SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Moje boje w Taekwondo WTF - by myslik90

    Post
    Trening dla początkujących

    Jakiś konkurs świąteczny? Szybcy i wściekli, ale nie wiem kto taką furą jechał, na pewno nie Vin Diesel. http://c.wrzuta.pl/wi13066/2f0b39ed0003eea446064124/szybcy_i_wsciekli Paul Walker? Zmieniony przez - wirda w dniu 2012-12-29 17:01:11

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/29/2012 5:00:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Markus Ruhl aktualna forma

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Charlie to się nazywa racjonalizm epistemologiczny jakbyś się pytał. a co do Ruhla na miłość boską to siłownia przecież każdemu się takie coś zdarza, poza tym nie lubię takiej dulszczyzny, facet walnął cztery bąki i od razu się z tego robi zarzut z poziomu wysokiego C, co innego jakby poszedł do teatru i coś takiego robił, mówisz że potwierdza stereotyp kulturysty, a jaki on niby jest/ że niby kulturyści wala bąki ;P oj monthy python dosłownie :P

    Odpowiedzi: 711 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/22/2008 10:43:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Markus Ruhl aktualna forma

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Markus Rühl - Big and loving it http://kulturistika.ronnie.cz/c-8643-markus-ruehl-big-and-loving-it.html

    Odpowiedzi: 711 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2011 4:45:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Ameryka, Ameryka z Nefaryta

    Post
    Galeria Zdjęć

    na TVN chyba widzialem ze gdzies tam na pln-wsch USA odczuwalna temperatura to -73 st C daj fotki SFD user ® Get Big Or Die Tryin' ©

    Odpowiedzi: 654 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/18/2004 12:46:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Ameryka, Ameryka z Nefaryta

    Post
    Galeria Zdjęć

    Mercedes C-class

    Odpowiedzi: 654 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/19/2004 4:15:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Kajak-polo!! To jest gra!!

    Post
    Inne dyscypliny

    Dobra dobra Apocc! R.E.S.P.E.C.T ale wiesz to musi działać w dwie strony wiec nie śmiejcie sie z nas:P

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2004 2:12:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Złamanie kręgosłupa. Pytania.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Witam Mma taka sprawe i mam nadzieje ze ktos mi pomoze.Mam 20 lat 11.11.2011 mialem wypadek samochodowy TKZW stluczke w ktorej bylem sprawca wiechalem w drugi samochod.wszystko skonczylo sie mandatem no i wyklepaniem auta poszkodowanego na wlasna kieszen oczywiscie sie dogadalem z nim i dalem mu kase w kieszen.Po 5 dniach zglosilem sie do lekarza z bulem szyi i dali mi skierowanie na przeswietlenie. Darlowo opis z przeswietlenia kregosłob c swiezo przebute zlamanie przednio dolnej czesci trzonu c5 zniesienie fizjologicznej lordozy . Wysokosc fizonow i przestrzeni miedzykregowych w normie.no i oczywiscie skieowanie natychmiatowe do Sławna do szpitala tam mnie odesłali do Koszalina w koszalinie odrazu na rezonans komputerowy z czegow yniki to zlamanie przednio dolnej krawedzi trzonu kregu c5 na szerokosci 10 mm z oderwaniem drobnych fragmentow kostnych w granicach 1.4-1.6 mm zachodzace na glebokosc okolo 4mm lordoza szyjna splycona pozostale elementy kostne kregosluba szyjnego prawidlowe zarysy worka oponowego oraz rdzenia kregowego bez cech patologii. Byłem 2 dni w szpitalu po czym wypisali mnie do domu.dostalem zaswiadzenie na zaopetrzenie ortopedyczne .Oraz zwolnienie z pracy od nawracajki od 14.11.2011 do 19.11.2011 oraz z szpitala koszalin 16.11.2011 do 17 .01.2012 oraz na kontrol 13.01.2012 i mam pytanie n ajaka sume moge sie spodziewac odszkodowanie i wogole cy moge z polisy mojej oc nw ktory samochod jest oplaony na ojca moge sie starac jakokolwielk odszkodowanie . Po za ty jestemw pracy ubezpieczony no i prawdopodobnie u ojca w robocie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 13034 Data: 12/4/2011 10:43:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dj_Smalec buduje muskuły

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A propo diety od razu uprzedzam pytania co do źródeł węglowodanów w diecie , liczy się dla mnie ile jest tych węgli a nie jakie one są. śniadanie Płatki czekoladowe 50g na mleku. Twaróg półtłusty 250g Migdały 30g Siemie lniane 10g Dzisiejsza suplementacja do śniadania. 10 ml nalewki propolisowej 5g Jabłczanu kreatyny 1 kaps Xenadrine 1 kaps czosnku 2g Witaminy C 50mg Dhea Zmieniony przez - Dj_Smalec w dniu 2012-12-13 12:15:12

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 9446 Data: 12/13/2012 12:06:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Dj_Smalec buduje muskuły

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Aż tyle wit C w porcji? Wysikasz większość.

