SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Do fahowców..

    Post
    Doping

    Warto kupić zincas forte - co prawda na recepte ale mało która osoba pyta sie o recepte. Jedz 1-2 tab. w celu uzupełnienia braków.( 1 tab zawiera ~25 czystego cynku) Do tego mozesz dodać mulitiwitaminę. Cynk nie zmiejsza retencji(witamina to nie lek hormonalny) ani nie wpływa na przyrosty. Cynk jest mikroelementem, który w pewnym stopniu odpowiada za urodę. Ma dodatni wpływ na cerę, włosy i poznokcie. Dieta zwierająca dużo cynku ma wpływ nie tylko na naszą urodą, ale i nasze samopoczucie. Brak cynku wywołuje bowiem zmęczenie, brak apetytu. Osłabia odporność na stresy i infekcje. Cynk jest także konieczny do normalnego rozwoju organów płciowych, do budowy kości i zachowania ich w zdrowiu. Cynk wykazuje działania antywirusowe. Działa odtruwająco na organizm. Cynk i witamina C zostały nazwane więc cudownym środkiem przeciwko katarom i wielu zakażeniem wirusowym. Mikroelement ten wspomaga także leczenie reumatyzmu, niedokrwistości i wrzodów żołądka. Cynk wzmacnia działanie witaminy A, poprzez uwolnienie jej z wątroby. Zmieniony przez - KasaChoryh w dniu 2006-05-01 14:08:19

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2135 Data: 5/1/2006 2:06:54 PM Liczba szacunów: 0
  • boks vs muay thai - co wybrac w takiej sytuacji?

    Post
    Sztuki Walki

    cwiczył 4 miesiace to chyba umie w garcie stac nie ? chyba ze ma ogromne problemy z percepcją. po c*** to cwiczyc pol roku a nie wziasc sie za cos na powaznie.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3200 Data: 10/5/2010 10:31:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kriSLee - zupełnie opacznie zrozumiałeś, co tu piszemy. Wszystko jedno, co będziesz jadł : owoce, warzywa, tłuszcze, mięso, mleko - każdy rodzaj produktów w nadmiarze Ci zaszkodzi. Nie upadł żaden mit o owocach - z nimi jest jak ze wszystkim innym - dopóki jemy z umiarem, są zdrowe, kiedy przesadzamy - szkodzą. Nie prawda (o, jak to mocno zabrzmiało :D) — co do warzyw jeszcze nie słyszałem, że ich za duża ilość zaszkodziła, albo że mają w sobie coś co w nadmiarze zaszkodzi (nie mówię tu o tym, że ktoś siedzi zjada 100 kg fasoli i mu brzuch pęka). A we fruktozie (czyli owocach) już znaleźli coś co szkodzi i "NAGLE" na owoce trzeba uważać, ograniczać, pilnować się, "walczyć o życie", bo jak ich się za dużo zje to będzie to szkodliwe. Wziąłem nawet sobie szybko ogólne przeliczenia i zważyłem jabłko, a potem z jakiejś tabelki przeczytałem ilości mikroskładników i np. żeby 'zrealizować' jabłkiem dzienną dawkę witaminy C, potrzebuje zjeść TYLE jabłek, że to by było np. 20 łyżeczek cukru ! I TO JEST TA PUŁAPKA. A zresztą, nowe "dane". Właśnie przed chwilą leciał inny program dokumentalny na TVN24bis "Zły cukier" i tam nawet padło coś takiego, że FRUKTOZA jest GORSZA niż GLUKOZA !? :| Że Glukozę to organizm jakoś przetwarza, każdym organem, nawet mózgiem....a FRUTKOZA...tylko otłuszcza wątrobę :/ (program z telewizora więc nie mogę cofnąć i jeszcze raz posłuchać dokładnie jakich słów użyli). Takie rzeczy dołują mnie coraz bardziej i sprawiają, że coraz bardziej czuję się...bezsilny :/

