SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Koniu i Olimp - podsumowanie!!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    wiesz, jak to w internecie, jeden za wszystkich, wszyscy za jednego, jak by pierwszy komentarz był, że c***owo, takie same byłyby i następne. pzdr/

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2011 10:39:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania na temat treningu część 9

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam co myslicie na temat treningu 3/4dni treningowe - partia 2 razy w tygodniu c) tułów/kończyny A- tułów - plecy, klatka, barki B- kończyny - uda, triceps/biceps i jak z ilością serii(A1 i A2) (B1 i B2)

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2015 10:53:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania na temat treningu część 9

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam co myslicie na temat treningu 3/4dni treningowe - partia 2 razy w tygodniu c) tułów/kończyny A- tułów - plecy, klatka, barki B- kończyny - uda, triceps/biceps i jak z ilością serii(A1 i A2) (B1 i B2) ręce pracują przy większości ćwiczen, jak dasz bica i trica na 1 treningu to dzien pozniej nie zrobisz odpowiednio dobrze klatki czy pleców. Po co chcesz kombinować? Standardowy podział nie jest dobry?

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/1/2015 9:51:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania na temat treningu część 9

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam co myslicie na temat treningu 3/4dni treningowe - partia 2 razy w tygodniu c) tułów/kończyny A- tułów - plecy, klatka, barki B- kończyny - uda, triceps/biceps i jak z ilością serii(A1 i A2) (B1 i B2) ręce pracują przy większości ćwiczen, jak dasz bica i trica na 1 treningu to dzien pozniej nie zrobisz odpowiednio dobrze klatki czy pleców. Po co chcesz kombinować? Standardowy podział nie jest dobry? dzieki za odp wiem że pracują, znaczy przy 3dniowym miały by dzień odpoczynku. a przy opcji czterodniowej byłoby A B off A B off off. czemu kombinować?? zły podział? widziałem taki w podwieszonych tematach. cwiczestandardowym podziałem (push/pull) juz jakis dłuższy czas(w miedzy czasie zmiana zakresu itp) a bym potrzebował jakies zmiany. Zmieniony przez - deanash w dniu 2015-04-02 16:43:01

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2015 4:42:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania na temat treningu część 9

    Post
    Trening dla początkujących

    Pytanie - Arnoldki Jednym z moich ćwiczeń na barki są wspomniane arnoldki. Nie wiem do końca jak powinna wyglądać prawidłowa technika. Obejrzałem sporo filmików na yt i każdy ma swoją technikę i odmienny tor ruchów. Czy podczas wyciskania: A) łokcie powinny iść na zewnątrz szeroko tak żeby sztangielka na wysokości głowy obróciła się o 180 st. B) czy też łokcie na zewnątrz ale wąsko czyli na wysokości głowy obrót sztangielki o 90 st. tak że widać tarcze obciążenia C) a może łokcie zostają wąsko przed tułowiem bez odwodzenia na bok. Próbowałem już wszystkich wariacji i mam wrażenie że każda działa inaczej. Przy wersji A (szerokie odejście łokci) czuje jak coś przeskakuje w braku a im mniejszy kąt odwodzenia barków tym mniej się to nasila. Mniejsze obciążenie też zmniejsza nieprzyjemne uczucie chrupania w barku. Czy zamienić ćwiczenie na inne czy robić na mniejszym obciążeniu? Przy małym ciężarze nie czuje żebym bardzo zmęczył mięśnie.

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/22/2015 10:39:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania na temat treningu część 9

