SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • W echo (takie usg na serducho) bez zmian , zapalenie spowodowane czestymi infekcjami (chodzenie do roboty z gorączką), nie wyleczonymi do konca, podłoże bakteryjne .Szansa na kolejne zawsze jest , od nie zaleczonych chorób , nie leczonych zębów.Dbam o siebie , zęby robię. Dbam o podniesienie odporności - 3 g witaminy C dzienie , Zincas forte, imbir , cynamon ,czosnek ,chili ,kurkuma z pieprzem w oleju leci codziennie.Przynosi to efekty.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2156 Data: 3/18/2018 8:53:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Lekarz przepisuje z powodu: Choroby z ujemnym bilansem białkowym (choroby wątroby i jelit, sprue, przewlekła biegunka), anoreksja, stany po ciężkich chorobach wyniszczających i zakażeniach, osteoporoza, zaniki mięśniowe (w tym dystrofie u dzieci), długotrwałe leczenie glikokortykosteroidami, cukrzyca, stany zwiększonego zapotrzebowania na białko, przerost grasicy (u dzieci), stany po radioterapii. Na okres 3-4 miesięcy ( ok 120 dni!) ,Po miesięcznej przerwie można powtórzyć leczenie, Dawkowanie: Indywidualnie, zależnie od stanu chorego. Dorośli - doustnie początkowo 2,5-5mg dziennie, w ciężkich przypadkach do 10mg dziennie w 2 dawkach; dawka podtrzymująca 1-2,5mg dziennie. Dzieci - doustnie: do 2 r.ż. 0,05mg/kg m.c. dziennie; 3-6 r.ż. 0,5-1mg dziennie, od 7 r.ż. 1-2mg dziennie w dawkach podzielonych I wszystko jasne. Zmieniony przez - leonstar w dniu 2005-05-10 14:14:46

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1345 Data: 5/10/2005 2:13:54 PM Liczba szacunów: 0
  • pytania do dietetyka

