SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Młody leoncio :)))))

    Post
    Galeria Zdjęć

    Dzięki SpiceLady "It's Friday night, I'm gonna f.u.c.k or fight, that's right!"

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5714 Data: 4/3/2003 9:14:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Młody leoncio :)))))

    Post
    Galeria Zdjęć

    Hehehe...Dzięki chłopaki. Miło, że wpadłeś Cichy "It's Friday night, I'm gonna f.u.c.k or fight, that's right!"

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5714 Data: 4/3/2003 10:20:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Młody leoncio :)))))

    Post
    Galeria Zdjęć

    Nowa porcja "It's Friday night, I'm gonna f.u.c.k or fight, that's right!"

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5714 Data: 4/4/2003 9:01:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Młody leoncio :)))))

    Post
    Galeria Zdjęć

    Maleńka- ja też Cie lubię słuchać Tajfun - Dzięki za soga. "It's Friday night, I'm gonna f.u.c.k or fight, that's right!"

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5714 Data: 4/8/2003 9:40:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Fedor vs Monson

    Post
    Scena MMA i K-1

    Moze być ciekawa walka. Jezeli Jeff obali Fedora to różnie się to moze potoczyć. Właśnie złapałem się na tym, że zastanawiam się przed każdą walką Fedora jak wygra, a nie czy wygra Zmieniony przez - emceha w dniu 2006-12-04 01:07:05

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 4194 Data: 12/4/2006 1:03:06 AM Liczba szacunów: 0
  • WINSTROL ZDJECIA - FAKE?? WAZNE!!

    Post
    Doping - zdjęcia

    Zalezy mi wiec prosze o jak najwieksza ilosc komentarzy. Nie chce jesc witaminki C badz trujaka hehehe

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 5743 Data: 2/6/2008 9:19:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z biciem propki

    Post
    Doping

    snara znam tą stronke, te punkty c na zdjeciach już wykprzystałem, gdzie teraz mam sie poruszać, żeby zrobić injekcje? w góre? w bok czy gdzie ? W góre bliżej biodra myślę będzie chyba lepej co ? Panowie, napewmo nie tylko ja borykam się z takim problemem ale i wiecej świżaków, więc pomóżcie. Naprawde Wy nie macie problemów z udami ?

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1623 Data: 4/2/2012 6:00:05 PM Liczba szacunów: 0
  • $$$Prezent od zajaczka$$$

    Post
    Odżywki i suplementy

    PASZTET JAJECZNY Czas przygotowania: 2 godzin Składniki * - 10 ugotowanych jajek * - ½ kg pieczarek * - duża cebula * - ½ puszki groszku * - 15 dag startego żółtego sera * - pęczek szczypiorku * - po 3 łyżki śmietany i majonezu * - 2 surowe jajka * - sól, pieprz * - oliwa do smażenia * - tłuszcz i bułka tarta do wysmarowania formy Pyszny pasztet, który jest łatwy w przygotowaniu. Idealny na Wielkanoc:) Etapy przygotowania 1. Jajka ścieramy na tarce o dużych oczkach; 2. Pieczarki myjemy, osuszamy i również ścieramy na tarce, cebulę kroimy w kostkę i smażymy na oliwie razem z pieczarkami do czasu odparowania wody, studzimy; 3. Łączymy jajka, pieczarki, groszek, starty żółty ser, pokrojony szczypiorek, śmietanę, majonez, surowe jajka i dokładnie mieszamy, doprawiamy do smaku solą i pieprzem; 4. Formę smarujemy tłuszczem i oprószamy bułka tartą; 5. Masę wkładamy do formy, pieczemy godzinę w temperaturze około 200 °C.

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 2263 Data: 4/6/2012 8:41:53 PM Liczba szacunów: 0
  • boks na suchej górze?

    Post
    Sztuki Walki

    to jest boksing przywieziony z Szombierek. Roz***li nam hale i mieli dac w zamian cos "fajnego". a na suchej jest kanciapa na 3 chlopa (mam wieksza piwnice). mala, niska- jednym slowem w c***a polecieli. trenerzy sa spoko. ja bym ci polecil boxing na walce albo kleofasie. pozdro!

