SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • prawdziwy wojownik zwycięża

    Post
    Scena MMA i K-1

    zabijaka - z profilu wynika ze jestes niezly byczek i jestes nadgryziony zebem czasu, moge sie zalozyc ze jestes mniej wiecej w moim wieku i wygladasz jak pol c/h/u/j/a/ spod koudry!!!!

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 15187 Data: 12/16/2001 10:29:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Masa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A np. jakbym chciał robić FBW 3x w tygodniu to jakbym to musiał rozłożyć? A,B,C Czyli 3 różne treningi na wszystkie partie czy tylko jeden trening A,A,A 3 x w tygodniu? I jakie ćwiczenie robić przy FBW? Niestety nie umiem wiosłować sztangielką ani sztangą ;/

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1817 Data: 9/29/2012 10:23:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozstępy :(

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Cepan może troche rozjaśni ale tylko tyle Jak już masz to zapobiegaj Nowym i powiększaniu sie Tych co już posiadasz Kolagen, GLukozamina, Witamina C, Multiwitamina Dobra Dieta i jesli chodzi o SAA Odpowiednie Dawki Jedynie co może je usunąc i to tak nie w 100 % to Zabieg usuwania Laserem Choć nie znam nikogo kto by to zrobił i usunięce kawalka skóry z tym że chyba bedzie jakaś blizna ale wtedy mozna by ja troche laserem potraktowac . Ogólnie Droga Sprawa Może jakieś zaburzenia hormonalne

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2314 Data: 10/8/2007 6:03:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozstępy :(

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Kolagen http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Kolagen_Activ%26reg%3B-opis796.html Glukozamina z MSM i bez MSM http://www.sfd.pl/sklep/Trec_Glucosamine_%2B_MSM_new_formula-opis579.html http://www.sfd.pl/sklep/Trec_Glucosamine_900-opis582.html Witamina C z Cynkiem http://www.sfd.pl/sklep/Vitalmax_Zinek_%2B_C%2DVitamin_caps-opis300.html Poczytaj se jeszcze o Kortyzolu Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2007-10-08 18:18:58

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2314 Data: 10/8/2007 6:18:21 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW, porady, początek

