SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Pomoc w dobraniu cwiczen dla "chudego"

    Post
    Trening dla początkujących

    Oki coś mam: dzien 1: - przenoszenie ciężaru nad głową 6serii po 15 razy - uginanie ramion na stojąco 8serii po 10 razy - "młotek" 8serii po 10 razy dzien przerwy dzien 2 - wyciskanie sztangi za głową 8 serii po 15 razy - unoszenie hantli stojąc 8 serii po 15 razy - unoszenie sztangi pod brodę 8 serii po 15 razy - wyciskanie za głową 8 serii po 10 razy Dzień wolny Dzień 3 Nogi: -przysiady ze sztanga 10 serii po 10 razy - prostowanie nog w siadzie 10 serii po 10 razy - uginanie nóg w leżeniu 10serii po 10 razy Plecy: - martwy ciąg 10serii po 10 razy -wioslowanie 10serii po 10 razy -podciąganie sztangielki w opadzie 10serii po 10 razy Do tego brzuchy na każdym treningu i po dniu C 2 dni wolne Jak to oceniacie ?? Myśle ze troche mało ćwiczen moze być na rece i klatke ktore chce uwidocznić

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1865 Data: 8/5/2009 7:42:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu cwiczen dla "chudego"

    Post
    Trening dla początkujących

    Oki coś mam: dzien 1: - przenoszenie ciężaru nad głową 6serii po 15 razy - uginanie ramion na stojąco 8serii po 10 razy - "młotek" 8serii po 10 razy dzien przerwy dzien 2 - wyciskanie sztangi za głową 8 serii po 15 razy - unoszenie hantli stojąc 8 serii po 15 razy - unoszenie sztangi pod brodę 8 serii po 15 razy - wyciskanie za głową 8 serii po 10 razy Dzień wolny Dzień 3 Nogi: -przysiady ze sztanga 10 serii po 10 razy - prostowanie nog w siadzie 10 serii po 10 razy - uginanie nóg w leżeniu 10serii po 10 razy Plecy: - martwy ciąg 10serii po 10 razy -wioslowanie 10serii po 10 razy -podciąganie sztangielki w opadzie 10serii po 10 razy Do tego brzuchy na każdym treningu i po dniu C 2 dni wolne Jak to oceniacie ?? Myśle ze troche mało ćwiczen moze być na rece i klatke ktore chce uwidocznić, i nie wiem jak z bezuchem jakie cwiczenia.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1865 Data: 8/5/2009 7:43:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Chyba troche przesadzone z tym nic ;) Najlepiej codziennie albo co drugi dzien ale wydawac codziennie 100 pln ( tad, wit c, solcoseryl) to moze troszku przybolec. Big Majk nagrywal filmik, w ktorym mowi wlasnie o kuracjach co tydzien przez miesiac I powtarzanych co 3 miesiace. Wiec tym sie zasugerowalem :D

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 412 Data: 3/26/2019 10:50:29 PM Liczba szacunów: 0
  • zaraz mnie zrugasz :) staram się jeść: 1)śniadanie pomijam i po szejku 80% serwatki białka jadę do pracy w pracy jem jedno z poniższych: wędzona kura ćwiartka lub mięso wieprzowe smażone, bądź pieczone różne do 300g, mięso wędlina do 250g lub kiełbasa do 500gram nawet (nazwy nie podaję, bo w 4 sklepach ta sama ma inny smak, więc proporcje pewnie też) uzupełniam kalorię lnianym lub rzepakowy (speszal edyszyn ze sklepu ze zdrową żywnością) jakoś to dzielę na dwa posiłki (moja praca jest wybitnie absorbująca) 2)po pracy kawałek mięsa 200-300g generalnie - ostatnio pieczone żeberka karkówka lub jajecznica z 3 całych jaj XXL na boczku 3) wieczorny z reguły ser biały 200g-300g z lnnianym i dorzucam pestki dyni przekąski czasem 2 plastry ananasa do posiłków w domu orzechy w granicach 50gram chleb pełnoziarnisty typu waza ze smalcem :) (to się na pewno NIEspodoba, ale powiem tak oglądałem jakiś program i wyraźnie określili go jako super i lepszy niż masło, natomiast olej z pestek winogron określi jako maks rakotwórczy syf) oraz 1 actimel dziennie dla bakterii pomidor, ogórek, jabłko (sporadycznie) jak późno wrócę, a robię trening to jedyne na co mam siłę to szejk i padam, także nawet kolacja odpada generalnie mój cel to poprawa jakości budowy ciała spadek cm w pasie i rozbudowa obręczy barkowej oraz klatki piersiowej przy małej wg mnie dawce saa, celem ochrony masy sidy jakie zauważyłem to wkurzający ból kich a poza tym się czuję ok - wzmożona potliwość, ale nie wiem czy to nie jest przez nagłą zmianę temperatury otoczenia jeśli wychodzą mi braki kaloryczne albo chcę zwiększyć liczbę kalorii z tłuszczu dodaję olej do każdego posiłku w domu 1 łyżka stołowa do 4 nawet suplementy: omega 3 2-3gram lecytyna 10gram acard 1x czosnek olimpa witaminy olimpa wit c 500mg -1g wit e 200mg sylimarol olimpa 300mg prostatan olimpa 2kaps. szybkoprzyswajalne aminokwasy porcje po parę sztuk parę razy dziennie uni-liver - na noc 3-4 tabs. carbo po treningu łącznie do 50g (całośc 50g zawiera również łyżkę dekstrozy) po miesiącu chcę zbadać profil lipidowy krwi i wątrobę na razie dokuczliwy ból się zminimalizował na razie jakoś to działa 1 trening od razu zmiana muskulatury chcę teraz włączyć aeroby systematycznie na pusty plus eca w dzień wolny Krytyka mile widziana, czytałem twoje wypowiedzi BODYLINE odnośnie kanapek z piersi i wazy - czekam, aby niedługo je wprowadzić dodam, że wadą tej diety jest, że jak widzę kogoś z cukierkami... lub puszkę pepsi...

