SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Skład:białko,węglowodany,tłuszcz.Składniki aktywne:monohydrat kreatyny,cytrynian trójsodowy,witamina C(kwas L-askorbinianowy).Tak mam przez pierwsze 30 minut potem jast ok.

    Odpowiedzi: 722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2010 9:21:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Zmieniony przez - Rapser w dniu 2009-07-27 14:37:32

    Odpowiedzi: 1878 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/27/2009 2:35:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja ja inwestuje w białka QNT - są zaje******!I w formułe 80 multipowera, batony też mają dobre i sprawdzone :) Aminostar ma świetne BCAA , L-glutamine i Arginine. Ostatnio dodałam do spalacza z VPX, GTI Aminostar; świetnie podtrzymuje efekt działania tego termogenika. no i witamina C jest super Aminostar ma dawkę 1000 mg w tabl. żadko sie zdaza tak duża dawka.

    Odpowiedzi: 1878 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2010 10:48:10 AM Liczba szacunów: 0
  • solarium jest fajne na poprawę humoru :0 szczególnie jak jest (-20'C) i wali śniegiem.....

    Odpowiedzi: 1878 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2010 1:00:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dużo dużo No Xplode mialem 3 próbki z BodyPowerExpo przywiozłem C***nia xD na mnie jedyne co to CellPump działał kiedyś tam a teraz nie wiem sprawdze w sierpniu

    Odpowiedzi: 1878 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2010 12:52:15 PM Liczba szacunów: 0
  • http://liczniki.org/gif2/an-ProszeF20oF20glosF20naF20mojegoF20Batona-ff0000ffffffxxxxxx35002-1-1-203-red001.gif nagrodzę sogiem :-) http://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=120917&u=16671&a=254553244581393&p=104400682978813&rest=0&v=View

    Odpowiedzi: 1878 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/13/2012 2:18:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostatni dzień głosowania! Proszę o wsparcie - sernikowy przekładaniec :-) http://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=120917&u=16671&a=254553244581393&p=104400682978813&v=Entry&id=355436&rest=1

    Odpowiedzi: 1878 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/18/2012 11:51:09 AM Liczba szacunów: 0
  • to wbijaj do innego spamu :D do a c t i v * * * * :)

    Odpowiedzi: 1878 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2013 8:51:38 PM Liczba szacunów: 0
  • 2012 | Maszyna na najszerszy grzbietu z podparciem pod klatkę MS-U008 http://www.marbo-sport.pl/product/image/1478/C-fakepath-miniatura.jpg http://www.marbo-sport.pl/maszyna-na-najszerszy-grzbietu-z-podparciem-pod-klatke-krzyzak-ms-u008.html I w końcu przechodzimy do wyciągów - MS-W001 jest właśnie opracowywany przez grafików. :P

    Odpowiedzi: 521 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2012 3:09:41 PM Liczba szacunów: 0
  • 2012 | Wyciąg stacjonarny na 2 prowadnicach MS-W001 http://www.marbo-sport.pl/product/image/1146/C-fakepath-miniatura-1.jpg http://www.marbo-sport.pl/marbo-semi-pro-wyciag-stacjonarny-na-2-prowadnicach-w001.html

    Odpowiedzi: 521 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/16/2012 3:23:53 PM Liczba szacunów: 0
  • 2012 | Klatka RACK MS-U012 http://www.marbo-sport.pl/product/image/2612/C-fakepath-miniatura-2.jpg http://www.marbo-sport.pl/2012-klatka-rack-ms-u012.html

