SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trening zdechlaka v 0.1. Ocena.

    Post
    Trening w domu

    Teraz trening będzie wyglądał następująco: A. Rozgrzewka, B. Obwody, C. Ergometr wioślarski 20 min. D. Rozciąganie z książek Tsatsouline'a lub Lafaya

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1702 Data: 4/11/2013 9:24:04 PM Liczba szacunów: 0
  • 4nn/Redukcja,Rzeźba, foto str.69/ Partia czuwa!! podsumowanie str. 167

    Post
    Trening dla początkujących

    4nn jak nie jestes w stanie opuszczac sie kontrolujac wszytskie serie, to masz dwa wyjscia: 1. kup gume i bedziesz to robila z guma 2. zamiast opuszczania: a. 3x max przytrzymanie w podciagnieciu (broda nad drazkiem)1min przerwy b. 3x max przytrzymanie w podciagnieciu rece 90` 1min c. 3x 3 opuszczenia kontrolowane

    Odpowiedzi: 1892 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2010 10:10:48 PM Liczba szacunów: 0
  • 4nn/Redukcja,Rzeźba, foto str.69/ Partia czuwa!! podsumowanie str. 167

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 40 Micha: - tran, oliwa, jaja, otręby, orzechy, marcepan , cynamon, siemię lniane, warzywa - łopatka wieprzowa, warzywa, oliwa - kurocyc, razowiec trening - whey, banan - kurocyc, warzywa, oliwa suma: B 182,57 W 64,94 T 112,50 kcal 1969,59 Trening: Dzień 1 1. RDL 5x5 2min: 30kg/50kg/60kg/70kgx2/75kgx1/80kgx1/85kgxgarb! 2a. wykroki w miejscu 4x7: hantle:14kg/16kg/ sztanga: 35kg/35kg 2b. Wznosy bioder: 5kg/7,5kg/10kg/12kg 3.uginanie ½ : 12,5kg/17,5kg/20kg 4. combo 4 wymachów na klęczkach: 2,5kg 5. wioślarz: 4 interwały 30/30 Wychodzi na to, że na razie mój max w RDL to 80kg, bo 85kg zrobiłam z pięknym garbem W combo płaczu c.d., ale po kolejnym treningu chciałabym coś dołożyć, żeby mocniej wyciskać łzy

    Odpowiedzi: 1892 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2010 9:23:07 PM Liczba szacunów: 0
  • 4nn/Redukcja,Rzeźba, foto str.69/ Partia czuwa!! podsumowanie str. 167

    Post
    Trening dla początkujących

    Spowiadam się za weekend Sobota Micha czysto, ale nie liczyłam i 2 razy wpadła odżywka z braku czasu i możliwości zjedzenia normalnego posiłku. Ogólnie nie mam ochoty jeść - jakiś bunt, kryzys, nie wiem co 2 egzaminy poprawkowe do przodu, z radości poszłam na siłownię Trening: 1. 10min wioślarz 2. 6 obwodów, czas 13:14 -10x burpee -10x invert rows 3. 20min orbitrek rozbolał mnie bark znowu chyba za dużo mu daję ostatnio popalić. Niedziela: DNT Micha niewiele, bo przespałam/przeleżałam cały dzień. Zero sił i chęci na cokolwiek. Buntu z jedzeniem c.d. ----------------------------------------------------------------- Lejjla mam plan na dzisiaj odwiedzić aptekę, bo jeszcze psu muszę wapno kupić vajolet staram się przestawić na wyższe węgle, bo przez kilka miesięcy odzwyczaiłam się od nich i przestawiłam na tłuszcz Kasia dokończ swoją myśl...

    Odpowiedzi: 1892 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/6/2010 2:46:40 PM Liczba szacunów: 0
  • PODSUMOWANIE DLUGIEJ RELACJI+FOTY DO OCENY str 4 2 i 43

    Post
    Doping

    Spijajac piwka na grilu przy 25 C nie myslalem o treningu.

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2011 9:47:11 AM Liczba szacunów: 0
  • PODSUMOWANIE DLUGIEJ RELACJI+FOTY DO OCENY str 4 2 i 43

    Post
    Doping

    Sobote i Niedziele spedzilem na POWERBODY expo w Birmingham:) Wypas sprawa - sciskalem sie z wszytkimi penerami min.Cultelerm ,Colmanem nawet nasz rodak Radziu slodkiewicz sie znalazl:)( na dowod mam w c*** fotek) Konkret even za rok na bank sie skusze. PS: A supli to mam tyle ze moge sobie z nich robic tor przeszkod, pol roku nic nie bede musial wydawac!! Ps 2: Jutro wstawie kilka ostanich fotek z cyklu kolejne po odbloku zeby porownac co ze mnie zostalo...

