SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • + uczelnianie: 2 kotlety z kurczaka bez panierki, mizeria, 1,5 ziemniaka Suplementacja: Flexit drink omega3 magnez mbe wit c 1000 cynk melisa _______________________ Wygrzebałam sobie książkę o ziołach. Są tam 3 albo 4 pozycje które mnie bardzo interesują - coś związane z oczyszczaniem organizmu, na niewydolność i żylaki, na bolące miesiączki i na nerwicę. Problem w tym że większość powinna się przyjmować np. 3 razy dziennie, po posiłkach. To mam ze sobą nosić 3 różne rodzaje ziół i każde co chwile przyrządzać? Da się to jakoś obejść i może zrobić 3in1?? __________________ Brakuje mi treningów. Ale 20zł do końca miesiąca to nie bardzo moge poszaleć. W domu sie podciągam, znaczy bardziej opuszczam , pompki robie i brzuszki. Na razie tyle. No i pies

    Odpowiedzi: 1282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2011 7:43:44 AM Liczba szacunów: 0
  • NOWY CYKL Pierwsze 2 tygodnie: DT 2000 150/90/150 DNT 1800 150/90/100 Wliczam warzywa poza zielonymi. Bez owoców. DO PICIA 3x dziennie 1) 3 łyżki cynamonu 2) pokrzywa + dziurawiec + liście czarnej jagody DO JEDZENIA 1) Łyżeczka octu jabłkowego do każdego posiłku 2) Łyżeczka zmielonej kozieradki dziennie TRAN 25 ml dziennie DODATKOWO 1) Bioflawonoidy cytrusowe 1000mg 1x dziennie 2) VIT C 1000 FORTE 1x dziennie 3) ŻEŃ SZEŃ vita-complex 1x dziennie 4) CHELA-CYNK 1x dziennie 5) CHELA-MAG B6 1x dziennie ____________________________________________________ TRENING 2 lub 3 razy w tygodniu siłownia A - Przysiad 3 serie - Łydki na maszynie 3 serie - Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 3 serie - Wznosy tułowia z opadu 3 serie - Wyciskanie sztangi stojąc 3 serie - Prostowanie ramion na wyciągu 2 serie - Młotki 2 serie - Russian twist 3 serie B - Uginanie nóg leżąc = siedząc u mnie 3 serie - Wspięcia na palce ze sztangą/sztangielkami 3 serie - Wiosłowanie sztangą 3 serie - Dzień dobry 3 serie - Czachołamacz 2 serie - Uginanie ze sztangą 2 serie - Floor wipers 3 serie 12-15 w serii.

    Odpowiedzi: 1282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2011 6:17:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiktor taki dzień .. Marta, nie wiem dziwne są w każdym bądź razie .. ale poza nieprzyjemnymi częściami śniło mi się jeszcze że mi vit c 1000 ktoś ukradł

    Odpowiedzi: 1282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/3/2011 7:03:00 PM Liczba szacunów: 0
  • mi vit c 1000 ktoś ukradł koszmar

    Odpowiedzi: 1282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/3/2011 7:06:31 PM Liczba szacunów: 0
  • mi vit c 1000 ktoś ukradł Dobrze, że tran zostawił Zmieniony przez - Martucca w dniu 2011-05-03 19:08:11

    Odpowiedzi: 1282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/3/2011 7:07:35 PM Liczba szacunów: 0
  • śniło mi się jeszcze że mi vit c 1000 ktoś ukradł horror aż wypróbuje tych serc, bo w sumie to ja nie jadałam jakoś Hmm, to może i ja się przemogę? zouza, jak dokładnie robisz? tloske Szalona Powodzenia w nowym cyklu zouzo

    Odpowiedzi: 1282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2011 3:05:59 PM Liczba szacunów: 0
  • ty mi się tu nie szczerz a poważnie to mam masakryczny tydzień m a s a k r y c z n y pod każdym względem byle do jutra do 16

    Odpowiedzi: 1282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2011 3:45:19 PM Liczba szacunów: 0
  • a poważnie to mam masakryczny tydzień m a s a k r y c z n y pod każdym względem byle do jutra do 16 i co, przeżyłaś? :D

    Odpowiedzi: 1282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/4/2011 9:54:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening i serie

    Post
    Trening dla początkujących

    Okey a pytałem jeszcze o ćwiczenia , robić 4 x a , 4x b , 4x c , 4x d , czy a , b , c , d ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 638 Data: 1/29/2016 5:43:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak dla mnie forte, dawka w nim odpowiednia, a masz dodatki usprawniające jego działanie i wchłanianie. Ferr Bio 14mg Fe (100%) + Vit C, B6, B12, kwas foliowy Ferr Med 30mg Fe (214%) Fer Forte 28mg Fe (200%) + Vit C, B6, B12, Kwas Foliowy

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 12/13/2010 8:04:47 AM Liczba szacunów: 0
  • troche glupie i proste pytanie a jednak