    Odpowiedzi: 521 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/16/2012 3:38:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Niczym syn marnotrawny wracam ponownie i proszę o rozgrzeszenie. Z roznych przyczyn, między innymi mojej oporności i pozostalości przekonania, że z pierwszej fazy da się cos jeszcze wyciagnac, stracilem swoj czas i energie bezproduktywnie. W miedzyczasie doedukowalem sie w tematyce treningu i wiem juz, ze nie ma planow idealnych ani dzialajacych wiecznie. Teraz do rzeczy. Przez okres aż do dwóch miesięcy temu cały czas ćwiczyłem piewszą fazą tego planu. Zrobilem okolo tygodnia przerwy w trakcie ktorego zmuszony bylem cwiczyc na innej silowni gdzie byl tylko jeden stojak do przysiadow. Wykonywalem wiec 3-4 serie stalym ciezarem i zauwazylem wyrazna poprawe jesli chodzi o sile i wytrzymalosc. Jak glupi, około dwóch miesięcy temu rozpocząłem fazę 2. Od tamtej pory moje wyniki siłowe w martwym ciągu i przysiadzie poprawiły się o około 10 kg. Niestety na dzień dzisiejszy znowu biję głową w ścianę w tych dwóch ćwiczeniach. W pozostałych jeszcze jakoś idzie. Obecnie wyniki siłowe prezentują się następująco (wszystko tempem 3 sekundy negatyw, jak najszybciej faza koncentryczna) 1. Przysiad tylni: rampa 10: 15x20kg, 10x45 kg, 10x55 kg, 10x65kg, 8x75 kg i max 5 x 80kg 2. Przysiad przedni: rampa 10: 10x20kg, 10x30kg, 10x40kg, 6x50kg 3. Wyciskanie stojac: 10x17,5kg, 10x20kg, 10x22,5 kg, 10x25kg, 9x25 i 8x25 (tu juz sam porzucilem rampe bo doslownie bez efektow jak trenowalem tak w zakresie 10) 4. Pompki na poreczach: 8, nastepnie z guma -15kg: 8,7,6,5 5. Martwy: rampa 10: 10x20, 10x42,5 , 10x52,5, 10x62,5, 8x72,5 i max 6 x 80kg 6. Podciaganie nachwytem (tutaj tempo 1/1): 6/7 a nastepnie za pomoca gumy -15kg: 7,6,5,4 7. High pull: 10x20kg, 10x22,5, 10x25, 7x27,5 Jak widac silowo caly czas jest bardzo marnie. Musze powiedziec, ze przez ten jeden tydzien robiac 3 lub 4 serie przysiadow po 60kg czulem sie silniejszy jak teraz wykonujac te rampe. Masowo od dodania pierwszego postu przybylo okolo 5kg (obecna waga okolo 73kg). Tak wiec moje pytanie tyczy sie caly czas planu treningowego. Widze tutaj rozne opcje: 1) Kontynuuje plan Pumy tzn. przechodze do nastepnej fazy. Problem jest taki, ze w trzeciej (nastepnej fazie) liczba dni treningowych wzrosla by do 6 a to jest dla mnie chwilowo za duzo. Do tego od 3 czy tez 4 fazy, program zaczyna byc w zasadzie 3 dniowym splitem a nie wydaje mi sie, aby w moim przypadku az taki podzial i dodatkowo 4 cwiczenia by doszly. Caly plan wrzucam w kolejnym poscie. 2) Pozostaje w obecnej fazie tego planu (faza 2) jednak zmieniam zakres powtorzen na inny np. na 8 w cwiczeniach w ktorych stoje w miejscu. Jezeli przestaje progresowac zmieniam zakres na 6. Ostatecznie zmieniam spowrotem na 10 i tak w kolko. Moge zastosowac tez innych przedzial powtorzen np. 15/10/5 3) Przechodze na inny program (gotowy badz tworze wlasny badz dostosowuje istniejacy pod siebie): a) Czesc ludzi radzi mi 5x5. Wiem, ze jest to dobry program do zwiekszenia sily. Moim glownym celem jest masa a nastepnie sila. Wiem, ze program ten jest dobry ale progresja w nim nie bedzie trwala wiecznie z reszta jak w kazdym programie. b) przechodze na najprostrzy mozliwy program jak np. pierwszy rok treningow Ronnie220 tj. 3 x w tygodniu przysiad, martwy, wycisk i wioslo. Z racji, ze do tej pory mialem dosyc malo objetosci, stopniowo zwiekszam ilosc serii zasadniczych. Z biegiem czasu dodaje serie, cwiczenia i/lub zmieniam zakresy. W tym przypadku bede musial dokonac drobnych zmian, gdyz robiac po 3 serie przysiadu i martwego moim obecnym tempem (3 sec negatyw) moje poslady i dwojki nie sa w stanie w pelni sie zregenerowac przed next treningiem. c) jeszcze inna propozycja co do planu d) ...... jem jeszcze wiecej aby program zaczal dzialac? (obecnie 3,5k kcal przy czym okolo 20% to bialko, same nieprzetworzone prodkuty i przy tym codziennie okolo 40-50 dosc intensywnej jazdy na rowerze). e).....? Serdecznie prosze o rade co do systemu trenowania i z gory dziekuje. Zmieniony przez - mr drake w dniu 18-3-2018 16:34:11

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1739 Data: 3/18/2018 2:42:48 PM Liczba szacunów: 0
  • KSW 20 Fight Symphony 15.09.12

