SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • SPAM vol.8 Plusze i inne koksy %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tym razem nie korwa ale sie nabiegalem, po jakis 5 minutach tak mnie zaczely nogi na******lac, ze nie moglem chodzic, spuchly mi lydki i piszczele i czulem za***ist bol w piszczelach wlasnie... niw wiem c o jest grane

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/9/2008 1:19:05 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM vol.8 Plusze i inne koksy %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    siema chlopaki Makel widze cos w desen Robinsona Crusoe sie podrozy zachcialo hehe siema hak Cybul: Zapodawaj tak: wit c 500mg + lyzka miodu + 2 zabki czosnku + cos tam jeszcze ale pamietam co zarlem 3 razy dziennie - w 2 dni z dosc mocnego przeziebienia postawilo mnie na nogi no i w 2 dni zjadlem 2 glowki czosnku bo mi zasmakowal i jadlem co wieczor po kilka zabkow co jakis czas smierdzi strasznie

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2008 2:10:33 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM vol.8 Plusze i inne koksy %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    czytalem to o tych sluchawkach ale z ciebie C-I P-K-A Zmieniony przez - ResoviakRR w dniu 2008-09-21 14:46:00

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2008 2:45:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Wygraj Euro :)

    Post
    Piłka Nożna

    Wszyscy 4-4-2 to ja 4-3-3 Bramkarz: Buffon (Włochy) Obrońcy środkowi: Mellberg (Szwecja), Hansson (Szwecja) Obrońcy boczni: Contra (Rumunia), Ramos (Hiszpania) Defensywni pomocnicy: Xavi (Hiszpania), Pirlo (Włochy) Ofensywny pomocnik: Sneijder (Holandia) Napastnicy: Toni (Włochy), Huntelaar (Holandia), C. Ronaldo (Portugalia) Zmieniony przez - BeeV w dniu 2008-05-31 12:07:27

    Odpowiedzi: 183 Ilość wyświetleń: 10329 Data: 5/31/2008 12:06:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Wygraj Euro :)

    Post
    Piłka Nożna

    Zlatan gol , wczoraj Sneijder gol , C. Ronaldo w środę gol Zmieniony przez - cygan132 w dniu 2008-06-14 20:25:28

    Odpowiedzi: 183 Ilość wyświetleń: 10329 Data: 6/14/2008 8:25:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Kij i marchewka/ Etrala / podsumowanie str. 17

    Post
    Ladies SFD

    Tydzien 6 dzien 39 trening /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/475c07ca604f4d97b49f1b3bd9584251.jpg opis było fajnie, w poprzednim treningu miałam duzo serii przysiadu, więc nie szalałam z ciężarem, teraz starałam sie go podniesc, żąłuje, ze zapomniałam komórki i nie zrobiłam filmików, ciekawa strasznie byłam tego jak wygląda mój przysiad przy tym obciazeniu -rdl - udało sie podniesc więcej niż ważę, sztanga zaczyna mi sie z łap wyslizgiwać -wypady - i tu mam zagwozdkę - czy to to samo co wykroki ? tak zrobiłam - interwały 15/30 poszły dziś o wiele za łatwo miska czysta, za mało węgli, przez brak banana do posiłku okołotreningowego, mandarynki zmiksowane z odżywka to strasznie głupi pomysł, bleh /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/0972fab6bb474820ad4518f29639f74a.png 150/60/200 warzywa: pomidor, sałata lodowa, papryka czerwona, kiełki brokuła, kapusta kiszona napoje: woda 3 litry, pokrzywa + rumianek 1 litr, zielona z imbirem - 1 litr suplementy: rano - collagen 5g + life energgy x1 sniadanie- magne100 x1 + omega 3 x2 przed treningiem- life energgy x1 + l-carnityna x2 + BCAA x4 po treningu - BCAA x4 przed kolacją - collagen 5g do kolacji - magne100 x1+ omega 3x2 + kombucha do tego jeszcze połykam wit B complex 5 tabletek dziennie + wit c Zmieniony przez - etrala w dniu 2012-11-08 21:27:30