    Post
    Trening dla początkujących

    Pytanie - Arnoldki Jednym z moich ćwiczeń na barki są wspomniane arnoldki. Nie wiem do końca jak powinna wyglądać prawidłowa technika. Obejrzałem sporo filmików na yt i każdy ma swoją technikę i odmienny tor ruchów. Czy podczas wyciskania: A) łokcie powinny iść na zewnątrz szeroko tak żeby sztangielka na wysokości głowy obróciła się o 180 st. B) czy też łokcie na zewnątrz ale wąsko czyli na wysokości głowy obrót sztangielki o 90 st. tak że widać tarcze obciążenia C) a może łokcie zostają wąsko przed tułowiem bez odwodzenia na bok. Próbowałem już wszystkich wariacji i mam wrażenie że każda działa inaczej. Przy wersji A (szerokie odejście łokci) czuje jak coś przeskakuje w braku a im mniejszy kąt odwodzenia barków tym mniej się to nasila. Mniejsze obciążenie też zmniejsza nieprzyjemne uczucie chrupania w barku. Czy zamienić ćwiczenie na inne czy robić na mniejszym obciążeniu? Przy małym ciężarze nie czuje żebym bardzo zmęczył mięśnie. Żeby najpełniej wykotzystać to ćwiczenie to jak wspomniał ronie łokcie nalezy prowadzić szeroko z obrotem sztangielek o 180 stopni w pozycji końcowej. Wtedy aktywowane sa przednie i boczne aktony m. naramiennych.

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/22/2015 3:28:05 PM Liczba szacunów: 0
  • czas na zmiany

    Post
    Trening dla początkujących

    hoho panie kolego widze ze sporo przeoczylem nie cwiczysz nog bo w robocie ciezko, znam goscia co trenuje 5x w tygodniu i pracuje codziennie + czesto na noc i daje rade a przemiana sylwetki na przelomie 2 lat chyba bardzo duza trening 3 razy w tygodniu + 2-3x aero/int skoro sadzisz ze brak czasu proponuje program axbxcxx ew xaxbxcxx a klatka barki triceps(2-3cw na klate, 2 na barki i 2 natriceps) b nogi(3cw na czworki, 2 na dwójki i 2 na lydki) c plecy + biceps (3-4cw na plecy i 2 na biceps) + kaptur po plecach 1cw Zmieniony przez - davidooo w dniu 2012-07-17 15:42:51

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 3481 Data: 7/17/2012 3:37:26 PM Liczba szacunów: 0
  • czas na zmiany

    Post
    Trening dla początkujących

    a) wyciskanie lezac wyciskanie hantli na skosie rozpietki na plaskiej na bic 2ćw daj, uginanie stojac i modlitewnik np b) nogi daj: przysiady tylnie/przednie wykroki prostowanie siedzac uginanie leżac mc proste nogi lub zuraw wspiecia stojac + siedzac c) wyciskanie siedzac/stojac un bokiem un w przód lub podciaganie sztnagi ale uwazaj zeby sobie barkow nie rozwalić tric daj prostowanie na wyciagu nachwytem i pompki na poręczach lub wyciskanie francuskie lezac d) martwy ciag drazek nachwyt/neutral nawet po pare powtorzen, z czasem wzrosnie wioslowanie sztangą lub hantlem tyl barkow un w opadzie szrugsy sztanga lub hantle * w plecach jak chcesz mozesz dorzucic ze 3 serie sciaganie drazka na deser

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 3481 Data: 7/17/2012 10:20:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Uwaga ! Drastyczne !

    Post
    Galeria Zdjęć

    Moim zdaniem ważne,że nie jesteś na wózku... możesz ćw... c***owo to wygląda ale żyjesz normalnie... masz jakieś kłopoty z poruszaniem się? W ogóle gratulacje,że się nie poddajesz. Wytrwałości i powodzenia oczywiście;) Zmieniony przez - sniz w dniu 2010-06-15 16:17:16

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/15/2010 4:13:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Uwaga ! Drastyczne !

    Post
    Galeria Zdjęć

    Dzieki za fajne słowa od ditchdoc, chucknoris, MegaMuscle. Dokladnie nie potrzebuje wspolczucia i nie chce, tylko rady i informacje mnie interesuja i dlatego zalozylem ten temat, a nie dlatego zeby uslyszec ze to c***owo wyglada, bo z tego sobie zdaje sprawe. Nie umiem powiadomic Mavashiego, albo nie idzie bo nie ma maila. jesli ktos by mogl to zrobic to bede wdzieczny. Teraz bede probowal jakis naswietlen laserow cos zeby zwiekszyc, promien zgieciai moze cos rychnie;] Tych fotek ze szpitala raczej nie bede wstawial, bo jak juz teraz myslicie o usunieciu tematu, to z nimi bez wahania pojdzie out i jeszcze sie pozygacie. Moze ze komus by pomogly w ocenie jakiego miecha brakuje.

