SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • pomyłka!!! Witaminy - Wita plex & Chela

    Post
    Odżywki i suplementy

    Te witaminki sobie zjedz, witaminę c mozesz sobie w prochu kupić wyjdzie Cię taniej http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Vitamin_C_Antioxidant-opis33758.html

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 729 Data: 2/26/2016 9:05:14 PM Liczba szacunów: 0
  • jak to z tym jest..?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja ******le ****a jakbys wiedzial to przeczytalem ten atlas z 10 razy i znam sie mniej wiecej na rzeczy na pewno nie jestem 1000000 lat za murzynami! jak bylem pierwszy raz na silce to sobie tak robilem jesli juz!! a ten przyuklad co podalem ze nie moge podnosic w seryjkach to bylo jak juz cwiczylem "normalnie" bez zadnych podciagan wiec ja peirdole.. N/C !!!!!!!, nei bylo tak dokladnie ze sie podciagalem wcale sie nie podciagalem tylk o"zwisalem" zeby kregoslup wyprostowac(przynajmniej takie mam wrazenie)

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1649 Data: 5/31/2004 3:22:21 PM Liczba szacunów: 0
  • jak to z tym jest..?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i wcale bica nie trenuje miedzy seriami ! to ze 1 raz na silce bylem, bez zadnego planu to sobie sprawdzalem na bic i tak wogole jak to wyglada itp a nie ze go cwiczylem!! Obczajam o co chodzi! Ja mowie o tym ze ostatnio jak na silce trenowalem juz tak dobrze to seryjek nie moglem wyciskac i nic nie trenowalem miedzy seriami! (po wypowiedzi taila mozecie sadzic ze jestem jakims lamusem, nie bylo tak jak mowil) n/c

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1649 Data: 5/31/2004 3:28:59 PM Liczba szacunów: 0
  • suplementacja+ dodatki żywieniowe PROzdrowotne na cyklu

    Post
    Doping

    witaminy i minerały juz mam chyba najlepsze na rynku obecnie z OrangeTriad z CL na wątrobe zastanawiam sie co moze wrzucic bo niektóre rzeczy niby chamuja produkcje naturalnego kolagenu w stawach lub w małe czesci rdukuja działanie orali, dodatkowo wrzuce pewnie czosnek w tab+wit C 1g ed zastanawaim sie nad omega3 dodatkowo i lecytyną + ew cos nowego

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1004 Data: 10/2/2012 11:04:42 PM Liczba szacunów: 0
  • co to jest 1,3 w odżywkach

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    MCKOKS dzięki za adres tego portalu, szukałem go przedwczoraj i ni c***a znaleźć nie potrafiłem. Sog.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2328 Data: 4/14/2011 10:02:12 PM Liczba szacunów: 0
  • prop + wino w jednej rurze?

    Post
    Doping

    kolego jakbys mial chociaz male pojecie to bys wiedzial ze winstrolu niepowinno sie mieszac w jednym zastrzyku z zadnym innym sterydem,chyba ze lubisz jak c puchnie dupsko i rozrywa je z bolu

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1223 Data: 3/16/2012 12:17:03 AM Liczba szacunów: 0
  • [K] Kupię obciążenia Łódź !

    Post
    Targowisko

    Ja mam na sprzedanie siłkę http://krakow.gumtree.pl/c-Sprzedam-sport-rekreacja-hobby-pozostale-hobby-Sprzedam-Obciazenie-zeliwne-31kg-Atlas-Gryfy-Miechow-Krakow-W0QQAdIdZ424160495

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 858 Data: 10/25/2012 6:51:04 PM Liczba szacunów: 0
  • ECA

    Post
    Doping

    Klasyczne ECA:20mgE/200mg C/650mg A.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 753 Data: 3/29/2014 8:16:27 AM Liczba szacunów: 0
  • 100 dni dla masy i siły

