SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dzisiejsza miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/45d6d64a44024eda9a18e686c623eae6.png warzywa: kapusta biała, marchew, papryka, cebula, czosnek, sałaty mix, ogórek konserwowy suple: omega 3, WMC, wit.D, wit.C 1000, cla+chrom płyny: 2,5 l (woda, herbaty czarna, zielona, ziołowe) Jutro znowu dzień w rozjazdach. Zmieniony przez - agamall w dniu 2013-02-03 21:00:49

    Odpowiedzi: 695 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2013 8:58:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Miska z 5.02.2013: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/83d9863fa09b48eda2b889ad58a2dc5f.png warzywa: sałaty mix, marchew, papryka, kapusta biała, ogórek konserwowy suple: omega 3, WMC, wit.D, wit.C 1000, cla+chrom, Body max płyny: 2,5 l W sobotę zrobię ładowanie ww, a w niedzielę 1dzień sokowy, to będzie ok? Zmieniony przez - agamall w dniu 2013-02-06 08:26:37

    Odpowiedzi: 695 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2013 8:24:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Miska z dziś: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c3595ea36b724734b2e09ce46a4dcc86.png warzywa: sałata rzymska, sałata rukola, marchew, papryka czerwona, papryka chilli, korniszony, cykoria suple: omega 3, WMC, wit.D, wit.C 1000, Body Max, cla+chrom płyny: ok.2,5 l Aktywność: 25 minut orbi (tempo średnie) 20 minut bieżnia (interwały) 4x20 brzuszki (przyciąganie ugiętych kolan do klatki wisząc) rozciąganie Dziś czuję już osłabienie i głód. Cieszę się, że ładowanie ww niedługo :-) Zmieniony przez - agamall w dniu 2013-02-06 22:09:54

    Odpowiedzi: 695 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2013 10:05:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Jestem po przerwie. Wczorajsza miska: LF 1200 kcal /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/bdc83e63435e470f93ca2da17c28580b.png warzywa: sałata rzymska, sałaty mix, seler naciowy, marchew, papryka czerw. suple: omega 3, WMC, wit.D, wit.C 1000, Body Max, cla+chrom płyny: ok.2,5 l Aktywność: 20 min orbi 35 min bieżnia interwały Lek ścina mnie z nóg, po 12-13 godzinach jest gorączka, wczoraj cały dzień miałam mdłośći.Rano budzę się mokra. Po pracy padłam, przespałam się trochę i wieczorem pojechałam do klubu. Oj, czuję, że codziennie będę prowadzić walkę sama ze sobą... Zmieniony przez - agamall w dniu 2013-02-12 08:08:31 Zmieniony przez - agamall w dniu 2013-02-12 18:12:09

    Odpowiedzi: 695 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2013 8:03:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzisiejsza miska LF: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/109bce09c99341d5a66f04e04cbae523.png warzywa: sałaty mix, sałata rzymska, seler naciowy, koperek, papryka suple: omega 3, WMC, Body Max, wit.D, wit.C 1000, cla+chrom płyny: ok.2 l Dziś ok, żadnych mdłości i innych rewelacji. Jeśli dzieci zdążą zasnąć do 20, to zostawię maluchy pod opieką i jadę do klubu. Jeśli nie zasną, trudno, będę ćwiczyć w domu. Choć szkoda byłoby dobrego dnia nie zakończyć przebieżką... Zmieniony przez - agamall w dniu 2013-02-12 18:17:41

    Odpowiedzi: 695 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2013 6:12:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Miska wg założeń 1200 kcal, LF /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9103aa8affac4873b5dced44f9237521.png Zaszalałam z tłuszczami }:-( no ale już trudno... warzywa: sałaty mix, papryka,marchew, kiełki brokuła suple: omega 3, WMC, wit.C 1000 płyny: 2,5 l Jest lepiej. Co prawda brzuch się buntuje, ale wcale mu się nie dziwię. Podobno sama ospa potrafi upośledzać pracę wątroby, trzustki, nerek. Leki też obojętne nie są. W każdym razie czuję się lepiej i marzę o tym, żeby wyjść z domu gdziekolwiek. Dziś ćwiczyłam callanetics, ostrożnie z rozciąganiem, bo bałam się że strupy popękają. Zmieniony przez - agamall w dniu 2013-02-21 22:35:27