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/15/2010 5:10:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening piłkarski

    Post
    Piłka Nożna

    No dobra to ja coś sobie ułożyłem. Ćwiczenia byłyby wykonywane 5 razy w tygodniu (środa i niedziela wolne). Dodatkowo od czasu do czasu poszedłbym na basen. Co o tym sądzicie? Jeśli czegoś jest za mało lub za dużo to piszcie. A może coś byście dodali? a) trucht b) streching c) bieg długodystansowy (20-30 min) d) sprinty 10x60 m e) ćwiczenia: - pompki 3x15 – wąski rozstaw rąk - pompki 3x15 – szeroki rozstaw rąk - półpompki 4x10 - pompki na stojąco 2x20 - pompki w podporze tyłem 2x10 PRZERWA 15 MIN - przysiady 4x20 - wyskoki z przysiadu 3x10 - wspięcia na palce 3x25 - skłony tułowia 3x20 - nożyce w leżeniu tyłem 2x25 - unoszenie tułowia z leżenia przodem 2x15 - wykroki 2x15 na każdą nogę

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 9959 Data: 7/2/2004 2:46:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening piłkarski

    Post
    Piłka Nożna

    No dobra to ja coś sobie ułożyłem. Ćwiczenia byłyby wykonywane 5 razy w tygodniu (środa i niedziela wolne). Dodatkowo od czasu do czasu poszedłbym na basen. Co o tym sądzicie? Jeśli czegoś jest za mało lub za dużo to piszcie. A może coś byście dodali? a) trucht b) streching c) bieg długodystansowy (20-30 min) d) sprinty 10x60 m e) ćwiczenia: - pompki 3x15 - wąski rozstaw rąk - pompki 3x15 - szeroki rozstaw rąk - półpompki 4x10 - pompki na stojąco 2x20 - pompki w podporze tyłem 2x10 PRZERWA 15 MIN - przysiady 4x20 - wyskoki z przysiadu 3x10 - wspięcia na palce 3x25 - skłony tułowia 3x20 - nożyce w leżeniu tyłem 2x25 - unoszenie tułowia z leżenia przodem 2x15 - wykroki 2x15 na każdą nogę ten trening bardzie by pasował dla seniora niz dla 14 latka jestes jeszcze młody lepiej popracuj nad technika,kordynacją i szybkoscią, wyrzymałosc ci przyjdzie z czasem tylko sie nie olewaj i na kazdym treingu pracuj na 100%i po jakims czasie zobaczysz poprawe kondycji,napewno przed kazdym treningim jest wzkazany strecing zeby sie nie nabaiwc jakiejs kontuzji,nie ma sensu biegac 30 mi 5 razy w tygodniu odpusci sobie takie biegi a jak juz to najwyzej 2 razy w tygodniu ,co do sprintów to lepiej zamiast 60 metrów biegnij 15m,góra 20m rzadko sie zdarza zebys na boisku biegł 60 metrów sprintemmozesz te sprinty urozmaicic np.lezysz na ziemi szybko wstajesz i biegniesz, mozesz do tego dodac jakies obrót itd pamietaj teraz najwaznijesza jest technika i szybkosc bo jak bedziesz starszy w wieku seniora to juz nie ebdzie ci tak łatwo nabrac szybkosci jak teraz a technike której sie nauczysz za młodu to napewno jak bedizesz systematycznie pracował to jej nie stracisz !!! NPISZ Z JAKIEGO MIASTA JESTES !!!