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    „Program 100 dni dla siły i masy”. Cykl II – budowanie siły Czas trwania – 4 tygodnie Program treningowy został opracowany przez jednego z najlepszych fachowców w tej dziedzinie, znanego wszystkim miłośnikom sportów siłowych w naszym kraju, Jana Łukę. Poniedziałek – nogi, górny grzbiet, bicepsy Rozgrzewka (wykonywana oczywiście po zakończeniu rozgrzewki tradycyjnej) Skłony tułowia (brzuszki) leżąc na skośnej ławce głową w dół bez dodatkowego obciążenia 4 serie po 20 ruchów 1. Pełne przysiady ze sztangą na karku „System 5 x 5” . Polega on na wykonaniu pięciu serii po pięć powtórzeń ze stałym obciążeniem, które musimy dobrać tak, aby praktycznie w każdej kolejnej serii sprawiało nam trudność. Progresją w tym systemie jest nasze zmęczenie, narastające z każdą kolejną serią. 2. Wypychanie sztangi ze stojaków (ostatnia faza przysiadów – około 1/3 ruchu) – 3 serie wstępne po 1 powtórzeniu + 3 podejścia do 100% ciężaru 3. Przysiady z przełamaniem kąta prostego (środkowa faza ruchu) 10,20,30 powtórzeń ze stałym obciążeniem Opis ćwiczenia Pozycja wyjściowa: Stajemy w rozkroku na szerokość ramion lub nieco szerszym. Nogi ugięte w kolanach pod kątem minimalnie rozwartym, a więc jakbyśmy byli w środkowej fazie przysiadu pełnego. Tułów wyprostowany z zachowaniem naturalnej krzywizny kręgosłupa. Głowa wyprostowana, wzrok skierowany przed siebie. Gryf sztangi spoczywa na górnej części mięśni czworobocznych grzbietu (kapturowych). Sposób wykonania ćwiczenia: Z pozycji wyjściowej schodzimy z ciężarem w dół do momentu przełamania kąta prostego w ostry tak, aby biodra znalazły się poniżej linii kolan. W dolnym położeniu nie zatrzymujemy ruchu tylko od razu powracamy do pozycji wyjściowej łamiąc kąt prosty w drugim kierunku, a wiec do kąta lekko rozwartego. Oddychanie: Wdech robimy schodząc w dół, zaś wydech w górnej fazie ćwiczenia 4. Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia podchwytem na szerokość barków – 5,5,5,5 powtórzeń z taką progresją obciążenia, by ostatnią serię wykonać z maksymalnym wysiłkiem. Następnie po przerwie wypoczynkowej zdejmujemy 20-30% ciężaru i wykonujemy jeszcze jedną serię tego ćwiczenia do upadku mięśniowego 5. Ściąganie drążka górnego wyciągu do karku szerokim nachwytem – 5 – 6 serii po 10 powtórzeń ze stałym obciążeniem 6. Uginanie ramion ze sztangą stojąc z zatrzymaniem 6 podejść po 1 powtórzeniu z taką progresją, by w ostatnim dojść do 100% możliwego ciężaru. Opis ćwiczenia Pozycja wyjściowa: Stoimy w rozkroku na szerokość ramion, lub nieco szerszym, nogi w kolanach lekko ugięte, sztangę trzymamy podchwytem, rozstaw dłoni zbliżony do szerokości ramion. Tułów wyprostowany (zachowana naturalna krzywizna kręgosłupa), klatka piersiowa wypchnięta do przodu. Łokcie przez cały czas przylegają nieruchomo do tułowia. Sposób wykonania ćwiczenia: Z pozycji wyjściowej wykonujmy z pomocą cheatingu, tzn.lekką współpracą bioder i nóg, ruch jednoczesnego ugięcia obu ramion do momentu, gdy gryf sztangi znajdzie się w okolicy naszej klatki piersiowej. Następnie oporując mięśniami opuszczamy sztangę do momentu, w którym kąt między ramionami i przedramionami wyniesie około 90 stopni wstrzymujemy wtedy ruch na kilka sekund, po czym opuszczamy bardzo wolno sztangę powracając do pozycji wyjściowej. Ciężar opuszczamy do momentu rozciągnięcia bicepsów. Pamiętajmy jednak, że pełne rozciągnięcie bicepsów, to nie to samo, co pełny wyprost ramion w stawach łokciowych. Środa – brzuch, klatka piersiowa, tricepsy, 1. Skłony tułowia (brzuszki) leżąc na skośnej ławce głową w dół z ciężarem trzymanym za głową 1 seria bez obciążenia rozgrzewkowa + 3 serie z progresją dochodząc do 10 ruchów z maksymalnym ciężarem 2. Wyciskanie sztangi w leżeniu na poziomej ławce uchwytem klasycznym (szerokość 81 cm) z pełnym zatrzymaniem na klatce piersiowej – 3 serie rozgrzewkowe po 10 powtórzeń z obciążeniem ok.65% maksymalnego + 3 serie po 3 powtórzenia stałym ciężarem bez zapasu powtórzeń 3. Dociskanie sztangi ze stojaków (ruch około15 cm) – 4 podejścia z 1 powtórzeniem dochodząc w ostatnim do 100% maksymalnego ciężaru 4. Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej – 3 serie po 20 powtórzeń ze stałym obciążeniem 5. Prostowanie ramion z prostym drążkiem górnego wyciągu stojąc – 3 serie po 10 ruchów podchwytem i 10 nachwytem ze stałym ciężarem. Piątek – Prostowniki grzbietu, barki Rozgrzewka (wykonywana oczywiście po zakończeniu rozgrzewki tradycyjnej) Skłony tułowia (brzuszki) leżąc na skośnej ławce głową w dół bez dodatkowego obciążenia 4 serie po 20 ruchów 1. Martwy ciąg technicznie (z przechwytem, czyli przemiennym uchwytem dłoni) – 2 serie rozgrzewkowe po 10 powtórzeń ze stałym ciężarem + 5 serii po 3 powtórzenia z progresją dochodząc w ostatniej serii do 100% maksymalnego ciężaru 2. Martwy ciąg nachwytem opuszczając sztangę nieco poniżej kolan (można stosować paski lub haki dla poprawienia chwytu) 3 serie po 10 powtórzeń ze stałym obciążeniem bez zapasu powtórzeń 3. „Przekładanie” sztangi nad głową stojąc. Sztangę chwytamy na taką szerokość, by w dolnym położeniu gryfu nasze ramiona tworzyły z przedramionami kąt prosty. Sztangę przekładamy nisko (około 1-2 cm) nad głową z obojczyków na kark – 6 serii po 10 powtórzeń z progresją dochodząc w ostatniej do 100% możliwego ciężaru 4. Wybijanie dynamiczne sztangi zza głowy stojąc z pomocą nóg (podobnie, jak ostatnia faza podrzutu ciężarowego) i opuszczanie wolnym tempem na proste nogi – 5 podejść po 1 ruchu z progresją, by dojść w ostatnim do 100% maksymalnego ciężaru 5. Unoszenie ramion ze sztangielkami bokiem w górę w opadzie tułowia 3 serie po 20 powtórzeń ze stałym obciążeniem. Przerwy między seriami wynoszą we wszystkich ćwiczeniach minimum 150 sekund. W ciężkich seriach 180 sekund, a w extremalnych momentach aż do unormowania oddechu i tętna. Odżywianie Sugerowane zapotrzebowanie na składniki odżywcze w tym cyklu. Białka ok.1,8 - 2,2 g/kg masy ciała Tłuszcze ok.0,5 – 0,8g/kg masy ciała (zależnie od źródeł pochodzenia i indywidualnej budowy ciała) Węglowodany ok.4,0 - 5,0/kg masy ciała Kalorie ok.30 - 40 kcal/kg masy ciała – zależnie od trybu życia i sumy aktywności fizycznej w ciągu doby. Przykładowy jadłospis dzienny dla zawodnika trenującego tym cyklem, ważącego około 80kg: Pobudka 7.00 Posiłek I – 7.15 Płatki owsiane 100g Owoc (np. banan) 100g Orzechy włoskie lub pestki słonecznika 20g Woda 3 białka jaj i 1 zółtko Posiłek II – 10.00 Chleb razowy 100g Sztuka mięsa 150g Surówka lub gotowane warzywa 150g Posiłek III – 13.30 Brązowy ryż lub makaron razowy 100g Sztuka mięsa 150g Surówka lub gotowane warzywa 100g Posiłek IV – 16.30 Brązowy ryż lub kasza gryczana 50g Sztuka mięsa 100g Trening 18.00 – 19.45 Posiłek V – bezpośrednio po treningu Owoc (ananas lub banan) lub sok owocowy (rozcieńczony z wodą do roztworu ok.7% węglowodanów) 200g Posiłek VI – 20.30 Tuńczyk z wody 130g (puszka) lub pieczona biała ryba 130 – 150g Oliwa z oliwek lub olej lniany 10g Brązowy ryż lub kasza gryczana 50g Posiłek VII – 20 minut przed snem Odżywka białkowa 40g na wodę lub chudy twaróg (bez chleba) 200g Wartość odżywcza powyższego jadłospisu: Białka – ok.145g Tłuszcze – ok.55g Węglowodany – ok.330g Kalorie ok.2600 kcal „Sztuka mięsa” w tym menu oznacza mięso nieco tłuściejsze, niż jadaliśmy dotąd. Może to być np. łopatka, schab, karkówka wieprzowe lub udka z kurczaka, bądź indyka. Jeśli ktoś nie przepada za tłuściejszymi gatunkami mięs polecam stosowanie chudszych i uzupełnianie zawartości tłuszczy w posiłkach olejem lnianym, oliwą z oliwek lub olejem MCT Suplementacja - do 100 zł/miesiąc Przydatny może okazać się zakup kreatyny w dowolnej formie (monohydrat, jabłczan, monohydrat z transportem, itd.) Proponuję przyjmować ją bezpośrednio przed i po treningu. Polecam także zadbać o uzupełnianie witamin antyoksydantów, A,C i E, gdyż stres systemowy wywołany treningiem siłowym powoduje znaczny przyrost wolnych rodników. Ponieważ operować będziemy powyżej tym cyklu dużymi i bardzo dużymi obciążeniami polecam także zakup glukozaminy. - powyżej 200 zł/miesiąc Gdy zasobność naszego portfela pozwala na zakup więcej, niż jednego suplementu/odżywki polecam zakup kreatyny, podstawowych aminokwasów, czyli BACA lub L - Glutaminy (bądź obu tych produktów) oraz odżywki białkowej, którą stosować będziemy w celu uzupełnienia puli białek w diecie. Najlepiej typu Whey Concentrat. Ponadto przypominam o stosowaniu glukozaminy oraz witamin, a szczególnie antyoksydantów. Po zakończeniu 4 tygodni Cyklu II następuje 7 – 10 dniowy okres regeneracyjny, podczas którego wykonujemy jedynie ćwiczenia aerobowe (np. pływanie, które świetnie zregeneruje stawy). W kolejnym odcinku opiszemy Cykl III – masowy. Opracował Michał Sulewski Konsultacja merytoryczna Jan Łuka Publikacja "KiF" kwiecień 2005

