SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • $#^%$GYFGE$^%$@%^R& SPAM!%)

    Post
    Odżywki i suplementy

    widać jest nie ogarniony witam jak u was z pogodą ? u mnie 34*c

    Odpowiedzi: 2956 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/22/2009 2:39:51 PM Liczba szacunów: 0
  • $#^%$GYFGE$^%$@%^R& SPAM!%)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Siema! ja mam s.k.u.r.w.i.a.ł.y humor - koleżanka mnie wykorzystała, niestety nie seksualnie Na h.u.j.o.w.y humor głośna muza + trening w z.a.j.e.b.i.ś.c.i.e dusznym powietrzu. http://www.youtube.com/watch?v=08nSsYKF9Ho Jedziemy, jedziemy Zmieniony przez - JABOLSON w dniu 2009-07-23 20:01:50

    Odpowiedzi: 2956 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2009 8:00:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy w domu - do oceny

    Post
    Trening w domu

    Okej, to postaram się wszystko rozpisać, ale nie wiem czy będą to fachowe nazwy: Rozgrzewka: W truchcie wykonywane są krążenia ramion w przód, w tył, wymachy rąk do tyłu na rozgrzanie klatki piersiowej, później skip A oraz skip C. Trwa to około 5 minut, później są ćwiczenia aby rozgrzać całe ciało, wymachy głową na boki, pajacyki, krążenia bioder, skręty bioder, skłony, wypady na bok, krążenia kolan. Cała rozgrzewka trwa jakieś 10 minut. Nogi: 3 serie - 10-15x przysiady z wyskokiem, od razu po tym 10-15x wykroków, ok. 30 sekund przerwy między seriami Klatka: Forma: 30 sekund ćwiczeń, 30 sekund przerwy - 1: pompki z jedną nogą w górze, lewa - 2: pompki z jedną nogą w górze, prawa - 3: pompki z szeroko rozstawionymi rękami - 4: pompki z jedną ręką przy ciele, drugą na wysokości głowy(Staggered Hand Push Up), jedna strona - 5: pompki z jedną ręką przy ciele, drugą na wysokości głowy(Staggered Hand Push Up), druga strona - 6: pompki na triceps, ręce wąsko - 7: pompki na boku, lewa strona - 8: pompki na boku, prawa strona Każde z tych ćwiczę robię na max powtórzeń, dbając o to aby te dzielone wykonywać taką samą ilość razy. Na koniec lubię dobić pompkami z nogami w górze, 2 serie, max powtórzeń. Brzuch: 1 obwód: - 1: spięcia brzucha 10-15x - 2: russian twist 30s - 3: unoszenie nóg do góry leżąc - 4: russian twist 30s - 5: wycieraczka nogami 10-15x Po tym 1 - 2 minuty przerwy 2 obwód: - 6: spięcia brzucha z unoszeniem rąk do góry 10-15x - 7: unoszenie bioder(na skosy) jedna strona 10-15x - 8: unoszenie bioder druga strona 10-15x - 9: russian twist 30s - 10: plank ok. 1m (max) Zazwyczaj tego robię 2-3 obwody w treningu. Biceps + triceps: - 1: unoszenie sztangi, ręce szerzej, 8-12x, 3 serie, 30 sekund pomiędzy seriami - 2: pompki na dwóch krzesłach na triceps, 10-15x, 2 serie - 3: młotki na biceps, 8-12x, 3 serie - 4: pompki na dwóch krzesłach na triceps, 10-15x, 2 serie - 5: unoszenie sztangi, ręce wąsko, lekkie pochylenie do przodu, 8-12x, 3 serie - 6: pompki na dwóch krzesłach na triceps, 10-15x, 2 serie Po całości rozciąganie, tu chyba nie ma co opisywać. Może nazwy nie są fachowe, ale mam nadzieję, że zrozumienie o co chodzi. Zmieniony przez - mithriandil w dniu 2019-05-24 17:22:47 Zmieniony przez - mithriandil w dniu 2019-05-24 17:23:15

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1583 Data: 5/24/2019 4:55:36 PM Liczba szacunów: 0
  • TieS91-Gorące Lato s94,107,113

    Post
    Trening dla początkujących

    Kiedyś też takie robiłem wypiski jak czasu brakowało :) Najlepiej Ties91 jak nie masz czasu to zrób sobie szkic ładnej wypiski w notatniku i przy następnej okazji rób ctrl+c na tekst i ctrl+v na wiadomość no i pozmieniaj tylko obciążenie/serie no i ogólnie spam o postępach :D. Sklep z nabiałem to istny raj na ziemi 8-).