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 2947 Data: 10/16/2016 9:26:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Proponuje się najpierw zaznajomić z skąd są ów tabele USDA czy Kunachowicz, na jakiej podstawie robione. Są to średnie po 1 Są dosyć rzetelne, normy w jedzeniu są bardzo rygorystycznie przestrzegane w Europie, owszem niestety limity na niektóre składniki nierzadko są nieprzestrzegane i są takie buble, o których piszesz. Czy to rybami puszkowanymi, hodowlanymi, itp itd Również jak piszesz można trafić na produkty dużo gorzej jak i lepszej jakości, ale zawsze da się bez problemu i bez żadnej suplementacji. Uwzględnić zapotrzebowanie Wśród moich podopiecznych jest to bezproblemowe. Wychodzi powiedzmy min 500 % danego składnika np. żelaza, wapnia, witamina C Następnie badania, ferrytyny itp i mamy poprawę, jeśli nie ma poprawy zmieniamy źródło jedzenia. Często są to zwykłe ryneczki, znajomi itp. a nie jak się ludziom wydaje sklepy ze zdrową żywnością. Sama obróbka również ważna, jeśli agresywna to również mamy straty. Według mnie można się zdrowiej odżywiać, wyszukiwać lepsze produkty, poprawiać parametry zdrowotne, nawet w dzisiejszych czasach. Nie napisałem zdrowo, bo nikt tego nie jest w stanie do końca stwierdzić, ale zdrowiej zawsze można.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 2947 Data: 10/17/2016 1:46:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Bez przesady, zalecane dzienne spożycie vit. C to ok. 100 mg dziennie, a jedna pomarańcza dostarcza ok. 50 mg, więc dwie pomarańcze zapewniają dzienną dawkę.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 2947 Data: 10/18/2016 5:21:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "a jakie jest zapotrzebowanie na wit np podczas przeziębienia? Pewnie kilka a nawet kilkadziesiąt gram. " Otóż to. Ja to nawet gdzieś znalazłem, że jeśli jest problem z opornym tłuszczem (czy pośrednio z kortyzolem) to właśnie stosować dzienną dawkę Witaminy C w ilości....1 g. i co? to jest jakaś duża dawka? sam przyjmuje w okresie jesiennym około 6-7g na dobę, a jak jestem przeziębiony to 6g do każdego posiłku.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 2947 Data: 10/19/2016 2:24:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "odporność wyraźnie lepsza, a także regeneracja" No nie, ale to są właśnie takie odczucia. Bo jak zapytam PO CZYM poznajesz, że odporność poprawiona ? Wystawiłeś się na tę samą ilość wirusów, bakterii, przez taki sam czas jak poprzednio i dlatego masz dowód, że odporność poprawiona ? To pewnie powiesz, np.: "Nie, po prostu w tym okresie zauważyłem, że nie choruję". Moja mama była ostatnio chora, tak że aż głos miała jak zombi mutant, potem wzięła właśnie jakąś skondensowaną witaminę C w proszku i na następny dzień...wyzdrowiała :) Ale ja NIE WIEM czy to na pewno od tego czy od tysiąca innych czynników, które mogły wystąpić :) Nie wiem, zmieniła się pogoda, jakieś inne leki zaczęły w końcu działać, przez przebywanie w domu przestała mieć kontakt z zarażającymi ludźmi itd. A może efekt placebo... Pytam o badania bo np. u mojego brata Pani dietetyk stwierdziła np. że ma coś tam z potasem i kazała mu zmniejszyć ilość soli. Myślałem, że można też dowiedzieć się czegoś z takich badań o innych "mikroelementach".