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    10 wskazówek żywieniowych Precision Nutrition - system dietetyczny opracowany przez Dr John Berardi autora 2 znakomitych książek : Gourmet Nutrition i Precision Nutrition oraz niezliczonej ilości artykułów. Nam na forum znany jest bardziej, jako 10 przykazań żywieniowych . Czym jest Precision Nutrition? Jest to system dietetyczny , którego zadaniem jest w sposób jak najprostszy bez zbędnego liczenia zmienić nasze nawyki żywieniowe a dzięki temu doprowadzić nas do lepszej sylwetki, bardziej muskularnej i odtłuszczonej. Czy to działa ? Tak!!! Zdecydowanie, jeśli tylko będziemy postępować zgodnie ze wskazówkami, które podam poniżej na pewno osiągniemy nasze upragnione cele. To czego potrzebujemy aby osiągnąć nasze cele to odpowiednie odżywianie oraz odpowiedni trening i regeneracja. Poniżej prezentuję wam 10 wskazówek, które musza być przestrzegane, aby nasze ciało pozbyło się niechcianego tłuszczu. 1. Należy spożywać 6-7 posiłków co 2,5 - 3 h 2. Należy w każdym posiłku spożywać "pełne białko" (zawierające wszystkie aminokwasy) 3. Należy w każdym posiłku spożywać węglowodany o w miarę jak najniższym I/G pochodzące z warzyw(najlepiej włóknistych) i owoców 4. Należy dbać aby posiłek przed treningowy był bogaty w łatwo przyswajalne białko 5. Należy dbać aby węglowodany we wszystkich posiłkach poza posiłkami przed i po treningowym pochodziły z warzyw i owoców o niskim IG. Posiłki około treningowe powinny zawierać węglowodany o wyższym I/G 6.Należy dbać aby posiłek po treningowy zawierał węglowodany proste i łatwo przyswajalne białko w proporcji 2:1 7. Należy pilnować aby 25-35%spożywanych kalorii w diecie pochodziło z tłuszczy z podziałem na : 1/3 z tłuszczy nasyconych (zwierzęcych), 1/3 z tłuszczy jednonienasyconych (np. oliwa z oliwek, avocado), a 1/3 z tłuszczy wielonienasyconych (olej lniany, rybi , orzechy i nasiona itp.) 8. Należy unikać napoi innych niż: woda mineralna niegazowana, zielona herbata itp. 9. Należy dbać o to by każdy posiłek za wyjątkiem posiłków około treningowych składał się z naturalnego, nie przetworzonego pożywienia, należy unikać słodzików, konserwantów, polepszaczy itp. 10.Należy spożywać większe ilości węglowodanów tylko w okolicach treningowych (przed i po treningu) , posiłki te powinny być ubogie w tłuszcz. W innych posiłkach powinna występować przewaga tłuszczy nad węglowodanami pochodzącymi z warzyw i owoców Zmiana naszego dotychczasowego sposobu odżywiania na ten powyższy zaowocuje poprawą sylwetki oraz zdrowia w większości przypadków . Pytania jakie się rodzą to jak może wyglądać przykładowy jadłospis na takiej diecie i w jaki sposób te wskazówki wprowadzić w życie ? Jadłospis jaki tu podaje jest tylko przykładowy, jak wiadomo każdy z nas jest inny i dla każdego dieta ta powinna wygląda inaczej. Jednodniowy jadłospis : Posiłek 1 Białka jaj Sałata Siemię lniane Posiłek 2 Łosoś Szpinak Posiłek 3 Polędwica wołowa Brokuły Garść orzechów Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2) Posiłek po treningowy To samo jak w posiłku przed treningowym Posiłek 6 Pierś z kurczaka Kasza kuskus/ryż/kasza jęczmienna/płatki Dowolny owoc Posiłek 7 Mintaj Chleb pełnoziarnisty razowy Sałatka warzywna Powyżej mamy zobrazowany przykładowy dzień treningowy na diecie Precision Nutrition, oczywiście nie podałem ilości celowo gdyż są one elementami diety bardzo osobistymi i każdy powinien dobierać je pod kątem własnych potrzeb, możliwości i celi. Jak zauważyliście dieta posiada pewne obwarowania, które należy bezwzględnie przestrzegać. Nieprzestrzeganie ich może doprowadzić do spowolnienia efektów lub ich całkowitemu zanikowi. Nim rozpoczniecie układanie diety kilka moich uwag : - nigdy w posiłkach nie łączymy węglowodanów w dużych ilościach oraz tłuszczy (tyczy się to głównie tłuszczy nasyconych). - dodatek warzyw nawet w niewielkich ilościach do każdego posiłku jest ważny, natomiast owoce traktował bym bardziej instrumentalnie i stosował bym je około treningowo. -źródła pokarmowe należy maksymalnie różnicować ,zawsze dbamy o pełne białko( z mięsa, ryb, jaj, odżywek) oraz jak największą ilość warzyw liściastych o jak najbardziej intensywnym kolorze. - owoce w umiarkowanej ilości są ok. szczególnie około treningowe z własnego doświadczenia polecam jagody (źródło luteiny). - kaloryczność diety zmieniamy zarówno im plus jak i im minus stopniowo o 100-200 kcal cały czas obserwując reakcje naszego organizmu, dokonujemy tego przez obserwacje poziomu tłuszczu ustrojowego co 2-3 tyg. - w przypadku ukierunkowaniu diety na masę i konieczności dodania kalorii, kalorie dodajemy najpierw do : * posiłku po treningowego (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * posiłku w godzinę po treningu (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * pierwszego posiłku (śniadania) w dni treningowe (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * o ile nadal zachodzi potrzeba zwiększenia ilości kcal w diecie, kalorie dodajemy w postaci tłuszczu, równomiernie rozkładając dodaną ilość pomiędzy wszystkie posiłki z wyjątkiem posiłków około treningowych, które jak wiadomo są wolne od tłuszczu. -wodę należy spożywać w ilości minimum 2l pamiętając również aby nie przesadza z nadmiernym jej piciem. Na pewno wiele osób ma pytanie co z ważeniem posiłków, co z liczeniem kcal ? Jest to przecież jeden z ważniejszych elementów 99% zdrowych diet. Cóż jak za każdą dietą tak i za tą nie stoi "magia" lub tajemna kombinacja posiłków i tu też w późniejszym czasie będziemy musieli sięgnąć po odpowiednie bilansowanie diety ale powinno to nastąpi dopiero po tym gdy osiągniemy perfekcje w korzystaniu ze wszystkich 10 wskazówek żywieniowych. autor qazar

