SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • metka a ciśnienie

    Post
    Doping

    cholera wie- jutro zmierze aczkolwiek powiem tak... dziś na treningu około godziny 13 dałem 400mg kofy do tego... oddychać sie nie dało normalnie na siłce mimo klimy. Ciśnienie przed cyklem miałem w granicach 120-130/80 puls 60-70 w spoczynku podaje. Tak to dziennie mam półtora grama wit. C więc pewnie o czosnek chodzi i tą kofą doyebałem do reszty .. Zmieniony przez - Maniano w dniu 2012-05-20 00:39:59

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 796 Data: 5/20/2012 12:38:48 AM Liczba szacunów: 0
  • metka a ciśnienie

    Post
    Doping

    być może witamina C .. postanowiłem dać na początku cyklu przez pare dni 2g ed a potem po 1.5g będzie latać.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 796 Data: 5/20/2012 4:10:05 PM Liczba szacunów: 0
  • DOLNA CZĘŚĆ SZEWSKIEJ KLATKI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    SPOKO JAMAJ! DLA MNIE NIE MA ZNACZENIA TO, ZE JESTES NOWY! A WIĘC; 1/ĆWICZĘ OD MARCA 2001. RAZ MIAŁEM DŁUŻSZA PRZERWĘ - 6 MIESIĘCY, ALE OD MARCA 2003ĆWICZE NON-STOP. 2/ĆWICZĘ 3-4 RAZY W TYGODNIU: PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIATEK, SOBOTA (CO DRUGA, BO MAM SZKOŁĘ) KIEDYŚ ŁĄCZYŁEM PARTIE W NASTEPUJACY SPOSÓB: PONIEDZIAŁEK-KLATA+TRICEPS, ŚRODA-PLECY=BICEPS, PIATEK-BARKI=KAPTURY, SOBOTA NOGI. CZASAMI CWICZYŁEM W PIATEK NOGI I BARKI, ALE KREGOSLUP DOSTAWAŁ ZA MOCNO W D***Ę. OBECNIE ŁACZE KLATE Z BICEM (PONIEDZIAŁEK), PLECY Z PRZEDRAMIENIEM (SRODA), BARKI Z TRICEM (PIATEK) I NOGI (CO DRUGA SOBOTA) OTO MÓJ PROGRAM P O N I E D Z I A L E K: KLATA: 1/SZTANGA PŁASKA 4x10-5 2/SZTANGIELKI SKOS 4x10-5 3/ROZPIETKI 4x10-8 4/PRZENOSZENIE SZTANGIELKI 4x10-5 BICEPS; 1/UBINANIE ZE SZTANGA 4x10-6 2/UGINANIE SZTANGIELEK Z "SUPINACJA" 4x10-6 3/UGINANIE "MLOTKOWE" 4x10-6 W T O R E K- w o l n e S R O D A: PLECY: 1/podciąganie na drążku do klatki 4xMAX 2/"martwy ciąg" 10,8,6,5,4,3 3/wiosłowanie 4x10-5 4/ściąganie kierownicy wyciagu poziomego za kark 4x10-5 PRZEDRAMIONA-6-8 SERII C Z W A R T E K - w o l n e P I A T E K: BARKI: 1/wyciskanie sztangi lub sztangielek 4x10-4 2/unoszenie sztangielek bokiem stojąc 4x10-5 3/podciąganie sztangi wzdłuz tułowia 4x10-5 4/unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 4x10-5 TRICEPS TRICEPS: 1/wyciskanie sztangi w wąskim chwycie 4x12-6 2/wyciskanie francuskie sztangi 4x10-5 3/ściąganie wyciągu do dołu 4x10-5 S O B O T A UDA: 1/przysiady 4x12-6 2/wyprosty na maszynie 4x12-6 3/wyciskanie na suwnicy 4x12-6 4/uginanie nóg w leżeniu na maszynie 4x12-6 ŁYDKI-2 ćwiczenia po 4 serie każde 1/CO DO ODZYWEK, TO JESZCZE NIGDY NIE BRALEM ZADNYCH POWAZNYCH, OPROCZ BIALKA PRODUKCYJNEGO W ILOSCI 1,2KG! OPROCZ TEGO NIC NIE BRALEM, CHOCIAZ KILKAKROTNIE SIE ZAMIERZALEM, TO ZAWSZE FUNDSZE MI NIE POZWALALY. TAK WIEC WIDZICIE, ZE I BEZ ODZYWEK DA SIE OSIAGNAC NIEZLE EFEKTY. SLOWO!!!!!!!! CHCIALEM TEZ NADMIENIC, ZE ZANIM WZIALEM SIE NA POWAZNIE ZA KULTURYSTYKE, TO PRZEZ 6 LAT GRALEM W KOSZYKOWKE I UWIERZCIE MI, ZE WYGLADALEM JAK SVEN HANNAWALD BIORĄC, SAM ROBISZ Z SIEBIE KALEKE!