    Odpowiedzi: 1291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2011 10:51:40 AM Liczba szacunów: 0
  • TieS91-Gorące Lato s94,107,113

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja to nie rozumiem tych Waszych organizmów %-) Jeden na 3,5k kcal chudnie, drugi na 4k kcal stoi w miejscu, trzeci na 5k kcal stoi w miejscu. :)) Tak właśnie jest bo każdy jest inny, najważniejsze to "ogarnąć" własne ciało, kiedy je wyczujesz wiesz ile, co, kiedy masz wpi******ć %-)

    Odpowiedzi: 1291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2012 4:19:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Drobne pytania , Porady ...Czas zacząć Spam Post v2 %-)

    Post
    Usuniete tematy

    mnie też coś bierze, ale się nie daje katar mam w chvj i gardło boli..wczoraj 10 cerutinów(jakaś witamina C) na raz wszamałem zjadłem przed chwilą śniadanie...jadłem prawie pół godziny 300g owsianych i litr mleka

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2009 9:45:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Drobne pytania , Porady ...Czas zacząć Spam Post v2 %-)

    Post
    Usuniete tematy

    Pyt. 1 - Skąd się biorą dzieci? Odp. a) Z kapusty b) Bocian je przynosi c) Mężczyzna + kobieta = DZIECKO

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2009 6:15:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Drobne pytania , Porady ...Czas zacząć Spam Post v2 %-)

    Post
    Usuniete tematy

    No to Grabek mnie uslyszysz Będe ten najglosniejszy wiec sluchaj dobrze ? D O B R A N O C Zmieniony przez - Luk_aszz w dniu 2009-03-26 23:07:17

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2009 10:15:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Drobne pytania , Porady ...Czas zacząć Spam Post v2 %-)

    Post
    Usuniete tematy

    dzis mialem tylke propozycji na ten dzien a) zlot parkour ma byc 30 osob b)mecz pilki noznej c silka ale wiadomo ze silke wybralem niemoge sie o******lac. powiem wam ze dietke mi sie lepiej 3ma jak chodze do szkoly :D

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2009 9:55:13 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pralson - I'm busy getting stronger!

    Post
    Ladies SFD

    17/08/2015 DT Dzień bardzo aktywny. Rano 10km. rowerem do pracy i 10 km. w drodze powrotnej do domu przez siłownię. Wykonałam trening w 100%. Wrzucam ćwiczenia i obciążenia. Zaznaczam, iż jest to mój pierwszy tydzień z obecnym planem treningowym. Jeszcze testuję ciężary i uczę się ćwiczeń. Chciałabym wzmocnić nogi (dlatego będę ćwiczyła je 2x tyg., a dodatkowo plecy) TRENING C NOGI 1. Przysiady ze sztangą - ostatnimi czasy zaniedbałam przysiady, co niestety odbiło się na ciężarach. 4s. - 15x20kg/15x30kg/12x30kg/6x40kg Ostatnia seria była dość żenująca, nastęnym razem zmiejszam ciężar, a skupiam się na poprawnym wykonaniu ćwiczenia oraz zwiększę ilość powtórzeń w serii - liczę na szybki progres 2. Martwy ciąg sumo 4s. - 15x20kg/15x30kg/12x30kg/10x30kg Wraz z trenerem siłownianym dopracowuję technikę i wzmacniam plecy. 3. Uginanie leżąc 4s. - 15x40kg/15x50kg/15x50kg/12x60kg Szeroko rozstawione nogi, staram się ćwiczyć wewnętrzną część uda i pupę 4. Wykroki chodzone 4s. - 15p. na jedną nogęx6kg kettle na stronę/15x8kg/15x8kg/12x10kg 5. Hip Thrust 4s. - 15x25kg/15x30kg/15x30kg/14x35kg BIC 1. Uginanie hantle na ławce skos 4s. 15x4kg na stronę/15x6kg/12x6kg/15x4kg 2. Uginanie hantle 3s. 10x5kg/12x4kg/10x4kg + 25min. obri Dietę załączam w tabelce. Niestety mocno niedzojedzona, ale ze względu na koszmarną mirenę nie byłam w stanie wcisnąć w siebie nic więcej /SFD/Images/2015/8/18/bcc0e296f77144dc90914683474a2fe9.jpg

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 7404 Data: 8/18/2015 9:53:59 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pralson - I'm busy getting stronger!