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 5461 Data: 5/7/2009 8:12:31 PM Liczba szacunów: 0
  • No to jest ostro. %-) :)) Jade 4 dzień oste 20 ED i albo to siła auto sugestii albo naprawdę kolana przestają boleć do tego MSM i wit C w konkretnych dawkach

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 9164 Data: 12/10/2015 9:43:18 PM Liczba szacunów: 0
  • u mnie poprawa ze stawami lekka po msm też ale ja daję 3-4 gr dziennie wit c leci non stop 3-5 dziennie

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 9164 Data: 12/10/2015 9:55:40 PM Liczba szacunów: 0
  • ja 4 g MSM i 2 Wit C plus wspomniana osta do tego jakaś żelatyna czy kisielek wpadnie

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 9164 Data: 12/10/2015 10:00:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    No więc może ujmę to inaczej - co poprawić w tym planie: TRENING A: (poniedziałek) Rozgrzewka (krążenie ramion, łokcie, nadgarstki) Wyciskanie na ławce poziomej: 1 seria rozgrzewkowa (20 powtórzeń) 4 serie po 12 powtórzeń Wyciskanie na ławce skośnej (skos w góre) 4 serie po 12 powtrórzeń Rozpiętki na ławce poziomej: 4 serie po 12 powtórzeń Brzuszki na ławce do brzucha: 4 serie po maks powtórzeń (przerwy 1 min) TRENING B: (środa) Rozgrzewka (kolana, kostki, ramiona) Przysiady ze sztangą: 1 seria rozgrzewki 20 powtórzeń 4 serie po 12 powtórzeń Wykroki z hantlami w rękach (wypady z wyrzutem nogi do przodu raz lewa raz prawa noga na przemian, przeciwległe kolano do podłogi) 4 serie po 15 powtórzeń Wspięcia na palce ze sztangą na ramionach: 4 serie po 15 powtórzeń Martwy ciąg ze sztangą: 4 serie po 12 powtórzeń TRENING C: (czwartek) Rozgrzewka (krążenie ramion, łokcie, nadgarstki) Uginanie sztangi stojąc (biceps) 1 seria rozgrzewkowa (20 powtórzeń) 4 serie po 12 powtórzeń Wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie (triceps) 4 serie po 12 powtórzeń Uginanie ramion z hantlami stojąc (biceps) 4 serie po 12 powtórzeń Prostowanie ręki z hantlą zza głowy (triceps lewa i prawa ręka na zmianę) 4 serie po 12 powtórzeń Uginanie ramion w uchwycie młotkowym (biceps) 4 serie po 12 powtórzeń Prostowanie ręki w opadzie tułowia z hantlą (mała może być 2kg) 4 serie po 12 powtórzeń TRENING D: (piątek) Rozgrzewka (krążenie ramion, łokcie, nadgarstki) Wyciskanie hantli zza głowy (barki) siedząc 1 seria rozgrzewkowa (20 powtórzeń) 4 serie po 12 powtórzeń Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia do brody 4 serie po 12 powtórzeń Unoszenie ramion bokiem (ręce jak ptak) 4 serie po 12 powtórzeń

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 582 Data: 2/23/2010 7:19:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyskakuj z kasy ...

