SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Witamy w nowym dziale %-)

    Post
    Po 35 roku życia

    goracoco dzien ok30-32°C,ale powolutku do przodu cora sie zdrowo chowa? pozdro

    Odpowiedzi: 1240 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/16/2011 8:19:32 PM Liczba szacunów: 0
  • h.u.j sie pisze tak c.h.u.j

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2006 9:05:12 AM Liczba szacunów: 0
  • (c)h u j z tym jak to sie pisze

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2006 5:28:27 PM Liczba szacunów: 0
  • .: Ja chce sie bić :( :.

    Post
    Scena MMA i K-1

    boks?! -_-U... n/c Knife...grr! Ale wiesz, polonez i mercedes to tez samochód. To tak jakbys powiedział "chodze na kurs tańca", to ktos kto tego słucha to by pomyślał ze tańczysz jakies kurde polki, walce a to sie okazuje ze ty sie uczysz break'a :] Wiec jak ktos mów ze to klub Dżudżitzu, a sie g**** na tym zna to nie jeseś pewnie czy chodzi mu o Ju-jitsu czy moze BraZiliaN JuJitsu...nazwy sa podobne...aaaa!

    Odpowiedzi: 192 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/18/2004 4:04:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Powrot do formy i rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    AEROBY Po kazdym treningu silowym zamierzam wlaczyc trening kardio od 20 minut (minimum) do 1h (maximum) roznej czestotliwosci i w zaleznosci od tego jak bede sie czul po treningu z obciazeniem. W sklad wchodzi: a) bieg interwalowy b) elipsa ( przy wiekszym zmieczeniu treningiem silowym) c) spinning (raz w tygodniu)

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 6117 Data: 9/2/2011 8:32:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Powrot do formy i rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    widze ze kazdego lapie przezembienie :( ja polecam ladowanie witaminami C (jadlem ich okolo 10 na dzien- pomysl Shitmana xD) w dodatku obniza kortyzol :PP

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 6117 Data: 9/19/2011 7:26:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Powrot do formy i rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening 17.10.2011 Klatka: Superseria A 1aWyciskanie na plaskiej *20(60) 5(80)/3(85)/3(95)3(95)/3(95) 2aRozpietki na l. plaskiej 12(16)/12(16)/12(16)/12(16) Superseria B 1b. Wyciskanie na skosie ( maszyna) 5(90)/3(100)/3(100)/3(100)/3(90) 2b. Rozpietki na skosie 12(14)/12(14)/12(14)/12(14) Brzuch: Spiecia na maszynie 20/20/20/20 Twister 25/25/25/25 Trening 18.10.2011 Plecy Superseria A 1a Pulldown na maszynie hammer 5(100)/3(110)/3(120)/3(120)/3(120) 2a.Wisolowanie w opadzie 13(70)/12(70)/11(70)/11(70)/8(70) Superseria B 1b Wioslowanie sztangielka w opadzie 5(36)/3(38)/3(38)/2(40)/2(40) 2b. Wioslowanie na maszynie podchwytem 12(80)/12(80)/12(80)/12(80)/12(80) Superseria C 1c Sciaganie V uchwytu do klatki 13(57)/12(57)/12(57)/9(67) 2c Martwy ciag 12(100)/12(100)/10(100)/8(100) Seria pojedyncza 1.Przenoszenie sztangielki lezac 15(22)/15(22)/15(22)/15(22) Trening wyczerpujacy na maksa. Dalem z siebie wszystko. Gardlo boli od tego calego wrzeszczenia. Myslame ze sie zesram (serio) %-) Zmieniony przez - LEZARD w dniu 2011-10-18 19:14:05