    Odpowiedzi: 695 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2013 10:29:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Miska, od dziś LC i 1200 kcal: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c08c692293ac4075a596253d59fe68ef.png warzywa: kapusta pekińska, marchew, cukinia, papryka czerwona, seler suple: omega 3, wit.C 1000 płyny: ok.2,5 l Dziś też już koniec leków na ospę i tydzień przerwy od tych na RZS. Zmieniony przez - agamall w dniu 2013-02-24 18:38:00

    Odpowiedzi: 695 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/24/2013 6:36:05 PM Liczba szacunów: 0
  • odniose sie na poczatek do diety bez miesnej, jesli jest nieprawidlowo skomponowana, efektow nie bedzie a Twoja nie jest skomponowana prawidlowo Ponizej art pisany przeze mnie Dieta bezmięsna – a trening siłowy i kształtowanie sylwetki Coraz większą popularnością cieszą się diety bezmięsne, również wśród osób pragnących kształtować swoją sylwetkę. Dlatego dziś parę słów na temat mięsa, jego zalet oraz o tym jak komponować posiłki, gdy jednak zdecydujemy się z mięsa zrezygnować. Osobiście uważam, że dieta pozbawiona mięsa to...hmmm powiedzmy, że dieta bez kropki nad i. Ludzie jedli mięso od bardzo, bardzo dawna. Dużo szybciej niż pojawiły się np. Zboża. Świadczy to, o tym że jesteśmy przystosowani do trawienia mięsa i wykorzystywania zawartych w nim składników. Dlaczego warto jeść mięso? • Jest bogatym źródłem pełnowartościowego białka, które jest niezbędne zarówno przy budowie masy mięśniowej, jak w czasie redukcji! Pamietajmy również, że zapotrzebowanie na białko u osób trenujących siłowo oraz wytrzymałościowo jest większe niz u przecietnego couch potato. • Dostarcza witamin z grupy B (m.in. B12) oraz żelaza (niedobór grozi anemią), na których niedobory narażone są osoby nie spożywajace mięsa. • U mięsorzerców stężenie kreatyny i beta-alaniny w komórkach mięsniowych jest wyższe. Kreatyna - Jest wykorzystywana do magazynowania i uwalniania energii niezbędnej do wielu procesów chemicznych zachodzących w komórkach, w tym do syntezy białek mięśniowych, odgrywa zasadniczą rolę w przemianach chemicznych powodujących skurcz mięśniowy. Jak komponować posiłki, gdy rezygnujemy z mięsa? Jeśli jednak mimo powyżych rezygnujesz ze spożywania mięsa, musisz pamiętać o kilku podstawowych zasadach. Po pierwsze poświęć układaniu swojej diety więcej czasu! Zadbaj by znalazły się w niej odpowiednie składniki. Po drugie zadbaj o odpowiednią podaż białka. Zaprzyjaźnij się z KOMOSĄ RYŻOWĄ - zwaną równiez quinoą dostracza ona pełnowartościowego białka. W celu dostraczeia pełnowartościowego białka z produktów roślinnych, musimy połączyć różne rodzaje aminokwasu. W tym celu kieruj się zasadą : zboża + warzywa strączkowe + orzechy/nasiona W praktyce będzie to przykładowo Brązowy ryż z soczewicą, podsmażane pieczarki i zielony brokuł i orzechy włoskie Jakie niedobry Ci grożą? • witaminy z grupy B Osoby niespożywające mięsa narażone sa ponadto na niedobory witaminy B (zwłaszcza B12). Dzienne zapotrzebowanie dorosłego człowieka na witaminę B12 wynosi ok. 2 mikrogramy. Głównym źródłem witaminy B12 jest pokarm pochodzenia zwierzęcego, warzywa poddane procesowi fermentacji (miso z fermentowanych ziaren soi). W największych ilościach witamina B12 występuje w mięsie wołowym, drobiowym, podrobach, rybach, owocach morza, mleku, serach oraz jajach. Spożywajac jaja, ryby i owoce morza zmniejszasz ryzyko niedoborów. Warto również włączyc do diety soję (najlepiej fermentowana). Co do samej soi nie jestem do końca przekonana o jej wpływie na ludzki organizm, dlatego też nie zalecałabym opierać na niej swojej diety. Warto natomiast przekonać się do ciecierzycy (groch włoski), która jest skarbnicą białka. Charakteryzuje ją nieco słodkawy i delikatny smak z orzechową nutą. Ciecierzyca świtnie sprawdza się jako pasta do smarowania pieczywa (hummus), czy w formie kotlecików (falafel). • wapń W przypadku rezygnacji z wszystkich produktów odzwierzęcych niedobory moga wystąpić równeż w przypadku wapnia. Kobiety powinny codziennie dostarczać organizmowi co najmniej 1100 mg wapnia, mężczyźni - 800 mg. Dość pokaźna zawartość wapnia znajduje się w sardynkach (382 mg/100 g) i śledziach, a także migdałach, tofu, mleku ryżowych, orzechowym, brokułach, szpinaku, jarmużu. • żelazo Kobiety w przedziale wiekowym 19-50 lat powinny dostarczać organizmowi przynajmniej 18 mg żelaza dziennie. Niedobór żelaza jest bardzo powszechnym zjawiskiem. Skutki niedobóru żelaza wiążą się najzwyczajniej ze źle skomponowaną dietą lub nieprawidłowym wchłanianiem żelaza przez orgaznim w wniku np. Celiaki. W żywności pochodzenia zwierzęcego około 40% żelaza występuje w łatwo przyswajalnej postaci hemowej. Produkty spożywcze pochodzenia roślinnegozawierają żelazo w postaci trudno przyswajalnej i jego wchłanianie przez ludzki organizm wynosi około 5%. Żelazo znajdziesz w świeżych zielonych warzywach, suszonych figach, ziarnach sezamu (pasta tahini), suszonych morelach, gotowanej fasoli, orzechach, płatkach zbożowych i uwaga CZARNEJ KAWIE. Przyswajalność żelza ulega poprawie, gdy jednoczesnie spożywamy witaminę C (np. Czerwona papryka) i chlorofil (zielone części warzyw). Czy możliwe jest kształtowanie sylwetki na diecie bezmięsnej? jak najbardziej. Należy jednak pamiętać, że powinien byc to wybór świadomy i przemyślany. Nie wstraczy przestać spożywac mięso i zwiększyść spożycie warzyw i owców. Nie chcesz nabawić się niedoborów, to jedz z głową. Źródla Roślinożerca na treningu, Damian Parol, MST Nie tylko z mięsa mięsnie zbudowane, Karolina Kozłowska, KiF portal.abczdrowie.pl/ http://www.poradnikzdrowie.pl/ http://potreningu.pl/…/piec-powodow-dla-ktorych-powinnas-je… Zmieniony przez - bziubzius w dniu 2015-04-07 15:25:11

