SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek 30 XII stadion - 3 okrązenia rozgrzewki - skip A 8x100m - skip C 8x100m - marsze sprinterskie z wysokim unoszeniem kolan 10x60m - biegi o prostych nogach (tzw skip D) 8x60m - wieloskoki LP 10x20 odbić - przebiezki 85-90% 8x100m Uwagi - Mała warstwa śniegu - prawe ścięgno achillesa... 31 XII, 1 I - odpoczynek PODSUMOWANIE MIESIĄCA czyli kilka liczb... Treningów zrobionych: 19 Treningi na hali/siłowni: 9 Treningi na dworze: 10 "przetrenowanych" kilometrów (skipy, interwały, przebiezki itd) - ok 60 Miesiąc "chudy" z początku 3 strzały b12, potem niestety choroby i zapalenie ścięgna achillesa, ale jednak tragedii całkowitej tez nie było, cośtam trenowałem, moze nie na 100%, ale trzeba się oszczędzać zdr Zmieniony przez - Cregg w dniu 2008-12-30 15:45:38

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2008 3:44:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek 6 I Hala - szybkość -kilka okrązeń dookoła hali i rozciąganie -6x30m skip A -6x30m skip B -6x30m skip C -starty pozycyjne - kilkanaście pozycji -biegi z pasami - 8x30m -brzuszki 5x30 Uwagi -nic mnie dzisiaj nie bolało -starty pozycyjne w miare dobrze mi szły (2-3miejsca na kilkanaście osob) Środa 7 I odpoczynek - duzo nauki... Noo i właśnie - mam problemy z nauką - szkoła, trening, a na nauke juz nie zawsze zostają siły, myślałem nawet o rzuceniu tego... Ciężko mi powiązać trening z nauką, a jednak mature ma sie na całe życie. Jeśli hala w sobote mi naprawde słabo pójdzie, to skończe z lekką. Chociaz z drugiej strony czuje jakiśtam obowiązek wobec szkoły i ludzi z którymi trenuje, przynajmniej dopóki punktuje w lidze... tym bardziej ze mój partner na 400 ma problemy z kolanem, a narazie nie widać kogoś, kto mógłby nas zastąpić na tym dystansie w lidze. Zobaczymy. Jeszcze co do hali - przenieśli zawody z Lubelskiej hali do Biełej Podlaski (czy tam Podlaskiej nie wiem jak sie odmienia ) i lipa... z kilkunastu osób, które by jechały, zostało 5 osób (dwie płotkarki, skoczek, ja i sprinter) Dlaczego? Nie ma 60m tylko 50m... a co gorsza tysiąca w ogóle nie bedzie. Nie wiem kto to wymyślił, ale gratuluje. zdr

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2009 6:09:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Czwartek 8 I Hala - technika, szybkość -rozgrzewka -6x30m A -6x30m C -5x40m - przebiezki dogrzewające -skipy w marszu (energiczny skip jedną nogą co 3 kroki) 20x30m 10xA 10xC -biegi o prostych nogach 5x30m -starty z bloków ok. 10razy -skipy A z doczepioną gumą do nogi (guma zaczepiona do drabinek) 5x15 na jedną noge -kilka okrązen wybiegania Uwagi -Pachwiny mnie troche bolą ( jak robie wybiegania boli achilles, jak robie starty z bloków itd, to pachwiny ) -Mysle, ze nie bedzie tragedii na zawodach -Masakryczne zakwasy na klacie (na wfie zrobiłem klate)

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2009 7:04:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek 27 I Hala -krótka rozgrzewka -8x30m skip A -8x30m skip C -8x30m skip B -6x30m biegi o prostych nogach (tzw skip D) -skipy na jednej nodze (Drugą prawie prosta) 3xLewa, 3xPrawa po 30m -6x30m marsze sprinterskie z wyskokiem i wysokim unoszeniem kolan -przebiezki 15x40m -3serie brzucha (kazda seria 20scyzoryków + 10wznosów nóg w zwisie) Uwagi -nie przyłozyłem sie do treningu , jakis ospały chodziłem - ciezki dzien w szkole. zdr

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2009 5:47:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Wojewodzkie?? chodzi c io szkolne ponadgimnazjalne? ale przeciez to powiat,rejon, mazowieckie dopiero kupa czasu. NIe olewaj sobie xd