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 17470 Data: 11/8/2012 9:26:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Kij i marchewka/ Etrala / podsumowanie str. 17

    Post
    Ladies SFD

    Tydzien 6 dzien 41 trening /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/2f894e7ed54c463d81d23be6298cec29.jpg dzisiejszy trening wylał ze mnie siódme poty, dropsy mi sie spodobały, -opuszczanie szło calkiem nieźle, ostatnia seria tylko dwa ostatnie gorzej -przyciąganie dolnego - w sumie ok przytrzymanie było -ściąganie drazka prostymi - ( Ania filmik poślę jak znajde komórkę :) ) zaczełam od 3 sztabek, bo nie znałam ćwiczenia, szło tak w sam raz :)) w pierwszej serii dropsów odpadłam przy 13-stym powtórzeniu - wznosy dały w dupę- przy trzymanie na górze 5 sekund to czysta poezja %-) trzęsło mną - sciągnie drazka szeroko - za wysoko zaczęłam, przez to niedokładność czułam - w kolejnym treningu zmniejsze obciazenie o 1 sztabkę - aero (widze, ze zapomniałam wpisać w tabelkę - było 23 minuty na mniej niz żwawym tempie :) miska: cały dzien w rozbiegu, miskę udało sie trzymać, ale przekroczone btw /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/dfa93e0f2449413ab30aa8c84883ea3c.png warzywa:papryka, pomidor, brokuł napoje: woda 3 litry, zielona 1 , pokrzywa+rumianek x2, kawa mała x3 suplementy: rano - collagen 5g sniadanie- magne100 x1 + omega 3 x2 przed treningiem - BCAA 4 szt + life energgy x1 + l-carnityna x2 potrreningu - BCAA 4 szt przed kolacją - collagen 5mg do kolacji - magne100 x1+ omega 3x2 wit B complex 5 tabletek + wit C poszalałam po sklepach, kupiłam promocyjnie rękawiczki , bo moje juz sie nie zapinają, ciekawe ile te wytrzymają http://img1.cokupicstatic.pl/c_big359840.jpg Zmieniony przez - etrala w dniu 2012-11-10 23:11:03

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 17470 Data: 11/10/2012 11:10:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Kij i marchewka/ Etrala / podsumowanie str. 17

    Post
    Ladies SFD

    Tydzien 7 dzień 46 trening /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/5f22de06ca6d4e9a9a0883379190b398.jpg opis lubie ten dzień, ale czuję, ze jestem zmęczona przysiady mi nie szły dziś, w RDL-u w ostatniej serii wyslizgiwała mi sie sztanga z rak a w wypadach kolana ciągło do ziemi, a dupa nie chciała iśc do góry na dodatek interwały, zrobiłam aż 1 cały i pół drugiego @@-) ledwo mogłam sie utrzymac na orbitreku, nie mówie o oddechu , łapałam go kilka minut w pozycji przysiadu miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/b432395707f04559b8b4975d3dad2333.png warzywa: sałata lodowa, pomidor, ogórek, brokuł napoje: woda 4 litry, kawa x2, zielona 1 litr, pokrzywa z rumiankiem 0,6 litra suple:rano - collagen 5g + life energgy x1 sniadanie- magne100 x1 + omega 3 x2 przed treningiem-life energgy x1 l-carnityna x2 BCAAx4, po treningu BCAA x4 przed kolacją - collagen 5mg do kolacji - magne100 x1+ omega 3x2 witamina c 2x5tabletek kombucha Zmieniony przez - etrala w dniu 2012-11-15 20:01:04

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 17470 Data: 11/15/2012 8:00:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Kij i marchewka/ Etrala / podsumowanie str. 17

