SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Sam kupiłeś te omke w aptece czy dil ci powiedział że jest z apteki ? :C

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2012 8:05:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja tak btw; żartowałem z tym tribem; a co do kortyzolu ..nie mam weny dzisiaj na naukę ,ale prost C 2-5gr i DLPA... nie spinaj się bo to w 90?% "mózg; Zmieniony przez - thatman w dniu 2012-07-10 13:12:32

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2012 1:08:54 PM Liczba szacunów: 0
  • W w/w badaniu przeprowadzonym przez amerykańskich naukowców (Marsit i wsp.) zweryfikowany został wpływ stosowania 1g witaminy C na poziom kortyzolu i na relację kortyzol : testosteron w wypadku sportowców, a dokładnie – młodych ciężarowców. Mężczyźni poddani zostali w czasie trwania eksperymentu wysoko-objętościowemu, intensywnemu wysiłkowi o charakterze siłowym opartym o ćwiczenia podstawowe, wielostawowe. Okazało się, że kwas askorbinowy pozwala zdecydowanie obniżyć poziom kortyzolu we krwi. Różnice rejestrowane pomiędzy grupami były w badaniu krwi 24 godziny po zakończeniu wysiłku. Nie zanotowano wpływu na poziom testosteronu. Wynika z tego jednoznacznie ze suplementacja kwasem ascorbinowym moze byc bardzo przydatna podczas wykonywania forsownych treningów.Oryginalnych tekstów nie wstawiałem mysle ze te przetłumaczone fragmenty wystarczą. Zmieniony przez - Hermann1 w dniu 2012-08-30 15:19:33

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2012 3:18:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Hermann w tych badaniach podawano zwykla wit C czy moze pure way ?? bo widze ze dopiero pure way 1,5g dziennie ma sens...jezeli mowa o kwasie to chyba trzeba duzo wiecej ??

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2012 10:05:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1. W podciąganiu ostatnio złapałem stagnacje, postępy są słabo widoczne, mimo dłuższej regeneracji mam problem z przeskoczeniem treningu, często atakuje go po kilka razy(jeśli wykonam cały ale uznam że nie był do końca poprawny to powtarzam). co może być tego przyczyną? 2. Czy taki trening da mi efekty? Dzień 1: podciąganie nachwytem(wg planu), później pod wieczór rower\bieganie, i już przed snem ABS2 i pompki na triceps. Dzień 2: podciąganie podchwytem( 3 serie obecnie po 11 powtórzeń), rower\bieganie, ABS2, pompki: 3 serie, 1 normalne, 2 z nogami na łóżku(okolo 40 cm nad ziemia) i z wąskim rozstawem rąk, 3 na krzesłach z nogami na łożku(nie mam poręczy), każda po 21 powtórzeń(co jakiś czas zwiekszam, zacząłem od 18). Później 2 dni regeneracji(w tym czasie tylko ABS2 i aeroby) i od nowa to samo. Basen zawsze w niedziele więc czasem wypada w dzień treningu, czasem w regeneracje 3. Czy ćwiczenie brzucha codziennie ma sens? niektórzy mówią że popale mieśnie, ale dzień po treningu nic nie czuje w brzuchu, wszystko jest ok. 4. Lepiej ćwiczyć rano czy wieczorem? Przed posiłkiem czy po? 5. Dodałem zdjęcie, może ktoś określić jaki mniej wiecej mam typ budowy? 6. Mam w domu expander, jakie ćwiczenia dorzucić aby mi sie nie gryzły z tym co już robie? 7. Czy po 2 miesiącach zmienić aeroby na np HIIT? 8. Aeroby lepiej robić przed "właściwym" treningiem czy po? 0- ja bym sobie odpuścił plany typu 50 podciągnieć, bo a)rzadko to działa b)kłóci się z normalnymi treningiami (to jest najgorsze) c)niczemu nie służy; no chyba, że szykujesz się na test sprawnościowy na którym musisz się podciągnąć taką ilość razy. Ja bym dał "normalny" trening siłowy + cardio/interwały. A TERAZ PYTANIA: 1. Pomijając technikę- nie ćwiczenie wszystkich partii mięśniowych, tylko robienie "głównego boju" spowoduje nierówny rozwój mięśni i powstawanie słabych punktów. Dodatkowo w grę może wchodzić czynnik przetrenowania. Dieta też jest ważnym elementem. 2. To jest mało intensywne i na dobrą sprawę przypomina raczej smarowanie gwintów, niż trening siłowy. Może warto pomyśleć o porządnym treningu domatora, albo jeszcze lepiej- wziąć się za pizganie żelastwem? 3. Skoro nie czujesz brzucha po treningu, to znaczy, że robiłeś go źle. Nie mówię o zakwasach jak na nogach, ale czuć cokolwiek powinieneś. Lepiej brzuch ćwiczyć 2-3 razy w tygodniu na normalnej sesji treningowej, a nie osobno, zwłaszcza, że ćwiczysz sam brzuch i zaniedbujesz mięśnie antagonistyczne (prostowniki). Droga do urazów i bólu otwarta. 4. Pora dnia- zupełnie obojętne, 1,5-2 godziny po zbilansowanym posiłku. 5. Somatotyping jest o kant dupy potłuc, ale w tej typologii plasowałbyś się jako ektomorfik. 6. Daruj sobie ekspander. 7. Tak, będziesz miał dobrą bazę tlenową do interwałów. 8. Po

