SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Nasza "11" w sezonie !

    Post
    Piłka Nożna

    Buffon(Juve) Mascherano(Barca) Kompany (City) Puyol(Barca)(c) Xavi(Barca)Yaya(City)Silva(City)Hazard Lille) Messi(Barca)Neymar(Santos)Cristiano(Real)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1704 Data: 5/17/2012 3:23:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Nasza "11" w sezonie !

    Post
    Piłka Nożna

    Bardzo fajny temat Sog za pomysł dla autora:-)) Bramkarz: Neuer(Bayern Monachium) Obrona: Marcelo(R.Madryt), Ramos(R.Madryt), Mascherano(Barca), Silva(AC Milan) Defensywni pomocnicy:Xavi Alonso(R.Madryt), Yaya Toure(Man City) Ofensywni pomocnicy: Ozil(R.Madryt), C.Ronaldo(R.Madryt), Messi(Barca) Atak: Falcao(Athletico Madryt)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1704 Data: 5/17/2012 6:10:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Nasza "11" w sezonie !

    Post
    Piłka Nożna

    Autor chyba zapomniał o temacie,więc pozwoliłem sobie podliczyć go;-) Bramkarze; -Neuer;3 głosy -Iker;3 głosy -Buffon;3 głosy -Cech;2 głosy -Hart;1 głos Obrońcy; -Kompany 5 głosów -Piszczek 5 głosów -Carles Puyol 4 głosy -Silva 4 głosy -Marcelo 4 głosy -Evra 3 głosy -Lahm 3 głosy -Dani Alves 2 głosy -Chiellini 2 głosy -Ramos 2 głosy -Mascherano 2 głosy -Gerard Pique 1 głos -Arbeloa 1 głos -Pepe 1 głos -Hummels 1 głos -A. Cole 1 głos -Terry 1 głos Pomocnicy; -Toure 5 głosów -Alonso 5 głosów -Xavi 4 głosy -E.Hazard 3 głosy -David Silva 3 głosy -Iniesta 2 głosy -Valencia 1 głos -Y.Belhanda 1 głos -Vidal 1 głos -Kaka 1 głos -Ozil 1 głos -Di Maria 1 głos -Van Bommel 1 głos -Bale 1 głos Napastnicy; -Ronaldo 11 głosów -Lionel Messi 9 głosów -Robin van Persie 5 głosów -Rooney 2 głosy -Robben 2 głosy -R.Falcao 2 głosy -Lewandowski 1 głos -Benzema 1 głos -Neymar 1 głos -Ibrahimović 1 głos Paru zawodników miało po tyle samo pkt. więc ja akurat wybrałem taką 11; Iker Piszczek-Kompany-Puyol-Lahm Toure-Alonso-Xavi Messi-RvP-C.Ronaldo Ławka rezerwowych;Neuer,Silva,Marcelo,Iniesta,Hazard,Silva,Rooney. Zmieniony przez - Cris Thug w dniu 2012-06-12 02:42:53

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1704 Data: 6/12/2012 2:35:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Przeziębienie/Witaminki

    Post
    Odżywki i suplementy

    zakup jakis zestaw wit i minerałów np. universala daily formula , starcza na 100dni za okolo 35zl lub olimpowe, albo bardzo dobre special two firmy NOW dodatkowo dorzuc vitamine C, np. vitalmaxa ; jak lapie przeziebienie to 1-2 kaps w ciagu dnia

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 9/9/2007 7:30:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Przeziębienie/Witaminki

    Post
    Odżywki i suplementy

    pij lipową herbatę witaminę c łykaj albo mulit vitamine ciepło się ubieraj unikaj przeciągów pozdro

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 9/9/2007 7:31:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Przeziębienie/Witaminki

    Post
    Odżywki i suplementy

    ogolny zestaw witamin i mineralow (vigor,vitaral,vitrum,olimp czy co Ci pasuje) echinacea - wyciag z jezowki, czosnek w capsach, witamina C 500mg dziennie sam wkrotce taka wlasnie suplementacje zaczynam, i wybieram firme Adrien Gagnon, wychodzi korzystnie cenowo, nie musisz brac wszystkiego na raz mozesz zrobic np. dwa miesiace echinacea, pozniej dwa miesiace czosnek itd. pzdr

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 9/9/2007 7:31:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Przeziębienie/Witaminki

    Post
    Odżywki i suplementy

    ...nie wiem czy juz ktos zasugerowal, ale nie dostrzeglem- witaminę C dobrze byłoby abys miał estryfikowana bo zwykła się dosc szybko wydala- aby uzyskac jej duża ilość trzeba łykać dość często mniejsze dawki- jedna wielka sie nie opłaca

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 9/9/2007 9:50:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Przeziębienie/Witaminki

