SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Odzywka na zwiekszenie laknienia

    Post
    Odżywki i suplementy

    "wbijanie sobie ze dziala na apetyt jest równie dobre jak branie witaminy C i wbicie sobie fazy iż ta witamina działa na pobudzanie apetytu." tak napisales co w skrocie "na mnie nie dziala co jest rownoznaczne ze wogole nie dziala"

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 6268 Data: 4/6/2008 2:02:20 PM Liczba szacunów: 0
  • karnacja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zgadzam sie ze stassi, jak juz sie intensywinie opalisz to potem wystarczy ci raz na jakis czas aby to utrzymac, ja chodze raz na 10dni na 15min, ale na b. mocne lampy i utrzymuje mi sie w 100%.c A samoopalcze odradzam, za duzo z tym zachodu, a zanim sie caly posmarujesz to dlonie zdażą ci sie "opalić" w taki sposob ze szkoda gadać. Pozdrawiam. Qba

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 9497 Data: 3/23/2002 2:19:09 PM Liczba szacunów: 0
  • WOJSKO a masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie jest tak jak by się mogło wydawac. Ja służyłem 12 miesięcy i z całą stanowczością mogę stwierdzic, że można przytyc i to całkiem sporo. Na szkoleniu unitanrnym lub szkółce będzie więcej nerwów i śmiechu, że wiele nie nabierzesz. Ale już w jednostce docelowej a więc tej, w której spędzisz kolejne miesiące wszystko się ustabilizuje i tam będziesz mógł pokusic się o masę. Układaj się dobrze z kucharzami i nie rób z siebie hero a będziesz po pewnym czasie jadł więcej, dokładki, później młodzi będa Ci biegac po owsiankę ... Gdy Twoi kumple z poboru zawitają na kuchnię - bo ktoś z Twojej fali na pewno trafi na kuchnię, chyba że stołówka będzie obsługiwana przez cywili, czasami i tak bywa - to będziesz miał wszystkiego pod dostatkiem. Módl się tylko, abyś trafił na jednostkę z siłownią, w mojej była ... Początkowo, tuż po pobudce w jednostce docelowej będą zaprawy poranne a więc najczęściej 3km biegu a raczej marszu ... nikomu się nie chce dlatego wszyscy kombinują. Gdy będziesz starym żołnierzem biegac będą młodzi a Ty będziesz spał dłużej - tak jest zazwyczaj. W czasie wolnym jednak możesz pocwiczyc, żyj dobrze ze starymi i rób im słodkie kawy to szybciej zasną. Gdy dostaniesz pytanie " Falowo czy regulaminowo ? " Cisniesz z przekonaniem " FALOWO " bo zrobią z Ciebie szmatę a na siłownię nie będzie dla Ciebie wstępu. Nie bój się jeżeli odczuwasz obawę, wojsko nauczy Cię co to wolnosc i marnowanie czasu w cywilu, dowiesz się dlaczego na wojnie umiera się za kolegów i docenisz emocje, których dotychczas nie dostrzegałeś. Oczywiście warto studiowac, ale w wojsku równiez byc warto. Nie pij za dużo alkoholu przed wcieleniem bo będzie ciężko w pierwszy dzień a już od początku trzeba biegac i cwiczyc. Ja zabarałem do jednostki kreatynę, magnez i wapń oraz witaminę C. Ukryj najlepiej w paczkach od papierosów bo gdy znajda to wezmą Cię za narkomana. Dbaj o siebie.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 5767 Data: 7/16/2006 7:16:31 PM Liczba szacunów: 1
  • Wasz "Cykl marzeń"

    Post
    Doping

    hmmm rutinoscorbin, witamina c, pluszz, multiwitamina i scolboramid na odblok: panadol, pracetamol, apap i ibuprom witaminki: aspiryna, mdma, z supli: fervex, codipar

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 5272 Data: 11/29/2004 11:36:14 PM Liczba szacunów: 0
  • KREATYNA PO CYKLU S.A.A. ?????

    Post
    Odżywki i suplementy

    Weź kreatynę z ładowaniem, dorzuć ZMA, gram dziennie wit.C, możesz dokupić jakiegoś gainera (nie wiem, ile masz pieniędzy)- to może ograniczyć spadki.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5072 Data: 2/26/2005 1:20:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Kretyna skutki uboczne..