    Post
    Scena MMA i K-1

    każdy woli co innego. ale trzeba przyznać kto lubi i interesuje się mma to raczej to kupi ppv. chociażby złoży się po 5zł z kolegami Nie wiem czy TY tak na poważnie, czy to prowokacja... Kto się interesuje to woli obejrzeć każdą inną szanującą się federacje niż cyrk... Wole sobie oglądać na C+ Bellatora czy na OS UFC i wybrane Pride

    Odpowiedzi: 527 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2012 9:27:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgłoszenia do konkursu - Posiłek wysokobiałkowy :)

    Post
    Oficjalne forum MUTANT - PVL

    Serniczek %-) Przepis najprawdopodobniej wszystkim znany i lubiany, ale idealnie pasuje pod ten temat więc postanowiłem go tu przedstawić :) * 500g twarogu półtłustego * 7jaj klasy "M" * ~70g odżywki białkowej np o smaku waniliowym * łyżeczka proszku do pieczenia * Rodzynki Przygotowanie : twaróg dobrze mielimy w maszynce do mielenia mięsa bądź blenderem, dodajemy jaja i staramy się dobrze wymieszać, na końcu dodajemy odżywkę białkową, rodzynki i łyżeczkę proszku do pieczenia ponownie mieszamy Całość przelewamy do lekko natłuszczonego naczynia żaroodpornego i pieczemy w temperaturze 200'C w opcji góra-dół przez około 30minut po czym nie otwierając piekarnika zostawiamy go jeszcze na około 15minut Całość to około - 198g białka 57g tłuszczu 22g węglowodanów Nie wliczając rodzynek, dodatki można stosować wg własnych upodobań, ja osobiście polecam z dżemem nisko-słodzonym, można też kombinować z wykorzystaniem odżywki białkowej jako polewy Smacznego ;-D Zmieniony przez - Blaacha w dniu 2012-12-24 13:15:01

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2012 1:11:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgłoszenia do konkursu - Posiłek wysokobiałkowy :)

    Post
    Oficjalne forum MUTANT - PVL

    PIECZEŃ DROBIOWA prawie bez węglowodanów Czas przygotowania 1godz. 20 min. Ilość porcji: 6-8 Składniki: Cebula 2szt. Filet z piersi z kurczaka 800g Papryka czerwona 1/2 szt. Papryka zielona 1/2 szt. Czarne lub zielone oliwki 20g Jaja 2szt. Mąka razowa 40g Oliwa z oliwek 10g Przygotowanie: - Mięso oczyść i zmiel - Razem z mięsem wymieszaj w naczyniu 2 całe jajka, mąkę (około 4 czubate łyżki) - Dopraw solą, pieprzem i dodaj drobno posiekaną cebulę (możesz użyć ulubionych ziół lub przyprawy do drobiu) - Foremkę wyłóż folią aluminiowa i cienko posmaruj oliwą - Na dnie foremki wyłóż połowę mięsa, a następnie na przemian paski czerwonej i zielonej papryki (nie układaj papryki zbyt blisko brzegów, gdyż pieczeń może wówczas rozwarstwiać się) - Warstwę papryki przykryj 1/4 mięsa. Na mięsie układaj oliwki pokrojone w krążki - Oliwki przykryj pozostałą porcją mięsa. Posmaruj je pędzelkiem oliwą (dzięki temu będzie ono chrupkie na górze), posyp mieszanką ziołową do drobiu, albo tymiankiem - Piecz w piekarniku w temperaturze 180 stopni C przez około 40 minut bez termoobiegu. Jeśli chcesz zrumienić mięso możesz go włączyć na ostatnie minuty pieczenia - Podawaj z ryżem basmati, długoziarnistym lub makaronem durum ugotowanym "al dente" Dla kogo: Pieczeń zawiera niewiele węglowodanów stąd spożywamy ją z zdrowymi źródłami energetycznymi: ryż basmati, ryż brązowy, makaron durum. Sama pieczeń będzie stanowić doskonały posiłek dla osób na diecie niskowęglowodanowej (LOW CARB) i proteinowej (dieta Dukana). Wartość odżywcza : -190g białka -30g węglowodanów -28g tłuszczu /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/9b0ac658f66943319058eff68243e7db.JPG

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/25/2012 8:05:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgłoszenia do konkursu - Posiłek wysokobiałkowy :)