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1990 Data: 1/20/2004 4:45:29 PM Liczba szacunów: 0
  • DOLNA CZĘŚĆ SZEWSKIEJ KLATKI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Skup się na klatce skoro masz z nią problemy. Moja propozycja: P O N I E D Z I A L E K: Barki -wyciskanie hantli na glowe 4x10-6 -unoszenie wyprostowanych ramion do gory ze sztanga 2x15-10 -unoszenie hantli rece na bok 3x10-6 -nuoszenie hantli w opadzie rece na bok 3x10-6 -kaptury 3x15-10 Biceps -unoszenie hantli oburacz na raz zwiekszony kat laweczki 4x 10-6 -modlitewnik sztanga lamana w waskim uchwycie 3x10-6 -bramka stojac 3x10-6 W T O R E K- w o l n e S R O D A: Klatka 1. Wyciskanie sztangi na lawce prostej 3x10-6 2. Rzopietki na lawce prostej 2x10-6 3. Wyciskanie na lawce skosnej glowa w dol 4x1-6 4. Rozpietki na lawce skosnej glowa w dol 2x10-6 5. Wyciskanie na lawce skosnej glowa w gore 3x10-6 6. rozpietki na lawce skosnej glowa w gore 2x10-6 7. Bramka sciaganie linek z gory 2x15-10 PRZEDRAMIE 4-5 serii BRZUCH-skup się na górnej części C Z W A R T E K - w o l n e P I A T E K: Plecy -podciaganie w szerokim uchwycie do karku 4xpotymalna ilosc -sciganie drazka w szerokim uchwycie do klatki 3x10-6 -wioslowanie sztanga w podchwycie 3x10-6 -wioslowanie hantlem 2x10-8 -grzbiety na prostowniku 2 do 3x optymalna ilosc Triceps -siaganie linek do dolu 4x10-6 -wyciskanie sztangi w waskim uchwycie 3x10-6 -szwedzkie pompki 3x10-6+4max. SOBOTA- jest OK Nie zapominaj o ćwiczeniach, które pomogą Ci zniiwelować "szewską klatke" (basen, itd.). Pozdro "Kluczem do naszego dobrego zdrowia jest nasz styl życia"

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1990 Data: 1/20/2004 5:27:10 PM Liczba szacunów: 0
  • ja bromo bez recepty spokojnie dostaje u mnie w jakiejkolwiek aptece, tak samo nolva i clomid. Nie mieszkam w pl. A co do bromo to straszna c***nia, mi bardzo zle wchodzilo czułem sie lipnie jak bym miał kaca po tygodniowym piciu