    Post
    Odżywki i suplementy

    spada odpornosc mi juz z poczatkiem cyklu , zwlaszcza w zimie bardzo latwo o chorobe witaminy mineraly + dodatkowa porcja vit c + czasami jakies ******ly w stylu echinacea i jest git

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1001 Data: 5/25/2008 12:13:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl po przerwie

    Post
    Doping

    Clom + boozery teścia + kreatynka + witamina C pewnie by starczyła po tych środkach. Ale jak masz kasę to możesz dodać HCG i np TADa.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 536 Data: 4/19/2010 10:43:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Który trening wybrać

    Post
    Scena MMA i K-1

    Jakie masz obecnie te rekordy na 5 powtórzeń w podstawowych ćwiczeniach? Czy rozkład dalej taki sam? Czyli 3xSiłka 3xSW? Jak tak, i jeśli zanotowałeś dobry progres tym treningiem to wg mnie masz 3 fajne opcje teraz: a) tydzień przerwy, obniżenie ciężarów i jeszcze raz Bill Starr 5x5. b) trening HTED Knife'a http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7465 c) HST zwykłe FBW raczej przy twoim stażu i teraz po ukończonym BS5x5 raczej nie ma sensu, wymienione wyżej treningi powinny Ci znacznie lepiej przysłużyć. Ale podaj ciężary robocze, te maxy na 5 powtórzeń obecne twoje dla przysiady, wyciskania, martwego/wiosła. No i musisz sprecyzować jasno cel, BS5x5 oraz HTED to długofalowe treningi które można ciągnąć po kilkanaście tygodni i ich głównym zadaniem jest zwiększenie siły, HST to natomiast 8 tygodniowy trening typowo na zbudowanie masy mięśniowej który musi być poprzedzony oraz zakończony roztrenowaniem.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3471 Data: 1/3/2012 10:41:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Borutnik & RunForest & Alibaba - uzgodnienie

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Jeśli o mnie chodzi, to póki co nie planuję suplementów. Raz z powodu braku kasy, dwa chcę bardziej powalczyć o lepsze odżywianie i nie rozleniwiać się w tej kwestii. Jak będzie kasa to i tak najpierw dokupię obciążenia hehe. Wydaje mi się, że trzeba ustalić w jakich pozach i ile zdjęć wrzucamy (z 3-4?), filmy(w ramach możliwości) i wypiski na bieżąco. A sorka bo kłamię w żywe oczy, codzień 1g witaminy C 8-) Zmieniony przez - RunForest w dniu 2014-03-06 17:26:46

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1106 Data: 3/6/2014 5:26:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Dlatego np nie chodze na niektóre balety bo jak widze w klubie w którym jest 40 stopni C ,łeba 18 lat w grubej bluzie który sie napina i mnie mierzy bo zjadł 100 mety to mnie rozp*****la psychicznie Ja sobie spokojnie ćwicze na czysto może na kwiecien pomysle zeby wziac bombe

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 7005 Data: 12/4/2005 12:43:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ułożyłem sobie już rozpiskę do fbw i dałem nowy temat ale widze że nikt nie odpisuje to może Wy mi powiecie czy jest dobrze ułożony. Oto i on (trening 3 razy w tygodniu): A: Nogi- pzysiady ze sztanga na karku 3*15 Plecy- martwy ciag 3*15 Klata- wyciskanie na ławeczce 3*15 Barki- wyciskanie sztangi zza głowy siedząc 2*15 Biceps- uginanie ramion ze sztangą stojąc 2*15 Triceps- wyciskanie francuskie 2*15 B: Nogi- wyprosty siedziac 3*15 Plecy- ściąganie drążka wyciągu przed siebie 3*15 Klata- wyciskanie na skosie 3*15 Barki- -przyciąganie drążka wyciągu do szyi 2*15 Biceps- uginanie ramion w sklonie 2*15 Triceps- prostowanie ramion ramion z drążkiem wyciągu stojąc 2*15 C: Nogi- wspięcia na palce 3*15 Plecy- ściąganie drążka wyciągu za plecy 3*15 Klata- butterfly 3*15 Barki- szrugsy 2*15 Biceps- uginanie ramion z hantelkami siedząc 2*15 Triceps- prostowanie ramion w skłonie 2*15

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 3529 Data: 5/27/2008 9:56:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja.