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 836 Data: 6/29/2012 3:32:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Kadra Polski na Euro 2008

    Post
    Piłka Nożna

    Jak nie ma jak są ... kiedys Ronaldinho teraz C.Ronaldo jeszcze dawniej ikony takie jak Pele , Maradona . Moze i ich druzyny byly by wstanie wygrywac bez nich ale bez tych pilkarzy zmieniala sie diamteralnie styl gry danej druzyny w ktorej wystepowali . Bez nich nie byly juz to te same teamy tak samo groźne . Byli tak dobrzy że nie do zastapienia

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 13197 Data: 4/18/2008 9:46:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Po przejrzeniu dzienników konkurentów, postanowiłem wpisać u siebie słowo o suplementacji. No może trochę za dużo powiedziane, ale kilka proszków wchłaniam: Whey Scitec - różnie celem uzupełnienia diety do docelowych 2gr białka na kg masy ciała BCAA - codziennie - 10gr w DNT i 20gr w DT (przed treningiem i w trakcie przed bieżnią) L-Glutamina - codziennie 4gr Ostropest - codziennie jedna kapsułka (rano) Vitaminy A-Z - codziennie jedna tabletka (rano) Magnez plus B6 - codziennie jedna tabletka (wieczorem) Vitamina C - 2gr - codziennie (rano) Fat Burner Activlabu - zaczne za tydzień, planuje dwie kapsułki dziennie (rano)

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4270 Data: 1/4/2015 4:38:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja próbowałem wanilie i co moge powiedziec to to że w kubku łyzeczka sie bardzo fajnie wymieszało, co od smaku to za bardzo niewiem bo jak spróbowałem to myslałem ze jakies kwasne mało co nie bełtałem ale mówie nie moze sie zmarnowac i wypiłem poszedłem sprawdzic mleko i sie okazało ze mleko było nie dobre ja tych c***i ze sklepu zabije. Jutro zobaczymy truskawke.

    Odpowiedzi: 608 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2006 5:41:51 PM Liczba szacunów: 0
  • cappucino - calkiem dobre,smak na prawde zblizony do pierwowzoru..tym, ktorzy lubia kawe w wersji c* - powinno smakowac.

    Odpowiedzi: 608 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2006 11:01:23 PM Liczba szacunów: 0
  • FitMax C fit

    Post
    FITMAX

    Przy 1000mg za każdy razem kiedy robię badania , lekarz się łapie za głowę %-) gdyż z pożywienia dużo dostarczam , wiec wolałbym 500 mg . A witamina C i Magnez praktycznie mam w stałej suplementacji .

