SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Push Pull+nogi

    Post
    Trening dla początkujących

    a więc ułożę taki plan tutaj mam nadzieję że ktoś oceni Push <a> Klatka płasko 3x10 klatka ukos 3x10 triceps wyciskanie francuskie 3x10 triceps ściąganie drążka w dół 3x10(takie ćwiczenie na maszynie) barki wznios hantli na boki 3x10 barki wznios hantli do przodu 3x10 Pull <b> Plecy Ściąganie drążka do karku 3x10 Plecy wiosłowanie sztangą 3x10 Biceps Młotki 3x10 Biceps sztangą 3x10 Nogi+brzuch <c> Wznoszenie się na palcach ze sztangą bądź na maszynie 3x10 Przysiad ze sztangą bądź na maszynie 3x10 prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x10 Uginanie nóg na maszynie leżąc 3x10 A6W mam pytanie jeszcze jakie odstępy między dniami muszą być 2 dni ? czy nawet co dziennie można chodzić

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3620 Data: 2/27/2010 1:08:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Push Pull+nogi

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok a więc tak trening co 2 dzień np. ćwiczę push w niedzielę poniedziałek odpoczynek i wtorek pull:) Push <a> Klatka płasko 3x10 klatka ukos 3x10 triceps wyciskanie francuskie 3x10 triceps ściąganie drążka w dół 3x10(takie ćwiczenie na maszynie) Wyciskanie żołnierskie 3x10 barki wznios hantli na boki 3x10 barki wznios hantli do przodu 3x10 Pull <b> Plecy Ściąganie drążka do karku 3x10 Plecy wiosłowanie sztangą 3x10 Biceps Młotki 3x10 Biceps sztangą 3x10 Nogi+brzuch <c> Przysiad ze sztangą bądź na maszynie 3x10 prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x10 Uginanie nóg na maszynie leżąc 3x10 Wznoszenie się na palcach ze sztangą bądź na maszynie 3x10 A6W Do tego dochodzą na każdym treningu 30 min aerobów steper bądź rowerek stacjonarny czy tak może być ?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3620 Data: 2/27/2010 1:22:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Push Pull+nogi

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok a więc tak trening co 2 dzień np. ćwiczę push w niedzielę poniedziałek odpoczynek i wtorek pull:) Push <a> Klatka płasko 3x10 klatka ukos 3x10 Wyciskanie żołnierskie 3x10 barki wznios hantli na boki 3x10 barki wznios hantli do przodu 3x10 triceps wyciskanie francuskie 3x10 triceps ściąganie drążka w dół 3x10(takie ćwiczenie na maszynie) Pull <b> Martwy ciąg 3x10 Podciąganie się 3x10(mam nadzieję) Wiosłowanie sztangą 3x10 Biceps Młotki 3x10 Uginanie rąk na modlitewniku 3x10 Nogi+brzuch <c> Przysiad ze sztangą bądź na maszynie 3x10 prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x10 Uginanie nóg na maszynie leżąc 3x10 Wznoszenie się na palcach ze sztangą bądź na maszynie 3x10 Twister Brzuszki krótkie 3x50 Uginanie się w bok z hantlem 6x20 (na każdą stronę po 3 serie) Do tego dochodzą na każdym treningu 30 min aerobów steper bądź rowerek stacjonarny czy tak może być ? lekkie zmiany;)

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3620 Data: 2/27/2010 1:46:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Push Pull+nogi

    Post
    Trening dla początkujących

    Push <a> Klatka płasko 3x10 klatka ukos 3x10 Wyciskanie żołnierskie 3x10 barki unoszenie hantli na boki 3x10 triceps ściąganie drążka w dół 3x10(takie ćwiczenie na maszynie) Pull <b> Martwy ciąg 3x10 Podciąganie się 3x10(mam nadzieję) Wiosłowanie sztangą 3x10 Biceps Młotki 3x10 Uginanie rąk na modlitewniku 3x10 Nogi+brzuch <c> Przysiad ze sztangą 3x10 prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x10 Uginanie nóg na maszynie leżąc 3x10 Wznoszenie się na palcach ze sztangą bądź na maszynie 3x10 Twister Brzuszki krótkie 3x50 Uginanie się w bok z hantlem 6x20 (na każdą stronę po 3 serie) i jak teraz?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3620 Data: 2/27/2010 1:54:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Push Pull+nogi

