SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trening do oceny!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra zacznijmy od tego ,ze uklad dni jest dziwny. Szczegolnie chodzi mi o wtorek - co to niby ma byc Wiec na poczatek trzeba by bylo to zmienic, na przyklad: P - klatka + triceps + brzuch w - plecy + bic + przedramiona sr - ------- c - barki + kaptury + brzuch pt ------ s - nogi + brzuch n - -------- Nie wiem ile razy w tyg. chcesz robic brzuch [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 803 Data: 2005-09-04 10:15:56 Liczba szacunów: 0
  • powinienes wpisac ankiete, ale osobiscie bym wolal bic co 5 dzien, niz raz na 14dni,to ma byc cykl nie mostek. aha 10g witaminy c dzienie to jakis absurd chyba.. jedz po 2g i bedzie dobrze.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 867 Data: 2011-12-15 06:45:07 Liczba szacunów: 0
  • Nie radziłbym brać więcej niż 1 tabletkę dziennie. Tam mamy 14 mg żelaza, a nadmiar żelaza jest dużo gorszy niż jego niedobór, a fakt faktem że zapewne nikt z was nie ma niedoborów tego minerału. Activlab olał nas i nie odpowiada na nasze pytania, natomiast ja odpowiem po części na wasze :)) To nie jest produkt dla sportowców, no normalny preparat [...]

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 7881 Data: 2012-12-04 19:42:00 Liczba szacunów: 0
  • Tak krzpuma napewno przez nadmiar wit. c i.magnezu wylatuja ci włosy . Radzilbym zastanowić się nad odzywianiem i zrobić badania na poziom żelaza

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 7881 Data: 2012-12-08 16:28:47 Liczba szacunów: 0
  • Ocencie plan z dupy.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W sumie to jeden c****** co ten koleś robi pierwsze może dla niego priorytetem są nogi i może im chce poświęcić najwięcej uwagi a jak twierdzi Dee-Jay w poniedziałek ma się najwięcej siły to prawdopodobnie będzie miał najlepsze przyrosty. A co do Dee-Jay to widać że specjalistą nie jest po samym opisie. Ale ma siostrę, co plany treningowa dobrze [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3625 Data: 2006-09-24 19:55:38 Liczba szacunów: 0
  • Ocencie plan z dupy.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzieki za soga a co do tego kolesia od planu to masz racje jeśli nie masz akurat wolnego sprzętu na siłce to ćwicz co innego po c****** trzymać się tego że poniedziałek klata + tric ja np. w poniedziałek robię klate z plecami i robię wtedy przeciwstawne ruchy moim zdaniem to jest lepsze od klaty i trica razem

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3625 Data: 2006-09-24 20:08:12 Liczba szacunów: 0
  • Rozgrzewka

    Post
    Trening dla początkujących

    Napewno sobie nie zaszkodzisz biorąc glukozamine, aczkolwiek jakiś piorunujących efektów raczej bym sie też nie spodziewał. Dodatkowo możesz zakupić witaminę C, która ułatwia wchłanianie glukozaminy. Na różnych stronach pisze, że nawet przy większych urazach efekt odczujesz już po około 6-8 tygodni. Nie wiem jak z tym strzelaniem, ale mi zawsze [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3165 Data: 2008-09-29 15:06:13 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o zaptrzebowanie

    Post
    Ladies SFD

    Sama chce schudnąć i pyta mnie o ułożenie diety właśnie, w jej wypadku jest to konieczne też dla zdrowia o czym ona zdaje sobie sprawę. Dzięki za odpowiedź. Jeszcze z białkiem dać 120g (czyli ok 1.1g/kg m.c.) czy ile opcjonalnie? Zmieniony przez - sawanodo w dniu 2014-05-04 12:34:36

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 575 Data: 2014-05-04 12:32:03 Liczba szacunów: 0
  • Pytanko O Sztuki Walki