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 9446 Data: 12/13/2012 2:32:11 PM Liczba szacunów: 0
  • 13.01.14r. Dzisiejszy trening nog zaliczam do w c*** nie udacnych.. Ze wzgledu na spadek sily.. 1.Przysiady: 12x80kg, 8x90kg, 4x100kg 2.Wykroki: 12x13kg, 10x15kg, 8x20kg 3.Prostowanie nog: 14x60kg, 12x65kg, 10x70kg 4.Uginanie: 14x60kg, 12x65kg, 10x70kg Do tego dolozylem 2 cwiczenia: http://www.exrx.net/WeightExercises/Infraspinatus/CBSeatedExternalRotation.html http://www.exrx.net/WeightExercises/Subscapularis/CBInternalRotation.html Chce poprawic moja postawe a dokladnie odstajace łopatki.. Robilem te cwiczenia po 3 serie, dodatkowo dolozylem 2 serie hantlami 11 i 13kg. Te cwiczenia bede wykonywal 2 razy w tygodniu. Dzisiejsza micha: http://s24.postimg.org/5xlphqt6d/dieta_13.png Zmieniony przez - AO11 w dniu 2014-01-13 20:51:19

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 11845 Data: 1/13/2014 8:50:48 PM Liczba szacunów: 0
  • 22.05.14r. Trening C: 1. Uginanie nog na maszynie siedzac 12x105kg, 12x95kg, 10x85kg, 12x75kg 2. Wioslowanie hantla 12x40kg, 12x35kg, 10x31kg, 12x29kg 3. Wyciskanie hantli na plaskiej 5x37,5kg, 6x35kg, 8x31kg, 8x29kg 4. Unoszenie hantli na boki 14x11kg, 12x13kg, 10x15kg 5. Wyciskanie francuskie sztanga 12x20kg, 10x25kg, 8x30kg 6. Uginanie ramion ze sztanga 6x45kg, 8x40kg, 10x30kg Jedzenie: http://s1.postimg.org/q6qe2vm8f/dieta_2013_08_28_22.png Jutro wrzuce zdj nowego spalacza, smaki odzywek bialkowych i suplementów, ktore dzisiaj podrzucil kurier :p

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 11845 Data: 5/22/2014 9:27:19 PM Liczba szacunów: 0
  • 27.05.14r. Dzisiaj odpoczynek.. Jedzenie: http://s30.postimg.org/lkd5b93rl/dieta_2013_08_28_30.png Jutro trening C, po treningu dorzucam cardio 20 min na tetnie 140. Wprowadzam cardio 5 razy w tyg , 1 trening interwałowy. W dni bez treningu silowego cardio bedzie trwalo 40 minut, w dni treningowe jezeli 20.

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 11845 Data: 5/27/2014 11:47:47 AM Liczba szacunów: 0
  • 28.05.14r. Trening C: 1. Uginanie nog na maszynie siedzac 12x110kg, 12x100kg, 12x90kg, 12x80kg 2. Wioslowanie hantla 12x42,5kg, 12x35kg, 12x31kg, 12x29kg 3. Wyciskanie hantli na plaskiej 7x37,5kg, 6x35kg, 8x31kg, 8x29kg 4. Unoszenie hantli na boki 14x11kg, 12x13kg, 10x15kg 5. Wyciskanie francuskie sztanga 12x20kg, 10x25kg, 8x30kg 6. Uginanie ramion ze sztanga 8x45kg, 8x40kg, 10x30kg po treningu bieznia 20 minut. Jedzenie: http://s30.postimg.org/5razqhf8h/dieta_2013_08_28_31.png

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 11845 Data: 5/28/2014 11:57:39 AM Liczba szacunów: 0
  • 03.06.14r. Trening C: 1. Uginanie nog na maszynie siedzac 10x115kg, 10x105kg, 12x95kg, 12x85kg 2. Wioslowanie hantla 10x42,5kg, 12x40kg, 12x37,5kg, 12x35kg 3. Wyciskanie hantli na plaskiej 7x37,5kg, 8x35kg, 8x31kg, 8x29kg 4. Unoszenie hantli na boki 14x11kg, 12x13kg, 10x15kg 5. Wyciskanie francuskie sztanga 12x20kg, 10x25kg, 8x30kg 6. Uginanie ramion ze sztanga 8x45kg, 8x40kg, 10x30kg Jedzenie: http://s27.postimg.org/ex0fxvb4j/dieta_2013_08_28_37.png0,5 Zmieniony przez - AO11 w dniu 2014-06-03 19:23:34

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 11845 Data: 6/3/2014 7:23:13 PM Liczba szacunów: 0
  • 09.06.14r. Trening C: 1. Uginanie nog na maszynie siedzac 12x115kg, 12x105kg, 12x95kg, 12x85kg 2. Wioslowanie hantla 12x42,5kg, 12x40kg, 12x37,5kg, 12x35kg 3. Wyciskanie hantli na plaskiej 8x37,5kg, 7x35kg, 8x31kg, 8x29kg 4. Unoszenie hantli na boki 14x11kg, 12x13kg, 10x15kg 5. Wyciskanie francuskie sztanga 12x20kg, 10x25kg, 8x30kg 6. Uginanie ramion ze sztanga 8x45kg, 8x40kg, 10x30kg Jedzenie: http://s24.postimg.org/evi1zw0ut/dieta_2013_08_28_45.png2 Zmieniony przez - AO11 w dniu 2014-06-09 19:35:04 Zmieniony przez - AO11 w dniu 2014-06-10 16:31:51

