SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • DjMichol / nowy plan od 46 str.

    Post
    Trening dla początkujących

    29.09.2013 dzień w biegu, wpadły jakieś gofry i inne przysmaki, kaloriie koło 3500kCal, złapałem troszkę wody. Ale nie ma się czym martfić. Dzisiaj 30.09.2013 zaczynam masę. Cele są proste wg. priorytetu: 1. Dorzucić jak najwięcej mięsa bez zbędnego tłuszczu. 2. Za masą mam nadzieje dołożyć ciężaru na gryfie. 3. Juz mniejszy priorytet, uzyskac maksymalną sprawność(kondycja, wysiłek beztlenowy) Dieta: Czysto i bez fajerwerków, jako że bez reverse-daietingu to powoli zaczynam od b/t/ww 230/105/230 Trening: Powrót do PHAT, początkowo deload i przynajmniej 12tyg progresji. Poniedziałek A1 RackPull A2 Wiosłowanie hantla A3 Hummer najszersze B1 Wyciskanie leżąc B2 Dipsy B3 Push Press C1 Uginanie ramion ze sztanga D1 Wyciskanie francuskie siedząc Wtorek A1 Przysiady przednie A2 Hack Przysiady A3 Prostowanie nóg siedząc B1 RLD z hantlami B2 Zginanie nóg siedząc C1 Wspięcia na palce stojąc C2 Wspięcia na place siedząc Środa Zabawa w SW. Czwartek A1 RackPull (dynamika) 65-70% ciężaru z 3-5p max A2 Podciąganie cc A3 Hammer wiosłowanie A4 Shrugs A5 Hammer najszersze B1 Hammer na barki B2 Unoszenie hantli przed siebie B3 Unoszenie hantli na boki Piątek A1 Przysiad dynamiczny przedni 65-70% ciężaru z 3-5p max A2 Hack Squat A3 Suwnica A4 Prostowanie nóg siedząc B1 RLD B2 Uginanie nóg leżąc C1 Wspięcia siedząc Sobota A1 Wyciskanie 65-70% ciężaru z 3-5p max A2 Wyciskanie hantli skos dodatni A3 Hammer klata skos A4 Rozpiętki B1 Uginanie ramion na modlitewniku B2 Uginanie ramion z sztangą łamaną B3 Uginanie ramion siedząc C1 Francuz siedząc zlinkami C2 Prostowanie na wyciągu C3 Prostowanie ramienia w opadzie "Kickbacks" Niedziela Regeneracja Do tego rano po 3km spokojnego rozbiegania 2,3x tydzień. Suple: - multiwitamina - wit. C - Creatine-Beta alanine 10g pre-workout - Kreatyna 5-10g post-workout Czas: przynajmniej 12tyg. dalej zależnie od zalania. i prośba do moderatorów o zmianie nazwy tematu na "DjMichol / Masa od str. 27"

    Odpowiedzi: 578 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2013 2:22:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Piłkarz kompletny

    Post
    Piłka Nożna

    nikt nie dał C. Ronaldo 10 za podanie ale podać jak chce to też umi i to z obu nóg...

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2005 2:41:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Piłkarz kompletny

    Post
    Piłka Nożna

    infin1ty dal C.ronaldo 10 za podanie A wedlug mnei nie ma pilkarza kompletnego kazdy ma swoje wady i zalet

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2005 4:44:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta tłuszczowa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzięki wszystkim za pomoc, aż tak otyły nie jestem więc będzie dieta optymalna ;) A jak na redukcji dać makro? B: 2g na kg m.c Tł: 1g na kg m.c W: Reszta

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 707 Data: 12/11/2016 2:54:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Victor Martinez IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Widzialem Victora na zywo z bliska na Fibo 2010, naprawde robi wrazenie, Piec metrow obok stal kai, ale jak zwykle w teym jego polarze, obaj na zywo sa kosmiczni. Vic byl w koszulce, jak sie oparl o stolik i zobaczylem jego lape to normalnie mi galy wyszly. Obaj bardzo mili i przystepni zawodnicy ( w moim odczuciu oczywiscie ). Ps. Szkoda ze trzeba wpisac jakis login zeby ob..ej..ze.c filmik z treningu. Czy moze jest jakis inny sposob? Zmieniony przez - kwasny28 w dniu 2011-01-25 20:22:46