    Post
    Trening dla początkujących

    Push <a> Klatka płasko 3x10 klatka ukos 3x10 Wyciskanie żołnierskie 3x10 barki unoszenie hantli na boki 3x10 Wyciskanie francuskie leżąc 3x10 Pull <b> Martwy ciąg 3x10 Podciąganie się 3x10(mam nadzieję) Wiosłowanie sztangą 3x10 Biceps Młotki 3x10 Uginanie rąk na modlitewniku 3x10 Nogi+brzuch <c> Przysiad ze sztangą 3x10 prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x10 Uginanie nóg na maszynie leżąc 3x10 Wznoszenie się na palcach ze sztangą bądź na maszynie 3x10 Twister Brzuszki krótkie 3x50 Uginanie się w bok z hantlem 6x20 (na każdą stronę po 3 serie) i plan gotowy;) Zmieniony przez - Tomt200 w dniu 2010-02-27 17:43:07

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3620 Data: 2/27/2010 5:42:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Sennośc na treningu xD

    Post
    Trening dla początkujących

    ok ;) spróbuje, mam u siebie jakieś pluszzz'e z şeń szeniem i innymi pierdołami. Kiedyś tak nie miałem ale od pewnego czasu właśnie spać mi się chce. Co dziwne, siłę mam wystarczającą aby zrobić wszystkie serie...

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 845 Data: 8/31/2009 11:34:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Dobry plan treningowy?

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    zapomniałem o nogach napisać :c z hantlami mozesz np wykroki robic albo nawet przysiady, Moge ci tylko doradzic. Mozesz kupic sobie ryzu, owsianki. No i powiedzmy robisz sobie na sniadanie owsianke i popijasz odzywką bialkową.(). Ogolnie to jedz duzo ryzu(jajek tez :d), czy to z miesem czy z czyms innym. Na poczatku jak zaczynalem to trener mnie wyjasnil co do odzywiania najlepiej bedzie jak sobile wyliczysz zapotrzebowanie. http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne%2C_skł._prod._żywnościowych%2C_%25_bf-t276436.html

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 605 Data: 8/19/2016 8:28:20 PM Liczba szacunów: 0
  • jak to wyglada i czy da sie zamienic??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1)czy uginanie nog w lezeniu da sie zastapic jakims cwiczeniem z wolnym ciezarem?? da się kiedyś tak robiłem. Kładziesz się, blokujesz kostki czymś aby się nie podnosiły i zginasz nogi aż nie znajdziesz się w pozycji klęczącej. Ciężkie ćwiczenie na początek 2)jak to wyglada?? a)zarzut/do polowy klatki- z laweczki,kolan(kaptury) że co? zarzut wygląda w uproszczeniu tak, że sztanga leży na ziemi, schylasz się/robisz przysiad i podrzucasz ją aby znaleźć się w takiej pozycji jak do wyciskania na barki. ale do połowy klatki? może chodzi o podciąganie sztangi wzdłuż tułowia? b)spinanie w poziomie(brzuch) to po prostu brzuszki ale w małym zakresie ruchu c)unoszenie nog w podporze(brzuch) w podporze? hmm... może chodzi o ćwiczenie na poręczach? Trzymasz się prosto oparty łokciami, a nogi podnosisz do góry tak jak przy zwisie na drążku d)skret(brzuch) po prostu skręty górnej części ciała przy czym dolna pozostaje w miejscu (skrętoskłony, same skręty czy co?) e)osle wspiecia(lydki)zwykle wspięcia na łydki tylko że jesteś zgięty w pasie i opierasz się o coś. Często robi się tak, że partner siada na biodrach (trudno to sobie wyobrazic ) f)wyciskanie w waskim chwycie/w strone brzucha nie mam pojecia moze podaj na jaką to partię jest

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 849 Data: 8/6/2007 8:11:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Jeśli leży i czeka na poczcie to chyba temp pokojowa ok 21stopni C. Przeżyje to taką temp?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1084 Data: 4/10/2013 8:39:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Garlicyn przy przeziębieniu?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    duzo witaminy c polecam

