SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Moze jakas mala pomoc ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    GreenTea i FatBurnerem +dobra dieta A.C.A.B

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2843 Data: 12/22/2003 1:09:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Wojsko - Pomocy

    Post
    Sztuki Walki

    Niech mi ktoś wyjaśni, dlaczego panowie w mundurach(jakieś ważniaki z odznaczeniami) na komisji wojskowej(kilka lat temu), byli bardzo zdziwieni(aż spojrzeli na siebie i się wyprostowali na krzesłach), gdy na pytanie "Czy chcesz, aby kurs na prawo jazdy kat.C, był zrefundowany przed służbą, czy po?", odpowiedziałem "po". Dlaczego taka odpowiedź ich zdziwiła?

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3236 Data: 10/12/2006 11:31:47 PM Liczba szacunów: 0
  • czy trenerka na siłowni płaci za karnet????

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Trafiłaś na wyjątkowych sknerowatych *****i, to tak jak by kierowca autobusu płacił za bilet bo jeździ tym autobusem. Albo pracujesz tam albo jesteś klientką, twoje szefostwo jak widać jest bardzo pazerne. Pieniądze im przesłaniają logiczne myślenie, no cóż jak ktoś c***em się urodził kanarkiem nie zdechnie.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1671 Data: 11/9/2010 11:35:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy dzielić twarog na pół

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    co do bialka to uwazam ze te 30 g w jednym posilku tez nie jest prawda zakladjac ze jest rownomiernie rozlozone na 6 posilkow wychodzi 180 gram bialka dziennie czyli przykladowo dawkujac 2g/kg m.c. wychodzi dla osoby wazacej 90 kg jest si ale dla takiego Pudziana co wazy 135 kg potrzebne jest juz 270 gram bialka a jesli jest na SAA to jeszcze weicej i wtedy chyba logiczne ze nie bedzie jadl 9 posilkow tylko rozlozy wieksza ilosc bialka na tyle samo posilkow. Mysle ze do ok.50 gram bialka przy jednym posilku bedzie si Zmieniony przez - BPL-G w dniu 2005-11-29 12:20:56

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 4750 Data: 11/29/2005 12:19:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na Mase dla osoby z małym przyrostem

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Sluchaj, ogolnie sprawa wyglada w ten sposob, ze musisz dostarczyc organizmowi wlasciwe ilosci odpowiednich rzeczy i to jeszcze we wlasciwym czasie...nie mowiac juz o cwiczeniach, bez ktorych nie urosniesz . najwazniejsze jest aby tuz po treningu zjesc jakas porcje weglowodanow, zeby organizm nie zaczal spalac bialka, ktore bardzo sie przyda przy budowie masy miesniowej Najlepiej zaopatrzyc sie w jakiegos batona albo najlepiej banana. Potem oczywiscie bialko, czyli: 1. numero uno to rzecz wiadoma PIERŚ (Z) KURCZAKA, czyli najwazniejszy suplement diety kazdego "koksa" . pamietaj tylko, ze piers kurczaka zawiera dosc spora dawke hormonow i jakbys chcial pochlaniac bardzo duza dawke (mowie tu juz o kilogramach:) ) tego specyfiku moga Ci po pewnym czasie, ze tak powiem rosnac cycki ale bez przesady oczywiscie! 2. w razie mozliwosci unikaj ziemniakow, bo to ogolnie rzecz biorac zlepek carbo i skrobii i przerzucaj sie na jak najwieksza ilosc ryzu, kaszy itp. Bardzo duzo bialka maja takze kotlety sojowe. 3. i na koniec jajeczka, sery i wszelkie mleczne przetwory. Nie zapominaj tez o odpowiedniej dawce snu!!! Wbrew pozorom jest bardzo wazny. 4. aha! Jeszcze jedna wazna sprawa - ALKOHOL WROGIEM KULTURYSTY . Niestety taka jest smutna prawda, ze alkohol, nie dosyc,iz odwadnia i zabija wit.C, scina jeszcze bialko. Wiec nalezy sie raczej ograniczac z procentowymi przyjemnosciami jak widzisz to wszystko opiera sie na bialku, ale nie mozna oczywiscie zapomniec o carbo. Zarowno po treningu jak i przed sa rownie wazne, bo musisz z czegos czerpac energie do cwiczen. Ale np. w 100g ryzu bialego masz ponad 70% węgli, wiec spoko nie musisz zjadac 10 snickersow przed treningiem ale pamietaj o dawce tuz po. Widzac po rodzaju Twojego pytania masz chyba niemile skojarzenia z odzywkami. Nie mozna myslec,ze kazda odzywka to anabole, oma itepe. Mozesz sobie kupic bardzo fajne weglowodany i bialka, w proszku, do rozpuszczenia, w plynie - tego jest masa. I nie sa to jakies szkodliwe rzeczy, tylko po prostu bialka, carbo, kreatyny i inne, w czystej postaci. No wlasnie a propos kreatyny. Jest to zwiazek ktory wystepuje w jakis minimalnych ilosciach (jak dobrze pamietam) we wloknach miesniowych. Sprzedawane w sklepach z odzywkami monohydraty, cytryniany, jablczany kreatyny sa po prostu w/w zwiazkami w czystej postaci, najczesciej sproszkowanej. Kreatyna ma to do siebie, ze "pompuje" miesnie woda i daje dosc spora dawke energii, tylko np. monohydrat i cytrynian dzialaja na troche innej zasadzie. Jest jeszcze taka burzliwa kwestia, mianowicie, czy kreatyna pompujac miesnie woda, pompuje tez miesien sercowy? Sa na ten temat rozne opinie, wiec w sprawie krety jedni mowia ze jest calkowicie bezpieczna, inni maja ciutke inne zdanie. No niezle sie rozpisalem ale mam nadzieje, ze w jakis sposob przyblizylem Ci cala sprawe!? Polecam Ci tez stronki, nie tylko dla kulturystow, na ktorych znajdziesz najprawde mase przydatnych informacji, np. Forum Bodybuilding

