SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • wrocil z zawodow 1 miejsce, ale czego ? wyjmowania c.h.u.j.a z wody czy jak ?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1155 Data: 5/17/2010 1:45:28 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA ODCHUDZAJAC A OWOCE!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A ty zamieść jakieś, gdzie jest napisane, że owoce nie mają negatywnego wpływu na redukcję. tu może nie na temat, ale warte uwagi imo : " Effects of various levels of dietary fructose on blood lipids of rats . Nutrition Research , Volume 24 , Issue 7 , Pages 565 - 571 M . Benado , C . Alcantara , R . de la Rosa , M . Ambrose , K . Mosier , M . Kern Research has demonstrated that diets high in fructose (&#8805;17% of energy) are potentially hyperlipidemic; however, few studies have addressed the hyperlipidemic potential of fructose when fed to healthy subjects at levels similar to those in the typical American diet (approximately 10% of energy). A total of 40 weanling male Sprague-Dawley rats were divided into four groups and fed various levels of fructose (0%, 10%, 20%, and 45% of energy) for 28 days. Serum lipid profiles were analyzed after a 12-hour fast at the end of the study. Serum total cholesterol and non-HDL cholesterol were highest (P < 0.05) in the 20% and 45% fructose groups. Serum HDL cholesterol was higher (P < 0.05) for all fructose-fed groups and was highest in the 10% group. According to this animal model, the adverse effects on blood lipids detected in the rats fed 20% fructose or more (levels commonly consumed in the human diet) suggests a potential increased risk for atherosclerosis. However, less concern is warranted for an average diet containing 10% of energy from fructose." pzdr/ Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2008-12-10 22:22:45

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4913 Data: 12/10/2008 10:15:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Regeneracja?

    Post
    Trening w domu

    1. Regeneracja po wysiłku. Wszystkie sporty aerobowe (które wykorzystują tlen) wymagają dostarczenia produktów odżywczych w celu zrekompensowania strat i przywrócenia rezerw glikogenu w organizmie. Odbudowanie zapasu glikogenu jest najbardziej efektywne tuż po zakończeniu wysiłku; ponowna synteza glikogenu zależy ściśle od typu spożywanych napojów i produktów spożywczych. Nieodpowiednia regeneracja może doprowadzić do chronicznego zmęczenia oraz uszkodzeń mięśni. &raquo; Faza odbudowy jest zatem najważniejsza! Punkty kluczowe dla właściwej odbudowy strat: - glukoza i węglowodany o wysokim IG, jeśli to możliwe z białkami, w celu resyntezy zapasów glikogenu mięśniowego i wątrobowego, - białka, w celu zapewnienia odbudowy mikro-uszkodzeń mięśniowych powstających w czasie ćwiczeń, - elektrolity w celu uzupełnienia ubytków soli mineralnych i uniknięcia skurczy, - witaminy w celu odzyskania strat powstałych w czasie ćwiczeń. W praktyce, zauważa się wielką korzyść z napoju węglowodanowo-białkowego od chwili zakończenia wysiłku (150 do 300 ml co 15 minut). We wszystkich przypadkach, po spożyciu napojów węglowodanowych, powinno się pić czystą wodę bez ograniczeń. Uwaga: niektóre składniki białek, kwasy aminowe rozgałęzione (leucyna, izoleucyna, walina) miałyby korzystne zastosowanie w procesie odbudowy. 2. Długotrwały wysiłek. Wspomniany wcześniej długotrwały wysiłek fizyczny wymaga dobrego nawodnienia organizmu i właściwych dawek węglowodanów (węglowodany o wysokim IG + węglowodany o niskim IG) oraz sodu. 3. Witaminy i minerały. Minerały takie jak żelazo, cynk i chrom są powiązane z mechanizmami produkcji energii. Na przykład żelazo, odgrywa ważną rolę w transporcie tlenu z płuc do tkanek. Pierwszą oznaką anemii (niedobór żelaza) jest ogólne zmęczenie ze spadkiem lub zwyżką wyników. Intensywne uprawianie sportu może doprowadzić u sportowców do zachwiania równowagi składników odżywczych (preferowanie niektórych grup składników odżywczych) i w ten sposób powodować niedobory minerałów. Jednocześnie ważne jest odpowiednie pokrywanie zapotrzebowania na witaminy B1, B2, B6, PP, które są konieczne dla dobrego wykorzystania węglowodanów przez komórki. Sportowcy najbardziej narażeni na niedobory witamin i/lub minerałów: - stosujący restrykcyjne diety (<1500 kcal/dzień), intensywnie trenujący: tancerze, gimnastycy, jeźdźcy, - pragnący zachować szczupłą sylwetkę, - podporządkowani kategorii wagowej: sporty walki (boks, zapasy, dżudo) 4. Produkcja wolnych rodników. Ćwiczenia fizyczne przez obecność tlenu wiążą się z produkcją wolnych rodników, które mogą powodować uszkodzenia mięśni i rozwój ognisk zapalnych; dostarczenie przeciwutleniaczy pozwala wychwycić wolne rodniki. Głównymi przeciwutleniaczami są witaminy C i E, cynk i selen. 5. Skurcze. Podczas wysiłku obserwuje się nadmiar protonów (co obniża pH włókien mięśniowych, to znaczy, że zmieniają swój odczyn na "kwasowy") i istotne zmiany równowagi pomiędzy sodem i potasem (co jest głównym powodem skurczy). Należy przewidzieć te zmiany w celu zachowania równowagi jonów komórkowych i pozakomórkowych. Ta równowaga jonowa zależy od: - odżywiania, - poziomu aktywności: wysiłek fizyczny beztlenowy (bez tlenu) produkuje kwas mlekowy, a więc protony. Skurcze mogą mieć jednocześnie inne źródła. Mogą pojawić się po pewnym czasie od wysiłku fizycznego, po kilku godzinach lub dniach następujących po treningu, gdyż mogą być spowodowane niewłaściwą rozgrzewką i/lub niewystarczającą regeneracją aktywną (ćwiczenia rozciągające) albo nieodpowiednim nawodnieniem organizmu. Uwaga: skurcze nocne mogą być związane z niedoborem magnezu lub potasu. art.z strony isostar.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 4918 Data: 3/2/2008 2:37:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Solona kreatyna hrhr