    Odpowiedzi: 2112 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2011 8:21:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Victor Martinez IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    c /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1d5ddd6925ac4cebbf09b9e510fb497e.jpg

    Odpowiedzi: 2112 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2013 1:04:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Hi-Tec Nutrition - Whey C-6

    Post
    Hi-Tec Nutrition

    U mnie też w tej chwili leci jogurtowa, nie bardzo mi spasowała. Ale zawsze to jakaś odmiana. Od 3 lat bazuję na Whey C-6.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2015 3:43:35 PM Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    im wcześniej zaczniemy tym lepiej, dobrze że ty tez masz podobny plan, będzie mnie kto miał motywować - nie ma sprawy O kondycję sie nie martw. Ja też musze nad swoją ostro popracowac PS: Będę dawać wypiski bez tabelki, będzie bardiziej czytelnie ....................................................... 'Beztabelkowa' wypiska z dzisiejszego treningu: 1. przysiad 5 x 6-8 (2 min) - seria rozgrzewkowa: 7x30kg / 6x35kg - seria właściwa: 10x40kg / 9x45kg / 6x50kg / 4x52.5kg / 2x55kg 2. hack przysiad clusters 5x (5x1) (2 min) - seria właściwa: 5 x 40/40/45/45/45kg 3.a) wyciskanie nóg na suwnicy wąsko 4x 8-10 (2 min) - 12/9/8/7 x 85kg b) przysiad bułgarski 4x 8-10 - 8/7/7/6 x 22.5kg 4.a) unoszenie nóg w zwisie 3x 15-20 (2min) - 20/16/25 b) brzuszki na ławce skośnej 3x 15-20 - 20/20/20 c) odwrotne brzuszki 3x 15-20 - 20/20/20 ....................................................... Zmieniony przez - akneraj w dniu 2009-06-09 00:05:26

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2009 11:52:36 PM Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś: ..................................................................... TRENING: rozgrzewka: ROWER 10min, WIOŚLARZ 4min, ROWER 4min, rozciąganie całego ciała; 1. MC na prostych 5x 6-8 (2min) -serie rozgrzewkowe: 7x 35kg / 6x 40kg, -serie właściwe: 10x 45kg / 8x 50kg / 7x 55kg / 4x 60kg / 2x 70kg, 2. MC sumo 5x 6-8 (2min) - 12x 45kg / 10x 50kg / 8x 55kg / 4x 60kg / 3x 62.5kg, 3.a) suwnica z nogami szerzej i wysoko na podstawie 4x 8-10 (2min) - 10/10/9/8 x 130kg b) wypady długie 4x 8-10 - 9/7/7/6 x 35kg 4. uginanie nóg leżąc 3x 15-20 - 14/10/8 x 35kg 5.a) unoszenie nóg w zwisie 3x 15-20 - 22/20/18 b) odwrotne brzuszki - 25/21/20 c) brzuszki na ławce skośnej(z obciązeniem 5kg) - 22/20/20 6. Pullups: 4+1 ..................................................................... 1. Lepiej szła ostatnia seria. Ciężar zostaje dopóki nie podbije troche powtórzeniami. 2. Troche cięzko szła ostatnia seria, ale jest dobrze. Byc moze bedzie dokładka. 3. Na suwnice mogłam wziąśc więcej. Wypady dziś robiłam ze sztangą. O wiele lepiej jest. 5. Udało mi się zrobić 4 razy bez przerwy poza drązek plus jeden ledwo. ..................................................................... Obli, dobrze. Ja jeszcze mam w głowie taki 'przelicznik redukcyjny': co sie powinno jeśc, ile i jak, co jest lepsze 'przed' i 'po', itp, itd ... musze zluzować flying Czytalam kiedyś ,że od sportu tez mozna sie uzależnić vajolet, wiem. Od podstawówki to mam ! Dzisiaj sobie zrobiłam rower i troche go wyczyściłam.Zawsze jak tak robie, to później pada. No i co? ... BYła burza. Rower wygląda tak jak przed ... uwielbiam to hehe ... teraz też pada. Zmieniony przez - akneraj w dniu 2009-06-19 21:03:45