    Post
    Scena MMA i K-1

    Przydarzyła mi sie również taka sytuacja, że koleś w biały dzień w Wawie w Centrum pod Rotundą napadł na mnie i kolegę. Nawet nie był jakiś przypakowany ani wysoki, taki dupek (mniejszy był chyba ode mnie). Co najgorsze to, że jakaś dziewczyna stała za tym dupkiem i go wspomagała!!! TRAGEDIA!!! Zostać napadniętym przez dziewczynę... Na dodatek ten "dupek" miał w ręku parasolkę (było ze 30'C), nie wiem co chciał nią zrobić. Ale za to gadane miał niezłe. Z jego opowieści wynikało, że to jakiś kozak/boss który trafił do pudła za napad z pistoletem, a teraz nikt mu nie chcę "podarować 2 zł...". Oczywiście niczego nie dostał i puścił nas...SMUTNE... XXX

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 4465 Data: 9/30/2002 11:56:23 PM Liczba szacunów: 0
  • BÓLE STAWÓW PRZECIĄŻENIE

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    kup Nutrend Flexit i pere zelatyn zmieszaj to razem i pij cos takiego +wapn, wit D3 i vit c.Napewno lepiej na tym wyjdziesz i cenowo i jakosciowo. Mozesz tez sprobowac animal flexa(jedyny godny uwagi).Wszystkie apteczne glukozaminy, flexity odposc szkoda kasy na to

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 9649 Data: 7/29/2013 7:38:29 PM Liczba szacunów: 0
  • BÓLE STAWÓW PRZECIĄŻENIE

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    nie patrz na cene, lecz pamietaj szukaj tylko ekstraktu z boswelli to bodajze koszt 50 zl na 2 miesiace doloz do tego wit C 2-3g i tyle, sprawdz na sobie a bedziesz zadowolony

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 9649 Data: 7/31/2013 12:27:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Nic wielkiego ale zawsze coś

    Post
    Galeria Zdjęć

    lol...z malego "c" zaczynałes, jak miałes 79 w klacie.. teraz jest duzo lepiej :)

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 7379 Data: 7/19/2004 4:01:28 PM Liczba szacunów: 0
  • swing z użyciem kettlebells

    Post
    Strength & Endurance

    JA zrobiłem dzisiaj taki wod 15 kb swing 32,5kg 20 burpe to box 3 rundy na czas (przy ostatniej serii boxa to uda myślałem że mi wybychną, uczucie jakbym robił c ięzki trening siadów! nie wiem czy wina swinga czy wskakiwania czy tego i tego_ No i powiem że mega mi sie podoba zabawa z kb. chciałbym mieć 24kg na pakierni. Ciężko pierw źle ustałem to mną miotało ale potem już ładnie sie ustawiłem i jakoś szlo:) potem postanowiłem zrobic kawałek 10,000 challange. tj swing 10 10pompek swing 15 10 pompek swing 25 10 pompek No i te 25 to już średio technicznie, mega ciężko oddechowo. ale po treningu czułem się meeeeeeega. na serio. I to mnie pcha żeby spróbować? ale też mam dużo planów jak pójście do boxa w wwa. zeby tam trenować cf, ogólnie treningi cf a "ten tałzen" może chyba w tym przeszkadzać:P co sądzicie? ps. tym 32,5kg to ja sie pewnie osram a nie zrobie 500 Swingow, jeszcze zeby technicznie:/ Zmieniony przez - CFnewbie w dniu 2014-01-27 19:51:24

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 4909 Data: 1/27/2014 7:20:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Podciągnięcia na drążku

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dla mnie te obciążenia brzmią troche hardcorowo.. rozumiem jakbym robił ze 30 to moge obciążenie rzucić ale przy osmiu to nawet trochu śmiesznie brzmi. :) Za odpowiedz to ja moge po sogaczu dać na droge a że tylko Max Roy ma obrazek to on dostanie tym razem, teraz chyba pójde spać, ręce bolą k***** **ć Pzdr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2198 Data: 7/19/2005 11:38:35 PM Liczba szacunów: 0
  • spadki...

    Post
    Doping

    Ja to na cyklu potrafiłem miec spadki 5kg w trakcie, kiedy to przytyłem 4kg od zaczecia przypuszczam, że jest to spowodowane pracą, fizyczna jak się nie mylę ?? musisz się zaklimatyzowac swój organizm do nowych warunków. Na clomidzie depresja w c*** mnie łapała ostatnio, teraz jak bede mial to obowiazkowo proviron wrzucam.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 963 Data: 6/21/2010 10:16:27 AM Liczba szacunów: 0
  • mój cykl na wakacje