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5078 Data: 9/1/2007 4:33:35 PM Liczba szacunów: 0
  • kortyzol.! jak blokować?

    Post
    Odżywki i suplementy

    1g witaminy c przed i po treningu. z dodatkow przeciwutleniacze jak witamina E. http://www.sfd.pl/Hardkorowy__NIE_HORMONALNY__zestaw_suplement%C3%B3w!-t638787.html

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2617 Data: 10/28/2010 5:16:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Creamass

    Post
    Odżywki i suplementy

    Węglowodany (100% maltodekstryny - hydrolizat) 100 g wyższe oligosacharydy 85,5 g maltotrioza 8,3 g maltoza 5,2 g dekstroza 1,0 g Witaminy 100 g E 9,0 mg (90%) Tiamina 0,7 mg (50%) Ryboflawina (B2) 0,8 mg (50%) B6 0,9 mg (45%) B12 1,5 mcg (150%) Kwas foliowy 0,8 mg (40%) Pantotenian wapnia 3,0 mg (50%) Amid kwasu nikotynowego 9,0 mg (50%) Biotyna 0,1 mg (67%) C 32 mg (50%) Jod 30 mcg (20%) W nawiasach podano stopień realizacji zalecanego dziennego spożycia. Wartość odżywcza 100 g Białko 25 g Tłuszcz (olej MCT, lecytyna) 2 g Węglowodany 69 g Wartość energetyczna 1752 kJ 394 kcal Białko pszeniczne, białko mleka oraz białko jaja kurzego zawiera następujące aminokwasy: alanina, arginina, kwas asparaginowy, cystyna, kwas glutaminowy, peptyd glutaminy, glicyna, histydyna, izoleucyna, leucyna, lizyna, metionina, ornityna, fenyloalanina, prolina, seryna, treonina, tryptofan, tyrozyna, walina, karnityna, inozyna, tauryna. Związki mineralne i pierwiastki śladowe zawarte w minimalnych ilościach w składnikach aktywnych: sód, wapń, potas, magnez, fosfor, żelazo, cynk, miedź, fluor, cynk, jod, mangan, molibden, siarka, chlor, bar, chrom, lit, nikiel, srebro, tytan, wanad, aluminium, krzem i wiele innych. Enzymy: lipazy, amylazy, proteazy, bromelaina, papaina. Składniki mineralne i pierwiastki śladowe: wapń, chrom, żelazo, potas, magnez, selen, jod. Substancje lipotropowe: cholina, inozytol, HCA, Peptid FM. Masz tu skład odżywki według producenta!!

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2561 Data: 12/26/2005 12:30:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie na średnie oraz krótkie dystanse, oraz ubiór w zimę

    Post
    Inne dyscypliny

    Przeczytaj dokładnie jeszcze raz co napisałem. Rozumie że nie masz pojęcia jak wygląda trening szybkości sprintera, trening skoczności czy zwykłej tempówki bo gdybyś wiedział wiedział byś też dlaczego utrzymanie ciepłoty mięśnia jest taka ważna oraz co daje jego wysoka temperatura. Tak w takich przypadkach nawet przegrzewanie jest wskazane. Jeśli chcesz biegać przy -10 st twoja wola, biegaj jak chcesz ale jestem pewny że po zrobieniu 3 startów na pełnej prędkości lub przebiegnięciu kilku 40-60m odcinków na maxa w samych getrach przy -10 st C miałbyś duże szanse naderwania mięśnia a już na pewno twoje czasy były by zdecydowanie gorsze niż gdybyś odpowiednio rozgrzał i UTRZYMAŁ ciepło mięśnia. Zmieniony przez - aeaa w dniu 2015-12-21 15:53:16

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2606 Data: 12/21/2015 3:51:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie na średnie oraz krótkie dystanse, oraz ubiór w zimę