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 2947 Data: 10/20/2016 9:22:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "odporność wyraźnie lepsza, a także regeneracja" No nie, ale to są właśnie takie odczucia. Bo jak zapytam PO CZYM poznajesz, że odporność poprawiona ? Wystawiłeś się na tę samą ilość wirusów, bakterii, przez taki sam czas jak poprzednio i dlatego masz dowód, że odporność poprawiona ? To pewnie powiesz, np.: "Nie, po prostu w tym okresie zauważyłem, że nie choruję". Moja mama była ostatnio chora, tak że aż głos miała jak zombi mutant, potem wzięła właśnie jakąś skondensowaną witaminę C w proszku i na następny dzień...wyzdrowiała :) Ale ja NIE WIEM czy to na pewno od tego czy od tysiąca innych czynników, które mogły wystąpić :) Nie wiem, zmieniła się pogoda, jakieś inne leki zaczęły w końcu działać, przez przebywanie w domu przestała mieć kontakt z zarażającymi ludźmi itd. A może efekt placebo... Pytam o badania bo np. u mojego brata Pani dietetyk stwierdziła np. że ma coś tam z potasem i kazała mu zmniejszyć ilość soli. Myślałem, że można też dowiedzieć się czegoś z takich badań o innych "mikroelementach". normalnie o tej porze byłbym pod wpływem choroby, zawsze wtedy gdy inni w okół są chorzy. jak jest już wirus w organiźmie to same warzywka nie wystarczają dla tego by nas całkiem nie rozłożyło. Kontakt z ludźmi dokładnie taki sam. Bierz pod uwagę, że każdy trening to praktycznie stan zapalny dla organizmu, tych antyoksydantów musi być stosunkowo więcej niż u osoby, która nie robi kompletnie nic. Lepsza regeneracja, więcej energii w ciągu dnia itp to są bardzo ważne obserwacje. Na to akurat badań nie trzeba. Nie rozmawiamy o chorych przedtreningówkach, tylko "pospolitych" witaminach i minerałach.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 2947 Data: 10/20/2016 9:32:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Zmodyfikowane 3.dniowe FBW 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : mężczyzna Wiek : 17 Waga : 75 Wzrost : 178 Cel treningowy : siła/dynamika/sucha masa Staż treningowy na siłowni : 3lata z przerwami (1,5roku z głową) Uprawiane inne sporty : bjj, mma, zapasy, bieganie Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : wolne ciężary Dieta : Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : carbo/bcaa/kreatyna/witaminy/białko Ostatnio przerabiany plan: siłka pod wytrzymałość siłową, dużo stacji i dynamicznych ćwiczeń typu c&j itd. Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): MC- 105kg x 10powt mniej więcej SQ- 105kg x 10powt mniej wiecej WL- 105kg x 1powt Sw trenuje najmniej 3 razy, a przeważnie 4,5 razy w tygodniu, w okresie przygotowań około 6/7 razy. Zmieniony przez - Fuuun w dniu 2012-11-15 19:31:17

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 725 Data: 11/15/2012 7:30:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Strikeforce powraca 12 stycznia !

    Post
    Scena MMA i K-1

    kiedyś też zamiast SF puścili powtórkę piłki nożnej, kto k***a ogląda powtórkę nożnej o 4 rano lol %-) wyczuwam zaj**iste walki na 110%, bo każdy będzie miał ciśnienie na UFC a w przypadku niektórych to albo: a) KSW a nie UFC jeśli przegrają, b) niższe kontrakty jeśli przegrają, c) no i niższy status w dywizji w UFC. http://sports.sho.com/live link do ważenia Zmieniony przez - Steven0 w dniu 2013-01-11 22:19:51

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 7340 Data: 1/11/2013 8:30:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy (bieganie)