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 6117 Data: 10/18/2011 7:11:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Tłuszczyk na brzuszku, a masa w miejscu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trening mam już ułożony. Ellis-"Jesz więcej kalorii niż spalasz tyjesz. Jesz dużo więcej kalorii niż spalasz bardziej tyjesz. Jesz niewiele więcej kalorii niż spalasz mniej tyjesz" - to jest oczywiste tylko trudno mi określić ile tak naprawdę kalorii spalam, wiem że trzeba to metodą prób i błędów dokładnie określić. Moja dieta po drobnych poprawkach, w dzień gdy mam mało zajęć na studiach(czyli wszystkie dni prócz czwartku, niektórych piątków i poniedziałków), w inne dni zachowane są BTW i co za tym idzie Kcal,ale posiłki niektóre rozbijam na 2 i niektore artykuły zmienia.Później podam również dietę w te dni Waga - 77-78kg Wzrost - 175 Wiek - 20 lat Aktywność - 5-6 x ok 1h VT, 2x1h siłownia Budowa - ekto Cel - masa, najlepiej z mała ilością tłuszczu Przyjęte zapotrzebowanie 3600kcal, BTW 175/112/458 Śniadanie -Płatki owsiane - 100gr -Mleko 0.5%-400gr -Oliwa z oliwek - 15gr BTW 26/24/83 , 654 Kcal II Śniadanie Ryż biały-100gr Mięso z piersi kurczaka bez skóry-60gr Słonecznik, nasiona-20gr Jaja kurze - 60g BTW 28/13/80 , 559 Kcal "Obiad" Chleb mieszany z soją - 180 gr Margaryna "Śniadaniowa" - 20 gr Wieprzowina, łopatka - 120 gr BTW 28/38/80, 778 Kcal Posiłek przed treningiem Makaron dwujajeczny - 150 gr Mięso z piersi kurczaka bez skóry - 80 gr Słonecznik, nasiona - 20 gr BTW 39/14/116 , 751 Kcal Po treningu - Carbo - 60 gr BTW 0/0/56 , Kcal 223 ok 30-60min po treningu, godzina ok 21.15-21.45 Ryż biały, lub wafle ryżowe - 50gr Mięso z piersi kurczaka bez skóry - 100gr BTW 25/2/38, Kcal 271 Przed snem ok 23.00-23.30 Ser twarogowy chudy - 150 gr Oliwa z oliwek - 20 gr BTW 30/21/5 , 325 Kcal Do większości posiłków surówki, jakiś owoc np. jabłko lub sok naturalny(własnej roboty), sok pomidorowy(też własnej roboty, raczej przecier). Do tego witaminy, aktualnie Hiteca, ZMA apteczne, Wit. C, Omega-3. Czasami rozkład posiłków w ciągu dnia może się zmienić, tak samo produkty,ale przy zachowaniu BTW, czyli np. zamiast makaronu ryż. W sumie BTW 176/112/458 , 3561 Kcal + Kcal z warzyw/owoców których nie liczę. Stosunek tłuszczy Nasycone - 24 gr, Jednonienasycone - 51 gr, Wielonienasycone - 28 gr Co poprawić w tej diecie? Wczoraj dostałem od trenera książkę "Żywienia w treningu i walce sportowej" Ireny Celejowej, czytał ktoś to? Zmieniony przez - szuwar333 w dniu 2006-12-22 14:44:38

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1693 Data: 12/22/2006 2:41:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Zmodyfikowane FBW, czyli mój kolejny pomysł...

