SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Chrupanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witamina c w duzych ilosciach sprawdza sie jako antykatabolik

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1603 Data: 3/26/2005 4:38:10 PM Liczba szacunów: 0
  • czy moze byc po treningu?

    Post
    Trening w domu

    Jak juz Cie Kanarku złapałam to od razu Cie troche wypytam o inne rzeczy jesli pozwolisz. POZWOLE. W KONCU OD TEGO TUTAJ JESTEM . Mam 174 wzrostu i waze obecnie 58-59kg (sama juz nie wiem). Nie mam jakiejs wagi docelowej bo dla mnie nie kilogramy sa wazne (w koncu nie jestem miecho w sklepie z wedlinami) tylko wymiary. I BARDZO DOBRZE. MAM NADZIEJE ZE TO TYLKO PRZEOCZENIE - ZE NIE NAPISALAS ZE TWOIM GURU JEST TAKZE LUSTRO Najbardziej martwi mnie dolna czesc mojego ciała. Własciwie to wyglada to tak ze od pasa w gore jestem kosciotrupem - rece jak patyki, wystajace zebra, nawet w okolicach mostku wyrozniaja mi sie jakies paskudne kosci. ZARADZIMY Problem ma sie odwrotnie od pasa w dol. Mimo ze mam calkiem ladne wciecie w talii to juz zauwazam obrastajacy mnie tłuszczyk (waleczki po bokach). Nogi mam niestety bardzo grube (w udzie ok 58cm). Jak to sie potocznie mowi "wszystko idzie mi w tylek". NA POCZATEK POGRATULUJE OBSERWACJI. TEN WAZNY CZYNNIK - JEST CZESTO ZANIEDBYWANY PREZ CWICZACYCH PRZEZ CO MOGA SIE POZNIEJ RODZIC PROBLEMY JAK PEWNO WIESZ - KAZDY JEST INACZEJ ZBUDOWANY. MOWISZ ZE TOBIE ODKLADA SIE "PUPIE". PORADZIMY JAKOS. PROPNUJE TAKIE WYJSCIE. 1. DIETE REDUKCYJNA (KTORA JUZ MASZ A KTORA POSTARAMY SIE DOPRACOWAC/ZMIENIC ABY BYLA ODPOWIEDNIA). POZWOLI TO NA ZRZUCENIE ZBEDNEGO TLUSZCZYKU - I UKAZE NAM PRAWDZIWE OBLICZE TWOICH NOG - CZY SA TO MIESNIE CZY WLASNIE TEN NIECHCIANY TLUSZCZ. 2. TRENING AEROBOWY (KTORY JUZ WYKONUJESZ - JEDNAK MOZEMY TROSZECZKE ZMODYFIKOWAC GO ) KTORY POZWOLI CI NA WLAKE BEZSPOSREDNIO Z SAMYM TLUSZCZEM. 3. TRENING SILOWY - KTORY WZMOZY DEFICYT KALORYCZNY. NA POCZATEK MUSIMY ZOBACZYC CZY TO CO OKRESLASZ MIANEM DYSPROPORCJI - JEST W WIEKSZOSCI TLUSZCZEM ZALEGAJACYM NA NOGACH CZY MIESNIAMI POKRYTYMI NIEWIELKA ILOSCIA TLUSZCZU TO WAZNA SPRAWA JAK PEWNO WIESZ - BO WTEDY BEDA SIE ROZNILY PROGRAMY TRENINGOWE JAKIE CI POLECIMY. DRUGA SPRAWA - TO ZEBYS OPTYCZNIE PREZENTOWALA SIE LEPIEJ - POSTARAMY DARADZIC CI W SPRAWIE TRENINGU GORNEJ POLOWY CIALA - TAK ABY DYSPROPORCJA BYL MNIEJ WIDOCZNA I JEDNCZESNIE ABY MIESNIE POKRYLY OSZAR ZWANY "PATYKAMI". Moim problemem sa napady głodu (a wlasciwie apetytu), jak myslisz czym to moze byc spowodowane? Da sie temu jakos zaradzic? Zla dieta? Moze za duzo weglowodanow? Moze za malo tłuszczu (czesto wychodzi mi ponizej 5g). Kalorii chyba nie mam zbyt malo bo utrzymuje sie w przedziale 