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 9959 Data: 7/2/2004 4:48:46 PM Liczba szacunów: 0
  • viagra

    Post
    Doping

    preperat na powiekszenie penisa i na wzmocnienie erekcji:) pewnie powiecie ze lipa ale przegrzebalem wszystkie fora w pl i zagraniczne i ma mega pozytywne opinie a w srodku w skladzie tam jest rzekl bym lipa( bo aakg,zen szen,witam c, e, i takie tam skaldniki tylko) chyba ze cos jest tam ukrytego niewiem ale pelno zadowolonych ludzi

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2015 6:40:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Anna Virmajoki, IFBB Bikini Athlete

    Post
    Galeria Sportsmenek i Fitnessek

    jest prześliczna :-) http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/602792_558152220872267_853917759_n.jpg http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/580064_557995584221264_2013455099_n.jpg http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/551357_545529145467908_480643169_n.jpg http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/155843_514484338572389_1009398845_n.jpg http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/380824_505796539441169_420216050_n.jpg http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/544335_558154134205409_1920805442_n.jpg http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/479865_549708088383347_1308887926_n.jpg

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2013 7:41:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy trening na 2 poziomie za mną: Trening #19 P.2 B1=6x5 A3=6x7 A2=6x5 C1=6x5 E =6x5 F =20-15-15-15 G =6x7 H =6x1 K2=10-10-10 Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, wszystkie serie zrobione bez większego problemu i zmęczenia. Jednak biorąc pod uwagę dodawaną progresję ta sielanka zbyt długo nie potrwa. Myślę że największy problem pod tym względem będzie z ćwiczeniami B i C. Postaram się zgodnie z książką wykonać w tym tygodniu jeszcze 3 treningi, następny raport, koło piątku po zakończeniu.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3139 Data: 8/18/2014 8:22:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan w poprzednim tygodniu wykonany, 4 treningi zaliczone. Od środy prawdopodobnie zacznę nową pracę co będzie oznaczało pracę fizyczną oraz ok 11 godzin poza domem, co na pewno dobrze nie wpłynie na treningi. No ale zobaczymy jak to będzie, póki co przedstawiam wyniki dzisiejszego treningu. Dla ułatwienia obserwacji progresu wprowadziłem dodatkowe oznaczenia przy seriach: L - seria wykonana bez problemu S - seria obarczona większym wysiłkiem C - seria na skraju wytrzymałości. Trening #23 P. 2 B1=6x6s A3=6x8s A2=6x7c C1=6x6c E =6x9L F = 20-17-15-18c G = 6x10s H =6x3c K2=13-13-13 Jest ciągły progres w ćwiczeniach na nogi co ciekawe duże przełamanie w ćwiczeniu F względem poprzedniego poziomu. Największa bolączka to B1 oraz C1 tutaj będzie trudno o postępy. Sama struktura 2 poziomu bardzo mi odpowiada, czas bardzo szybko płynie ponieważ jest mało przerw. Zobaczymy co przyniosą następne treningi, pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3139 Data: 8/25/2014 9:34:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    TRENING CYKL 4 11 TYDZIEN - 4 DZIEN TRENINGOWY GPP2. 1a. RDL 3 x 12 było : 12 x 55 kg /12 x 57,5 kg /12 x 60 kg jest : 12 x 57,5 kg / 12 x 60 kg / 12 x 62,5 kg Chyba bardziej było to takie " dyganie " niż RDL }:-( 1b.przenoszenie piłki między nogami,a rękami było :15 powtorzen /15 powtorzen / 15 powtorzen jest : 15 powtórzeń / 15 powtórzeń / 15 powtórzeń / kocham to ćwiczenie , %-)masakruje mi brzuch 2a. Przysiad wykroczny 3 x 15 na stronę było : 15 x 8 kg / 15 x 9 kg /15 x 10 kg jest : 15 x 10 kg /15 x 10 kg /15 x 10 kg / Wydawało mi się że nigdy nie skończę @@-) 2b. wyciskanie jednorącz na płaskiej 3 x 12 na stronę było : 12 x 8 kg /12 x 9 kg / 9 x 10kg jest : 12 x 8 kg / 12 x 9 kg /11 x 10 kg nie było żle :-)) 2c. MC na jednej nodze 3 x 10 na stronę było : 10 x 10 kg /10 x 12 kg /10 x 14 kg jest : 10 x 14 kg / 10 x 16 kg /10 x 14 kg Taka sama sytuacja jak poprzednim razem musiałam zejść z obciążeniem w ostatniej serii ,gdyż bardziej skupiałam się na utrzymaniu równowagi i sztangielki 2d. Wiosło jednorącz 3 x 12-15 było : 15 x 10 kg / 15 x 12 kg /12 x 14 kg jest : 15 x 12 kg /12 x 14 kg /10 x 16 kg ciężko 2e. Duck walk 3 x 20 metrów Ałć bolało %-) Nie udało mi się dziś nic aero dołożyć .Głodna zaczęłam robić ten trening ,ale w czasie treningu głod sobie poszedł i bardzo fajnie ,choc ciężko mi się cwiczyło Temperatura : 35 ,8 st C Obli bardzo dawno nie mierzyłam regularnie temperatury ,ale z tego co pamiętam to wynosiła niewiele ponad 36 st ,w 2 fazie cyklu trochę więcej ,no i gdy zaszłam w cięże ok 37 st . Zmieniony przez - Manzanares w dniu 2013-06-12 21:39:38

