SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Wiktor Gryboś - Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    http://www.iv.pl/images/13933182323966931662.png Sobota 08.11.2014 http://www.iv.pl/images/74962338179202889744.png 5g Creatine Powder 1. 3 cale jajka, 30g Whey C6, 160g platkow owsianych, 35 g masla meridian, 15g oleju lnianego 2. 170g piersi, 125g ryzu 3. 170g piersi, 125g ryzu 4. 170g piersi, 125g ryzu Trening 40g Whey C-6, 26g BCAA Powder, 5g Creatine Powder Cardio 5. 170g piersi, 125g ryzu 6. 150g jajek, 15g oleju lnianego, 50g Micellar Casein Dodalem okolo 300kcal do diety. http://www.iv.pl/images/44939516715810933951.png Barki, kaptury, 20 min cardio -wyciskanie hantli 3s 8-10powt -a) rozpietki stojac 3s 8-10powt -b) unoszenie w bok 3s 8-10powt -unoszenie w bok na wyciagu 3s 10-20powt -unoszenie na tyl barkow na wyciagu 3s 15 -szrugsy sztangą 4s 6-10powt -szrugsy hantlami z zatrzymaniem 4s 15-30powt http://www.iv.pl/images/02119781049263052220.png 5g Creatine Powder rano 5g Creatine Powder po treningu 2 kaps Power Guarana rano 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula rano 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula wieczorem 3 kaps Taurin rano 26g BCAA Powder po treningu Zmieniony przez - wiktor.grybos w dniu 2014-11-08 23:23:10

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2014 11:22:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś - Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    http://www.iv.pl/images/13933182323966931662.png Niedziela 09.11.2014 http://www.iv.pl/images/74962338179202889744.png 5g Creatine Powder 1. 120g platkow zytnich, 60g Whey C-6, 35g rodzynek 2. 170g piersi, 100g ryzu, 15g oleju lnianego, warzywa 3. 170g piersi, 125g ryzu, 10g oleju lnianego, warzywa 4. 170g piersi, 75g ryzu, 20g oleju lnianego, warzywa Trening 75g cornflakes, 13g BCAA Powder, 5g Creatine Powder Cardio 5. 170g piersi, 150g ryzu, warzywa 6. 50g ryzu, 20g oleju lnianego, 50g Micellar Casein http://www.iv.pl/images/44939516715810933951.png Dwójki+dodatki, lydki, 20 min cardio -uginanie lezac 5s 12powt -uginanie siedzac 5s 15powt -maszyna na przywodziciele 5s 10-15powt -maszyna na posladki 6s 10-20powt -wspiecia na maszynie 4s max -wpiecia stojac 4s max http://www.iv.pl/images/02119781049263052220.png 5g Creatine Powder rano 5g Creatine Powder po treningu 2 kaps Power Guarana rano 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula rano 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula wieczorem 3 kaps Taurin rano 16g BCAA Powder po treningu Zmieniony przez - wiktor.grybos w dniu 2014-11-09 21:01:06

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2014 9:00:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś - Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    http://www.iv.pl/images/13933182323966931662.png Poniedziałek 10.11.2014 http://www.iv.pl/images/74962338179202889744.png 5g Creatine Powder 1. 120g platkow zytnich, 60g Whey C-6, 35g rodzynek 2. 170g piersi, 100g ryzu, 15g oleju lnianego, warzywa 3. 170g piersi, 125g ryzu, 10g oleju lnianego, warzywa 4. 170g piersi, 75g ryzu, 20g oleju lnianego, warzywa Trening 75g cornflakes, 13g BCAA Powder, 5g Creatine Powder Cardio 5. 170g piersi, 150g ryzu, warzywa 6. 50g ryzu, 20g oleju lnianego, 50g Micellar Casein http://www.iv.pl/images/44939516715810933951.png Klatka, triceps, 20 min cardio -wyciskanie plasko na suwnicy 3s+drop -wyciskanie na maszynie do wewnątrz 3s+drop -wyciskanie na maszynie siedzac 3s+drop -rozpietki na bramie 3s -wyciskanie francuskie 3s -maszyna(ruch jak przy dipsach) 3s -prostowanie jednoracz 2s http://www.iv.pl/images/02119781049263052220.png 5g Creatine Powder rano 5g Creatine Powder po treningu 2 kaps Power Guarana rano 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula rano 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula wieczorem 3 kaps Taurin rano 13g BCAA Powder po treningu

