SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • ZMA -"Brać czy nie brać?"

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    heJ.kupiłem dzis apteczne zma.i razem z wit C 200 mg zapłaciłęm 16 złociszy..nie jest zle tylko zobaczymy czy to co tu piszecie jest prawdą...acha kupiłem preparat MGB6 500mg magnezu w jednej tabletce bo taniej wychodzi niż filomag 3-6 tabletek to na cały miesiąc chyba ze 4 opakowania bym musiał kupić...pozdrawiam...

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/9/2006 5:29:25 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 35)
  • ZMA -"Brać czy nie brać?"

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    nie słyszałem o e-lite. Pewien doktorek radzi jesc 5 g wit c dziennie. mimo wszystko nikt tak nie je. Jeśli 1 tabletka zf przekracza sporo dzienne zapotrzebowanie to po co brać 2. Nawet w firmowych zma nie ma tyle cynku. A za cymbała przepraszam :)

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/10/2006 11:11:47 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 35)
  • ZMA -"Brać czy nie brać?"

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    jak masz zerowa wiedze w tym temacie to poczytaj troszke i wszystkiego sie dowiesz http://www.sfd.pl/forum.asp?search=zma&forum_id=12&strona=1 a wracajac do tematu dolacz witamine 'c' 1000mg i bedzie git

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2007 9:25:57 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 35)
  • ZMA -"Brać czy nie brać?"

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    z drogiej stony z tego co tam jest napisane 100 tabletek (i sklad jest niezly) kosztuje 17 zl natomiast witamina c 10 tabletek ktorej jest 1000 mg kosztuje ponad 5 zl .wiec moze warto sie nad tym zastanowic Zmieniony przez - ilna w dniu 2007-02-03 22:54:31

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2007 10:53:17 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 35)
  • ZMA -"Brać czy nie brać?"

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    zincas f. jest teoretycznie na receptę- mysle,że w wiecej niż pięciu na 10 aptek ci sprzedadza. wit.C jak podkreslilem niedzownie niemal jest brac z rutyna. napisalem ci wiec myslę najlepsze opcje. nie sa one wcale trudne do zrealizowania.

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2007 12:52:00 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 35)
  • ZMA -"Brać czy nie brać?"

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Calmazin Skład: 1 tabletka zawiera: wapń (węglan wapnia, glukonian wapnia) 333,3 mg* magnez (tlenek magnezu, glukonian magnezu) 133,3 mg* cynk (cytrynian cynku, glukonian cynku) 8,3 mg* * wartości dotyczą zawartości pierwiastków w postaci czystych jonów Filomag B6 Skład: 1 tabl. zawiera 600 mg wodoroasparaginianu magnezu (40 mg Mg) i 5 mg witaminy [...]

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/27/2007 1:58:39 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 35)
  • ZMA -"Brać czy nie brać?"

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    w takim wypadku mzb starczy na 2 miesiace a nie na 1 pytalem sie ze wzgledu na to czy reszta mineralow z multiple sport wchlonie sie przed snem tak dobrze jak magnez i cynk i czy nie lepiej bylo by rozdzielic dawke magnezu i cynku na dwa, czyli rano i wieczorem...ale widocznie lepsza wieksza dawka przed snem? ps. znalazlem na necie takie [...]

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2008 1:43:32 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 35)
  • ZMA -"Brać czy nie brać?"

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    ja mam zma w takim skladzie Vit C-1000mg Vit E-8mg ZMA Powder 1000mg (nieopisana dawka szczegulowa ile magnezu, cynku i b6 w tym jest) N-Actyl-Cysteine 400mg Pytanie czy to jakies sensowniejsze ZMA ? bo w zwyklym zma np:olimpu czy inne jest tylko cynk magnez i b6

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/8/2009 11:17:46 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 35)
  • Nie uważałem na chemii:), potrzebuje potwierdzenie czy pradziwe jest twierdzenie: Kwas askorbinowy (wit. C) C6H8O6 + Wodorowęglan sodu (soda oczyszczona, E500b), NaHCO3 (plus woda)= Askorbinian sodu (E301) C6H7NaO6 Pytam dlatego ze chce się tym suplementować, a podobno sama wit c niszczy szkliwo w odróżnieniu od askorbinianu sodu (tu też [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2013 11:04:19 PM Szacuny postu: 2 (cały temat: 16)
  • Zapotrzebowanie kaloryczne-przyblizenie

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Czesc Sorki ze sie wbijam z butami do waszej blyskotliwej dyskusji ale znalazlem w Formie taki niby wzor na wyliczanie dziennego zapotrzebowania na kalorie i fajnie by bylo gdybyscie zerkneli na niego i wypowiedzieli sie o tym czy nie jest to jakas bzdura bo z tego co licze to dzienne zapotrzebowanie kaloryczne wychodzi inaczej niz waszym [...]