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 12538 Data: 6/12/2013 9:38:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ 3 CYKL 5 - ODWODNIENIE TRENING NR 2 1a. suwnica nogi niżej 6 x 12 cc / cc / cc / cc /cc / cc / Czwórki paliły okrutnie %-) .Zamieniłam na syzyfki .Nie mam pewności ,czy wybrałam dobry zamiennik ,ale pomyślałam ,że to tylko jeden trening ,więc chyba nie będzie miało to olbrzymiego znaczenia :-) 1b. RDL 6 x 10 40 kg / 45 kg / 48,5 kg / 50 kg / 52 kg / 54,5 kg Szlo znośnie ,w ostatnich seriach ciężko jednak było utrzymać sztangę 2a. Wiosło sztanga 6 x 10 30 kg / 30 kg / 26 kg / 26 kg/ 26 kg/ 26 kg Po drugiej serii musiałam zmniejszyc ,bo nie dawałam rady dociągać sztangi odpowiednio wysoko 2b. wyciskanie sztangielek skos góra 45` 6 x 12 7 kg/ 7 kg/ 7 kg/ 7 kg/ 7 kg / 7 kg dobrze szło młam dołożyć }:-( ,ale chyba przestawiłam się na tryb oszczędnościowy %-) 3a. uginanie ze supinacją 6 x 15 15 x 7 kg / 13 x 7 kg / 15 x 6 kg /15 x 6 kg / 15 x 6 kg /15 x 6 kg robione z przerwami mimo zmniejszenia obciążenia 3b. prostowanie ramion na drążku górnym 6 x 15 30s Zamieniłam na odwrotne pompki ,dobrze szło :-)) Po treningu chciałam trochę aero dołożyć ,ale dałam radę 3 minuty poskakac %-)Skakanka mi się plątała ,nogi jak z ołowiu #-P MISKA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/077211a8a0fa4b7ab3a23688c93e89aa.png Temp 36,2 st C mierzona po przebudzeniu Zmieniony przez - Manzanares w dniu 2013-06-19 18:57:14

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 12538 Data: 6/19/2013 6:22:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Aeroby BCAA SPALACZ BIAŁKO

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pn, Śr, Pt: Viper: rano na czczo 1 tabletka, 30 minut przed treningiem 1 tabletka BCAA: 30 minut przed treningiem 1g na 10kg masy ciała, między treningiem siłowym, a areo taka sama porcja SP80: po areobach plus ewentualnie w/g braków w diecie Wt, Czw: Viper: rano na czczo 1 tabletka, 30 minut przed interwałami 1 tabletka BCAA: 30 minut przed interwałami 1g na 10kg m.c., po interwałach taka sama porcja SP80: po areobach plus ewentualnie w/g braków w diecie Sob, Nd: Viper: rano na czczo 1 tabletka, 30 minut przed głównym posiłkiem 1 tabletka BCAA: brak SP80: w/g braków w diecie

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4977 Data: 4/12/2010 9:41:04 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 210: Cormier vs. Johnson 2

    Post
    Scena MMA i K-1

    https://www.youtube.com/watch?v=8Gwua8sD4-c

    Odpowiedzi: 236 Ilość wyświetleń: 13751 Data: 4/6/2017 11:57:08 PM Liczba szacunów: 0