    Post
    Inne dyscypliny

    inny przykład: idziesz na siłownie i bez rozgrzewki próbujesz wyciskać sztangę np maksymalny ciężar jaki potrafisz podnieść i okazuje się że mieśnię w temperaturze pokojowej pozwoliły ci wycisnąć np: 100 kg. Zrób rozgrzewkę podnieś temperaturę mięśnia o kilka stopni i okaże się że machnąłeś 110 kg. Poczekaj 15-20 min aż mięśnie ostygną i spróbuj ponownie wyciskać... i co znów tylko 100 kg. A to wszystko w temp pokojowej a gdzie jej tam do np: + 10st c bez rozgrzewki i odpowiedniemu ubiorowi ? sprinter między odcinkami które biega na treningu ma przerwy czasem dochodzące do 10 min bez odpowiedniego ubioru mięśnie zdąża schłodzić się i nie będą już tak elastyczne co może spowodować kontuzję nie mówiąc o zdecydowanie gorszym czasie biegu.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2606 Data: 12/21/2015 6:03:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Luty-Konkurs Sportowa Sylwetka-Gwid

    Post
    Po 35 roku życia

    Myślałem,że już lepiej u Ciebie z tym kregosłupem... W takim układzie cieżko mostkować. masti to nie jest już "tylko kontuzja" to już dożywotni codzienny ból:-| kwestia nie jest do naprawy. jak to powiedzieli lekarze " trzeba się nauczyć z tym żyć". ugranie 20 kg więcej już będzie dużym osiągnięciem bez mostka. ale cóż c'est la vie, trzeba tyrać dalej bo życie jako słabeusz nie jest dla mnie.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3350 Data: 2/4/2015 1:29:16 PM Liczba szacunów: 0
  • mono z sokiem

    Post
    Odżywki i suplementy

    Akurat w domu mam malinowy, to ma taki skład: cukier syrop glukozowo-fruktozowy sok malinowy (19%) z zagęszczonego soku malinowego sok araniowy (11%) z zagęszczonego soku araniowego woda kwas cytrynowy - regulator kwaskowości witamina C substancja wzbogacająca A co do zapijania, to po prostu wsypać proszek do gardła i popić czymś? karmel - barwnik aromat Zmieniony przez - AdolfiQ w dniu 2010-07-26 11:54:09

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1759 Data: 7/26/2010 11:53:11 AM Liczba szacunów: 0
  • dobry twarz do filmów

    Post
    Galeria Zdjęć

    Na c*** to piszecie jak pewnie tego nie przeczyta

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 5191 Data: 9/27/2005 8:50:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Cos moooocnego przed treningiem !!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja jestem na redukcji.stosuje shocka przed trenigiem.bardzo dobrze mnie pobudza i az chce sie isc na trening.pozatym laduje jeszcze kre-alklyn i crystal-c.zawsze to jakis dodatek "anabolizmu" na redukcji.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1441 Data: 6/9/2007 6:24:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawody

