SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • brak apetytu i zwiazane z tym problemy?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    uprawiam lekkoatletyke - moj koronny dystans to 400m. Problem jest w tym ze ja sie nawet nie przejadam - nawet jak rano wstaje to nie mam laknienia, czuje takie jakby przepelnienie w ukl. pokarmowym. No i dreczy mnie to ze nawet kiedy nie jestem glodny - a cos zjem to puchne po tym, zatrzymuje wode, mam gazy i zle sie czuje(albo mam takie wrazenie:/), czasem mam zaparcia. NIe zawsze tak jest ale od dluzszego czasu przeplata sie to poprostu.Jesli chodzi o lekarza - Raz juz bylem, powiedzial zebym pil wiecej wody oraz przepisal mi Colon C ale po tym to mam prawie rozwolnienie wiec odstawilem to]. No i jestem w kropce.Czy po prostu sluchac swojego organizmu i jesc wtedy kiedy jestem naprawde glodny bo wtedy mam najlepsze samopoczucie??To bylo by najlepsze rozwiazanie ale dla mojego metabolizmu - zabojstwo

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1153 Data: 11/9/2006 11:26:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Zwiekszenie Apetytu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mega C :D tylko ci buźka spuchnie i bez recepty bedzie trudniej dostać :P

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2843 Data: 2/27/2008 2:34:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl potrzebna pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    DT przed treningiem nox+8g bcaa, po treningu 4 c mono+8g bcaa DNT rano 4c mono

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 672 Data: 8/10/2010 10:59:32 PM Liczba szacunów: 0
  • antybiotyki na cyklu

    Post
    Doping

    Dodatkowo żurawina i duże dawki witaminy C , wyciąg z pokrzywy, w razie jak nie pomoże neurofuraginum.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 372 Data: 7/4/2016 8:12:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Fbw czy split a treningi w pn, sr, czw

    Post
    Trening dla początkujących

    Co sadzicie o takim planie Poniedziałek A FBW 1.przysiady ze sztanga 2.Wyciskanie sztangi plasko 3.Wioslowanie sztanga/polsztanga 4.wyciskanie zza glowy na maszynie 5.Uginanie ramion ze sztanga 6.Prostowanie ramion na wyciagu Środa B Push (Nogi-Klata-Barki-Tric) 1.Przysiady 2.Prostowanie nóg w siadzie 3.Wyciskanie sztangi plasko 4.POMPKI NA PORĘCZACH 5.wyciskanie zza glowy na maszynie 6.Prostowanie ramion na wyciagu Czwartek c PULL (Plecy-Kaptur-Biceps-Łydka) 1.Podciąganie na drążku 2.Wioslowanie sztanga/polsztanga 3.Szrugsy 4.Uginanie ramion ze sztanga 5.Wspięcia na palce Zmieniony przez - trojan15 w dniu 2008-12-31 13:13:52 Zmieniony przez - trojan15 w dniu 2008-12-31 16:25:24

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1211 Data: 12/30/2008 7:22:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenerzy do ściągnięcia do miasta

    Post
    Sztuki Walki

    Trenerowie Końskie... no to po c**ju MIASTO

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1226 Data: 10/29/2009 10:23:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Brzuszki

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    a jak ćwiczysz klatka i bicepsa to też tracisz na wadze??? nie wiem kur.. co to za idiotyzm myśląc, że robiąc brzuch straci się na wadze:D jak już ktoś wspomniał traci się wagę niedoboru kcal. P.S u mnie na siłowni też panuje przesąd że na masie brzucha się nie robi "bo nie idzie" a jak brzuch kilka dni temu ćwiczyłem to tekst poleciał "na c*** brzuch robisz? lato się skończyło, masy nie zrobisz"

