SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • DIETA:niedoczynność/bezglutenowa ROZKŁAD: 110gB/80gT/135gW //1700 kcal PŁYNY: woda, kombucha, herbata czerwona,zielona,zioła na wątrobę,mieszanka ziołowa na tarczycę WARZYWA: ogórek,pomidor,brokuł,kalafior SUPLEMENTACJA I LEKI: Euthyrox 25,Tran 2x2, Wit C 2x1 MISKA:Nieliczona i nie czysta :(poległam na lodach TRENING TYDZ DRUGI 3 serie: [...]

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 19294 Data: 7/9/2013 9:27:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Spore ilości dziennie, czyli ile? Witaminę C bardzo ciężko przedawkować. Ja zasugeruję zainteresowanie się witaminą D. A jak witaminą D, to i od razu witaminą E i F (kwasy wielonienasycone: n-3 i n-6). Jakie produkty jadasz? Bądź konkretniejszy, co jesz i ile, po jakiej obróbce?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6163 Data: 11/29/2014 11:19:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Możesz brać cynk dla poprawienia swojej odporności. Wystarczy ok. 15 mg/dzień. Ile witaminy C zawiera ten sok z czarnego bzu?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6163 Data: 12/6/2014 7:25:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Odnośnie witamin. Warto przeczytać: Wiele firm na swych produktach zamieszcza napisy reklamujące produkt jako "witaminy i minerały otrzymane z naturalnych źródeł ". Powyższe sformułowanie sugeruje nam, ze witaminy otrzymane z naturalnych produktów roślinnych są "lepsze" niż te otrzymane w laboratorium. Czy jest tak naprawdę? [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1301 Data: 11/5/2009 9:44:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzień treningowy 06.04.2011 ŚRODA 1. - wyciskanie od czoła rampa 10p - pomiędzy seriami wspięcia na palce jednonoz po 20p lub wyskok dosiężny z przysiadu po 10p 2. - wiosłowanie jednorącz półsztangą lub na wyciągu dolnym 6x10p 3. - wyciskanie leząc 6*10p 4. - superseria bic+tric na wyciagu 3*10powt bez przerw 5. - składanka 5x10p [...]

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 9101 Data: 4/7/2011 3:06:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Uprzejmie prosze o korekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam SNIDANIE OK. 7.00 Omlet by _SAIB : Platki owsiane 60G + 2szt. Jaja Srednie ugotowane 1szt. Sredniej wielkosci Sezonowego owoca 150ml. Kubek Kefiru naturalnego 1,5%/Jogurtu nat. b/c OK II SNIADANIE ok 10.00 PRACA Białko wolno wchlanialne 20g przoszku Mieszanka orzechów 40g :migdaly,nerkowca/wloskie/dynia/brazylij. warzywa choc niezawsze [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2636 Data: 3/28/2008 8:10:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Uprzejmie prosze o korekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    SNIDANIE OK. 7.00 Platki owsiane 60G 2szt. Jaja Srednie ugotowane 1szt. Sredniej wielkosci Sezonowego owoca 150ml. Kubek Kefiru naturalnego 1,5% lub Jogurtu nat. b/c II SNIADANIE ok 10.00 PRACA Białko wolno wchłanialne 20g proszku /lub jak mozliwosc zastepuje nat. posilkiem Mieszanka orzechów 40g :migdaly,nerkowca/wloskie/dynia/brazylij. warzywa [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2636 Data: 3/29/2008 6:35:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Uprzejmie prosze o korekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    SNIDANIE OK. 7.00 Platki owsiane 60G 2szt. Jaja Srednie ugotowane 1szt. Sredniej wielkosci Sezonowego owoca 150ml. Kubek Kefiru naturalnego 1,5% lub Jogurtu nat. b/c OK. II SNIADANIE ok 10.00 PRACA Białko wolno wchłanialne 20g proszku /lub jak mozliwosc zastepuje nat. posilkiem Mieszanka orzechów 40g [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2636 Data: 3/29/2008 9:46:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Uprzejmie prosze o korekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rozumiem wg. "standardow" kazdy posilek powinien skladac sie z WW zlozoonych ale do tej pory nieiwem poco ? co ja potrzebuje uzupelnic glikogen gdyz siedze za blatem wsklepie to taki wysilek fizyczny?? Proponujesz kanapke a gdzies to pisza ze chleb to tez nienajlepsze zrodlo WW zlozonych - lepsze przeciez kasze i ryze .. proponujesz [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2636 Data: 3/29/2008 6:05:44 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Wiatmina C ;) Taki z tego steryd że rozstępów dostałem a trzęse sie cały haha http://www.youtube.com/watch?v=w5qeCrNdOPY Widziałeś to ? Zmieniony przez - kacper95 w dniu 2013-09-22 22:51:09

