SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • ja w olsztynie widzialem piekne łanie no ale na rzeszowie tez sie trafiaja z wyzszej polki c.i.p.k.i

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2008 11:01:06 PM Liczba szacunów: 0
  • u mnie niestety nic są rózne grupy:a,matki polki b.grube c.niemowy d.kujony

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/7/2008 11:27:29 PM Liczba szacunów: 0
  • z kim to portugalia grala? i jaki wynik?? c.ronaldo strzelil cos??

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/15/2008 9:52:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Problemy z redukcją.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    c /SFD/2018/1/31/ef3674d5085d4753aebb1ffea1af44e3.jpg /SFD/2018/1/31/491782e5a214481598c6e6152433f4a1.jpg

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3168 Data: 1/31/2018 11:46:53 PM Liczba szacunów: 0
  • ...przed snem w niedziele - z braku laku: ...poszła 1/2 puchy tunczyka + białko - tym razem na wodzie: ...smak troche lepszejszy ale piana taka sama!!! Poniedziałek (4 z 31) SNaidanie - jedank inne niz planowałem - czyli sniadanie C i chyba tak zostanie: 2x razowy 2x jajko 20g orzechów 20g słonecznika 20ml oliwy +jagurt & kapsy A na kolację - tez dzisiaj zmiana - bo 1 kurak został wiec jutro do pracy musi byc: wołowina dzis + 60g makaronu ....plus oczywiscie nasiona + oliwa tez!! Do tego 3x PM & 3x Esseliv:

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2008 10:06:26 PM Liczba szacunów: 0
  • PiĄtEk (8 z 31) .....ooooooj jak dobrze ze dzisiaj wolne - wstałem po 9 i zabrałem sie za sniadanko: ...cały zestaw: planowo - tylko zamisat banana poszedł mix owoców - cos banan mi nie podchodziw formie podgrzewanej - ciapa sie robi za bardzo i smierdzi dzwiwnie - zato na zimno (normalnie) nie mam zadnych przeszkód zeby zszamac 3 pod rząd ......zeszło mi do 10 - potem kimka 2,5h i kolejny posiłek - tez inny - zamiast kuraka - poszła ryba: Potem na miasto - kilka waznych spraw do załatwinie i po kuraki. Gdy przyszedłem to zabrałem sie za "obiad: Dzis tez inaczej - wrapy: ....2 sztuki Składzik: Do tego owoce + kurak ...... + ser + ketchup: Przed podgrzaniem: "READY TO EAT": 780kcal ; B/T/W=52/35/67 ...do tego: 3x esseliv 1x B5+magnez & wapń+wit.c w szkalnce .....sorki za offtopik - ale dziara mojej dziewczyny (...pierwsza): Zmieniony przez - solaros w dniu 2008-05-30 19:45:06

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2008 7:42:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    Ja pijałem magnez z litorsalem (cukier, potas, sód, wit C).

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2012 7:09:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    aNm warto cokolwiek dodac, chociaz tuck jumpy, skoki dosiezne, jakies pogo jumpy na rozgrzewke. Wiadomo ze sprintow nie bedziesz robil po sniegu przy -15 C ;-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2012 10:26:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    no plan A : Przysiad 5x5 wykroki 4x8 lydki/piszczel(nie wiem czy to i to, czy albo to albo to) brzuch , Plan B mam Klate , bic , tric 12,10,8 PLan C : Wstepowanie 4x8 push press 4x8 martwy ciag 5x5 podciaganie/pompki 3xmax i brzuch :P Zmieniony przez - wsn123 w dniu 2012-10-25 19:14:05

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2012 7:13:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    no w inne dni w inne :P mam wtorek , piątek i sobota, w piątek nogi w sobote plan C we wtorek B :p w pozostałe dni treningi i w środe mecze ;P , Krzyh93 mam tak samo chu**ową przemiane materii jak Ty :p..