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1071 Data: 9/22/2010 11:07:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo proszę o odpowiedź (szybki marsz)(odżywianie)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tommy87 - prawdpodobnie takie metody jak stosujesz pozowlą Ci zmniejszyćmasę ciała, ale trudno uznać ja za optymalne. Redukcja powinna być postrzegana w ujęciu holistycznym. Nadwadze i otyłości paradoksalnei towrzyszyć może też niedożywienie. Warzywa i owcoe, wbrew poszechnym wyobrażeniom wcale nie są uniwersalnym źrodłem witamin i sklandików minberalnych. Owszem występują w nich w dużych ilościach witamina C, prowitamina A (któa bez odpowiedniej podązy tłuszczu z pożywieniem i tak nie ulegnie przyswojeniu), pewne ilości witaminy E, a także spora dawka potasu. W owocach i warzywach brakuje zazwyczaj witaminy z grupy B, a witamina B12 w ogóle nie występuje, nie ma także zupełnie witaminy D, brakuje także żelaza, cynku. Dlatego odżywiajac się jedynie warzywami i owocami łatwo wyrządzić sobie krzywdę.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2481 Data: 5/31/2013 12:42:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna Vitalmax

    Post
    ATLETA

    500g - 46zł (c.sugerowana) u nas w atlecie przy zamówieniu na produkty vitalmaxa za min.150zł wysyłka GRATIS

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2836 Data: 10/18/2009 8:14:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprzedam SUPLE lub wymienie na punkty olimp

    Post
    Targowisko

    2x 100% whey protein complex olimpu truskawka i wanilia 75zl+koszty wysylki iskial olej z watroby rekina 120kap naturell 16zl Acerola wit. C 100tab naturell 9zl lecytyna 200g vitalmaxu 16zl 4x baton booster Treca 2x karmel 2x marcepanowo orzechowy 15zl Magical magnez+wapn + wit D b6 i krzem 11zl Zmieniony przez - salix w dniu 2007-02-19 20:11:50

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1110 Data: 2/19/2007 8:11:28 PM Liczba szacunów: 0
  • A6W

    Post
    Trening w domu

    Dobra zaczynam . /http://c.wrzuta.pl/wi8626/2133d54500111c5346797812/byk_na_sterydach Zmieniony przez - LqL w dniu 2012-04-30 19:44:48

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 790 Data: 4/30/2012 7:44:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Jedna z tańszych kreatyn.

    Post
    Odżywki i suplementy

    C-6 nie ma w składzie roślinnych.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1189 Data: 5/12/2013 10:14:42 AM Liczba szacunów: 0
  • carbo VS gainer 737

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jak bedziesz mial takie ubytki glikogenu ze bedziesz je musial uzupelniac to napisz ok teraz sie osmieszasz-poczytaj, a wtedy sie wypowiadaj. Przede wszystkim poczytaj o wplywie cukrow prostych na trzustke-o czyms takim co nazywa sie insulinoodpornosc tez-znalazl sie madry Przede wszystkim polecam do przeczytania art marka c. ktory byl juz na forum omawiany setki razy. Ja osobiscie uwazam jak kupowac wegle, to ew vitargo-ale to dla kasiastych-a carbo, a przede wszystkim glukoze/dextroze omijac szerokim lukiem :)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1584 Data: 7/3/2007 12:16:03 PM Liczba szacunów: 0
  • SUPLE NA ODPORNOŚĆ

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wit C możesz dawać spokojnie z 2g tym bardziej ze większość capsow jest po 1g. Czosnek ZMA a ta Multiwitamina to mam nadzieje ze nie te tabletki musujące%-) Actimel hehe Zmieniony przez - asgard88 w dniu 2014-01-19 19:48:18

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 764 Data: 1/19/2014 7:47:37 PM Liczba szacunów: 0
  • SUPLE NA ODPORNOŚĆ

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja praktycznie nie dodaję tłuszczy do posiłków - najlepiej mi to służy - zauważyłem że mam cieńszą skórę, dodaje omega 3 i 2-3 żółtka akurat wit. c biorę cały rok ale z przerwami, probiotyki biorę czasami

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 764 Data: 1/19/2014 8:07:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 83kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie rozumiem tego nie wliczania warzyw i owoców. Przecież energia z nich dostarczana nie ginie w ustroju. Nie wiedząc jakie spożywasz warzywa i owoce na pierwszy rzut oka można rzec, że przedstawiona przez Ciebie rozpiska jest deficytowa w niezbędne składniki odżywcze (wit.C/potas/wapń/wit A/omega-3 etc.) Co to za posiłek płatki owsiane? jesz suche z opakowania? Również radzę zmienić tego Pana ''dietetyka''. Schudnąć można nawet na kromce z masłem i wodzie bowiem zrujnujemy zdrowie nieodwrotnie jak i sylwetkę.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3848 Data: 9/2/2017 12:32:54 PM Liczba szacunów: 0
  • czy moze byc po treningu?