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2462 Data: 7/6/2005 12:14:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Ile BCAA ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    1g/k.m.c. przed i po treningu

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1952 Data: 1/5/2007 2:04:41 PM Liczba szacunów: 0
  • czerwona koszulka animala.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    mam czerwone koszulki, żadna nie farbuje. Poza tym nic mi nie farbuje, może pierzesz w zbyt wysokiej temperaturze i farba puszcza czy cos... ja daje 30st C i piore wszystko razem bez problemu ;]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 992 Data: 11/25/2009 12:06:12 PM Liczba szacunów: 0
  • A moze Glukoza zamiast dekstrozy??

    Post
    Odżywki i suplementy

    atam c.i.po skrętna nie prawo skrętna !!!!!

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3321 Data: 10/10/2004 5:39:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Co potrzebne

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tran vit D, C, czosnek to moje podstawy w okresie jesienno zimowym, zawsze warto wspomóc układ odpornościowy. Supli jest spoo które mogą pomóc w lepszej regeneracj, śnie itp.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 8/26/2014 7:43:25 PM Liczba szacunów: 0
  • alkohol podczas cyklu

    Post
    Doping

    nawet jak by moja dieta skladala sie tylko z samych chipow to tobie c ***** do tego deca fra je rze

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2065 Data: 9/6/2003 12:02:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Co przed cyklem na wypalenie tłuszczu???

    Post
    Doping

    masz t5 gotowy stack e/c/a

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 1805 Data: 1/7/2016 5:30:19 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna a zdrowie

    Post
    Trec

    marek - teraz tylko mono zwykłe +prozdrowotne jak wit.C, magnez pierdołki same ale to głównie przez finanse gdyby nie to w stałej suplementacji miałbym bcaa, glutaminę i jakiś izolat po treningu a i zma jeszcze zapewne

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2558 Data: 10/11/2009 11:27:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 92kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ww zacznę ładować dopiero od południa. Nie zaszkodzi jeśli mam pracę fizyczną? Dodatkowo mam omega3, vitaminall i Wit c,to wszystko do śniadania.zma i aakg przed snem Trening 19:00 /SFD/2017/4/16/3cc278cd28da437793f435e46162451f.jpg Zmieniony przez - Gnusmas00 w dniu 2017-04-16 17:14:59 Zmieniony przez - Gnusmas00 w dniu 2017-04-16 17:55:24 Zmieniony przez - Gnusmas00 w dniu 2017-04-16 17:56:35

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 988 Data: 4/16/2017 5:14:08 PM Liczba szacunów: 0
  • ? odnośnie tribulusa VitalMaxa

    Post
    Odżywki i suplementy

    1 KAPSUŁKA ZAWIERA: Ekstrakt Tribulus Terrestris (40%) 200 mg Magnez 150 mg Cynk 15 mg Witamina B6 10 mg Witamina C 60 mg 100cap Cena: 39.96 zl Nie wychodzi wcale tak zle...

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1052 Data: 8/16/2005 10:08:09 PM Liczba szacunów: 0
  • SYNTHESIZE-gdzie sie podziało?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Creatine Transport™ Jedna porcja - dwie miarki 98 g Ilość porcji w opakowaniu 32 Wartość odżywcza 300kcal/1255kJ Węglowodany 75 g Białko 0 g Tłuszcz 0 g Potas (fosforan dipotasowy) 150 mg Sód (fosforan disodowy) 100 mg Magnez (fosforan magnezu) 70 mg 23%* Fosfor (fosforan dipotasowy fosforan disodowy, fosforan magnezu) 100 mg 12.5%* Witamina C 250 mg 416%* KREATYNA (monohydrat creapure, jabłczan kreatyny, chelat magnezu kreatyny) 10 g L-Glutamina 4 g Creatine Transport™ mieszanka 4 g

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2862 Data: 10/7/2005 11:10:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer i... ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Polecam BCAA i tuurynka by ci sie przydała (oczywiscie z OLIMPU) A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1356 Data: 1/7/2004 5:49:23 PM Liczba szacunów: 0