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2015 3:23:55 PM Liczba szacunów: 0
  • @bziubzius , espesziali for ju https://zapodaj.net/images/9d6b668229375.jpg Kochany pamiętniczku! Wlazłam dzisiaj w ten temat i dostałam po oczach swoją sylwetką z roku 2015. Teraz jest mnie więcej, kanibale by się cieszyły z takiego udka co mam teraz - ale i jestem w lepszej formie. Niby chciałby człek mieścić się w ciuchy w których chodził mając 5kę z przodu na wadze, ale organizm woli jak jest mnie więcej. Jako posiadaczka chudej twarzoczaszki, przyznać muszę, że i paszczurek wygląda lepiej w większej wadze - gdym jest chuda, mam buzię jak maska z krzyku. Na wakacje mam zamiar ważyć 63 kg, i schudnąć i dołożyć sobie mięśnia do tego czasu. Postanowień noworocznych takich stricte noworocznych brak. W czerwcu lecę na wakacje - mam nadzieję, że : a) nikt mnie nie ustrzeli :/ b) sraczka faraona mnie nie złapie c) formę zrobię do tego czasu, aby godnie reprezentować naród polski - traktuję to jako motywacje w dzionki gdy mi się nie chce straśnie. Do tego czasu muszę sobie ogarnąć zęby, czego się boję :( (możliwe, że czeka mnie resekcja korzenia). Do pracy zabieram posiłki przygotowywane w domu, w poprzednim tygodniu świetnie się z tego wywiązałam. Skłamałabym, gdybym powiedziała, że nie działa na mnie podniecająco zapach zestawu z frytkami, jakie zamawia kolega biurko obok, ale jestem dzielna. Na razie. Na kilka dni przed okresem nie będę. Wtedy jestem pochłaniaczem. ; Treningowo jest dobrze. W tym tygodniu odwiedziłam siłownię: * 31.12.18 * 02.01.19 * 05.01.19 * 06.01.19 Jest progres siłowy bo w OHP biorę obecnie 17,5 kg - zaczynałam od 10, w grudniu było to jeszcze 15. Mała rzecz a cieszy - zawsze miałam bardzo słabe ramiona. Nowością jest, że sobie wciskam teraz regularnie orbitreka na koniec treningu - ok 20 minut, to w imię osiągnięcia tych 63 kg na czerwiec, z uwzględnieniem szalonej mej miłości do jedzenia Zmieniony przez - fattyciak w dniu 2019-01-06 19:37:22 Zmieniony przez - fattyciak w dniu 2019-01-06 19:38:07