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/22/2013 10:50:14 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 12 Dieta: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2883b601c44147fab147638db925307c.png Suplementacja: Wapno 1 duża łyżka 2 x witamina c Zmieniony przez - kacper95 w dniu 2013-09-27 11:26:45

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2013 11:25:26 AM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 35 MASA Dzisiaj samopoczucie jeszcze gorsze pomimo że sie porządnie wyspałem bo wstałem przed 11 gardło mnie drapie i też jest kaszel ale był trening troche osłabiony byłem ale wyszedł on perfect :) Regeneracja: 10:30 h w miare wyspany. Suplementacja: Kawa przed treningiem ( postawiła mnie na nogi) 2 kapsułki czosnku 2 kapsułki tranu [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/23/2013 11:34:43 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 36 MASA Samopoczucie dzisiaj troszke lepsze niż wczoraj ale dalej męczy kaszel i gardło ale miche przynajmniej udało sie utrzymać strasznie mnie itrytuje ten ból gardła :/Byłem u lekarza i dał paracetamol mówi że przejdzie .. Regeneracja:: 9h Suplementacja: 2 Kapsułki czosnku do śniadania + 2 do kolacji Witamina C z Cynkiem j/w Dieta: Miska [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2013 10:18:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 37 MASA Regeneracja: 9,30h dzisiaj sobie porządnie pospałem już sie lepiej czuje został kaszel i katar gardło jak narazie ok.Domsy są więc też spoko 8-). Suplementacja: Witamina C + Cynk Dojdzie jeszcze Wapń + Wit.D3 Dieta: Waga nie idzie jakoś , wrzucam od dziś 3500 kcal , bo ostatnio też troche głodny chodze :-| [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/26/2013 4:09:43 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 39 MASA Regeneracja: 6:30 h . Ale nawet sie wyspałem . Suplementacja: Witamina C + Cynk Wapń + Witamina D3 Trening: Takie pytanie może ktoś byłby uprzejmy i podał wage sztangi na smithie , i gryfu prostego na bicka 1.20cm .Ogólnie z treningu zadowolony martwy dał mi w kość reszta tak samo chociaż mogłem zarzucić więcej ciężaru ale [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2013 9:49:32 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Coockawski: Takie sztangi mamy %-) Fajnie by było tak jak myślałeś że można skracac i wydłużać nie głupi pomysł tymbardziej na domową siłke , mojej siłki nie zmienie nie ma nigdzie tak taniej a hajsu na następny miesiąc i tak nie ma a ten już sie kończy , trzeba będzie okraść jakiegoś Hiszpana :)) E tam to paplanie że katalończycy chcą mieć swój [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2013 11:52:35 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 40 MASA Regeneracja: 7:30 h spało mi sie jak nigdy :-D Suplementacja: Witamina C + Cynk Trening:Klatka + triceps Po treningu jest bardzo dobra pompa jestem zadowolony , tylko mogłem dorzucić troche obciążenia na klate w następnym treningu to poprawie :-))Płaską narazie będe robił na smithie bo jak już wiecie problem ze sztangą jeszcze sie [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/29/2013 9:13:54 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 41 MASA Regeneracja: 8h. Suplementacja: Wit C + cynk Trening: Brak , jutro będą nogi 8-) Dieta: Kalorie utrzymane wszystko ok. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5ff54f8ede5949fbaf2e3c6ba1c15873.png

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/30/2013 9:55:09 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 45 MASA Dzisiaj troche taki dziwny , nudny dzień.Zrobiłem sobie przerwe od żarcia bo wogóle apetytu dziś nie miałem ,a i żarcia brakowało żeby dobić do tyc 3700 kcal . Regeneracja: 9h. Suplementacja: 1 x zma przed snem . Witamina C + cynk. Trening: Brak. Dieta: Dzisiaj wpadnie mało kcal około 2500 dałem sobie troche luzu , zrzutu też nie [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/3/2013 5:06:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 46 MASA Regeneracja: 8h bardzo dobrego snu jestem zadowolony z ZMA :-) Suplementacja: 2 x Tran 1 x ZMA przed snem. Wit C + Cynk. Kawa przed treningiem. Trening:Plecy: + Biceps Plecy: W podciąganiu weszły tylko 2 serie nie miał kto pomóc musze znaleźć sobie kolege który przyjdzie na siłke bo tak dalej być nie może :-{ Powiem też że wcześniej [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/4/2013 9:34:01 PM Liczba szacunów: 0