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3395 Data: 3/24/2011 2:23:03 PM Liczba szacunów: 0
  • jajka szkodza???!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przestańcie pisać takie głupoty, bo że jaja szkodza to jest mit już dawno obalony Cholesterol w jajkach ma niewielki wpływ na poziom cholesterolu we krwi. Ci, którzy przestrzegają nas przed jedzeniem jajek, robią nas w jajo – dowodzą badania. – Nie ma potrzeby ograniczania liczby jaj w diecie. Wręcz przeciwnie, ze względu na wartości odżywcze jajka powinny być stałym składnikiem codziennych posiłków – mówi prof. Bruce Griffin z University of Surrey. Dotychczas na ten składnik diety patrzono jedynie przez pryzmat cholesterolu. Słowo „cholesterol" było straszakiem zniechęcającym do jajecznicy ze szczypiorkiem. Lekarze z lęku przed miażdżycą i chorobami serca kazali ograniczać spożycie jajek do trzech tygodniowo. – Teraz wiemy, że to był fatalny błąd. Jajko jest symbolem życia nie tylko dlatego, że z niego wykluwa się nowe życie, ale także dlatego, że jest bombą odżywczą – mówi prof. Griffin. Nawet spożycie kilku jaj dziennie nie szkodzi zdrowiu. Statystyczny Japończyk zjada 340 jaj rocznie, a ten naród należy do najzdrowszych na świecie. Ukraińcy między 85. a 100. rokiem życia całe życie jadali kilka jaj dziennie. ajka zawierają wszystkie witaminy z wyjątkiem C. Jest w nich m.in. niacyna, która reguluje poziom cukru i cholesterolu we krwi. Jaja są źródłem lecytyny niezbędnej do prawidłowej pracy serca i mózgu. Mają dużo cynku, wapnia, fosforu i żelaza. Bezcenne jest białko jaja. Ma idealny skład aminokwasów i jest niezastąpionym budulcem organizmu. Dlatego nie powinno go zabraknąć w diecie dzieci, kobiet w ciąży, sportowców i rekonwalescentów. W jajku jest też cholesterol, ale nie należy się go bać. Służy on do budowy błon komórkowych i do syntezy hormonów płciowych, kwasów żółciowych oraz niektórych hormonów steroidowych, regulujących przemianę białek, węglowodanów i tłuszczów. W ciągu dnia nasza wątroba produkuje 1-3 gramów cholesterolu. A w jednym jajku znajduje się 180 mg cholesterolu, czyli zaledwie 10 proc. dziennej produkcji naszego organizmu. Co więcej, kiedy spożywamy jajka, wątroba dostaje sygnał, że dostarczany jest cholesterol z zewnątrz i ogranicza produkcję, by utrzymać jego właściwy poziom w organizmie. Cholesterol w jajkach ma niewielki wpływ na poziom cholesterolu we krwi. Tylko jedna trzecia cholesterolu w naszym organizmie zależy od diety. Mimo to w obliczu zagrożenia chorobami metabolicznymi zaostrzono normy żywieniowe. Według najnowszych zaleceń, nie powinniśmy dostarczać organizmowi więcej niż 200 mg cholesterolu dziennie (do niedawna dopuszczano 300 mg). Nie można jednak zapominać, że do wysokiego poziomu cholesterolu we krwi znacznie bardziej niż spożycie jajek przyczynia się palenie papierosów, nadwaga, brak aktywności fizycznej i spożywanie tłusz- czów nasyconych z produktów pochodzenia zwierzęcego, pełnotłustych produktów mlecznych, ciast, ciastek i słodyczy. – Ilość cholesterolu w diecie, nie tylko z jaj, ale także z innych produktów muszą ograniczać jedynie osoby cierpiące na zaburzoną gospodarkę lipidową, chorobę wieńcową czy zagrożone miażdżycą. I oni jednak powinni spożywać białko jaj – mówi dr Magdalena Białkowska z Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie. Ważniejsze niż ograniczanie spożycia poszczególnych produktów jest urozmaicanie diety. Do niedawna specjaliści alarmowali, by jeść mniej tłuszczów zwierzęcych. Zalecano zastępowanie ich tłuszczami roślinnymi. Teraz wiadomo, że najistotniejszy jest właściwy stosunek kwasów omega-6 zawartych w olejach roślinnych do kwasów omega-3 znajdujących się m.in. w rybach i siemieniu lnianym. Kwasy omega-6 nie tylko zmniejszają poziom tzw. złego cholesterolu (LDL), ale także podwyższają stężenie „dobrego" HDL. Dowiedziono, że zachwiana równowaga między kwasami omega- 6 i omega- 3 może spowodować wzrost komórek nowotworowych, szczególnie w okolicach gruczołu sutkowego, krokowego i jelita grubego. Można spożywać nawet kilka lub kilkanaście jaj dziennie. Ważne, żeby jednocześnie dostarczać organizmowi wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, które znajdziemy w rybach, olejach roślinnych czy orzechach. A chcąc uniknąć niekorzystnych dla zdrowia tłuszczów, do smażenia jaj lepiej nie używać tłuszczów zwierzęcych. http://www.wprost.pl/ar/154119/Zrobieni-w-jajko/ i jeszcze tu http://www.zdrowie.foody.pl/strony/1/i/796.php Zmieniony przez - PakerConan w dniu 2009-08-13 09:26:11

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 4909 Data: 8/13/2009 9:23:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Krata na Lato 2018 wg drazekm modul I

