SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Krzynówek jest bardzo solidnym piłkarzem o bardzo dobrym długim podaniu i strzale. Nie traci głupio piłek, a drybling ma jak rasowy skrzydłowy. Robben i Giggs tez nie kombinuja przy dryblingu jak C.Ronaldo, Ronaldinho czy Zlatan Ibrahimovic ale są bardzo skuteczni w tym co robią. A z prawej nogi to widziałem pare jego ładnych bramek (m.in. Polska - Azerbejdżan, Levercusen - liverpool). Jest bardzo pożytecznym pilkarzem ponieważ pracuje też czesto w defensywie. Obyśmy mieli samych takich jJackow w drużynie ...

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 7316 Data: 5/1/2005 10:51:40 PM Liczba szacunów: 0
  • TESTY BIAŁEK WYNIKI!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    bardzo ciekawa incjatywa. na pewno nie jeden z kolegow wyciagnie wnioski z takich postow. dodam ze niestety samo badanie ad. procentowej zawartosci bialka w odzywce jest jakby polowa prawdy. spora czesc odzywek bialkowych, a jakze trzyma norme np 80% zawartosci białka jednak radze tez uwazac na rodzaj bialek. sojowe i kazeinowe /poza tzw kazeina micelarną/ to nic nie warte zapychające układ trawienny niestrawne smiecie. pozdr mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2007-08-20 17:48:33

    Odpowiedzi: 980 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2007 5:48:06 PM Liczba szacunów: 0
  • TESTY BIAŁEK WYNIKI!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    moim zdaniem to nie jest sprawa FA tylko firmy produkujacej te bialka.ONI sa tylko importerem wiec wystarczy im ZEZWOLENIE... SANITARNEGO. co do odpowiedzialnosci : dokąd nie wejdzie w EU projekt REACH nic sie chyba nie da zrobic.A ja tylko czekam na to az wejdzie wtedy dopiero wszyscy zobacza co jest w pieczywie, miesie,owocach(ortofenylofenol) itd. everr napisał "ale co jemy na codzien ? nie chce nawet wiedziec co jest w rzeczach co jem, jaka iloscia syfu byly faszerowane kuraki zanim trafily do mnie na patelnie" ]aby pozbyc sie antybiotykow i hormonow musisz wrzucic mieso do garnka z zimna woda i gotowac na wolnym(bardzo małym) ogniu az do zagotowania nastepnie odlac wode pelna wszelkiego scierwa ktore tam napchano--to w zupelnosci wystarczy. A co do bialek sojowych zapewniam WAS ze wszelkie mieso ktore kupujecie jest po nastrzyku(nastrzyk=woda+bialko sojowe + emulagtory substancje wiazace wode i konserwanty) i oczywiscie ma zawartosc bialka taka jaka ma w oryginale ale jest to mieso + bialko sojowe. <b>PS jezeli nie zazywales w zyciu swym zadnego antybiotyku Twoj organizm bez problemu poradzi sobie z tymi smieciami w pozywieniu. W przeciwnym wypadku C.albicans zajela sie Twym jelitem i przewodem pokarmowym

    Odpowiedzi: 980 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2007 7:33:18 PM Liczba szacunów: 0
  • dziku05 /Dziennik / znów ta nieszczęsna redukcja !

    Post
    Trening dla początkujących

    i co mam sam siebie o******l*ć za brak systematyczności ? Od niedzieli jest dieta, jest siłownia zdążyłem już zrobić po razie każdą partię, plan treningowy jest prosty, redukcja ze spalaczem (suple opisze niżej) do tego białko, witaminy, omega 3 i coś na pobudzenie przed siłką żebym po pracy miał jeszcze większe chęci i powera Nie mam zamiaru się szczypać na siłce, zabawa z dużymi ciężarami, ciągłe ładowanie w siebie białka, potem dokupię bcaa żeby nie popalić mięśni i wycinka. wymiary które chce wyciąć : obecne : waga - 117, pas - 114cm kwiecień : waga - poniżej 100kg*, pas - 95cm *z tym że z tą wagą to też nie do końca wiadomo, bo czasem można ważyć 105 kg i wyglądać za***iście a czasem 95 i być jeszcze podlanym :) Pas obowiązkowo do zbicia do 95cm. trening : siłownia 4 razy w tygodniu, 2x klatka i biceps + barki i triceps i plecy, dodatkowo bieganie, nie wiem jeszcze ile razy w tygodniu to zależy od tego jak się będę czuł bo wszystko jeszcze muszę łączyć z pracą. suple : spalacz - 1x Cytogenix Xenadrine RFA-X białko - syntrax matrix ciasteczkowy "dopalacz" - uniwersal shock therapy dodatkowo witaminy, omega 3 i glukozamina czwarte/piątek powinny przyjść suple, wtedy wrzucę ich fotki Cele osiągalne ? jak myślicie ?