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/10/2009 7:43:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Przy zdjęciu chciałem zwrócić uwagę na ramiona... na jesień jeszcze w miare miałem - teraz wyglądają jak patyki Język wywalony i jazda Wtorek 21 IV interwał -skip A 4x50m -skip C 4x50m -5x300m - 45s, 45s, 44s, 44s, 41s p: 2minuty + 300m truchtu -4000m truchtu po trawie bez butów Uwagi -Biegane bez kolców, po żwirze, lekki powrót do biegania, bez większego zajazdu. -Wracam do gry! TRAUMEEL - POLECAM W zasadzie nigdy nie wierzyłem w maści, ale ta maść przerosła moje oczekiwania, jak kogoś bolą ścięgna achillesa, smarować, nie pytać 3 okłady na noc zrobiłem, i juz mnie prawie nie boli, lekki obrzęk został, ale to kwestia kilku dni. Kontrole robią na zasadzie podium na mistrzostwach Polski + 2 osoby losowo. Zasadniczo to widać, ze jak sprinter ma 40 w łapie to jest podejrzany itd i chyba na tej zasadzie wybierają te 2 dodatkowe osoby do kontroli. A więc spośród setek zawodników w kraju prawdopodobieństwo wykrycia jest naprawde minimalne, tym bardziej, ze niektore środki juz po kilku tygodniach są niewykrywalne heh. A co do treningu na siłce - robimy trening obwodowy, przerwy nie są długie, czasem nawet bezpośrednio z jednego sprzętu na drugi sie wskakuje. A Storma jeszcze nie mam, ale juz zamówiłem, a stałej suplementacji nie ma sensu robić, bo w wakacje (czyli za 2 miesiace) nie trenuje Zrobie tak jak mówiłem - od pierwszego będe jadł storma i gitara zdr Zmieniony przez - Cregg w dniu 2009-04-21 18:57:26

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/21/2009 6:22:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Czwartek 30 IV -4x45m skip A -4x45m skip C -rozbieganie 8km Uwagi -na wfie wycisnąłem 75kg - nowy rekord -łydki na wybieganiu troche przeszkadzały, ale poradziłem sobie -zamiast rozbiegania normalnie miałem mieć interwał, ale mam masakryczne zakwasy, nie pamietam, zebym kiedykolwiek był tak bardzo zakwaszony, wczoraj tez miałem ale na sile mi tak nie przeszkadzały, to po wtorku chyba. PODSUMOWANIE KWIETNIA Treningów zrobionych: 23 Treningów na dworze: 13 Treningów indoor : 10 Starty: 2 Miesiąc na kontuzji, nie jestem zadowolony, pod względem ilości moze być, ale treningi słabe jakościowo... Pod względem startów tez nieciekawie, chociaz niczego sie nie spodziewałem. Ostatnie 10dni miesiąca na kreatynie, jutro storma zaczynam, w maju powinienem chyba zbierać owoce półrocznej pracy, ale po słabym kwietniu stoi wielki znak zapytania co będzie? Dziewiątego sie dowiemy, pierwszy start na stadionie zdr Zmieniony przez - Cregg w dniu 2009-04-30 18:16:56

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/30/2009 6:06:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiem, cały czas się uczę, takze światopogląd się zmienia . Nie zawsze mozna zrobić dobry wynik, to wypadkowa bardzo wielu rzeczy, cięzko wszystko razem se sobą zgrać, ja w tym roku nie zdązyłem, to w sporcie normalne . Mam jeszcze półtora miesiąca mitingów, moze nadrobie Duzo tez zalezy od tego z jakiego pułapu się patrzy... czasem brak mi obiektywizmu, wydaje mi się, ze takie 11,92 na setke to wolno, ale zapominam, ze dla 95% ludzi to bardzo dobry a moze nawet nieosiągalny wynik. Nie mozna zawsze patrzeć na tych najlepszych, bo nigdy nie będziemy zadowoleni, chore ambicje nie są pozytywnym zjawiskiem, prawie zawsze są źródłem frustracji. Powoli uczę się cieszyć z tego co mam, to wazne w zyciu A sport trzeba traktować jako przyjemność, ostatnio sporo narzekam, juz prawie o tym zapomniałem Sam widzę - dzisiaj wracamy z zawodów - cały bus za***istych lekkoatletów, i kazdy z góry do dołu niezadowolony z wyniku, jeden zły, ze 4,10 na 1500, drugi, ze "tylko" 6m skoczył a trzeci ze 12s złamał na 100m. Moze faktycznie narazie za wysoko celuje, przeciez dopiero drugi sezon w zyciu startuje. a nie o to w tym wszystkim przeciez chodzi... "Porażka nie oznacza, że przegrałem tylko że jeszcze nie osiągnąłem sukcesu. Porażka nie oznacza, że nic nie zyskałem, tylko że się czegoś nauczyłem. Porażka nie oznacza, że jestem głupcem, tylko że mam dość wiary aby próbować. Porażka nie oznacza, że mam się wstydzić, tylko że ośmieliłem się próbować. Porażka nie oznacza, że mam rezygnować, tylko że muszę postępować w inny sposób. Porażka nie oznacza, że jestem gorszy, tylko że nie jestem doskonały. Porażka nie oznacza, że straciłem czas, tylko że mogę zacząć od nowa. Porażka nie oznacza, że powinienem się poddać, tylko że muszę bardziej się starać. Porażka nie oznacza, że nigdy mi się nie uda, tylko że muszę mieć więcej cierpliwości." John. C. Maxwell, Postawa zwycięzcy coś w tym jest Zmieniony przez - Cregg w dniu 2009-05-10 08:49:19