    Post
    Trening dla początkujących

    zrob zestaw c; a-płasko, b-skos, c-wąsko

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1112 Data: 9/27/2008 10:21:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Gainer = najczęściej strata kasy!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    pamietaj ze to sport bardzo indywidualny i piszac takie rzeczy: Najtrudniej w diecie dostarczyć odpowiedniej ilości białka i dlatego właśnie odżywka białkowa powinna być zakupiona jako priorytetowa (z węglowodanami dużo łatwiej pokombinować). to widze ze robisz to na wlasnym przykladzie i u wiekszosci osob tak jest pamietaj jednak ze niektore osobu potrzebuja czasem i 7g / k. m. c. ww myslisz ze tak latwo im jest dostarczyc tyle z pozywienia , szczeglonie poza domem ? Nie mając specjalnej diety też można wypracować przyzwoicie umięśnioną sylwetkę zalezy od genow, ogolnego odzywiania bo ktos nie majac spcjalnej diety moze nie najgorzej sie odzywiac i od tego co rozumiemy przez przyzwoicie umiesniona sylwetke ogolnie tytul tematu jest do dupy

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 9879 Data: 12/5/2006 4:19:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na PCT

    Post
    Doping

    Witamina C 2-3gramy, albo jakiś anabolik w małych ilościach z rana np. metka/oxa... Dzieki, mam oxa, jak cos bede mogl uzyc. Jak dla mnie na kortyzol ,małe dawki .metki na pct i undestor, peptydy jak gh czy ghrph-6 insulina . Bardzo skutecznym specyfikiem jest aminoglutetimid Naturalne metody , jak wit C, wapń czy duże porcje glutaminy i D3, DHEA dawki 100mg pod względem odczuć własnych, na mocno podniesionym kortyzolu po badaniach nie odczuwam ich działanie , ale badań na ten temat nie robiłem na sobie. Jednak znam osoby chwalące naturale metody, długość cyklu wiek, poziom kortyzolu ma tu napewno kluczowe znaczenie. Dzieki, za wyczerpujaca odpowiedz i liste.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1423 Data: 4/17/2016 8:54:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić ZMA z domowym laborat.

    Post
    Odżywki i suplementy

    1. Zicnas forte Dawkowanie 2. filomag B6 60min przed treningiem : 3. Witamina C 200mg -2 filomag 4. Bilobil albo Panaxan -1 zicnas forte -1 bilobil Przed snem : -2 filomag -1 zicnas -3,4 tabletki wit C

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2313 Data: 10/29/2003 3:29:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Wojsko

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Jak już podpiszesz na szer. zawodowego zarobki rzędu 2500 na ręke. Więc myslę że opłaca się za miesiąc gnojenia ;D to i tak lepsze niż 9 miesięcy zasadniczej jak było jeszcze jakiś czas temu :) Przejdź się do najbliższego WKU i zapytaj. Jak masz jakieś uprawnienia typu prawko kat. C,C+E, bądź też ADR, będziesz miał dużo większe szanse na pracę w armii.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1994 Data: 8/24/2011 7:47:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok, ale czy Ty masz po prostu strach przed zylakami i boisz sie nogi obciazac? Pamietaj o tym, ze to miesnie kurczac sie stymuluja zyly do jakiegokolwiek ruchu (w sensie przeplyw krwi), im mniej w nich ruchu, tym gorzej. Im mniej miesnia w nodze, tym gorzej, same spacerkiw Twoim wieku to za malo. To, ze zyle przez skore widac to jedno i swiadczyc o tkance tluszczowej i grubosci skory, ale zylak to zupelnie inna sprawa i inaczej wyglada, pajaczki to tez inna historia. Poki co i tak duzo nie podniesiesz, wiec osobscie kontynuowalabym przysiady zwykle, bulgarskie, goblety, wykroki chodzone, wchodzenie na stopien, wskoki na boxa itp, rumunski ciag, sumo/klasyk. Ile kg, tyle, zeby dobrze wykonac cwiczenie tam gdzie obciazenie jest uzywane. Wykorzystywac pelen zakres ruchu, pracowac na mobilnosci stawow, elastycznoscia miesni, tu nie o sam ciezar chodzi, ale jakis musi byc. Co do samych zyl, warto sie wspomoc wit C, suplementami z kolagenem lub tez zupa mocy - wzmacniac sie od srodka :) A na nogi rowniez wyciag z kasztanowca. I nie ogladaj ich pod lupa ciagle :) Kable sa dobrym rozwazaniem, moim zdaniem lepszym niz maszyna. Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 2016-11-20 09:36:15 Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 2016-11-20 09:37:16

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 14528 Data: 11/20/2016 9:27:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Trzymaj diete, cwicz gore, zamiast ciaglego brania nlpz daj kurkume, wit c i omege3. Za duze ilosci nlpz negatywnie dzialaja na przewod pokarmowy. Noge odpusc. Niekture kontuzje lecza sie dluzej. Cierpliwosci.