    Post
    Po 35 roku życia

    Nie wiem czy Masti już wszystko ogarnął z I modułem ale gdyby nie to cytuję swoje posty z zadaniami z tego modułu Dane do modułu I 0. Rozgrzewka i zaliczenie https://youtu.be/HUSKr53fbiQ 1.zadanie a)pasa na wysokości pępka na maksymalnie wciągniętym brzuchu 73,5 cm https://i.imgur.com/7MjYWO9.jpg b)mierzymy przy pomocy miarki do grubości fałd wg zamieszczonej instrukcji i tabeli % tłuszczu w organizmie. 15,9% https://i.imgur.com/mxNWkPN.jpg wiek 53 lata https://i.imgur.com/IHgKlP7.jpg c)waga 67,4kg https://i.imgur.com/6drgcus.jpg d) obliczamy beztłuszczową masę ciała-wynik podlega ocenie punktowej w tym module. Zamieszczamy zrzut ekranu z obliczeniami https://www.thecalculator.co/health/Fat-Free-Mass-Index-(FFMI)-Calculator-794.html https://i.imgur.com/h6CaS0a.jpg 2.Zadanie sfilmuję i wrzucę jutro jak będę na siłowni 3. Zadanie Siła mięśni brzucha 75 sekund https://youtu.be/vuGTUoZHxrg 4 Zadanie :zdjęcie - pozie mięśnie brzucha-takiej,jak na zawodach. https://i.imgur.com/NWkNA1i.jpg Ok wrzucam ostatnie zadanie którego jeszcze nie robiłem i to już chyba będzie wszystko,jak nie to proszę mi zwrócić uwagę 2.Zadanie Stop anoreksji Wiosłowanie sztangą nachwytem w opadzie tułowia -czoło oparte o ławkę-maksymalny ciężar na 6 razy. mój wynik to 70 kg https://youtu.be/B7jfUjGCn3c https://i.imgur.com/mu2atq2.jpg http://www.if.pw.edu.pl/~elvis/przepisy/wilkskalk.html

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 5234 Data: 5/2/2018 5:29:57 PM Liczba szacunów: 1
  • Moje foty

    Post
    Galeria Zdjęć

    A wogule co wy chcecie odemnie dopiero przestalem pic Za jakies 3 m-c moze wrzuce nowe foty i porownacie

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 5613 Data: 8/14/2005 1:16:08 PM Liczba szacunów: 0
  • jak stosować taki zestaw supli

    Post
    Odżywki i suplementy

    po c*** to hmb?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 983 Data: 7/24/2011 2:01:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Krata na Lato 2018 wg drazekm modul I

    Post
    Po 35 roku życia

    Dane do modułu I 0. Rozgrzewka i zaliczenie https://youtu.be/HUSKr53fbiQ 1.zadanie a)pasa na wysokości pępka na maksymalnie wciągniętym brzuchu 73,5 cm https://i.imgur.com/7MjYWO9.jpg b)mierzymy przy pomocy miarki do grubości fałd wg zamieszczonej instrukcji i tabeli % tłuszczu w organizmie. 15,9% https://i.imgur.com/mxNWkPN.jpg wiek 53 lata https://i.imgur.com/IHgKlP7.jpg c)waga 67,4kg https://i.imgur.com/6drgcus.jpg d) obliczamy beztłuszczową masę ciała-wynik podlega ocenie punktowej w tym module. Zamieszczamy zrzut ekranu z obliczeniami https://www.thecalculator.co/health/Fat-Free-Mass-Index-(FFMI)-Calculator-794.html https://i.imgur.com/h6CaS0a.jpg 2.Zadanie sfilmuję i wrzucę jutro jak będę na siłowni 3. Zadanie Siła mięśni brzucha 75 sekund https://youtu.be/vuGTUoZHxrg 4 Zadanie :zdjęcie - pozie mięśnie brzucha-takiej,jak na zawodach. https://i.imgur.com/NWkNA1i.jpg

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 5233 Data: 4/26/2018 9:03:15 AM Liczba szacunów: 1
  • Jeśłi chodzi o Omega 3 to Tran Cod Liver Oil 550mg, w tabletce jest też witamina A i D, które pomagają w utrzymaniu dobrej kondycji skóry i wzroku. Do metabolizmu organizmu czyli produkcji energii warto zabrać sobie jakąś witaminkę zawierającą jód, np. Kelp Algi Morskie. Do walki ze zmęczeniem i znużeniem witaminki B i C np. Selenium Bonus. Wszystko zależy czego potrzebujesz i jaką dietę stosujesz. Pozdro!

