SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • http://gif.wiocha.pl/images/c/3/c305048445e15ee446a937d9f31b639d.gif?s=1455716763

    Odpowiedzi: 2969 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2016 2:50:40 PM Liczba szacunów: 1
  • kuniokun / Blog / Perfekcja poprzez ewolucje

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj uzupelnilem zapasy zarcia. Kupilem - duzo warzyw i owocow - ponad 300 gram green tea gunpowder zamowilem http://sklep.fbb.pl/s_img/olimp_glucosamine_01_d.jpg bo cos mnie w lokciu lekko pobolewa - duzy zapas platkow owsianych gorskich helena - zapas jogurtow z roznymi zbozami - rozne pestki - zakupilem konska dawke cynku (Zincas Forte) dla lepszej syntezy bialka - jakies tabsy z duza dawka witaminy C - wedliny drobiowe - cycki kuraka na tydzien Ogolnie zaczynam od dzisiaj wiecej jesc bo juz nie chce chudnac:) Rezygnuje z aerobow i wkrotce wprowadze 2 dodatkowe dni treningowe

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2640 Data: 5/27/2009 12:11:30 PM Liczba szacunów: 0
  • W pierwszym dniu 54. halowych mistrzostw Polski w lekkiej atletyce, które po raz 21. odbywają się w Spale, nikomu nie udało się uzyskać minimum PZLA na 13. halowe mistrzostwa świata (12-14 marca w Katarze). Z grona tych, którzy już wcześniej osiągnęli wyniki lepsze od wskaźników ustalonych przez PZLA na wyjazd do Dauhy, dobrą formę potwierdziła Anna Rogowska (SKLA Sopot). Mistrzyni świata w skoku o tyczce wygrała konkurs rezultatem 4,60, a niewiele brakowało, by poprawiła o jeden centymetr należący do niej rekord kraju pod dachem, ustanowiony 10 lutego w Bydgoszczy (4,81). "Tak dobrego sezonu halowego Ania dawno nie miała" - ocenił jej mąż i trener Jacek Torliński. W pierwszym dniu 54. halowych mistrzostw Polski w lekkiej atletyce, które po raz 21. odbywają się w Spale, nikomu nie udało się uzyskać minimum PZLA na 13. halowe mistrzostwa świata (12-14 marca w Katarze). Z grona tych, którzy już wcześniej osiągnęli wyniki lepsze od wskaźników ustalonych przez PZLA na wyjazd do Dauhy, dobrą formę potwierdziła Anna Rogowska (SKLA Sopot). Mistrzyni świata w skoku o tyczce wygrała konkurs rezultatem 4,60, a niewiele brakowało, by poprawiła o jeden centymetr należący do niej rekord kraju pod dachem, ustanowiony 10 lutego w Bydgoszczy (4,81). "Tak dobrego sezonu halowego Ania dawno nie miała" - ocenił jej mąż i trener Jacek Torliński. Rogowska dwoma próbami na wysokościach 4,40 i 4,60 skoczyła po złoty medal, drugi w karierze w tej imprezie, a pierwszy wywalczony w bezpośredniej konfrontacji z Moniką Pyrek (MKL Szczecin), która nie startowała w Spale w 2007 roku. Wicemistrzyni świata z Berlina była załamana. "Dla mnie zimowy sezon jest nieudany i zakończony. Zmieniłam tyczki i z nowymi jeszcze sobie nie radzę. Muszę dalej próbować, może potrzeba więcej czasu, bym się oswoiła. W tej sytuacji nie widzę sensu, by jechać do Kataru. Mówię to z bólem serca, ale z mistrzostw świata rezygnuję" - powiedziała PAP Pyrek, która w Spale zaliczyła jedynie 4,40 i po raz pierwszy odebrała srebrny medal HMP (wcześniej miała wyłącznie złote). Mimo zwycięstwa wcale nie cieszył się z niego Tomasz Majewski (AZS AWF Warszawa). Złoty medalista olimpijski w pchnięciu kulą wygrał konkurs wynikiem 19,99, a swój występ ocenił krótko i dosadnie: bryndza. Jak wyjaśnił, trudno jest mu znaleźć właściwy ruch. "Gdzieś tam w mięśniach jest on zapisany, ale jak na razie, nie mogę go odszukać. Mam nadzieję, że odnajdę przez te dwa tygodnie, jakie pozostały do mistrzostw świata w Katarze. Nigdzie już nie wystartuję, tylko będę trenował" - zaznaczył. Medaliści pierwszego dnia 54. halowych mistrzostw Polski w lekkiej atletyce, które po raz 21. odbywają się w Spale: k o b i e t y 60 m 1. Marika Popowicz (SL WKS Zawisza Bydgoszcz) 7,33 2. Weronika Wedler (AZS AWF Wrocław) 7,39 3. Anna Kiełbasińska (AZS AWF Warszawa) 7,44 3000 m 1. Sylwia Ejdys (WKS Śląsk Wrocław) 9.06,46 2. Wioletta Frankiewicz (AZS AWF Kraków) 9.06,93 3. Lidia Chojecka (KS Warszawianka) 9.07,50 60 m przez płotki 1. Karolina Tymińska (ZLKL Zielona Góra) 8,50 2. Karolina Jaroszek (RLTL ZTE Radom) 8,52 3. Justyna Rybak (AZS AWF Kraków) 8,66 tyczka 1. Anna Rogowska (SKLA Sopot) 4,60 2. Monika Pyrek (MKL Szczecin) 4,40 3. Karmen Bunikowska (AZS AWFiS Gdańsk) 4,10 w dal 1. Małgorzata Trybańska (KS Warszawianka) 6,42 2. Joanna Skibińska (MKS Aleksandrów Łódzki) 6,29 3. Anna Jagaciak (MKS Juvenia Puszczykowo) 6,18 5-bój 1. Karolina Kędzia (AZS AWF Wrocław) 3878 60 m ppł - 9,14; wzwyż - 1,78; kula - 11,53; w dal - 5,68; 800 m - 2.32,60 2. Zofia Blicharska (AZS AWF Warszawa) 3797 3. Agnieszka Szablewska (RKS Łódź) 3510 m ę ż c z y ź n i 60 m 1. Olaf Paruzel (AZS AWF Katowice) 6,71 2. Marcin Nowak (AZS AWF Kraków) 6,73 3. Dariusz Kuć (AZS AWF Kraków) 6,80 1500 m 1. Mateusz Demczyszak (WKS Śląsk Wrocław) 3.50,74 2. Łukasz Jóźwiak (AZS AWF Wrocław) 3.51,68 3. Hubert Pokrop (WKS Grunwald Poznań) 3.52,02 w dal 1. Marcin Starzak (AZS AWF Kraków) 7,63 2. Michał Rosiak (LKS Vectra-DGS Włocławek) 7,60 3. Tomasz Dula (KS Warszawianka) 7,60 trójskok 1. Adrian Świderski (WKS Śląsk Wrocław) 16,42 2. Michał Lewandowski (SL WKS Zawisza Bydgoszcz) 16,02 3. Paweł Kruhlik (AZS AWF Wrocław) 15,81 kula 1. Tomasz Majewski (AZS AWF Warszawa) 19,99 2. Krzysztof Krzywosz (KS Podlasie Białystok) 19,19 3. Mateusz Mikos (AZS AWF Kraków) 18,60 Zmieniony przez - sprinterek w dniu 2010-02-27 22:35:27 Zmieniony przez - sprinterek w dniu 2010-02-27 22:35:58

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 2/27/2010 10:34:07 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    po ciut dłuższym SD wchodze teraz na splita A nuki+barki+trice B plecy+bice C nuki+klatka+trice w razie potrzeb bedzie sie to zmieniać

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/21/2009 2:31:54 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening 3 - C (klata+barki+tric) I. wl 70x15 90x10 110x4 II. wyc sztangielek neutralnym (dodatnia) 20x15 25x12 30x8 III. unoszenie talerzy bokiem stojąc 10x25 10x20 IV. francuz 30x15 40x8 V. wspięcia (atlas) 125x40 135x30 VI. afterburn 15min

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2009 3:24:29 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    coś choróbsko łapie mam nadzieje że nie ah1n1 pojade powyciskać sobie dziś, czyli trening C, bo jest najlżejszy, jutro jeśli bede trzymal sie w miare na nogach to troche drążka i będzie dobrze:)

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2009 10:19:38 AM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    od lat jedyny antybiotyk to czasem czosnek, tak to staram sie unikac takich syfów trening 5 - C I. WL 80-110x5 120x3 II. sztangielki neutralnym (dodatnia) 25x10 25x10 17x10 17x10 III. unoszenia bokiem (talerze) 10x20 10x20 IV. francuz (leżąc, łamaniec) 20x20 25x15 25x15 ot tak żeby spompować i sobie humor poprawić żeby zdrowieć, trzeba jeść, wiec i michy zabraknąć nie mogło: Zmieniony przez - bic44 w dniu 2009-10-31 13:27:31