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 1/22/2012 2:01:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Garlicyn przy przeziębieniu?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Ok dzięki za odpowiedzi ;) właśnie bombarduje się wit c, polopiryną, paracetamolem, odpoczywam w domu cały czas i czuje minimalną poprawe od wczoraj ten Garlicin jak się wykuruje zaczne brać profilaktycznie, pytanie tylko co do dawek i czasu suplementacji ile caps i jak długo najlepiej go brać?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 1/22/2012 2:52:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Garlicyn przy przeziębieniu?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    jak juz cie zlapalo to za bardzo nie pomoze, jednak stosujac tego typu rzeczy profilaktycznie znacznie mozna poprawic odpornosc zgadzam sie glownie zapobieganie teraz wieksze dawki GOLD-VIT C® 1000 FORTE oraz CHELA-CYNK® owczywiscie w ramach rozsadku :-)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 1/23/2012 10:11:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Garlicyn przy przeziębieniu?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    a ja polecam łykać 2-3x dziennie Gold Vit C 500 a czosnek łykasz do posiłku i nie masz żadnego odbijania.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 1/23/2012 11:40:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Garlicyn przy przeziębieniu?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    witaminę c łykam apteczną i dostarczam również z diety, jem kiwi, pije dużo herbaty z cytryną i miodem wydaję mi się, że to dużo pomogło, samopoczucie teraz jest o wiele lepsze niż w sobote Biniu, widziałem tą dyskusje, czytałem też art na PB. Na pewno suplementacja Garlicinem przynosi korzyści jednak obawiam się, jak już ktoś napisał na forum Sławka, że przy dłuższym stosowaniu pot staję się bardziej nie przyjemny niż zwykle, na siłowni to mi by nie przeszkadzało, ale na treningach bjj może być trochę gorzej %-) Myśle też o cynku, nie zawsze mogę dostarczyć odpowiedniej ilości z diety. A czy ten pierwiastek przyjmowany zewnętrznie może poprawić kondycje cery, chodzi mi tutaj o lekkie problemy trądzikowe w wieku 18 lat?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 1/23/2012 4:05:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    dodaj C na bicior wyciskanie hantli oburacz wyciskanie hantli młotkowe francuskie wyciskanie hantlami czemu przysiady robisz w A i B ??

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1387 Data: 12/20/2009 2:01:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ułożenie dobrego planu masowo-siłowego

    Post
    Trening dla początkujących

    martwy c. -110kg kl-85 przysiad(do końca w dół)-80kg barki(stojąc)-47kg Ćwiczyłem planem czterodniowym, cztery serie po 12-10-8-6 powtórzeń. Efekty były jak na początek zadowalające(ok 8 kg masy przybyło) na siłę też zauważyłem efekty(początek na klate ok. 60-65 kg)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 872 Data: 8/3/2011 6:14:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Bez kitu wczoraj niewiele brakowało a Krzysztof Ronaldo by się rozpłakał %-) Murawa na boiskach 3 ligi jest w lepszym stanie niż wczoraj na stadionie narodowym tyle kasy poszło w.p.i.ź.d.z.i.e.c

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1707 Data: 6/22/2012 5:43:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Witaminy, minerały a odchudzanie.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mongol11 zakup sobie najlepiej witaminy i minerały dla sportowców suplementacja nimi pomoże Ci w syntezie składników pokarmowych i uzupełni braki zwiazane z wysiłkiem podczas odtłuszczania sylwetki są one szczególnie potrzebne,ponieważ podniesiona przemiana materii,wymaga dodatkowych dawek wit. i składników mineralnych ważne też sa antyoksydanty wit.C i E i kwas alfa-liponowy xl

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3346 Data: 9/25/2003 8:13:35 PM Liczba szacunów: 0
  • niezdrowe frytki na tlustym oleju %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tkś kchm C, pszczk mj malśk dzisiaj zrobiłem tak jak mi napisałes o tych posilkach w okolicy trenigu / bezposr, przed i po =D i kocham cie jescze bardziej

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3209 Data: 3/16/2005 7:01:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze treningi

    Post
    Sztuki Walki

    Jakbys czytal dokladniej forum, to byc wiedzial, ze kreatyna nie dziala w taki sposob, wiec oszczedz swoj portfel i watrobe ;) Nie znam czlowieka ktory na pierwszych zajeciach z BJJ a tym bardziej z MMA nie mial zadyszki i zakwasow. Na zakwasy najlepsza jest witamina C czyli cherbata z cytryna po treningu i pomarancze w diecie. Mozesz ewentualnie zakupic BCAA na regeneracje, ale to radzilbym za jakis czas, jak przywykniesz do wysilku.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2443 Data: 9/7/2008 10:03:36 PM Liczba szacunów: 0