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 4167 Data: 3/24/2018 9:56:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Sylwester....

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    nie badz smieszny , jak raz wypijesz to ci sie N I C N I E S T A N I E byle z glowa, trzymac miske przed piciem, w trakcie i po piciu to nawet kaca nie bedziesz mial

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 5311 Data: 11/29/2009 9:19:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Gdzie i od czego zacząć?

    Post
    Sztuki Walki

    Wiesz z rozciaganiem to bylby mniejszy problem bo paktycznie trudu mi to nie sprawia i mysle ze 1 m-c by wystarczyl zwlaszcza ze na bierzaco tez sie rozciagam.ja mam ochote na Capoeire ale nie ma w poblizu i nie wiem gdzie jest najblizej.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3449 Data: 3/27/2005 10:35:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 70kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dlaczego wykluczasz masło z orzechów ziemnych? Nie jem węglowodanów na noc ponieważ po pokaźnej ich sumie czuje dyskomfort i ciężko zasypiam.1g BCAA na kg masy ciala? A nie przypadkiem 1g/10kg m.c ?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1354 Data: 7/15/2017 9:06:18 PM Liczba szacunów: 0
  • apteczne zma. sogi

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja jade filomag b6 + vit C+cynk Vitalmaxa (cenowo wychodzi korzystnie)

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3947 Data: 4/19/2006 3:13:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta.ocena+wasze porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie masz pojęcia o odżywianiu a łapiesz się za suple, których także nie wiesz jak stosować. Ale ok ja też nie jestem profesjonalistą, żeby się wymądrzać. Rozpisz sobie min. 6 posiłków w mniej więcej takich samych odstępach czasowych(jeden posiłek przed treningowy drugi po treningowy) i określ w jakich godzinach będziesz je spożywał. Weź pod uwagę możliwości przyrządzenia posiłku - przed i po treningu węglowodany(ryż, kasza, makaron) i jakieś białko czyli chude mięsko(ewentualnie jogurt ale gorsza jakość białka) plus warzywko lub owoc. Resztę posiłków sam ustalisz sobie pamiętając o ograniczaniu tłuszczy. Poczytaj o zasadach spożywania BTW i ułóż sobie dietę. Potem zapytaj o odżywki(nie ten dział). Zmieniony przez - C-Shprot w dniu 2012-02-07 18:53:49

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2/7/2012 6:45:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Kompozycja niezbednych witamin

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ciśnienie 130/80 to stanowczo duże ?? nie mam pytań tymbardziej :D jesli chodzi o samo krwiawienie z nosa to glownie brak witaminy C.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2061 Data: 7/27/2009 11:05:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Kompozycja niezbednych witamin

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Zaraz wpadnie Jarzyn i Ci wypisze jakich witamin Ci brakuje (oczywiście wypisze nie te co trzeba ale nieważne). Ciśnienie książkowe 120-80 można włożyć między bajki, bo na nie ma wpływ tak wiele rzeczy o których nie napisał autor więc nie wiemy czy jest ono u niego za wysokie, a pisanie że jest stanowoczo za duże nie wiem na jakiej jest podstawie. Ale wracając do tematu, witaminy możesz spróbować, bardzo często krwawinie z nosa jest wynikiem kruchości naczyń włosowatych i właśnie wystareczy je wzmocnić a do tego potrzebujesz witamin i minerałów (szczególnie wit. C i rutyny). Oczywiście cisnienie warto sprawdzić, bo również może być krwawienie od tego.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2061 Data: 7/28/2009 9:17:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Kompozycja niezbednych witamin

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Krwotoki - Witamina C, K i Wapń. Ty made mną. Niby jesteś Modem na jakimś tam największym Forum Medycznym, pojęcie masz przeciętne a zachowanie godne Palanta. Ciebie nie pozdrawiam, resztę tak.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2061 Data: 7/28/2009 2:52:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Kompozycja niezbednych witamin

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Nie spinaj się tak bo Ci żyłka peknie i Ci ta witamina C nie pomoże.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2061 Data: 7/28/2009 2:58:03 PM Liczba szacunów: 0