SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • A od kiedy to Dana jest promotorem boksu? Nie widzę w tym sensu bo: a) nie tak dawno Dana się zarzekał że to ostatnia walka Toneya, a tu nagle takie coś, w to że znajdzie jeszcze jakieś zajęcie Toneyowi nie wątpię ale żeby takie.. b) Danie zależy na promowanie mma, a nie boksu c) co zyska UFC w przypadku porażki Belforta? Chyba nic bo przecież nie chcą żeby fani mma przeszli do boksu za sprawą porażki z podstarzałym bokserem. Podsumowując Belfort chyba fantazjuje, ale z drugiej strony wszystko możliwe, nie tak dawno nie wierzyłem w Butterbeana na KSW.

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3895 Data: 9/6/2010 8:44:52 PM Liczba szacunów: 0
  • GP PEPA Opava 2008

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    http://kulturistika.ronnie.cz/c-4506-videozaznam-dexter-jackson-na-gp-pepa-opava-2008.html Zdjecia i film z Dexterem

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 6055 Data: 10/20/2008 11:46:18 PM Liczba szacunów: 0
  • taktyka biegu na 1500m

    Post
    Inne dyscypliny

    Witam ponownie. Zacznę od weglowodanów. W biegach szczegolnie dlugich stosuje sie tzw. metode obciążenia węglowodanowego. Zazwyczaj trwa ona 3 dni i stosowana jest w ostatnich dniach przed startem. Weglowodany to dla biegacza glówne paliwo, więc należy o nie zadbac. Możesz sprobowac zjeśc danie z makaronem (tylko bez dużej ilości tłuszczy), może byc nawet z jogurtem. Zaaplikuj wit. B, C i minerały. Co do taktyki to kontrola czasów jest ważna chociażby blatego żeby nie wypalic sie na pierwszej 400-setce (jak to u Ciebie miało juz miejsce). Stosowanie tej taktyki trzeba sobie wytrenowac. Zawodnicy po to biegaja np. 200 - metrowki, żeby oswajac się z tempem biegu - np. biegasz 8x200 po 32sek. bo chcesz nabiegac 4.00 na 1500 i już znasz to tępo. Nie warto się podpalac jesli chcesz nabiegac życiowkę. Jak będziesz biegał o miejsce wtedy pilnuj konkurencji. To dopiero poczatek sezonu i tzreba najpierw sie "przetrzec".

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 8839 Data: 5/10/2007 4:08:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak połaczyć ćwiczenia na klate zeby współgrały?

    Post
    Trening dla początkujących

    a kto powiedzial,ze maja byc plany A-B? na klatke zrobisz A-B-C tak,jak podalem w przykladzie powyzej. cwiczenia z kosmosu. Nogi: prostowanie nóg w siadzie Barki: unoszenie hantli bokiem w opadzie za duzo cwiczen na ramiona! skoro uklad juz znasz: 1. quad dominant (np:rozne formy przysiadu;klasyczny mc) 2. hip dominant (np: pozostale formy mc; "dzien dobry";unoszenie tulowia z opadu), 3. wyciskanie w plaszczyznie horyzontalnej(np.: rozne formy wyciskania "na klatke";pompki na poreczach) 4. ciag w plaszczyznie horyzontalnej(np. rozne formy wioslowania) 5. wyciskanie w plaszczyznie wertykalnej(np.rozne formy wyciskania "na barki") 6. ciag w plaszczyznie wertykalnej(np.rozne formy podciagania na drazku) to wystarczy dobrac konkretne cwiczenia-1 zestaw,a w przypadku klatki(pozycja nr 3 powyzej)zastosowac rozpiske,ktora podalem wczesniej(z pompkami,rozpietkami,itd.) kazdy trening bedziesz rozpoczynal od cw. nr 1 czyli w twoim przypadku od przysiadu. potem,jako drugie cwiczenie dasz swoja nieszczesna klatke(na kazdej sesji-inne cwiczenie z innym parametrami). kolejnosc reszty,nie jest juz tak wazna. oczywiscie ramiona(jesli sa) na koniec treningu-1 cwiczenie na biceps lub 1 na triceps. pozdrawiam. i jeszcze jedno! pamietaj,ze zmiana cwiczen nie musi byc zaraz kojarzona z zastosowaniem zupelnie czegos innego-wystarczy zmiana pozycji ciala,ustawienia stop,czy zastosowanie innego rodzaju chwytu. Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2009-02-02 20:42:06

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4269 Data: 2/2/2009 8:31:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak połaczyć ćwiczenia na klate zeby współgrały?

