SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Nowa dieta do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Prawie juz wszystko skomponowalem xd Lecz mam jeszcze pytanie. Śniadanie 8.00 (Pobudzenie metabolizmu) Jajo kurze całe 1 sztuka (60 gram) Białko jaja kurzego 2 sztuki (50 gram) Płatki owsiane 140 gram z woda Oliwa 10ml Rodzynki 50 gram Marchew (duza sztuka 100gram minimum) Antyoksydanty A+E Przedtreningowy 17.00 Ryż brązowy 100 gram Pierś z kurczaka 100 gram Witaminy, compleks + antyoksydanty 1 gram wit C (Tu pytanie czy podzielic wit A i E na pol i dolozyc tutaj? ) Chociaz nie mam tu tluszczow a one sa rozpuszczalne w tluszczach... Zero warzyw i tluszczy, umyślnie. Drugie pytanie jest nastepujace... ile nalezy dodatkowo spozywac wit A i E. Co do C wiem ze max a raczej racjonalna dawka to jeden gram do ktorej bede ddochodzil stopniowo lecz jak z A i E? ile ich dolozyc z supli...?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1397 Data: 2/7/2010 9:45:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Branie suplementów " całe " życie ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja kreatyne 5g jem też od 3 lat bez przerw. Odkąd ćwiczę czyli ponad 6 lat biorę witaminy/minerały dokładniej Orange Triad czyli dosyć solidne stężenia i ze zdrowiem wszystko git. Przecież to się bierze po to, żeby być zdrowszym. Wiadomo jakbym zeżarł kilo kreatyny i puszke całą witamin na raz to bym mógł jakiś toksyczny stan w organizmie wywołać, ale bez przesady biorąc zalecane porcje można to żreć i 60 lat do śmierci. Po za tym co to ma do rzeczy skąd dostarczamy minerały/witaminy? Myślisz, że organizm widzi "oo zjadł witamine C z cytryny jest super", albo "o kurde zjadł witamine C w tabletce, ale chemia fuj". Dla organizmu kwas askorbinowy to kwas askorbinowy, nie ma znaczenia czy to z ogórka, cytryny czy tabletki.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 364 Data: 3/7/2020 9:17:46 PM Liczba szacunów: 0
  • IxN/Dziennik treninigowy/100-400m/

    Post
    Inne dyscypliny

    Trening 11.11.2010r Stadion - 3x skip a,b,c + 100m rytmu po każdym rytmie dotruchtanie do miejsca rozpoczynania skipu. - na koniec skip 30m skip b + 100m rytmu, skip a 50m + 150m rytmu, skip c 100m +200m rytmu. - rozbieganie 1111m w biegu niepodległości:) Uwagi: Trener: Dom trzeba budować od fundamentu a nie od dymu:), dotyczyło to ze kolezanka odrazu chiała szybko biegac:D

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 10197 Data: 11/11/2010 4:35:00 PM Liczba szacunów: 0
  • IxN/Dziennik treninigowy/100-400m/

    Post
    Inne dyscypliny

    Trening 14.02.2011 Hala 1. Rozgrzewka 10min 2. Wszystkie ćw z sztangą:) 30 kg. -skip A przez materace => zostawiamy sztange => kołeczku w hali => 4 płotki -skip B przez materace => zostawiamy sztange => kołeczku w hali => 4 płotki x 4 -skip C przez materace => zostawiamy sztange => kołeczku w hali => 4 płotki. x 3 -skoki A przez materace => zostawiamy sztange => kołeczku w hali => 4 płotki -skip C przez materace => zostawiamy sztange => kołeczku w hali => 4 płotki x 3 Wykroki 6x na noge. Podwójne wykroki 4x na nogę. -Rozciąganie 15min Uwagi. Wszystkie Ćw dynamicznie oczywisce: ogólnie dobrze czuje się po treningu:) w środę mam przełaje na 2-3km nie wiem dokładnie. Zmieniony przez - IxN w dniu 2011-02-14 18:52:40

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 10197 Data: 2/14/2011 6:52:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Spamerka DT