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2014 7:00:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś - Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    http://www.iv.pl/images/13933182323966931662.png Sobota 15.11.2014 http://www.iv.pl/images/74962338179202889744.png 5g Creatine Powder 1. 120g platkow zytnich, 60g Whey C-6, 35g rodzynek 2. 170g piersi, 100g ryzu, 15g oleju lnianego, warzywa 3. 170g piersi, 125g ryzu, 10g oleju lnianego, warzywa 4. 170g piersi, 75g ryzu, 20g oleju lnianego, warzywa Trening, 40g carbo 75g cornflakes, 13g BCAA Powder, 5g Creatine Powder, 40g carbo Cardio 5. 170g piersi, 150g ryzu 6. 50g ryzu, 20g oleju lnianego, 50g Micellar Casein Kolejna zmiana w diecie, dodaje 40g carbo podczas treningu. http://www.iv.pl/images/44939516715810933951.png Nogi, lydki, 20 min cardio -półprzysiady na suwnicy Smith’a 5s 10powt -przysiady przednie 3s 10powt -wypychanie nóg leząc(nogi rownolegle, wasko) 4s 10-30powt -wykroki 2s 16, 18powt -wspiecia na lydki 8s 10-15powt http://www.iv.pl/images/02119781049263052220.png 5g Creatine Powder rano 5g Creatine Powder po treningu 2 kaps Power Guarana rano 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula rano 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula wieczorem 3 kaps Taurin rano 13g BCAA Powder po treningu http://www.iv.pl/images/17045569603079882682.png Jedzenie http://iv.pl/images/18028019143638191619.jpg http://iv.pl/images/76994155731409017817.jpg http://iv.pl/images/89638223906318046240.jpg Dziś 220 ale to już było za duzo, chwialo mnie strasznie i plytko %) Od przyszlego tygodnia troche mniej :-) https://www.youtube.com/watch?v=3sd5i9-FEWM Zmieniony przez - wiktor.grybos w dniu 2014-11-15 20:58:56

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2014 8:57:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś - Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    http://www.iv.pl/images/13933182323966931662.png Poniedziałek 24.11.2014 http://www.iv.pl/images/74962338179202889744.png 1. 120g platkow zytnich, 60g Whey C-6, 35g rodzynek 2. 170g piersi, 100g ryzu, 15g oleju lnianego, warzywa 3. 170g piersi, 125g ryzu, 10g oleju lnianego, warzywa 4. 170g piersi, 75g ryzu, 20g oleju lnianego, warzywa Trening, 40g carbo 75g cornflakes, 13g BCAA Powder Cardio 5. 170g piersi, 150g ryzu 6. 50g ryzu, 20g oleju lnianego, 50g Micellar Casein Dieta juz standardowa, wszystko ok. Waga powoli wraca. Teraz beda treningi juz bez kreatyny :-) http://www.iv.pl/images/44939516715810933951.png Plecy, biceps, 20 min cardio -wioslo nachwytem szeroko w mocnym opadzie tułowia 3s -wioslo uchwytem V na wyciagu z zatrzymaniem 3s -przyciaganie wyc nachwytem szeroko, lokcie wysoko z przytrzymaniem 3s -przyciaganie wyc górnego podchwytem 3s -przenoszenie drazka wyc gornego 3s -przyciaganie szeroko nachwytem 3s -uginanie na modlitewniku(maszyna) 3s -uginanie z supinacja 2s -uginanie z wyc gornym 2s http://www.iv.pl/images/02119781049263052220.png 2 kaps Power Guarana rano 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula rano 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula wieczorem 3 kaps Taurin rano 13g BCAA Powder po treningu Zmieniony przez - wiktor.grybos w dniu 2014-11-24 22:59:19