    Post
    Trening dla początkujących

    Znalazłem stary plan: Wtorek (Sesja A) Plecy: - Podciąganie na drążku (nachwyt-szeroki chwyt)-3s serie max Nogi: - Wypychanie ciężaru na suwnicy(maszynie) 3s - 12,10,8 + co serie zwiększam ciężar. - Prostowanie nóg w siadzie-3s 12,10,8 + co serie zwiększam ciężar. Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej-3s 12,10,8 + co serie zwiększam ciężar. Plecy: - Podciąganie sztangielki w opadzie(wiosłowanie)-3s 12,10,8 Barki: - Unoszenie hantelków bokiem w górę-3s 12,10,8 Triceps: - Wyciskanie "francuskie" jednorącz hantelki w siadzie-3s 12,10,8 Biceps: -Uginanie ramion ze sztangą stojąc(podchwyt)-3s 12,10,8 Czwartek (Sesja B) Nogi: - Uginanie nóg stojąc, bo nie ma warunku, aby się tam położyć, jedynie oprzeć o atlas-3s 12,10,8 - Przysiady na suwnicy skośnej-3s 12,10,8 Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantelek w leżeniu na ławce skośnej(głowa w górę)-3s 12,10,8 Plecy: - Ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie (nachwyt - szeroki chwyt)-3s 12,10,8 - Przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim-3s 12,10,8 Barki: - Wyciskanie sztangi zza głowy-3s 12,10,8 Triceps: - Pompki na poręczach-3s serie max Biceps: - Uginanie ramienia ze hantelką na "modlitewniku"-3s 12,10,8 Sobota (Sesja A) Plecy: - Podciąganie na drążku (nachwyt-szeroki chwyt)-3s serie max Nogi: - Wypychanie ciężaru na suwnicy(maszynie) 3s - 12,10,8 + co serie zwiększam ciężar. - Prostowanie nóg w siadzie-3s 12,10,8 + co serie zwiększam ciężar. Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej-3s 12,10,8 + co serie zwiększam ciężar. Plecy: - Podciąganie sztangielki w opadzie(wiosłowanie)-3s 12,10,8 Barki: - Unoszenie hantelków bokiem w górę-3s 12,10,8 Triceps: - Wyciskanie "francuskie" jednorącz hantelki w siadzie-3s 12,10,8 Biceps: -Uginanie ramion ze sztangą stojąc(podchwyt)-3s 12,10,8 Trenowałem nim przez 2 miesiące. Plan, który ułożyłem: a)Poniedziałek(PLAN A + Łydki) 1. Przysiad ze sztangą na karku 2. RDL 3. Wyciskanie sztangi leżąć - płasko 4. Wiosłowanie sztangą w opadzie 5. Wyciskanie sztangi stojąc 6. Podciąganie podchwytem 7. Wypychanie ciężaru na suwnicy palcami nóg b)Środa(PLAN B + Brzuch) 1. Przysiad ze sztangą na karku 2. RDL 3. Wyciskanie sztangi leżąć - płasko 4. Wiosłowanie sztangą w opadzie 5. Wyciskanie sztangi stojąc 6. Podciąganie podchwytem 7. Skłony w leżeniu głową w dół c)Piątek(PLAN A + Łydki) 1. Przysiad ze sztangą na karku 2. RDL 3. Wyciskanie sztangi leżąć - płasko 4. Wiosłowanie sztangą w opadzie 5. Wyciskanie sztangi stojąc 6. Podciąganie podchwytem 7. Wypychanie ciężaru na suwnicy palcami nóg Mógłby ktoś ocenić co i jak, czy plan dobry. Ankieta jest na początku tematu. :) Zmieniony przez - StrangeCC w dniu 2011-10-05 15:55:37

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2079 Data: 10/4/2011 11:18:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Niech lepiej sobie w glowke jakis roztwor olejowy wstrzyknie.Do czego on wogole dazy ? Tak dla jaj sobie wstrzykuje ? "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4521 Data: 3/8/2003 1:11:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Trzeba podwiesic w treningu "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4521 Data: 3/8/2003 1:01:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego wszyscy teraz mówia "mój koles" ??? nie lepiej powiedziec moj kumpel albo znajmy ? moj koles to jakos tak brzmi jednoznacznie "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4521 Data: 3/9/2003 8:50:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - teoretycznie zła, ale efektywna.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witaj Nie laczy sie pomidora z ogorkiem /ogorek zawiera askorbinoze - enzym rozkladajacy witamine C/ jak i innymi warzywami/owocami bogatymi w w/w. Chude wedliny w ogole odrzuc. Jakiekolwiek wedliny, chyba, ze zrobisz je sam. Wedliny w skrajnych przypadkach to 50% solanki /woda z sola/ co zwieksza ich objetosc. Chleb razowy jak najbardziej. Ogolnie zrodlami bialka sa miesa chude, tluste, ryby chude i tluste, owoce morza, jaja. Podwieczorek, to jest w ogole nieporozumienie. Kolacja tez. Generalnie, powinienes miec przynajmniej 4-5 pelnowartosciowych posilkow w ciagu dnia. Kazdy powinien zawierac bialko, poranny i okolotreningowe weglowodany, a tam gdzie nie ma weglowodanow - tluszcz. No i okresl swoj cel - rozumiem, ze zgubienie tluszczu? /pozdr

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1031 Data: 2/17/2011 5:04:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Zdjęcia naszych siłowni

    Post
    Galeria Zdjęć

    Jakoś w przeciągu tygodnia do dwóch może załatwię fotki swojej siłki, która mam w domciu Jedynie co mam to hankle i sztangę z obciążeniem + ławeczka własnej roboty. Może coś więcej skombinuje z czasem. Pozdro Michał spox siłka. Kiedyś będę taki jak Hubert Olborski S.P.E.C.