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/11/2013 4:30:14 PM Liczba szacunów: 0
  • FitMax C fit

    Post
    FITMAX

    A dlaczego po treningu?? Guru SFD Faftaq akurat zaleca unikania witaminy C po treningu http://www.sfd.pl/Zawarto%C5%9B%C4%87_przeciwutleniaczy_w_produktach_%C5%BCywno%C5%9Bciowych__tabela-t795987.html

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2014 9:28:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Bez spiny

    Post
    Po 35 roku życia

    Z partyzanta;-) 01.08 OHP 20 x 10 30 x 5 40 x 3 50 x 5 55 x 4 60 x 3 65 x 2 70 x 1 Nadprogramowo 75 x 1 Pushpress 80 x 1 90 (m.c.) - zabrałem, odszedłem postałem, odłożyłem%-) Jeszcze nie dziś. 50 2s x 8p Dwie ostatnie serie na filmie https://www.youtube.com/watch?v=HEV9yq6u_5o&feature=youtu.be MC (z kronikarskiego obowiązku) 60 x 5 75 x 5 90 x 5 100 x 5 110 4s x 5p 82,5 6s x 3p (emom) Wiosło hantlą 44 3s x 8p

    Odpowiedzi: 1125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/2/2018 12:42:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Bez spiny

    Post
    Po 35 roku życia

    Jem jak zwykle, czyli co jest w domu;-) Z supli to witamina c i magnez, dodatkowych form białka na razie nie używam;-)

    Odpowiedzi: 1125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2019 8:55:41 AM Liczba szacunów: 1
  • IBFA-czyli kulturystyka dla kazdego

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    u nas na plazy cos zaplanowac ciezko-pogoda mocno niestabilna.... w sapri od marca do listopada non stop slonce..:),zima maja 17 stopni to narzekaja na zimno..:)a woda w morzu ma ok 24st.c. wracajac do zawodow-fajne plakaty maja... ciekaw jestem ,czy ktos z polski wystartuje...:) kategorie: Categories: Men’s international competitions: Juniors under 23 Short -170cm Medium 170-178 cms Tall + 178 cms Over 45 - Over 55 - Over 65 - Overalls men's and women's classes. Women’s international competitions: Miss Shape (figures): Comparisons, personal Routine Miss Bodybuilding (physique): Comparisons, personal Routine Miss Fitness: three rounds, Bikini, Personal Routine, clothed. Categories are not obbligatory. The organizers are required to arrange for these in advance if at least three participants apply for a category. Juniors under 18 Short, light weight. Height in cms-100+2kg Average, light weight. H-100+3kg Tall, light weight. H-100+4kg Couples Professionals: competitors from any nation are welcome; money prizes. - jeszcze bedzie fitness fashion dla kobiet i mezczyzn-za bardzo nie wiem na czym to polega...:). Zmieniony przez - masti w dniu 2011-08-13 10:37:04

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 6526 Data: 8/13/2011 10:16:29 AM Liczba szacunów: 0
  • elite fitness pharma -srodki

    Post
    Doping - zdjęcia

    napisz ktury i napisz do efp i automatycznie kolesie znikaja z listy a ludzi co jest chetnyh zeby sie tam dostac jest wielu ale niestety nie wystarczy miec kilka tys funt i checi. tego c i nie lykne.

    Odpowiedzi: 284 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2009 2:46:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs Biceps&Triceps wg Archibalda

    Post
    Po 35 roku życia

    Gajor prośba nie używaj słowa CB to nie forum o tematyce krótkofalarskiej :-) C - CHARLI B- BRAVO

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 11969 Data: 2/2/2013 8:00:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Lowcarb - jakie proporcje btw?