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2014 10:58:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś - Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    http://www.iv.pl/images/13933182323966931662.png 02.12.2014-08.12.2014 Robiłem kurs organizowany przez ECS, prowdził Piotr Głuchowski. Dużo ciekawych rzeczy się dowiedziałem. Przez ten czas odpuściłem treningi bo kurs+dużo nauki na uczelnie i wogóle nie miałem na nic czasu, dlatego też wypisek nie było. W zasadzie i tak nic ciekawego w nich by nie było%) Teraz wracam już do regularnych treningów i mam nadzieje, że z nową wiedzą będzie szło jeszcze lepiej :-) http://www.iv.pl/images/74962338179202889744.png 5g Creatine Powder 1. 120g platkow zytnich, 60g Whey C-6, 35g rodzynek 2. 170g piersi, 100g ryzu, 15g oleju lnianego, warzywa 3. 170g piersi, 125g ryzu, 10g oleju lnianego, warzywa 4. 170g piersi, 75g ryzu, 20g oleju lnianego, warzywa 5. 170g piersi, 150g ryzu, warzywa 6. 50g ryzu, 20g oleju lnianego, 50g Micellar Casein http://www.iv.pl/images/44939516715810933951.png DNT. http://www.iv.pl/images/02119781049263052220.png 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula rano 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula wieczorem http://www.iv.pl/images/17045569603079882682.png Wpadlo kilka niestandardowych posiłków, stek z frytkami, losos i jeszcze byla pizza ale nie mam fotki %-) http://www.iv.pl/images/75426619459028902514.jpg http://www.iv.pl/images/05797423393711202852.jpg http://www.iv.pl/images/38317802379194687313.jpg http://www.iv.pl/images/43340375049165926528.jpg

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/10/2014 1:12:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś - Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    http://www.iv.pl/images/13933182323966931662.png Wtorek 10.12.2014 http://www.iv.pl/images/74962338179202889744.png 1. 120g platkow zytnich, 50g Whey C-6, 40g rodzynek 2. 170g piersi, 100g ryzu, 20g oleju lnianego, warzywa 3. 170g piersi, 125g ryzu, 15g oleju lnianego, warzywa 4. 170g piersi, 75g ryzu, 25g oleju lnianego, warzywa Trening 100g carbo, 13g BCAA Powder Cardio 5. 170g piersi, 150g ryzu 6. 100g platkow owsianych, 25g oleju lnianego, 45g Micellar Casein http://www.iv.pl/images/44939516715810933951.png Biceps, plecy, tył barków, 20 min cardio -uginanie ramion ze sztangą 3s -uginanie na modlitewniku 2s -przyciąganie wyc. górnego podchwytem 3s -wiosłowanie podchwytem 3s -wznosy tułowia 3s -szrugsy hantlami 3s -unoszenie na boki w opadzie 3s http://www.iv.pl/images/02119781049263052220.png 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula rano 1 tab Vitamin A-Z Antioxidant Formula wieczorem 13g BCAA Powder po treningu Kalorie delikatnie idą w góre :-)

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/10/2014 1:21:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Klapki mi spadły - spam vol. pińćset

    Post
    Trening dla początkujących

    białko c-6 wychodzi cenowo jak sfdowskie protein plus

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2012 3:54:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Klapki mi spadły - spam vol. pińćset

    Post
    Trening dla początkujących

    Hitec c-6 niby dobre białko i skład też dobry.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2012 4:31:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Klapki mi spadły - spam vol. pińćset

    Post
    Trening dla początkujących

    c-6 samo wpc albo hi anabol protein tam jest chyba domieszka soi ale tyle co nic, ważne że bez pszenicy a z peka delicous czy jakos tak sie pisze;d

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2012 4:32:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Klapki mi spadły - spam vol. pińćset

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja teraz robię na B, a jak będę mógł to będę chciał też na kat D zrobić i C+E oczywiście też. Jara mnie asfalt\-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2012 8:03:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Klapki mi spadły - spam vol. pińćset

    Post
    Trening dla początkujących

    c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2013 10:49:16 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Jollig