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 9703 Data: 1/6/2010 11:15:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Nutrend - Vitamin C

    Post
    Nutrend

    wie ktos moze w jakiej postaci jest tu vit-c bo nigdzie nie moge sie dokopac , pewmoe askorbinowy kwas ...???

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 7964 Data: 6/7/2011 9:41:41 PM Liczba szacunów: 0
  • dla mnie yamek kreci i wiecej n/c po nicku sadze ze ma 15 lat

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2008 11:34:55 PM Liczba szacunów: 0
  • 6 dniowy plan treningowy, prośba o sugestie

    Post
    Trening dla początkujących

    Ogolnie chcialbym jakiejs szerszej, konkretniejszej odp, dlaczego uwazasz ze polowe wyrzucic? Zostanie wtedy 7 serii na duze partie i 4 na male, czyli intensywnosc zadna. nie nie nie... zle mnie zrozumiales, to ze polowe wywalic to fakt, ale wtedy trening ulega zmianie, wiec tam serie etc beda w normie powiedzmy, ale ilosc dni przeraza. Cel treningowy : pare kg czystego mięsa aha ...i ze preferuje split i rozlozony na mozliwie duzo dni w tyg. 6 na 7 dni w tygodniu chcesz trenowac, pytanie po co i w jakim celu? jakis tam czas na regeneracje by sie przydal, jak by nie patrzec. wieksza czestotliwosc trenowania kazdej partii ok, duzy + dla ciebie, ale dlaczego w tak niskich lotów wydaniu? co to ma byc jakies pseudo plan bb, nagle podwojiny w ciagu tygodnia?? nie czaje takiego rozwiazania. rozne katy atakowania miesni... nie sztuka jest nawalic 20roznych cwiczen, z czego po kilku miesiacach dolozyc do moze 1/4 po 5kg... c i c1 przysiady wykroczne i fronty w sumie 12 b i b1 biceps w sumie 10 .... nie patrzac na jakies tam gowno warte regulki, bo takie glownie sa odnosnie liczby powt/serii .. jednak wychodzi cos malo, cos nie tak skoro jak sam napisales silownia jest sprawa podrzedna to tym bardziej powinienes sie skupic na planach calosciowych, ktore w jakims tam stopniu poprawia glowne konkretne boje,beda wspomagaly twoje glowne treningi sw, w przerwie czy nie / a nie na machaniu na bicepsik 2x w tyg na oddzielych sesjach, i codziennym 6/7 szczypaniu miesni.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 902 Data: 1/8/2011 7:05:38 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 dniowy plan treningowy dla zapracowanego

    Post
    Trening dla początkujących

    spoko możesz jechac w superseriach nawet podobny podział izałożenia są w treningu objętościowym gdzie plan rozkładasz na 5 dni a nie ja kzwykle na 7. ćwiczneian na tym sprzęcie co masz jak najbardziej wskazane bardziej niz jakies maszyny. wazny jest progres technika i regeneracja. jak chcesz sie zapoznaj http://www.sfd.pl/Oryginalny_Niemiecki_Trening_Objetościowy__tłumaczenie_artykułu_Charlesa_Poliquina-t736573.html jednak jest to plan dla zaawansowanych osób. jak łubisz trening z własnym ciałem możesz robić crossfit fbw widzę że cel masz ogólnie czyli sprawdziła by się a cf mozna robic nawet w delegacji i zajmuje mało czasu nie potrzeba spzętu a fbw w domu na sprzęcię. wszystko zalezy jaki masz konkretnie ten cel. ogólnie plan zamsł dobry ja bym go inaczej pokładał ale to każdy robi po siebie ze tak powiem. mozesz zrobić A1 klatka A2 pecy B1 klatka B2 plecy C1 klatka C2 plecy albo A1 klatka A2 plecy B1 klatka B2 plecy C klatka detale + klatka seria łączona D PLECY ANAOGICZNI