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2009 8:58:19 PM Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś: ..................................................................... TRENING: tydzień 3, dzień 3: rozgrzewka: WIOŚLARZ 3min, ROWER 4min, rozciąganie całego ciała; 1. MC na prostych 5x 6-8 (2min): - serie rozgrzewkowe: 7x 35kg / 6x 40kg, - serie właściwe: 10x 50kg / 10x 55kg / 7x 60kg / 6x 65kg / 4x 70kg, 2. MC sumo 5x 6-8 (2min): - 11x 45kg / 10x 50kg / 9x 55kg / 8x 60kg / 4x 65kg, 3.a) suwnica z nogami szerzej i wysoko na podstawie 4x 8-10 (2min): - 12/11/10/9 x 140kg b) wypady długie: - 9/7/7/6 x 40kg 4. uginanie nóg leżąc 3x 15-20 (1min): - 15/12/10 x 35kg 5.a) brzuszki w zwisie z kolanami do boku 3x 15-20 (30sek): - 15/12/10 b) odwrotne brzuszki: - 23/21/20 c) brzuszki na boku z podniesieniem nogi: - 22/20/20 d) brzuszki typu 'frog': - 21/20/20 6. Pullups: 4+3 ..................................................................... 1,2. Powtórzenia wywalczone przy 70kg. Ciężar narazie zostaje. Przy MC sumo ciężar zwiekszony. Poszło dobrze. 3. Myśle, że będzie dokładka. 4. Tutaj walczyłam o powtórzenia. Po wcześniejszych ćwiczeniach mam taką 'jazde' w nogach, ze nigdy nie wiem ile dam rade. Ale poszło dobrze i myslę, że zwiększymy. 5. Ławeczka skośna była zajeta, to sobie troche urozmiciłam trening na brzuszki. 6. Jesli chodzi o podciągniecia, to nie miałam w ogóle siły na nie. Wzięłam gume, powiesiłam, stoje i myśle ... czy w ogóle dam rade. Byłam wyczerpana. Zrobiłam 4 - nos przy drązku, potem 10sek przerwy i jeszcze 3 tak samo. ufff ..................................................................... Rano dziś jeszcze była mała przejażdzka rowerkiem Zmieniony przez - akneraj w dniu 2009-06-26 20:57:54

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/26/2009 8:56:54 PM Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Ona jak tylko sie przylozy to bedzie laska, ze hej, ale poki co to koncentruje sie na szukaniu "wad" niezmienialnych, a nie poprawianiu tego co sie da no właśnie najpierw trzeba się przyłożyć ja nie mam na myśli nie wiadomo jakiego dużego biustu,bo wiadomo potem kobieta się garbi,ale taką miseczką C bym nie pogardziła

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/8/2009 12:04:11 PM Liczba szacunów: 0
  • _berry_ : bo woli kombinować z ciałem pod okiem szefowych :)

    Post
    Ladies SFD

    wrong pięknie powiedziane. żyć pełnią życia... niech sobie inni będą tłuści, ja chcę sobie chodzić na siłownię-mordownię to BĘDĘ chodzić! Chcę działać w 100 organizacjach, to będę działać. No... I z tej pełni w sumie siłą rzeczy wychodzi druga strona medalu, czyli nasz kochany (czyt. pier****ny) stres. berry przyznam, że dawniej żyłam inaczej. Teraz na pierwszym miejscu stawiam siebie. Mogę się spóźnić na ważne zebranie, bo priorytetem jest dla mnie zjeść obiad po siłowni :-D A gdy spóźniona biorę taxę i nagle pojawia się na skrzyżowaniu czerwone światło, myślę sobie: i po co się denerwować? wdech, wyyydeeech. To niezależne ode mnie. Zaraz będzie zielone. Tym czasem rozczeszę włosy i powiem do kierowcy, że ładna dziś pogoda i od tej sekundy zacznę się mniej spóźniać. Nie bierzcie mnie tylko za jakiegoś lenia patentowanego. Mam bardzo dużo zajęć 'pozalekcyjnych', ale nie zarzynam się na nich. Z czasem nauczyłam się z chaosu wybierać to co najważniejsze i choć mam jeszcze wtopy, to wiem że za rok będę się z tych problemów śmiała ;D Szkoda, że nie można pisać listów do siebie z przeszłości... Za to można wysyłać sobie na przyszłość, taką 'kapsułą czasu'. Piszecie maila i dochodzi do was np. za rok, albo dwa :D Czad, c'nie?