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/22/2011 10:37:53 PM Liczba szacunów: 0
  • PUCHAR DOLNEGO ŚLĄSKA 21.11.2009 Strzegom

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Wzorek dlaczego skasowałeś mój wklejony regulamin.Ten co jest obecnie jest nieaktualny.Jeszcze raz regulamin aktualny po mojej interwencji o dopuszczeniu do zawodów kandydatów na członków klubu Start Strzegom. REGULAMIN OTWARTEGO PUCHARU DOLNEGO ŚLĄSKA W WYCISKANIU LEŻĄC O PUCHAR BURMISTRZA STRZEGOMIA Strzegom, dnia 21 listopada 2009r. I. Cel: 1. Popularyzacja wyciskania leżąc i sportów siłowych. 2. Propagowanie aktywnego uprawiania sportu w regionie. 3. Wyłonienie najlepszych zawodników. II. Organizatorzy: 1. Polski Związek Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego w Warszawie. 2. Urząd Miejski w Strzegomiu 3. Klub Sportowy „Start” w Strzegomiu – organizator bezpośredni. III. Termin i miejsce 1. Termin: 21 listopada 2009r. /sobota/ 2. Miejsce startu: Hala sportowa Ośrodka Sportu i Rekreacji w Strzegomiu, ul. Mickiewicza 2 3. Termin i miejsce odprawy technicznej: 21 listopada 2009r. o godz. 8.30 w miejscu startu. IV. Warunki uczestnictwa: 1. W zawodach uczestniczyć mogą: a. Reprezentanci klubów, ognisk i stowarzyszeń kultury fizycznej – członków PZKFiTS, mający na bieżąco opłacone składki członkowskie w PZKFiTS, posiadający kartę zawodniczą i licencję ważną na rok 2009; b. Kandydaci na członków KS „Start” w Strzegomiu. Zawodnicy ci mogą być dopuszczeni warunkowo bez licencji po raz pierwszy do rywalizacji w wyciskaniu leżąc jednak muszą posiadać zameldowanie na pobyt stały na terenie woj. dolnośląskiego. 2. Zawodnicy i zawodniczki muszą spełniać następujące warunki: a. Ukończony 14 rok życia w dniu zawodów; b. Posiadać ważne badania lekarskie:  zawodników z klasą MM, M i I obowiązuje książeczka zdrowia sportowca trójboju siłowego;  zawodników o niższej klasie sportowej obowiązuje karta zdrowia sportowca trójboju siłowego lub zaświadczenie lekarskie z klauzulą „Zdolny do zawodów trójboju siłowego” lub „Zdolny do zawodów w wyciskaniu leżąc ”podpisaną przez lekarza; Obowiązują wyłącznie indywidualne badania lekarskie; nie będą honorowane zbiorowe badania lekarskie, wydane dla dwóch lub więcej osób, a osoby legitymujące się zbiorowymi badaniami nie będą dopuszczone do zawodów. c. posiadać podpisane oświadczenie (w przypadku nieletnich podpisane również przez prawomocnego opiekuna) o treści: „Oświadczam, że jest mi znany regulamin antydopingowy PZKFiTS. Zobowiązuję się respektować zawarte w nim przepisy i sankcje, jak również zobowiązuję się nie przyjmować żadnych zakazanych środków farmakologicznych”. d. Opłacone wpisowe w wysokości: junior do lat 18 - 15 zł, pozostali - 20 zł od osoby. V. Sposób rywalizacji Zawody zostaną przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami IPF i PZKFiTS. Do startu można zgłosić dowolną liczbę zawodniczek i zawodników, w tym maksymalnie dwóch zawodników w tej samej kategorii wagowej. Rywalizacja indywidualna: - juniorzy do lat 18 w kat. open - juniorzy do lat 23 w kat. open - kobiety w kat. open - seniorzy w kat. do 60, do 75, do 90, do + 125kg wg formuły Wilks’a - weterani 40 lat i powyżej w kat. open - niepełnosprawni w kat. open VI. Klasyfikacja: Klasyfikacja drużynowa nie będzie prowadzona. Najlepszym Zawodnikiem wśród zawodników zostanie uznany zawodnik z największą liczbą punktów Wilks’a. VII. Nagrody 1. Trzy pierwsze miejsca we wszystkich kategoriach wiekowych i wagowych mężczyzn, kobiet i zawodników niepełnosprawnych nagrodzone zostaną medalami i dyplomami, dodatkowo za I miejsce nagrody rzeczowe. 2. Najlepszy zawodnik, który uzyska największą ilość pkt otrzyma puchar. 3. Puchar specjalny ufundowany przez Burmistrza Strzegomia dla najlepszego zawodnika turnieju wg formuły Wilks’a. VIII. Sprawy organizacyjne A. Zgłoszenia i informacja Zgłoszenia pisemnie, mailem, telefonicznie do dnia 14.11.2009 r. z podaniem imienia i nazwiska zawodniczki/zawodnika, dokładnej daty urodzenia i kategorii wagowej oraz pełnej nazwy klubu. Adres do korespondencji: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Strzegomiu Ul. Mickiewicza 2 58-150 Strzegom Tel. 0-74 855-04-49 oraz Pan Marek Rydwański 58-150 Strzegom, ul. Bankowa 13/2 tel. kom. 604 958 204 i e-mail: mtvox@home.pl Opłaty startowe przyjmowane będą wyłącznie w biurze zawodów w dniu 21 listopada 2009 r. od godz. 8.30 przed wejściem na wagę. Komisję Sędziowską powołuje PZKFiTS w porozumieniu z organizatorem bezpośrednim. Istnieje możliwość zakwaterowania we własnym zakresie: Hotel i Restauracja GRANIT ul. Rynek 39 58-150 Strzegom tel./fax (0-74) 855-03-44 tel. 855-18-56 http://www.hotel-granit.prv.pl e-mail: hotelgranit@op.pl Hotel i Restauracja STRAGONA ul. Al. Woj. Pol. 47 58-150 Strzegom tel./fax (074) 855-15-60 tel. (074) 855-15-49 tel. kom. 0 601 971 437 Hotel i Restauracja SYRENA ul. Kasztelańska 18 58-150 Strzegom tel./Fax (074) 649-40-55 tel. (074) 855-55-29 Rezerwacji noclegów i wyżywienia w Hotelu dokonują sami zainteresowani, co najmniej na 7 dni przed zakwaterowaniem. IX. Proponowany program zawodów 21listopada 2009 r. /sobota/ Godz. 8.30 - odprawa techniczna w miejscu zawodów Godz. 9.00 – 10.30 - ważenie wszystkich zawodniczek i zawodników Godz. 11.00 - start I grupy Dokładny program zawodów ustalony będzie na odprawie technicznej w dniu 21.11.2009r. X. Postanowienia końcowe 1. Prawo interpretacji Regulaminu należy do Organizatora. 2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nie dostarczone zgłoszenie. 3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zaginione. 4. Kluby sportowe i uczestnicy zawodów winni ubezpieczyć się od następstw nieszczęśliwych wypadków. 5. Składanie i uwzględnienie protestu odbywa się na zasadach podanych w przepisach w szczególności w „Komunikacie Finansowo-Organizacyjnym PZKFiTS na 2009 rok”. 6. Wszelkie sprawy nie objęte Regulaminem rozstrzygać będzie Komisja Odwoławcza złożona z przedstawiciela PZKFiTS, organizatora oraz Sędziego Głównego Zawodów. Strzegom, dnia 10.10.2009r. Zatwierdził V-ce Prezes PZKFiTS Marek Kruszewski Zmieniony przez - gregorterm w dniu 2009-10-31 16:20:12