    Post
    Trening w domu

    Jak juz Cie Kanarku złapałam to od razu Cie troche wypytam o inne rzeczy jesli pozwolisz. POZWOLE. W KONCU OD TEGO TUTAJ JESTEM . Mam 174 wzrostu i waze obecnie 58-59kg (sama juz nie wiem). Nie mam jakiejs wagi docelowej bo dla mnie nie kilogramy sa wazne (w koncu nie jestem miecho w sklepie z wedlinami) tylko wymiary. I BARDZO DOBRZE. MAM NADZIEJE ZE TO TYLKO PRZEOCZENIE - ZE NIE NAPISALAS ZE TWOIM GURU JEST TAKZE LUSTRO Najbardziej martwi mnie dolna czesc mojego ciała. Własciwie to wyglada to tak ze od pasa w gore jestem kosciotrupem - rece jak patyki, wystajace zebra, nawet w okolicach mostku wyrozniaja mi sie jakies paskudne kosci. ZARADZIMY Problem ma sie odwrotnie od pasa w dol. Mimo ze mam calkiem ladne wciecie w talii to juz zauwazam obrastajacy mnie tłuszczyk (waleczki po bokach). Nogi mam niestety bardzo grube (w udzie ok 58cm). Jak to sie potocznie mowi "wszystko idzie mi w tylek". NA POCZATEK POGRATULUJE OBSERWACJI. TEN WAZNY CZYNNIK - JEST CZESTO ZANIEDBYWANY PREZ CWICZACYCH PRZEZ CO MOGA SIE POZNIEJ RODZIC PROBLEMY JAK PEWNO WIESZ - KAZDY JEST INACZEJ ZBUDOWANY. MOWISZ ZE TOBIE ODKLADA SIE "PUPIE". PORADZIMY JAKOS. PROPNUJE TAKIE WYJSCIE. 1. DIETE REDUKCYJNA (KTORA JUZ MASZ A KTORA POSTARAMY SIE DOPRACOWAC/ZMIENIC ABY BYLA ODPOWIEDNIA). POZWOLI TO NA ZRZUCENIE ZBEDNEGO TLUSZCZYKU - I UKAZE NAM PRAWDZIWE OBLICZE TWOICH NOG - CZY SA TO MIESNIE CZY WLASNIE TEN NIECHCIANY TLUSZCZ. 2. TRENING AEROBOWY (KTORY JUZ WYKONUJESZ - JEDNAK MOZEMY TROSZECZKE ZMODYFIKOWAC GO ) KTORY POZWOLI CI NA WLAKE BEZSPOSREDNIO Z SAMYM TLUSZCZEM. 3. TRENING SILOWY - KTORY WZMOZY DEFICYT KALORYCZNY. NA POCZATEK MUSIMY ZOBACZYC CZY TO CO OKRESLASZ MIANEM DYSPROPORCJI - JEST W WIEKSZOSCI TLUSZCZEM ZALEGAJACYM NA NOGACH CZY MIESNIAMI POKRYTYMI NIEWIELKA ILOSCIA TLUSZCZU TO WAZNA SPRAWA JAK PEWNO WIESZ - BO WTEDY BEDA SIE ROZNILY PROGRAMY TRENINGOWE JAKIE CI POLECIMY. DRUGA SPRAWA - TO ZEBYS OPTYCZNIE PREZENTOWALA SIE LEPIEJ - POSTARAMY DARADZIC CI W SPRAWIE TRENINGU GORNEJ POLOWY CIALA - TAK ABY DYSPROPORCJA BYL MNIEJ WIDOCZNA I JEDNCZESNIE ABY MIESNIE POKRYLY OSZAR ZWANY "PATYKAMI". Moim problemem sa napady głodu (a wlasciwie apetytu), jak myslisz czym to moze byc spowodowane? Da sie temu jakos zaradzic? Zla dieta? Moze za duzo weglowodanow? Moze za malo tłuszczu (czesto wychodzi mi ponizej 5g). Kalorii chyba nie mam zbyt malo bo utrzymuje sie w przedziale 1200-1500. CZESETO GESTO NAPADY GLODU SA SPOWODOWANE ZLE ZBILANSOWANA DIETA. ZNAM 2 DOBRE SPOSOBY ZMNIEJSZENIA GLODU. PIERWSZY TO BLONNIK. DRUGI TO TLUSZCZ. W ZALEZNOSCI OD DIETY KTORA WYBIERZEMY - BEDZIESZ MOGLA ZASTOSOWAC ALBO JEDNO (BLONNIK) ALBO 2 NARAZ JAK SIE DA TEMU ZARADZIC ? NO WLASNIE - BLONNIK JEST JEDNYM ZE SPOSOBOW. NIE MOWIAC JUZ O REGULARNYCH POSILKACH ETC. Nie wiem czy taka dieta na ktorej jestem jest okej. A NA JAKIEJ JESTES DIECIE ? MOGLABYS OPISAC PRZYKLADOWY DZIEN ? WRAZ Z TRENINGIEM POSILKAMI - ICH SKLADEM ORAZ GODZINAMI ICH SPOZYWANIA. Dopiero zaczynam odchudzanie i nie wiem czy poziom kalorii jest odpowiedni - czy moge oczekiwac spadku wagi czy moze przy moim wzroscie i wadze to za duzo. Jedni nie radza schodzic ponizej 1300 a w jakims kalkulatorze wyszlo mi ze moje zapotrzebowanie wynosi 1400 wiec zeby chudnac musialabym obciac kalorie do 1000. Jak to jest? A PRAWDA JEST JEDNA. NIKT NIE MOZE POWIEDZIEC TOBIE ILE SPALASZ. ZADEN KALKULATOR - ZADEN DIETETYK. KALKULATOR POZWALA NA PRZYJECIE O R I E N T C Y J N E G O POZIOMU KALORII KTORY MOZE BYC TWOIM POZIOMEM EKSPERYMENTALNYM OD KTOREGO ZACZYNASZ ODCHUDZANIE. I ZNOWU WSZYSTKO SPROWADZA SIE DO OBSERWACJI JESLI NIE CHUDNIESZ W W OKRESIE POWIEDZMY 3 TYGODNI - OBCINASZ PORCJE KALORII (LUB DODAJESZ AKTYWNOSCI) I NADAL OBSERWUJESZ. CWICZAC JEDNOCZENSIE SILOWO ORAZ BEDAC POCZATKUJACYM MOZESZ NIE PATRZEC NA WAGE PRAWIE WCALE - A BARDZIEJ NA LUSTRO - JAKO ZE ZMIENIAC SIE MOZE WTEDY STOSUNEK MIESNIE/TLUSZCZ A WAGA MOZE SIE NIE ZMIENIAC. JEDNAK TYLKO TY MOZESZ OKRESLIC (MNIEJ WIECEJ) SWOJE ZAPOTRZEBOWANIE DROGA WLASNIE OBSERWACJI I DEDUKCJI. MOGE CI JEDYNIE POWIEDZIEC ZE WG MOICH OBLICZEN - PO UWZGLEDNIENIU TWOICH AKTYWNOSCI - POZIOM OK. 1300KCAL MOZE BYC POZIOMME WYJSCIOWYM OD KTOREGO POWINNAS ZACZAC (PRZY TEJ ILOSCI AEROBOW NAWET 1400 BEDZIE DOBRYM ROZWIAZANIEM). Kolejne pytanie dotyczy treningu (przepraszam ze Cie tak mecze ale czytam twoje rady juz od jakiegos czasu i stales sie dla mnie pewnego rodzaju autorytetem dlatego twoja opinia jest dla mnie wazna). NIE PRZESADZAJMY - JESLI COS WIEM - TO PO PROSTU PISZE. JEDNAK DO AUTORYTETU MI DALEKO... Staram sie codziennie jezdzic na rowerku treningowym. Jesli nie rano na czczo (nie zawsze mam czas) to przynajmniej wieczorem ok 40 min. OK Do tego dolozylam silownie 3-4razy na tydzien na ktorej robie najpierw jakies 3 cwiczenia na gorna czesc ciala (staram sie ze sporym obcizeniem, jak na masie) a potem na brzuch i nogi (z malutkim obciazeniem) MOGLABYS ZAMIESCIC TUTAJ SWOJ PRGRAM TRENINGOWY - DOKLADNIE. Czesto jest tak ze jak wstaje o 8 robie aeroby na rowerku, potem jem sniadanie i o 10 jade na silownie - moze tak byc? ZALEZY CO JESZ. ALE OGOLNIE PATRZAC NA SPRAWE - MOZE BYC. Jeszcze jedno - jakich produktow powinnam unikac w diecie? ZALEZY OD DIETY OGOLNIE MOGE