SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    PROGRAM C/III (na full osprzęt siłownia) ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE" http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120 KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/21/2003 10:40:49 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    PROGRAM C/IV (na full osprzęt siłownia) ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE" http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120 KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/21/2003 10:41:04 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    PROGRAM C/V (na full osprzęt siłownia) ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE" http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120 KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/21/2003 10:41:21 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    PROGRAM C/VI (na full osprzęt siłownia) ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE" http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120 KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/21/2003 10:41:38 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    oki...ja to zmieniam:)))hehhe ja czekam na jutrzejszy trning domatorek..jednak grupa c:))) Śpieszcie sie kochać ludzi, bo oni tak szybko odchodzą...

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2003 10:10:36 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A OTO ZAPOWIEDZIANE PROGRAMY DLA DOMATOREK" PROGRAM C/VII ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE" http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120 KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/23/2003 10:36:24 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    PROGRAM C/VIII ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE" http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120 KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/23/2003 10:38:54 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    PROGRAM C/IX ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE" http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120 KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/23/2003 10:39:28 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nicla, zasadniczo ja jestem w grupie d, post o grupie C odwiedzam towarzysko , hehe. Cwiczę na Gwarnej , ale chyba się nie znamy , bo ja przychodzę na siłownie o 6,15 rano, to tam raczej nikogo nie ma. A ty gdzie? BTW ile placisz za siłownie??

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/30/2003 9:36:20 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    trening siłowy: pn.-śr.-pt. - program IV grupy C; aerobik: wt.-czw. - dość dużo ćwiczeń na nogi i o nogi mi głównie chodzi, mam je moim zdaniem wystarczająco umięśnione i raczej na wzroście masy ich mi nie zależy.

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2003 2:02:23 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Shelly - dzięki za odpowiedź. Michail, aerobik wygląda następująco: 1/2 godziny na stojąco - części poświęconej mięśniom rąk nie będę opisywać, chyba, że to też ważne. Jeśli chodzi o nogi - różnego rodzaju wykopy, elem. kikboxingu; wykroki do przodu, do tyłu, w bok; przysiady także różnego rodzaju (szczegółowo?) - 3-4 serie każdego ćwiczenia po ok.10 powtórzeń, wszystko utrzymane w dość szybkim tempie. 1/2 godziny w parterze - tu dużo świczeń na biodra i pośladki oraz tył ud (szczegółowiej?), ostatnie 15 min. przypada na brzuch i rozciąganie. Trening siłowy to zestaw IV grupy C Twego własnego autorstwa.

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2003 2:23:27 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja równiez mam podobny problem,bo chodzę na aerobic typu budujacego , wzmacniającego i rozciagającego mięśnie oczywiscie przeplatanego tanecznym krokiem.Bardzo szybko rozbudowuja mi się mięsnie dolnej połowy ciała /na szczęście jestem wysoka/ a wolniej te w górnej.Nie mogę zrezygnowac z ćwiczeń ujedrniających bo zalezy mi na zwartej sylwetce ,tłuszczu mam niewiele,więc nie czuje potrzeby dużej ilości ćwiczeń aerobowych.Po za tym chodzę na aqua aerobic,pobiegam ,pojeżdże na rowerku,wcześniej skakałam na skakance ale coś łydki zaczęły mi się rozrastać.Chce zastosować sobie ćwiczenia z grupy c program I ,czy jakas modyfikacja na nogi byłaby wskazana ? Naprawdę nie chcę zrezygnować z tego aerobicu ,bo bardzo to lubię ale może chodzić 1 raz w tygodniu? A tak na marginesie to nie przeszkadzają mi umięsnione nogi tylko jak to proporcjonalnie będzie wygladało do góry? Bardziej ćwiczyć górę ?Zaniedbać nóg i pośladków przecież też nie mogę.

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/5/2003 1:12:49 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA C

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hej witam serdecznie wszystkich...trochę czasu mi to wszystko zajęło, bo nie chciałam zaśmiecać forum zbędnymi pytaniami..i tak dzień po dniu odnalazłam w końcu (chyba) wszystkie info na temat "idealnego" treningu dla mnie - domatorki....mam nadzieję że jeszcze znajdą się jakieś chętne dziewczyny do treningów Michaiła. Od przyszłego tygodnia ruszam zatem z treningiem GRUPY C, jeszcze się nie zdecydowałam który program zastosuję, ale to w końcu tylko formalność.Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/20/2008 12:43:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Mazi_93 / nic nie przychodzi łatwo