    Post
    Odżywki i suplementy

    ee tam sód nie jest najzdrowszy duzo lepszym dodatkiem jest tauryna,ala czy choćby vit C

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2167 Data: 5/24/2005 11:01:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Kroki biegowe-Rozciąganie.

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Co najmniej jeden trening w tygodniu przeznacz na stretching 30 min. Przed treningiem biegowym delikatne rozciąganie statyczne oraz juz obszerniejsze ruchy rozciągania dynamicznego a także skip c b a i 2 przebieżki. Po treningu 5 min rozciągania.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 557 Data: 11/17/2015 1:15:32 PM Liczba szacunów: 0
  • thermo speed

    Post
    Odżywki i suplementy

    4 TSE + 4TL i karnityne +witaminki ale za 4-5 dni kończy mi sie TL i przezucam sie na 6-9 tse (moge to jeść jak by to była witaminka c) zobacze jesli za 5 tyg nie bede mial jakis efektów porzadanych to kupuje tight scorch albo thermala pro i wale wszystko:) Ps mam pytanko czy myślicie ze jak bym dorzucił do tego tussipect w tabsach np 2 razy dziennie po 2 tabsy to było by lepiej? albo na poczatek 1 tabs (tam jest mało effki ) ?? Zmieniony przez - domo1987 w dniu 2006-05-19 00:26:53

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2856 Data: 5/19/2006 12:07:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc przy kupieniu kreatyny i coś na mase

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    to samo z kreatyną jest, ale już nie raz mieliśmy tu takich, co nie chcieli ćwiczyć, tylko ćwiczyć na kreatynie i gainerze :)) to jest nie do zwyciężenia, więc żryj gainer najlepiej najtańszy, żeby mniej kasy zmarnować (chyba, że chcesz na bogatego łosia Mutant Mass, bo przecież jest najdroższy) i to c+ba bo to jest na prawdę dobre g**** :))

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 3421 Data: 10/2/2013 7:07:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Woda na treningu?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    spokojnie sobie pij wode nie jesteś fitneską twe cele są inne pozatym woda jest ci potrzebna wczasie treningu woda ma na celu również schłodzenie organizmu ... uzupełenie płynów itp . Jeśli chcesz możesz do wody na treningu sobie wcisnąć cytryne działa orzeżwiająco dostarcza witaminki C i jeszcze ma ine + których niejestem świadom hehehe

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2080 Data: 11/23/2005 8:05:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Cyklon na staku

    Post
    Odżywki i suplementy

    shotgun z lzejszych z mocniejszych hemo rage u.c ale przy Twoim stazu bralbym shotguna

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1264 Data: 11/28/2011 8:50:30 PM Liczba szacunów: 0
  • szybko to sie możesz w****ć

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3112 Data: 3/8/2002 2:53:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowy kompleks do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Kompleks A Wiosłowanie Zarzut Przysiad przedni Wyciskanie żołnierskie Przysiad tylny Dzieńdobry Kompleks B Martwy ciąg Highpull chwytem jak w zarzucie Rwanie chwytem jak w zarzucie Przysiad Tylny Dzieńdobry Wiosłowanie Kompleks C Rwanie ze zwisu Przysiad rwaniowy Przysiad tylny Dzieńdobry Wiosłowanie Martwy ciąg Masz tu propozycje z artykułu, do którego link Ci podałem. Można kombinować i zmieniać żeby nie było nudno. Tu naprawdę jest szeroki zakres możliwości. Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2011-11-10 12:19:43