    Post
    Ladies SFD

    30/08/2015 NIEDZIELA Ostatni dzionek cudownego lenistwa, ale trening zrobiony! DIETA: - śniadanie - omlet z łososiem i serkiem twarogowym z chlebem domowym z siemieniem lnianym - II śniadanie - banan i białko potreningowo - obiadokolacja - pizza domowa z mąk naturalnie bezglutenowych z szynką, ananasem, ciecierzycą i mozzarellą TRENING Dziś asekurowałam mojego mężczyznę, który po raz pierwszy wycisnął 120kg na klatę :D congrats! I zrobiłam swój TRENING C NOGI 1. Przysiady ze sztangą 4s. - 15x30kg/12x30kg/8x40kg/8x45kg 2. Martwy ciąg sumo 4s. - 15x30kg/12x30kg/12x35kg/10x40kg 3. Uginanie leżąc 4s. - 15x40kg/15x50kg/15x60kg/12x70kg 4. Wykroki chodzone 3s. - 15x8kg/12x10kg/10x12kg BIC 1. Uginanie hantle na ławce skos 4s. 15x5kg/15x6kg/12x6kg 2. Uginanie hantli na modlitewniku 3s. 10x5kg/12x6kg/12x6kg /SFD/Images/2015/8/31/4d9c138ad7b44b8ca59fbfe30a455aef.jpg /SFD/Images/2015/8/31/7ecf3b9c0c5844a6bbddb0e39102cd31.jpg

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 7404 Data: 8/31/2015 6:19:52 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pralson - I'm busy getting stronger!

    Post
    Ladies SFD

    09/09/2015 ŚRODA Pierwszy dzień urlopu - leniwy i cudowny. Trening zrobiłam na 200%, obciążenie mnie nadal szokuje, ale i jestem dumna :D Wpadło co prawda więcej tłuszczy niż początkowo planowałam - niemniej tłuszcze dają szczęście <3 To był dobry dzień, mimo początku @. DIETA: 1650 kcal - BWT - 100/160/62 - śniadanie - omlet z oliwkami na oleju kokosowym z chlebem domowym z siemieniem lnianym + kanapka z masłem z orzechów laskowych - II śniadanie - makaron kukurydziany z jajem, bananem i czarnymi jagodami i mała kanapka z masłem z orzechów laskowych - obiad - makaron kukurydziany z łososiem wędzonym - kolacja - makaron kukurydziany z piersią z kurczaczka WARZYWA: pomidor, ogórek, pieczarka, marchewka, kiełki fasoli mung, pędy bambusa, grzyby chińskie, papryka, por WODA: ok.3,5l. TRENING Dziś zrobiłam swój TRENING C NOGI 1. Przysiady ze sztangą 3s. - 15x40kg/12x50kg/10x50kg 2. Martwy ciąg sumo 4s. - 15x30kg/15x40kg/12x45kg 3. Uginanie leżąc 4s. - 15x50kg/15x60kg/12x70kg/8x80kg 4. Wykroki chodzone 3s. - 15x8kg/15x10kg/12x12kg 5. Hip Thrust 3s. - 15x40kg/15x45kg/10x50kg BIC 1. Uginanie hantle na ławce skos 3s. 15x5kg/15x6kg/12x6kg 2. Uginanie hantli na modlitewniku 4s. 15x6kg/12kgx6kg/10x7kg/8x8kg + 20 min. cardio - chodzenie pod górę na bieżni

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 7404 Data: 9/9/2015 7:40:47 PM Liczba szacunów: 0
  • ArturJasio-galeria: str 23,41,44,45,46,48