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 462 Data: 10/15/2013 2:43:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    No własnie przeciwskazania są, bo dzien po dniu trenujesz niezregenerowaną grupę mięśniową Poniedzialek • NOGI: Wyciskanie na suwnicy(wyprosty nóg) (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) • KLATA: Wyciskanie hantli na ławce poziomej (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) - PLECY- Martwy Ciag • BARKI: Unoszenie ramion z hantlami na boki w opadzie tułowia (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) • ŁYDKI: Wyciskanie na suwnicy łydki (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) • BICEPS: Uginanie przedramienia z hantlem z supinacją w oparciu o kolano (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) - TRICEPS: wyciskanie francuskie Czytaj więcej na https://www.sfd.pl/Fbw_do_oceny-t1193958.html SRODA • NOGI(czworogłowy): Przysiady ze sztangą na karku (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) • KLATA: Wyciskanie hantli/sztangi na ławce poziomej (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) • PLECY: Ciągniecie drązka do klatki siedząc(lub podciagniecia na drazku) (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) • BARKI: Unoszenie ramion na boki z hantlami siedząc (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) • TRICEPS+: Pompki na poręczach (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) -Biceps uginanie ramion ze sztanga • NOGI: Wykroki z hantlami (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) -Klatka : Laweczka skos (3-4 serie x 6-12 powtorzen) • Plecy: Podciaganie nachwytem ( chociasz nie wiem czy to najlepszy pomysl(3-4 serie x 6-12 powtórzeń) • BARKI: Wyciskanie hantli nad głowę (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) • BICEPS: Naprzemienne uginanie przedramion z hantlami z supinacją (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) • TRICEPS: brama drażkiem/na sznurze (3-4 serie x 6-12 powtórzeń) Trening A / B / C co o tym myslicie ?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 721 Data: 8/29/2019 11:24:27 PM Liczba szacunów: 0
  • 51 dni efekty a6W

    Post
    Galeria Zdjęć

    c.d.

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2010 11:44:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Cotto vs Margarito II

    Post
    Sztuki Walki

    Podejrzewał ,że walka jednak odbędzie się w Las Vegas. Tak stawką będzie pas WBA Cotto. A co do walki to kurcze jeszcze kilka miesięcy temu byłem pewny że będzie to znakomita batalia ale im bliżej tym coraz większe wątpliwości mnie dopadają... Cotto się zmienił Margaryna też... Minęło już ponad 3 lata od tamtej wspaniałej wręcz wojny ringowej obaj sporo przeszli od tamtego czasu w ringu. Miguel od tej nieprzyjemnej porażki odbudowywał się walcząc z Jennings i tocząc bardzo wyrównaną walkę z Clotteyem. Następnie stoczył niesamowicie ciężki dla niego pojedynek c Mannym gdzie dostał solidny oklep... Później dał dobrą walkę z Foremanem i Mayorgą ale to nie jest już ten sam Cotto, nie ma już tego pazura nie toczy wojen ringowych. Pod wodzą Stewarta Portorykańczyk zaczął prowadzić szachy w ringu. Margarito natomiast po walce z Miguelem narobił sobie mnóstwo smrodu, przed walką z Mosleyem wykryto te gipsowe bandaże... Przez wielu w tym przeze mnie również jest już skreślonym pięściarzem i zawsze będę uważał ,że ten proceder stosował we wcześniejszych walkach. Antonio dostał tej nocy tęgie lanie z rąk Amerykanina w zasadzie mało kto spodziewał się takiego zakończenia walki. Shane upokorzył i zlał niemiłosiernie Meksykanina serwując mu tym samym TKO w 9 rundzie. Po porażce z Mosleyem Margarito stracił licencje bokserską na terenie USA, znalazł jednak miejsce na swoją kolejną walkę a był nim jego rodzinny Meksyk w powrocie pokonał bez rewelacji na punkty w dziesięcio rundowym pojedynku Roberto Garcie aby pół roku później zmierzyć się ze znakomitym Filipińczykiem. Manny porozbijał strasznie twarz Meksyka. Po walce okazało się iż Antoniu doznał złamania prawej kości oczodołu. Zakończenie jego kariery wisiało na włosku... Jak widać obaj swoje przeszli przez te 3 lata od ich znakomitej batalii. Na walkę czekam gdyż uważam ,że sprawiedliwości powinno stać się za dość i Miguel powinien pokazać swoją wyższość i klasę upokarzając Margarito, ale tak znakomitej i porywającej wojny ringowej jak ich pierwsze starcie bym nie oczekiwał...