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2009 1:18:41 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wczoraj ogólnie kiepski dzień, jakieś choróbsko (ale jakieś inne), dzisiaj od rana lepiej, więc scenariusz jak tydzień temu - na trening, lekko, powyciskać sobie, na poprawe humoru (różnica jedynie taka, że wtedy lepiej szło) trening 8 - C I. WL 80-110x5 120x..2 II. sztangielki neutralnym (dodatnia) 25x10 25x10 17x10 17x10 III. unoszenia bokiem (talerze) 10x20 10x20 IV. francuz (leżąc, łamaniec) 20x15 25x10 w aptece kupiłem sobie: a na poprawe humoru otworzyłem:

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2009 2:16:10 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening 12 - C I. WL 60-110x5 120x2+1;drop90x3+1;drop60x7+1 II. sztangielki neutralnym (dodatnia) 17-20x5 25x12;drop20x4;drop17x3 III. unoszenia bokiem (talerze) 10x20 10x20 IV. francuz (leżąc, łamaniec) 30x12 30x8 V. wyc wąsko 60x20

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2009 2:14:31 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 3 - C (10) I. siady (2/3) 80 90 II. wl (2/3) 70 80 III. drążek (neutral) +2.5 +2.5 IV. wyc hantli (siedząc,stały) x10 x8 V. uginanie w oparciu o kolano (stały) 2s VI. prost jednorącz (siedząc, stały) 2s ad1 troche głupio wyglądało, bo jakiś piłkarz (chyba) o 10 wyżej kończył% ad2 jak przy siadach, wersja z ciągłym napięciem ad3 w tym treningu jest wersja z tempem zbliżonym do 2/0/2, aczkolwiek lepsze czucie i spinanie u góry czuje przy szerszych chwytach (a tu niet takiego drążka) taki w miare wąski jest paradoksalnie zbyt łatwy, wiec odpowiednie tempo uzyskam dopiero za jakiś czas gdy zwieksze kg ad4 tu meczą niepodpisane hantle, wyglądają jak fitnesowe, a ważą dużo+dawno tego ćwiczenia nie robilem bo mam problemy z łapą (aczkolwiek z usztywniaczem jest teraz nieporównywalnie lepiej) i druga seria wyszła maksymalna ad5 i 6 najmniejszy hantel na siłowni, a wcale nie lekko% apropo tego co wyzej pisałem, to wlasciwie micha od dzisiaj juz niezla 1 musli+biało 2 jajca+ryż brązowy brokuly 3 tuna+jw

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/5/2009 3:01:55 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zaraz sie bany posypią trening nr 6 - C (10) I. siady (2/3) 80 90 90 II. wl (2/3) 70 80 80 III. drążek (neutral) +2.5 +2.5 +0 IV. wyc hantli (siedząc,progresja) 3s V. uginanie w oparciu o kolano (progresja) 2s VI. prost jednorącz (siedząc, stały) 2s

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2009 3:17:13 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 9 - C (10) I. siady (2/3) 85 95 90 II. wl (2/3) 75 85 80 III. drążek (neutral) +5 +5 +0 IV. wyc hantli (siedząc,progresja) x10 x9 (ale większy hantel niż ostatnio) V. uginanie w oparciu o kolano (progresja) 2s VI. prost jednorącz (siedząc, stały) 2s Zmieniony przez - bic44 w dniu 2009-12-19 15:50:53

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/19/2009 3:39:06 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 11 - C (10) I. siady (2/3) 85 95 95 II. wl (2/3) 75 85 85 III. drążek (neutral) +5 +5 +0 IV. wyc hantli (siedząc,progresja) 3s V. uginanie w oparciu o kolano (progresja) 2s VI. prost jednorącz (siedząc, stały) 2s poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.42%2F44-t529871-s42.html