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 15694 Data: 10/20/2002 8:11:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Powrót na tarczy

    Post
    Ladies SFD

    A ile jesz gram białka na kg m.c? I co jest źródłem węgli u Ciebie?

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 3264 Data: 5/22/2019 8:31:38 PM Liczba szacunów: 0
  • wybór cyklu ??

    Post
    Doping

    To juz wiem czyli z tych dwoch strzalow hcg rozbic to na 4 i walic c o 3 dni jeden a powiedz kiedy zaczac walic hcg zaraz po kuracji jak nolva czyli po 3 dniach od ostatniego strzalu?? Jezeli chodzi kiedy zaczynam to w lutym bo styczne to nie bardzo bo to sylwester i wogole.

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 3117 Data: 12/28/2007 5:33:24 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    a wiec po lekkiej poprawy rozpiska FBW na rzezbe A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy:Ściąganie drążka do klatki 3s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s Triceps:Pompki odwrotne 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B Nogi:Przysiad wykroczny 3s Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2/3s Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s C Nogi:Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s Plecy:Martwy Ciąg 3s Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi głową w dół 3s Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s Triceps:Prostowanie ramion na wyciągu 2s Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s 4 razy w tygodnie na brzuchy ABS W tym tygodniu po kazdym treningu rowewrek 20-25 minut plus w sobote osobno 30 od przyszlego tygodnia wznawiam treningi pilki noznej wtedy zobacze co areobami na silce przerwy miedzy seriami i powtorzeniami planuje 45-60 s powtorzen 12-15 ciezary tak zeby dac rade to zrobic czyli duze(zeby jak najmniejsze spadki w miechu) dieta zajme sie do konca tygodnia Jakies rady, ew co do rozpiski itd?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4645 Data: 10/5/2010 5:53:58 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    brzuch wystarczy zwykle podstawowe cwiczenia po 1 na gore/boki/dol w A do zmiany Drazek podciaganie zamiast sciagania drazka do klatki w C do zmiany na triceps pompki na poreczach. klate zrob w glowa w dol. zamiast wycisaknie zza karku zrob zolnierskie

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4645 Data: 10/5/2010 9:10:43 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja bym pozostał przy planach ABA. Plan C imo zbędny, połączył te 3 plany w dwa i ćwiczył na zmianę.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4645 Data: 10/5/2010 9:35:04 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok to dorzuce do zestawu C do nog lydki 3 serie.a w jakim ciwczeniu te kaptury sie robia bo jak tak patrzylem to nie zauwazylem(chociaz nie znam jakos super wiec moge sie mylic) poczytam o tym drazku, postaram sie robic to jakos w tygodniu ale poki co zeby pelny trening byl zaliczony plecow bede sciagal drazek

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4645 Data: 10/5/2010 9:56:13 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy:Ściąganie drążka do klatki 3s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka skos dolny 3s Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s Triceps:Pompki odwrotne 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s ew na koncu przedramie B Nogi:Przysiad wykroczny 3s Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2/3s Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s ew na koncu kaptury C Nogi:Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s+Wspięcia na palcach 3s Plecy:Martwy Ciąg 3s Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi poziomo 3s Barki:Wyciskanie żołnierskie 3s Triceps:Prostowanie ramion na wyciągu 2s Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s To jak moze byc taki plan? Jeszcze pytanie jedno kolega doradzil mi zebym nie robil 12-15 powtorzen czyli typowo na redukcjie tylko 5-8 ale bardzo duze obciazenie tak zeby siłe wzmocnica redukcje zrobic areobami i dieta, a sile uzyskana podcas treningu przelozyc pozniej w treningu na mase(czyli odbudowac to co stracilem) Areoby moge robic codziennie poki nie wznowie treningu pilki ?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4645 Data: 10/7/2010 4:10:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy FBW Do oceny ! - Zapraszam