    Post
    Odżywki i suplementy

    no prosze każdy widze sie wymądrza nie dbam o przecinki w końcu nie sa one najważniejsze , tylko tres c jest najważniejsza. wam sie wydaje ze jesteście doświadczeni bo jedniście 2 czy trzy kreatyny i juz eksperci. Ja mimo iz duzo wiem o suplementacji to nie zgrywam eksperta. założyłem ten temat z mysla ze może ktoś podsunie ciekawy pomysł zmiany suplementacji a zamiast tego dostaje same jakieś odpowiedzi które są nie kulturalne , szkoda słów. Besztać to se możecie kolegów z podwórka. To forum istnieje po to żeby pomagac sobie nawzajem w sposób cywilizowany. Ten kto zarzadza tym działem powinnien ustawic takie osoby które nie umią sie zachowąc na forum. Jak chcecie udzielać rad komuś to nauczcie sie pisac z kulturą. koniec mojego przemówienia i tak pewnie to nic nie da.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2322 Data: 6/23/2007 5:32:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziękuję za pomoc. Zupełnie zapomniałam o BCAA. Na obecną chwilę suplementację rozplanowałam następująco: 1. odżywka białkowa: Ultimate Prostar Whey Protein, po każdym treningu bez względu na jego charakter. Jeżeli trening jest wieczorem to będzie to ostatni posiłek. W dni beztreningowe odpuszczać będę sobie odżywkę białkową. 2. BCAA: tabletki 550mg, przed i po treningu 3 kapsułki, bez względu na charakter wysiłku. W dni beztreningowe 2kap rano i 2kap wieczorem. 3. wit C: 800mg/dzień w dwóch porcjach 4. Omega3: kapsułki 500mg, po jednej dwa razy dziennie 5. Magne B6: 1 raz dziennie Hmmm.. jakieś opinie odnośnie moich pomysłów? Zmieniony przez - svala w dniu 2011-01-01 12:30:24 Zmieniony przez - svala w dniu 2011-01-01 12:44:08

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1097 Data: 1/1/2011 12:29:27 PM Liczba szacunów: 0
  • eq-plex+11-test

    Post
    Doping

    Stosowalem kiedys z epi i wrzucam zawsze do odbloku Cykl fajny na mega czysta mase miesniowa gino nie grozi na odblok dalbym T-bol z Thermolife lub Pct Assist ale juz bez Suppress-c Na cykl 3 opakowania eq-plex i 3 11-test beda potrzebne

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1595 Data: 5/9/2010 7:39:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Cyckle i prosze o opinie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Skoro po 3latach piszesz takie cuda ;) to słabe te lata treningu lecz nie mnie to oceniać a Tobie. No to ja proponowałbym ze zdrową nogą wrócić do normalnych stałych treningów zacząć jeść czyli pierw dieta,trening a jak już białko/carb/gainer do braków w diecie poprostu jedzenie w proszku zawsze to mozesz podsypac. Na temat supli powiem tak: 1. starczy jedna maks 2 formy kreatyny aby byly dobre efekty, daruj sobie te super kokso/suple bo to jest cala tablica chemii... 2. Podstawowe formy kreatyny wystarcza poniewaz z tego co napisales nigdy nie brales nic, wiec poczatek bedzie dobry i skuteczny. 3. stawiam na a) mono vitalmaxa + cp np. do tego gainer lub bialko na podsypke diety. b) mono + nitrobolon 2 oczywiscie gain czy bialko lecz to od diety zalezy c) xpand + cp ...lecz naprawde starczy pojedyncza forma krety na start. tak czy owak na czytasz sie roznych rzeczy i zrobisz jak chcesz lecz pamietaj na start zwykle mono da ten sam efekt co zlozony supel.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 550 Data: 10/26/2010 5:49:42 PM Liczba szacunów: 0
  • białko przy redukcji

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja ogólnie się mało znam na tym wszystkim dlatego zadałem pytanie, ale chyba jakaś różnica jest bo gdyby nie było różnicy i byłoby wszystko jedno to ludzie by się po tyłkach całowali zamiast po np. policzkach. Taka mała dygresja . Gdzies wyczytałem, że jeżeli BV jest wysokie to białka są właśnie na mase, a jeżeli mają niskie BV to na rzeźbe. Być może myle się i jest na odwrót, jeżeli tak to poprawcie proszę. Gdyby nie było różnicy to po co coś takiego jak BV, czyli wartość biologiczna? Poza tym że BV określa przyswajalność, wchłanialność no i zapewne jakość to określa to czy białko jest bardziej na mase czy też na redukcję. Najbardziej rozpowszechnioną i procentowo najobficiej występującą z pośród białek mlecznych są kazeiny. Wprawdzie nie posiadają one tak wysokiej wartości biologicznej ( BV = 77 ) jak białka serwatkowe, lecz są znacznie tańsze w produkcji - pozyskaniu, a ich stosunkowo długi czas wchłaniania decyduje o wykorzystaniu w odżywkach spożywanych zaraz przed snem. Wyżej kawałek artykułu marka.c,w którym potwierdza się to co mówili poprzednicy o kazeinach, że są dobre przy redukcję.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 5248 Data: 3/30/2007 10:59:06 PM Liczba szacunów: 0