SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Mam problem na osiedlu/w szkole - pisać tylko tu! vol. 2

    Post
    Sztuki Walki

    A ja mam taki problem, bo: Mam dziewczynę, która ma dwie przyjaciolki. Nie uklada nam sie ostatnio, a one ciagle ze sobą gadają i doradzają jej. Przez to, że sie ciagle ich zdaniem sugeruje, a moim nie, to jest powodem ciągłych kłótni. Powiedziałem jej, że albo zacznie sugerować się też moim zdaniem, a nie kiwa głową jak jej coś mówie, a i tak idzie do nich i robi tak jak jej koleżanki radzą. No i pewnego dnia idę do szkoły, a tu wyskakuje chłopak jednej z jej przyjaciółek. Wyskakuje do mnie z tekstem, że chce wiedzieć wszystko o co chodzi między mną a moją dziewczyną, albo stanie mi się krzywda. Powiedziałem mu delikatnie, że jemu sie stanie krzywda jak się będzie wpie*dalał w życie innych. Gość mnie psiknął gazem i zaczął kopać jak dziwke. Mam poobijane żebra, ale dowiedziałem się, gdzie ten gość mieszka. Zlałbym go jak burą s*kę za to, ale powiedziałem swojej dziewczynie o tym, że nasyłają jej kolezanki na mnie swoich chlopakow to powiedziala, ze nic o tym nie wiedziala. Zapytalem czy cos z tym zrobi, czy ja mam cos z tym zrobic. Powiedziala, ze pogada sralalala, mija 3ci dzien i sie nie odzywa, a nawet przepraszam nie uslyszalem od ich kolezanek. Mam dokladny adres tego goscia bo jeden z moich ziomkow mieszka w tamtych okolicach. To nie forum milosne i wiem o tym, ale co wy zrobilibyscie na moim miejscu? Dodam, ze mam stanowcza przewage bo to jakis szczurek, całe życie jara i nic ze sobą nie robi. Ja cwiczylem sw na tyle dlugo, ze jestem siebie pewien, ale to nie problem w tym, a w tym czy isc do jej kolezanek i powiedziec to samo co temu typowi, czy lepiej do niego i obic mu ryja? co radzicie? W sumie czuje sie poniżony i wlałbym mu, ale z drugiej strony już i tak wygrałem przez to, że sam mnie zaczepił, a jedyne co miał do zasugerowania to mocne słowa i gaz w kieszeni. Zachowanie godne c*py Zmieniony przez - faint220 w dniu 2014-01-16 13:21:47 Zmieniony przez - faint220 w dniu 2014-01-16 13:25:11 Wyślij scenariusz do "Trudne sprawy". Otrzymasz pieniążki, może nawet zagrasz główną rolę w tym odcinku. Dziewczyna zobaczy Cie w tv i odezwie się do Ciebie, a jej koleżanki będą Cie błagać o autograf.

    Odpowiedzi: 610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2014 2:51:15 PM Liczba szacunów: 0
  • He Got Game aka HGG - Méthode de musculation/#Dziennik#

    Post
    Trening w domu

    "C" ładnie Ci wyszło.

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10673 Data: 1/19/2012 1:14:01 PM Liczba szacunów: 0
  • He Got Game aka HGG - Méthode de musculation/#Dziennik#

    Post
    Trening w domu

    Dzięki :-P ciekaw jestem jak po 2-3 miechach, sprawdzę swoje podciąganie w C i ile wynik wyniesie ;-D Nom bo zmęczyły mnie te 4 dni pod rząd bez kitu : O Od przyszłego tygodnia treningi 3x w tygodniu + 3 serie do każdego z ćwiczeń :-))

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10673 Data: 1/27/2012 10:11:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Przedtreningowka co sadzicie o jej skladzie?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dextrozer ja wlasnie mam noxi pro:) ok wiec koniec zgadywania jak sie domyslaliscie sklad podany powyzej jest to od Burneika Sports i cena jest KPINA ja rozumiem ze to business ale ja sie na to nie godze i bede wytykac takie wynalazki Oczywiscie sklad jest ok, co z tego jak za ta cene mamy az DWA czesto lepsze suple Ja przed kazdym zakupem czytam to i pare anglojezycznych forow:)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 18540 Data: 8/26/2012 9:14:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Aktualna forma 91kg