JEDYNIE POLECIC UNIKANIE TLUSZCZY NASYCONYCH, TLUSZCZY TRANS, DUZEJ ILOSCI TLUSZCZY WIELONIENASYCONYCH CZY PRODUKTOW WYSOKOPRZETWORZONYCH. JEDNAK WSZYSTKO ZALEZY OD DIETY. POWYZSZE ZALCENIA SA OGOLNE - I KAZDY POWINIEN SIE NAD NIMI ZASTANOWIC ZANIM COS WLOZY DO UST... Czy dieta oparta glownie na białku zamiast na weglowodanach jest skuteczniejsza? NIE. POZIOM BIALKA 2,2g/kg JESY W ZUPELNOSCI WYSTARCZJACY. PRZEKONANIE WE WCZESNIEJSZYCH CZASACH - ZE DIETA WYSOKOBIALKOWA (JAKKOLWIEK BY JA NIE NAZWAC - POWYZEJ 2,5G/KG) JEST LESPZA NA AZRUCANIE WAGI JEST BLEDNE. POGLAD WZIAL SIE PEWNO STAD ZE IM WIECEJ BIALKA TYM BARDZIEJ CHRONIMY MIESNIE A TO NIE DO KONCA JEST PRAWDA. JAKO NATURALNI CWICZCAY (BEZ DOPINGU) JESTESMY W STANIE ZSYNTETYZOWAC JEDYNIE OKRESLONA ILOSC BIALKA. CHCOC ISTENIEJE TAKZE POGLAD (BY BRYAN HAYCOOCK) ZE JEDZAC WIEKSZA ILOSC BIALKA "MOZNA" WIECEJ ZSYNTETYZOWAC JEDNAK TO SPRAWA INDYWIDUALNA TO RAZ, NIE POTWIERDZONA TO DWA I NAJWAZNIEJSZE - MA MIEJSCE PRZY DIECIE MAJACEJ NA CELU PRZYROST MASY MIESNOWEJ WIEC CO ZA TYM IDZIE - Z DODATNIM BILANSEM ENERGETYCZNYM - TO TRZY. JEDNAK WIEKSZA ILOSC BIALKA JEST PO PROSTU PRZERABIANA NA GLIKOGEN NA DRODZE NEOGLUKOGENEZY. NAJWAZNIEJSZY JEST OGOLNY BILANS KALORII - I TO POWINNA BYC PODSTAWA DO UKLADANIA DIETY. PO PROSTU - TERMOGENEZY SIE NIE DA OSZUKAC I JESLI BEDZIESZ JADAL MNIEJ NIZ SPALASZ - STRACISZ WAGE. Wiem ze czesto polecasz diete niskoweglowodanowa. Mozesz wytłumaczyc czemu popierasz diete ograniczająca weglowodany? WZGLEDY ZDROWOTNE. DALEKO IDACA POPRAWA SAMOPOCZUCIA I STANU SKORY,WLOSOW, PAZNOKCI. LATWEJSZE PANOWANIE NAD APETYTEM BRAK HUSTAWEK NASTROJOW WYWOLANYCH CZESTO NA DIETACH WYSOKO/SREDNIOWW DUZYMI WAHANIAMI POZIOMU CUKRU WE KRWI A CO ZA TYM IDZIE TAKE HORMONOW W CIAGU DNIA BRAK - O ILE OCZYWISCIE ILOSC KALORII JEST ODPWIEDNIA - WLANSIE ATAKOW GLODU (CHOC GLOD TO SPRAWA INDYWIDUALNA JAKO ZE NIELISMY NAWET NA FORUM PRZYPADEK ZJADANIA DUZEJ ILOSCI KALORII POCHODZACYCH Z TLUSZCZU A GLOD NADAL BYL ODCZUWALNY) LATWIJSZE ZRZUCANIE WAGI (BADZ CO BADZ EFEKT BRAKU WODY I GLIKOGENU W MIESNIACH JEST WIDOCZNY ZAZWYCZAJ CO POZWALA WIELU - W SZCZEGOLNOSCI KOBIETOM - WSTAWAC CO RANO Z USMIECHEM WYWOLANYM PRZEZ PLASKI BRZUCH) BRAK WYDECIA BRZUCHA ...WIELE WIELE INNYCH Z gory dziekuje za rady Jeszcze raz sorry za zawracanie glowy NIC NIE SZKODZI - JAK JUZ MOWILEM - OD TEGO TUTAJ JESTESMY ABY SOBIE POMAGAC. Ps. Sory ze tak dlugo ale niestety moj system byl na tyle uprzejmy ze skasowal mi wczesniejsza moja odpowiedz. pozdrawiam Jak jesz - tak zyjesz Wiedza to podstawa Doradca w dziale Alternatywna Droga HighCarbGainDietLyleApproved

