SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    No jasne, ja jestem zadowolony xD Pytanie jak zadziała na moje plecy C+nachwyt+inv rows %-)

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2013 10:43:15 AM Liczba szacunów: 0
  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    Mnie to C tam przeraża i słabo mi sie robi jak do niego podchodze ;p hahah

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2013 5:01:50 PM Liczba szacunów: 0
  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    Ja tam lubię C i wszelakie warianty. Dodatkowo jeszcze macham podciąganie po treningu naprzemiennie z inv rows. Kwestia gustu i "przełamania się". Na początku nienawidziłem B/B1/B2 - a teraz? Jak nie spompuję porządnie klaty w dipach to czuję niedosyt :-)

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2013 6:06:17 PM Liczba szacunów: 0
  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    Generalnie to.. przeprowadzam się i muszę ogarnąć czy będę miał gdzie zamontować mój rozporowy drążek. W ogóle to chciałem go zamontować już razem z tymi śrubami, żeby się drugi raz nie spyerdolić, a i ostatnio znów zaczyna tam trzeszczeć i "stękać" :-D Jeśli plan A nie wyjdzie to prawdopodobnie przeniosę się na siłownię i będę robił plan typowego sezonowca ... bez nóg %-) (ew. jakieś uginania i inne izolacje ). Co do kolana.. już wszystko wiem. Czeka mnie przerwa od sw ( akurat wakacje więc luz ). Chondromalacja rzepki tak to się nazywa - w sumie to już sam nie wiem...6 m-cy żyłem w przeświadczeniu że mam rozwaloną łąkotkę i szykowałem się już na operację itp. A tu okazuje się, że to zupełnie co innego. I jak patrzę na to, to w sumie nie wiem czy nie lepiej mieć problem z łąkotką, bo z tym to się można użerać i można tego nie wyleczyć wcale.. Ogółem jakoś w lipcu idę na rezonans na który wybulę ok 400 zł, potem sierpień to już zastrzyki - kolejny 1000. Oprócz planu A i B ( siłka), jest też plan C - tj. kontynuowanie lafaya ( ileś tam obwodów jeszcze ale z obciążeniem w plecaku ) + dokupienie hantli z przyzwoitym obciążeniem i połącznenie jednego z drugim. Ale to w fazie planów, możliwe że nic nie wyjdzie z montowania drążka (fajna, ładna chata więc rozyebać framugi to nie sztuka ) to plan B pójdzie w ruch. :-) To tyle wywodów. Zmieniony przez - oddy w dniu 2013-06-29 11:12:44

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2013 11:09:30 AM Liczba szacunów: 0
  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    To koniec. a) Pawlak ciągle namawia na foty b) Daxim się przyłącza i prosi o...fotkę z twarzą c) Venc zarzuca lenistwo i twierdzi, że mój trening go nie obchodzi. Damn, to dla kogo ja ćwiczę?!

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2013 6:45:34 PM Liczba szacunów: 0
  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    Zaległa z 3.08 obc~9-9,5kg B1: 6x9=54 A5: 6x6=36 A2: 6x7=42 C1: 6x7=42 siady F:- G: 6x8=48 H: 6x8=48 K2: 3x5=15 ( zupełnie inna podpórka - robię to na poręczy, plus krzesło pod nogi. Cholernie ciężko.. %-) ). I z dzisiaj 5.08 obc~9-9,5kg B1: 6x10=60 A5: 6x7=42 A2: 8,8,8,8,8,7=47 C1: 6x8=48 siady F:- G: 6x9=54 H: 6x9=54 K2: 3x6=18 Trening całkiem spoko, pomimo upału. Pierwsze spadki w A2, w C już ciężko. Teraz muszę lecieć, potem coś więcej może naskrobię ;-)

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/5/2013 4:13:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    o, znalazłam, too to :-D http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c0/Phosphatidylcholine.png/280px-Phosphatidylcholine.png I już wszystko wiem :-D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/10/2013 8:31:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    Oku, no coś w Tych Twoich wymiarach ruszyło :-D POapcz, popacz. Burpee klaśnij nad głową, w mountain c poślady niżej, jak w pompce.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2013 8:52:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    Oku, no coś w Tych Twoich wymiarach ruszyło :-D POapcz, popacz. Burpee klaśnij nad głową, w mountain c poślady niżej, jak w pompce. };-) też się cieszę! mam brzuch jakiś lepszy... tylko te foty dołują ^^" no i teraz 4 dni na wyjeździeeee będą @-|