    Post
    Odżywki i suplementy

    czy ktos tu poleca rutinoscorbin? apo, czy vit C z AG jest estryfikowana? pzdr

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 9/9/2007 10:11:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Przeziębienie/Witaminki

    Post
    Odżywki i suplementy

    MOja zasada stosowana od paru lat: Jak coś cię bierze to gorąca kąpiel, cały czas ciepłe stopy i 2-3 gramy witaminy C przed 2 kolejne dni... NA trening mozna iść, ale zrobić lekki, raczej taki rozgrzewajacy (nie mozna nanim zmarznać). Tyle, że to tylko jak cię "bierze" jak już jesteś właściwie chory to normalne leczenie i zero treningu. A co do zapobiegania to: zestaw wit-min, ten co banan dał bdb, moze też być olimp + ew. jakiś preparat z wyciagiem z czosnku, omega-3... Ale musisz mieć świadomość że takie suplementy diety nie załatwią sprawy Ważne też jest jak się "prowadzisz"

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 9/10/2007 9:40:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Przeziębienie/Witaminki

    Post
    Odżywki i suplementy

    Revenol tez zawiera estryfikowaną wit. C ale kosztuje dwięcie pare zł.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 9/10/2007 12:24:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Przeziębienie/Witaminki

    Post
    Odżywki i suplementy

    Gringoo- bioflawonoidy obowiązkowo do wit. C- pewnie przeoczyłem. albo nie mogę skojarzyc albo nie wiem co to za witammina- jeżeli jest to wyciąg z roślin to powinien sie dobrze wchłaniać.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 9/10/2007 8:10:15 PM Liczba szacunów: 0
  • KLATA I BICEPS

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    CHDzBRD, i po co kozaczysz? Ludzie...jak ja widze na forum osobników pokroju tego Pana i takie wypowiedzi to w....ć sie można, chociaż temat mnie nie dotyczy. Chodzi tu jednak o zwykła uprzejmość,jak masz pisać takie głupoty to nie pisz wogóle. Koleś ma problem i oczekuje porady, jak widać nie jest doświadczonym forumowiczem i nie dziwie się mu że zadaje takie pytania, ale jak już je zadaje to oczekuje odpowiedzi na swój problem a Ty sie spinasz niepotrzebnie. Sorry, ale musiałem to napisać bo denerwuja mnie głupie odpowiedzi typu tej jaką napisał CHDzBRD. A propo tematu ;) Czytać, czytać jeszcze raz czytać. Masz na gorzę wyszukiwarkę, tam wpisujesz hasła klucze typu klata,biceps. Czytaj przede wszystkim posty "ekspertów" a na pewno znajdziesz tam co Cię interesuje, pzdr

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3432 Data: 11/4/2006 9:14:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    A: 1.Przysiady 6 serii 2.Wyciskanie sztangi leżąc 6 serii 3.Martwy ciąg 6 serii 4.Podciąganie na drążku 5.Tricpes 6 serii B: 1.Podciąganie na drążku 2.Wyciskanie sztangi nad głowę stojąc 6 serii 3.Różne ćwiczenia izolacyjne na biceps 8 serii 4.Łydki 6 serii 5.Brzuch około 5-10 minut C: 1.Przysiady 6 serii 2.Wyciskanie sztangi leżąc 6 serii 3.Martwy ciąg 6 serii 4.Wiosłowanie w oparciu o ławkę 6 serii 5.Brzuch około 5-10 minut Czy tak będzie ok? Dzięki wszystkim za dotychczasowe odpowiedzi. Zmieniony przez - Treningnewbie w dniu 2018-11-14 18:46:46

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1127 Data: 11/14/2018 6:46:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    A: Nogi: Przysiady 6 serii Plecy: Martwy ciąg 3 serie +podciąganie Klata: Wyciskanie sztangi leżąc 6 serii Barki: Wyciskanie sztangi nad głowę stojąc 4 serie Biceps: Ćwiczenia izolacyjne 4 serie Triceps: Ćwiczenia izolacyjne 4 serie B: Nogi: Wykroki 4 serie + łydki 4 serie. Plecy: Podciąganie Klata: Wyciskanie sztangi leżąc 6 serii Barki: Wyciskanie sztangi w ukosie 4 serie Biceps: Ćwiczenia izolacyjne 4 serie Triceps: Ćwiczenia izolacyjne 4 serie C: Nogi: Przysiady 6 serii Plecy: Martwy ciąg 3serie +podciąganie Klata: Wyciskanie sztangi leżąc 6 serii Barki: Rozpiętki 4 serie Biceps: Ćwiczenia izolacyjne 4 serie Triceps: Pompki na poręczach 4 serie Czy to jest poprawne? Nie za dużo ćwiczeń i serii?