    Post
    Trening dla początkujących

    Tomasz1405 No chłopie ^^ Muszę powiedzieć, że na prawdę znasz się na rzeczy ;] Plan godny polecenia, przyrost siły niesamowity. Teraz masa i siła zachamowała troszkę, i chciał bym minimalne zmiany w planie wprowadzić. Dokupiłem już jakieś 3tg temu 40kg ciężaru no i coraz lepsze efekty w sile są ;] A więc opiszę efekty które dokonały się na przełomie tych 6 miesięcy ćwiczenia twoimi 2 planami. Przed stosowaniem planu - Maj 2011 (podaję ciężar z ostatniej serii najważniejszych ćwiczeń) Przysiad - 49kg MC - 60kg WL - 50kg Barki - 29kg Biceps - 25kg Triceps - 30kg Wiosłowanie sztangielką - 18kg Po pierwszym planie (Lipiec 2011) wklejam link: http://www.sfd.pl/Poprawiony_plan_do_oceny._Dorad%C5%BAcie.-t741639.html Przysiad - 60kg (było by więcej, ale zacząłem robić przysiady dupą do ziemi) MC - 73kg WL - 62kg Barki - 36kg Biceps - 27kg Triceps - 36kg Wiosłowanie sztangielką - 25kg No i po eksplozji siły po twoim planie nr 2. Jest on podany w tym temacie. Przysiad - 75kg MC - 90kg WL - 80kg Barki - 46kg Biceps - 35kg Triceps - nie wiem bo robię poręcze teraz Wiosłowanie sztangielką - 40kg (tutaj jest po prostu miazga ^^ Było 25) No i jeszcze podciąganie na drążku robię z obciążeniem już. W lipcu miałem jeszcze problem z dojeżdżaniem do 10x w każdej serii. Teraz myślę, że zasługuje to chociażby na minimalne uznanie, bo podciągam się systemem następującym: 4 serie. 1 wkładam 20kg plecak 12powt 2 10kg - 12p 3 7,5kg - 10p 4 5kg - 10p (czasami ściągam plecak w ogóle i tak z 18 razy dla przepompowania) Rekordowy ciężar, to 3x za głowę z kuzynką co 37kg waży ^^ Podciągam się systemem naprzemian - za głowę, i do klatki z poziomo ustawionym ciałem. Zauważyłem, że tak lepiej czuję później całe plecy, a jak było tylko za głowę, to góra zdychała, a boki i dół czworobocznego nic nie czuły. Czyli reasunując przyrosty przes te 6 miesięcy: Przysiad +26kg MC +30kg WL +30kg Barki +16kg Biceps +10kg Wiosłowanie szt +22kg(więcej niż połowa) No i jeszcze napiszę dokładnie jakim planem teraz ćwiczyłem, bo myślę, że na prawdę zasługuje on na polecenie ;] Do jednej zasady się nie stsowałem - mianowicie nie robiłem rozgrzewki z jakimś minimalnym ciężarem, a po prostu były 4 serie, z czego pierwsza z połową tego z czym robiłem ostatnią serię. Chodzi tu o to, że mamy 4 serie w każdym ćwiczeniu. Walimy we wszystkim 10-12 powt z nast. ilością ciężaru: 50%, 75%, 90%, 100%. Ja to robiłem tak mniej więcej na oko. Plan A 1. MC 2. Podciąganie na drążku 3. WL 4. Wyciskanie sztangielek na barki 5. Pompki na poręczach 6. Stawanie na palcach(jednak te łydki dodałem) Plan B 1. Przysiady 2. Wiosłowanie jednorącz 3. Wyciskanie sztangielek skos górny 4. (tutaj kolejna zmiana, bo mi się nie chciało barków robić) szrugsy bodajrze się to ćwiczenie nazywa(na kaptury) 5. Uginanie ramion(na biceps) 6. Brzuch sobie dodałem - skos dolny ławeczka i brzuszki z 10kg sztangą No ;] I takim planem sobie ćwiczyłem przez ostatnie 3 miesiące. Jeszcze dodam, że pobiłem swój rekord na 100m - 11.93s. Mam chęci żeby zejść kiedyś poniżej 11s ;] Zaczynam spinty w klubie trenować. No i na czym miała by polegać ta modyfikacja planu. Chciałbym zredukować jedynie ilość powtórzeń na serię do 6-7, żeby bardziej na siłę szło. Miałem już kiedyś do czynienia z treningiem co preferował 5 powt, i efekty z masą były nawet lepsze niż te z 10x ;] Oczywiście rozgrzewkowa seria nr. 1, z połową ciężaru, może nawet mniej, ale tak z 15x, a później po prostu walnąć więcej kg niż w chwili obecnej miałem i jechać z tym serię x6-7. Jeszcze dodam że po tym planie najpierw trochę masy przybyło, a potem mnie chyba pocięło. Tak bym to określił, bo źle z rzeźbą nie stoję ;] Moja indywidualna opinia w porównaniu do tego co było przed 3 miesiącami. Aha. W trakcie planu nic nie brałem. Przyrost siły w 100% naturalny. Niestety nie mogę podać obecnej wagi, bo mi się zepsuła jakiś miesiąc temu, ale z tego c pamiętam było 73-77kg. Tak bym się precyzował teraz koło 76 może ;] Czyli ogólnie tak ze 3-5kg mi przybyło. Mało, a siły w cholere ^^ Nie wiem jak to się stało ;] Diety żadnej dalej nie mam. I raczej nie zamierzam się do niczego takiego stosować ;] Co Ty na to ?? Jeszcze mnie twoje pomysły nie zawiodły w niczym, więc w 100% słucham twojego zdania na ten temat ;] Ćwiczenia pozostają takie same jak napisałem u góry ;] Pozdrawiam. I jeśli by można zmienić temat na: ,,Plan godny polecenia"

