SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/73630_10151224541854352_1294782878_n.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2013 6:06:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzisiaj przetestuję przedtreningówke którą poleca marek c - show time 5g + thermo pump 10g. Jestem ciekawy:-) Zmieniony przez - IGM w dniu 2013-01-12 10:53:38

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2013 11:34:34 PM Liczba szacunów: 0
  • https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/9477_425453890858199_2104696484_n.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2013 6:08:40 PM Liczba szacunów: 0
  • ja wczoraj myślałem, że wypocę ale jednak się nie udało. Jakiś przeklęty sezon. Witamninę \c, czosnek, jakieś probiotyki trzeba będzie włączyć na stałe bo lipa totalna z odpornością

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2013 3:47:45 PM Liczba szacunów: 0
  • A ja odkąd zażywam wit. C (2g ed) zdrów jak ryba :)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2013 3:55:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Patryku u siebie w ofercie nie macie witaminy C, prawda? wojo jakie probiotyki wcinasz?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2013 5:49:23 PM Liczba szacunów: 0
  • A ja tam się wypowiem, a c%-) No ale fakt faktem wypowiedzi niektórych są takie, że:)) Większość pewnie nigdy nic nie trenowała, tylko siedzą przed kompem i zapychają swoje dvpy byle czym komentując posty innych, w dvpie byli, gó**o widzieli.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2013 12:49:19 PM Liczba szacunów: 0
  • http://m.ak.fbcdn.net/sphotos-c.ak/hphotos-ak-ash3/531654_552146191471144_1346600986_n.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2013 10:40:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Zdecydowałam się na ten :) DZIEŃ 1 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) 3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, 60 sek. stopy na krążkach), 4. wyciskanie żołnierskie (3 x 10, 60 sek.) 5. wyciskanie leżąc (3 x 10, 60 sek.) 6a. podciąganie hantli wzdłuż tułowia (3 x 10, 2 hantli jednocześnie, do szyi, zatrzymanie w górze na 2 s 6b. uginanie ramion ze skrętem (3 x 10, stojąc) (60 sek przerwy między obwodami) DZIEŃ 2 1. thrusters (3x10 , 60 sek przerwy) 2. wypady dalekie (3x10/ na nogę , 60sek) 3. wiosłowanie hantelką w opadzie tułowia (3 x 10/ na rękę, 60sek) 4a. wznosy bokiem (3x10 , 60sek przerwy między odwodami, /ręce minimalnie ugięte w łokciach) 4b. wznosy bokiem w opadzie tułowia (3x10, /ręce ugięte w łokciach) 5. plank (1 x max) 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). DZIEŃ 3 1. snatch jedną ręką 3 x 10 na każdą rękę (90sek) 2a. martwy na prostych nogach ze sztangielkami (3 x 10, 90 sek) 2b. przysiad plie (3 x 10, szeroki ze sztangielką) 3a. wiosłowanie sztangą w opadzie (3 x 10, 60 sek. ) 3b. wyciskanie sztangielek na skośnej w górę (3 x 10); 4a.wznosy kolan w zwisie 3 x 10 4b.woodchopper 3 x 10 (na każdą stronę) 4c.jeżyki 3 x 10. (60sek przerwy między obwodami). + obwodówka wytrzymałościowa (docelowo 5 obwodów, 1 min przerwy miedzy obwodami) 7 przysiadów, 7 wypadów (na nogę), 7 przysiadów z wyskokiem, 7 wypadów (na nogę). Tylko mam pytania :). Nie lubię wykonywać areobów/cardio... Czy są konieczne przy tym treningu? Czy ewentualnie mogę połączyć to w obwód i wykonać ich 3-4,aby zwiększyć intensywność?

