SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • ŻEŃ-SZEŃ i TRIBULUS - a DHEA

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    choc sam jestem w pewnym stopniu entuzjastą żeńszenia, to jednak trudno znaleźć badania które potwierdziły by wpływ ekstraktu z tej rosliny na poziom testosteronu czy innych hormonów anabolicznych. Widziałem badania ktore wskazywaly na korzysci ze stosowania /w/ w kontekscie zdolnosci wysilkowych o charakterze tlenowym, poprawę odpornosci, czy leczenie impotencji (ale tutaj wskazywano na zaleznosc ginsenozydy - tlenek azotu). Mówię tutaj o badaniach na ludziach. Badania przeprowadzane na szczurach - wykazywaly na istotna zależnosc żenszen - testosteron. W kwestii relacji żenszen - testosteron w wypadku sportowców: Effects of Ginseng Ingestion on Growth Hormone, Testosterone, Cortisol, and Insulin-Like Growth Factor 1 Responses to Acute Resistance Exercise KANG, HO YOUL; KIM, SEUNG HWAN; LEE, WOEN JUN; BYRNE, HEIDI K. Abstract Ginseng, an herbal plant, has been ingested by many athletes in Oriental regions of the world in order to improve stamina and to facilitate rapid recovery from injuries. However, adequate investigation has not been conducted to examine the ergogenic effects of ginseng. To examine the effects of ginseng supplements on hormonal status following acute resistance exercise, eight male college students were randomly given water (control; CON) or 20 g of ginseng root extract (GIN) treatment immediately after a standardized exercise bout. Venous blood samples were drawn before and immediately after exercise and at 4 time points during a 2-hour recovery period. Human growth hormone, testosterone, cortisol, and insulin-like growth factor 1 (IGF-1) levels were determined by radioimmunoassay. The responses of plasma hormones following ginseng consumption were not significant between CON and GIN treatments during the 2-hour recovery period. These results do not support the use of ginseng to promote an anabolic hormonal status following resistance exercise. (C) 2002 National Strength and Conditioning Association Co do samego wplywu na mozliwosci seksualne, to ciekawe jest ponizsza publikacja, choc abstract - to jednak dośc treściwy: Ann N Y Acad Sci. 2002 May;962:372-7. Ginseng, sex behavior, and nitric oxide. Murphy LL, Lee TJ. Department of Physiology, Southern Illinois University, School of Medicine, Carbondale, Illinois 62901, USA. lmurphy@siumed.edu In Asia, ginseng is commonly included in herbals used for the treatment of sexual dysfunction. Recent studies in laboratory animals have shown that both Asian and American forms of ginseng enhance libido and copulatory performance. These effects of ginseng may not be due to changes in hormone secretion, but to direct effects of ginseng, or its ginsenoside components, on the central nervous system and gonadal tissues. Indeed, there is good evidence that ginsenosides can facilitate penile erection by directly inducing the vasodilatation and relaxation of penile corpus cavernosum. Moreover, the effects of ginseng on the corpus cavernosum appear to be mediated by the release and/or modification of release of nitric oxide from endothelial cells and perivascular nerves. Treatment with American ginseng also affects the central nervous system and has been shown to significantly alter the activity of hypothalamic catecholamines involved in the facilitation of copulatory behavior and hormone secretion. Recent findings that ginseng treatment decreased prolactin secretion also suggested a direct nitric oxide-mediated effect of ginseng at the level of the anterior pituitary. Thus, animal studies lend growing support for the use of ginseng in the treatment of sexual dysfunction and provide increasing evidence for a role of nitric oxide in the mechanism of ginsenoside action. PMID: 12076988

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5014 Data: 2/15/2010 11:29:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Reduktory a samopoczucie ....................

    Post
    Odżywki i suplementy

    1,3 działa zjaeżdżająco na psychikę w dłuższej perspektywie czasowej. ja zamiast szukac rozwiazania w mocniejszych stymulanatch (1,3 yoha), proponuję odstawić termogenik na okres ok 10 - 14 dni. do tego około 500 - 700mg magnezu na dobę + 2g witaminy C warto byłoby też przejrzeć dietą

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 973 Data: 4/27/2011 12:46:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Reduktory a samopoczucie ....................

    Post
    Odżywki i suplementy

    odpuśc LC, wejdź na sbilansowaną, zrób sobie małe wakacje, zabierz dziewczynę nad jezioro / morze, ćwicz light'owo spróbuj zwiększyć podaż magnezu (minimum 500mg), o3 (ok 6g na dobę), wit C. tyle z banalnych dodatków

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 973 Data: 4/27/2011 1:06:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla soldiera

    Post
    Trening w domu

    Wygląda ok. Tylko planu C nie widzę. EDIT: A ok, no możesz się brać do roboty. Jest ok. Zmieniony przez - Venc1Lq w dniu 2013-05-04 13:59:13

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 571 Data: 5/4/2013 1:58:54 PM Liczba szacunów: 0
  • bardzo duże rozstępy pomocy ????