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1657 Data: 8/13/2003 10:09:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolagen

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mi lekarz zalecil duzo jesc galarety Ugotowalem i wstawilem do lodowki z 8 polmiskow nieduzych galarety, jedna cwiarta rano druga na wieczor. W galarecie troche miesa, nogi swinskie (sciegna chrzasktki stawy, spik kostny miarz, zyly wszystko to co jest gietkie) + nozki kurze tez bardzo dobre, jesc duzo witaminy C i mielona skorupka jajka przed tym wygotowana, jak duzo jesc bialka nie cwiczyc i nie obciazac staw min 2-3miesiace, a treningu pozniej zaczac regeneracyjny 1 miech na wzmacjanie i powolne sie rokrecanie to sa kontuzje nie przelewki pospieszysz w leczeniu i od nowa albo wogole KOLAGEN ACTIV i PLUS to to samo co napisalem jak ktos ma kase nie musi sie bawic tylko kupuje kolagen i glukozamininy i heja

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2097 Data: 8/21/2004 10:35:34 PM Liczba szacunów: 0
  • 28kg nadwagi i100g wegli ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiec nie mam pojecia co jesc. Kiedys jadlem na sniadanie omlet 2 jajka platki owsiane 75gr tunczyk z wody 130g siemie lniane 20gr to rowniez ponoc zle. Platki owsiane 75gr maslanka 250ml siemie lniane 25g rowniez zle nie mam o tym pojecia musze zrzucic mam trojglicerydy podwyzwszone I cisnienie. Suple: hmb 2x2g izolat serwatki fa gold 1x45gr szejk z maslem orzechowym 50g. Wit c 500mg. e 400iu Zma mineraly alkalan pije 1 kawe I tylko wode

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1967 Data: 3/15/2014 11:14:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na masę.

    Post
    Odżywki i suplementy

    kup sobie gainerka - moze byc 4000 olimpu , a po cyklu kreatyny bierz l-glutamine , to zapobiega stratom masy gdy nie bierzesz kraetyny. Wiecej ci nie potrzeba , ale musisz miec dobra diete 2-2,5g bialka na kg m.c. . powodzenia stary , tylko nie poddawaj sie mimo szkoly , czasem tak bywa ze po szkole nie masz juz sily na trening - wez wtedy letni prysznic i do boju. Napewno beda za***iste efekty Thanks from the mountains.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1561 Data: 8/3/2003 10:47:03 PM Liczba szacunów: 0