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 671 Data: 11/10/2011 12:14:21 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. WIEK:32 2. WAGA:76 3. WZROST:172 4. WYMIARY: -biceps: w porywach 40 -klatka:nie mierzone -udo: -talia: 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 14 lat ogólnie odliczając przerwy około 10 6. DIETA: brak specjalnej diety , tylko białko dochodzi z przetworów mlecznych do zwykłego domowego żarcia -białko: -węglowodany: -tłuszcz: 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: zawsze meta a) prolonatum / proviron b) omnadren /proviron c) deca + winstrol ogólnie około 5 cykli 8. TRENING: split 9. CEL CYKLU: siła ,masa 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 1 rok 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): atletyczna sylwetka 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: kłaki na plecach - raczej po koksie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: klatka 150kg , 120kg sucho (tj poza koksowaniem) przysiad 120kg martwy 110 kg -praktycznie nie ćwiczony

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1010 Data: 4/21/2009 11:16:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Wlasny stack przedtreningowy

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nutraplanet widze też Ale chodziło mi o tą z Primaforce tylko,że skład już poszedł się je**ć albo mi sie poj***ło Zmieniony przez - Habrul w dniu 2010-10-09 17:54:49

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1782 Data: 10/9/2010 5:53:38 PM Liczba szacunów: 0
  • sen

    Post
    Zdrowie i Uroda

    moze lepiej i.m alpo s.c

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 4096 Data: 9/10/2004 8:30:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzień Kobiet !!!

    Post
    Ladies SFD

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1544293_787113984651637_1658862358_n.jpg żeby nie było że z internetów: WKI to ja \-) Zmieniony przez - DreamEvil w dniu 2014-03-08 19:35:53

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1351 Data: 3/8/2014 7:14:50 PM Liczba szacunów: 0
  • aeroby z samego rana a katabolizm?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Thx Si2uiel. Tylko co jak ktoś tak jak ja nie stosuje suplementów (jedynie wit.C,E i Mg), pewnie trochę mięśnia się spali. Dzisiaj rano byłem pierwszy raz tak biegać. Było cool, tylko teraz jestem trochę dobity. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5116 Data: 4/21/2002 2:28:23 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie bialko na noc?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja mam tylko Treca, ale podobno w USA to jest bardzo modne (choć na netrition jest tylko jednej firmy). Moim zdaniem jak sypniesz do odżywki czystą glutaminę to będzie też dobrze. Przeliczając na czystą glutę wyjdzie taniej, a glutamina przyjęta razem z białkiem będzie się wchłaniała dłużej. SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2301 Data: 6/4/2003 8:21:28 AM Liczba szacunów: 0
  • choroba

    Post
    Doping

    Najprawdopodobniej to od saa -Przerwij cykl -Wylecz infekcje -A jak wrócisz do cyklu bierz srodki podwyzszajace odpornosc wit c , rutyna , biostymina , glutamina , Pollen

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1566 Data: 2/22/2006 4:42:19 PM Liczba szacunów: 0
  • WIELKA ZAGADKA

    Post
    Odżywki i suplementy

    woda w tego typu produktach zbliza sie do zawartosci 10% (nie spotakalem w zadnej specyfikacji 5%) jesli to 80 tka to 5 % bedzie laktoza (weglowodany) 5 % tluszcze pozostalosc woda ,a kolo 1 do 2% skladniki wplywajace na cechy sensoryczne tak wyglada standardowa wpc 80 Zmieniony przez - marek.c w dniu 2013-01-21 08:37:09

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1065 Data: 1/21/2013 8:34:12 AM Liczba szacunów: 0
  • taki szczegół

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    młotki - pracuje miesien ramienny, w drugiej kolejnosci biceps. a triceps dodalem aby bylo całe ramie - biceps , ramienny , triceps z etgo sklada sie ramie%) rozgrewke dawaj zawsze przed treingiem kazdej partii , po jej treningu rozciagaj ją/masuj progresja : 4s - 15-12-10-8 3s 12-10-8 staly ciezar 10-12 powt. Pon: Klata + trice - wyciskanie na płaskiej 4x progresja -rozpietki na skosnej 4x staly ciezar -frncuz sztangą leżąc 3x progr - francuz sztangielka siedząc 1rącz 3x st. c. SRoDA : Plecy + bicepsy - podciąganie na drążku 4 * max - powoli sie opuszczaj - uzyswaj mocy ruchow negatywnych - do gory z pomoca kolegi, pomagaj nogami ale opuszczaj bardzo wolno , oporujac ruch - wiosłowanie sztangielką 4 progresja - wznsoy tuliowia ze sztagna na barach 4x staly - uginanie ramion sztangą uchwyt na szer. barków 3 *progr - uginanie ramion młotkowym 3 * staly PIATEK :NOGI + barki + kaptury Pt : Nogi - przysiady ze sztangą 4 progr -zginanie nogi stojac ze sztagnielka na pasku do kostki 3x staly - wspięcia na palce ze sztangą 4 progr - wyciskanie sztanigelek/ALBO sztanga sprzed kalty 4x progr -wznosy sztangi do brody 4x staly Zmieniony przez - f***master w dniu 2004-08-22 16:43:11

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3259 Data: 8/22/2004 4:42:25 PM Liczba szacunów: 0