SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [BLOG] Wojo_zmc i Ronie220-rywalizacja i wzajemny doping

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Czwartek (23.11) Trening: Tutaj musiałem połączyć nogi i łapy więc wybrałem po jednym głównym ćwiczeniu i do domu. A. Uginanie nóg leżąc 4x8powt B. Przysiady atg rampa 5 powt od 40kg do 150 kg C. Wyciskopodrzut z za karku rampa po 5 powt od 40kg do 82,5kg (poprzednio 80kg) D. Wyciskanie na ławce wąski chwyt rampa 5 powt od 50kg do 102,5kg ( poprzednio 100kg) E. Uginanie młotkowe hatli 5x8powt 20kg do 27,5kg Rozciąganie Dieta: 40 gram masła z nerkowców + 40 gram wpc Trening 100 gram ryżu jaśminowego + 100 gram truskawek + 40 gram wpi 300 gram wołowiny + 100 gram kaszy burglur + warzywa 300 gram gotowanej swojskiej kiełbasy + warzywa Piątek (24.11) Trening: Wyszedł dzień nie treningowy nie licząc 3h na basenie ( fakt pływanie też było także coś tam poruszane) Dieta: Do wieczora tryb polowy czyli : 200 gram pistacji 2 mandarynki 2 jabłka 200 gram fileta wędzonego 100 gram łososia wędzonego Wieczorem tatar+ polędwiczki wieprzowe z ziemniakami i deser (kiedyś bywało gorzej teraz lepiej jest..) Zdjęcia wstawię wieczorem, generalnie w zakopcu jestem na spontanie :)

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/25/2017 8:03:16 AM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Wojo_zmc i Ronie220-rywalizacja i wzajemny doping

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Czwartek : Nogi : A. Uginanie nóg leżąc 4x8 powt B. Przysiad rampa po 5 powt 60kg 80kg 100kg 120kg 130kg 140kg 150kg 160kg( poprzednio 157,5kg) C. MCNP hatlami 4x 8powt 24kg/26kg/28kg/30kg D. Prostowanie nóg siedząc 4x15powt E. Prostowanie tułowia 4x10 powt Wskoki na skrzynie : 5 wskoków i 10 wchodzenia na skrzynie 4 wskoków i 8 itp. …. Piątek : Łapy : Wyciskanie siedząc hantli na barki : 5x5 25kg/30kg/35kg/37,5kg/40kg Wyciskanie sztangi leżąc wąski chwyt: 5x5 60kg/70kg/80kg/90/100kg/110kg Ugianienie młotkowe hatnli 4x8 powt 22kg/24kg/26kg/28kg/30kg(6powt) Pompka na łapki + interwały Później reszta wypisek , lece na trening. Lotar może w sobotę razem trening ?

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2017 2:31:28 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Wojo_zmc i Ronie220-rywalizacja i wzajemny doping

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Wtorek:Nogi 1. Siady rampa 3 Do 170kg 2. Wykroki chodzone 4 x 10 3. Wypychanie na suwnicy 3 x 10 4. Wyprosty + uginanie podudzi 4s 5. Wspiecia stojac 5 x 10 + abs Sroda:Obwody A wyciskanie skos x 15 B push press x 10 C wioslo w opadzie x 10 D burpees x 6 Z 5 obwodow i nie mialem juz sily.

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/2/2018 3:29:55 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojo_zmc i Ronie220-rywalizacja i wzajemny doping

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Dzis byłem na obwodach. Bez zarzutow, przysiadow czy burpeesow, bo brakuje mi na to siły. A Podciaganie x 10 B Dipy x 10 C Wyciskanie stojac x 10 D wyciskanie wasko x 10 E Uginanie x 10 5 obwodow.

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2018 12:01:12 AM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Wojo_zmc i Ronie220-rywalizacja i wzajemny doping

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Wtorek:Nogi + brzuch 1.Siady rampa 5 Do 150 x 5 2. Martwy rampa 5 Do 170kg 3A wykroki chodzone 4 x 10 3B fronty 4 x 10 3C wyprosty siedzac 4 x 15 4.Uginanie podudzi rampa 6 plus regres 5.Wspiecia z lancuchem 4 x 15 6. Wspiecia siedząc 4 x 20 Sroda: Obwody A push press x 10 B dipy x 10 C uginanie stojac x 10 D burpees x 10

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2018 10:39:41 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojo_zmc i Ronie220-rywalizacja i wzajemny doping

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Wtorek:Nogi 1. Siady rampa 5 do 160, cos tam sily jest 2. Martwy lekko rampa 5 Do 130 3A wykroki chodzone 3 x 10 3B fronty 3 x 10 3C wyprosty 3 x 10 4.Uginanie podudzi 4 x 8 5. Wspiecia na maszynie 4 x 15 + brzuch Sroda:Obwody A push press x 8 B dipy x 10 C uginanie dynamicznie x 10 D burpees x 8 Kilka obwodów.

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/20/2018 6:12:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojo_zmc i Ronie220-rywalizacja i wzajemny doping

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Sroda:Obwody A wyciskanie stojac x 15 B dipy x 10 C uginanie hantli x 10 D Bieg bokserski 30s Kilka takich lekkich obwodow, żeby sie spocic.