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4466 Data: 10/24/2014 6:38:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Ziumol DT

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam po przerwie, sesja skończona. Wszystko zdane, czekam na wynik ostatniego egzaminu, z którym też wiążę nadzieję, że do przodu. A więc tak. Jeśli siłownia w mieście będzie otwarta od rana w wakacje to będę dojeżdżał 15km rowerem na poranny trening siłowy, a potem na wieczór trening bjj/mma. W dni pomiędzy interwały lub jakaś tabata, cf. Plan będzie taki: Napisał TRENING POD SPORTY WALKI NA 3 DNI W TYGODNIU - WERSJA 2013.04.28 _KNIFE_ TRENING A: POWER CLEAN (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 x 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu, wszystkie aktony barków, plecy, brzuch) PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 5 x 8-10 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch) PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 3 x 5-10 (=> PLECY, SZEROKOŚĆ) POMPKI NA PORĘCZACH (dips) 5 x 5 (=> KLATKA, TRICEPS) UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ 3-5 x 8-15 powtórzeń WYMACH SZTANGIELKĄ + RWANIE SZTANGIELKI + PODRZUT SZTANGIELKI + SPRAWLE (pracuje całe ciało) - 1,1,1,2; 2,2,2,4 3,3,3,8, 4,4,4,16 ITD. Rosnąca liczba powtórzeń; sprawle - 2x więcej niż pozostałe ćwiczenia. Rób, ile dasz radę. TRENING B: THRUSTERS ("DOPALACZE") 5 x 5 (=> NOGI, PLECY, BARKI, BRZUCH) SUMO DEAD LIFT HIGH PULL 5 x 5 (=> PLECY + tył uda + pośladki + całe barki; - w szczególności prostowniki grzbietu, częściowo brzuch) PRZYSIAD TYLNY 5 X 5 (=> NOGI - głównie czworogłowy uda, częściowo plecy, brzuch) WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC 5 X 5 (=> KLATKA, TRICEPS) PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU CHWYTEM NEUTRALNYM LUB PODCHWYTEM 3 x 5-10 (=> PLECY, SZEROKOŚĆ) WYCISKANIE WĄSKIM CHWYTEM DO DESKI 3-5 x 6-8 powt. (=> KLATKA, TRICEPS, częściowo barki) TRENING C: PEŁNY PODRZUT X serii x 3 (np. 3 x 3 powt.; 5 x 3 powt; całe ciało, z naciskiem na plecy, tył uda, barki, triceps) RWANIE + PRZYSIADY RWANIOWE X serii x 3 powt. (np. 5x3; 4 x 3) WYKROKI 3-5 x 8-10 powt. (=> CZWOROGŁOWE, POŚLADKI, PRZYWODZICIELE) WIOSŁOWANIE sztangą oburącz lub pół-sztangą jednorącz (barbell rowing) 3-5 X 12-15 (=> PLECY) PODRZUT SZTANGIELKI JEDNORĄCZ - po 50 powtórzeń na rękę Jutro jadę busem obczaić czy jest od rana czynne i czy jest tam gdzie rower zostawić, bo płacić za dojazdy busem nie ma sensu %-) Ciekawi mnie tylko jak w skwar będę wracał 15km rowerem po tych składankach finisherach :))

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 14067 Data: 6/30/2013 11:23:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Ziumol DT

    Post
    Trening dla początkujących

    05.07.2013r - koniec z mierzeniem maxów TRENING C: PEŁNY PODRZUT 70x4, ale 5 bym zrobił na lajcie RWANIE ze zwisu WYKROKI 85x2 WIOSŁOWANIE sztangą oburącz 70x11 Rower w drodze powrotnej mnie zmachał, ciekawe co będzie w poniedziałek po 50siadach przednch :)) Ciężary robocze PEŁNY PODRZUT 3powt 55/60/65/70 RWANIE ze zwisu tu nie wiem techniki się uczę dalej WYKROKI 10 powt 40/55/60/67,5 WIOSŁOWANIE sztangą oburącz 37,5/50/60 Zmieniony przez - ziumol w dniu 2013-07-05 16:38:55

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 14067 Data: 7/5/2013 4:37:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Ziumol DT