    Post
    Galeria Zdjęć

    y.e.b.u.c.k.o SOG

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2005 3:16:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Aktualna forma 91kg

    Post
    Galeria Zdjęć

    Z.a.j.e.b.i.ś.c.i.e-powodzenia na turnieju

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2005 11:08:51 PM Liczba szacunów: 0
  • ocenic mój trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    plan na mase bez brzucha a: klata,barki(przod,bok),triceps b: plecy,tył barków,biceps,przedramiona c: nogi,grzbiet

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2044 Data: 5/4/2007 9:05:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Międzynarodowe Mistrzostwa Polski w Kulturystyce i Fitness - BRODNICA 2013

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Multum fot z wyprawy Mastiego: http://www.sfd.pl/Mi%C4%99dzynarodowe_Mistrzostwa_Polski_federacji_NAC__Brodnica_2013-t978215-s7.html https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1479408_10201880605554972_1721860936_n.jpg Zmieniony przez - Bull w dniu 2013-11-25 21:31:45

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 4893 Data: 11/25/2013 9:31:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie - zero efektów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tu jest trochę o akumulacji kolagenu w ścięgnach i wiązadłach pod wpływem naprężeń mechanicznych: Skeletal structural adaptations to mechanical usage (SATMU): 4. Mechanical influences on intact fibrous tissues. Anat Rec. 1990; 226(4):433-9 (ISSN: 0003-276X) Frost HM Department of Orthopaedic Surgery, Southern Colorado Clinic, P.C., Pueblo 81004. This paper proposes that the growth in length of living fibrous tissue structures (tendon, ligament, fascia) responds primarily to circulating systemic rather than mechanical factors. However, growth of the thickness of those structures responds primarily to their mechanical tension loads in the special sense that, when the tissue's typical peak mechanical strains exceed a threshold value, its cells begin to add new collagen to increase its thickness, strength, and tension stiffness. When subsequent peak strains reduce to the threshold value, then further additions of collagen stop. That process defines mechanically controlled modeling of fibrous tissues. The collagen in these tissues can also develop mechanical microdamage (MDx) under repeated tension load-deload cycles. Special maintenance mechanisms normally repair that MDx to prevent accumulations that would threaten structural integrity. As a result, spontaneous complete ruptures of these structures can happen when MDx production exceeds its repair. These maintenance mechanisms also prevent gradual stretching under continuous tension loads, a process the author suggests calling creep compensation. When the creep compensation mechanism becomes incompetent, structures can stretch under continuous loads; when it becomes overactive, contractures can occur.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 5367 Data: 1/27/2010 1:26:48 PM Liczba szacunów: 0
  • KOMU ZALEŻY NA ROZWOJU SFD

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    "Cwicze z przerwami okolo kilku lat. Nie jestem nowicjuszem ani jakims profkiem, tak po srodku. Wiek 26, waga 95. Bralem kiedys wczesniej omke po kilka paczek 3-5. Zawsze bez odbloka. Teraz mieszkam w Londynie i po prostu nie ma jak zalatwic czegos. Omek mam jeszcze z Polski,ale nie zalatwilem sobie czegos na odblok." (c) slawle wiec przestan czarowac.Wez toy toya i iddzie doradzac bo forum bez was upadnie

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2007 5:22:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Piłkarze - sprinterzy!

    Post
    Piłka Nożna

    Jeleń, Eto'o, Henry, Martins, A. Lennon, Messi, C. Ronaldo

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 10342 Data: 12/27/2008 4:28:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Piłkarze - sprinterzy!

    Post
    Piłka Nożna

    Jak dla mnie najszybsi są: C.Ronaldo, Messi, Lennon, Kaka, Walcott, Agbonlahor. PS. Roberto Carlos Jest szybki??? http://pl.youtube.com/watch?v=QBoWBCaJmBo&feature=related

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 10342 Data: 12/30/2008 7:41:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Piłkarze - sprinterzy!