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1690 Data: 9/30/2011 10:39:36 PM Liczba szacunów: 0
  • WITAMINA B12

    Post
    Odżywki i suplementy

    Żeby takie wspomaganie miało sens (skoro już tak bardzo chcesz się kłuć), może to wyglądać tak: -oprócz wit. b12- wit.b6, cocarboxylaza, wit.c i magnez- dożylnie przez pierwsze 10 dni (uwaga, w trakcie podawania robi się naprawdę gorąco- przy 5-6 kłuciu palą nawet stopy)- wszystkie te zastrzyki winny być robione przez pielęgniarkę - kreatyna (najlepiej jakaś mieszanka typu creamass) - dobry gainer - dużo białka Możesz wrzucić do tego cykl Dąbka. Przy takim założeniu efekty wspomagania będą widoczne. Zmieniony przez - boogie w dniu 2003-09-13 13:26:29

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 15815 Data: 9/13/2003 1:23:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Manchester City F.C.

    Post
    Piłka Nożna

    Aston Villa vs Manchester City 1:1 1:0 15' R.Dunne 1:1 67' C.Bellamy Pierwszy remis City w tym sezonie Premiership.

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/6/2009 2:04:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Manchester City F.C.

    Post
    Piłka Nożna

    Manchester City vs Fulham 2:2 1:0 54' J.Lescott 2:0 60' M.Petrov 2:1 62' D.Duff 2:2 68' C.Dempsey Mimo iż Manchester prowadził już 2:0, to ostatecznie zremisował, a o mały włos nie przegrał, Given uchronił swój klub przed stratą golą na 2:3. Zmieniony przez - Pippo w dniu 2009-10-26 10:26:01

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/26/2009 10:22:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Manchester City F.C.

    Post
    Piłka Nożna

    Manchester City vs Arsenal Londyn 3:0 1:0 50' C. Tevez 2:0 69' S. Wright-Phillips 3:0 89' V. Weiss W końcu dobry mecz i okazałe zwycięstwo Dwie pierwsze bramki po prostu piękne

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2009 3:25:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Manchester City F.C.

    Post
    Piłka Nożna

    W półfinale z tego co pamiętam City wpada na MU, więc na pewno "nie oleją" tego spotkania Manchester City vs Chelsea 2:1 0:1 08' E.Adebayor (gol samobójczy) 1:1 37' E.Adebayor 2:1 56' C.Tevez Świetny mecz Givena w bramce, w dużej mierze przyczynił się do tego wyniku Zmieniony przez - Pippo w dniu 2009-12-06 04:06:42

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2009 5:23:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Manchester City F.C.

    Post
    Piłka Nożna

    konkretne wzmocnienie na LM M.C. z Aguero to jeszcze wiekszy potencjal i mozliwosci . Ciekawe czy ten klub będzie osiagal to co dziś Chelsea . Być może niebawem zmiana warty w Manchesterze są bliżej niż kiedykolwiek .

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2011 10:20:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Fedor nie konczy kariery

    Post
    Scena MMA i K-1

    Bo są fani prawdziwi dla których zawodnicy walczą i są fani którzy są po to by przynosić większe zyski. Popularna nazwa tego zjawiska to "sezonowiec". Przykładzik: C. Ronaldo przeszedł do Realu za niebotyczną sumę 94mln euro. Realowi zwróciło się to w kilka dni i jeszcze zarobili na samych koszulkach Ronaldo. I ciekawe jaka część z tych co to kupili są prawdziwymi kibicami Realu a ilu pseudo fanów Realu i Ronaldo to kupiło. Tacy sezonowcy są potrzebni w każdym sporcie bo oni nabijają kasę sportowcom/klubom.