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2012 7:43:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    Bo w B masz tylko klatę, bic i tric. Jakby się bardzo mocno uprzeć, to tylko plan C można jako full body potraktować

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2012 7:50:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    Dzięki ziomek :) a może piątek zamienie z sobotą ? bo jednak na basen bym chciał, bo w sobote nie mam jak w sumie jeździć, a w piątek mam ze szkoły za piątaka :D - czy olać totalnie ten basen ? :c

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2012 8:39:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    1. Ile masz lat?: 17 2. Co trenujesz aktualnie?: siłownia / siatkówka 3. W jakie dni sa treningi?: wtorek, czwartek, niedziela siłownia | środa, sobota siata 4. Czy trenowales kiedys na silowni?: tak. a) ile najwiecej brales w przysiadzie?: aktualnie 120kg b) martwym ciagu?: 100kg c) podrzucie/rwaniu?: nie wiem, nie robiłem 5. Czy mozesz miec dostep do silowni?: -- 6. Czy cos Cie boli, masz jakas wade, kontuzje ciala?: nie 7. Jaki masz wyskok dosiezny? Jaki z rozbiegu/naskoku?: niski, za niski. 8. Chcesz poprawic wyskok z jednej nogi czy z dwoch?: żebym miał większy zasięg w ataku i bloku Pomoże ktoś ułożyć plan treningowy na wyskok ? postanowiłem się codziennie rozciągać (czego nie robiłem do tej pory), ale przydałby się plan treningowy, który poprawiłby wyskok siatkarski . Jakieś wskazówki, rady . Z góry dzięki .

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2013 9:16:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    1. Ile masz lat?: 15 2. Co trenujesz aktualnie?: Siatkówka od 2 lat 3. W jakie dni sa treningi?: Poniedziałek,Środa,Czwartek,Piątek 4. Czy trenowales kiedys na silowni?: Tak a) ile najwiecej brales w przysiadzie?: 55 kg b) martwym ciagu?: nie robiłem c) podrzucie/rwaniu?: nie robiłem 5. Czy mozesz miec dostep do silowni?: Tak( w domu posiadam jedynie hantle), lecz do okolicznej siłowni spokojnie mogę się zapisać. 6. Czy cos Cie boli, masz jakas wade, kontuzje ciala?: Nie mam 7. Jaki masz wyskok dosiezny? Jaki z rozbiegu/naskoku?: Dosiężny 55 , z Naskoku 65 8. Chcesz poprawic wyskok z jednej nogi czy z dwoch?:z dówych

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/18/2013 7:40:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    Witam, Staram się wrócić do formy z przed lat kiedy jeszcze coś skakałem. W kosza nigdy nie przestałem grać ale teraz wracam bardziej profesjonalnie i chciałbym się przygotować tak aby nie zrobić sobie krzywdy no i żeby "młodziaki" nie śmiały się ze mnie jak w kontrze daje lay up o dechę :D 1. Ile masz lat?: 30 2. Co trenujesz aktualnie?: koszykówka 3. W jakie dni sa treningi?: siłownia x5 (pon-pt), koszykówka x3 (wt,czw,nd) 4. Czy trenowales kiedys na silowni?: a) ile najwiecej brales w przysiadzie?: aktualnie robię serie po 90kg max nigdy nie robiłem b) martwym ciagu?: aktualnie robię serie po 60/70/80/90kg max nigdy nie robiłem c) podrzucie/rwaniu?: nigdy nie robiłem 5. Czy mozesz miec dostep do silowni?: poniżej krótka rozpiska mojego treningu (ogólnorozwojowy) 6. Czy cos Cie boli, masz jakas wade, kontuzje ciala?: jestem stary więc zawsze coś boli ;) 7. Jaki masz wyskok dosiezny? Jaki z rozbiegu/naskoku?: jedna noga rozbieg: +/- 97cm, dwie nogi rozbieg: +/- 90cm, dosiężny: +/- 80cm 8. Chcesz poprawic wyskok z jednej nogi czy z dwoch?: chcę ogólnie poprawić wyskok. Mój obecny trening: na siłowni jestem rano od pon do pt. w kosza gram wieczorami wt,cz,nd. Może zamienić któreś ćwiczenia na nogi na ćwiczenia typowo na skoczność. Dzięki za wszystkie sugestie Pon: Wyciskanie sztangi (poziomo) 4x 12/10/8/6 Wyciskanie hantli (poziomo) 3x 12/10/8 Przysiady ze sztangą 4x 12/10/8/6 Martwy ciąg 4x 12/10/8/6 Grzbiet 3x 12/12/12 Barki-wyciskanie hantli 4x 12/10/8/6 Biceps-hantle 4x 12/10/8/6 Triceps-pompki na poręczach 4x max Wt: Rozpiętki bramy 4x 12/10/8/6 Leg extension-prost.nóg 4x 12/10/8/6 łydki-wspięcia 3x 20 Podciąganie 4x max Odwodzenie ramion w tył (linki) 4x 12/10/8/6 Śr: Wyciskanie sztangi (skos) 4x 12/10/8/6 Wyciskanie hantli (skos) 3x 12/10/8 Suwnica 4x 12/10/8/6 Upper back - plecy 3x12/10/8 Wiosłowanie hantlą w opadzie 3x12/12/12 Barki - rozpiętki 4x12/10/8/6 Biceps - hantle 4x12/10/8/6 Triceps - na wyciągu 4x 12/10/8/6 Czw: Rozpiętki bramy 4x 12/10/8/6 Pompki 2x max Leg crul - ugin.nóg 4x 12/10/8/6 łydki-wspięcia 3x 20 Podciąganie 4x max Grzbiet 3x 15 Odwodzenie ramion w tył (linki) 4x 12/10/8/6 PT: Chest-Press (maszyna) 3x 12/10/8 Rozpiętki 3x12 Wykroki 4x 12/10/8/6 Szrugsy 3x 20 Barki-ściąganie drążka 4x 12/10/8/6 Biceps - sztanga 12/10/8/6 Triceps - francuskie 4x 12/10/8/6