    Post
    Piłka Nożna

    C. Ronaldo, Walcott, Lennon Messi szybki? ->

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 10342 Data: 12/30/2008 10:18:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Piłkarze - sprinterzy!

    Post
    Piłka Nożna

    Martins,C.Ronaldo :) oczywsste :)

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 10342 Data: 12/31/2008 8:30:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Spamerka DT

    Post
    Ladies SFD

    trening: A. Martwy ciąg sumo 6x 4-6 60kg/ 60kg/ 65kg/ 65kg/ 65kgx5/ 70kgx4 B. Przysiad bułgarski 4x 6-8 5kgx 8/8/6/6 C.Obwodowo (docelowo 6-8 obwodów): 4x: 1. Push-back push-ups 30 sekund https://www.youtube.com/watch?v=neypL5llLxY 2. Przysiad przedni ze sztangą 30 sekund 20kg 3. Landmine rotations 30 sekund https://www.youtube.com/watch?v=nk7RksvqGQs 4. Przysiad z wyskokiem 90 sekund Bardzo fajny trening :-)) Kondycja w lesie, to obwody bardzo słabo, od 3 już nawet nie liczyłam ani czasu ani powtórzeń, robiłam po prostu do upadku %-) Będę co tydzień dodawać jeden obwód aż dojdę do 8 \-) MC sumo bardzo fajnie, wieki już nie robiłam, a dobrze wchodzi w pośladki. Bułgary z obciążeniem - ambitnie /-)_ ostatnia seria już cc i bardzo na raty. miska: + chleb z pasztetem domowy, jaja, trochę ugotowanej karkówki + omlet z pomarańczą + banan + rosół z piersią z kurczaka i udkiem z kurczaka

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4822 Data: 4/7/2015 7:32:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Spamerka DT

    Post
    Ladies SFD

    trening: A. Podciąganie nachwytem + podciąganie z gumą 6x 4-6 5/ 4+2/ 4+2/ 3+3/ 3+3/ 3+3 B. Wiosło hantlem 4x 4-6 20kg/ 22,5kg/ 22,5kg/ 25kgx4 C. Obwodowo: 6x: 1. Inverted rows 2. Zercher squat 20kg https://www.youtube.com/watch?v=uVecuIeqtoQ 3. Stability ball knee tucks 4. Skakanka + 15 minut bieżnia Te obwody łatwiejsze, więc udało się zrobić aż 6. Cały trening pompa, plecy aż pulsowały /-)_ Zerchery bardzo fajne, podobne do przedniego, ale jednak ciężar jakby mniej na czwórki a bardziej na dwójki i pośladki, a i brzuch dostał bardzo w kość. Obwody robię jednak trochę inaczej niż w założeniach treningowych, robię po około 15 powtórzeń, nie patrze na te 30 sekund, bo nie lubię i nie mam jak ćwiczyć ze stoperem ;-) Trzymam się jednak zasady: 3 ćwiczenia w obwodach ciężko, jeśli trzeba chwila przerwy między poszczególnymi ćwiczeniami, cardio na maxa, jeden obwód zajmuje około 5-6 minut, więc wychodzi podobnie. miska: + chleb z pasztetem + dwa kawałki ciasta buraczanego + pomarańcza + indyk, ziemniaki, szpinak, jaja sadzone

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4822 Data: 4/9/2015 10:39:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Spamerka DT