    Post
    Ladies SFD

    Eve, :-):-PP Ven, trening jest o tyle fajny, że nie przewiduje cardio \-) a same treningi obwodowe to ok 30 minut, więc tyle co poranny bieg :-)) okno żywieniowe mam w godzinach 12-20, czasem niewielkie odchylenia, ale sam post trwa te 15-16h. 19.05 Dzień 2 Obwody 1) 3x 10-15: A. uginanie nóg 24kg/ 24kg/ 24kg/ 24kg B. wyciskanie na suwnicy 37kg/ 37kg/ 37kg/ 42kgx13 C. wykroki chodzone cc 2) A. bike sprint 1 min B. przysiady - 30 C. skoki z kolanami do klatki - 10 3) jeżyki 3x15 25kg/ 25kg/ 25kg Całość z rozgrzewką zajęła 35 minut. Dawno nie czułam takiego bólu, podoba mi się ten trening /-)_ Zakwasy już wyszły po wczoraj także na początku ciężko było się ruszać ale poszło, myślałam, że wcisnę jeszcze z 10 minut cardio, ale już brakło czasu. Jeszcze się zastanowię czy dni z obwodami traktować jako DNT czy DT, jak będzie duży głód to coś dojem. dieta: - kawa z masłem i olejem kokosowym - sok marchewkowy - banan, placki ryżowe z czarnuszką, jaja, schab, warzywa - polędwiczki wieprzowe z ziemniakami i szpinakiem

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5246 Data: 5/19/2015 9:44:24 AM Liczba szacunów: 0
  • w takim razie Vita-Min Multiple Sport sprzedane Prosze Cie o kontakt @ nie chcesz do tego tych Witamin C? za 50zl z moimi kosztami wysylki cale witaminy :> (Multiple , 3*C , Calcium Pozdro Zmieniony przez - Pitt Bull w dniu 2008-12-15 16:36:23

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 5165 Data: 12/15/2008 4:34:40 PM Liczba szacunów: 0
  • brak postępów na jednej partii mięśni

    Post
    Trening dla początkujących

    Po pierwsze daj swój plan trenigowy. Staż taki sam jak dieta ? Spojrzałem na twój profil martwy , klata, siad spoko to wyciskanie na barki odstaje. Serio tylko 24 kg ? No i i nic dziwnego że przy podciąganiu bolą cie lapy w końcu to świetne ćwiczenie na biceps. W sumie biorąć pod uwagę złożoność tego ćw to nawet najlepsze jakie można robić :P Ale co dla ciebie znaczy szeroko? np w stosunku do barków Aaa profil nie jest update'owany :). Ankieta jest aktualna. Martwy 130 klata 90 siad 105 podc x6 wzr 185 waga 86 bf 20%. Na barki teraz robię serie hantlami po 18kg x8, rekordu nie robiłem. Szerokie tzn motyl, czyli ok 2x większa szerokość niż szerokość w barkach, na wygiętym drążku. Wcześniej było klasyczne podciąganie na prostym drążku czyli trochę szerzej niż szerokość w barkach. Wiadomo, że to dobre ćwiczenie na plecy i ręce ale jednak jak robisz stricte biceps to ciało powinno cokolwiek czuć, chociaż lekkie szarpanie przy napinaniu mięśnia. Staż 10 miesięcy dieta od początku do kwietnia, teraz mam małe podłamanie i ostry zapierdziel i odpuściłem sobie liczenie makro i jedzenie czysto, ale to nie tak, że jem same cheaty, po prostu pozwalam sobie na lody czy czekoladę, a między tym jest i tak mięcho z ryżem i warzywami na kokosowym :). Albo omlecik. Trening: początek to zwykłe FBW. Im więcej wyciągałem z danego ćw tym bardziej był przycinany. Teraz: A/B/C 3x w tyg. Rozgrzewka 1 km biegu, tętno ok 160 pod koniec, początek wolno, ćwiczenia rozgrzewkowe na stawy, całą górę, jak czuję że krew krąży i jest dobrze to zaczynam trening, A: WL z hantlami ławka płaska. 2x12 rozgrz, 2-3x 8-11 progresja ciężaru, 2x 8 z max ciężarem. Biceps, tak jak w temacie, 2x15 rozgrz, 2x13 progresja, 1x11 max, czasami jak czuję pompę wcześniej to 1x13 progresja, 1x11 max, 1x13 na dobitkę mniejszym ciężarem. Triceps to samo, zaczynam nawet ostatnio 2x18 rozgrz, 2x15 progresja i 1x12 max. Żeby lepiej poczuć i dokrwić mięcho (no dobra może przesadziłem z tym mięchem). B: Podciąganie szerokie (motyl) 4 serie po tyle powtórzeń żeby czuć i się nie zajechać, pierwsza lekka, ostatnia na maxa. MC 2x10 rozgrzewka, 2-3x8 progresja, 1-2x6 max ciężar. Zależy jak z wydolnością danego dnia bo MC to nie zabawa. Jak się wypalę przed maxami to do widzenia. Barki, unoszenie siedząc (90 stopni) hantli od poziomu lekko powyżej barków nad głowę 1x14 rozgrz, 1x12 progresja, 2x7-8 max. C Przysiad Tu lubię męczyć bo w przysiadzie nie mam dobrej techniki jeszcze, niedawno na nowo odkryłem to ćwiczenie, nogi nawet po 7 serii, ale zaczynam od b małych ciężarów w stylu 40 kg. Kończę na serii max 6x albo rekordzie 1x. Stopniowa progresja, patrzę w lustro czy technika ok i koryguję. Przez długi okres czasu nie rozumiałem tego ćwiczenia. Tu jest rotacja, patrzę na to co mógłbym zrobić, co mnie przestało boleć i mogę na nowo katować, oczywiście tylko z tych ćwiczeń na mniejsze partie. brzuch, biceps, triceps, barki. Zmieniony przez - robert2439 w dniu 2017-06-05 19:43:45 Zmieniony przez - robert2439 w dniu 2017-06-05 19:46:00