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 895 Data: 11/4/2009 2:28:53 PM Liczba szacunów: 0
  • zamiast chlopakowi Pomuc i pokazac co ma robic to najlepiej wysmiac i tak wyglada co ktorys temat. ewentualnie pomóc

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 5130 Data: 1/19/2012 10:47:25 PM Liczba szacunów: 1
  • kop sobie syrop mega C i to nie zart, pomoze ci przytyc

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 5130 Data: 1/20/2012 7:56:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Arek Gołaś nie żyje...[*]

    Post
    Inne dyscypliny

    pewnie łanuszki na gg tez przesyłasz... wiec n/c jak dla mnie to dziecinada

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 6329 Data: 9/17/2005 9:02:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Chyba zle mnie zrozumiales... 1 obwod to tylko: MC, WL i C&J i robisz 3 obwody na treningu Na drugim: Siad, PP, YR i tez 3 obwody. Jakies baterflaje i inne wynalazki nie sa ci potrzebne... Pamietaj by zwiekszac stopniowo ciezary z treningu na trening. zdr.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 4054 Data: 7/21/2009 11:15:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Kupno własnej siłowni co potrzebne?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Na początek jakąś ławkę ze sztangą i parę hantli. Polecam tą ławeczkę, http://hellhound.pl/sprzet-fitness-do-silowni/lawki-treningowe/lawka-treningowa-z-modlitewnikiem-bw-3210a-c-1181.html nie jest bardzo droga, ale ma modlitewnik i sprzęt do rozpiętek. Oprócz tego nogi można na niej robić. Hantle polecam jakieś z możliwością odkręcania i dokładania ciężarów.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5039 Data: 2/14/2011 10:00:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Siła strzału- R. Carlos, C. Ronaldo, Gerrard, Nedved, Juninho, Alex, Scholes. Silny piłkarz- R. Carlos, Alex, Terry, Essien, J. Zanetti, Vieira. Piłkarz z silnym uderzeniem nie zawsze równa się najsilniejszemu fizycznie.

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 6259 Data: 7/30/2011 4:19:04 PM Liczba szacunów: 0
  • C.Ronaldo silny? przecież ten płacze przy co drugim starciu fizycznym.

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 6259 Data: 7/30/2011 11:34:17 PM Liczba szacunów: 1
  • Plan Treningowy do oceny MMA + Siłka

    Post
    Trening dla początkujących

    wlasnie zauwazylem i mysle nad takim czyms Napisał TRENING POD SPORTY WALKI NA 3 DNI W TYGODNIU - WERSJA 2013.04.28 _KNIFE_ TRENING A: POWER CLEAN (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 x 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu, wszystkie aktony barków, plecy, brzuch) PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 5 x 8-10 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch) PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 3 x 5-10 (=> PLECY, SZEROKOŚĆ) POMPKI NA PORĘCZACH (dips) 5 x 5 (=> KLATKA, TRICEPS) UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ 3-5 x 8-15 powtórzeń WYMACH SZTANGIELKĄ + RWANIE SZTANGIELKI + PODRZUT SZTANGIELKI + SPRAWLE (pracuje całe ciało) - 1,1,1,2; 2,2,2,4 3,3,3,8, 4,4,4,16 ITD. Rosnąca liczba powtórzeń; sprawle - 2x więcej niż pozostałe ćwiczenia. Rób, ile dasz radę. TRENING B: THRUSTERS ("DOPALACZE") 5 x 5 (=> NOGI, PLECY, BARKI, BRZUCH) SUMO DEAD LIFT HIGH PULL 5 x 5 (=> PLECY + tył uda + pośladki + całe barki; - w szczególności prostowniki grzbietu, częściowo brzuch) PRZYSIAD TYLNY 5 X 5 (=> NOGI - głównie czworogłowy uda, częściowo plecy, brzuch) WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC 5 X 5 (=> KLATKA, TRICEPS) PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU CHWYTEM NEUTRALNYM LUB PODCHWYTEM 3 x 5-10 (=> PLECY, SZEROKOŚĆ) WYCISKANIE WĄSKIM CHWYTEM DO DESKI 3-5 x 6-8 powt. (=> KLATKA, TRICEPS, częściowo barki) TRENING C: PEŁNY PODRZUT X serii x 3 (np. 3 x 3 powt.; 5 x 3 powt; całe ciało, z naciskiem na plecy, tył uda, barki, triceps) RWANIE + PRZYSIADY RWANIOWE X serii x 3 powt. (np. 5x3; 4 x 3) WYKROKI 3-5 x 8-10 powt. (=> CZWOROGŁOWE, POŚLADKI, PRZYWODZICIELE) WIOSŁOWANIE sztangą oburącz lub pół-sztangą jednorącz (barbell rowing) 3-5 X 12-15 (=> PLECY) PODRZUT SZTANGIELKI JEDNORĄCZ - po 50 powtórzeń na rękę Zmieniony przez - majsiel w dniu 2013-11-03 10:54:43