    Post
    Inne dyscypliny

    cześć Widzę że chcesz poprawis sprawność i wytrzymałość a przy okazji siłę dynamiczna i ciężką więc: Jeśli mogę Ci doradzić co do treningu (trenowałem 5 lat lekką: 100, 200 skok w dal) to proponował bym ci coś takiego. Rozumię że nie masz dostępu do stadionu ale bieganie w parku jest przyjemniejsze. Do biegaia wystarczą adidasy z miekka pietą które kupisz juz za 50 zł oczywiscie nie firmowe :) pamiętaj buty nie biegaja tylko ty. Według mnie wystarczą Ci jak dla amatora sportu 3 treningi w tygodniu. Poniedziałek: 15 min truchtu aby się rozgrzać a nie zajechać !!! (średnio 4,5 min na km) następnie rozciąganie min 5 min (ręce, szyja, tłów, nogi), skipy c,b,a (30 metrów)+ przebieżka (na 85% szybkosci)50 metrów i to wszystko x3 po czym kolejne 3 przebieżki także 85% szybkosci, po tym wszystkim 4 km rozbieganka wystarczy nie za szybkiego tak na 4,30-5 min na km. środa lub czwartek: 15 min truchtu - rozciąganie, skipy x3 z przebieżkami jak wyżej. Po tym interwał: biegniesz ze stoperem i po każdych 30-40 sekundach truchtu, 10 sek lub 60-70 metrów sprintu na 60% szybkosci. Robisz tak na okrągło przez 7-10 min. Wiem że to trudne ale poprawisz wytrzymałość i szybkość. Po wszystkim 10 min truchtu lub zamiast interwału w tej postaci mozesz poszukać sobie w miare prostego odcinak drogi, sciezki 50-60 metrowej długosci i zrobić 4-6 serii biedu dość szybkiego po 6 nawrotów (na 75% szybkosci),wyglada to tak: biegniesz odcinek do konca sciezki zawracasz i biegniesz spowrotem dobiegasz do końca i zawracasz. nie wiem czy rozmiesz, troche chaotycznie napisałem :) Po kazdej serii 6 nawrotów robisz 2-3 min przerwy a po wszystkim aby sie rozluźnić 10 min truchtu. sobota: tak na koniec tygodnia rozbieganie w zależnosci od tego co chcesz osiągnać: min 6 km max 10. Wiem ze niektóre ćwiczenia będa głupio wygladały jak będziesz biegał po parku ale warto :) Nie rezygnuj ze skipów z przebiezkami bo one sa njważniejsze aby rozwinać koordynację ruchową i siłę dynamiczna i cięzką (bez siłowni:) Skipy trzeba wykonywać poprawnie technicznie znajdź jakiś filmik w necie albo pogadaj z kumplem z awf-u. Polecam też jak mój przedmówca spróbój sił w klubie, to nic nie kosztuje a tam napewno pokażą ci jak i co wyglada. pozdrawiam i zyczę miłych treningów acha sprawdzaj tętno (zaraz po kazdym z interwałów ważne zaraz po skończonym biegu pierwszy raz i minutę potem 2 raz)(ilosci uderzeń serca na 10 sek) przykładając dłoń do klatki piersiowej tam gdzie masz serce. Sam zauwazysz kiedy dałeś sobie w dupę a kiedy nie. U mnie wygladało to tak: jak byłem zajechany treningiem serce biło 34-35 na 10 sek po minucie spadało do 25-28 jak leki trening 30-32 po minucie 24. powodzenia

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 5599 Data: 8/22/2008 8:41:48 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW w domu. Nowy plan do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    - A - Przysiady z sztangą na barkach 4s Podciąganie nachwytem 4s Pompki z nogami nizej(pomiedzy podparciami przerwa bys sie mogl nizej obnizac) 4s Wyciskanie w staniu 3s Wyciskanie francuskie hantla jednorącz przytrzymując łokieć 2s Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s - B - Wykroki z hantlami 4s Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia w podparciu dla każdej ręki po 4s - tutaj chodzi Ci o podciaganie sztangi, gdzie jeden koniec jest oparty na ziemi? Wyciskanie hantli 4s Arnoldki 3s Pompki tylem 2s Uginanie ramion z sztangielkami z suplinacja 2s -C - Przysiad bulgarski z hantlami po 4s na kazda noge Mc na prostych nogach 4s Pompki z nogami wyzej(rece oparte tez o podwyzszenie by mogl sie nizej opuszczac, nogi wyzej niz rece) 4s Wyciskanie zolnierskie 3s Pompki trojkatne 2s Uginanie mlotkowe 2s Do kazdego planu: brzuch: unoszenie nog w zwisie na drazku lydki: wpisecia na jednej nodze przedramiona: nawijanie obciazenia Obciazenie i powtorzenia to sprawa indywidualna wiec zrob po swojemu. Przydalyby sie porecze do pompek. Zmieniony przez - MojeImie w dniu 2012-04-05 17:40:41

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1004 Data: 4/5/2012 5:38:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    co do witamin, osobiscie daje d3, k2, witamine c i b kompleks i mam wszystko czego mi trzeba:-) dodatkowo ZMA przed snem i tyle z typowo witaminowo-mineralnych suplementow

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 5495 Data: 11/16/2018 11:18:56 AM Liczba szacunów: 1
  • suplementacja-sprint prosze o ocene rady specjalistów..