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 11845 Data: 6/9/2014 7:34:39 PM Liczba szacunów: 0
  • 16.06.14r. Trening C: 1. Uginanie nog na maszynie siedzac 12x120kg, 12x110kg, 12x100kg, 12x90kg 2. Wioslowanie hantla 10x42,5kg, 10x40kg, 10x37,5kg, 10x35kg 3. Wyciskanie hantli na plaskiej 6x40kg, 6x37,5kg, 6x35kg, 8x31kg, 4. Unoszenie hantli na boki 14x11kg, 12x13kg, 10x15kg 5. Wyciskanie francuskie sztanga 12x20kg, 10x25kg, 8x30kg 6. Uginanie ramion ze sztanga 6x50kg, 8x40kg, 10x30kg Szama: http://s30.postimg.org/otsg2iewh/dieta_2013_08_28_51.png

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 11845 Data: 6/16/2014 12:40:38 PM Liczba szacunów: 0
  • 22.06.14r. Trening C: 1. Uginanie nog na maszynie siedzac 10x120kg, 10x110kg, 12x100kg, 12x90kg 2. Wioslowanie hantla 12x40kg, 12x39kg, 10x37,5kg, 10x35kg 3. Wyciskanie hantli na plaskiej 6x40kg, 6x37,5kg, 6x35kg, 8x32,5kg, 4. Unoszenie hantli na boki 14x11kg, 12x13kg, 10x15kg 5. Wyciskanie francuskie sztanga 12x20kg, 10x25kg, 8x30kg 6. Uginanie ramion ze sztanga 6x50kg, 8x40kg, 10x30kg Szama: Niechaj fat znowu leci! http://s4.postimg.org/uhatisqv1/dieta_2013_08_28_57.png Zmieniony przez - AO11 w dniu 2014-06-22 19:37:39 Jezeli waga do konca miesiaca nie spadnie do chociaz 85,5kg to redukcje robie do konca miesiaca.. Jezli osiagne to wage to bede cial jeszcze 2 tygodnie lipca :) Selfie objedzony :D http://s7.postimg.org/sr6ji9cmj/20140622_201554.jpg Zmieniony przez - AO11 w dniu 2014-06-22 20:47:07

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 11845 Data: 6/22/2014 7:37:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Bic/tric(tak sobie) Moja propozycja TR: 1.Docisk w waskim 1/2ruchu 10/8/8/6 2.Francuz siedzac/lezac dio wyboru 10/10/8/8 3.Wyciag 12/12/1010 Biceps Uginanie z prostym 10/8/8/8 Mlotki/supinacja do wyboru 10/10/8/8 Modlitewnik 2x10/12p Brzuch sam niewiem ,moze dorzuc jakies obciazenie c co niekotrych cwiczneiach

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 875 Data: 2/6/2010 12:34:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy trening na 2 poziomie za mną: Trening #19 P.2 B1=6x5 A3=6x7 A2=6x5 C1=6x5 E =6x5 F =20-15-15-15 G =6x7 H =6x1 K2=10-10-10 Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, wszystkie serie zrobione bez większego problemu i zmęczenia. Jednak biorąc pod uwagę dodawaną progresję ta sielanka zbyt długo nie potrwa. Myślę że największy problem pod tym względem będzie z ćwiczeniami B i C. Postaram się zgodnie z książką wykonać w tym tygodniu jeszcze 3 treningi, następny raport, koło piątku po zakończeniu.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3048 Data: 8/18/2014 8:22:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan w poprzednim tygodniu wykonany, 4 treningi zaliczone. Od środy prawdopodobnie zacznę nową pracę co będzie oznaczało pracę fizyczną oraz ok 11 godzin poza domem, co na pewno dobrze nie wpłynie na treningi. No ale zobaczymy jak to będzie, póki co przedstawiam wyniki dzisiejszego treningu. Dla ułatwienia obserwacji progresu wprowadziłem dodatkowe oznaczenia przy seriach: L - seria wykonana bez problemu S - seria obarczona większym wysiłkiem C - seria na skraju wytrzymałości. Trening #23 P. 2 B1=6x6s A3=6x8s A2=6x7c C1=6x6c E =6x9L F = 20-17-15-18c G = 6x10s H =6x3c K2=13-13-13 Jest ciągły progres w ćwiczeniach na nogi co ciekawe duże przełamanie w ćwiczeniu F względem poprzedniego poziomu. Największa bolączka to B1 oraz C1 tutaj będzie trudno o postępy. Sama struktura 2 poziomu bardzo mi odpowiada, czas bardzo szybko płynie ponieważ jest mało przerw. Zobaczymy co przyniosą następne treningi, pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3048 Data: 8/25/2014 9:34:53 PM Liczba szacunów: 0