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    REGULAMIN ZAWODÓW Cele zawodów: - popularyzacja wyciskania leżąc i sportów siłowych wśród młodzieży - wyłonienie zwycięzców otwartych zawodów w wyciskaniu Organizator: Miejski Ośrodek Sportu i Kultury w Dziwnowie przy ul. Reymonta 10 Termin i miejsce: termin: 10.04.2010r. miejsce: Hala Widowiskowo-Sportowa przy ul. Reymonta 10 Proponowany program zawodów - do 14.00 zamknięcie listy startowej - ok.14.00-15.00 ważenie zawodników - 16.00 rozpoczęcie zawodów i start kategorii mężczyzn Warunki uczestnictwa: W zawodach uczestniczyć mogą : - w zawodach mogą wziąć udział wyłącznie mężczyźni , - każdy chętny bez względu na wiek , - osoba zdrowa bez ukrytych schorzeń, - osoby niepełnoletnie przedkładają przy zapisach pisemną zgodę rodziców lub opiekunów, - zgoda może być wyrażona w formie ustnej, jeśli opiekun lub rodzic towarzyszy zawodnikowi. Zawodnicy muszą spełniać następujące warunki: - zgłoszenie się na ważenie o godzinie 14.00 - umieszczenie imienia i nazwiska na liście startowej - zawodnik nie może znajdować się pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających - dopuszczeniu do zawodów decyduje Sędzia Główny Zasady rywalizacji - Rywalizacja w czterech kategoriach wiekowych a) do 23 lat b) 23 do 40 lat c) 40-50 lat d) powyżej 50 lat e) rywalizacja drużynowa - Zawody zostaną przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami IPF i PZKFiTS . Podczas startu wolno używać następującego sprzętu osobistego: - kostium ciężarowy z długimi nogawkami, - obcisłe spodenki z lycry z długimi nogawkami, - standardowy pas ciężarowy z dwiema szlufkami, - pozostały sprzęt jak podkoszulki „T-shirt”, obuwie, skarpety itd. muszą być zgodne z przepisami IPF, - posiadać obuwie zmienne. Nie wolno używać: - kostiumów wspierających zawodnika w podnoszeniu ciężaru, tj. m.in. firm Olimpus, Tytan, Marathon, Inzer, Craine i podobnych, - koszulek do wyciskania firmy Inzer i innych, - bandaży na kolana i nadgarstki wspomnianych wyżej firm. Klasyfikacja: Najlepszym zawodnikiem imprezy zostanie zawodnik z największą ilością punktów Wilks’a. Nagrody - Trzy pierwsze miejsca w kategoriach zostaną nagrodzone pucharami. - Wszyscy uczestnicy zawodów otrzymają pamiątkowe dyplomy oraz koszulki. - Zwycięzcy według punktacji Wilks’a mężczyzn nagrodzeni zostaną pucharami, nagrodami rzeczowymi, dyplomami i słodką niespodzianką. Zgłoszenia Przez osobiste zgłoszenie się w dniu zawodów (10.04.2010) do godziny 14.00 w Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Reymonta 10 w Dziwnowie Informacje Wszelkich informacji udziela August Wolniakowski Telefony: 091 3813227, komórkowy 604 18 22 00 Informacje na temat dojazdu Dziwnów leży 12 km od Kamienia Pomorskiego przy ujściu rzeki Dziwny w północno - zachodniej części Polski Miejsce zawodów znajduje się w Hali Widowiskowo-Sportowej (siedziba organizatora) przy ul Reymonta 10 w odległości 50 metrów od morza. Istnieje możliwość noclegu w hotelu obiektu sportowego po uprzednim zarezerwowaniu miejsc. Postanowienia końcowe - Organizator zastrzega sobie prawo interpretacji Regulaminu. - Uczestnicy zawodów powinni ubezpieczyć się od następstw nieszczęśliwych wypadków. - Wszystkie sprawy sporne nie objęte Regulaminem rozstrzygać będzie Komisja Odwoławcza złożona z Organizatora, oraz Sędziego Głównego. - W sprawach spornych decydujący głos ma Organizator oraz Sędzia Główny. - Zawodnik który zostanie wpisany na listę startową niniejszym zapoznał się z regulaminem w/w zawodów i akceptuje go w całości Zmieniony przez - masarniak w dniu 2010-03-24 09:23:48

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3566 Data: 3/23/2010 9:12:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Zawody