    Post
    Trening dla początkujących

    23.08.2013r - Poranna siłownia + rower + Podsumowanie treningu 6 tygodni PEŁNY PODRZUT 3powt 52,5/62,5/72,5/82,5(1,5) RWANIE NA PROSTE NOGI 3powt 42,5/47,5/52,5/57,5(0) WYKROKI 10 powt 52,5/67,5/72,5/80 PENDLAY ROW 5 powt 50/70/90(3)/80 Podrzut ostatnia seria, wycisk w 2 powtórzeniu już się nie udał. Rwanie ostatnia seria nie do zrobienia, 2 razy podchodziłem. Wykroki jeszcze dobrze. Pendlay Row mierzyłem do nowego planu, z którym ruszę w połowie września, juz we Wro. PODSUMOWANIE TRENING A:  POWER CLEAN 80kg x5 z zapasem → 85x5, 87,5x3 PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 80x12 → 107,5x5 PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU nachwyt szerokość barków, PADAKA będę zaczynał od cc żeby dojść do 5 serii po 10 powt albo dokładał ciężaru z czasem  POMPKI NA PORĘCZACH (dips) ->cc+15x3 UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ łamana + 22,5(8) TRENING B:  THRUSTERS ("DOPALACZE") 60 x5  ->70x5 SUMO DEAD LIFT HIGH PULL 70 x 5  → 77,5 PRZYSIAD TYLNY 130 x 3  → 125x5 WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC 80 x 8  → 90x5, 95x3 PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU CHWYTEM PODCHWYTEM CC+12,5kgx3 FLOOR PRESS 102,5x4 TRENING C:  PEŁNY PODRZUT 70x4 → 80X3, 82,5X1,5 RWANIE ze zwisu  55X3 WYKROKI 85x2  → 80X10 WIOSŁOWANIE sztangą oburącz 70x11  ->70x15 Plan był ciężki, dał efekty. Nie można zapominać, że robiłem też treningi na macie, sprinty, tabaty no i dojazd i powrót rowerem. Trochę pewnie utrudniało progress. Następny plan to prawdopodobnie http://www.pendlay.com/MMA-Strength-Training-and-Conditioning_df_91.html Przyszły tydzień pomierzę military press, martwy ciąg, pendlay row jeszcze może i będę poprawiał technikę w siadach i power clean, w których błędy wytknął mi Maxwell i dzięki jego nieocenionym radą mam nadzieję, je poprawie. Teraz więcej pobiegam, poskaczę na skakance, porobię jakieś metaboliczne treningi w czasie 2 tygodni bez siłki :-D

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 14067 Data: 8/23/2013 1:15:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Zeszły sezon trochę zaniedbalem jeśli chodzi o profilaktykę i osłonki. Ten postaram się lepiej rozegrać;) Zestaw sniadaniowy: Wit C,kreon,accard,enzymy trawienne,osłonka wątroby,resveratol, magnez :) /SFD/2018/9/1/ef24c39766f946f0acce9c8fc339f684.jpg

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 18207 Data: 9/1/2018 11:01:54 AM Liczba szacunów: 0
  • jak poczatkujacy biegam sobie z jednej maszyny do drugiej sadze, ze atakowanie miesni pod roznym katem daje lepszy efekt napewno jesli chodzi o detale miesni, chodz u mnie tego jeszcze nie widac co do plecow to fakt slabo wyszly, za duze nie sa bo taki mam c***owy kosciec i zawsze bylem waski, ale wydaje mi sie, ze tez zle przypielem bo tak wygladalo to 5lat temu przy wadze 64, wiec gdzie ja kvrwa mam te kg ale silowo nie najgorzej podciaganie na drazku z obciazeniem 20kg 6x w serii Zmieniony przez - GIGANTGYM w dniu 2010-07-10 17:54:37

