SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Redukcja tkanki tłuszczowej, 140kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeżeli chodzi o wszelkie stacki witaminowe, to nie jestem ich fanem, dawki z góry narzucone i zwykle mało sensowne. Imo lepiej kupować preparaty solo i samemu dobierać dawki wg braków w diecie. Na pozór wyjdzie drożej, jednak część preparatów starczy na długo. Osobiście stosuję "żelazną podstawę" - wapń, magnez, potas, witaminę D i k2 , witaminę C. Tyle. Warto pomyśleć zwłaszcza o potasie, z którym wiele osób ma jednak problem by dostarczyć odpowiednią ilość.

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 17785 Data: 1/24/2016 1:49:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja tkanki tłuszczowej, 140kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No to dalej bez zmian :( Waga 122,5 kg Od jutra zmieniamy lekko michę: Warzywa: brokuł ,pomidor,papryka Napoje: kawy z mlekiem, wody niegazowane, woda Suple:Olimp - Vita-Min Multiple , Colon C, Aspargin Trening: 3x w tygodniu 45min siłowy ,40 minut bieżnia Opinie mile widziane :) DT /SFD/Images/2016/2/3/83a60a9f70814d06aeb9604d10a74583.jpg DNT /SFD/Images/2016/2/3/c830b230dfd0422e8ba90be665ffb551.jpg Zmieniony przez - darex100 w dniu 2016-02-03 14:06:43

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 17785 Data: 2/3/2016 2:05:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Czyli reasumujac przyjmowanie 1g Vit C najkorzystniejsz (czy tez wielowymiarowo najbezpieczniejsze) jest w porze rannej, jezeli trenujemy wieczorem. Np po sniadaniu czy mozna przed. Ma to jakies znaczenie?

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 16768 Data: 9/13/2011 12:16:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Arros - nie wiem w jakiej porze jest najkorzystniejsze, ale są po prostu przesłanki ku temu by zachować pewien dystans w stosunku do teorii mówiących że warto jeść duże dawki wit C po treningu.

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 16768 Data: 9/13/2011 5:09:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Udo Pollmer znany jest z rozmaitych kontrowersyjnych stwierdzeń, nie koniecznie jestem zainteresowany ich komentowaniem. W skrócie: tutaj autor manipuluje pewnym faktami, by wywołać określone wrażenie. Proponuję przyjrzeć się witaminie E, która stanowi pierwszą linię obrony organizmu przed wolnymi rodnikami. Witamina E reaguje z nadtlenkiem rodnika i powstaje wodorotlenek i - faktycznie jak mówi Udo - rodnik witaminy E. Rodnik witaminy E jest jednak redukowany przez kwas askorbinowy. W reakcji tej pośredniczy także ubichinon (q10). Powstaje rodnik kwasu monodehydroaskorbowego i następnie ulega "wyciszeniu" w reakcji dysmutacji. Zagrożenie z jego strony jest więc żadne. Z resztą Kaziu zwrócił uwagę na dość istotną kwestię reaktywności. Faktem jest, że przeciwutlaniacze mogą zachowywać się jak proutleniacze, np witamina C poprzez reakcję Fentona może powodować powstawanie wolnych rodników. Generalnie jednak w organizmie ludzkim kwas witamina ta zachowuje się jak przeciwutleniacz. Problematyczne może być spożywanie wysokich dawek przeciwutleniczy, zwłaszcza w pewnych dysproporcjach. Nie czuję się jednak biegle w tematyce przeciwutleniaczy by opisywać dokładny mechanizm ich działania, a już tym bardziej nie chciałbym być proszony o komentowanie stwierdzeń autorów znanych z mocno kontrowersyjnych wypowiedzi i dziwnych poglądów. Zmieniony przez - faftaq w dniu 2011-09-19 23:32:35

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 16768 Data: 9/19/2011 11:28:46 PM Liczba szacunów: 1
  • a jak najlepiej rozłożyć przeciwutleniacze, przy założeniu że zażywamy i Witaminę C (np. 1200mg) i Witamina E (np. 50-60mg) w połączeniu z dwoma treningami wydolnościowymi (rano i po południu).

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 16768 Data: 10/11/2011 11:34:49 PM Liczba szacunów: 0
  • nie robiłbym jakiś specjalnych rozpisek, brałbym do posiłków. Witaminę C korzystnie z pokarmami bogatymi we flawonoidy, a witaminę E preferencyjnie do posiłków zawierających NNKT (chroni je przed utlenieniem).