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 6881 Data: 10/31/2009 4:18:19 PM Liczba szacunów: 0
  • TWOJA CHWILA PRAWDY

    Post
    Doping

    gal jak zawsze musi cos d.o.j.e.b.a.c

    Odpowiedzi: 5159 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2005 11:31:39 AM Liczba szacunów: 0
  • TWOJA CHWILA PRAWDY

    Post
    Doping

    Validol24 to c.i.u.l.a

    Odpowiedzi: 5159 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2005 10:23:39 AM Liczba szacunów: 0
  • TWOJA CHWILA PRAWDY

    Post
    Doping

    z a j e b i ś c i e hapaj soga tylko łydki troche odstają wg mnie, ale to szczegół i brzucha potem na lato wytniesz i postraszysz małolatów na plaży hrhrhr

    Odpowiedzi: 5159 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2006 4:26:39 PM Liczba szacunów: 0
  • TWOJA CHWILA PRAWDY

    Post
    Doping

    Gregorowi może o marka c. chodzi?????

    Odpowiedzi: 5159 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2007 10:22:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Marek Pietrzak - Viq trenuje - Droga do startu 2017

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    1 maja: Przed Wami moja pierwsza próba zrelacjonowania czegokolwiek, w tym przypadku minionych Mistrzostw Polski w Kielcach, które odbyły się w ubiegły weekend. Jak wyszło? Oceńcie sami. Następnym razem na pewno będzie o wiele lepiej Emotikon smile https://www.youtube.com/watch?v=C-3O5fvzBlg

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 7009 Data: 5/8/2016 6:11:48 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Yurati - byle do lata...

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    7.03.2017 DNT: Dzień bez treningu, ale wstałem trochę podziębiony, a to niedobrze, bo jeśli chce krew oddać w piątek to szybko bez leków muszę się wykurować. Także zaczęły lecieć dawki wit C ok. 1,5g. Pisałem próbną maturę z matematyki podstawową, bardzo szybko się uwinąłem, 1,5h i wróciłem do domu. Dieta: Tutaj nadal nuda, ziemniaki, kura, omlet. Nowością jest to, że dzisiaj pieczony dorsz wpadł. Taka miska mi odpowiada najbardziej chyba. 1. Omlet z bananem + czekolada - dla mnie po prostu odkrycie, codziennie chyba będzie wpadał, bo szybko i smacznie :) (dzisiaj już o wiele lepiej wygląda) /SFD/2017/3/8/d16547295b59450480cf13c5b2a7d9bd.jpg 2. Kura + ziemniaki + surówka z czerwonej kapusty /SFD/2017/3/8/1494bc78b54143a5a9dd6ca14d7f193e.jpg 3. Dorsz + ziemniaki + warzywa /SFD/2017/3/8/63e6a138822d4ea1a5c7325e2eb1a21a.jpg Łącznie (B/W/T) : 190/150/100 = 2260 kcal

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 17391 Data: 3/8/2017 4:49:10 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Yurati - byle do lata...

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    12.06.2017 Z rana trening wszedł elegancko, aż dziwne że tak mało ludzi było i 0 kolejki do płaskiej <3 72,5x5 zaliczone także w następnym tygodniu będę podchodził do 75. Na początku ledwo co zrobiłem 75x1, a teraz czuję, że 75x5 pójdzie spokojnie także jeżeli chodzi o siłę to na tej masie to jestem jak najbardziej zadowolony c: Z rana waga po weekendzie 77,5 czyli ok 5kg więcej niż na koniec redukcji, ale w pasie poszły 2cm do przodu tylko także jestem zadowolony i postanowiłem kontynuować masę do końca czerwca skoro jeszcze zarysowują się mięśnie brzucha :) Trening: Góra ciała - siła -Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 1x5x70, 2x5x72,5 -Wyciskanie hantli na ławce skośnej dodatniej 1x10x20, 3x10x22,5 -Wiosłowanie nachwytem 4x5x60 - nie czuję się pewnie w tym ćwiczeniu, cały czas wydaje mi się że technika kuleje dlatego zszedłem z ciężarem -Ściąganie drążka wyciągu górnego 4x10x55 -Wyciskanie żołnierskie 3x5x40 - w końcu leciutko 40 poszły serię także do przodu! -Uginanie ramion ze sztangą 3x10x25 -Czachołamacze 3x10x10 Miska: 1. Burger 2. WPC 3. Schabowy + ziemniaki + jabłko http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/6/13/8518269_IMG_20170612_122017.jpg 3. Mięso z ud kurzczaka + frytki + warzywa http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/6/13/8518264_IMG_20170612_160918.jpg

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 17391 Data: 6/13/2017 12:27:10 PM Liczba szacunów: 0
  • maupi blog / tniemy

    Post
    Trening dla początkujących

    to co jadlas to ---> jakbys pastylki z aitamina C JADŁA Patko, to by wyjaśniało, skąd u mnie te spektakularne efekty a za listę dzięki bardzo dziś 1600kcal BARKI+RAMIONA 1. wyciskanie żołnierskie 20kgX 10,9,8,8 2. wznoszenie bokiem stojąc 6kgX 12,12,12,12 3. młotki 8kgX 12,12,11,12 4. wyciskanie francuskie oburącz 12,12,11,9i0,5 sesję aero przerzucam na sobotę, a jutro normalnie 40min.na czczo lajcikowy ten trening.