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 645 Data: 10/3/2011 9:14:35 AM Liczba szacunów: 0
  • śmieszne pytanie o białko o.O

    Post
    Odżywki i suplementy

    musialbys je trzymac w temp. powyżej 40*C. nie ma więc obaw

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 900 Data: 11/5/2008 5:44:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Antyestrogen solo.

    Post
    Doping

    2gr witaminy C w dawkach 4x500 ,2litry WODY dziennie 4x500ml więcej prócz tego co do teraz ,2 tabsy Olimpowskiego ChelaMg FORTE +200mg B6 w 4dawkach ,paczka 15gr kurkumy dziennie w 3dawkach przyprawiona pieprzem i czili lub p.cayene ,i troszkę kofeiny więcej w ciągu dnia. ot tyle ale zrobi robotę szybko ,bez lekarza ;

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1470 Data: 6/15/2012 5:19:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Pakistańska meta

    Post
    Doping

    1750mg testa ew, no nie dziwne a po co wy tak kufa kombinujeta, jakby chociaz cena byla inna to rozumiem, ale nie, wszystko ta sama cena a testowac chca n/c

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1469 Data: 2/23/2006 10:31:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na ocene

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zastosuj się do uwag wcześniejszych , możesz zakupić wpc, wit.C , wit.D. Co do tkanki mięśniowej nie martw się nie spadnie. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1054 Data: 11/17/2015 8:45:45 AM Liczba szacunów: 1
  • tribulus super vitalmax

    Post
    Odżywki i suplementy

    1 KAPSUŁKA ZAWIERA: Ekstrakt Tribulus Terrestris (40%) 200 mg Magnez 150 mg Cynk 15 mg Witamina B6 10 mg Witamina C 60 mg ok,śmiało są dobre... dwie,góra trzy tabletki jak masz spory wysiłek podczas dnia dziennie wystarczą, przed snem bierz jak zwykłe zma...

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1337 Data: 12/7/2006 9:35:46 AM Liczba szacunów: 0
  • tribulus super vitalmax

    Post
    Odżywki i suplementy

    Endotest Pro Sana jest dostępny w Polsce u Pana C. jakie dawkowanie proponujesz? Zmieniony przez - Sir Lee w dniu 2006-12-07 19:40:25

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1337 Data: 12/7/2006 7:39:38 PM Liczba szacunów: 0
  • animal flex 2 porcje dziennie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Hej, ja brałem jedną porcję nadaremnie, moje zdanie to dwa razy dziennie jest OK. Do tego 15g MSM + witamina c 1000mg.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2641 Data: 12/28/2020 11:08:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Prowadzę bloga treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Pierwsza część sportowej niedzieli to mecz ligowy Przegraliśmy, bo nie mieliśmy nikogo na zmianę a temperatura to ok. 30st. C O godzinie 18 idę biegać, nie mam sił. Czytaj więcej.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1319 Data: 6/9/2013 3:16:31 PM Liczba szacunów: 0
  • 4 cykl

    Post
    Doping

    to może teraz dla odmiany EQ + test + wins 1-10 200-300mg EQ / tyg 1-2 300mg enenthatu / tyg 3-7 400mg enenthatu / tyg 8-11 100mg propa E2D 12 75mg propa E2D 13 50mg propa E2D ewentualnie do tego winstrol w tygodniach 8-13 20-30mg ED do tego vitaminki: Mg, B-complex, Omega-3, Vit C, czosnek w tab, Cynk

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1109 Data: 4/2/2006 4:28:11 PM Liczba szacunów: 0
  • CYKL za 400zł :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    FU lepiej zainwestowac w witaminę C w większych dawkach lub rutinoscorbin itp produkty.. Glutamina jest zdecydowanie zbyt drogim środkiem podnoszącym odpornośc .. Robert: Zrób jak CI poradzilem- będzie dobrze Glutaminy nie ma sensu przy cyklu masowym.. Dorzuć jeszcze multiwitaminę o ile nie masz takowej.. pzdr.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2003 Data: 9/21/2005 12:16:48 AM Liczba szacunów: 0
  • CYKL za 400zł :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    odpusc glutamine, jak bedzie cie przeziebienie telepalo to tak jak ripper mowi duze dawki wit.c , a na potreningowy katabolizm ma carbo, bialko i cell pumpa, takze glutamina zbedna...