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2464 Data: 11/3/2013 10:54:11 AM Liczba szacunów: 0
  • ja stosuje komplex witaminowy + gdy cos czuje ze ma zlapac to kilka g wit c i od kilku lat zero gryp wykluczajacych z treningu :) PS. kiedys po antybiotyku od lekarza w 2008 roku , zrobilem proby watrobowe, to ponad norme mialem dosc konkretnie :(

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1624 Data: 12/4/2015 11:50:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Najpierw redukcja 95 w pasie to już sporo, prop wino na 10 tyg potem zmień wino na tren z Masteronem na kolejne 8,10 tyg a Masteron prop tydzień dłużej na koniec tylko prop a 8 tyg możesz dać Hcg i na końcu cyklu tez możesz zrobić off lub mostek to już twoja decyzja co do żarcia pilnuj nie przetworzonych produktów cardio stopniowo dodawaj co tyg więcej np 5 min Nie zmieniać kalorii w diecie ,jak by nie schodził waga po 2,3 tyg obetniej, tluszcze, o 50% kiedyś ja c tak robiłem i redukcja była zadowalajaca a zrobisz jak uważasz powodzenia Zmieniony przez - 01Storm01 w dniu 2015-04-01 17:36:22 Zmieniony przez - 01Storm01 w dniu 2015-04-01 17:37:15

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 919 Data: 4/1/2015 5:35:28 PM Liczba szacunów: 0
  • bjj sarmatia trojmiasto

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    a) do piczki anielki nie wyciągaj tematów sprzed 5 lat b) google nie gryzie c) http://akademiasarmatia.ovh.org/?page_id=39 cholerny leń

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3613 Data: 4/21/2009 8:18:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapytanie

    Post
    Doping

    Śniadanie owsianka 60 gr płatków owsianych ,150gr jogurt naturalny , zawsze idzie banan 1 ,nektarynka cała lub borówki 100gr , wpc 80 30gr . Orzechy mix jak pisałem 60gram ,obiad 100gr kaszy gryczanej lub brązowego ryżu ,200gr pierś kurczak lub wołowina , warzywa 250gr lu sałatka 300gr ,2jabłka lub nektarynka owocami żongluję nie ważę , w ciągu dnia jeszcze czasem wpc 80 30gr , przed treningiem bcaa 10gr , double impact 5gr ,betaina ,spalacz creatyna 3 przed i 3 po treningu . Po treningu 38gr białka wpc80,Węglowodany 25 lub 30gr . Omega 3 2 kapsułki ,witaminy , magnez potas ,B,cynk ,Witamina c ,wit D . I tak to się u mnie przedstawia .

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2513 Data: 10/1/2015 10:53:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna MP

    Post
    Odżywki i suplementy

    zanieczyszczona kreatyna to osobny temat i nie ma wiele wspólnego z przedawkowaniem, a jeżeli ktoś ma małe problemy po kreatynie to wystarczy wspomóc się magnezem z wit.B6 i wit.C!

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4857 Data: 7/4/2004 10:09:31 PM Liczba szacunów: 0
  • preparat Olimpu HMB

    Post
    Odżywki i suplementy

    Podsumowując należy kupić kreatynę zamiast HMB Pozdrowionka Tomek

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 8496 Data: 2/14/2001 10:02:39 PM Liczba szacunów: 0
  • odblok z 6 tabs clomidu a co byście sadzili o stosowaniu tribulusa na cyklu ? po cyklu kreatyna , witamina c na zmniejszenie katabolizmu podczas cyklu przyda sie jakis zestaw witamin

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2781 Data: 9/16/2005 2:37:56 PM Liczba szacunów: 0