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5765 Data: 6/5/2017 7:14:58 PM Liczba szacunów: 0
  • brak postępów na jednej partii mięśni

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie znajdziesz specjalnego ćwiczenia, które Ci rozbuduje ręce. Jeśli faktycznie nie rosną to winą jest zły dobór ćwiczeń (najczęściej za dużo) lub kiepska technika. Wiesz, może trochę źle się wyraziłem, właśnie ja dążę tym postem do osiągnięcia techniki i czucia mięśniowego, co raczej potrafię zrobić patrząc na progres jaki idzie na resztę. Szukam rzeczy które dla znawców są oczywiste, a ja o nich nie mam pojęcia. Może inaczej: Wytyczne które uzbierałem z forów lub doświadczenia co do robienia bicepsu, i których przestrzegam: -łokcie nieruchome, -brak ruchów pomagających (zarzucanie ciałem, podnoszenie barku, wykrzywianie się itp) -napięcie mięśnia przez cały tor ruchu obciążenia, tzn nie wyrzucanie go siłą nabraną podczas podnoszenia, tylko powolne unoszenie na spiętym i powolne opuszczenie na spiętym, mamy czuć go cały czas, -ilość powtórzeń: starać się powyżej 12, nie oszukując, co za tym idzie rezygnujemy z dużych ciężarów, nie kozaczymy -podczas wykonywania ruchu spinanie lekko brzucha, klatki, barków. Czy jest coś ewidentnego co mi umyka? trozke dziwny ten plan wiec doprecyzujmy aby mieć pewnosć że się rozumiemy. istnieje dzień (C) gdzie robisz tylko przysiad lub tylko płaska biceps+triceps ? Dzień C-główny nacisk na nogi, i jakieś poboczne 2 ćwiczenia z listy tych 4ch które wpisałem. Dzień A to dzień klata biceps triceps. Trochę dochodziłem do tego sam i takie coś zaczęło fajnie się sprawdzać, za wyjątkiem rąk. Coś w tym nie tak?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5765 Data: 6/5/2017 10:30:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Mistrzostwa Europy Siatkarzy 2011

    Post
    Inne dyscypliny

    Wczorajsze wyniki: Grupa A: Turcja - Słowenia 2:3 (18:25, 23:25, 25:16, 25:19, 12:15) Austria - Serbia 0:3 (16:25, 19:25, 16:25) Serbowie po 3 zwycięstwach pewnie zdobywają 1 miejsce. 2 miejsce w tej grupie zajmuje Słowenia, a 3 Turcja. Gospodarze nie zdobyli nawet punktu. Grupa B: Estonia - Portugalia 3:0 (25:23, 25:17, 25:22) Czechy - Rosja 0:3 (19:25, 14:25, 18:25) Zdecydowany faworyt tej grupy czyli Rosjanie na pierwszym miejscu. Dalej Czesi i Estończycy Portugalia z 1 pkt zajęła 4 miejsce. Grupa C: Finlandia - Belgia 3:0 (25:21, 25:22, 25:22) Włochy - Francja 2:3 (28:26, 25:22, 17:25, 21:25, 11:15) W grupie C bez niespodzianki Włosi najlepsi, Francuzi drugie miejsce, Finowie trzecie Belgowie kończą udział w turnieju Grupa D: Bułgaria - Niemcy 3:1 (25:16, 25:27, 26:24, 25:23) Polska - Słowacja 1:3 (25:23, 21:25, 18:25, 23:25) Grupę dość niespodziewanie wygrywają Słowacy, nasza drużyna i Bułgaria zagrają w barażach o ćwierćfinał Niemcy jadą do domu

