SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • 1A. Mostek biodrowy na jednej nodze 3xmax 1B. Podciąganie na drążku - czyli opuszczanie 2x5s i 1x2s w pierwszej serii, potem 1x5s 1x4s i 1x3s w drugiej, 1x6s8-)1x4s i 1x3s 2A. Wykroki chodzone 3xmax poszlo niezle 2B. Wyciskanie hantli stojąc 10x9kg,9x9kg,8x9kg 3. Reverse hyper 3xmax 4, Side clam 1xmax na strone 5. Spięcia brzucha na piłce [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/3/2013 8:29:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Marta - mam znowu pytanie - tym razem o rozgrzewke - czy mam kontynuowac te poprzednia (z rozdzieleniem na dni treningowe A/C i B) czy jakos inaczej sie rozgrzewac ?

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2013 9:39:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Po zmianie czasu dziecko wstaje radosne jak skowronek o 6 co mnie doprowadza do szalu bo ja nie z tych co ze spiewem na ustach a takich porach wstaja}:-( ale w zwiazku z tym naszykowalam sobie wszystko wieczorem i rano podnioslam sie juz mniej wsciekla o 6 i udalam sie na silke. Bardzo fajnie mi sie cwiczylo (+pilnowalam,zeby nie bylo dluzszych [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/1/2013 9:47:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening C tydzien 3 1A. Mostek biodrowy ze sztangą, z zatrzymaniem 3sek w szczytowej fazie ruchu 3 serie 20 kg 1B. Wiosłowanie hantlami leżąc na brzuchu na ławce skośnej 3 serie 8kg - ciagle muszę pilnować lewej strony ale już lepiej idzie 2A. Przysiad ze sztangą 2 serie 32,5 kg , ostatniej 2/3 z 35 kg ale ostatnie razy kiepskie technicznie wiec [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2013 10:14:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening C tydzien 4 Pod hasłem "rozum został w domu" 1A. Mostek biodrowy ze sztangą, z zatrzymaniem 3sek w szczytowej fazie ruchu 3 serie 25 kg 1B. Wiosłowanie hantlami leżąc na brzuchu na ławce skośnej 3serie 9 kg 2A. Przysiad ze sztangą - tu przykład na to,ze mózg zostawiłam w domu }:-( - w pierwszej serii zdziwiona co ja taka słaba jestem, po [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2013 1:00:43 PM Liczba szacunów: 0
  • leah dzieki za oprzytomniajaca uwage}:-( jakos dzis tepawa jestem, juz sobie dzis odjelam troche z miski (mniejszy kawalek tunczyka) Trening C tydzien 5 w warunkach domowych, przelamalam zmeczenie po ciezkim dniu w pracy i totalna niechec (oraz pierwszy dzien @ i ogolne chrychanie) 1A. Mostek biodrowy ze sztangą, z zatrzymaniem 3sek w szczytowej [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/22/2013 10:16:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Jestem, tylko czasu na wpisy nie mam, wczoraj udało mi sie wcisnąć trening ( stając niemal na uszach, dobrze jest mieć wszystko w domu) Trening C tydzien 6 1A. Mostek biodrowy ze sztangą, z zatrzymaniem 3sek w szczytowej fazie ruchu 3 serie 30 kg, cieżko 1B. Wiosłowanie hantlami leżąc na brzuchu na ławce skośnej 3serie 9 kg 2A. Przysiad ze [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2013 7:52:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening C tydzień 7 Wciąż domowo i poznowieczornie 1A. Mostek biodrowy ze sztangą, z zatrzymaniem 3sek w szczytowej fazie ruchu 3 serie 30 kg OK 1B. Wiosłowanie hantlami leżąc na brzuchu na ławce skośnej 1 seria 9 kg, następne 10 kg - moc :-) ostatni w 3 serii ledwo ale ogolnie8-) 2A. Przysiad ze sztangą - 36 kg 3 serie ładnie poszły 8-) pod [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2013 10:51:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening C tydzień 8 Po pracowitych 3/4 dnia w pracy Wciąż domowo, miedzy ulepieniem 100 pierogów i 60 uszek a pieczeniem ciasteczek , ale jakoś w tym tygodniu moc była wiec nie chce tego zaprzepaścic 1A. Mostek biodrowy ze sztangą, z zatrzymaniem 3sek w szczytowej fazie ruchu 3 serie 31 kg - wykorzystuje świeżo nabyta wiedzę z pilatesu co [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2013 11:14:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening C tydzień 9 Pod hasłem "przekraczanie granic"8-) 1A. Mostek biodrowy ze sztangą, z zatrzymaniem 3sek w szczytowej fazie ruchu 3 serie 32,5 - tak naprawdę to trzymałam 5 s ( nie wiem co mi sie w głowę porobiło, nie miałam ze sobą rozpiski bo tylko w domu zerknelam na obciążenia a juz tyle czasu robię,ze spoko pamietam co i jak}:-( - jednak [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2013 1:38:46 PM Liczba szacunów: 0