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 10413 Data: 6/30/2011 12:35:10 PM Liczba szacunów: 0
  • budowa sprzętu na siłownię

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    korzystałem z tego projektu, trochę pozmieniałem z braku materiału, ale i tak jest git...c(: Pozdro...:D

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 10760 Data: 8/17/2009 8:17:28 PM Liczba szacunów: 0
  • No to teraz dieta i suple:-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/14af76e29a8a4347a91075e31cbcfb90.jpg Tak wyglada dieta, jest to tylko szkic, ktory bede na biezaco modyfikowal. Piers bede zastepowal rybami i innym miesem, ryz makaronem itp, itd. wszystko bede na biezaco wklejel tutaj. Rowniez co do kalorycznosci, zobaczymy czy sie wstrzelilem dobrze:-P Nie martwic sie rowniez o warzywa i owoce, szczegolnie tych pierwszych bedzie tyle ile trzeba. Co do suplementow, bede sie wspomagal Shockiem, Stormem, Mono Universala, Bcaa SFD, Omega 3, Witamina C. Rozpiska bedzie wygladala nastepujaco: Pierwsze 2 tygodnie: DT: Mono z rana Shock przed treningiem 10g bcaa podczas treningu DNT: Mono z rana KOlejne 8 tygodni: DT: Storm po przebudzeniu Shock przed treningiem Storm po treningu 10g Bcaa podczas treningu DNT: Storm po przebudzeniu Mono w godzinach treningu Wykonam dzieki temu 10tyg cykl, zuzyje wszystko co mam na stanie i po raz pierwszy zaaplikuje sobie troche wiecej niz te ksiazkowe 10g w DT i 5g w DNT. Moze to mnie troche lepiej ruszy, gdyz wczesniejsze cykle dawaly efekty, jednak nie takie na jakie liczylem (glownie mono i jablczan). Oprocz silowni w czwartki i soboty pobiegam 30 minut, po bieganiu wypije porcje Bcaa. Do tego dojdzie rower, ale to juz jako srodek transportu/przyjemnosc, nie jako typowy trening. Chyba wszystko napisalem, jezeli cos pominalem to nadrobie pozniej, weekend mam zabiegany a w niedziele impreza i syta uczta przy stole (procenty rowniez:-)). Zapraszam wszystkich do sledzenie mojego dziennika, ruszamy od poniedzialku. Zmieniony przez - scooooooby w dniu 2013-03-01 23:11:56