    Odpowiedzi: 425 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2011 11:46:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Cytryna - usuwanie toksyn z organizmu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cytryna posiada wit. C oraz właściwości oczyszczające i powinna być stałym produktem w menu Sok z cytryny nie posiada dużo witaminy c, kwaśny smak nadaje mu kwas cytrynowy a nie askorbinowy, woda z cytryną jest bardzie alkaliczna.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 944 Data: 3/13/2017 3:30:12 PM Liczba szacunów: 0
  • HELP...DIETA I TRENING DO OCENY [DT]

    Post
    Ladies SFD

    c.d. miska /SFD/Images/2016/2/16/b0ec16b0478f4141a9ab8406dd726ee1.jpg /SFD/Images/2016/2/16/30a6e9a645084129bb81f385b6971fed.jpg /SFD/Images/2016/2/16/e1460991fd7b4f00afa9e9b2b8c288ca.jpg

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 11034 Data: 2/16/2016 1:29:14 PM Liczba szacunów: 0
  • HELP...DIETA I TRENING DO OCENY [DT]

    Post
    Ladies SFD

    dzięki :-) może być tak?? : Trening B. D. uginanie ranion ze sztangą stojąc podchwytem Trening C D. OHP

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 11034 Data: 4/21/2016 2:32:51 PM Liczba szacunów: 0
  • HELP...DIETA I TRENING DO OCENY [DT]

    Post
    Ladies SFD

    Poniedziałek... ten dzień na prawdę powinien być dla chętnych.. :-PP wrzucam piątkowy i wczorajszy trening :-> no i tak jak pisałam wcześniej jeszcze jakieś tam minimalne kombinacje z doborem ćwiczeń mam, ale myślę że już zostanie tak jak teraz mam :-P W treningu B zrezygnowałam jednak ze wznosów z opadu na rzecz wznosów ramion na barki. w treningu C dla urozmaicenia wrzuciłam na plecy jednak ściąganie drążka. Wczorajszy trening poszedł super :-)) jedyne co widzę że mam problem przy wykrokach.. nogi spokojnie dałyby radę jeszcze z większym ciężarem, czy większą liczbą powtórzeń za to niestety ręce odmawiają :-{ /SFD/Images/2016/5/9/6be1c1b9e4d1458c94d3448f57259b52.jpg /SFD/Images/2016/5/9/6368b2d1ff974f35a293826775f5b02b.jpg Jeszcze jedna uwaga. Dopiero teraz zauważyłam że przy wyciskaniu hantlami podałam obciążenie na jedną rękę. powinno być 24 kg. od następnego razu będę już wpisywać łącznie :-) Zmieniony przez - boska_mlc w dniu 2016-05-09 12:42:10

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 11034 Data: 5/9/2016 11:39:45 AM Liczba szacunów: 0
  • zouzelina // rekompozycja idealna

    Post
    Trening dla początkujących

    K3NJI i ja Przyszłam z prośbą o schłostanie bo wczorajszy dzień zaliczam do .. wysokoprocentowych. Zawsze z daleka od alko a jak zaczne to także dzisiejszy dzień sponsoruje literka W i C oraz cudowne zapachy kiblowego odkamieniacza. Jedyne co mnie uratowało to pepsi zero, przynajmniej przestało mnie mdlić. No ale każdą żyłeczkę żołądka czuje i pewnie nie zjem dziś nic - każda próba kończyła się ww. sponsorskimi literkami. A miało być tak pięknie, zrobiłam nawet fotki kubełkom Zmieniony przez - zouzelina w dniu 2010-06-07 14:11:25

    Odpowiedzi: 691 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/7/2010 2:10:57 PM Liczba szacunów: 0
  • zouzelina // rekompozycja idealna