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    DZIEŃ 20 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/cfeb8778182d4989bbb099179c55eb4a.jpg - 15 min biegu ( tempo 2 razy większe niż normalnie) - 8 x 30 s Tabata burpees - ABS w 7 min /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/608e6538720e46719ce3efd2cb84c8af.jpg 1.Śniadanie 9.30 - Jajecznica z 4 jajek ze szczypiorkiem na oliwie - 50 g razowca /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/14cdb0a30ecb40189777cced6006b355.JPG 2.II śniadanie 12.30 - 150 g chudej grillowanej łopatki wieprzowej z odrobina żółtego sera i papryką - 50 g razowca /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/c6761e39c70248a6906119a4e47a9bff.JPG 3.Obiad 16.00 - Sałatka: pierś z kurczaka,jajka,groszek,papryka,pieczarki z jogurtem naturalnym i musztardą - 50 g ryżu /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e958e772b2b2409095f87b731282d597.JPG 4.Kolacja 20.00 - 300 g jogurtu naturalnego 2% - 150 g twarogu chudego - 150 g banana Odczucia: dziś biegałem krócej ale szybszym tempem i po tych 15 minutach byłem nieźle zjechany ;-) a tabata wykończyła mnie już kompletnie }:-( . W domu dużo cista i innych smakołyków ale nie łamie się i nic nie podjadam 8-) Wesołych Świąt };-) Zmieniony przez - ArturJasio w dniu 2012-04-07 21:06:57

    Odpowiedzi: 513 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2012 8:36:12 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Sylwi_by UNS - Przygotowania do sezonu 2016

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Sylwia - U mnie też była na 1000% trzymana przez calusieńkie święta także wiem o czym mówisz ;) O kurde ale zakupy ! To teraz napisz nam dokładnie co i w jakim celu? Pomidory się przejadły? Kurde Dorka jak ja bym była na Twoim miejscu to na pewno bym cos zdjadła ZUEGO }:-(}:-( a wiec tak : *zioła mnicha- herbatka na trawienie *urinal - na drogi moczowe ( przez picie duze ilosci wody i czeste sikanie) * enzywit- na trawienie ( stosuje go od 5 miesiecy, poniewaz przy tak duzej ilosci bialka moj organizm nie byl w stanie tego normalnie strawic) * multilac - na flore bakteryjna , ( zeby ladnie i gładko poszło w czasie wizyty w WC %-) ) * soł himalajska - bogata w ogromna ilosc minerałów , przy odwadnianiu idealnie uzupełnia niedobór minerałów * błonnik - równiez na trawienie ( poniewaz jem tylko ogorki wiec bardzo sie przyda) dodatkowo wzbogacony o zywe kultury bakterii dodatkowo przyjmuje potas, magnez, cynk, witamine c i d , B6, wapń

    Odpowiedzi: 1263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/8/2015 9:43:51 AM Liczba szacunów: 0
  • TEST.:::MASA BY MASARNIAK:::.

    Post
    Doping

    wiesz nie chce tego robic gdyz ktos nacisnie control A control C control V i print to ma gotowa rozpiske a jak sie przekreci!!???a u wiez mi ze młodociany nie maja wszystko podane na talezu uzyje tego a jelsi sma by mial kombinowac i zyc z niepewnosci czy wszystk odobzre obliczyl raczej bedzie sie wachał uzyc specyfiku!

    Odpowiedzi: 368 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2007 9:21:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. 9

    Post
    Odżywki i suplementy

    hehehehe siemanko!!

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/23/2008 7:13:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. 9

    Post
    Odżywki i suplementy

    Polaco bierz gripex, ze 2g wit C. i MOCZ NOGI W GORĄCEJ WODZIE! Do tego załóż na siebie jakieś dresy, załóż bluzkę z długimi rękawami, na to bluzę z kapturem. Niech mama zrobi Ci gorącego mleka z masłem i miodem i tak siedź! Tylko woda ma być REALLY HOT, you understand what I mean?!

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2008 11:07:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. 9

    Post
    Odżywki i suplementy

    uuu :P to jakis lek na bazie wit C, paracetamolu...

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2008 11:13:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. 9

    Post
    Odżywki i suplementy

    http://c.wrzuta.pl/wi13938/8679aa6a001ba2df47a9ed8b/Z%C5%82udzenie%20optyczne%20%22Balkon%20czy%20taras%22?type=i&key=8BRFRjdLOd&ft=f

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2008 6:04:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Film o Oyamie

    Post
    Sztuki Walki

    1400MB, ale warto poświęcić tydzień na ściąganie.. P O L E C A M ! ! !

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 5635 Data: 12/5/2004 4:37:50 PM Liczba szacunów: 0