    Odpowiedzi: 441 Ilość wyświetleń: 17905 Data: 5/7/2009 6:45:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - Kobieta (174 cm - 68 kg)

    Post
    Ladies SFD

    c.d. trening: są grupy mięśniowe większe, więc logiczne, że uniosą więcej jak np. w wyciskaniu leżąc, a siedząc... w rozpiętkach liczy się technika nie ciężar, więc tu nie szalej, ale wszędzie te 4kg... zobacz sobie jakie mięśnie używasz w wyciskaniu a jakie w uginaniu ramion na przyszłość poczytaj art o progresie Zmieniony przez - UNKNOVVN w dniu 2012-12-07 19:36:40 Okej, weź pod uwagę, że to mój pierwszy trening tego typu, starałam się wykonywać ćwiczenia zgodnie z filmami na youtube, nie mam pojęcia o obciążeniach, przy tych 4 kg czułam pod koniec drugiej serii opór materii, przy 2kg miałam wrażenie, że macham tymi sztangielkami, a nie cokolwiek równomiernie podnoszę, że tak to opiszę ogólnie. Przeczytam o progresie. Dzięki ;)

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 11091 Data: 12/7/2012 7:43:25 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcja, rekomp i brzuch morderca

    Post
    Ladies SFD

    miski z wczoraj i dziś trening uzupełniony Znowu doszłam do momentu kiedy z treningu na trening nie zwiększam obciążeń, nawet na tych ostatnie powtórzenia robię z dużym wysiłkiem. Czu to już moment, żeby zjechać na 8 powtórzeń w serii? Czuję, że długo nic więcej nie wykręcę bez zmniejszenia ilości powtórzeń. Może ktoś podpowie? MC możesz wrzucić do wątku z omawianiem techniki. Pewnie ktoś będzie miał lepsze oko ode mnie bo specjalistą nie jestem. Pompki i tak dobrze, że męskie robisz i pozycja jest prawidłowa. Wyciskanie- jest generalnie ok, ale... moim zdaniem masz za mocno do przodu wysunięte łokcie przez co nadgarstki są jeszcze bardziej wygięte niż powinny. I jeszczejak patrzę co to wydaje mi się że nie cofasz głowy a to znaczy że sztangę prowadzisz dalej od ciała co będzie problemem jesli będziesz chciała progresować. Poprosiłam ocenę w wątku, cierpliwie czekam na swoją kolej a Tobie już bardzo dziękuję za wszystkie wskazówki };-) c.d. techniki do oceny: przysiad: https://youtu.be/fMO3rtUSL-8 wyciskanie: https://youtu.be/EjpQ5P-nawM ławka: https://youtu.be/wo3Ep5YTdpg https://youtu.be/yGAvmsDa8Mg /SFD/2016/8/30/835c78cd73114c56a0ec996f356b3258.jpg /SFD/2016/8/30/110ecc1177f34dc594b377a65175dfe6.jpg /SFD/2016/8/30/a896312bdcfe49d0a3c3456585e3d569.jpg /SFD/2016/8/30/59b8033437a04af3a350a48a1da710e9.jpg

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 6532 Data: 8/30/2016 8:15:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Cut Fat !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    moja wciąga ROYAL.A Hypoalergenic, a że też jest na redukcji to Moderate energy. Dawkowanie 15 Kg/m-c plus aeroby :)

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2012 8:40:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w redukcji!

    Post
    Ladies SFD

    Musiałam podzielić na 2 posty c.d.n: (wsuwam dużo kurczaka ale to ostatnie względy finansowe) ;-) A no i @ w końcu w miarę normalnie 3 miesiąc mniej więcej w tym samym czasie i wgl JEST, cieszy mnie to bardzo :-)) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/891a30bedbba4a7faf220b445c44c27e.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/40312c08d5d24579a73126bc958453cc.png

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2012 11:00:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w redukcji!

    Post
    Ladies SFD

    Bolą mnie po treningowo nogiiii, oraz mam siniaka na karku od gryfu, dobre objawy ;-):-D Niestety trochę kolano się buntuje, ale to chyba tak już zostanie. Wiesiołek zakupiony (prawie by mnie samochód potrącił tak po niego gnałam }:-( ) więc przyćpany został ;-) Trening rano siłka, wieczorem tańce 1h /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/766dd0d8f79243a19fe1081bb1bedd4d.png Miska 1.wiesiołek,tran,wit C, zma, mięta (herbata) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/f0caeddf473145d1b19e0d762c37cf45.png Zmieniony przez - Miodowa w dniu 2012-10-23 21:44:18

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/23/2012 9:31:43 PM Liczba szacunów: 0