    Post
    Trening dla początkujących

    jeden zestaw cwiczen,ktory bedziesz realizowal 3xtyg.,co drugi dzien. poniedzialek-sroda-piatek 1. przysiad 2. cos z twojego zestawu na klate(patrz nizej) 3. rdl lub unoszenie tulowia z opadu 4. drazek 5. wyciskanie w staniu 6. wioslowanie 7. cos na biceps lub cos na triceps 8. lydki lub brzuch twoj trening klatki: poniedzialek - pompki na poreczach (tutaj ciezko - 4x6 lub 5x5 lub 6x4- do wyboru(plaska piramida) sroda - rozpietki 2-3 x 12-15 (staly ciezar) piatek - wyciskanie na skosie 3-4 x 8-10 (tu mozesz nawet pomyslec o wersji ze sztangielkami)(staly ciezar) czyli dla wszystkiego masz zestaw A,a tylko dla klatki zestaw A-B-C. parametry dla klatki masz juz podane,wiec nie wymyslaj,ze robisz po 3 serie. do reszty cwiczen zastosuj inne parametry,niz poprzednim razem-przy poprzednim cyklu. np.robiles stalym ciezarem-zastosuj system piramidalny. albo robiles z wieksza iloscia powtorzen,np.12=15,teraz zrob z mniejsza,np.6-8. "czy naprawde na kazdym treningu musze robić przysiady? pytam serio" to najwazniejsze cwiczenie w twoim calym programie. to dzieki niemu szybciej zbudujesz sile i mase nie tylko nog,ale calego ciala. jesli masz malo czasu na trening,a chcialbys aby sesja nie poszla na marne-zrob przysiad i bedzie ok. pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4269 Data: 2/2/2009 10:12:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak połaczyć ćwiczenia na klate zeby współgrały?

    Post
    Trening dla początkujących

    chcesz mnie dobic? po co wklejasz znowu jakies swoje wynalazki,skoro plan juz masz podany. chcesz drugi zestaw-prosze bardzo-tez masz podane grupy cwiczen z ktorych powinienes cos wybrac. dlaczego motasz? koorwa! pokaz mi,gdzie kaze ci robic przysiad i mc na jednym treningu. nie myl MC(jak piszesz w ten sposob,to dajesz do zrozumienia,ze masz na mysli ciezkie odmiany,ktore angazuja staw kolanowy,czyli klasyk oraz sumo). u ciebie w programie cwiczenie angazujace staw kolanowy juz masz i jest nim przysiad. Nogi: prostowanie nóg w siadzie CO TO JEST!? dlaczego az 5s podciagania na drazku? ramiona. napisalem wyraznie: albo biceps albo triceps,a nie dwa na raz! znowu zajmujesz sie *******ami. skup sie na cwiczeniach bazowych,bo to one przyniosa sile i mase. pozdrawiam. ps. "Dzisiaj rozmawiałem z gostkiem, po ktorym było widac ze ćwiczy juz ho, ho, " chyba zdajesz sobie sprawe,ze w 99% przypadkach,to wcale nie jego wiedza o tym zdecydowala. a odnosnie przysiadu i mc.... mozesz temu panu powiedziec,ze jest w bledzie,bo wszystko zalezy od poziomu wytrenowania oraz od zastosowanych parametrow. "Zreszta wielu nawet poczatkujacych (kilka miesiecy treningu) ma plan A i B. czym sie sugerujesz?tymi wynalazkami tutaj na forum? A i B a dlaczego nie A-B-C ? czy ktos tutaj to wytlumaczyl? nie! bo nikt nie ma zielonego pojecia.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4269 Data: 2/4/2009 2:09:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Slodki krem kokosowy

    Post
    Kuchnia SFD

    c*** niech bedzie. pzdr/

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 4913 Data: 2/10/2011 8:54:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Meta %-)

    Post
    Doping

    nolve bierzesz kiedy: a) pojawiaja sie obiawy gino b) chcesz uniknac duzej retencji na cyklu c) chcesz sie odblokowac po cyklu d) pewnie i tak nie zrozumiesz