    Post
    Trening dla początkujących

    ok thx mała poprawka: wspięcia wrzucam po przysiadzie Szczerze mówiąc myślałem o dorzucenie uginania na bic i francuskiego leżąc na tric, ale pozostanę przy głównych ćwicz. jeszcze przez jakieś 2-3tyg. potem jak starczy cm3 i nitro to zrobię splita i potem redukcja. Trening: ,aż do skończenia nitro i cm3 potem redu.. przysiad, mc, płasko przerwy 180sec wiosło, wspięcia, military przerwy 120sec A: przysiad ze sztangą na barkach 3s wspięcia 2s wyciskanie płasko 3s wiosłowanie w opadzie tułowia 3s military press siedząc 2s uginanie ramion ze sztangą 2s B: mc 3s spięcia brzucha na ławce prostej 2s wyciskanie płasko 3s wiosłowanie w opadzie tułowia 3s military press siedząc 2s wyciskanie francuskie 2s we wiośle na pewno przytnę ciężary bo ostatnio za dużo.. w przysiadzie i reszcie progress.. zobaczę jak to jutro będzie ale w przysiadzie nie zwracam już taką uwagę na te kolana, przez to prawie kontuzję doznałem.. nie wiem już ****a.. idę grać ****a DOBRA Idę spać.. zagrałem chwilę w kozaków.. dalej mnie dziąsło czy co tam mam <lol>:P boli.. jutro dieta, siłka i głównie nauka.. dziś dzień ****a c***owy,, jutro ruszam z zestawami a i b:D tr. w czw czyli jutro i w sobote, w next tyg 4 razy. Zmieniony przez - Mazi_93 w dniu 2011-04-27 22:48:03

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 10675 Data: 4/27/2011 9:40:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Mazi_93 / nic nie przychodzi łatwo

    Post
    Trening dla początkujących

    biegi od pon: 1. 7km (około 35-36 minut lekkiego biegu) 6x100m rytmy 2. 3km (15 minut truchtu) Sprawność( czyli rozciąganie i takie tam ćwiczenia) 3x50m skip A 3x50m skip C 3x50 Wieloskok 2km lekkiego truchtu 3. 7km (35min) 10x100 rytmy 4. 3km sprawność 5x300m tempo 5. 3km sprawność 10x60m podbiegi (bieg pod górkę) 3km teraz wyjaśnienie słowa tempo: Jest to dość szybki bieg na około 90% Twoich możliwości. Po każdej trzysetce zrób przerwę 3 minuty w truchcie. Rytm to jest taki dość szybki bieg i ładny w którym zwracasz uwagę na technikę (w kolejności pięta, palce tak luźno się odbić czyli od pięty do palców) SB - siła biegowa( dużo skipów ABCD, wieloskoków ,podbiegów) BC1 (bieg ciągły tempo spacerowe) BC2 (bieg ciągły, tempo juz mocniejsze nic w bc1, tętno 28-29/10s. przykładasz 2 palce do szyi i ile razy Ci puknie.) BC3 (bieg ciągły, bardzo szybkie tempo powyżej 30+/10s) Tempo (wytrzymałość tempowa, biega sie różnego rodzaju odcinki krotki, dłuższe na szybkich obrotach i przeważnie na dużych przerwach. przykładowy trening 4x 400 przerwa 8') zaczynasz mocno ale nie za mocno żeby sie nie zajechać tym jednym. chodzi o to ze każdy musisz biegać coraz szybciej i skończyć bardzo mocno! Sz (szybkość, krótkie odcinki biegane zaczynając od 40-200m) ja wychodzę z założenia ze trening pod biegi średnie/długie powinien wyglądać tak Pon SB Wt Sz sr Tempo czw ROzbieganie pt wolnne sobota od początku

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 10675 Data: 6/8/2011 10:47:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Mazi_93 / nic nie przychodzi łatwo

    Post
    Trening dla początkujących

    wczoraj tr. za dzis skip a,b,c,wieloskok 4x50m zrobiłem około 4x30-40m i coś pn tr. za śr. cel: 3x100m, przerwy w marszobiegu do 6min, rozbieganie 2km I etap 15-20min trucht rozgrzewka biegacza (tyle co pamiętałem) II lekki stretching III 6:30 1km w sumie trochę pod górę około 8min marszo - wolnochodu 5:57 1km w sumie trochę w dół nogi mnie nawalają, leje się ze mnie

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 10675 Data: 6/13/2011 9:56:37 PM Liczba szacunów: 0
  • /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/69037fc0c1a748a4829e6e736bb8021e.jpg Show Time Update 2.0 - ilość porcji: 2 porcje, ok. 10g - Posiłek przedtreningowy: 200g Filetu z kurczaka, 100g ryżu - Odstęp od ostatniego posiłku*: ok. 40 minut - pompa 5/10 - pobudzenie: 7+/10 - skupienie: 8/10 - smak: 7/10 - rozpuszczalność: 10/10 - Trening: Barki + brzuch - Sen: ok. 7h a)Pobudzenie, Skupienie Zrobiłem sobie mały reset od przedtreningówek (ok. 1.5 miesiąca) i mogę powiedzieć, że 2 porcje spełniły swoje zadanie. Nie jest to może pobudzenie jak po geranium, ale człowiek jest skoncentrowany na tym co ma zrobić, czyli na treningu. Jakoś dzisiaj miałem dobry humor na treningu (dendrobium i tyrozyna) zrobiło swoje. b)Pompa To raczej nie jest produkt przeznaczony pod ten kąt. Coś tam dzwony biją, ale nie wiadomo do końca gdzie. C)Podsumowanie Jestem zadowolony z 2 porcji, spełnił moje oczekiwania *Przerwa od posiłku przed treningowego do zażycia produktu. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/1d8367be21c84bcfb61033d45cf6b396.jpg Zmieniony przez - Skeba w dniu 2014-08-26 20:09:01