    Post
    Trening dla początkujących

    mac-fly nie mysl przez chwile jak kulturysta,a pomysl,jak sportowiec-atleta. nie trenujesz grup miesniowych,tylko cale obszary,struktury. z twoim stazem proponuje ciezka wersje-skrocona. na kazdym treningu musisz zrobic jakies cwiczenie(ciezkie,zlozone) na 3 najwazniejsze obszary ciala,decydujace o sile i muskulaturze czlowieka: 1) dol ciala (nogi;dol grzbietu) 2) jakis rodzaj wyciskania na obrecz barkowa(klatka;barki) 3) jakis rodzaj ciagu na gorny grzbiet(najszerszy;kaptury) (jest jeszcze wersja z podzialem dolu ciala: 1a) staw kolanowy-uda 1b) staw biodrowy-tyl uda,posladki,prostowniki grzbietu) to jest twoja BAZA,3-4 najwazniejsze cwiczenia. reszta,to dodatki. apropos dodatkow... na poczatku przygody ograniczamy sie do dodania czegos na lydki i brzuch. potem(wiekszosc cwiczacych robi to od razu) dodajemy cos na ramiona. tylko ciezkie cwiczenia. pompki na poreczach-triceps drazek podchwytem-biceps. i to wlasciwie tyle....na poczatek. czyli mamy: A) 1) przysiad 2) wyciskanie plaska 3) wioslowanie w opadzie ----------------------- 4) pompki na poreczach + lydki i/lub brzuch B) 1) przysiad 2) wyciskanie w staniu 3) klasyczny martwy ciag ------------------------- 4) drazek wasko podchwytem + brzuch i/lub lydki parametry. do cwiczen bazowych: stosujemy stary,sprawdzony system 5 x 5,czyli odpowiednia intensywnosc(ok.85%CM) oraz objetosc 25 powt. total,sprzyja jednoczesnemu wzrostowi sily oraz masy miesniowej(tej prawdziwej). na dodatki: "zasada 40 powtorzen",czyli 2 x 20powt.,3 x 15 lub 4 x 10(w wersji zaawansowanej) drazek i porecze-na poczatek tyle powtorzen,ile mozemy max wykonac. z chwila,kiedy zaczynamy machac po wiecej,jak 10 powt.-dowieszamy dodatkowe obciazenie,zmniejszamy ilosc powtorzen i jedziemy 5 x 5...lub zostajemy przy podwyzszonej objetosci i robimy 4 x 10. tak to mniej wiecej wyglada. oczywiscie w miare wzrostu wytrenowania,trening staje sie coraz bardziej zlozony. pojawia sie wiecej cwiczen,wprowadzenie treningow A-B-C,roznicowanie parametrow,itd. temat rzeka..... pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1459 Data: 12/31/2007 3:14:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak pokonać strach...

    Post
    Sztuki Walki

    "Zapodaj sobe tesca , albo inne swinstwo , a jak i to ne pomoze to lepiej zmien sport , chyba ze będziesz twardy i pokonasz to" o czym ty koles gadasz? niby w jaki sposob tesc by mu pomogl? n/c

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 14689 Data: 8/27/2005 2:19:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak pokonać strach...

    Post
    Sztuki Walki

    powiem dwie rzeczy pierwesza to przytocze słowa niepamiętam kogo z tego forum żeby później nie było ;] "****ć wszystko musze dać z siebie wszystko" podsumuwójąc jeśli chcesz być dobry musisz coś poświęcić w tym wypadku twarz ale morda nie szklanka ;] i w żadnym wypoadku po kilku ciosach nie dawaj za wygraną bo jak mówią ludzie powyżej nic z tego np całą walke będziesz miał przewage a koleś poobijany pacnie cie raz w łeb i po tobie no i drugie jeśli masz dziewczyne albo jeśli nie masz to se znajdź szybciutko i bierz dziewczyne na treningi ;] przy dziewczynie napewno nie będziesz z siebie robić ciamajdy ;d pozdrówka ;']

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 14689 Data: 8/28/2005 11:39:29 PM Liczba szacunów: 0