ma każdy, tylko nie każdy go odsłoni .. często widze na siłowni i slysze jak ludzie ślepo wierzą w to ze wystarczy trenować brzuch aby pokazaly sie mięsnie.. a potem zastanawiają sie dlaczego i co robią zle ze tak sie nie dzieje .. sam też kiedyś tak myslalem i trzeba ludzi uświadamiać, że trening jest ważny ale jest to sprawa drugorzędna do osiągniecia efektu .. najważniejsze jest odżywianie i tak bylo jest i będzie .. Koleżanka natalijka poruszyła fajny temat "ciąży kulturystycznej", stosowaniu insuliny i hgh, który również chciałem opisać, ale nie będę powtarzał praktycznie tego samego co Natalia.. Podsumowując Mogłbym rozpisać szczegółowo kazdy miesien, za co jest odpowiedzialny, wymienic równiez szereg cwiczen spięć.. lecz wiekszosc z nas nie jest zawodowcami i podejrzewam ze nie obchodzi nas kazde sciegno, miesien itp. mowiac miesnie brzucha, kojarzymy to z kostką/kratą/abs'em/six pakiem.. i staralem sie opisać to jezykiem prostym, aby kazdy zrozumial sens wypowiedzi.. mam nadzieje ze to komuś pomoże .. Bo któż z nas nie marzy o zmianie swojego: łan paka: /SFD/Images/2016/3/9/863cde68b84b445b8d196141dd59cac0.jpg: na six packa /SFD/Images/2016/3/9/7e7e4e0fe23a4910a2004ddaac3e2f4d.jpg Wystarczą chęci, motywacja, odpowiednie odżywianie .. dodatkowo trening aerobowy i duuuużo cierpliwości... Pzdr Zmieniony przez - NoIzZeR w dniu 2016-03-09 23:46:19

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 14179 Data: 3/9/2016 3:02:21 PM Liczba szacunów: 1
  • Zakłady Bukmacherskie (I)

    Post
    Piłka Nożna

    Ja 3 kupony a) Newcastle-Blackburn 1 Liverpool-WBA 1 b) Pogon-Wisla 2 Hanover-Freiburg 1 c) Mainz-Leverkusen 2

    Odpowiedzi: 1420 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/11/2004 3:02:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Zakłady Bukmacherskie (I)

    Post
    Piłka Nożna

    teraz jest calkiem sporo dobrych meczy np: Charlton - Blackburn 10 Portsmouth - Everton 02 Bolton - Birmingham 10 Tottenham - Manchester U 02=========== Newcastle - West Bromwich 10 Manchester C - Arsenal 2 lub 02 Liverpool - Norwich 1 Fulham - Southampton 10 Aston Villa - Crystal Palace 1 lub 10 Middlesbrough - Chelsea 02 FC Norymberga - Arminia Bielefeld 10 VfL Wolfsburg - Kaiserslautern 10 Bayern Monachium - SC Freiburg 1 Atlético - Villarreal 1 Athletic Bilbao - Real Madryt 2 lub 02 Osasuna - Getafe 10 Real Zaragoza - Levante 10 Numancia - Albacete 10 Valencia - Racing 1 lub 10 Mallorca - Barcelona 2 lub 02 Bologna - AS Roma 02 Juventus - Palermo 1 Inter Mediolan - Parma 10 Fiorentina - Sampdoria 10 Udinese - Brescia 10 Paris SG - Strasbourg 10 lub 1 Sochaux - Saint Etienne 10 Olympique Marsylia - Bastia 10 Bordeaux - Toulouse 10 Auxerre - Istres 1 lub 10 Moeskroen - AA Gent 10 Cercle Brugge - Bergen 10 La Louvičre - Standard 10 RBC Roosendaal - Feyenoord 2 lub 02 PSV Eindhoven - Heerenveen 10 AZ Alkmaar - Willem II 10 Vitesse - FC Den Bosch 10 Ajax - Roda JC 10 Utrecht - ADO Den Haag 10 Sakaryaspor - Trabzonspor 02 lub 2 Gaziantepspor - Diyarbakirspor 10 Galatasaray - Istanbulspor 1 Zagłębie Lubin - Wisła Kraków 02 MKS Mława - GKS Bełchatów 02 Piast Gliwice - Radomiak Radom 10 Zagłębie Sosnowiec - Szczakowianka Jaworzno 02 Kujawiak Włocławek - Arka Gdynia 10 KSZO Celsa Ostrowiec - Jagiellonia Białystok 10 OCZYWISCIE NIE POSTAWIE NA WSZYSTKO TYLKO WYBIRE Z TYCH MECZY NAJLEPSZE , JAK SADZICIE NA KTORE WARTO POsTAWIC ?

    Odpowiedzi: 1420 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2004 9:56:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Zakłady Bukmacherskie (I)

    Post
    Piłka Nożna

    chyba znize kwoty do 5 zl kazdy kuponik i jeszcze ze 2 kupony doloze po 3 zl.........ehm no peweni ze jestemb bogaty mialem 22 zl ale se big milka kupilem i zostalo mi 21 jesli wszytkie kupony pojda sie je*****C to bede goły i nie za bardzo wesoly

    Odpowiedzi: 1420 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2005 5:27:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Zakłady Bukmacherskie (I)

    Post
    Piłka Nożna

    nosz k**wa m*c wyjde ze siebie zaraz normalnie... Zawsze na kuponie musi mi sie zdarzyc jakas niespodzianka :/ total bezsens!! To co mialo wejsc to weszlo, a teoretycznie pewniak Manchester United zawalil. Jak juz na takie kluby nie mozna liczyc to niby na jakie...

    Odpowiedzi: 1420 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2005 8:29:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Zakłady Bukmacherskie (I)

    Post
    Piłka Nożna

    Bayern Munich (Ger) 1 - 0 Club Brugge (Bel) HT Juventus (Ita) 1 - 0 Rapid Vienna (Aus) Champions League - Group B 21:36 September 27 HT Ajax Amsterd. (Hol) 0 - 1 Arsenal (Eng) HT Thun 0 - 0 Sparta Prague (Cze) Champions League - Group C 21:36 September 27 HT Barcelona (Spa) 3 - 1 Udinese HT Panathinaikos (Gre) 2 - 1 Werder Bremen (Ger) Champions League - Group D 21:36 September 27 HT Lille (Fra) 0 - 0 Villarreal (Spa) HT Manchester U. (Eng) 1 - 0 Benfica Po zagraniu van Nisterlooya zesikalem sie w majtki Profesor po prostu, zgaszenie pilke + obrót = niesamowite wrazenie Ronaldinho odzyskuje forme Barca 3:1 do przerwy Juve wygrywa Manchester wygrywa Tylko, ze czekam na korzystny wynik dla Werderu,czyli zwyciestwo Poki co 2:1 przegrywa. Zaczyna sie II polowa. Na razie

    Odpowiedzi: 1420 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2005 9:38:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Zakłady Bukmacherskie (I)

    Post
    Piłka Nożna

    belgijsa: Oud Heverlee-Deinze Mechelen-Ronse Eupen-Dessel Sport czeska: C.Budejovice-Xaverov Hradec-Kromeriz Kladno-Vitkovice

    Odpowiedzi: 1420 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2005 3:15:31 PM Liczba szacunów: 0