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 12880 Data: 8/26/2014 8:07:29 PM Liczba szacunów: 0
  • /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/b35b8d210abf46369b58c564e3090b5d.jpg Double Impact - ilość porcji: 2 porcje, ok. 10g - Posiłek przedtreningowy: 200g Filetu z kurczaka, 100g ryżu - Odstęp od ostatniego posiłku*: ok. 60 minut - pompa 8+/10 - pobudzenie: Nie dotyczy - skupienie: Nie dotyczy - smak: 7/10 - rozpuszczalność: 10/10 - Trening: Biceps + Triceps + Przedramiona - Sen: ok. 7h a)Pobudzenie, Skupienie Nie dotyczy b)Pompa Jestem zadowolony z 2 porcji, spełnił moje oczekiwania. Ramiona optycznie wyglądały na o wiele większe, niż są w rzeczywistości. C)Podsumowanie 1 porcja to chyba za mało jednak, ale 2 robią robotę i wychodzi dość ekonomicznie. *Przerwa od posiłku przed treningowego do zażycia produktu. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/3df6187158854ce0a5bcd057f9204d4e.jpg Zmieniony przez - Skeba w dniu 2014-08-28 22:46:32 Zmieniony przez - Skeba w dniu 2014-08-28 22:47:32

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 12880 Data: 8/28/2014 10:45:08 PM Liczba szacunów: 0
  • /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/69037fc0c1a748a4829e6e736bb8021e.jpg Show Time Update 2.0 - ilość porcji: 2 porcje, ok. 10g - Posiłek przedtreningowy: 6 białek jaj, 100g ryżu - Odstęp od ostatniego posiłku*: ok. 60 minut - pompa 6/10 - pobudzenie: 6+/10 - skupienie: 7/10 - smak: 7/10 - rozpuszczalność: 10/10 - Trening: Klatka - Sen: ok. 6h a)Pobudzenie, Skupienie Dzisiaj wypadło troszkę gorzej. Może krótki sen (ok. 6h) sprawił, iż mnie jakoś nie pobudziło strasznie, a może zmiana posiłku (nie miałem pełnego komfortu podczas treningu) b)Pompa To raczej nie jest produkt przeznaczony pod ten kąt. Coś tam dzwony biją, ale nie wiadomo do końca gdzie. C)Podsumowanie Tym razem wypadło gorzej, niż poprzednio, ale nie jestem do końca pewny, czy wpływ na to miał produkt, czy wyżej wspomniane przeze mnie aspekty. *Przerwa od posiłku przed treningowego do zażycia produktu. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/1d8367be21c84bcfb61033d45cf6b396.jpg Zmieniony przez - Skeba w dniu 2014-08-31 13:28:10

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 12880 Data: 8/31/2014 1:27:41 PM Liczba szacunów: 0
  • /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/69037fc0c1a748a4829e6e736bb8021e.jpg Show Time Update 2.0 - ilość porcji: 2 porcje, ok. 10g + na 2h przed treningiem 1 łyżka kawy rozpuszczalnej - Posiłek przedtreningowy: 200g filetu z kurczaka, 100g ryżu - Odstęp od ostatniego posiłku*: ok. 80 minut - pompa 6/10 - pobudzenie: 8+/10 - skupienie: 8+/10 - smak: 7/10 - rozpuszczalność: 10/10 - Trening: Barki - Sen: ok. 5.5h a)Pobudzenie, Skupienie Mimo krótkiego snu produkt zadziałał bardzo dobrze. Energii mi nie brakowało do zrobienia ciężkiego treningu. Full focus był, chociaż do treningów na geranium się nie umywa. b)Pompa To raczej nie jest produkt przeznaczony pod ten kąt. Coś tam dzwony biją, ale nie wiadomo do końca gdzie. C)Podsumowanie Z 3 prób ta wypadła najlepiej. 2 miarki robią robotę. *Przerwa od posiłku przed treningowego do zażycia produktu. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/1d8367be21c84bcfb61033d45cf6b396.jpg

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 12880 Data: 9/3/2014 10:04:23 AM Liczba szacunów: 0