1200-1500. CZESETO GESTO NAPADY GLODU SA SPOWODOWANE ZLE ZBILANSOWANA DIETA. ZNAM 2 DOBRE SPOSOBY ZMNIEJSZENIA GLODU. PIERWSZY TO BLONNIK. DRUGI TO TLUSZCZ. W ZALEZNOSCI OD DIETY KTORA WYBIERZEMY - BEDZIESZ MOGLA ZASTOSOWAC ALBO JEDNO (BLONNIK) ALBO 2 NARAZ JAK SIE DA TEMU ZARADZIC ? NO WLASNIE - BLONNIK JEST JEDNYM ZE SPOSOBOW. NIE MOWIAC JUZ O REGULARNYCH POSILKACH ETC. Nie wiem czy taka dieta na ktorej jestem jest okej. A NA JAKIEJ JESTES DIECIE ? MOGLABYS OPISAC PRZYKLADOWY DZIEN ? WRAZ Z TRENINGIEM POSILKAMI - ICH SKLADEM ORAZ GODZINAMI ICH SPOZYWANIA. Dopiero zaczynam odchudzanie i nie wiem czy poziom kalorii jest odpowiedni - czy moge oczekiwac spadku wagi czy moze przy moim wzroscie i wadze to za duzo. Jedni nie radza schodzic ponizej 1300 a w jakims kalkulatorze wyszlo mi ze moje zapotrzebowanie wynosi 1400 wiec zeby chudnac musialabym obciac kalorie do 1000. Jak to jest? A PRAWDA JEST JEDNA. NIKT NIE MOZE POWIEDZIEC TOBIE ILE SPALASZ. ZADEN KALKULATOR - ZADEN DIETETYK. KALKULATOR POZWALA NA PRZYJECIE O R I E N T C Y J N E G O POZIOMU KALORII KTORY MOZE BYC TWOIM POZIOMEM EKSPERYMENTALNYM OD KTOREGO ZACZYNASZ ODCHUDZANIE. I ZNOWU WSZYSTKO SPROWADZA SIE DO OBSERWACJI JESLI NIE CHUDNIESZ W W OKRESIE POWIEDZMY 3 TYGODNI - OBCINASZ PORCJE KALORII (LUB DODAJESZ AKTYWNOSCI) I NADAL OBSERWUJESZ. CWICZAC JEDNOCZENSIE SILOWO ORAZ BEDAC POCZATKUJACYM MOZESZ NIE PATRZEC NA WAGE PRAWIE WCALE - A BARDZIEJ NA LUSTRO - JAKO ZE ZMIENIAC SIE MOZE WTEDY STOSUNEK MIESNIE/TLUSZCZ A WAGA MOZE SIE NIE ZMIENIAC. JEDNAK TYLKO TY MOZESZ OKRESLIC (MNIEJ WIECEJ) SWOJE ZAPOTRZEBOWANIE DROGA WLASNIE OBSERWACJI I DEDUKCJI. MOGE CI JEDYNIE POWIEDZIEC ZE WG MOICH OBLICZEN - PO UWZGLEDNIENIU TWOICH AKTYWNOSCI - POZIOM OK. 1300KCAL MOZE BYC POZIOMME WYJSCIOWYM OD KTOREGO POWINNAS ZACZAC (PRZY TEJ ILOSCI AEROBOW NAWET 1400 BEDZIE DOBRYM ROZWIAZANIEM). Kolejne pytanie dotyczy treningu (przepraszam ze Cie tak mecze ale czytam twoje rady juz od jakiegos czasu i stales sie dla mnie pewnego rodzaju autorytetem dlatego twoja opinia jest dla mnie wazna). NIE PRZESADZAJMY - JESLI COS WIEM - TO PO PROSTU PISZE. JEDNAK DO AUTORYTETU MI DALEKO... Staram sie codziennie jezdzic na rowerku treningowym. Jesli nie rano na czczo (nie zawsze mam czas) to przynajmniej wieczorem ok 40 min. OK Do tego dolozylam silownie 3-4razy na tydzien na ktorej robie najpierw jakies 3 cwiczenia na gorna czesc ciala (staram sie ze sporym obcizeniem, jak na masie) a potem na brzuch i nogi (z malutkim obciazeniem) MOGLABYS ZAMIESCIC TUTAJ SWOJ PRGRAM TRENINGOWY - DOKLADNIE. Czesto jest tak ze jak wstaje o 8 robie aeroby na rowerku, potem jem sniadanie i o 10 jade na silownie - moze tak byc? ZALEZY CO JESZ. ALE OGOLNIE PATRZAC NA SPRAWE - MOZE BYC. Jeszcze jedno - jakich produktow powinnam unikac w diecie? ZALEZY OD DIETY OGOLNIE MOGE JEDYNIE POLECIC UNIKANIE TLUSZCZY NASYCONYCH, TLUSZCZY TRANS, DUZEJ ILOSCI TLUSZCZY WIELONIENASYCONYCH CZY PRODUKTOW WYSOKOPRZETWORZONYCH. JEDNAK WSZYSTKO ZALEZY OD DIETY. POWYZSZE ZALCENIA SA OGOLNE - I KAZDY POWINIEN SIE NAD NIMI ZASTANOWIC ZANIM COS WLOZY DO UST... Czy dieta oparta glownie na białku zamiast na weglowodanach jest skuteczniejsza? NIE. POZIOM BIALKA 2,2g/kg JESY W ZUPELNOSCI WYSTARCZJACY. PRZEKONANIE WE WCZESNIEJSZYCH CZASACH - ZE DIETA WYSOKOBIALKOWA (JAKKOLWIEK BY JA NIE NAZWAC - POWYZEJ 2,5G/KG) JEST LESPZA NA AZRUCANIE WAGI JEST BLEDNE. POGLAD WZIAL SIE PEWNO STAD ZE IM WIECEJ BIALKA TYM BARDZIEJ CHRONIMY MIESNIE A TO NIE DO KONCA JEST PRAWDA. JAKO NATURALNI CWICZCAY (BEZ DOPINGU) JESTESMY W STANIE ZSYNTETYZOWAC JEDYNIE OKRESLONA ILOSC BIALKA. CHCOC ISTENIEJE TAKZE POGLAD (BY BRYAN HAYCOOCK) ZE JEDZAC WIEKSZA ILOSC BIALKA "MOZNA" WIECEJ ZSYNTETYZOWAC JEDNAK TO SPRAWA INDYWIDUALNA TO RAZ, NIE POTWIERDZONA TO DWA I NAJWAZNIEJSZE - MA MIEJSCE PRZY DIECIE MAJACEJ NA CELU PRZYROST MASY MIESNOWEJ WIEC CO ZA TYM IDZIE - Z DODATNIM BILANSEM ENERGETYCZNYM - TO TRZY. JEDNAK WIEKSZA ILOSC BIALKA JEST PO PROSTU PRZERABIANA NA GLIKOGEN NA DRODZE NEOGLUKOGENEZY. NAJWAZNIEJSZY JEST OGOLNY BILANS KALORII - I TO POWINNA BYC PODSTAWA DO UKLADANIA DIETY. PO PROSTU - TERMOGENEZY SIE NIE DA OSZUKAC I JESLI BEDZIESZ JADAL MNIEJ NIZ SPALASZ - STRACISZ WAGE. Wiem ze czesto polecasz diete niskoweglowodanowa. Mozesz wytłumaczyc czemu popierasz diete ograniczająca weglowodany? WZGLEDY ZDROWOTNE. DALEKO IDACA POPRAWA SAMOPOCZUCIA I STANU SKORY,WLOSOW, PAZNOKCI. LATWEJSZE PANOWANIE NAD APETYTEM BRAK HUSTAWEK NASTROJOW WYWOLANYCH CZESTO NA DIETACH WYSOKO/SREDNIOWW DUZYMI WAHANIAMI POZIOMU CUKRU WE KRWI A CO ZA TYM IDZIE TAKE HORMONOW W CIAGU DNIA BRAK - O ILE OCZYWISCIE ILOSC KALORII JEST ODPWIEDNIA - WLANSIE ATAKOW GLODU (CHOC GLOD TO SPRAWA INDYWIDUALNA JAKO ZE NIELISMY NAWET NA FORUM PRZYPADEK ZJADANIA DUZEJ ILOSCI KALORII POCHODZACYCH Z TLUSZCZU A GLOD NADAL BYL ODCZUWALNY) LATWIJSZE ZRZUCANIE WAGI (BADZ CO BADZ EFEKT BRAKU WODY I GLIKOGENU W MIESNIACH JEST WIDOCZNY ZAZWYCZAJ CO POZWALA WIELU - W SZCZEGOLNOSCI KOBIETOM - WSTAWAC CO RANO Z USMIECHEM WYWOLANYM PRZEZ PLASKI BRZUCH) BRAK WYDECIA BRZUCHA ...WIELE WIELE INNYCH Z gory dziekuje za rady Jeszcze raz sorry za zawracanie glowy NIC NIE SZKODZI - JAK JUZ MOWILEM - OD TEGO TUTAJ JESTESMY ABY SOBIE POMAGAC. Ps. Sory ze tak dlugo ale niestety moj system byl na tyle uprzejmy ze skasowal mi wczesniejsza moja odpowiedz. pozdrawiam Jak jesz - tak zyjesz Wiedza to podstawa Doradca w dziale Alternatywna Droga HighCarbGainDietLyleApproved