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 8297 Data: 9/13/2011 9:47:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Początkujący Cześć Marek. Powiem szczerze, że zastosowałem powyższe rady kolegów. Biorę termos kawy do pracy i zamiast grubego swetra pod kurtką ubieram koszulkę termoaktywną z długim rękawem i cienki bezrękawnik. jest zimnawo ale podczas pracy rozgrzewam się i nawet jest ok. Pracuję w systemie zmianowym: Tydzień 1: 7.00 – 15.45 Tydzień 2: 15.15 -24.00 W sumie mam mieć 3 przerwy 2 x 15 min i 1x30min. W sumie godzina przerwy ale robię 2 x 30min. Temperatura w mrożni: -21 stopni C Na przerwę idę do szatni gdzie jest ciepło. Ściągam kurtkę i siedzę tylko w koszulce i bezrękawniku. W pomieszczeniu jest temp. Dodatnia: 20 stopni C. Musze dziennie zrobić jak najwięcej zamówień. Po poradach kolegów z 800 skoczyłem na 1200 produktów dziennie, no ale potrzeba tak z 1700-1900 robić dziennie, a tu już nie daje rady. W poniedziałek jest jeszcze ok. ale w piątek, gdy mięśnie wołają o regeneracje, to już nie wydalam. Masz jakąś radę na to? Przy tak wyczerpującej pracy, chciałbym wykorzystać okazje i zrzucić zbędny tłuszcz, którego mam sporo. Zastanawiałem się czy nie kupić gainer'a by się zregenerować ale bym się jeszcze bardziej zalał tłuszczem chyba. Myślę o jakimś stacku kreatynowym, aminokwasach. Coś co mnie będzie szybko regenerować i da mi kopa do pracy oraz sprawi, że mięśnie będą miały odpowiednia ilość paliwa. Zawsze w tygodniu mam jeden dzień wolny i wolną sobotę bo w niedziele pracuję. Mieszkam sam więc mam wszystko na głowie, zakupy, sprzątanie, gotowanie. czasu na odpoczynek brak. Jestem spompowany na maksa. Zmieniony przez - capslock77 w dniu 2017-10-25 19:24:45

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4389 Data: 10/25/2017 6:19:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening (Wade vs Lafay)

    Post
    Trening w domu

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Długo czekałem na drążek, ale w końcu dotarł i wczoraj wieczorem go zmontowałem ;) Przeczytałem książkę Lafaya i zrobiłem tydzień temu test, ale tu pojawia się problem. Lafay pisze żeby zrobić 3-minutowe odpoczynki pomiędzy testowymi ćwiczeniami A, B, C i A1. Mój problem polega na tym że przydział do etapu treningu następuje na podstawie wyniku ćwiczenia B. Moje wyniki to: A:34 B:1 C:8 A1: nie pamiętam ;p. Normalnie bez problemu zrobiłbym ponad 5 powtórzeń ćwiczenia B (nie sprawdzałem ile dokładnie), ale po wykonaniu maksymalnej ilości ćwiczenia A byłem kompletnie wykończony. Chciałem rozpocząć od pierwszego etapu, ale tam pisze że jak zrobię ponad 8 powtórzeń pierwszego ćwiczenia to mam zmienić je na inne, a tamo na inne itd. A na koniec jeżeli nadal robię 8 powtórzeń to zrobić ponownie test na B i jeżeli zaliczę przejść do kolejnego etapu. Problem polega na tym że na pewno wykonam 8 powtórzeń nawet najtrudniejszej wersji tego ćwiczenia więc powinienem przejść chyba do testu, a skoro mam przejść do testu to mam robić samo ćwiczenie B w teście czy znowu całość? Bez sensu jest test kiedy robię w 1 ćwiczeniu pompki normalne a po 3 minutach mam robić test pompek na poręczach. Proszę pomóżcie, bo chciałbym jeszcze dziś zrobić trening ;) Zmieniony przez - Myslivius w dniu 2014-11-04 17:27:40

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2231 Data: 11/4/2014 5:17:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Organizator pewnikiem wolał wykombinować coś alternatywnego, niż zbierać trupa po całej trasie - jestem w stanie to zrozumieć. Nie rozumiem natomiast biegaczy. Przecie to ich duma, honor, krwawica, pot i łzy. Osobiście wolałabym paść na 20 km, niż biega c z medalem po przebiegnięciu 1,5 km. Tobie, Bohaterze upalnego dnia, gratuluję postawy i woli walki. Moja pierwsza połówka w Nowej Soli wyglądała podobnie i w podobnym stanie skończyłam, ale medal zdobyłam zasłużenie i do dziś pamiętam ten bieg bardzo wyraźnie mimo osłabienia. Te pierwsze dychy, połówki, maratony, są ważne i kształtują pewne postawy, które utrwalają się na lata. Gartuluję Mocarzu:) Zmieniony przez - Spawareczk w dniu 2015-08-10 11:08:29