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2013 3:34:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    tam gdzie masz pofalowane to i mnie boli, od spietego miesnia prostego uda. Zrob moze poprostu chwile przerwy, rozciaganie, bardzo leciutko rowerek, oklady, witamine C na kilogramy.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2013 9:45:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    arthblock chyba bardziej na chrzastke i sam staw niz na wiezadla i miesnie...tutaj bardziej chyba kolagen i witamina C...odpusc na tydzien przede wszystkim skakanie itp. Mi osobiscie przy przysiadach glebokich to nie przeszkadza a wrecz pomaga.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2013 9:55:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    siema chłopaki potrzebuje pomocy pisałem w temacie o układaniu plau ale nikt sie nie ozewal moze tutaj ktos da rade pomoc :) 1. Ile masz lat?: 16 2. Co trenujesz aktualnie?: zaczynam koszykówke ( ogolnie czasami grałem kilka razy w tyogdiu ale tylko na wakacjach) pilka nozna okazyjnie 4fun 3. W jakie dni sa treningi?: co 2-3 dni 4. Czy trenowales kiedys na silowni?:Tak a) ile najwiecej brales w przysiadzie?: 50 kg b) martwym ciagu?: 85kg c) podrzucie/rwaniu?: 48kg 5. Czy mozesz miec dostep do silowni?:tak 6. Czy cos Cie boli, masz jakas wade, kontuzje ciala?: nie 7. Jaki masz wyskok dosiezny? Jaki z rozbiegu/naskoku?:niemierzony ( postaram sie kiedyś to uzupełnić) 8. Chcesz poprawic wyskok z jednej nogi czy z dwoch?: najlepiej i to i to ale jednak bardziej mi zalezy na wyskoku z jednej :) Chce wkomponowac trening wyskoku do mojego obecnego planu treningowego : Poniedziałek ( klata biceps) Sztanga plasko Sztanga glowa w dol hantelki glowa do gory rozpietki młoty wyciskanie sztangi stojac modlitewnik sroda ( barki trices ) sztanga za glowe sztanga przed glowe sztanga do brody wymachy hantli do przodu i do boku sztanga do czoła pompki francuskie rece w gorze ze sztanga w rekach dlonie w kierunku twarzy i zginanie rak w lokciach tak zeby sztanga opadala za glowa ( nie wiem jak sie nazywa to cwiczenie - na bicka to jest) sobota ( plecky) drażek wioslowanie mc kaptury *czasami dokladalem do tego jakies cwiczenie na nogi ale to rzadko ** w miedzy czasie robie tez trening brzucha praktycznie 4-5 razy w tyogdniu Dało by rade jakos połączyć oba te treningi ? cwicze bo cwicze tak bardziej dla siebie ani nie na mase ani jakos super na wyglad po prostu nie mam co ze soba zrobic czesto wiec wbijam na silke a teraz znajomek mnie zajaral basketem to chce troche w tym kierunku rozwijac swoje umiejetnosci :)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2013 1:46:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    wit z grupy B, wit C, magnez to niezbedne rzeczy dla sportowca. W stalej suplementacji caly rok moim zdaniem.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2013 11:26:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    Sołtys jakie dawki tej wit. C radzisz? ja dostarczam obecnie 290mg z kompleksu witaminowego i jem sporo warzyw zielonych. Wystarczy czy osobno byś coś jeszcze dorzucił? ważę ponad 95kg.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2013 11:59:41 PM Liczba szacunów: 0