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2009 7:40:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Na jednym z zimowych treningów (czerwona koszulka)... Nie ukrywam, ze nie naleze do najbardziej pracowitych zawodników... Poniedziałek 11 V stadion -skip A 4x50m -skip C 4x50m -3x300m 41-3s -katowanie zmian pałeczki Uwagi -lekko, dzisiaj trener zabiegany, od dyscypliny do dyscypliny biegał, niebardzo zwracał uwagę na to co robimy, dlatego sie zaczęliśmy troche o******lać -pojutrze wojewódzkie, biegam w obu sztafetach (4x400 i 4x100) obie z potencjałem na złoto, dlatego wszystko musi być zapięte na ostatni guzik, bo jest duzo do stracenia... Nie mam jeszcze złotego medalu wojewódzkiego na koncie (3srebrne i 2 brązowe), chcialbym kiedyś powiedzieć wnukom, ze stanąłem na najwyzszym stopniu podium w Lubelskim () W planach tez podbicie rekordu 4x400, bo 4x100 cięzko - rekord 43s z kawałkiem. Zalezy mi na sztafetach, raczej zrezygnuje ze swojej 400 indywidualnej zeby je lepiej pobiec, bo z tego co się orientuje wysoki poziom będzie i szkoda się męczyć na tak wyczerpującym dystansie zeby zająć to 5 czy 6 miejsce... Na setke też nie będe miał większych szans chyba, ale juz na 200 nie ukrywam, ze chciałbym zdobyć któryś z medali pzdr Zmieniony przez - Cregg w dniu 2009-05-11 18:14:30

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/11/2009 6:13:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Czwartek 21 V szybkość -skip A 4x50m -skip C 4x50m -2x8x100m biegane poniżej 15sekund. Przerwa między seriami - 8minut -klata - 4serie Uwagi -w porządku, bywało gorzej. W sobote na lidze 200 biegam, o ile nie będzie huraganu albo powodzi będe próbował zrobić III klase zdr

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/21/2009 5:49:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek 28 VII szybkość -rozgrzewka -6x50m skip A -6x50m skip C -2x60m 80% -6x20m 100% -2x20m nabiegu + 80m 90% -kilka chwil rozbiegania Uwagi -upał -po 600 metrach skipów nogi już miałem jak z drewna + lekkie zakwasy po wczorajszym. zdr

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2009 12:51:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Strona 17 Piątek 7 VIII szybkość -rozgrzewka -skip A 6x50m -skip C 6x50m -biegi o prostych nogach 5x60m -3x20m nabiegu + 60m 90% -3x20m nabiegu + 100m 80% -rozbieganie Uwagi -w porządku, lekka szybkość zawsze sie przyda, najbardziej lubie takie treningi -lekki obrzęk achillesa... niedługo będe kupował nowe buty do biegania, rozejrzę się za dobrą amortyzacją zdr

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/7/2009 6:10:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Sobota 5 IX -rozgrzewka -skip A 4x50m -skip C 4x50m -300m 95% (A raczej 96%, bo takie miałem tętno ) -10minut truchtu -6x150m luźno na przerwach 2,30 -rozbieganie -brzuch Uwagi -boję się czterystu metrów, na lidze szkolnej chciałbym 100m biegać, napewno bym więcej pkt zrobił, na 400 nie jestem przygotowany... Zmieniony przez - Cregg w dniu 2009-09-05 13:20:40

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2009 1:19:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek 22 IX -rozgrzewka -skip A 3x50m -skip B 3x50m -skip C 3x50m -nożyce 3x50m -3x60m luźno -3x30m low + 30m max + 30low + 30max -katowanie zmian pałeczki -krótkie rozbieganie Środa 23 IX -rozgrzewka -podskoki ze sztangą 50kg -brzuch ze zwisu 4x10 -grzbiet z obciążeniem 4x10x7,5kg -starty z bloków 10x max Uwagi -w poniedziałek sie zajechałem na cały tydzień, troche za ostro, teraz nie mam chęci do pracy -od wczoraj dieta z końską dawką białka, może nie przemasuje -najbliższy start pierwszego - rejon, będzie sporo przełai, zobaczymy co sie będzie działo zdr