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/10/2015 10:53:46 AM Liczba szacunów: 1
  • Ale pewnie i tak znaczna część społeczeństwa używa Windowsa ;) Znaczna część społeczeństwa: - nie czyta książek... - źle się odżywia - nie uprawia sportu - nie chodzi na wybory - upija się przy każdej okazji - wie bardzo mało o świecie itd. "Większa część społeczeństwa", to w kilku przypadków nie najlepsza rekomendacja. Lubię drążyć w niszach i na szukać na własną rękę. Nawet jak się pomylę, to na własny rachunek. I wśród wielu decyzji dotyczących drobnych udogodnień życia codziennego, zerwanie z Windowsem uważam za decyzję mądrą i roztropną. Kilkanaście lat temu to była męka. Dzisiaj jest już niemal wszystko. Jednak dzięki tej męce ogarniam "sprawy komputerowe" dużo lepiej. Przypomniało mi się! Znalazłem apkę dla kolarzy/biegaczy z możliwością optymalizacji trasy z uwzględnieniem apetytu na podbiegi/zbiegi itp. Nazywa się cyclograph. Zaznaczasz okienko, czy życzysz sobie dostać zadyszki pod górę i program ustala trasę z punktu A do F (przez C-D-E) taką żebyś zaznał uroków wbiegania i zbiegania. Apka dla kolarzy, ale biegacze podobno też mogą korzystać. Tu link do wersji na Win7 Linuksiarze znajdą w repozytoriach.

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/11/2015 11:18:09 AM Liczba szacunów: 1
  • Czosnek, imbir, miód, witamina C, witamina D, multiwitamina, pierzyna ;-)

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2015 8:27:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Czosnek, imbir, miód, witamina C, witamina D, multiwitamina, pierzyna ;-) do tego ładna, naga dziewczyna .... i zdrowie wróci szybciutko :-D

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2015 8:29:26 AM Liczba szacunów: 1
  • Czosnek, imbir, miód, witamina C, witamina D, multiwitamina, pierzyna ;-) do tego ładna, naga dziewczyna .... i zdrowie wróci szybciutko :-D Do grobu chcesz chłopa wpedzić? |-)

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2015 8:32:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C - w stanach przeziębienia 1000 mg co godzinę. No i oczywiście dla Ciebie - Animal Pak... http://www.sfd.pl/sklep/Universal_Nutrition_Animal_Pak-opis2380.html Dobra jest też chlorella: Chlorella to maleńka, jednokomórkowa alga zawierająca niemal wszystkie składniki odżywcze potrzebne naszemu organizmowi: aminokwasy, nasycone i nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy, minerały i pierwiastki śladowe. Chlorella dzięki swojej unikalnej budowie komórkowej trwale wiąże toksyny, metale ciężkie oraz konserwanty i usuwa je z organizmu. Wspiera prace wątroby i nerek absorbując toksyczne związki. Jej walorem jest to, że niszczy jedynie bakterie patogenne, wpierając rozwój potrzebnej flory bakteryjnej. Chlorella została zebrana z krystalicznie czystej wody wyspy Ishagaki w południowej Japonii. Badania przeprowadzone przez Japońskie Stowarzyszenie Higieny Żywności wykazało aż 83% strawności, czyli jeden z lepszych wyników na świecie. Warto oczywiście wyeliminować całkowicie nabiał. Zdrowia !

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2015 9:48:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Kurcze, zdefiniujcie teren: a) las b) zaśnieżone ścieżki rowerowe w mieście c) odśnieżone ścieżki rowerowe w mieście d) ?

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2015 10:20:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Kurcze, zdefiniujcie teren: a) las b) zaśnieżone ścieżki rowerowe w mieście c) odśnieżone ścieżki rowerowe w mieście d) ? Spodziewasz się sniegu przez okres dłuższy niż tydzień? Jeśli masz takie info to pisz, bo się od dwóch lat zbieram na jakieś back country, ale póki co nie ma warunków :-D

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2015 10:32:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Szkoda, że z tym obyciem to się nie da mailem ctrl-C ctrl-V i w nocy zmienić program xD

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2015 6:36:24 PM Liczba szacunów: 0