  • wczoraj dzien rozpoczety pilatesem a dzisiaj rano skorzystalam z baaardzo wczesnej pobudki (rodzicielke trzeba bylo na samolot odstawic) i przed praca machnelam trening;-D Trening C tydzień 10 wczesnoporannie 1A. Mostek biodrowy ze sztangą, z zatrzymaniem 3sek w szczytowej fazie ruchu 3 serie 33 kg - skoro wytrzymalam poprzednio 5 s to [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2013 12:24:34 PM Liczba szacunów: 0
  • podziel sie lista faworytow8-O;-D Poczekam na nowy trening, nie chce Marcie niczego sugerować ;-D Trening C tydzień 11 Po nieprzespanej nocy, moc odcięli ;-] 1A. Mostek biodrowy ze sztangą, z zatrzymaniem 3sek w szczytowej fazie ruchu 3 serie 32,5 kg - robiłam zatrzymania po 5 s bo nie czułam sie na siłach wziąć 35 kg. 1B. Wiosłowanie hantlami [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2014 6:27:20 PM Liczba szacunów: 0
  • leah cos wie na ten temat nie tylko core ale A i C jakos mi znajome/-)_ .....3 min ze skakanka .....x 3 x 4 ....to dla mnie gorsze niz 5 km biegu|-) ja tu mialam wiosla no i pamietam wykroki z pilka przy scianie :-> a cora kocham :-)) i nawet planka robie normalnie na pilce...jak montian clumber zrobie z pozycji planka bedzie super no to [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/14/2014 10:39:59 PM Liczba szacunów: 0
  • usiadlam,badam i oczywiscie zaczynaja sie pytania}:-( trening A cw 2B - czy moge prosic o pogladowe zdjecie tej maszyny bo nie bardzo moge sobie ja wyobrazic (czy to to http://sport.spryciarze.pl/zobacz/jak-wykonywac-cwiczenia-na-nogi-wypychanie-na-suwnicy czy to [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2014 4:15:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Zakwasy w (_._) po wczorajszym mam takie,ze az mnie to zaskoczylo mocno ( i jeszcze miedzy cyckami, zastanawiam sie po czym??? ) Ale w domu siedze i trening sobie zapodalam /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7c3f8cb948d14a3aaffb5aad625ce747.png Plyo nie komentuje bo zgon był wielokrotnie. Wydawalo mi się,ze wolniej idzie ale z czasu to nie wynika wiec chyba [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2014 1:03:49 PM Liczba szacunów: 0
  • jutro rano basen z dzieckiem to sobie troche poplywam + wpadnie sauna i mam nadzieje,ze dzieki temu po poludniu jakowes progresy w treningu C zalicze;-) (albo wrecz przeciwnie padne niezywa) glodno jest coraz bardziej,ciezko przy moim zamilowaniu do oliwy w salatkach tudziez tlustych ryb morskich ograniczyc sie do 50 g tluszczu ( nie sadzilam,ze [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2014 9:40:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Skromniutka miska A aktywność wola o wiecej {{:-( mam tam samo};-)....rano wstaje taka glodna..ze wciagnelabym slonia...}:-( glod czuje glod ( a w misce mam mniej:->@-|) rano to jeszcze jest w miare - czasu malo, szybko wrzucam cos i lece ale po poludniu - jak patrze na te porcyjke na talerzu{:-( - gora warzyw to jakos ratuje no i sobie [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2014 12:57:03 PM Liczba szacunów: 0
  • leah - dlatego sobie odpuscilam wczoraj, dzis jest mi duzo lepiej, zrobilam trening - zamienilam kolejnosc bo uznalam,ze w ten sposob mam silowy co drugi dzien wiec dzisiaj dzien 19 trening C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c13ee2b60e2a4322a26439029a4757da.png 1A – dolozylam ale ciezko było 1B- stoje w miejscu 2A – godne zastępstwo bulgara 2B – ok 3A i B [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2014 1:21:23 PM Liczba szacunów: 0
  • dzien 20 trening B /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/58f0439e5f74401eaec3ceaf9066ed33.png przezwyciezylam sama siebie - w trakcie 1 serii pomyslalam,ze chyba przerwe te katorge (sniadanie cofalo mi sie do przelyku) ale wzielam sie w garsc i postanowilam,ze padne trupem ale to zrobie:-D. Powtarzalam tylko sobie: "pamietaj,rob jednym ciagiem bo najgorzej to [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2014 3:08:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzien 22 trening B /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/deb9380df52f490c8c9a90daae12cea1.png plyo - chyba nigdy nie bedzie to dla mnie latwy trening}:-( zawsze po pierwszej serii mam wrazenie,ze niemozliwe zebym zrobila wszystkie serie a potem po kazdej serii zaciskajac zeby mowie,ze sprobuje jeszcze jedna, po trzeciej powtarzam sobie,ze juz wiecej niz polowa [...]

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2014 10:51:22 PM Liczba szacunów: 0