    Post
    Sztuki Walki

    Blokers tobie chyba sie pomyliła przyklasztorna szkoła w której trenują ludzie po AWFie a w samym klasztorze ćwiczą tylko "wybrani" bo nie każdy może tam się dostać.Bo miom zdaniem oni nie tylko ćwiczą tam Kung-Fu ( owszem kładą na to duzy nacisk ) ale przedewszystkim oni się tam modlą,zajmują sie sprawami religijnymi a także się uczą [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2887 Data: 2003-11-03 20:18:37 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocenę planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Może być? Dałem po 5 serii ćwiczeń wielostawowych, po 2 ćwiczenia na kolejne partie łap (jakby nie patrzeć ramiona będą pracowały na każdym treningu), na plecach zamiast dodawać jakieś wiosłowanie sztangą, wolę zrobić jedną serie więcej wiosłowania jednorącz (moje ulubione na plecy) i zrobić do tego prostowniki i kaptury. tak poza tym, na siłownię [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 646 Data: 2013-12-08 21:14:25 Liczba szacunów: 0
  • alliofil - nieprzyjemny zapach?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    dokladnie. na mnie tez dzialaja swietnie. wreszcie przejrzalem na oczy i ne kupuje juz antybiotykow ktore zapisze lekarz, juz nawet tam nie chodze zarzucam alliofil+ sporo vit c + paracatemaol w razie goraczki i mozna sie samemu wyleczyc, chyba ze to cos powazniejszego. to co napisal krzykacz to chyba jednak prawda. sogi za wypowiedzi oska, a jak [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 11161 Data: 2007-03-21 19:57:33 Liczba szacunów: 0
  • Ile jesteś wstanie czasu biec dobrym tempem w terenie ? To czy redukcja będzie pomyślna , wszystko zależy w głównej mierze od odżywiania . Co do programów treningowych żongluj nimi , a nie trenuj na jednym , gdyż monotonia cię przemęczy psychicznie a i o postępach nie ma mowy . Patrząc na twoje wyniki siłowe , jak najbardziej został bym przy [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1645 Data: 2013-07-20 10:39:20 Liczba szacunów: 0
  • Chodzi raczej o profilaktykę mojego autorstwa masz tu takie podstawy. - wątroba hepregen, esseliv lecytyna, cyranex. - nerki fitolizyna wyciąg z żurawiny np urinal woda wit c nurofaraginum. - prostata finasteryd, dutasteride, alfa blokery ,alternatywnie środki naturalne działanie kwestionowane Saw Palmetto, , kora z śliwki afrykańskiej, nasiona [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 2015-05-31 20:12:19 Liczba szacunów: 0
  • wnc1964 - Zawodowe podejście :-)) Przyda mi się ta wiedza na czarną godzinę. A jak ktoś zdrowy jak ryba a lubi tabsy dorzucić do "diety" to myślę, że to fajny pakiet: Omega3 Wit C, E, A, B6 Magnez, cynk Wapno

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 2015-06-01 11:05:56 Liczba szacunów: 0
  • Tak możesz wrzucać twój pakiet, z tym że cynk nie wchłania się razem z wapniem tego często nie przestrzegają producenci supli czy firmy farmaceutyczne gdzie często widać na półkach produkt cyk+magnez + wapń, no ale w dzisiejszych czasach komercja i duża sprzedaż jest najważniejsza. Sama wit C ma tyle zalet wpływa na wytwarzanie i zachowanie [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 2015-06-01 11:38:50 Liczba szacunów: 0
  • zmiana diety!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    no ale gdzie ryba?w ktorym posilku i jaka ryba bo chyba masz na mysli tlusta?zapomnialem napisac ze do sniadania i posilku potreningowego lykam multisal i witaminy a,b,c,e i do tegopo 2 kapsulki tranu w ktorych jest 1g tluszczy z czego 280 mg to kwasy epa i ten drugi, no i jak dieta?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1972 Data: 2004-10-31 09:24:29 Liczba szacunów: 0
  • HIIT - pytania techniczne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi. I sprawa jasna - żeby po HIIT'cie chciało sie po prostu rzyg.ć Pozdr

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2591 Data: 2008-05-21 20:34:37 Liczba szacunów: 0
  • Adresy Klubów Grapplerskich

    Post
    Sztuki Walki

    Uczniowski Klub Judo "Viking" ul. Chwaszczyńska 26 81 – 571 Gdynia Trenerzy: mgr Dariusz Barszcz – Karwiny tel. 0 607-442-665 mgr Piotr Formela – Karwiny tel. 0 501-49-79-76 Paweł Maciejewski – Śródmieście tel. 0 506-414-816 Zajęcia prowadzone są na terenie Gdyni w dzielnicach: Śródmieście [...]

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 14761 Data: 2003-10-31 17:40:58 Liczba szacunów: 0
  • B12 na kondycje??

    Post
    Doping

    a wogóle to niby poprawia przyswajalność a tak naprawdę to to i co o tym wie??? albo SAA i Suple albo ****a trening bez kitu; a B-12 to ***ać bo to samo ma takie działanie jak witamina C! ****a! pobluzgam! bo i tak nie wejdę!!! B-12!!!!**** w B-12 to kuirwa supl na gonienie kasy produscenta!

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3917 Data: 2004-05-15 00:24:17 Liczba szacunów: 0
  • ZMA - Zamiennik z apteki

    Post
    Odżywki i suplementy

    Można jeszcze Zamiast Filomagu b6 dodać Magnesium Citrate do Zincas Forte http://www.sfd.pl/Magnesium_Citrate-t412163.html Magnez 500 mg / (167%) Witaminy w 10 g / (1 porcji-maksymalna dzienna dawka): Witamina C 60 mg / (100 %*) Witamina B6 2 mg / (100 %*)

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4622 Data: 2008-09-11 12:12:21 Liczba szacunów: 0