    Post
    Trening dla początkujących

    A: Nogi- pzysiady ze sztanga na karku 3*15 Plecy- martwy ciag 3*15/. do treningu b wiosło dożuć Klata- wyciskanie na ławeczce 3*15 Barki- wyciskanie sztangi zza głowy siedząc 2*15 Biceps- uginanie ramion ze sztangą stojąc 2*15/ walnij po 1s Triceps- wyciskanie francuskie 2*15/ walnij po 1 s B: Nogi- wyprosty siedziac 3*15 Plecy- ściąganie drążka wyciągu przed siebie 3*15 / zmien na podciaganie Klata- wyciskanie na skosie 3*15 Barki- -przyciąganie drążka wyciągu do szyi 2*15/ chyba ci sie coś ***ło daj military pres Biceps- uginanie ramion w sklonie 2*15 Triceps- prostowanie ramion ramion z drążkiem wyciągu stojąc 2*15/ zmiena na pompki na poręczy albo wyciskanie wąsko zestaw c zbędny ---------------------------------------------------------------------- brzuch rob zawsze na koniec treningu wtedy gdy poziom glikogenu w miesniach jest niski. lub jak chcesz to możesz codziennie robić spięcia ??? chcesz linka ?? ---------------------------------------------------------------- jak masz zacięcie to a6w - efekty gwarantowane! w tym sporcie nie ma nic gwarantowane ja polecam ale połowa sfd nie poleca więc jak sam nie spróbujesz to sie nie dowiesz . -------------------------------------------------------------------- a6w jest na rzezbe brzucha, nie na mase. ja bym powiedział że na rzeżbe są inne czynniki . a a6w bardziej podchodzi pod wytrzymałośc . --------------------------------------------------------------------- A i jeszcze jedno. Brzuch mam wpleść do planu po tricepsie czy wogóle po skończonych ćwiczeniach go robić??? jak tak bardzo chcesz to na koniec rób do palenia . przyłuż sie do przysiadów to brzuch zrobi sie ładny . (stabilizator sylwetki) --------------------------------------------------------------------- ja robie brzuch po treningu i jest ok no ktoś odp szybciej niż ja Zmieniony przez - zabisko w dniu 2008-05-30 22:34:56

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 3529 Data: 5/30/2008 10:30:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Oma podróbki

    Post
    Doping

    kurva co to za problem isc na badANIA na poziom testa zaplacisz 15 zlotych i masz wyniki;pja tak zrobilem i wiem ze nie mialem walka. a z tymi walami to przestancie juz pie.r.****ć sa wałki napewno, ktos napisal ze sie nie oplaca podrabiac mieszkam za granica i wiem po ile tam chodzi omka;) a z tym smakiem rozpoznawawczym ze jak szczypie jezyk to napewno oryginal to Zmieniony przez - MagikHCG w dniu 2010-03-28 21:50:37

    Odpowiedzi: 91 Ilość wyświetleń: 7719 Data: 3/28/2010 9:49:30 PM Liczba szacunów: 0
  • nabór do testu dla 3 osób - AMG - rekrutacja