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/29/2003 7:16:20 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 7)
  • Trening siłowy - osoba początkująca

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Nie mogłem edytować pierwszego postu Płeć : M Wiek : 25 Waga : 66 Wzrost : 175 Cel treningowy : redukcja tkanki tłuszczowej Staż treningowy na siłowni : początkujący Uprawiane inne sporty :- Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full Dieta : białko 134g węglowodany 495 Tłuszcze 67 Przeciwskazania medyczne : brak [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 860 Data: 9/13/2021 11:10:32 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Nitrobolon-jak brać, czym jest nitrobolon

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    crtl+C, crtl+V napracowales sie!

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2006 6:06:50 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 3)
  • Nitrobolon-jak brać, czym jest nitrobolon

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    crtl+C, crtl+V napracowales sie! Wiesz co. Nietylko crtl bo tez niektóre zdania sam układałem i połaczyłem wszystkie wypoweidzi jakies dotychczas zadawno i powstał ten artykuł. Dzięki za uznanie stary.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2006 9:39:19 PM Szacuny postu: 1 (cały temat: 3)
  • Naczynioruchowy nieżyt nosa

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    wywiad: Nasz nos chce 18 st. C, czyli jak dbać o zatoki przynosowe ROZMAWIAŁ SŁAWOMIR ZAGÓRSKI Gazeta Wyborcza nr 254, wydanie z dnia 29/10/2008 ZDROWA ŚRODA, str. 17 ROZMOWA Z Prof. Antonim Krzeskim * Sławomir Zagórski: Panie profesorze, ile człowiek ma zatok? Prof. Antoni Krzeski: Pyta mnie pan naturalnie o zatoki przynosowe, bo w naszym [...]

    Odpowiedzi: 338 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/21/2011 6:43:49 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 90)
  • R.I.P Zyzz

    Post
    Po siłowni, o siłowni
    PRO

    facet w moim wieku tsss... c*** sport to zdrowie. najgorsze jest to, że też mam ziomka co leci cykl za cyklem... przyjmuje taki koks i takie dawki że c***. łapie depresje i w połowie cyklu przerywa itd. masakra... ja odliczam czas po prostu - pieniądze na wieniec już odłożone a jeszcze co do tego zyzza - ależ pedzio... nigdy nie zrozumiem takich [...]

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2011 8:50:50 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 87)
  • Ochrona stawów- co polecacie??

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    dekadencji? cóż, przyznam ze że "list miłosny" był po częsci odbijaniem piłeczki, która jak widzę, ciągle w grze, a kolejny set murowany... nie sugerowałem że powiedziałes cokolwiek o zwrotach typu "mistrzu" czy "paniczu", poprostu osadziłem swoją wypowiedz w szerszym kontekscie "z tego co pisales to tylko [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2006 2:10:46 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 6)
  • Gainer czy Carbo czy jeszcze coś innego?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Gdy dziąsła zaczynają krwawić, można przypuszczać, że w organizmie brakuje witaminy C oraz K. To samo jeżeli chodzi o inne naczynka np w oku. Niedobór witaminy C zwykle jest związany z niewłaściwym żywieniem, brakiem w diecie warzyw i owoców. Przyczyną niedoboru witaminy K może być wyjałowienie przewodu pokarmowego, spowodowane długą kuracją [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1606 Data: 11/18/2020 12:18:44 AM Szacuny postu: 1 (cały temat: 10)
  • Nieustanne zapalenie gardła!!!:-(

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    to wcale nie musi pomóc a nawet jak pomoże to potem i tak może być nawrót i i tak będziesz musiał mieć znowu wymaz robiony (jak by ktos nei wiedział - pobiera sie troche watka z gardła i potem choduje bakterie) bo nie będzie wiadomo co teraz takie objawy wywołało !po pierwsze powinieneś iść do lekarza ! a nie bierz już vit c skoro bierzesz [...]

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2004 10:30:04 AM Szacuny postu: 2 (cały temat: 42)
  • ZMA -"Brać czy nie brać?"

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    hehe nie ten dzial wit c owszem na wzor kombinacji muscletecha takze alc

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/17/2006 8:28:21 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 35)
  • /SFD/2016/10/13/f84e253725dc4cc8ac7a918982adeb93.jpg Glutation jest podstawowym przeciwutleniaczem w organizmie człowieka. Związek ten jest tripeptydem składającym się z reszt aminokwasowych takich związków, jak cysteina, glicyna czy kwas glutaminowy. Glutation występuje naturalnie we wszystkich organizmach roślinnych i zwierzęcych, poza nimi [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2016 4:18:16 PM Szacuny postu: 2 (cały temat: 4)