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2013 8:53:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    ja sie uczylam 1 m-c, a potem juz z górki :-D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2013 4:28:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    mozna kupic zmielone mieso z łopatki czy innego kawałak krowy (chociaz ja wole indyka, bo tłuszczu ma mniej) podsmazyc na patelni, dodac ulubione warzywa (cukinia, brokuly, cebula, pomidory, papryka itp), a jak malo to mozna podsypac soczewica, dolac c iut wody, dusic az soczewica bedzie gotowa i wcinac :-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2013 9:46:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    Ja nie czaje tych rozmiarówek do biustonoszy.... Bo jak mam pod biustem 73, to rozmiar stanika 70. W biuście mam 80. Różnica 10 cm. Więc nijak nie wychodzi miska większa niż "A". A noszę C. Bo z B już mi się wylewa... %-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2013 9:59:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Kompletna suplementacja - prosba o pomoc.

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    co do dawek to wszystko uzaleznione od diety... (moglbys wrzucic kilka fotek skoro taki suchy jestes i wogole tluszczu nie lapiesz) co do supli to napewno : bialko whey c-6 aminokwasy calodzienne ultra amino 5100 l-glutamina bcaa powder odzywka pol na pol hi anabol gain zeby poprawic bilans kaloryczny kwasy tluszczczowe omega 3 witaminy a-z kreatyna polecam jakis stack dobry i np na dni nie treningowe i po treningu hyperfusion weglowodany po treningu carbo pur lub parbo plus cos takiego na szybklo pisalem wiec mam nadzieje ze o niczym nie zapomnialem ale masz wszystko

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1107 Data: 12/3/2012 6:05:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam będę zagladał bo na pewno bedzie ciekawie. Pierwszy ......e jednak nie :D Zawsze konkretne treningi, fajna miska i nabity dzik na foto :-) Będę śledził! Bydle :P Dzięki chłopy };-) Wypiska wczorajsza: Dieta I-40 gram whey + 10 gram oleju kokosowego Trening II-100 gram skrobi kukurydzianej + banan + 100 ml mleka bez laktozy + woda + 40 gram wpc III-250 gram wołowiny + warzywa + 100 gram płatków owsianych IV-200 gram filet z kurczaka + warzywa + 100 gram płatków owsianych V-J/W Interwały VI- cheat foto : SFD/Images/2015/7/24/4238b1a2d8ef4e428d47dd6200258e0e.jpg SFD/Images/2015/7/24/b77329b287c44f8bb28f9f83b7018e70.jpg Suplementy Gliceryna : 10 ml przed treningiem i 10 ml na noc Wit.C: 2 gram na noc Wpc I i II posiłek DiabetoStrong 2 tabl do posiłkju nr.II VI-2 tabl TRENING Nogi Obwód nr.I I.Przysiad ATG-6powt 165kg/160kg/155kg/150kg II.Wykroki z hantlami na barkach , wykrok na podwyższenie (steper)-12 powt (na nogę) 20kg/20kg/20kg/18kg III.Prostowanie nóg siedząc-25 powt x/x/x/x Obwód nr.II I.Uginanie nóg leżąc-6powt 70kg/70kg/65kg/65kg II.Rumuński martwy ciąg-12powt 110kg/110kg/105kg/105kg III.Prostowanie na ławeczce rzymskiej-25powt x/x/x/ * I ćwiczenie faza negatywna 4s, faza ekscentryczna 2s *II ćwiczenie faza negatywna 2s, faza ekscentryczna 2s *III ćwiczenia faza negatywna 1s, faza ekscentryczna 1s *Pomiędzy ćwiczeniami 10s przerwy. *Po jednym obwodzie 2 minuty przerwy . Komentarz: Dobrze się ćwiczyło , musiałem się przestawić na trening o 7 rano. Plusem jest że mam takiego podopiecznego że mu nie daje rady także motywacja jest.