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 8 dzien 52 po wczorajszych wytrzymkach rano czułam sie całkiem nieźle, póxniej doszły bolące przedramiona i łopatki trening ciężej sie robiło przez to /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/615a95c73db846478f29e4a04260dab3.jpg miska czysta 150/60/200 warzywa: sałata, pomidor, papryka, rzodkiewki, ogórki kiszone napoje: 3,5 litra wody, zielona 1litr, pokrzywa x4, rumianek x2 suple: rano - collagen 5g +life energgy x1 sniadanie- magne100 x1 + omega 3 x2 przed treningiem-life energgy x1 l-carnityna x2 BCAAx4, po treningu BCAA x4 przed kolacją - collagen 5mg do kolacji - magne100 x1+ omega 3x2 witamina c 2x2tabletki 200mg kombucha /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/a85c4a255aca4eaba2ce056ae3bc1a0a.png Zmieniony przez - etrala w dniu 2012-11-21 19:56:28

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 17470 Data: 11/21/2012 7:56:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Kij i marchewka/ Etrala / podsumowanie str. 17

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 8 dzień 54 piatek DNT była impreza i dużo tańca, miska nieliczona ale czysta, fajny obiad schab bez panierki z oscypkiem, pełno surówek typu marchew z jabłkiem, seler z orzechami, kapusta czerwona, deski serów i sledzie suple:rano - collagen 5g + life energgy x1 sniadanie- magne100 x1 + omega 3 x2 między posiłkami - l- carnityna 2x1 do kolacji - magne100 x1+ omega 3x2 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/1483f0cd215448cc9dcf2f5f1603e7a5.png Tydzień 8 dzień 55 sobota trening ledwo żywa po tanecznej nocy ściągłam się z łożka i poszłam, ale głowa mnie bolała, cięzko się ćwiczyło popołudniem kolejne imprezy nawet dwie, roczek u brata i urodziny przyjaciółki - gorzej odmówić przyjaciółce torta niż rodzinie, myslałam, ze będzie na odwrót, na szczęście ja i słodycze, to już dwie inne bajki miska została czysta, nieliczona, zjadłam talerz sera, wędliny swojskie typu wędzone mięsa, rybke po grecku i ulubione sledziki :) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/1eed1b79b6aa4763a2747b7aa53ee4c0.png suple: collagen 5g sniadanie- magne100 x1 + omega 3 x2 przed treningiem-life energgy x1 l-carnityna x2 BCAAx4, po treningu BCAA x4 witamina c -4 szt Tydzień 8 dzień 56 niedziela dopadła mnie migrena, ledwo zywa się dziś plątam, miska niedojedzona /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/6e2a642c15a04ccab9f1ebd8e2fdeaa6.png suplementy w wersji okrojonej rano i przed kolacja collagen 5g między posiłkiem 1 x l-carnityna pomiary bez zmian fałdy zaczełam mierzyć i złamałam fałdomierz - użyłam go chyba "aż" 5 razy skandal Zmieniony przez - etrala w dniu 2012-11-25 21:51:25

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 17470 Data: 11/25/2012 9:50:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Kij i marchewka/ Etrala / podsumowanie str. 17

    Post
    Ladies SFD

    Tydzien 9 dzien 57 trening była moc nie wiem skąd, ale była, mysle, ze wykorzystałam ją dobrze, MC - progres o 4,5 kg - dzis poszło 72 kg - było łatwiej, bo pożyczyłam haki wiosło-gdyby nie kumpel rozśmieszający mnie, to może bym dokończyła ostatnia serię, ale niestety puściły mi mięsnie od smiechu przyciąganie drążka - ok wiosło sztangielką- znienawidzone ćwiczenie idzie lepiej, czuję pracę łopatek, pokusiłma sie o progres, nie było xle, ale ledwo dociągnęłam interwały dziś 4 x 30/30 na więcej brakowało powietrza /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/322937ff4c1c484ba14f501cab0bf1ac.jpg miska czysta 150/60/200 zrobiłam sobie wieprzowe galarety z samej golonki, sa mniej tłuste niż w dzienniku wyliczone, bo nie dałam całej skóry do nich, ale jedna dziennie na stawy sobie zjadam ;) warzywa: pomidor, kapusta kiszona, papryka napoje: woda 4 litry, zieolna x3, pokrzywax4, rumianekx1 suple: collagen 5g +life energgy x1 sniadanie- magne100 x1 + omega 3 x2 przed treningiem-life energgy x1 l-carnityna x2 BCAAx2, przed kolacją - collagen 5mg do kolacji - magne100 x1+ omega 3x2 kombucha witamina C skończyło sie BCAA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/ee26132d6e634f3b807dc63bb51b7222.png Zmieniony przez - etrala w dniu 2012-11-26 21:21:36