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    bimiu a co myslisz o stosowaniu kreatyny przez cały okres startów?(maj-sierpień) bo od zakończenia cyklu mam jakies leki ze po dostawieniu kreatyny wszystko co na niej wypracowałem przepadnie:( tylko nie wiem czy jak bede tak dłułgo brał kreatyne to i tak organizm nie bedzie jej juz tak dobrze tolerował co o tym myslisz? która opcja jest lepsza ta która chciałem zrobic na poczatku czyli MARZEC-KWIECIEŃ biore kreatyne (4 kasułki magna power+TCM 3MC) potem przerwa przez maj czerwiec i zaczynam brac znowu w lipcu i sierpniu.czy DRUGA biore od marca az do końca sierpnia tylko teraz musiał bym zmniejszy c chyba dawki ale nie mam pojęcia do ilu?zanacze jeszcze ze najważniejsze starty mam w ostatnie dni lipca i pozniej w ostanim weekend sierpnia

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3315 Data: 5/4/2009 8:55:43 PM Liczba szacunów: 0
  • trening dla mnie?

    Post
    Trening dla początkujących

    tylko tak, czytam o tym FBW i jakos nie mogę tego sobie dopasować, także przyros masy mięśniowej to logiczne że to chce osiągną c:D jęsli ktoś by znalazł czas i ropracował by mi trening tak pokolei co w jakim dniu, ile seri itd bym był bardzo wdzięczny ponieważ jestem w tym zielony poprostu.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1265 Data: 6/19/2008 6:45:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening TS do korekty

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Na początku Poniedziałe (a) Wtorek (B) Czwartek(c) Piątek(d) jak zwiększą się ciężary i regeneracja nie będzie dawać rady to co drugi dzień a w końcu tylko 3 dni w tygodniu

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2589 Data: 7/21/2010 12:02:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Ochrona i regeneracja stawu, jaki kolagen

    Post
    Odżywki i suplementy

    D3+K2 - MSM - Boswellia -wit C - mozesz to wprowadzić do stałej suplementacji - miałem mocne bóle po urazie ( trwalo ponad 3 lata ) stosowalem różne kolageny , flexy i inne suple , nic nie pomagało . Po rozpoczęciu treningów siłowych i rozciąganiu pojawila się poprawa i aktualnie odpukać nie czuje kolana wcale a dawniej był to codzienny ból. Moze pomogły ww suple , może wzmocnienie mięśnie , może rozciąganie a może ogół diety.Co by nie było to warto wszystkie spróbować co nam nie zaszkodzi a będzie pomagac .Zdrówka

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1984 Data: 7/1/2018 12:56:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja, odżywki w wieku 18 lat :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    100g 20g kretki 10g l-glutamina 3g tauryna 60mg vit c ponoc dodatek bcca ( pisza ze 1%) czyli 1g reszta dextro cena super sklad antyk porownując do nowych matrixow ale jeli ktos decyduje sie na mono to marzenie mocny cykl mono na 40-50 dni wychodzi tyle co kretka i dextro kupujac osobno albo nawet taniej

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2133 Data: 5/7/2005 8:19:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Choroba, czy przekreśla trening??

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Temperatura podskoczyła z 36,6 do 37? @@-) Nie jesteś chory, jesteś podziębiony- z tym można się yebać i 3 tygodnie... Zainwestuj w zieloną herbatę (!), czosnek, witaminę c (1-3 gramy= 1000-3000 mg dziennie), czosnek, ostre przyprawy, cebulę itd, słowem postaraj się wspomagać swój układ immunologiczny. Jeśli masz siłę, to rób treningi, ale lżejsze- idealna pora na deload/cofkę z ciężarami i zmniejszenie objętości treningu. Nie jesteś "chory"- jedz dużo, myśl pozytywnie. Bierz kretę dalej, jak Ci nie przejdzie/pogorszy się, to wtedy zrobisz sobie przerwę od siłowni i mono.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1403 Data: 9/28/2012 11:39:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Choroba, czy przekreśla trening??

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    tu masz dobra opcje witaminy c 1000mg w jednej tabletce http://www.sfd.pl/sklep/Trec_Strong_C-1000-opis25849.html

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1403 Data: 9/28/2012 3:44:12 PM Liczba szacunów: 0