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2018 7:38:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - przygotowanie, treningi i ułożenie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Tak robiłam badania. Robię je regularnie co roku w kwietniu - takie postanowienie :) Hormony tarczycy ok, morfologia ok, lipidogram ok, glukoza również. Jeśli chodzi o błonnik to myślałam, że w otrębach owsianych jest go mnóstwo, a jem je codziennie. Ziemniaków zawsze unikałam jak ognia - nie wiem w sumie dlaczego ... Generalnie ziemniaki charakteryzują się wysoką gęstością odżywczą, dostarczają sporej dawki wit.C jak i potasu, w dodatku mają wysoki indeks sytości oraz są niskokaloryczne co na redukcji jest dużą zaletą. Makaron, ryż czy pieczywo z nimi się nie równa pod kątem odżywczym. Otręby nie powinny stanowić jedynego źródła błonnika w zdrowej diecie.. w dodatku są o wiele bardziej wartościowe produkty. Jeśli chodzi o owoce, to moge jeść je wszystkie ? Czy jednak też uważać, ze względu na zawartą w nich fruktozę ? Owoce najlepiej wplątywać w posiłek lub uwzględnić je jako deser po posiłku ( nie między posiłkami ). Masz do wyboru szeroką gamę kolorystyczną, przeciętna porcja świeżych owoców (100g) wynosi średnio około 5-8g fruktozy. W dodatku są bogactwem antyoksydantów, witamin, minerałów, a także stanowią pożywkę dla dobrotliwej mikroflory bakteryjnej. Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-11-05 09:14:01

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 11068 Data: 11/5/2017 9:12:24 AM Liczba szacunów: 1
  • Redukcja - przygotowanie, treningi i ułożenie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Generalnie ziemniaki charakteryzują się wysoką gęstością odżywczą, dostarczają sporej dawki wit.C jak i potasu, w dodatku mają wysoki indeks sytości oraz są niskokaloryczne co na redukcji jest dużą zaletą. Makaron, ryż czy pieczywo z nimi się nie równa pod kątem odżywczym. Otręby nie powinny stanowić jedynego źródła błonnika w zdrowej diecie.. w dodatku są o wiele bardziej wartościowe produkty. Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-11-05 09:14:01 Czytam o produktach z błonnikiem. Mamy błonnik rozpuszczalny i nierozpuszczalny- który jest ważniejszy ?? Czy oba błonniki należy równo spożywać ?

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 11068 Data: 11/6/2017 12:58:54 PM Liczba szacunów: 1
  • Redukcja - przygotowanie, treningi i ułożenie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Dobrze, że podchodzisz do tego z dystansem i się nie zniechęcasz. Niestety to co przedstawiłaś nie ma nic wspólnego ze zdrową i zbilansowaną dietą, występują niedobory na poziomie wit.C, wapnia, magnezu, żelaza, cynku, retinolu, potasu, kwasów tłuszczowych omega-3 etc.. Nie ulega wątpliwości, iż należy to zrewidować, wzbogacić swoją dietę o produktu charakteryzujące się wysoką gęstością odżywczą. Szczerze to wątpię aby było tam 1600kcal, to co praktykujesz przedstawia głodówkę, wyjałowiony jadłospis który może w dłuższej perspektywie czasu skutecznie doprowadzić do problemów hormonalnych jak i stanów zapalnych w ustroju. Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-11-07 14:25:24

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 11068 Data: 11/7/2017 2:24:09 PM Liczba szacunów: 1
  • Redukcja - przygotowanie, treningi i ułożenie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Dobrze, że podchodzisz do tego z dystansem i się nie zniechęcasz. Niestety to co przedstawiłaś nie ma nic wspólnego ze zdrową i zbilansowaną dietą, występują niedobory na poziomie wit.C, wapnia, magnezu, żelaza, cynku, retinolu, potasu, kwasów tłuszczowych omega-3 etc.. Nie ulega wątpliwości, iż należy to zrewidować, wzbogacić swoją dietę o produktu charakteryzujące się wysoką gęstością odżywczą. Szczerze to wątpię aby było tam 1600kcal, to co praktykujesz przedstawia głodówkę, wyjałowiony jadłospis który może w dłuższej perspektywie czasu skutecznie doprowadzić do problemów hormonalnych jak i stanów zapalnych w ustroju. Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-11-07 14:25:24 Właśnie nad tym pracuje :-) I się nie poddam. Postawiłam sobie cel i chcę zdrowo się odżywiać :-) choćbym popełniła po drodze mnóstwo błędów to się nie ugnę.