    Odpowiedzi: 266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2010 5:52:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Trzeba podejść do wszystkiego z dystansem. Czasem śmiech bierze jak człowiek słyszy o załamaniach bo masa spadła po cyklu. To wszystko sprawa iluzoryczna,zobaczcie jak wyglądają byli zawodowi kulturyści co przestali wbijać. Jeżeli się komuś wydaje że na cyklu robi mięso to mu się źle wydaje.Nabijasz włókna nie mnożysz.Inaczej ma się sprawa z hgh ale kogo stać na apteke? i to jeszcze pewną bo tą Chińską c***nie można sobie w buty wsadzić to zrobisz się wyższy owszem hehehe

    Odpowiedzi: 266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2010 7:36:11 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Cud,miód i MALINA

    Post
    Kuchnia SFD

    a ja lubie :-) jest bardziej tresciwe na dluzej starczy a i czasem sie skusze na wlewke z wit c :-D

    Odpowiedzi: 2166 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2019 12:21:45 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Cud,miód i MALINA

    Post
    Kuchnia SFD

    masz 4,8 g cukru, reszta węgli to erytrol którego organizm nie trawie więc jest zero z tego https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Erytrytol-opis39431.html?device=c&gclid=EAIaIQobChMI56Dpi5Tj5gIVjcmyCh1KZA_MEAQYASABEgL81_D_BwE#wartosci Tu masz btw erytrolu ma zero kcal

    Odpowiedzi: 2166 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/1/2020 8:41:40 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Cud,miód i MALINA

    Post
    Kuchnia SFD

    %-) %-) %-) Fighter? Chyba robię błędy w diecie jednak i to spore. /SFD/2020/1/9/4b66f2cfcaf141da8057e4cad2b24377.jpgć Musimy pamiętać, że gdy chudniesz cholesterol będzie podwyższony, ale by poprawic proporcje warto zastanowić się nad: - zmniejszeniem lub wyelimnowaniem przetworzonej żywności (kabanosy, salami itp), - zmniejszenie spożycia nabiału (serów i śmietan) zamienić np na produkty kokosowe, - zmniejszenie spożycia bulletproofa (jeżeli nie masz solidnego wysiłku w planach nie ma potrzeby posiadania podwyższonej ilości trójglicerydów we krwi, które organizm mógłby wykorzystać jako źródło energii), - zmniejszenie spożywania tłuszczów nasyconych odzwierzęcych (możesz wchłaniać więcej cholesterolu z pożywienia niż przeciętni zjadacze chleba), - popracowanie nad proporcjami tłuszczów, jednonienasycone vs wielonienasycone vs nasycone, - starać się spożywać odrobinę więcej pokarmów bogatych w omegę 3 (2-3 razy w tyg minimum), - jako kobieta nie potrzebujesz pościć 20h dziennie, wręcz jest to niewskazane 16h to już górny limit, 14h będzie optymalne.

    Odpowiedzi: 2166 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2020 3:14:01 PM Liczba szacunów: 3
  • [BLOG] Cud,miód i MALINA

    Post
    Kuchnia SFD

    Marynata to olej rzepakowy + przyprawa do shoarmy, na noc w lodówce :-) Piekłam 1.5h w 180st.C , ale to było 1.5 kg mięsa

    Odpowiedzi: 2166 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2020 1:07:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Juby...zamieniłbym jednak ten chleb z 2 i 3 posiłku na ryż lub makaron tak jak pisał Bartek.I dorzuciłbym trochę węgli..bo mi wychodzi tak na szybko obliczając,że przyjmujesz 3,5gr węgli na 1kg/m.c. to trochę mało.Dorzuć jeszcze jeden worek ryżu na dzień i podziel go na wszystkie posiłki.Na noc do twarogu dorzuć jakieś tłuszcze.A mięso podziel sobie po 125gr na każdy posiłek.Białka jest odpowiednia ilość wychodzi mi 2,5gr/kg.Jak nie możesz tego razowego zamienić na ryż to też tragedii nie będzie:)Pozdro

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/18/2010 10:28:00 AM Liczba szacunów: 0