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 17470 Data: 11/26/2012 9:21:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Polacy za granica

    Post
    Piłka Nożna

    Zgadza się. Klub CADIZ C.F. (15 miejsce w Primera Division) zaprosił 18-letniego pomocnika Stali Mielec na dwutygodniowe testy. Kamil Radulj miał trafić do bundesligi, ale to już raczej niemożliwe, ponieważ wybrał testy w Hiszpańskim klubie Radulj gra w Polskiej reprezenacji do lat 18. Radulj jest wychowankiem LKS Krościenko Wyżne, małego klubu w Bieszczadach. Z niego trafił do Krośnianki Krosno, a następnie do Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Mielcu. I niemal od razu zaczął grać w seniorskim zespole czwartoligowej Stali Mielec, jako 17-latek był już podstawowym zawodnikiem drużyny. Nic dziwnego, że szybko zainteresowali się nim możni polskiej piłki, pierwszoligowe Cracovia Kraków i Legia Warszawa oraz drugoligowy Widzew Łódź. Gdyby doszło do transferu Radulj byłby drugim, po Jerzym Podbrożnym, wychowankiem klubu z Podkarpacia w hiszpańskiej lidze. Popularny "Guma" w latach 1996-98 bronił barw Meridy i Toledo Miejmy nadzieje, że przejdzie te testy i zostanie zawodnikiem Cadiz, tam napewno by nim prawidłowo pokierowali.

    Odpowiedzi: 1519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2006 2:28:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Polacy za granica

    Post
    Piłka Nożna

    Piechna pokazuje na cìo go stac! Oby tak dalej, zapowiada sie naprawde dobrze

    Odpowiedzi: 1519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/5/2006 12:26:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Odrzuć zupełnie zestaw C W A zamiast tych wyprostów daj przysiady ze sztangą,a w B faj hantle zamiast sztangi wzdłuż tułowia i zamiast rozpiętek daj skos i będzie ok.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 392 Data: 3/1/2017 12:20:40 PM Liczba szacunów: 1
  • clearwater/Po prostu ćwiczę i jem czysto

    Post
    Ladies SFD

    Czyli nie robie wytrzymalosciowki tylko to czyli SQ to sqat,Mc martwy wl to wioslowanie ile powtorzen,no nie czaje. Nie, zamiast treningu siłowego B sprawdzisz maksy w tych ćwiczeniach, czyli maksymalny ciężar, który potrafisz podnieść tylko 1x. Wiesz, jak to zrobić? A silowe to robic na przemian czyli 1 tydz a.b 2 b,a 3 ab itd.? Siłowe robisz 2x w tygodniu, 1xA i 1xB. Tydz. 1: A, B, tydz. 2: A, B i wciąż tak samo Wytrzymałość siłowa Treningi do wykonywania po kolei (Trening A: tydzień 1, 5, 9, trening B: tydzień 2, 6, 10 itd.) Czyli w tyg 1 wrobie jeden trening prze 3 dni czy tak Nein. Masz 1 trening wytrzymałości siłowej w tygodniu. W tygodniu 1 robisz A, w tygodniu 2 robisz B itd. 10x SDHP ------nie wiem co to za cwiczenie(sorri) Sumo Deadlift High Pull ..... Coś mi przyszło do głowy, mała zmiana w układzie treningów Chodzi mi tylko o wytrzymałość z ciężarem ciała. Zrobimy tak: Tydzień 1, 2, 3: Trening A (ten z tabatą) 2x/tydz. Tydzień 4, 5, 6: Trening B Tydzień 7, 8, 9: Trening C Tydzień 10, 11, 12: Trening D. Tak będzie łatwiej i nie będzie Ci się myliło

    Odpowiedzi: 727 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2011 1:54:57 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Gobi & Ozzy - PROJEKT REDUKCJA

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ja popijam tran w okresie jesienno zimowym, w tym minionym okresie jeszienno zimowyk nie byłem u lekarza, jakieś tam delikatne przeziębienia były i tyle, do tego czosnek i wit C, D, multivitaminy.