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 11068 Data: 11/8/2017 2:16:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała - masa.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Jedz więcej, nie zaniedbuj warzyw i owoców, suplementuj wit C w ilości minimum 500g dziennie Więcej się wysypiaj w normalnych porach (o ile zarywasz nocki) Zrób tydzień roztrenowania (mniej treningów, mniejsza objętość) Masz hantelki? Bierz je w ręce i rób przysiady z hantlami/wykroki/wstępowanie na podwyższenie Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2017-07-15 14:55:24

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2017 2:53:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam Was! Nie odpisywałem ponieważ nie wiedziałem że temat odżył :) A więc, mając duzo wolnego czasu porobiłem pompek, brzuszków, troche ręce i wydaje mi się że poznać coś mięśnia, co nie zmienia faktu że jestem dalej chudy i suchar, pozatym chyba każdemu takiemu sucharowi poznać tam coś małego ;) Przygotowuję się do startu im. Wojciecha Korfantego 19 kwietnia. Staram się trenować ok 3 lub 4 dni w tygodniu i jest to dystans ok 10/13 km. (oczywiście co trening) Chciałbym ten dystans wydłużyć, ale jak sami widzicie nie ma na to możliwośći. Ostatni mój trening był w śniegu przy -7 stopni C. ale można dać rade ;) Co do tych słodyczy i tych wszystkich pokus. Nie jem i już. Jeśli chce coś słodkiego jem owoc lub jogurt. Można się przyzwyczaić i to co kiedyś było normalne w smaku, teraz jest dla mnie zbyt słodkie. Cały czas trzymam się reguły paru głównych posiłków dziennie. Na sniadanie zwykle wrzucam płatki z mlekiem i musli, chleb pełnoziernisty z tuńczykiem i banana (przykładowe śniadanie). Jem co trzy godziny i zawsze chce, by było jak najwiecej białka. Do 19-stej jem ostatni, lekki posiłek. Podobno z bieganiem w zime jest jak z kontem bankowym. Co doda się w zime zaprocentuje i zaowocuje lepszym bieganiem w lato. Dlatego licze, że dystans 8,5 km. jaki obejmuje Bieg Korfantego, może nie zajmie mi 24 minut, jak kończą zawodowcy ale ukaże dobry czas i podbuduje przed robieniem formy na, myślę, wrześniowy maraton. Pozdrawiam i trzymam za Was kciuki!

    Odpowiedzi: 186 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2009 8:56:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj 30 kilometr i 3 stopnie C.

    Odpowiedzi: 186 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/17/2011 9:01:57 PM Liczba szacunów: 0
  • "Produkty Herbalife mogą szkodzić wątrobie"

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Witam! Dla zainteresowanych podaję skład koktajlu proteinowego Herbalife: izolat białka sojowego, fruktoza, lecytyna sojowa, olej sojowy, błonnik owsa, otręby kukurydziane, cytrynian wapnia, dwutlenek krzemu, białka mleka, fosforan potasu, tlenek magnezu, olej z nasion rzepaku, kwas L-askorbinowy, pektyny cytrusowe, sproszkowany miód, sproszkowana pietruszka, sproszkowana papaya, tlenek cynku, D-pantotenian wapnia, itd, Witaminy: A, D, E, C, B1, B2, Niacyna, B6, Kwas foliowy, B12 Biotyna, Kwas pantotenowy, Minerały: wapń, żelazo, fosfor, magnez, cynk, jod, potas, miedź, selen, mangan, Dzienne zapotrzebowanie w 1 porcji od 30% do 150%, resztę można uzupełnić Multiwitaminami. Jedna porcja z 250 ml mleka zawiera 17,5 g białka Produkty herbalife spełniają międzynarodowe prawa: prawo nalepki i prawo gwarancji składu. Jeżeli chodzi o odżywkę białkową jest w postaci hydrolizatu. Pozdrawiam Konsument Herbalife od ponad roku.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/21/2009 12:28:58 AM Liczba szacunów: 5
  • Kevin Levrone, transformacje i powroty

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    Nie no, serio. Będzie nagrywał jak się poświęca, jak się męczy z nastawieniem "c'mon baby, wanna touch?' Niedługo poznamy antagonistę w postaci innego kulturysty z którym konkuruje, czasu bądź też weźmie udział w zawodach Oczywiście muszą być punkty zwrotne żeby było ciekawie, chwile załamania, wątki poboczne... "Levronereport made of", który pokazuje jak jest naprawdę nigdy z kolei wydany nie będzie...

    Odpowiedzi: 2531 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2009 6:18:47 PM Liczba szacunów: 0
  • dlaczego leje mi sie krew z nosa??

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    jak byłem chory na grype wspomagałem się dużymi ilościami witaminy C i dokładnie przed pójsciem spać krew mi szła z nosa z jednej dziurki

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 12789 Data: 2/4/2007 3:28:27 PM Liczba szacunów: 0
  • dlaczego leje mi sie krew z nosa??

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    siema jakie dawki wit c brałeś pawerty?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 12789 Data: 2/4/2007 3:33:47 PM Liczba szacunów: 0
  • dlaczego leje mi sie krew z nosa??

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    2-3g piłem sok pomarańczowy z wysoką dawką wit c i kilka herbat z cytryną i miodem przełknąć nic nie mogłem

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 12789 Data: 2/4/2007 3:35:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Antoine Vaillant IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    10 sierpnia było 9 dni do MR. C więc niedługo ;D

    Odpowiedzi: 1822 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2012 8:18:29 AM Liczba szacunów: 0