SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Jestem początkujący mam 15 lat 183cm , 65kg moje pytanie brzmi czy wg tych ćwiczeń utyje coś do wakacji :D chociaż 5kg ... (to narazie początek w kwietniu może będę miał atlas w chacie więc treningi zmienie) 1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni. 2.Pompki głową w dół(nogi na [...]

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2011 3:43:03 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    Mógłby ktoś mi ktoś powiedzieć,opisać jak rosną, w którą stronę, jak się poprawia sylwetka , co robią mięśnie poprzez te ćwiczenia. Powiedzmy poprzez a) środkowe mięśnie klatki się rozszerzają ?(klatka sie poszerza) ? . Moze was troche nakierowałem . A najlepiej jakby byly gify co sie dzieje po tym nizej wymienionych cwiczeniach . A namotałem :DD [...]

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/5/2011 1:22:13 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    Insert07 To bezsensu plan musi nawet gotowiec bys w miare dopasowany do danej osoby do jej potrzeb mozliwosci celów, to nie jest tak znalażłem fajne FBW moge nim cwiczyc, a skad ktos może wiedziec, patrzac na profil powinnes budowac nadal fundament miesniowy- siła, masa a do tego sie najlepiej nadaje FBW , i czym krótszy tym lepszy w twoim [...]

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2011 9:36:53 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    Paranoid Czyli np Pon Pull Wt Push Cz Legs Lub FBW z 3 zestawami, Zestaw C to byłby nogi np.

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/8/2011 5:50:30 PM Liczba szacunów: 0
  • juz dawno po:) to był mój pierwszy cykl:) tylko dextro brakowało%-)wwiększość supli pusta stoi:) uzywam obecnie białko Dynamize, BCAA SFD i Fitmax'a, Vit C+cynk, i multiple:) Zmieniony przez - czlowo w dniu 2012-04-07 23:50:07

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2012 11:49:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Akcja blokujemy kortyzol. Jutro powinien dojść LEAN Xtreme. Kupiłem jeszcze 5 białek, ale nie wkleję foty bo z innego sklepu:-( /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/7a60cd5f40614b3a9f4fd826b816c3f3.jpg kilka gram vit C nie wystarczy?? no nie wiem czy ten stress control coś Ci da @@-)

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/17/2012 6:53:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie licze kasy bo nie chce sie wk#$c mysle ze okolo 2.5K pln. Gluta kupuje bo nie choruje a ta buforowana jest zaj**ista. Hmb na probe 3 paki na 3mce, nie bedzie efektu odpuszcze. koszt zaden praktycznie w porownaniu z reszta.

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2012 1:42:40 PM Liczba szacunów: 0
  • http://vpx.pl/i/2012/06/12/OMEI.jpg W trecu cm3 jest przesypane BCAA bo kijowe pudełko było i się samo otwierało w torbie %-) (Activlab'a bcaa xtra) Na dole beta alanina, fat burner v10, geramina, po lewo te małe to żelazo i wit c :P. Zmieniony przez - Lvkaz w dniu 2012-06-12 16:53:28

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2012 4:36:42 PM Liczba szacunów: 0
  • http://img856.imageshack.us/img856/1679/s7006289.jpg Activlab: Zgrzewa BCAA XTRA 2x BCAA XTRA Leucine XTRA Paka Whey Protein Beta-Alanina Machine Man Combo Creatine Tabs Trec: SAW CM3 BCAA Turbo Jet Leucine Fusion Caffeine Magnez Witamina C CarboMax Wsio %-)

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/27/2012 5:16:49 PM Liczba szacunów: 0
  • suple na najbliższe miesiące + dojdzie wpc i agmatyna http://c.wrzuta.pl/wi10446/7f66eb65000c4e10503b96dd/dsc_0135

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/27/2012 5:50:27 PM Liczba szacunów: 0
  • to jakbyscie sie zastanawiali co za ch** wykupil cala witamine c vitala:)) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/411214f2c7054b6b94c6b751ce024405.JPG

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2012 9:32:32 PM Liczba szacunów: 0
  • małe zakupy http://i47.tinypic.com/1060ck8.jpg i gratisy %-) http://i48.tinypic.com/spx3m9.jpg Zamiast tej vit. C, zjedz sobie paprykę lub kiwi;-)

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2012 9:51:03 PM Liczba szacunów: 0
  • chciałem tez ta witamine c ale akurat nie było w slepie

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/1/2012 9:41:24 AM Liczba szacunów: 0
  • fajne zestawy - rabit czekam na info o anadraulicu bo sam kupilem na wyprz :-) karciarz - jak ten thermal z ofry? co do wit c - najlepiej wychodzi obecnie z puritansa 1g, 250tabs, plus flavony i dzika roza - ok 45zl tez planuje sie nakoksowac narazie koncze hyperFx z bsn i testoplast hi teca - bardzo pozytywnie [...]

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/1/2012 1:10:32 PM Liczba szacunów: 0
  • C-6 z sfd, nie opłacało mi się brać osobno jednego białka i za przesyłkę płacić .

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/10/2012 7:19:51 PM Liczba szacunów: 0
  • C-6 bo jest promocja śnieżynkowa, poza tym miałem kilka razy już i mi pasuje, no i dobry skład i spory dodatek leucyny.

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/10/2012 8:21:05 PM Liczba szacunów: 0
  • moja wczoraj sie nawalila dzisiaj nie pije, Wojta$ i dlatego sie nie mozemy spodkac po pijak z abstynetem to ciezki temat hehehehe zdrowia koksy ,ide na plaze u mnie 28 stopni C , jutro wracam do NJ a tam podobno sniegiem walnie

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/1/2008 1:35:55 AM Liczba szacunów: 0
  • u mnie cieplo tez na maxa ,wydawalo mi sie ze z 10 st C ,ale spruty jestem wiec moge sie mylic ode czynic meska powninnosc cya bro's

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/1/2008 1:39:46 AM Liczba szacunów: 0
  • jade na trening c'ya

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2008 9:44:44 AM Liczba szacunów: 0
  • powiedzcie mi panowie jak teraz wyglada sprawa z a...c.....pl sprzedaja juz zabawki?

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2008 9:46:02 PM Liczba szacunów: 0