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2003 Data: 9/21/2005 9:12:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Mistrzostwa Polski Juniorow w 3boju silowym 1990r

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Wyniki pierwszych Mistrzostw Polski juniorów Kamienna Góra 1990r Lp. Kat wagowa Nazwisko imię klub waga przysiad wyciskanie martwy ciąg Trójbój miejsce Klasa sportowa 1. 56 kg Karczewicz Adam Relax Kam.Góra 55,8 122,5kg 77,5kg 152,5kg 352,5kg I III 2. 56kg Wójcik Mariusz Metale Kęty 55,3 127,5kg 75kg 140kg 342,5kg II III 3. 56kg Szpil Tomasz Giewont Zakopane 54,8 100kg 77,5kg 130kg 307,5kg III 1. 60kg Mastej Waldemar Relax Kam.Góra 59,7 140kg 82,5kg 165kg 387,5kg I III 2. 60kg Starzec Robert Relax Kam.Góra 60.0 130kg 100kg 155kg 385kg II III 3. 60kg Klęczar Janusz Metale Kęty 59,1 135kg 70kg 147,5kg 352,5kg III III 4. 60kg kobieta Staros Danuta Bartek Chorzów 58,3 115kg 45kg 130kg 290kg IV - 1. 67,5kg Iwo Sobczyk Relax Kam .Góra 67,3 180kg 120kg/125rP 215kg 515kg I I 2. 67,5kg Plewa Roch Relax 64,9 145kg 85kg 162,5kg 392,5kg II III 3. 67,5kg Kiec Arkadiusz Relax 66,3 135kg 90kg 160kg 385kg III III 1. 75kg Gil Andrzej Atletico Zakopane 68,9 200kg 102,5kg 210kg 512,5kg I II 2. 75kg Potucha Paweł Relax Kam.Góra 74,4 170kg 105kg 215kg/217,5rP 490kg II II 3. 75kg Ratajczak Zbigniew Giewont Zakopane 71,9 165kg 110kg 210kg 485kg III II 4. 75kg Saczuk Robert TKFF Tczew 70,0 175kg 90kg 200kg 465kg IV III 5. 75kg Kłosek Michał Jankowice 73,2 120kg 90kg 180kg 390kg V 6. 75kg Mikołajczyk Andrzej Giewont Zakopane 68,6 150spalił ------------- ------------- --------- -------- 7. 75kg Kiełbasa Mieczysław Relax Kam.Góra 72,8 185kg 100kg spalił -------- 8. 75kg Rydwański Marek Jaworzanie Jawor 69,7 167,5kg 120kg 190 spalił ---------- 1. 82,5kg Szaflik Dariusz Bartek Chorzów 81,1 180kg 130kg 190kg 500kg I III 2. 82,5kg Nieszporek Edward Jankowice 78,5 175kg 115kg 200kg 490kg II III 3. 82,5kg Kępa Dariusz Relax Tomaszów 81,2 157,5kg 120kg 200kg/207,5rP 477,5kg III III 4. 82,5kg Grzesło Dariusz Metale Kęty 75,1 145kg 85kg 165kg 395kg V - 5. 82,5kg Kobylański Daniel Giewont Zakopane 75,3 140kg 95kg 160kg 390kg VI - 6. 82,5kg Kotela Arkadiusz Relax Tomaszów 80,2 140kg 115kg 160kg 415kg IV - 1. 90kg Pierlak Bogdan Metale Kęty 87,5 190kg 132,5kg 250kg/260kgrP 572,5kg I II 2. 90kg Pawlik Piotr Bartek Chorzów 85,7 190kg 140kg 200kg 525kg II III 3. 90kg Klechta Robert Bartek Chorzów 85,7 197,5kg 110kg 200kg 507,5kg III III 4. 90kg Motyka Jędrzej Jankowice 83,5 155kg 105 190kg 450kg IV - 5. 90kg Paff Piotr Giewont Zakopane 83,5 150kg 105 170kg 420kg V - 1. +90kg Stolarczyk Jacek Doker Gdańsk 92,0 212,5kg 132,5kg 210kg/225kgrP 555kg I III 2. +90kg Patrycy Adam Nadnarwianka Pułtusk 93,3 190kg 105kg 210kg 505kg II III 3. +90kg Kuzior Grzegorz Jankowice 111,9 182,5kg 100kg 205kg 487,5kg III - 4. +90kg Tomaszek Piotr Metale Kęty 96,7 180kg 100kg 180kg 460kg IV - 5. +90kg Żytek Wiktor Relax Tomasz 94,8 170kg 120kg 150kg 440kg V - OPEN 1. 374,8 Sobczyk Iwo Relax Kam.Góra 2. 365,3 Gil Andrzej Atletico Zakopane 3. 340,9 Pierlak Bogdan Metale Kęty 4. 333,3 Ratajczak Zbigniew Giewont Zakopane 5. 327,6 Potucha Paweł Relax Kam.Góra 6. 326,9 Sawczuk Jarosław TKKF Tczew OPEN 1. wyciskanie Sobczyk Iwo 120kg/ 89.15 2. przysiad Gil Andrzej 200kg / 142,5 3. m.c Sobczyk Iwo 215kg /156,4