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam poweekendowo Od wczoraj mam pewne mieszane uczucia co do tego co tu pisze i co pokazuje, jedna wypowiedź pewnej kobiety i jakoś cała ta miła otoczka poszła sie .. Może i błąd że biore tak to do siebie bo: a) nie jestem tu nowa b) nie macham różowymi hantlami c) syfów w siebie nie ładuje. Niemniej - nie udzielam się aż tak żwawo jak reszta, bo po prostu nie mam czasu, nie stać mnie na siłownie więc ćwiczę sama w miarę możliwości sprzętowych i wytrzymałościowych a jem na poziomie takim by było OK i staram się by było - choć czasem może nie wychodzi (i tu głównie znów KASA, kasa kasa + czas). Nie znaczy to jednak że mam w doopie to co mówią i podpowiadają experci, bo dzięki nim wychodze na prostą. I pewnie zajmie mi to więcej niż te 12 tygodni ale dojde do celu. No zniesmaczyło mnie to konkretnie ----------------------- Menu na dziś: I białko II kurczak, jajka, warzywa, olek III makrela, jajka, warzywa TRENING IV białko V paprykarz tuńczykowy Podlicze wszystko wieczorem. Trening na dziś: 1a. MC ze sztangielkami na prostych nogach (bez piłki) 1b. przysiad ze sztangielkami (bez piłki) 2a. wznosy bioder z nogami na piłce 2b. wypady ze sztangielkami (bez piłki) 3a. wyciskanie sztangielek siedząc 3b. przysiad plie (bez piłki) 4a. wznosy ramion ze sztangielkami bokiem (bez piłki) 4b. wznosy łydek (bez piłki) + w miare tchu http://www.youtube.com/watch?v=xAYhYywMpHg

    Odpowiedzi: 691 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2010 11:07:08 AM Liczba szacunów: 0
  • zouzelina // rekompozycja idealna

    Post
    Trening dla początkujących

    ale moje bebło to inne bebło czyt.: tuńczyk najwyższej klasy + cebula + przecier pomidorowy b/c + papryka czerwona + sos sojowy. Podgrzać, odparować, wcinać edit: dankę 0,75 już niedługo, choć moc jeszcze nie ta, nie wiem co sąsiedzi na moje drążkowe jęki Zmieniony przez - zouzelina w dniu 2010-07-08 21:40:01

    Odpowiedzi: 691 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2010 9:39:10 PM Liczba szacunów: 0
  • KA+CP sila

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wrzucam tu 1tydz treningu klatki i plecow ktore odbyly sie w poniedzialek i wtorek Klatka 1tydz. 1-wyciskanie płasko 12x33kg, 10x65, 6x 78, 5x87, 4x100kg(ale powino byc 99 ale nei mam jak zalozyc;/ a 1kg zawsze to jakas roznica)x2 2-wyciskanie wąsko płasko 4serie x 8/60,6/70,6/70,6/70 powt 3-rozpiętki skos-średni ciężar-to ćwiczenie na pobudzenie góry klatki i rozciągnięcie całej-3serie 8/19kg, 10/17, 12/15 4-tricepsy-francuskie(robie lezac wyciskanie jednoracz) 8/15,8/15,6/17,6/17, 5-francuskie od czoła 8/35kg,8/35kg,6/40,6/40 Plecy+bice: 1-TYDŹ: 1.podciąganie końca sztangi w opadzie 4x12/35,10/37.5,8/40,6/40 2.drązek-max x4serie 3.podciąganie sztangi w opadzie nachwytem średnim 4x 8/40,6/50,6/50,6/60 4.M.C-12/42, 8/84, 6x98, 4x120x2 5.szrugsy-sztanga lub gielki 4x 15/65,12/70,8/80,8/80, 6.sztanga w staniu-uginanie-4x12/27.5,10/30,8/32,6/32 7.młotki w staniu-4x 8/15,6/17,6/17,6/19 Chcialem powiedziec ze czuc bardzo fajne napompowanie. Dzisiaj czeka mnei trening barkow a teraz ide na jazdy

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2854 Data: 2/2/2007 11:12:09 AM Liczba szacunów: 0