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 16768 Data: 10/11/2011 11:59:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam! Jeśli chodzi o tabele i przeciwutleniacze to super znać ten temat i na pewno będę korzystał, faftaq zostawiam SOG'a. Panowie, czytałem temat tak pobieżnie ( czekam na ugotowanego kuraka i ryż, niedawno skończyłem pakować :) ) i zastanawiam sie nad jednym. Czy dla przeciętnego sportowca, (którym, nie ukrywajmy jest PRAWIE każdy z nas) fakt czy spożyjemy w/w produkty po treningu ma jakieś znaczenie w ogólnej poprawie sylwetki? Czy fakt spożycia witaminy C po treningu lub kompleksu witamin bądź nawet kwasów Omega3 aż tak znacząco wpłynie na naszą sylwetkę że warto każdą ewentualność tak rozpatrywać? Nie neguje żadnej z wymienionej tutaj tezy, ba, sam się do większości stosuję, jednak to takie moje rozważania. Pozdrawiam i trzymajcie się! EDIT to można w sumie odnieść do wielu aspektów własnej diety, np. kiedyś tak restrykcyjnie przestrzegałem diety, że do obiadu (które np. już samo w sobie było książkowo "zdrowe" nie zjadłbym zrobionych przez mamę buraków bo dodała łyżeczkę cukru na cały słoik etc. Może takie coś wpłynąć na ogólną dietę i sylwetkę? Zmieniony przez - tomaszS w dniu 2011-10-15 15:54:10

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 16768 Data: 10/15/2011 3:47:27 PM Liczba szacunów: 0
  • co do przeciwutleniaczy - jeśli ćwiczysz na siłowni 4x w tygodni to bym się w ogóle zbytnio nie przejmował. To co wcześniej pisałem o Wit. C + E w sporych dawkach, to się tyczy mnie, a ja ćwiczę po 21godzin tygodniowo więc sytuacja jest trochę inna Czy łyżka cukru może wpłynąć na ogólną sylwetkę ? - myślę, że nie, natomiast wychodzenie z takiego założenia jest błędne, bo jeśli tu moge dać łyżeczkę cukru, to tam mogę dać łyżeczkę do kawy, tam do herbaty i zaczyna się wszystko sypać :)

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 16768 Data: 10/16/2011 11:02:11 PM Liczba szacunów: 0
  • bo na sucho rosna tylko wlosy i paznokcie, czyli spam

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    no ok powiedz mi jaka miales poprzednia robote c osperdoliles? ile h i jaka kase dala przykladu ile placa u ciebie i ile u mnie

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2010 11:56:09 AM Liczba szacunów: 0
  • bo na sucho rosna tylko wlosy i paznokcie, czyli spam

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    JARZYN NAPISAL: Będę sypał artami jak z rękawa Coś tam próbuje pisać z dawką humoru, zobaczymy co z tego wyjdzię nie ma jak opcja crtl + c / crtl + v

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2010 8:48:06 PM Liczba szacunów: 0
  • bo na sucho rosna tylko wlosy i paznokcie, czyli spam

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Nie mam diety praca taka a nie inna czasem na bułce z kiełbasą + woda jak jestem 12h - 1000m pod ziemią w 40*c cieple i wilgotności nie chce skłamać ale dużo pod nad 50% kasy nie ma na diete bo miałem wypadek autem i muszę wyłożyć do mechanika kilka tys kupiłem Kawasaki na raty 722zł/miesiąc a wypłaty liche bo nie ma jeszcze sezonu na sprzęt dla kopalni... ale jem co mam ryż,makaron,ryba czasem ale najważniejszy trening nie odpuszczam chyba że naprawdę choroba dobije albo jakiś dzień ciężki

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2010 10:42:17 AM Liczba szacunów: 0
  • zamiat wit c

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2014 2:53:59 PM Liczba szacunów: 0
  • a i jeszcze 4 wit c

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2014 10:53:44 AM Liczba szacunów: 0
  • "Suplementacja poranna pierwsza klasa. 2x xanax, 2g wit c, omega, czosnek w capsach, 20mg mety, 1ml trenu, 1 ml testa i rutinoscorbin " Polecam , pozdrawiam, życzę dobrej nocy i szczęśliwego poranka :-) Zmieniony przez - Kazimierzu w dniu 2014-12-06 00:18:30