    Post
    Doping

    Rozstepy to rzecz normalna w wiekszym badz mniejszym stopniu chociaz jesli wystepuja w nietypowych miejscach i jest ich wyraznie za duzo moze(ale nie musi) to oznaczac jakies zaburzenia z syntezą kolagenu. W takim przypadku rozstepy to pikus przy tym co moze sie stac w czasie treningu z duzymi obciazeniami(!) Profilaktycznie bardzo dobrze jest stosowac witamine C w sporych dawkach(1-3g dziennie) bo ma ona tutaj naprawde kluczowe znaczenie. Nózki cielęce i galaretka z nich to tez rzecz ktora warto sie zainteresowac. Jesli u kogos roztepy pojawily sie w okolicach brzucha i na udach jest to wskazanie do wykonania poziomu kortyzolu i jak najszybszej wizyty u lekarza. Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2010-04-07 19:54:17

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3190 Data: 4/7/2010 7:50:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc z planem

    Post
    Trening dla początkujących

    https://docs.google.com/document/d/1qBpmM3qqIE9Ph-EQ8yogopJcDjQKyM3RWkY2rKZKt0o/edit?usp=sharing tutaj jest rozpiska bo tutaj się nie mieści. Poniedziałek:A+30 MINUT AEROBY WTOREK:40 MINUT AEROBY ŚRODA:B+30 MINUT AEROBY CZWARTEK:40MINUT AEROBY PIĄTEK:C+30MINUT AEROBY SOBOTA:40MINUT AEROBY NIEDZIELA:REGENERACJA Będzie ok? Zmieniony przez - Cwieku2 w dniu 2015-02-24 22:51:33

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1594 Data: 2/24/2015 10:49:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Wysypka

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Rano byłem u lekarza i okazało się, że jest to zwykle uczulenie na lek. Tydzień temu byłem przeziębiony i brałem leki dostępne bez recepty (aspiryna C itp) i prawdopodobnie któryś ze składników wywołał tą wysypke. Fakt, iż dość mocno mnie wysypało, bo cały brzuch i braki mam całe w plamach i okolice bicepsów, ale lek mam przypisany i za jakiś czas powinno być ok :)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2314 Data: 11/13/2016 2:06:22 PM Liczba szacunów: 0
  • ból w barku

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    witamina C - tak (pamiętaj jednak że nadmiar kwasu askorbowego może zakwasić mocz co sprzyja kamicy) kolagen - można brać glukozamina (dostępna w aptece dobra ok. 40 zł/60szt z MSM lub w klepie na forum-odradzam jednak hi teca) - trzeba brać odciążaj staw poradz się lekarza pozdrawiam

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3098 Data: 4/1/2004 11:39:47 PM Liczba szacunów: 0
  • problem z ulozeniem planu treningowego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    hmm.. ctrl+c ctrl+v.. :< no ok.. to tak przy okazji? dobrze dawkuje ta L-karnityne? moze zwiekszyc jej dawkowanie?! :o ten link do artykulu musze przyznac ze pomogl ;]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 677 Data: 7/5/2005 5:23:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Pare fotek

    Post
    Scena MMA i K-1

    barmaster: bedzie... info wkrotce /Jaka jest najlepsza sztuka walki i dlaczego wlasnie Brazylijskie Jiu Jitsu?/(C)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4045 Data: 5/2/2002 8:04:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Fbw dla miłosnika siły

    Post
    Trening dla początkujących

    Wznosy wzdłuż tułowia zastąpił bym high pull 'em, a C&J i power clean moim zdaniem lepiej robić w mniejszym przedziale powtórzeń, ale intensywniej i z większą mocą :) reszta planu wg mnie git.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1150 Data: 8/7/2017 10:04:24 AM Liczba szacunów: 1
  • Fbw dla miłosnika siły

    Post
    Trening dla początkujących

    power clean 5x3 wykroki 4x8 podciąganie N. 5x5 dipsy 4x8 OHP 5x5 wyciskanie wąsko 3x8 C&J 5x3 przysiad 5x5 wiosłowanie 4x8 wyciskanie 5x5 High pull 3x8 podciąganie P. 3x8 A moze sumo dead lift high pull? Dlaczego unoszenie wzdluz jest do wyrzucenia? W sumie kazdy mowi ze jest do wywalwnia... Testowalem to cwiczenie na bardzo szweokim uchwycie i nie czułem dyskomfortu z tytułu że jest to kontuzjonalne cwiczenie... Nie przesadzilem z barkami w a? Powerr clean i ohp w jednym?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1150 Data: 8/7/2017 12:17:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Fbw dla miłosnika siły