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    08:50:12 REGULAMIN ZAWODÓW 1. Cele zawodów: - popularyzacja wyciskania leżąc i sportów siłowych wśród młodzieży - wyłonienie zwycięzców otwartych zawodów w wyciskaniu 2. Organizator: Miejski Ośrodek Sportu i Kultury w Dziwnowie przy ul. Reymonta 10 3. Termin i miejsce: termin: 10.04.2010r. miejsce: Hala Widowiskowo-Sportowa przy ul. Reymonta 10 4. Proponowany program zawodów - do 14.00 zamknięcie listy startowej - ok.14.00-15.00 ważenie zawodników - 16.00 rozpoczęcie zawodów i start kategorii mężczyzn 5. Warunki uczestnictwa: W zawodach uczestniczyć mogą : - w zawodach mogą wziąć udział wyłącznie mężczyźni , - każdy chętny bez względu na wiek , - osoba zdrowa bez ukrytych schorzeń, - osoby niepełnoletnie przedkładają przy zapisach pisemną zgodę rodziców lub opiekunów, - zgoda może być wyrażona w formie ustnej, jeśli opiekun lub rodzic towarzyszy zawodnikowi. Zawodnicy muszą spełniać następujące warunki: - zgłoszenie się na ważenie o godzinie 14.00 - umieszczenie imienia i nazwiska na liście startowej - zawodnik nie może znajdować się pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających - dopuszczeniu do zawodów decyduje Sędzia Główny 6. Zasady rywalizacji - Rywalizacja w czterech kategoriach wiekowych a) do 23 lat b) 23 do 40 lat c) 40-50 lat d) powyżej 50 lat e) rywalizacja drużynowa - Zawody zostaną przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami IPF i PZKFiTS . Podczas startu wolno używać następującego sprzętu osobistego: - kostium ciężarowy z długimi nogawkami, - obcisłe spodenki z lycry z długimi nogawkami, - standardowy pas ciężarowy z dwiema szlufkami, - pozostały sprzęt jak podkoszulki „T-shirt”, obuwie, skarpety itd. muszą być zgodne z przepisami IPF, - posiadać obuwie zmienne. Nie wolno używać: - kostiumów wspierających zawodnika w podnoszeniu ciężaru, tj. m.in. firm Olimpus, Tytan, Marathon, Inzer, Craine i podobnych, - koszulek do wyciskania firmy Inzer i innych, - bandaży na kolana i nadgarstki wspomnianych wyżej firm. 7. Klasyfikacja: Najlepszym zawodnikiem imprezy zostanie zawodnik z największą ilością punktów Wilks’a. Nagrody - Trzy pierwsze miejsca w kategoriach zostaną nagrodzone pucharami. - Wszyscy uczestnicy zawodów otrzymają pamiątkowe dyplomy oraz koszulki. - Zwycięzcy według punktacji Wilks’a mężczyzn nagrodzeni zostaną pucharami, nagrodami rzeczowymi, dyplomami i słodką niespodzianką. 8. Zgłoszenia Przez osobiste zgłoszenie się w dniu zawodów (10.04.2010) do godziny 14.00 w Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Reymonta 10 w Dziwnowie 9. Informacje Wszelkich informacji udziela August Wolniakowski Telefony: 091 3813227, komórkowy 604 18 22 00 10. Informacje na temat dojazdu Dziwnów leży 12 km od Kamienia Pomorskiego przy ujściu rzeki Dziwny w północno - zachodniej części Polski Miejsce zawodów znajduje się w Hali Widowiskowo-Sportowej (siedziba organizatora) przy ul Reymonta 10 w odległości 50 metrów od morza. Istnieje możliwość noclegu w hotelu obiektu sportowego po uprzednim zarezerwowaniu miejsc. 11. Postanowienia końcowe - Organizator zastrzega sobie prawo interpretacji Regulaminu. - Uczestnicy zawodów powinni ubezpieczyć się od następstw nieszczęśliwych wypadków. - Wszystkie sprawy sporne nie objęte Regulaminem rozstrzygać będzie Komisja Odwoławcza złożona z Organizatora, oraz Sędziego Głównego. - W sprawach spornych decydujący głos ma Organizator oraz Sędzia Główny. - Zawodnik który zostanie wpisany na listę startową niniejszym zapoznał się z regulaminem w/w zawodów i akceptuje go w całości

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3566 Data: 4/5/2010 9:41:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl mety

    Post
    Doping

    Ogólnie to mało tych witamin masz warto zebyś dokupił sobie omege 3 chyba że masz w diecie np olej lniany to masz załatwione kwasy omega 3 i 6. Warto zaopatrzyć się w witaminy z grupy B tzw. compositum i dodatkowo ceynk, wit A, E, C a jak chcesz na wypasie to i Q10. Tylko żadnych typu centrum itp. bo to szmelc.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2050 Data: 10/7/2013 9:49:07 AM Liczba szacunów: 0