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2728 Data: 11/20/2008 10:25:02 PM Liczba szacunów: 0
  • if micha is under control:) dozuc ostre aeroby HiiT najlepiej, wzuc sobie cos na spalenie e/c najlepiej zwal tak conajmniej te 5% zanim zaczniesz wbijac. T3 wspaniala zecz,oczywiscie podczas brania tescia inaczej zje cie calego(zalezne rowniez od dawki)bo nie wybiera miedzy fatem a miesem. najlepsza sprawa mieszanka tesc/t3/clen. a jaki tesc to nie ma zupelnie znaczenia.+ to co kolega wyzej, low carb Zmieniony przez - fallenursu w dniu 2010-01-23 21:56:33

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2183 Data: 1/23/2010 9:55:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Kombinacja odżywek - ma sens?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Z kreatyny zrezygnuj juz lepiej prozdrowotnie coś omega 3 vit D i C http://www.sfd.pl/sklep/XXL_Nutrition_Vitamin_C-1000-opis28360.html http://www.sfd.pl/sklep/XXL_Nutrition_Vitamin_D3-opis28361.html http://www.sfd.pl/sklep/Tested_Nutrition_Tested_Omega_3-opis26439.html

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 12/6/2013 8:54:21 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta cud

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    albo pisze ze kreatyna wypłukuje witamine c bo to prawda tylko od czego są witaminy w tabletkach?. sam pewnie siedzi na sfd i udaje madregp

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1213 Data: 5/26/2007 4:33:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    ale o które dokladnie pytasz? z tanszych np. bialka Sfd czy Ostrovit, z drozszych np. Whey c-6 Hi teca, Whey 100 Treca, Sciteca Whey profesional, whey od Fa w smaku b.dobre ale troche malo bialka i sporo cukru

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1877 Data: 4/6/2014 9:09:43 PM Liczba szacunów: 0
  • 300 pompek

    Post
    Inne dyscypliny

    Donald, myśle że można ale na siłowni masz gotowy sprzęt i zrobisz dużo więcej i wydaje mi się że lepiej wydać pare grosza na karnet niż się p*******ć w domu na jakimś złomie, no chyba że postarałeś się i zrobiłeś sę własną mini-siłownię to co innego. Nie twierdzę że siłownia to jedyna droga żeby być sprawnym, ja się świetnie usprawniłem po przez pływanie a siłownia mi przyszła puźniej.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 4486 Data: 12/28/2005 11:56:08 AM Liczba szacunów: 0