    Post
    Oficjalne forum MUTANT - PVL

    Wysokobiałkowa pizza 400g pomidorów 200g pieczarek 500g filetu z kurczaka 200g szpinaku Przygotowanie: 1. Przygotować ciasto: na jedną małą pizzę wystarczy 25g świeżych drożdży, łyżka stołowa oleju, 250ml wody, mąka (najlepiej orkiszową) - sypiemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Doprawiamy solą i cukrem. 2. Koncentrat pomidorowy rozrabiamy z woda i przyprawiamy np. ziołami prowansalskimi, oregano. Smarujemy tym spód pizzy. 3. Pierś kurczaka kroimy drobno, doprawiamy (np. oregano, pieprz). 4. Dodajemy szpinak (dużo potasu oraz witamin i minerałów) 5. Pieczarki (witamina D, potas) 6. Pomidory (potas, witamina C) 7. Całość jeszcze raz przyprawiamy (klasycznie – zioła prowansalskie, oregano) 8. Wkładamy do piekarnika, 200C na ok. 20 minut. Różne piekarniki potrzebują różnego czasu. Pieczemy aż spód pizzy będzie zarumieniony. Wartości: Białko = 100g Węglowodany = 45g Tłuszcz = 9g Suma kalorii = 621 kcal https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/578740_412096525493940_408936975_n.jpg Zmieniony przez - mZibiq w dniu 2012-12-26 16:20:58 Zmieniony przez - mZibiq w dniu 2012-12-26 16:21:14

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/26/2012 4:20:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgłoszenia do konkursu - Posiłek wysokobiałkowy :)

    Post
    Oficjalne forum MUTANT - PVL

    Sernik, który można jeść bezkarnie ;) SERNIK WYSOKOBIAŁKOWY Składniki: 1 kg sera chudego Emilka 4 jajka strewia wg. smaku (ja dałam 4-5 łyżek) 2 łyżki budyniu waniliowego bez dodatku cukru aromatu waniliowy 8 łyżeczek kawy zbożowej 1/3 szklanki wrzątku Sposób przygotowania: - Zaparzamy kawę ze stewią w 1/3 szklanki wrzątku - do miski wrzucamy ser, jajka, aromat, budyń, wlewam przestudzoną kawę - wszystko bardzo dokładnie miksujemy - przygotowujemy tortownicę, na kole kładzie dwa arkusze folii, spinamy obręczą, wywijamy folię na boki by uszczelnić tortownicę, dokładamy jeszcze jeden arkusz folii na spód - dodatkowo wykładamy tortownicę papierem do pieczenia - do formy wkładamy masę serową, równamy - taką formę wstawiamy do większego naczynia żaroodpornego lub większej formy - wlewamy do formy ciepłą wodę tak by sięgała minimum do 1/3 wysokości formy z sernikiem - wstawiamy do nagrzanego do 160°C piekarnika i pieczemy ok. 90 minut - pozostawiamy w piekarniku do wystygnięcia, a następnie chowamy do lodówki /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/516fe076fd134b60a3de8e18340f98b3.jpg SMACZNEGO ! Zmieniony przez - edytkabial w dniu 2013-01-05 13:22:37

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2013 1:20:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Brak przyrostu siły

    Post
    Trening dla początkujących

    U mnie dni treningowe wyglądają wtorek, czwartek, sobota. Widziałem że niektórzy ćwiczą tak że w każdy dzień treningowy inaczej wygląda trening (podział na A,B,C). Chciałbym się jeszcze dowiedzieć czy mam kontynuować cykl kreatynowy czy przerwać? Czy serie robić do progu? Jak dobierać ciężary? Jak długo jechać tym FBW? Apropo co do osób które widuje na siłowni to większość z moich kumpli robiła ogólno rozwojowy trening max miesiąc a później split. Poproszę także o wypowiedzenie się innych osób. Z góry dzięki

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3897 Data: 1/19/2008 7:14:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Ole dziennik redukcja na J/NJ by Biniu fotki str.2

    Post
    Trening dla początkujących

    "Pójdzie fervex na noc" Ja daję gigantyczne dawki witaminy C i wtedy się ładnie kuruję ;) Jak powrót z normalnego jedzenia do J/NJ tak na przestrzeni dwóch dni? I czemu tyle słonecznika? Orzechy włoskie byłyby lepsze, na mój gust.

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 5495 Data: 5/4/2011 8:13:47 AM Liczba szacunów: 0
  • siemasz! ale extra juz piateczek sluchaj niestety malo i drogo bardzo 2*w tyg (wt czw) za 150/m-c drogo jak diabli jak chodzilem na bjj to placilem 110 i moglem chodzic max. 6*w tygodniu... no ale ktos za ten caly ich marketing musi placic... gratuluje rekawic, sa niezbedne wczoraj tak nas trener skatowal ze dzis sie pode mna same nogi uginaja...slabe uczucie milego weekendu!

    Odpowiedzi: 746 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2004 9:37:58 AM Liczba szacunów: 0