    Post
    Ladies SFD

    Bo ja bym mogła ćwiczyć tylko nogi i plecy, na zmianę \-) ale tym razem spróbuje tak: Dzień 1 A. Goblet 3x25 B. Przysiad 5x 6-8 C1. Przysiad 4x6-8; 6010 C2. Przysiad z wyskokiem 4xmax D. Mostek biodrowy 4x 15 E1. RDL 4x 6-8 E2. Uginanie nóg 4x10-12 + 2x dropset Dzień 2 A. Wyciskanie hantli stojąc 1x50 B1. Arnoldki 4x6-8 B2. Unoszenie hantli w opadzie tułowia 4x10-12 C. Pompki na poręczach 4xmax D. Wiosło sztangą 4x 6-8; 2sek przytrzymanie E1. Uginanie ramion ze sztangą stojąc 4x8-10 E2. Wyciskanie francuskie 4x8-10 Dzień 3 Obwodowo: I 3x: 1A. Podciąganie z gumą max 1B. Przyciąganie drążka wyciągu dolnego x 15 +2x drop 2A. Pompki 2B. Rozpiętki w bramie x15 + 2xdrop II 3x: 1A. Wyciskanie sztangielek siedząc x5 1B. Wznosy przodem x15 1C. Wznosy bokiem x25 2A. Wyciskanie wąsko x5 2B. Pompki odwrotne na piłce x15 2C. Prostowanie ramion na wyciągu x25 3A. Uginanie ramion młotkowe x5 3B. Uginanie sztangi łamanej x15 3C. Uginanie ramion na wyciągu x25 + cardio ze 2-3x w tygodniu :-))

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4822 Data: 5/21/2015 11:14:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Spamerka DT

    Post
    Ladies SFD

    27.05 DNT dieta + ryż z masłem + kromka chleba z masłem, dwie łyżki ziemniaków + banan, kefir + krem z marchewki z olejem kokosowym i koperkiem Dopadła mnie jakaś niestrawność, więc darowałam sobie jedzenie jak zazwyczaj. Kaloryczność wyszła podobna mimo, że białka tyle co wcale, to sporo tłuszczu. 28.05 rano: orbitrek 35 minut popołudniu: Dzień 2 A. Wyciskanie hantli siedząc 1x50 3kg x 50 B1. Arnoldki 4x6-8 7,5kg/ 9kg/ 9kgx6/ 10kgx5 7,5kg/ 8kgx 8/ 8/ 7 B2. Unoszenie hantli w opadzie tułowia 4x10-12 2,5kg + składanka na barki do upadku C. Pompki na poręczach 4xmax 11/ 11/ 10/ 9 11/ 10/ 10/ 9 D. Wiosło sztangą 4x 6-8; 2sek przytrzymanie 33,5kg x 8/ 6/ 6/ 5 30kg x 8/ 7/ 6/ 6 D2. Podciąganie podchwyt 4xmax 8/ 5 / 4 / 4 8/ 6/ 4+2/ 4+1 E1. Uginanie ramion ze sztangą stojąc 4x8-10 13kg/ 13kg/ 13kgx7/ 11,5kgx8 13kg x 10/ 8/ 7/ 7 E2. Wyciskanie francuskie oburącz 4x8-10 9kg/ 10kg/ 10kgx8/ 10kgx7 7,5kg/ 9kgx 10/ 8/ 7 + jeżyki 3x12 25kg/ 30kg/ 30kg Dobry trening, wszędzie na plus. Podciągania wyglądają na słabe, ale robiłam opuszczanie na dobicie po 3-5 powtórzeń na serię. Biceps też zrzucałam ciężar ze sztangi i machałam do upadku. Jeżyki też lepiej, może w końcu nauczę się je robić poprawnie %-) dieta + kawa z masłem i olejem kokosowym + placek jaglany z morelą i bananem + banan, kromka chleba z masłem, kawałek sera, ryż z indykiem ajwarem i warzywami + indyk z ryżem i warzywami po treningu włączył mi się tryb odkurzacz, stąd powpadały dziwne rzeczy, ale ten ryż tak długo się gotował... ;-)

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4822 Data: 5/28/2015 6:40:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Spamerka DT