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/9/2014 3:41:41 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra Wypiska : Wtorek Trening ( 09.12.2014) Barki-Triceps_Biceps Wyciskanie hantli siedząc 42kg/40kg/38kg/36kg Unoszenia hantli na boki stojąc(najpierw łopatki do tyłu i spięcie kapturów) 14k/14kg/12kg/12kg Unoszenia linkami wyciąg dolny xkg/xkg/xkg/xkg 4 obwody Wyciskanie wąski chwytem sztangi ławka płaska FAT GRIPZ - 112,5kg/110kg/107,5kg/100kg Francuz hantlami ławka skośna 45% 14kg/14kg/14kg/12kg Ściąganie linek na wyciągu górnym xkg/xkg/xkg/xkg 4 obwody Uginanie hantlami chwyt młotkowy ławka skośna 45% 22kg/22kg/20kg/20kg Uginanie hantli o kolano w opadzie FAT GRIPZ 14kg/14kg/14kg/12kg Uginanie ramion sznurem wyciąg dolny xkg/xkg/xkg/xkg 4 obwody 3x8 powt rotacja zewnętrzne 3x1minuta 20kg/15/10kg PLANK Węgle tlyko po treningu ŚRODA OFF Dzisiejsza: Trening: Poranny Wyciskanie hantli na górnym skosie 45% 42kg/42kg/40kg/38kg Wyciskanie sztangi na górnym skosie FAT GRIPZ 85kg/80kg/75kg/70kg Rozpietki na górnym skosie 30% 14kg/14kg/14kg/12kg/ 4 obwody Podciaganie się na drążku różne chwyty cc+15kg/cc+15kg/cc+10kg/cc+10kg Wiosłowanie sztangi nachwyt 120kg/120kg/120kg/120kg Wiosłowanie linką xkg/xkg/xkg/xkg 4obwody Wieczorny 10x 3 powt zarzut na podsiad 80kg high pull 60kg 5x5 przysiady dynaminczne 80kg 5x5 Interwał ( wyłączona bierznia 10s napędzanie 10s wolne chodzenie x 6 ) Dieta: 45 gram whey + 10 gram masła Trening 100 gram skrobii kukurydzianej + banan+ 40 gram whey Pączek 200 gram ryby warzywa + kawałek seromakowca 250 gram fileta z kurczaka + warzywa J/W Trening 50 gram płatków owsianych + 50 gram płatków jaglanych + banan + 50 gram whey Suplementacja: Gliceryna : 10 ml przed treningiem i 10 ml na noc Wit.C: 2 gram na noc Wpc I i II posiłek DiabetoStrong 2 tabl do posiłkju nr.II i V DAA 3 gram na noc NA pytania jutro rano odpowiem padam dziś . SFD/Images/2015/7/24/28e7402b782f4056915c72894b1c78fc.jpg Sernik w 5 minut często go robię dużo białka mało węgli średnio tłuszczu idealny na przekąskę . SFD/Images/2015/7/24/117d2ba076d1411e9d60178e2e9710a6.jpg Lody z tutti serek 0% i próbka wpc z UNS SFD/Images/2015/7/24/d84ecd12ae5140938a1041f986ada1c8.jpg Tutaj sernik z polewą z białka SFD .

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2014 11:04:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    https://www.youtube.com/watch?v=fFbdynWJT28&feature=youtu.be Moja suplementacja : DAA 3 gram na noc Wit.C 1-3 gram na noc Gliceryna 10ml rano / przedtreningiem/na noc Norvaline przed treningiem Kreatyna 5 gram po treningu Green superfood do śniadania miarka Probiotyki 1 kaps na noc Whey 40 gram rano (czasem śniadanie jako białko to whey) i 40 gram po treningu http://images70.fotosik.pl/498/c4b8b577f5959376med.jpg Szamka: Przez 2 tygodnie postaram się lecieć na minimalnej ilości węgli a potem będę dokładał powoli : http://images69.fotosik.pl/499/468122d69634bd62med.jpg http://images68.fotosik.pl/498/0c577ba1ff97eb78med.jpg http://images70.fotosik.pl/498/5e2a02e60c02510fmed.jpg