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2019 7:18:18 PM Liczba szacunów: 1
  • Gainer Nowy stary Wypity v3 SPAM POST %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Skoro rozruch to może by c

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2008 7:05:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer Nowy stary Wypity v3 SPAM POST %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    u nas jak 2 osoby na lekcji do zwalniają P.s Też jeździłem bez prawka ale to w sytuacjach naprawdę kryzysowych , wszyscy zgon ja najmłodszy bez prawka ale trzeźwy I z dziadkiem jak dziadek piłi było trzeba wracać ale jak wracałem z dziadkiem to policja jeździła a dziader wnuczyć się nic nie przejmuj i jedz A takie wożonko bo co to nie ja sobie jeździć bez prawka to jest załosne ! ale teraz już prawo jazdy B- jest C - zdałem 2 tyg temu Na wiosnę podbijam na A motor i zakończę Zmieniony przez - DUDA_ w dniu 2008-11-08 12:13:47

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2008 12:12:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer Nowy stary Wypity v3 SPAM POST %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    na *** mi traktor jak mogę teraz jeździć traktorem P.s C+E chyba jeszcze zrobię

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2008 12:17:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer Nowy stary Wypity v3 SPAM POST %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Tez chce C ale drogo.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2008 12:20:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer Nowy stary Wypity v3 SPAM POST %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    http://pl.youtube.com/watch?v=LHdrZpto4-c&eurl= tu wersja inna

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/14/2008 10:41:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer Nowy stary Wypity v3 SPAM POST %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    siema Potrzebuje pilnie pomocy osoby która jest kumata w c++ a co do białka w proszku to po h** to jeść? kasa w błoto, lepiej kuraka albo wieprzowiny kupić. Na proszku nie urośniecie Zmieniony przez - pyzaaaa w dniu 2008-11-17 08:23:19

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2008 8:20:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Gainer Nowy stary Wypity v3 SPAM POST %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Ja w tym semestrze mam egzamin z C++ ale narazie za wiele nie wiem Podłączam się pod kogoś tam pytanie. Jakie białko polecacie? I jeszcze mam pytanie odnosnie gainera? Co sądzicie o Massive GAINBody z Activi? Zmieniony przez - erulf w dniu 2008-11-17 11:08:52

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2008 10:57:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Gainer Nowy stary Wypity v3 SPAM POST %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Jutro w Rzeszowie OneLifeFestival. Alex C, Basshunter, Shaun Baker, Maloy, Bennassi Bros, Max Farenthide, Alchemist Project, Dj Remo

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2008 2:21:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer Nowy stary Wypity v3 SPAM POST %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja nie zapomne mojego malana którego kupiliśnmy z kumplami. w 5 osób się złożyliśmy ja mam 15 lat jakby co ziomki w podobym wieku nie mial ubez. przeglądu tłumnik dziurawy malan chodził głośniej niż jakiś tir ale śmigaliśmy dopiero jak już zaczął się kompletnie je**ć to go obchnąliśmy za kome

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2008 7:29:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer Nowy stary Wypity v3 SPAM POST %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ****ć konfidentów!

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/15/2008 7:03:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer Nowy stary Wypity v3 SPAM POST %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Nie wiecie czy będzie walka Fedora na C+?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/24/2009 11:02:32 AM Liczba szacunów: 0