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 9635 Data: 4/28/2014 8:53:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Gobi & Ozzy - PROJEKT REDUKCJA

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzień 23 Dzisiaj trochę zakombinowałem z dietą, bo owsianych nie miałem. Weszło trochę więcej białka i tłuszczu. Jutro wieczorem wybieram się do kolegi na "kulturalne" spotkanie ze znajomymi. W sumie pewnie od razu po treningu do niego się wybiorę, więc z 2 pojemniki z żarciem będę musiał przygotować. Na szczęście jako osoba niepełnoletnia i uczestnicząca w projekcie trunków niedozwolonych ruszać nie zamierzam ;-) http://i.imgur.com/MG0EYYF.jpg http://i.imgur.com/Z6vtIDd.png http://i.imgur.com/NwLLCpw.jpg Rodzaj Aktywności: Bieg w terenie: a) Trucht – 5 minut b) Niemal maksymalny sprint – 30 sekund (5 razy) c) Trucht – 15 sekund (5 razy) d) Trucht - 36 minut Czas Trwania: 45 minut Dystans: 6-7km Wykonane: Między 3, a 4 posiłkiem Notatka: Za wcześnie po 3 posiłku poszedłem biegać. W efekcie bardzo ciężko się biegło i momentalnie miałem ochotę zwrócić jedzenie %-) Zmieniony przez - Gobi w dniu 2014-05-01 21:16:11

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 9635 Data: 5/1/2014 9:15:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Potreningowe wesołości czyli spam u Massami

    Post
    Trening w domu

    W przypadku ćwiczeń C4 C5 C6 zakres ruchu dajemy taki, jaki jest przewidziany w domyślnym ćwiczeniu z grupy C. W Twoim przypadku ćwiczeniem domyślnym powinno być C1, zatem zastępując je C4 wykonujesz połowę pełnego zakresu ruchu. Nie zamotałem ? Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-06-08 21:40:39

    Odpowiedzi: 1501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2011 9:39:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Potreningowe wesołości czyli spam u Massami

    Post
    Trening w domu

    Może coś w temacie pierwszym, sw a proteo ? Właśnie nad nim myślałam ale wydaje mi się, że im chodzi raczej o trening techniczny niż siłowy. Sama więc nie wiem. Pisanie pracy nie na temat niema większego sensu. Może Shinji mnie czymś natchnie, może pomoże. Co do ćwiczeń z serii C to ja mam już nerwy na wykończeniu Tak bardzo mi na tym zależy a tu nic. Może masa pójdzie trochę w dół to coś się ruszy ( udało mi się zredukować 2 kg ) H dorzucone bo dolne partie brzucha nie ruszone a to G to raczej męczące ogólnie niż brzuchoćwiczące przynajmniej w moim odczuciu Ci też chwyt wszak tak potrzebny przy podciąganiu Chwyt jest chyba całkiem niezły w końcu się za te judogi ponaciągałam Najgorsze są odciski od drążka. Zmieniony przez - Massami w dniu 2011-07-07 22:57:34

    Odpowiedzi: 1501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/7/2011 10:55:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Potreningowe wesołości czyli spam u Massami

    Post
    Trening w domu

    A dziękuję, w porządku Do momentu aż znowu będę przeskakiwać jakąś rzekę Wczorajszy test nie odbył się gdyż chciałam go przeprowadzić na placu zabaw ( a dokładnie wykonać kilka ćwiczeń w domu i wybiec robić C i wrócić do domu ) ale musiałam czekać aż dzieciaki się zmyją. Niestety nie było mocy Shinji i Przylep też nie ćwiczyli więc czuję się usprawiedliwiona Ekipa niepełna i niema motywacji Zamiast biegania był rower po lesie, mierzyłam trasę, którą ostatnio przebiegliśmy i znowu 3,9 km( pocieszający jest fakt, że biegaliśmy po górach).

    Odpowiedzi: 1501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2011 11:52:49 AM Liczba szacunów: 0