    Post
    Trening w domu

    Witaj ----------------- Od ponad miesiaca czytam forum w roznych dzialach (alternatywna droga, odzywianie, fitness, trening) i mam za soba wiekszosc waznych tematow. BRAWO ARCHIWUM PELNE INFORMACJI JEST DOBRE ZE SKORZYSTALAS. DZIEKI. Chcialabym sprawdzic, czy to co sobie obmyslilam po ich przeczytaniu ma sens czy nie. Mam 31 lat, 175 cm wzrostu, waze 70 kg i chce schudnac jeszcze 5 - 7 kg (powolutku, zeby miec pewnosc, ze to tluszcz). OK. BARDZO DOBRZE. Miesiac temu przechodzilam kopenhaska (troche niepotrzebnie, ale zalezalo mi na szybkim efekcie), potem od razu zaczelam lowcarb i w sumie przez ten miesiac schudlam 4 kg i pare centymetrow w roznych miejscach. ROWNIEZ OK WSZYSTKO WYNIK SWIETNY I MIESZCZACY SIE W NORMIE ZDROWEGO SPADKU. GRATULUJE. Staram sie 4 - 5 razy w tygodniu cwiczyc rano (na czczo) na orbitreku jakies 40 minut przy tetnie 125 - 144. CO DO CWICZENIA NA CZCZO - NA DIECIE LOWCARB NIE MA TO AZ TAK DUZEGO ZNACZENIA JAKO ZE POZIOM GLIKOGENU JEST JUZ BARDZO NISKI - TAK WIC JESLI RAZ NIE ZROBISZ NA CZCZO - NIE MA PROBLEMU Z TRENINGIEM W GODZINACH POLUDNIOWYCH CZY WIECZORNYCH. TETNO OK. Zamierzam dojsc do 60 minut 5 - 6 razy w tygodniu. OK. Sa to jedyne cwiczenia jakie wykonuje z roznych wzgledow (praca, rodzina). Reszta mojego dnia jest raczej siedzaca. Obliczylam sobie zapotrzebowanie kaloryczne na jakies 1540 kcal (na stronie http://www.users.voicenet.com/~petrizzi/fitness/ckdcalc.html). OK. Dziennie jem okolo: 112 g b, 112 g t, mniej niz 20g ww (zwykle 5 - 10g), spozywajac glownie drob, ryby, jajka, olej lniany, czasem troszke bialego sera albo wedliny. Jem 4 razy na dzien. WYDAJE SIE WSZYSTKO OK PRZYCZEPILBYM SIE JEDYNIE DO ILOSCI WW ... JEDZ PONIZEJ 30G ALE ...(PARADOKSALNIE) - JEDZ TA ILOSC - NIE OGRANICZAJ TAK BARDZO WEGLOWODANOW (DO TYCH 5G CZY 10G) - I PAMIETAJ ZE OD CALKOWITEJ ICH (WW) ILOSCI - ODLICZASZ BLONNIK - CO POZWOLI CI NA O WIELE WIEKSZE MANIPULACJE WW W CIAGU DNIA. A oto moje pytania: 1. Czy proporcje bialka i tluszczu sa ok czy moze powinnam jesc wiecej tłuszczu? WYDAJE MI SIE OK ZAPOTRZEBOWANIE JEST OK (JESLI DOBRZE WYLICZYLAS - CHOC TO TYLKO TEORIA) - I JESLI NIE ZAUWAZYSZ SPADKOW - ODEJMIJ TROCHE TLUSZCZU TAKZE ILOSC BIALKA (OK. 1,6g/KG ZGODNIE Z MOIMI OBLICZENIAMI) JEST OK CHOC POKUSILBYM SIE O ZWIEKSZNEIE NIECO ...ALE JEST OK. 2. Czy ladowac w weekendy ww jesli nie cwicze jakos specjalnie duzo? czy takie ladowanie pomaga schudnac czy trzeba wtedy cwiczyc wiecej? MOIM ZDANIEM - LADOWAC - TO ZALEZY COPRAWDA GLOWNIE OD CIEBIE - JEDNAK MOIM ZDANIEM LADOWANIA SA BARDZO PRZYDATNE ...NIE TYLKO POD WZGLEDEM FIZJOLOGICZNYM (UZUPLENIENIE GLIKOGENU, WYRZUT INSULINY ITP) ALE GLOWNIE - PSYCHICZNYM ... TAKI MALY ODPOCZYNEK PSYCHICZNY. TO JEDNAK CALKOWICIE TWOJ WYBOR I JESLI (JAK WIDZE) NIE WYKONUJESZ CWICZEN SILOWYCH - NIE MUSISZ ICH ROBIC CO TYDZIEN (BTW MOZESZ JE ROBIC ROWNIE DOBZRE CO 2 LUB CO 3 DNI - TO ZALEZY OD CIEBIE). NIE TRZEBA CWICZYC WIECEJ. 3. Staram sie prawie nie jesc ww - nie wiem czy to dobrze. Biore witaminki, ale zawsze to lepiej przyjmowac je z warzyw a nie z tabletek? TAK. JEDZ WEGLOWODANY. NIE OGRANICZAJ ICH DO MINIMALNEJ ILOSCI O JAKIEJ PISZESZ - TYCH 5G CZY 10G... WARZYWA BEDA TUTAJ SWIETNYM WYBOREM. MULTIWITAMINA - OK 4. Jak dlugo mozna byc na takiej diecie - przy bardzo niskim spozyciu wegli - zeby bylo zdrowo? BADANIA MOWIA ROZNIE NA TEN TEMAT JEDNAK FAKTEM JEST ZE NP DZIECI CHORE NA EPILEPSJE BYLY NA TEGO TYPU DIETACH NAWET PO 2 LATA I CO ? I NIC... JESTES W TEJ CHWILI NA TYPOWEJ DIECIE KETOGENICZNEJ - Z BARDZO NISKA ZAWARTOSCIA WW - MY PROPONUJEMY TUTAJ WIEKSZA ILOSC WW - JESLI CHCESZ ABY BYL TO TWOJ SPOSOB NA ZYCIE OCZYWISCIE SA ROZNE WARIANTY WIEC POSZUKAJ INFORMACJI U NAS W DZIALE NA TEN TEMAT. NA PEWNO ZNAJDZIESZ WSZYSTKO CO CIE BEDZIE INETERESOWALO. 5. Jak szybko po porannych aerobach moge zjesc sniadanie? WIDZISZ - AEROBY SPALAJA TLUSZCZ P O D C Z A S ICH WYKONYWANIA. PO ZAPRZESTANIU CWICZEN WLASCIWIE TYLKO PRZEZ CHWILE OGRANIZM MA WIEKSZE ENERGETYCZNE POTRZEBY - NIE MA WIEC FEKTU AFETRBURN JAK PRZY TRENINGU SILOWYM CZY HIIT TAK WIEC STAWIAM TUTAJ NA POSILEK - ZJEDZONY PO OKOLO 30MIN. Bardzo bede wdzieczna za pomoc i korzystajac z okazji chcialam wszystkim bardzo podziekowac za ogromna ilosc wiedzy jaka zdobylam do tej pory czytajac forum. CZYTAJ DALEJ I UCZ SIE. WIEDZA TO PODSTAWA. POZDRAWIAM Wiedza to podstawa "Madry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby". HIPOKRATES Doradca w dziale Alternatywna Droga.