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Zgłaszam chęć udziału w teście AMG. Spełniam wszystkie wymogi i zobowiązuję się przeprowadzić test tej przed treningówki rzetelnie i szczegółowo. Dane: Wiek: 34 lata Waga: 83,8kg Pas: 93cm Jestem w trakcie powrotu do treningów i ścisłej diety po prawie rocznej przerwie, dzięki której, jako, że nie żałowałem sobie niczego, straciłem całą formę i zyskałem mnóstwo fatu. Nie opyerdalam się jednak i od września spadło z 11,2kg i 12cm w pasie. Jako, iż nie brałem przez ten cały rok, jak i teraz żadnych supli, myślę, że będę mógł dokładnie i konkretnie ocenić działanie tej przedtreningówki. Po za tym jestem cały czas na redu, więc dodatkowy kop przed trenem na pewno się przyda ;-) Fotka %-) http://lh4.googleusercontent.com/-TxxwvnqGgCk/UpEcS3ivbpI/AAAAAAAAOOc/kx4sTLHI7hs/s640/DSC_0516.jpg Trening: Trening A. 1. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej ?x6 2. Wyciskanie hantli na ławce poziomej ?x8 3a. Rozpiętki na ławce skośnej 4x10 3b. Face pull z rotacją 4x10 4. Wyciskanie sztangi zza karku w staniu 4x12 5a. Unoszenie hantli bokiem w siadzie 4x12 5b. Wyprosty ramienia w leżeniu przodem na ławce skośnej 4x12 Interwał: 15/45 – cykloergometr - aktualnie 6 obwodów, co tydzień dokładam jeden. Trening B. Rozgrzewka Głębokie wykroki chodzone 15 na nogę, dociąganie kolana do klatki w staniu 15 na nogę, maszyna na odwodziciele 15 powtórzeń, maszyna na odwodziciele 15 powtórzeń. 2 obwody. 1. Przysiady ze sztangą na karku ?x6 (szerokie prowadzenie kolan) 2. Wykroki chodzone 3x12(na nogę) 3. Unoszenie bioder w leżeniu tyłem 3x15 – jak za lekko, to na jednej nodze, jak za lekko to z taśmą 4a. Wyprosty podudzi na maszynie 3x12 4b. Uginanie podudzi na maszynie leżąc 3x12 5. Wspięcia na palce w staniu 4x15-20 Aeoroby (marsz na bieżni pod górkę minimum 5°) aktualnie 22 minut, co tydzień dodaję 2 minuty. Trening C. Rozgrzewka z taśmą: odwodzenie prostych ramion w różnych płaszczyznach (mobilizacja łopatek). 1, Wiosło jednorącz ze sztangą ?x6 (odpoczywasz po każdej ręce 60 sek.) 2. Szrugsy ze sztangielkami leżąc przodem na ławce skośnej (duży skos) 3x10 3a. Unoszenie ramion wzdłuż tułowia z mocną pracą łopatek, na wyciągu dolnym 4x12 3b. Wiosłowanie na wyciągu poziomym, szeroki lub średni chwyt neutralny 4x12 4. Wiosłowanie wąskim chwytem neutralnym do brzucha (linka na wysokości brzucha) 3x10-12 5a. Uginanie przedramion ze sztangielkami chwytem młotkowym ?x8 5b. Wyciskanie francuskie leżąc ze sztangielkami chwytem młotkowym ?x8 6a. Uginanie na modlitewniku 3x12 6b. Wyprosty na wyciągu pionowym z liną 3x12 Interwał: 15/45 – cykloergometr - aktualnie 6 obwodów, co tydzień dokładam jeden. W domu (sobota). Obieg wykonany z założeniami: – 20/15/10 powtórzeń bez odpoczynków pomiędzy obiegami – pomiędzy obiegami odpoczywasz 2 minuty Obieg 1 Przysiady Spięcia proste leżąc Pompki klasyczne Jumping jack Obieg 2 Burpees Pajacyki Kolano do łokcia 4 minuty odpoczynku po 2 obiegach. Planck 1x max Tabata DIETA Dieta to LC z jednym dniem postu 24h w niedzielę, czyli z elementem IF ;-)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2247 Data: 11/23/2013 10:45:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase 85 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wrzuć zdjęcia w pozycji neutralnej. Twoja dieta jest monotonna i niedoborowa, występuje deficyt omega-3, potasu, wapnia, wit.C. Mało antyoksydantów, błonnika etc.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 5082 Data: 7/20/2018 2:51:51 PM Liczba szacunów: 0
  • 17 lat

    Post
    Galeria Zdjęć

    tak co do wymiarow to, nie wyglada na tyle, ty masz rzeźbę zrobioną a 43 na żyłce wygląda w c*** konkretnie. Pokaż biceps przodem,tyłem i nogi.

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 8761 Data: 11/24/2010 6:17:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapalenie okostnej (golenie)

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    KOLAGEN AKTIV powinien w jakims stopniu pomoc... dobra jest rowniez Glukozamina... zwieksz dawkowanie wit C, E oraz cynku. jezeli czujesz bol oklady z lodu (po 20min) powinny rowniez przyniesc skutek. A u lekarza z tym nie byles ? ____________________________ ... And Justice For All ... Moderator działu "Aktualności" Zmieniony przez - gokuson w dniu 2003-08-22 16:12:37

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 7070 Data: 8/22/2003 4:10:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapalenie okostnej (golenie)

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Skład w 3 kapsułkach: glukozamina (1000 mg) kolagen (750 mg) Wit. C (400 mg) MSM (750 mg) Boron (1500 mcg) jednak ma:)) <<<Champions are Made Not Born>>>

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 7070 Data: 8/22/2003 11:21:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Program cwiczen??? Kto pomoze??

    Post
    Trening dla początkujących

    Ale na tej stronie o fbw pisze tak: c) Cztery razy w tygodniu: I sesja- A II sesja- B III sesja- A IV sesja- B to chyba jjednak mozna

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 2990 Data: 8/2/2008 6:00:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Super cykl dabka !!

    Post
    Doping

    qrcze ja bym sobie to wziol ale nie mam dostepu do cocar. ani witaminkib12 f.u.c.k. 'The only thing to fear is running out of bear'

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 8224 Data: 4/10/2002 1:29:11 PM Liczba szacunów: 0