    Post
    Ladies SFD

    Mam jedno bardzo wazne pytanie dotyczace treningu. Jak to jest dawac z siebie zawsze 110% czy jednak odpuszczac sobie czasami i zmniejszyc obciazenie?? Jeśli chcesz zbudować sylwetkę na poziomie zaawansowanym (czyli dużo więcej niż odchudzanie się czy legendarne "ujędrnianie") - zależy. Bo możesz mieć np. ćwiczenie główne, które robisz na maksa, do upadku mięśniowego. Możesz mieć piramidy - zwiększanie ciężaru od minimalnego do maksymalnego w kilku seriach, a następnie zmniejszanie znow do minimalnego. Możesz mieć drop-sety, gdzie najpierw podjeżdżasz pod ciężar duży, a potem zmniejszasz go bardzo i wykonujesz na tym małym ciężarze maksymalną liczbę powtórzeń (do upadku mięśniowego). Możesz mieć rampę, gdzie na każdym trenngu dążysz do ciężaru maksymalnego. Wiele technik. Upadek mięśniowy jest niezwykle ważnym narzędziem w budowaniu sylwetki. Musisz się zastanowić, co jest Twoim celem. Albo siła, albo sylwetka. Bo jak już wspomniałam, sylwetki na poziomie pro/semi-pro (patrz: Anchy czy Ventura) na samych wielostawowcach nie zrobisz - musisz mieć izolacje, zmiany ćwiczeń, intensyfikację, treningi z priorytetami @-) Jeśli chcesz bawić się w siłę, serdecznie polecam trenera mistrzów - Andrzej Wodyn Roszkowski. Trener takich sław jak Daniel Grabowski (MŚ w TS:-D), Kamil Jarota (brąz na MŚ juniorów), Iwona Karwowska (aktualnie srebro na MP). Ich dzienniki znajdziesz na body-factory.pl :-)) Wodyn (znany również jako WÓDZ), jest nie tylko trenerem, ale i genialnym rehabilitantem. Zobacz sobie, jego narzeczona: https://www.youtube.com/watch?v=58S1vuzfryA&feature=youtu.be&a Zaczynała mając problemy z poruszaniem się (wypadek), na jakim jest obecnie etapie to widać :-)) Ponadto Wodyn jest posiadaczem certfikatu P.I.C.P. LEVEL 5 (a w całej Europie posiadają takowy chyba tylko 3 osoby). Kontakt z Wodynem - facebook: https://www.facebook.com/andrzej.w.roszkowski?fref=ts

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 6857 Data: 4/29/2014 7:55:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Spam niedzielny

    Post
    Ladies SFD

    wiedziałam, że wielkość cycków wpływa na sprawy socjalne %-) Kumpel dzwoni i pyta: i co, można już dotknąć żeby sprawdzić jakie to w dotyku jest? Tak? To przyjedziemy dzisiaj z C. na kawę %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2013 1:30:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Spam niedzielny

    Post
    Ladies SFD

    nie wiem jakie masz zalecenia odnośnie kakao ale ja normalnie dodawałam - z tym, ze szukałam dobrej jakości nie jakiś oddtłuszczonych. Z suplementacją jest różnie zazwyczaj suplementuje się cyklicznie czyli 3m-c i przerwa i jak zajdzie potrzeba dalej to dalej cyklami suplementować. Z tym, że można mieć różne zalecenia jak masz zalecenia bo masz problemy zdrowotne to lepiej niech szefostwo się wypowie :-)) Co do witD to nawet w lato można mieć niedobory zwlaszcza jak w PL lato trwa 4 tygodnie i to z przerwami %-) I nie jestem specem dopiero się uczę %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2013 12:30:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Spam niedzielny

    Post
    Ladies SFD

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/197665_522423954487699_1985714230_n.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2013 9:19:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Spam niedzielny

    Post
    Ladies SFD

    czekać tylko na treningowe szpilki http://img.wiocha.pl/images/1/c/1c7d1d7710b08b73c34ec1e9b17e8217.jpg %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2013 8:01:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Spam niedzielny

    Post
    Ladies SFD

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/943038_646310215395865_459694359_n.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2013 3:10:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Spam niedzielny

    Post
    Ladies SFD

    LC to jednak C, czyli węgle a ketoza to zamiana źródła energii z cukru na ciała ketonowe powstałe z tłuszczu, czyli całkowite wyeliminowanie węgli oczywiście z okresowymi ładowaniami. Tak w łopatologicznym skrócie. Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2013-05-10 21:40:35

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2013 9:39:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Spam niedzielny

    Post
    Ladies SFD

    hej, spada ze mnie c.d. :D

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2013 9:57:32 AM Liczba szacunów: 0