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1772 Data: 8/13/2003 10:09:31 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. Odstaw używki - bez tego wszystkie magiczne tabletki i inne eliksiry gandalfa możesz sobie w kieszeń włożyć. 2. Zacznij uprawiać jakiś sport, biegaj, zapisz się na siłownie, pływaj, cokolwiek, krótko mówiąc ruszaj się, zmień nawyki żywieniowe, jedz zdrowo - są to czynniki które mają niezwykle istotny wpływ na samopoczucie człowieka. 3. Możesz suplementować magnez (300-400mg dziennie), melatonine (3g pół godziny przed snem), oraz witaminę c (1g 3 razy dziennie np. rano, po południu i wieczorem), opcjonalnie można pokusić się również o melisę. Zmieniony przez - Amentoris w dniu 2011-04-01 22:50:11

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 4/1/2011 10:48:29 PM Liczba szacunów: 0
  • zbite kolano

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    od wewnętrznej strony staw kolanowy jest wzmocniony więadłem pobocznym więc teoretycznie to ono cię boli ale tylko teoretycznie bo raczej od upadku się nie uszkadza, tak więc postaw na regenerację: glikozamina, jakieś tam masci, przciwzapalnie ibuprom, witamina C, możesz tez doraźnie stosowac opaskę elastyczną za ok. 10 zł w aptece.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3227 Data: 4/13/2004 6:00:35 PM Liczba szacunów: 0
  • co lepsze?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kompleks witamin + c + d3 + b complex + omega 3 + zma + k2 jak chcesz

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1582 Data: 1/17/2016 8:20:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Bialko i l-glutamina

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Ale czasami do białek producenci osobno dodają kilka gram glutaminy. Tu, ze względu na białko pszeniczne, jest naturalna wysoka zawartość kwasu glutaminowego. I raczej trudno mówić że białko ma 24% glutaminy. Choć moze tak jest że 24% kwasu glutaminowego = 24% glutaminy SONBATY http://www.atleta.pl

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2746 Data: 1/27/2003 8:53:55 AM Liczba szacunów: 0
  • POWIADOMKI NIE DZIAŁAJĄ - MATEO!!!!!!!!!!!

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    heh a jakiś miesiąc temu była akcja, że trzeba było zmieniać maila z go2 na jakieś inne, bo na w/w portalu nie trybiło wróciłem spowrotem na konto go2.pl zobaczymy czy zadziała edit: zmiana maila nie pomogła c*** by to strzelił Zmieniony przez - KoZiK w dniu 2007-01-31 01:05:27

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 4991 Data: 1/31/2007 12:48:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Tak jak pisałem powyżej oprócz tego w postach jest nr tel do Marka C. gdzie Pan Marek obiecał odpowiadać na wszelkie tego typu pytania. Nie jestem osobą kompetentną w tej kwestii. pozdr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2350 Data: 2/16/2012 11:24:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Same niekompetentne osoby albo nie wiedzące nic na temat Firm dla których piszą są na Naszym Forum. To może zaproś pana Marka C. żeby zapisał się tutaj--to nic nie kosztuje i odpowiedział gdzie się robi produkty Iron Horse i czy te produkty są w ogóle badane. pozdrów

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2350 Data: 2/16/2012 9:24:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Lubaczu Pan Marek C. konto kiedys mial na sfd.pl i to pewnie bylo wczesniej niz sie dowiedziales o tym forum. A tak wogole wrzuc na luz bo co po zdjeciach laba masz? A no tyle, ze jakis lab jest ale czy to ich czy z neta fotka zapożyczona to nie wiadomo. Tak to juz jest w tej branzy ze 100% pewnosci nigdy nie bedziesz mial