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2015 12:55:33 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A-1. wyciskanie hantli nad głowę 8 powtórzeń , Serie: 1-30kg zaliczona 2-30kg zaliczona 3-30kgzaliczona 4-30kg zaliczone -10 sek przerwy A-2. podciąganie na drążku podchwytem z ciężarem 8 powtórzeń Serie: 1-zaliczona +27,5kg 2-zaliczona + 17,5kg 3-zaliczone + 12,5kg 4-zaliczone + 5kg -10 sek przerwy https://www.youtube.com/watch?v=N3XlJbLrL10&feature=youtu.be A-3. Przysiad ATG z podwójnym dnem 8powt Serie: Serie: 1-zaliczona 187,5kg 2-zaliczona 167,5kg 3-zaliczona 157,5kg 4-zaliczona 150kg Lekko... -10 sek przerwy A-4.Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 8 powt Serie: 1-zaliczona 105kg 2-zaliczona 105kg 3-zaliczone 100kg 4-zaliczone 95kg - 120 sek przerwy Dieta: - wpc SFD 50 gram + masło 14 gram trening poranny Rwanie siłowe 70kg 8 serii po 3 powt przysiady 5x5 90kg - 45 gram izolatu SFD + banan -150 gram twaróg półtłusty + 70 gram płatków jaglanych + miarka wpc SFD + 30 gram orzechów włoskich - 250 gram łososia + warzywa -200 gram dorsza + warzywa + z 50 gram ryżu Trening wieczorny - 80 gram kleik ryżowy + 50 gram izolatu + 100 gram truskawek + kakao -250 gram dorsza + 100 gram kaszy gryczanej + warzywa SUple -WPC I posiłek + po treningu -gliceryna : 10ml rano 10ml przed treningiem/ 10 ml na noc -1/3 gram wit.C na noc PS: zdałem indeks więc już luzik jest trochę czasu :)

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/13/2015 10:02:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ]A-1. wyciskanie hantli nad głowę 8 powtórzeń , Serie: 1-30kg zaliczona 2-30kg zaliczona 3-30kgzaliczona 4-30kg zaliczone -10 sek przerwy A-2. podciąganie na drążku podchwytem z ciężarem 8 powtórzeń Serie: 1-zaliczona +25kg 2-zaliczona + 15kg 3-zaliczone + 10kg 4-zaliczone + 5kg -10 sek przerwy https://www.youtube.com/watch?v=8ck7A1qImI0 A-3. Przysiad ATG z podwójnym dnem 8powt Serie: 1-zaliczona 190kg REKORD 2-zaliczona 170kg 3-zaliczona 160kg 4-zaliczona 150kg Lekko... -10 sek przerwy A-4.Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 8 powt Serie: 1-zaliczona 105kg 2-zaliczona 100kg 3-zaliczone 95kg 4-zaliczone 92,5kg - 120 sek przerwy Dieta: -- wpc SFD 50 gram + masło 14 gram trening poranny Przysiady rampa po 3 powt z pauzą na dole do 190kg Rwanie siłowe lekko 60kg 5x5 -150 gram twaróg półtłusty + 120 gram płatków jaglanych + miarka wpc SFD + 30 gram orzechów włoskich - 150 gram łososia + 3 jajka+ warzywa -200filet z kurczaka + x gra wątróbki + 400 gram ziemniaków + buraczki Trening wieczorny - 80 gram kleik ryżowy + 50 gram izolatu + 100 gram truskawek + kakao -200 gram twarogu półtłustego + 30 gram wpc + 100 gram płatków owsianych + pare łyżeczek dżemu + 30 gram nerkowców Suplementacja: Gliceryna 10 ml rano + przed treningiem wieczornym + na noc Witamina C 3 gram na noc Melatonina 3mg na noc WPC i Izolat według diety Kofeina przed treningiem 300mg Więcej grzechów nie pamiętam Komentarz: Siła jak widać idzie , jest dobrze waga oscyluje 107-109kg . Co do startów nie wiadomo jeszcze nie mam z kim trenować i tutaj jest problem..... Od jutra już zdjęcia jedzenia :-)

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/16/2015 10:41:24 PM Liczba szacunów: 0
  • siemka ;-) %-) http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/575499_429633013777444_1522406814_n.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2013 8:40:58 PM Liczba szacunów: 0
  • żeby bana wyłapać? %-) http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/486902_198668810242563_1415205964_n.jpg http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/418020_194438887332222_2100844173_n.jpg Zmieniony przez - PK_Kaczor w dniu 2013-02-08 17:13:42

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/8/2013 5:12:16 PM Liczba szacunów: 0