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2014 12:17:52 AM Liczba szacunów: 0
  • http://c.wrzuta.pl/wi16870/5ed0159600172fbf546e9fe4/ds7_5754

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2014 5:33:30 PM Liczba szacunów: 0
  • http://c.wrzuta.pl/wi5951/ab18d6e30022f46754665e89/xzcbxtgsr

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2014 5:35:00 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 miesięczny plan FBW + dieta - proszę o opinię

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki wszystkim za porady. Zmodyfikowałem plan. Teraz pytanie czy idę w dobrym kierunku? Czy dobór ćwiczeń i kolejność jest ok? FBW Poniedziałek – Plan A 1. Płaskie wyciskanie x 3 2. Wyciskanie nad głowę (Military press) x 3 3. Wyciskanie francuski na wzniosie x 3 4. Podciąganie x 3 5. Wiosłowanie sztangielką w opadzie x 3 6. Modlitewnik x3 7. Przysiady z sztangą x 3 8. Deadlift x 3 Środa – Plan B 1. Wyciskanie na wzniosie x3 2. Wyciskanie nad głowę sztangielek na siedząco x3 3. Prostowanie ramion na wyciągu górnym x3 4. Podciąganie x3 5. Wiosłowanie w opadzie jednorącz sztangielką x3 6. Modlitewnik x3 7. Nogi wyciskanie x3 8. Ławka rzymska, z obciążeniem x 3 Piątek – Plan C 1. Wyciskanie w opadzie x3 2. Wzniosy bokiem ramion z sztangielkami x3 3. Pompki w podporze tyłem x3 4. Podciąganie x3 5. Ściąganie szerokie wyciągu górnego (szeroki chwyt) x3 6. Modlitewnik x3 7. Przysiady z sztangą x3 8. Deadlift x 3

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2440 Data: 5/3/2016 8:21:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Sorg/Dziennik/Szukajac motywacji

    Post
    Trening dla początkujących

    Hey. Rozpoczynam trzeci tydzień moich zmagań. Weekend przeminął koszmarnie. Przeziębienie strasznie mnie osłabiło, poza tym zużyłem tony chusteczek i zjadłem kilogramy witaminy c Dziś rano kiedy się obudziłem miałem kryzys. Niewyspanie połączone z osłabieniem całkiem mnie rozbiło, sięgnąłem tylko po telefon i napisałem do kumpla ze nie jadę na siłkę. Jednakże już koło jedenastej gdy zacząłem szykować sobie jedzenie do pracy na noc dopadły mnie wyzuty sumienia. Do tej pory udało mi się nie odpuszczać a teraz dam się pokonać byle osłabieniu po chorobie? Zadzwoniłem do kumpla i o 12 byłem już na siłce. Zrobiłem niewielkie modyfikacje w treningu aby ułatwić sobie życie, ale jest to na razie faza eksperymentów. Puki co podłączyłem do klatki biceps a nogi połączę z barkami albo tricepsem. Musze to jeszcze przemyśleć Poniedziałek : Klatka, triceps, przedramię Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek skos dodatni 42/52/56/60 (12/9/7/6) 2. Wyciskanie na ławce skos dodatni "maszyna smitha" 80/90/100 (10/8/6) 3. Rozpieraki hantlami skos dodatni 22/25/28 (13/12/10) Biceps: 1. Uginanie przedramion z hantlami stojąc 24/27/24 (8/7/8) 2. Uginanie przedramienia na modlitewniku ze hantlem 17/17/19 (10/10/8) 3. Uginanie przedramion ze sztanga łamana stojąc 37/45/47(12/10/8) przedramię: 1. uginanie przedramion ze sztanga 22/22/22 (20/20/20) 2. zwijanie linki z obciążeniem- x2 Trening był strasznie wyczerpujący choć nie było zbyt wielkiego spadku siły którego się spodziewałem. Jutro MC, czuje ze będzie ciężko dołożyć kolejne 10 kg ale zobaczymy

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 5471 Data: 8/9/2010 3:28:46 PM Liczba szacunów: 0
  • graty remik teraz mam A B i też na wózek teraz liczę na 20*c i wyjeżdżam bestią do pracy cya Zmieniony przez - DEXTROZER w dniu 2009-10-22 13:07:06

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2009 1:04:47 PM Liczba szacunów: 0