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2009 5:43:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Cregg - jedno okrążenie II część - str 22

    Post
    Trening dla początkujących

    Czwartek 24 IX -rozgrzewka (porządne rozciąganie) -6x50m skip A -6x50m skip C -6x60m 90% -mozolne () trenowanie zmian -4x100m 80-90% -rozbieganie Uwagi -jutro jakieś śmieszne zawody, "mistrzostwa szkoły" Może pójde na stówe zobacze jak z szybkością, reszta poważniejszych zawodników nie startuje, także do wygrania wszystkie konkurencje No może oprócz kuli -achilles back zdr Zmieniony przez - Cregg w dniu 2009-09-24 18:27:08

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2009 6:24:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer nowy %-) v2

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Jak tam panowie zdrowie itp trenujecie ? ja dzisiaj jazde mam Na C

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2008 11:09:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Iron Horse - PURE WHEY

    Post
    Iron Horse

    Subiektywnie powiem, że ufam markowi c. który deklaruje odpowiednią jakość surowca i najlepszej jakości aromatów szwajcarskiego producenta. Jadłem inne białko IHS i było bez zarzutu, konsystencja prochu, rozpuszczalność, smak, etc. Masz podany pełny aminogram, który jest spoko, skład bez zbędnych bajerów. Tak jak odżywka białkowa powinna wyglądać. Zerknij tutaj na str 23-24 http://www.sfd.pl/dalczego_ostatnio_z_etykiet_produkt%C3%B3w_bia%C5%82kowych_ca%C5%82kowicie_znikne%C5%82y_aminogramy_-t896200-s23.html

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 12730 Data: 1/9/2013 9:40:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] TS90 - walka o formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek Niestety, w środę nabawiłem się dziwnego bólu pleców w dolnym odcinku, więc odpuściłem dziś siłowy, który zrobię jutro. Poza tym czwarta sesja cardio w tym tygodniu zrobiona, więc wszystko zgodnie z planem. Suplementacja: 3000mg Wit c 60g cynk 20g bcaa okołotreningowo 2 tabs Omega 3 Trening: 30 min cardio na czczo Dieta: 1 posiłek (po cardio): Banan 130g + 25g wpc 2 posiłek: 200g karkówki + warzywa 3 posiłek: /SFD/Images/2016/7/29/32e381ca95f94b40b986576a91088eab.jpg 10g oleju kokosowego 3 jajka 100g bekonu 70g orzechów pekan Warzywa Macro z dziś: (nie licze warzyw, wiec wyszlo troche wiecej wegli niz widac na obrazku) /SFD/Images/2016/7/29/36b9ea3782494a0da301fbda6f507bda.jpg Zmieniony przez - TS90 w dniu 2016-07-29 21:05:17

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 6422 Data: 7/29/2016 9:00:17 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] TS90 - walka o formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Prosze o usuniecie posta wyzej Środa Suplementacja: 3000mg Wit c 60g cynk 2 tabs Omega 3 Trening: 1. Przysiady ze sztangą - 6x60 6x80 6x100 6x110 6x120 4x130 ostatnia seria: https://www.youtube.com/watch?v=J7ngPFO9yUA Co powiecie na siady do kata prostego w ostatniej serii kosztem zwiekszenia ciezaru? 2. Wykroki z hantlami chodzone - 4x 12 powtorzen na noge 3. Martwy ciag na prostych nogach - 8x60 8x70 8x80 8x90 7x100 4. Uginanie leżąc - 4x 12-10 powtorzen 5. Wznosy na palce siedzac - 5x25-30 powtorzen 20 min cardio Dieta: /SFD/Images/2016/8/4/d7dc0b44efd445f496e85438f867debc.jpg Zmieniony przez - TS90 w dniu 2016-08-03 23:48:15

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 6422 Data: 8/3/2016 11:46:40 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] TS90 - walka o formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek Suplementacja: 3000mg Wit c 60g cynk 2 tabs Omega 3 Trening: 1. Wyciskanie sztangi płasko 5x50 5x60 5x70 5x80 4x90 2. Wiosłowanie sztangą 6x50 6x60 6x80 6x100 4x115 3. Wyciskanie żołnierskie stojąc 6x40 6x50 6x60 5x65 4. Wyciskanie wąsko 8x50 8x60 7x65 5x70 5. Uginanie sztanga łamana stojac 8x20 8x30 8x35 8x40 6x45 6 Allachy 4 serie po 12-15 powtorzen 20 min cardio Dieta: /SFD/Images/2016/8/9/8c5d51bd0a7e4e79b1c5ce1f461dbd50.jpg

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 6422 Data: 8/8/2016 11:24:22 PM Liczba szacunów: 0