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 14528 Data: 2/22/2017 12:35:30 PM Liczba szacunów: 0
  • No właśnie mam tą klamrę w moim drugim planie treningowym:D Na podsumowanie u mnie chyba jeszcze ciut za wcześnie bo ogólnie miałam przerwę od trenowania 3 tyg i dołu nadal nie robię. Od jutra mam jeszcze na kolano 10x krioterapie i magnetronik, zobaczę jak to będzie. Waga mi się waha od 58-60kg czyli jak było tak jest. Może po tych dwóch tygodniach wstawię jakieś foty i wymiary, może wtedy będzie jakoś sensowniej to zrobić. Piję cały czas flex na te stawy no i planuje robić bulion na kościach, już składniki mam:) Oprócz tego spróbuję suplementacji omega3 i wit C 1000, może jakiś probiotyk też.

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 14528 Data: 3/12/2017 6:41:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening z dzisiaj: 1. Przyciąganie klamry do brzucha w pozycji siedzącej, chwyt młotkowy. Pierwsza seria miała być tak jakby rozgrzewkowa i zrobiłam 12x 2,5 kg, potem 12x5kg, 12x5kg (całkiem dobrze pracowało mi się łopatkami) 2.Rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej 12x3kg, 10x4kg,10x4kg (jakoś kiepsko mi szło i zostałam ostatecznie w trzeciej serii przy 4 kg bo na ten łokieć wolę uważa) 3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do bioder z wyprostowanymi ramionami. 12x 2,5kg, 12x5kg, 10x7,5 kg (znowu ta pierwsza seria rozgrzewkowa) 4. Uginanie przedramion z hantlami 12x 2kg, 12x 2kg, 12x 3kg (zaczęłam od 2kg z obawy o ten łokieć, ale w sumie nic się nie działo) Tricepsa ominęłam. Zastanawiałam się nad tymi seriami rozgrzewkowymi, ale doszłam do wniosku, że u mnie to bez sensu skoro i tak na razie mam malutkie ciężary. Najpierw ćwiczę ok 10 min na bieżni i orbitreku i staram się też angażować przy tym ramiona, a potem już podczas rozgrzewki robię ruchy imitujące właściwe ćwiczenia np. wyciskanie na barki, uginanie, więc póki co opieram się na tym. Jednak ten najmniejszy ciężar przy pierwszej serii chyba bezpieczniej by było zostawić i co serię zwiększać ewentualnie jeśli mogę. Jeśli, źle kombinuję to chętnie przyjmę wskazówki :) W piątek kończę zabiegi i w sobotę idę do podobno ogarniętego rehabilitanta z polecenia koleżanki. Potrzebuję się porządnie porozciągąć, bo czuję, że mam z tym problem. Jeśli wszystko by dobrze poszło to w przyszłym tyg chciałabym wrócić powoli do treningu nóg. Dziś pierwszy raz próbowałam odżywki białkowej z Sfd caffe latte i była naprawdę dobra, lepsza niż myślałam, mało słodka, nie czuć żadnej chemii. Szkoda, że nie mogę pić częściej, Suplementy obecnie to witamina C 1000mg i Omega 3 jedna kapsułka na razie, ale zwiększę oraz Flexit. Mam postanowienie raz w tyg zjeść dwa jajka, bo mam zdrowe od domowych kur i zwiększyć ilość NNKT w diecie. /SFD/2017/3/22/58ff838317834528a0346b52222e0885.jpg Zmieniony przez - Milka91 w dniu 2017-03-22 00:13:08

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 14528 Data: 3/21/2017 11:50:04 PM Liczba szacunów: 0
  • oceńcie to połaczenie

    Post
    Inne dyscypliny

    Dzień1 Siła biegowa: 10min truchtu + 15min rozciągania + -skip A,B,C,N,wieloskok - każdy 2x30m (jak nie wiesz jak się robi to jest to opisane w poście podwieszonym u góry o ogólnorozwojówce) -podskoki z nogi na noge (wybijasz się w góre z jednej nogi i gdy lądujesz od razu wybijasz się z drugiej nogi i tak na zmiane) 2x50m -ćwierćskoki 2x50 powt. (jak się je robi są opisane w programie na wyskok Super Dunks 2,poszukaj w przewodniku też jest podwieszony) -wspięcia na palcach 2x12powt.(tak samo jak wyżej) + 5min truchtu Dzień 2 Szybkość: 10min truchtu + 15min rozciągania + 2x100m lużno(na 50-60%) + skip A,B,C,wieloskok po 30m + 6x60m z narastającą szybkością(zaczynasz szybko,przyspieszasz coraz bardziej aż ostatnie 15-20m na maxa)+ 2x80m ze stałą szybkością jednak nie na maxa(80-90%)+120m lużno(na 50-60%)+ 5min truchtu Dzień 3 Wytrzymałość 15min truchtu +10min rozciągania + 2x100m lużno + 2x1500m(żywym tempem ale nie na max Twoich możliwości) na 5min przerwach + 2x100m lużno + 5min truchtu Dzień 4 Wybieganie: 8km truchtu

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1256 Data: 11/16/2007 11:43:59 AM Liczba szacunów: 0