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4858 Data: 8/19/2005 3:53:29 PM Liczba szacunów: 0
  • a jeszcze pytanie bo ten prop co mam jest po 10 ml co zrobić gdy go już otworze tz walne pierwszego strzala trzeba go gdzies w specjalnym miiejscu przechowywać czy może stać gdzieś w szawce. w tp ok 24 C

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2218 Data: 8/12/2012 6:52:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Mocne postanowienie poprawy_105kg_na_88kg

    Post
    Trening dla początkujących

    Z racji wykonywanego zawodu(geodeta) często pracuję w delegacjach, stąd też nastawiam się na trening domatora. Wykonuje go trzy razy w tygodniu i jego czas to około 1h 20m, a wygląda on tak: -rozgrzewka (bieg w miejsc, skłony, wymachy ramionami, skrętoskłony, wypady nogami, rozgrzewanie stawów) 10 minut -trening właściwy: a)pompki klasyczne 3x20 b)sztangietki 3x10 klasycznie c)pompki \\\"explosive\\\" 3x10 d)sztangietki 3x10 motylek e)pompki ze zmianą położenia(przenoszenie dłonie wzdłuż ciała w momencie podnoszenia) rąk 3x10 f)przysiady klasyczne 3x30 g)pompki odwrotne na krześle 3x10 h)przeskoki z ugięciem kolan 3x15 i)unoszenia sztangietek nad głową 3x10 j)spiny łydek na podniesieniu 3x30 k)expander 3x15 l)8 minutowy ABS -rozciąganie, każda partię mięśni Zastanawiam się co z mięśniami brzuch, czy przerzucić się na "szóstkę"? czy intensyfikować "ABS"

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1696 Data: 8/10/2010 8:42:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Bialko czy Gainer - prosze o podpowiedz.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Żarcie jak żarcie, jak jest wywalony kortyzol w górę to to żarcie g**** Ci da. Żeńszeń, rhodiola, ashwagandha, dużo wit. C, ZMA - poczytaj o tych suplach. Sprawdź co powinieneś zaimplementować

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2340 Data: 6/13/2017 1:47:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Napoje - jakie ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zyjecie w swiecie magii i mitow, istne sredniowiecze. szczegolne wlasciwosci coli zwiazane z usuwaniem rdzy (a nie stapianiem metali, lol) zwiazane sa z kwasem ortofosforowym(V) w niej zawartym. o tym sie uczy w podstawowce chlopcy. jesli nie chcesz "chemii", to prosze cie, zdefiniuj "chemie". czy witamina c nie jest zwiazkiem chemicznym? bo dam sobie reke uciac, ze gdybys w skladzie znalazl 3-keto-L-gulofuranolakton z panika wyrzucilbys taki produkt z obawa, ze wyrosnie ci chitynowy pancerzyk.

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 5090 Data: 7/13/2008 2:34:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Czapka ANIMAL

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    zdjecia nie chcialy wejsc z tamtego postu wiec wklejam teraz.. ANIMAL - ANIMAL CZAPKA CIENKA - 1 szt. ANIMAL - ANIMAL CZAPKA ZIMOWA CZARNA - 1szt

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2079 Data: 12/14/2010 2:55:26 PM Liczba szacunów: 0
  • o.d.c.h.u.j.a.d.i? Napisz więc wstawiając kropki ______________________________ Sprzątam w "Stylach Tradycyjnych" SFD has you... "Należy być silnym jak lew, a zarazem szlachetnym jak kwiat. Poprzez trening można dotrzeć do bram niebios."- Sosai Masutatsu Oyama "...W regulaminie SFD jest napisane, że kto jedzie na moderatorów ten ma prze**BANe..."