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 11414 Data: 8/14/2011 10:31:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę - 5 dniowy - Ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Darek62 rozpatrujmy kwestie indywidualnie. u jednego "pojdzie",a u drugiego sam uklad cwiczen(push/pull;4xtyg.)-nie przejdzie. ...a zreszta kolejnosc cwiczen sugeruje,ze to wlasnie PP ma pojsc-a nie inne cwiczenia na obrecz barkowa,ktore sa wykonywane pozniej-jako dodatek. i tak znacznie lepszym ukladem jest gora/dol i oczywiscie dol zawsze PO gorze. po ciezkich siadach,ciagach w poniedzialek-mozesz zapomniec o odpowiedniej stymulacji gory we wtorek.(CUN dostal w dupe za bardzo dzien przed) a to znowu doprowadza nas do kolejnego bardzo dobrego ukladu: A1 - horizontal push/pull B1 - quad dominant A2 - vertical push/pull B2 - hip dominant lub wg metodologii kulturystycznej: A - klatka B - nogi C - barki D - plecy (bic/tric wedle uznania) kenio80 ?

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1908 Data: 8/24/2011 12:55:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę - 5 dniowy - Ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Antos wyjaśnił już całą sporną kwestię. Traktor71 podział jest również bardzo dobry. Można poszaleć trenując klatkę, barki i ramiona 2x w tygodniu ze zmienna intensywnością i objętością. Np: A – klatka mocno (dwa różne wyciskania) , barki lekko (dwie wersje wznosów na większa il. powt.), tricepsy lekko (wystarczy 1 ćwiczenie na wyciągu), bicpesy mocno (1 ćwiczenie ze sztangą) B - nogi - wiadomo - przysiady, suwnice, prostowania, żuraw, łydki (stojąc, siedząc) i nogi całe styrane C - barki mocno (dwa ćwiczenia wyciskowe), tricepsy mocno (1 ćwiczenie wielostawowe np. docisk), biecepsy lekko (1 ćwiczenie na większą liczbę powt), klatka lekko (jedno ćwiczenie wyciskowe hantlami np i jedno rozciagające - oba na większą il. powt.) D – plecy, tu także wiadomo - podciaganie na drążku w najmocniejszym układzie, rack pull/MC, wiosłowania jednoracz, sztangami, Zmieniony przez - kenio80 w dniu 2011-08-25 11:58:20

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1908 Data: 8/25/2011 11:57:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Adrian Waszak 93r

    Post
    Galeria Zdjęć

    wklejam jeszcze zdj z przed roku na masie. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/311156_527751600587720_1514080748_n.jpg Zmieniony przez - 4dri4n w dniu 2013-06-30 00:41:46

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 6137 Data: 6/30/2013 12:40:46 AM Liczba szacunów: 0
  • temat powinien polecieć bo jest od tego typu problemów specjalny temat na temat sytuacji: sytuacja nr 1 to chyba jakiś żart, jakaś gówniara mówi idź się lać z kimś a ktoś niewiele myśląc idzie się lać... Czy Wyscie w tym gimnazjum z c***ami na rozumy się zamienili? I Ty twierdzisz ze to była sytuacja w której solówka była konieczna? Koledze pogratuluj ode mnie tępej laski. sytuacja nr 2 Tu rozumiem że się wkurzyłeś,też bym się wkurzył jakby mnie jakiś tam butelkami w autobusie rzucał. Niepotrzebnie go jednak zlekceważyłeś i dostałeś nauczkę. To czy postąpiłeś słusznie zależy od danej sytuacji,jak był jeden to mogłeś sobie pozwolić,jakby ich było wiecej to było by to lekko głupie gdybyś się na nich rzucił. sytuacja nr 3 jak wyzywasz kogoś na pojedynek i dostajesz w tryby to normalne ze się śmieją. Po co było wyzywać kogoś? Bić się trzeba wtedy gdy nas atakują,a nie bo mamy zły dzień.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2317 Data: 6/10/2010 11:14:04 PM Liczba szacunów: 0