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2350 Data: 2/16/2012 10:32:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Lubaczu- tak jak Ci napisał kolega nade mną, Marek C. wiele czasu poświęcił na tym forum proponuję rozejrzeć się tu trochę jesteś tu od niedawna a piszesz średnio uprzejme wiadomości min w stosunku do mnie! Napisałem Ci już gdzie masz szukać tych informacji jeśli Ci bardzo na tym zależy. Jakiś rok temu wszystkie te informacje były podawane i dokładnie opisywane tu w dziale i każdy kto się tym interesował mógł i może to przeczytać- trochę poszukaj. Poza tym proponuję jednak najpierw nauczyć się troszeczkę kultury!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2350 Data: 2/18/2012 9:47:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Special TWO, a Vit-Min 75+

    Post
    Odżywki i suplementy

    Vit-min 75+ zawiera podwyzszona dawke witamin z grupy B, ale ma za to mniej witaminy C, cenowo wychodzi prawie tak samo bo w special two jedna porcja do 2tabletki a w Vit-mitnie 1tabletka

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3150 Data: 12/7/2005 9:05:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Co jeść by sie uodpornić??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Przedewszystkim duzo wit C ~2g, reszta tutaj http://www.sfd.pl/temat190322/ Drob ogolnie jest zdrowy, duzo bialka przy niskiej zawartosci tluszczu, watrobka ma 19g B i 6g T /100g Zmieniony przez - Dasiu2 w dniu 2006-10-29 13:08:53

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1940 Data: 10/29/2006 1:06:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jeść by sie uodpornić??

    Post
    Odżywki i suplementy

    jedz witaminy i minerały, w tym najwazniejsza wit C

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1940 Data: 10/29/2006 2:52:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko nie powino ci sie w zadnym stylu odłozyc na tłyszczyk polecam SP80 z olimpu lub isolaty tez z olimpu (drogie ale super jakosc) A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1039 Data: 1/8/2004 4:25:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Blue rhino

    Post
    Odżywki i suplementy

    Blue Rhino super efekt w połaczeniu z White Blood . jestem teraz na "wycince" a czuje się jakbym nie trzymał diety jadł normalne porcje i brał metę .Pompka na treningu straszna , regeneracja potreningowa=wysokie C , mięcho - twarde i bardzo wyraziste . Jedyny minus to bolesne doznania w nocy z powodu wysokiego poziomu teścia WARTO

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3449 Data: 8/12/2005 7:39:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Mega Daily One - kupić czy nie ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Osobiście uważam, że bardzo ciężko jedzeniem dostarczyć odpowiednich ilości witamin . Jeśli warzywa i owoce kupujemy w sklepie to jest to niemal niemożliwe. Ja po dyskusjach tutaj na forum zdecydowałem się na tańsze tj. Hi tec na lato a jesień,zima ciut lepsze. Wiedza jaką posiadam na tą chwilę nakazuje mi niektóre wit. Spisywać w większych ilościach ni to jest zalecane np wit C 60mg ed to jakiś śmiech dla mnie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 603 Data: 6/26/2016 4:21:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Mega Daily One - kupić czy nie ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    zgadza sie, jednak ilosc syntetykow jaka zostanie wykorzystana z suplementu tez nie napawa do optymizmu. ja sobiscie z witamin uzywam tylko c i d3 caly rok

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 603 Data: 6/26/2016 5:50:31 PM Liczba szacunów: 1
  • jak się zmobilizować?

    Post
    Sztuki Walki

    Jesli o mnie chodzi to tak czasami mam np bo przerwie od biegania nie chcialo mi sie wznowic tego i zaczynam od grudnia jednoczesnie z kontynuacja sw.Mi sprawia fradje walka,wspolzawodnictwo ogolnie sport. Nie widze lepszego zajecia, owszem czasami na prawde sie nie chce ale w takich momentach mówie sobie ''Toczek'' moj pseudonim:d nie badz c.i.p.a zasuwaj na trening i biegaj to ci sie przyda! po za tym to przyjemne z pozytecznym. :D

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2302 Data: 11/18/2009 7:03:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobije do upragnionej sylwetki i !?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    L3m0n wpierw dojdź do tej wymarzonej sylwetki (jeszcze w c*** czasu i pracy przed tobą). A jeżeli chcesz się przekonać jak szybko organizm wraca do wymiarów i siły z przed treningów to zapodaj sobie teraz przerwę. Zobaczysz że jak nie ma bodźca siłowego to organizm nie ma po co utrzymywać zbędnej masy mięśniowej. Apetyt ci siądzie, a nawet jak nie to zalejesz się smalcem, waga może i zostanie ale to nie będzie masa mięśniowa.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1317 Data: 9/7/2010 10:21:16 AM Liczba szacunów: 0