    Post
    Ladies SFD

    09.06 rano: 35 minut bieżnia PW popołudniu: Dzień 2 A. Wyciskanie hantli siedząc 1x50 3kg x 50 B1. Arnoldki 4x6-8 - wyciskanie żołnierskie 4x8-10 23,5kg/ 23,5kg/ 26kg/ 26kgx7 8kg/ 9kg/ 9kg/ 9kg/ 9kgx5 \-) 7,5kg/ 9kg/ 9kgx6/ 10kgx5 B2. Unoszenie hantli w opadzie tułowia 4x10-12 3kg 3kg 2,5kg + składanka na barki do upadku C. Pompki na poręczach 4xmax 11/ 10/ 9/ 9 12/ 11/ 10/ 10 11/ 11/ 10/ 9 D. Wiosło sztangą 4x 6-8; 2sek przytrzymanie ----Wiosło jednorącz 4x6-8 17,5kg x 8/8/7/6 33,5kg x 8/ 7/ 6/ 6 33,5kg x 8/ 6/ 6/ 5 D2. Podciąganie podchwyt 4xmax 6/ 5/ 4/ 3 8/ 6/ 4/ 3 8/ 5 / 4 / 4 E1. Uginanie ramion ze sztangą stojąc 4x8-10 13kgx 12/ 11/ 10/ 8 13kg/ 13kg/ 13kgx8/ 13kgx5 13kg/ 13kg/ 13kgx7/ 11,5kgx8 E2. Wyciskanie francuskie oburącz 4x8-10 10kgx 10/ 9/ 7/ 7 9kg/ 10kg/ 10kgx8/ 10kgx7 7,5kg/ 9kgx 10/ 8/ 7 + jeżyki 3x12 25kg Nie wiem jak skomentować - najwidoczniej razem z wagą spada siła, bo naprawdę wszystko było bardzo ciężkie i resztkami sił @-) Zmiany stąd, że musiałam się dostosować, raz brak wolnej ławki, raz brak wolnego gryfu. Treningi przeważnie przed pracą, więc nie mam czasu czekać na swoją kolej. Najbardziej dziwią mnie podciągania, zamiast coraz lepiej jest gorzej, a przecież mniej ciężaru do dźwigania %-) dieta + kawa z masłem i olejem kokosowym + placek jaglany z truskawkami, sok pomidorowy + truskawki, roladki z mozzarellą ze schabu, ziemniaki, sok pomidorowy 10.06 trening: był \-) spompowałam przed wyjazdem klatę, plecy, bareczki i dupkę, co by dobrze wyglądać przy Ev %-) trening po swojemu, obwodowy, liczba powtórzeń ok 12-15, dropsety. Było podciąganie, przyciąganie drążka, WL, rozpiętki, wyciskanie stojąc, wznosy bokiem, RDL i wznosy bioder. Po treningu PW 30 minut :-)) dieta + jajecznica, chleb ze schabem, truskawki, banan + krem z marchewki na bulionie drobiowym ze śmietaną 12% + indyk w sosie musztardowo-chrzanowym z koperkiem, ryż, sok pomidorowy

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4822 Data: 6/11/2015 11:26:04 AM Liczba szacunów: 1
  • UFC Fight Night 76: Holohan vs. Smolka

    Post
    Scena MMA i K-1

    i ch** Rothwell usunięty z rozpiski.. dziwne, jestem pewien, że taki Lewis wziąłby walkę, na pewno ktoś (nie mówię o najgorszych po porażkach), rozumiem, że Arlovski nie ryzykowałby czy nie chcieliby innego ciężkiego z nadchodzących walk usuwać czy np. Spong nie mógł, ale oprócz Lewisa są inne opcje, może Mir chciałby w short notice się odbudować (spróbować), rewanż z Nelsonem (zawsze się sprzeda), rewanż z Velasquezem (k***a niech Cain do ch**a udowodni nie tylko, że na rewanż zasługuje, ale że będzie aktywny), Barnett, Rosholt, Magomedov.. opcje są pytanie czy a) UFC chciało zestawiać Rothwella z nonamem i czy Rothwell chciałby ryzykować b) czy było mocne zastępstwo w zanadrzu c) co to za kontuzja Miocica, bo może za pare miesięcy ta walka się odbędzie

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 6076 Data: 10/15/2015 6:51:04 PM Liczba szacunów: 0