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 5778 Data: 3/1/2013 10:59:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Podsumowanie pierwszego tygodnia Pierwszy tydzien dziennika za mna, duzego odzewu nie ma, jednak sam nie udzielam sie w dziennikach innych wiec nie moge oczekiwac wielkiego zainteresowania moim. Fajnie jednak cos takiego prowadzic, na pewno nie zaluje zalozenia tego dziennika. Trening Treningi minely bardzo przyjemnie, pelna koncentracja i checi (zasluga shocka), ciezary od jutra pojda delikatnie w gore. Ogolnie rzecz biorac, dosyc spory zapas w wiekszosci cwiczen, wiec bedzie gdzie dokladac. Nie jestem jednak pewny co do samego treningu i zastanawiam sie nad dodaniem co najmniej 2 serii na barki (na przyklad wyciskanie sztangielek siedzac) oraz dodania rowniez z 2 serii rozpietek. Postanowilem kontynuowac cwiczyc tym treningiem, w koncu dostalem go od trenera z potreningu.pl, wiec zostawie go na ten cykl. Dieta Z dieta bywalo roznie, jednak w 90% byla trzymana. Nie jest wiec zle, jednak moglo by byc lepiej. Od jutra wchodze na pulap ok. 3500kcal i bede obserwowal organizm. Suplementacja Co tu duzo pisac, jedynie moge opisac dzialanie shocka, ktore faktycznie odczulem. Szczegolnie pierwsze pol porcji mnie dosc mocno "pokopalo", piatkowa cala porcja jednak juz nie dala takiego kopa. Odpowiada mi to i na jednej porcji na pewno poprzestane. Jeszcze jeden tydzien pociagne na mono i shocku w nastepnym natomiast dorzuce do tego wszystkiego Storma, na ktorego nie moge sie juz doczekac. Do tego wszystkiego wspomagam sie Omega3 z Olimpu i dobra witamina C 1000mg (po 2g jednego i drugiego). Podsumowanie Wyzej napisalem praktycznie wszystko, jedyna rzecz ktora mnie niepokoi to ewidentnie gorsze samopoczucie na nastepny dzien po zazyciu Shocka. Nie moge wstac z lozka, jestem zaspany, czasami bol glowy i ogolnie samopoczucie nieciekawe. Mam nadzieje, ze te objawy mina po jakims czasie. Zmieniony przez - scooooooby w dniu 2013-03-10 22:54:54

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 5778 Data: 3/10/2013 10:49:57 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWOŚĆ Whey Protein Isolate

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    a c-6 to co?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1171 Data: 12/14/2012 6:06:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Muzyka na siłowni

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    nature One - The golden 10 Dj Boldy Rock This Place (dj prime rmx) Dj Boldy - Stop This Time jas Van Houten - Locco Love Dj Tiesto - Adagio for Strings Dave Armstrong - Make Your Move (Royal Gigolos Remix) Dj KC - Jump for me JJ Flores & Steve Smooth - Get Naked Boogie Pimps - Somebody To Love DJ Flex Remix Laurent Konrad - Rock U Mischa Daniels - Out of Control 4 Strings - High On Live Cj Stone - Shine (Club Mix) DJ 2M!C - To Be Love Paul Adam Walter - Brutal House Edin Bosnjak - Ilussion Jurgen Vries - The Theme Laguna - Unforgiven Magellan Project - Dive Theme (Magellan Mix) PANDEMONIUM PROJECTS - The Active Building Sticks - Bnag the Beat Svenson & Gielen - twisted tak wyglonda moja płytka która zawsze biore na siłke juz od jakiegoś czasu

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2005 5:25:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Muzyka na siłowni

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Ne-Yo - A Millie Freestyle petey pablo freek-a-leek(dirty Petey Pablo - Vibrate Ms Dynamite - Dinamite (Dancehall Queen) Mims- This Is Why Im Hot (DIRTY) Rick Ross - Port Of Miami - 02 - Push It Rick Ross - Port Of Miami - 03 - I'm Bad Rick Ross - Port Of Miami - 13 - Port Of Miami Rick Ross - Trilla (EXPLICIT) Rick Ross feat Jay Z - Maybach Music Rick Ross Feat. Lil Wayne_ Trick Daddy _ Young Jeezy - Luxury Tax _Prod. By J.U.S.T.I.C.E Rick Ross - Hustlin

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/27/2008 11:12:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Muzyka na siłowni

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    A Sprawdźcie To Refren Mnie Roz****ia http://pl.youtube.com/watch?v=c-4TcYCUBNM

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2008 6:15:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Muzyka na siłowni

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Fuel - Gone Fuel - Scars in the making Pain - The same old song Papa Roach - blood brothers Papa Roach - Not Listening Puddle of mudd - merry go round Puddle of mudd - nobody told me SOAD - p.l.u.c.k POZDRAWIAM!

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2010 12:20:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Muzyka na siłowni

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    dobra, coś żeby sobie testo podnieść: http://www.youtube.com/watch?v=e2Xs-pzRyi8 polecam teledysk, śmieszny w c***. + http://www.youtube.com/watch?v=qc98u-eGzlc

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/30/2011 10:52:22 PM Liczba szacunów: 0