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1127 Data: 11/15/2018 11:36:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja suplementacja

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak dopiero zaczynasz za spaleczem to zacznij od 2 i stopniowo zwiekszaj , za duzo bialka w diecie 300 gram to w Twoim przypadku daje ponad 3 g/ k.g.m.c. chyba ze bierzesz jeszcze jakies inne 'suple'

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1185 Data: 5/17/2006 11:40:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Kilka fotek

    Post
    Galeria Zdjęć

    a c opowiesz na innch "sportowców"-koksiarzy ******lonych? pozatym KaroOol nie wybiera sie na zawody...chyba Melanżowcy z sfd cz.1 http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=94536 Melanżowcy z sfd cz.3- wypad na disco http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=95206 Melanżowcy z sfd-wesele Zdzisia i Verony http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=98352

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 5430 Data: 7/21/2003 10:34:24 AM Liczba szacunów: 0
  • nie mam chęci do treningu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja uwazam ze kilka piw od czasu do czasu nie wpływa ujemnie na formę, ale przy grubszym piciu jest kilka warunków, które nalezy spełnić. Przede wszystkim nie trenowac tego samego dnia co ma się zamiar pić. Lepiej zrobic trening na kacu, niż zalać pałę po siłce. Poza tym - jesc, przed, po i w trakcie. Mamy piękny polski zwyczaj żeby zagryzać wódkę ogórkiem, sledziem i chlebem ze smalcem. To na prawdę się sprawdza. Sok pomidorowy też warto sobie chlapnąc i jeszcze dosolić do smaku. Ponad to należy dużo pić - ale wody/izotoników - sam niby wódki nie popijam, ale do 0.5 zazwyczaj półtora litra mineralki idzie i to wysoko zmineralizowanej. Warto zjesc jogurt na godzinę przed planowaną inauguracją - nabiał osłabia wchlanianie alkoholu, uważać z lekami - wiele z nich moze pogorszyc twoje samopoczucie w trakcie spożywania czy nastepnego dnia po spożyciu alkoholu. Niektóre mogą wywołac wstrząs taki jak esperal... z pigoołek warto miec przy sobie multiwitaminę z minerałami, wit C, magnez, cynk, 2KC tez niektórym pomaga, pomocna moze okazać się fruktoza, podobnie - glutamina. najlepszym jednak sposobem jest umiar i pozytywne nastawienie do życia , jesli pijacką impreze można porownac jakos do sesji treningowej - to KACa traktujmy jako "zakwasy". No pain - no Gain. ha!

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1774 Data: 9/20/2007 7:27:34 PM Liczba szacunów: 0
  • trening 100 m

    Post
    Inne dyscypliny

    Witaj arc_zi :):) przede wszystkim gratuluję zainteresowaniem się tak cudownym dystansem w bieganiu jak sprint:) Myślę, że jak zaczęło Cie to kręcic to fajnie jak bys zapisał się do jakiegos klubu i tam z innymi zawodniakami i pod okiem trenera trenował. Juz od półtora roku trenuje w klubie i jest to naprawde fantastyczna sprawa. Trening, który napisał Ci sprinterek jest jak najbardziej ok, w całym tygodniu są zawarte elementy siły, szybkośći i "podładowania". Jeszcze od siebie cos dodam, z tej racji że mam z tym sportem tez doczynienia:). Rozgrzewka jest bardzo ważna i powinna wyglądac troche inaczej. Całośc ma trwać ok.45 min(w tym 10 min. truchtu, 20 min rozciagania a pozostałe 15 min jest przeznaczone na pobudzenie i przygotowanie do treningu: 1.na odcinku 20-30m trochę skipu a,b,c, wyskoków, krązenie ramion itp.,; 2. 3razy przebieżka 30-50m(przebieżka jest takim szybszym przebiegnięciem odcinka tak na 60-70%); 3. 2 lub 3 razy rytmówka 100-120m(rytmówkę biega sie wolniej niz przebiezkę tak na 45-50%), w stanach zjednoczonych rozgrzewaja sie 2h a nawet 3h więc 45min to takie minimum:.. Trening szybkosciowy najlepiej jest robić na tartanie (w kolcach Każdy sprinter wie jak fenomenalnie biega sie w kolcach.. życzę powodzenia i przede wszystkim chęci, 3mam kciuki i pozdrawaiam Ciebie i sprinterka

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3009 Data: 5/23/2008 12:24:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Vitaminium B12

    Post
    Doping

    Jesli chodzi o witamine C to raczej jej nie wysrasz a tylko obciazysz nerki bo ona jest chyba wydalana z moczem. Witamina B tez przez nerki ale ponad to jest ona magazynowana w duzych ilosciach w watrobie.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4572 Data: 4/24/2001 5:02:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Zaczerwienienie w kacikach ust.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Witam. Witamina C oraz witaminy z grupy B. Proponowałbym również wykonać pakiet podstawowych badań. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2502 Data: 3/3/2013 9:24:09 PM Liczba szacunów: 0