    Post
    Trening dla początkujących

    Sporty walki 2 razy silownia 3 razy lub odwrotnie zeby sie zmiesciec w 5 treningach w tyg. Chodzi o sile w Jiu Jitsu i dynamike uderzeń w stójce sile itd (Myslalem zeby zrobi zamiast wykroków wypychania. Mam bardzo slaby przysiad przy 130 trace rownowage) wypychanie mysle ze dobrze zrobi na sile? ) dalem serie wiecej na c&j i powera bo przy 3 powtorzeniach 5 serii jakos sie nie naciesze... Co do podciągania wzdłuż tułowia a hogh pullem to to pierwsze na mase by bardziej bylo wiec je dalem.. teraz juz nie wiem co brac Ostatnio jechalem tym 1. Power clean (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 x 5 (całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu) 2. Przysiad średni (front squats) 5 x 8-10 (nogi, częściowo plecy, brzuch) 3. Sumo dead lift high pull 5 x 5 (plecy - w szczególności prostowniki grzbietu, częściowo brzuch) 4. Podciąganie na drążku 3-5 x 10 (plecy) 5. Pompki na poręczach 5 x 5 (klatka, triceps) TRENING B: 1. Clean and jerk (podrzut sztangi) 5 x 5(całościowe ćwiczenie- plecy, nogi, ręce; barki w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu) 2. Przysiad tylny 5 X 5 (nogi, częściowo plecy, brzuch) 3. Wyciskanie sztangi leżąc 5 X 5 (klatka, triceps) 4. Wiosłowanie sztangą oburącz lub pół-sztangą jednorącz (barbell rowing) 3-5 X 15 ( plecy) Zmieniony przez - ADDD w dniu 2017-08-07 12:38:14

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1150 Data: 8/7/2017 12:36:14 PM Liczba szacunów: 0
  • pare pytań "w stylu co jak i kiedy"

    Post
    Odżywki i suplementy

    Garlicin może być. vita c - skłaniałbym się raczej przy opcji 250 rano, przed i po treningu. omega-3 możesz cały czas

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 939 Data: 7/15/2009 10:35:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Meta dla ektomorfika?

    Post
    Doping

    Bobero jesteś śmieszny a ten tekst który napisałeś "Ciś bąk frajerze" pokazuje, że nie dorosłeś do forum i internetu Głupoty pleciesz Ciekawe jakie suple wodą pompują... ehhh ... n/c

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3943 Data: 4/3/2004 2:28:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Meta dla ektomorfika?

    Post
    Doping

    No tak widomo podejdziesz woda i masa miesniawa choiaz to pierwsze w wiekszym stopniu, zalezy to od ciebie, trening i dieta, koks to nie wszystko moze byc i tak ze ci ni c nie przyjdzie

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3943 Data: 4/5/2004 11:12:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Meta dla ektomorfika?

    Post
    Doping

    Spajdi "Ciekawe jakie suple wodą pompują... ehhh ... n/c" - kreatyna - krótka piłka z mojej strony i bez odbioru... :-]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3943 Data: 4/5/2004 3:55:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcje

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    napisalem jakie btw na samym dole posta (chyba o to chodzi?) waga 92kg wzrost 190cm nie mam stalej pory treningu. Generalnie po poludniu. co do warzyw to napisalem: c) warzyw nie rozpisalem ale jem w przyzwoitych ilosciach mam wrazenie ze nie przeczytales calego posta wynika z tego ze mam wegle okolotreningowo (ryż) i do sniadania (platki). To jeszcze dodam ryz albo kasze po treningu

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 768 Data: 8/26/2009 3:17:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta.ocena+wasze porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie masz pojęcia o odżywianiu a łapiesz się za suple, których także nie wiesz jak stosować. Ale ok ja też nie jestem profesjonalistą, żeby się wymądrzać. Rozpisz sobie min. 6 posiłków w mniej więcej takich samych odstępach czasowych(jeden posiłek przed treningowy drugi po treningowy) i określ w jakich godzinach będziesz je spożywał. Weź pod uwagę możliwości przyrządzenia posiłku - przed i po treningu węglowodany(ryż, kasza, makaron) i jakieś białko czyli chude mięsko(ewentualnie jogurt ale gorsza jakość białka) plus warzywko lub owoc. Resztę posiłków sam ustalisz sobie pamiętając o ograniczaniu tłuszczy. Poczytaj o zasadach spożywania BTW i ułóż sobie dietę. Potem zapytaj o odżywki(nie ten dział). Zmieniony przez - C-Shprot w dniu 2012-02-07 18:53:49

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 918 Data: 2/7/2012 6:45:58 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy etc

    Post
    Doping

    ja bym brał multi z olimpa, witc c, cynk, magnez, potas i czosnek idą w stałej suplementacji u mnie

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1273 Data: 9/20/2012 8:36:31 AM Liczba szacunów: 0