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 8343 Data: 7/6/2003 4:47:37 PM Liczba szacunów: 0
  • bic+tric pomóżcie przy zmianie treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie cwiczy sie dwuch dużych grup z dużo intensywnosci obojga... jesli juz chesz połączyc bica i trica to rozpisz sobie plan na 4 dni 1 dzien:klatka 10 serii masowe 4 serie na rozciagniecie 2dzien plecy 10 serie na srodek (czyli z naciskiem na najszersze) 3 serie na kaptury 3 na prostownik 3 dzien wolne 4 dzien Barki, Nogi 9 serii na przód i bok 4 serie na tył Nogi dowolnie 5 dzien super serie bic tric A:wyciąg 14,12,10,8 uginanie ramion ze sztangą 14,12,10,8 B:francuz siedzą 4x10 modlitewnik 4x10 C:porstowanie ramienia w opadzie 2x12 hantle siedząć z suplinacją 2x12 i to by było na tyle rozpisz sobie cały plan z mojmi wskazówkami i daj do oceny w tym poscie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1291 Data: 5/17/2005 1:59:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Apivit, Zen Szen- "Cykl Dabka"

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jest pod postacią syropu coś takiego jak wyciąg z aloesu (Bioaron C). czy jest skuteczniejszy od zastrzyków biostyminy to nie wiem. ale strasznie po nim sie chce jeść!

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 9674 Data: 6/4/2002 11:42:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Apivit, Zen Szen- "Cykl Dabka"

    Post
    Odżywki i suplementy

    To na siłke bierz biostamine a na trening bioaron c. Mogą byc niezle efekty jak bedziesz juz to stosowal to powiedz jakie efekty. PBP

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 9674 Data: 6/5/2002 3:38:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia wielostawowe vs izolowane

    Post
    Iron Horse Series

    a moze tak pomyslicie o stopniu zaangazowania ? czyli o rowoju ukladu nerowego, koncentracji , zespoleniu mysli z cialem. wtedy zawodnik moze robic mase tez na maszynach izolujacych miesnie. masa jest zalezna przedw od diety nie od rodzaju cwiczen (mowa o zaawansowanych zawodnikach). adaptacja ukladu nerwowego do cwiczenia jakim sa przysiady ze sztanga trwa od 2 do 4 lat. po tym okresie zawodnik czuje cwiczenie i nie ma znaczenia czy bedzie robil przysiady na wolnym ciezarze czy na maszynie shmita. malo tego na maszynie zaawansowany zawodnik ma lepsza kontrole na miesniami moze je dowolnie napinac , robic nie pelne ruchy do gory nie dajac odpoczac miesniom, moze tez stoowac inne techniki nachylen ciala , rozstawu stóp, ustawienia stóp względem osi ciala ... i inn wiec dla niego izolacja jest lepsza niz cwiczenia z wolnym cieżarem. to sport indywidualny , nie ma stalych rgól idealnych dla wszystkich pozdr mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2008-03-08 16:21:55

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 9209 Data: 3/8/2008 4:12:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyrzeźbienie kaloryferu do końca czerwca

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    jedynie co to zamien w planie C wyciskanie sztangi zza karku na coś innego bo te cwiczenie jest strasznie kontuzjogenne reeszta ok

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 4288 Data: 3/23/2013 2:43:17 PM Liczba szacunów: 0
  • fryc08-masa i siła

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozpoczełem nowy plan treningowy. Wiec jakby ktoś miał jakies uwagi to prosze pisac:) Czas trwania: 9tyg Liczba powtórzeń: 10-6 Liczba serii na jedno cwiczenie: 4-3 Przerwy miedzy seriami: -złożone: 90s -izolowane: 60s Trening: 3x w tygodniu Czas trwania treningu: ok60min I dzień Klata -wyciskanie płaskie 10,8,8,6 -rozpiętki na skosie 10,10,8,8 -pompki na podporach ilosc rozna Triceps -wyciskanie na wyciagu 10,8,8,6 -wyciskanie francuskie sztangi 10,8,6 -wyciskanie francuskie hantli stojąc 10,10,8,8 II dzień Plecy -m-c 10-8-8-6 -wiosłowanie podchwytem 10-8-8-6 -ściągnie drążka 10-10-8-8 Biceps -uginanie amion ze sztanga 10,8,6 -uginanie ramion na skosie hantlami 12-10-8 -naprzemienne uginanie ramion ze sztangą stojąc 10-8-8 -uginanie ramion ze sztangą nachwytem 10-8-6 III dzień Nogi -przysiady ze sztangą na karku 10-8-8-6 -spięcia na palce ze sztangą 10-8-8-6 Barki -Arnoldki 10-10-8-8 -Wyciskanie sztangi zza karku 10-8-8-6 -unoszenie hantli bokiem 10-10-8-8 Brzuch -unoszenie nog do gory -brzuszki

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2712 Data: 9/14/2011 9:21:35 PM Liczba szacunów: 0