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2009 3:50:20 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 16 - C (10) I. siady (2/3) 90 100 70->podwójne dno II. wl (2/3) 80 90 60->wąsko, z zatrzymaniem III. drążek (neutral) +7.5 +7.5 IV. wyc hantli (siedząc,progresja) 2s KONIEC V. uginanie w oparciu o kolano (progresja) 2s VI. prost jednorącz (siedząc, stały) 2s czas: ok70min z szatnią poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.42%2F44-t529871-s44.html trening skrócony, bo nie było czasu zrobiłem sobie wreszcie próbe siadów z podwójnym a'la Adzior jednakże nie jestem tak rozciągnięty i dno było ciut płycej aczkolwiek i tak ciężko (wyglądało to tak, że mimo śmiesznego ciężaru jedynie 7 czy 8 było płynnych, pozniej przestój) coś analogicznego dałem przy wl, konieczny był mniejszy rozstaw, gdyż mam wtedy pełny zakres film,pierwsza seria wl http://www.youtube.com/watch?v=D8MH3YsErBk btw o****a ile śniegu %

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2010 4:55:47 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 18 - C (10) I. siady (2/3) 95 105x6 płynnie, reszta już klasycznie 80 II. wl (2/3) 85 95x7+3 70 III. drążek (neutral) +10 +10x7 +0 IV. wyc hantli (siedząc,stały) 2s V. uginanie w oparciu o kolano (stały) 2s VI. prost jednorącz (siedząc, stały) 2s czas: ponad 2godzinki sobie posiedziałem, za to na spokojnie wszystko, elegancka rozgrzewka, bez pośpiechu poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.42%2F44-t529871-s50.html Zmieniony przez - bic44 w dniu 2010-01-16 16:07:10

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2010 3:54:06 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 22 - C (10) I. siady (2/3) 95 105 (ale już bez ciągłego utrzymywania napięcia) II. wl (2/3) 85 95 (ze 3-4 ostatnie z pomocą) III. drążek (neutral) +10 +10 (ostatnie nadrzucane) IV. wyc hantli (siedząc,stały) 1x10 2x8 V. uginanie w oparciu o kolano (stały) 2s VI. prost jednorącz (siedząc, stały) 2s poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.42%2F44-t529871-s52.html ciut okrojony troche sił brakło, ale nadrobiłem delikatnymi oszustwami i wyszło przyzwoicie

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2010 3:56:13 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 25 - C (8-10) I. siady (2/3) 100x8 110x8 90x10 II. wl (2/3) 90x8 100x5+1 80x10 III. drążek (neutral) +12.5x8 +12.5x7 +7.5x9 IV. wyc hantli (siedząc,stały) x8 x8 x9 (tu mniejsze hantle, 2 pierwsze wieksze) V. uginanie w oparciu o kolano x8 x8 x10 (tu mniejsze hantle, 2 pierwsze wieksze) VI. prost jednorącz (siedząc, stały) x10 x10 x8 poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.42%2F44-t529871-s61.html o jest różnica w stonusku do ostatniego bardzo pozytywnie, łokieć ciut lewy jeszcze było czuć, ale mniej niż ostatnio, widać faktycznie zaziębiony i przechodzi sam

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2010 2:18:50 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 28 - C (8-10) I. siady (2/3) 100x8 110x8 90x10 II. wl (2/3) 90x8 100x6+1 drop 80x8 drop 60x8 tyle że slabe tempo jak na dropy III. rows (średni nachwyt) 90x8 100x8 80x10 IV. wyc hantli (siedząc,stały) x8 x8 drop x8 drop x8 V. uginanie w oparciu o kolano x8 x8 x10 (tu mniejsze hantle, 2 pierwsze wieksze) VI. prost jednorącz (siedząc, stały) x10 x10 x8 poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.42%2F44-t529871-s64.html Zmieniony przez - bic44 w dniu 2010-02-13 14:53:23

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/13/2010 2:52:58 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 31 - C (8-10) I. siady (2/3) 105x8 115x8 95x10 (ledwo,krótka przerwa) II. wl (2/3) 90x8 100x7+1 80x10 (lekko, chociaż krótka przerwa) III. podciąganie (neutral) + wiosło 60kg (średni nachwyt) x10 +8 x10 +6 x8 +4 (łooo jak bolało) IV. wyc hantli (siedząc,2stały,3cia drop) x8 x8 x10 V. uginanie w oparciu o kolano + prostowanie jednorącz x8 + x8 x8 + x8 poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.42%2F44-t529871-s69.html kasteciorowa poza ujecie drugie: nie, nie chce mi sie do fryzjera nuki: http://www.youtube.com/watch?v=PLLZrcB0VME Zmieniony przez - bic44 w dniu 2010-02-20 15:17:48

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2010 3:00:00 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ostatnio aktywny 2011-02-05 10:55:41 n/c

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2011 12:12:43 PM Liczba szacunów: 0