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 10523 Data: 9/19/2003 4:00:22 AM Liczba szacunów: 0
  • c***ato

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5790 Data: 9/11/2009 3:57:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Wygląda mega! We wtorek będę miał trochę więcej czasu to na pewno sam stworzę c:

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2017 8:52:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzów Siatkarzy 2008/2009

    Post
    Inne dyscypliny

    Brawo AZS! To była deklasacja drużyny bługarskiej Wyniki LM siatkarzy z wczoraj: Panathinaikos vs Friedrichshafen 3:1 (25:17) Grecy wracają po dwóch meczach z niemiecką drużyną do walki o awans, niedobrze Č.Budejovice vs Dinamo Moskva 1:3 (25:22) Dinamo w pierwszym secie grało jakoś bezbarwnie, potem się rozkręciło i nie pozostawiło złudzeń, kto w tym meczu jest lepszą drużyną Fenerbahče vs Iraklis 0:3 (17:25) Dobre wieści dla graczy z Częstochowy, bo to właśnie z Fenerbahce polska drużyna będzie walczyć o awans do dalszej części LM C.Zvezda vs Roeselare 0:3 (20:25) Belgowie nie pozostawili złudzeń, kto w tym meczu jest lepszy Vienna H. vs Itas D.Trentino 2:3 (29:31) Drużyna z Włoch po o dziwo długim spotkaniu wygrywa, nie mam dokładnych informacji co do tego meczu, ale czuję że trener mistrza Włoch robił pewnie eksperymenty ze składem, dlatego taki a nie inny wynik Maaseik vs Vitoria 3:0 (25:18) Powiem tak: szkoda że Belgowie nie zagrali w taki sposób tydzień temu

    Odpowiedzi: 253 Ilość wyświetleń: 15778 Data: 12/18/2008 8:23:21 AM Liczba szacunów: 0