SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Fachowa pomoc:-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    to czy dodawac zalezy ile dostarczasz tych skladnikoow z diety.../potas i wapn latwo dostarczyc z diety/ 2 tab..to minimoom../jeszcze do tego wit..c..b/

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1113 Data: 4/17/2004 3:11:09 PM Liczba szacunów: 0
  • canecorso co ty za bzdury piszesz? 0,5 kg cycka dziennie? to jest 100g białka, 8 jaj w jaju 12g białka czyli 100g białka, razem masz 200g białka co przy jego wadze jest ponad 3g na kg. mc tyle to żre na koksie. spokojnie mu wystarczy 2-2,2g białka na kg.m.c jak nie potrafisz ułożyć diety to patrz: twaróg 200g 2,40zł w tesco 40g bialka 4 jajka 30gr 1,20zł 40g białka WPC 55g ok 40g białka ok. 2zł 200g filetu max 3zł 40g białka nie dość, że różnorodne źródła białka to jeszcze taniej, razem mamy 160g białka za niecałe 9zł, ryż (3zł za kg), chleb (2-3zł) czy masło (3,50zł) to kwestie groszowe. Rozpychające dniówkę do max 15zł. Dobrze szukająć zamieniając tak jak np teraz kurczaka świnią czy karczkiem spokojnie można zamknąć tydzień w 100-110zł razem z jakimiś owocami czy warzywami (na upartego można po to lecieć na stołówkę).

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2688 Data: 8/29/2011 4:55:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa,a olej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No okey tylko chodzi mi raczej o podniesienie kalorii w diecie w miarę prostym i skutecznym sposobem :D Gdzieś czytałem,że właśnie żeby podbić kcal to piją olej,ale przecież to jest obleśne i do tego nwm czy w ilości 1 szklanka/dzien mi nie zaszkodzi. a co do gainera to owszem jeszcze dodaje orzechy włoskie etc.Udka no to też dobre jest,ale tak jak psiałem wcześniej niestety nie mam na tyle czasu żeby to nawet przyrządzać... ;c

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2247 Data: 11/21/2014 9:57:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Początek z pływaniem

    Post
    Inne dyscypliny

    Jeśli chodzi o pływanie ''rekreacyjne'' to nie ma co inwestować w lepszy sprzęt np. okularki speedo fastskin3. Kup pierwsze lepsze, które będą C odpowiadały. Co do rozwoju sylwetki, to najbardziej dasz radę rozbudować plecy oraz ramiona, lecz nie będzie to coś takiego jak np. ćwiczenia z ciężarem na siłowni. Musisz poćwiczyć nad techniką każdego stylu pływackiego, gdyż to jest kluczem do sukcesu. Przepłyniesz więcej, niż 750m podczas każdego treningu. Jeśli to ma być pływanie dość rekreacyjne to popływaj sobie każdym stylem przez określony czas na dany trening. Co do diety, jeśli chcesz przytyć, to powinieneś jeśli ponad Twoje zapotrzebowanie kaloryczne. Ale nie wiadomo jakich mięśni na basenie nie zbudujesz. Pisz, jak jeszcze nie będziesz czegoś wiedział :D

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1090 Data: 8/31/2013 9:20:51 PM Liczba szacunów: 0
  • https://tse3.mm.bing.net/th?id=OIP.6plhNXDSggqjjJy0EJ9LEQHaKu&w=181&h=261&c=7&o=5&pid=1.7 Ten po prawej to Frank Gotch. Słynął z tego że nie robił ćwiczeń z ciężarami bo wyżej stawiał kalistenikę i sparingi z partnerami. Mistrz świata catch wrestlingu 120 lat temu koksu nie było więc nie mógł się niczym wspomagać Jeśli taka sylwetka Ci pasuje to proszę bardzo

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1352 Data: 2/27/2018 9:07:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Winstrol Malay Tiger

    Post
    Doping - zdjęcia

    ja właśnie kończę flakon i jestem zadowolony,trzepie jak trza.Walnąłęm 20amp Desmy a MT na dobicie,zalegał mi na chacie to doje.bie,oczywiście do Desmy trochę mu brakuje dlatego bije 75mge2d,bólu zero aż byłem zaskoczony,trochę szczypie przy wbijaniu ale do zniesienia,na dobitke jest spoko.Jak mi się trafi to przybije na zejście a co. Dzis wbilem ostatniego shota a zeby sie nie ***a.c to w***alem prawie 100mg po 10 min poszla mi krew z nosa hehe jak po npp,kozak wino można wbijać. Zmieniony przez - Rekinxxl w dniu 2010-01-11 17:32:06

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 12780 Data: 1/10/2010 7:59:54 PM Liczba szacunów: 0
  • rosne "jak na drożdżach" ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wlasnie tez mi sie tak wydaje :P polecam DIBENCOZIDE z Activity i do tego jakies białko albo gainer i w tym czasie unikac witaminy C bo ona zmniejsza dzialanie dibencozide. Niektorzy pisza ze to nie działa moim zdaniem to b.dobra odzywka :) i do tego jakas kreatyna albo cell pump albo xpand cos creatynowego :) Pozdrawiam :) Co ile robic tetygodniowe przerwy ? i ile cwiczen po te 2 czy 3 cwiczenia ?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3349 Data: 8/16/2007 12:17:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Wiem o czym mówisz, bo jak tylko zlape za jakies ciezarki ( glownie 6/8kg na jedna reke) tak od razu moje cialo wyglada inaczej i brzucha prawie nie mam, dlatego tu jestem i walcze z tym. Mimo wszystko, mój box musi miec racje bytu. Jak wyglada ten trening dla mnie? DZIEŃ 1 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) 3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, 60 sek. stopy na krążkach), 4. wyciskanie żołnierskie (3 x 10, 60 sek.) 5. wyciskanie leżąc (3 x 10, 60 sek.) 6a. podciąganie hantli wzdłuż tułowia (3 x 10, 2 hantli jednocześnie, do szyi, zatrzymanie w górze na 2 s 6b. uginanie ramion ze skrętem (3 x 10, stojąc) (60 sek przerwy między obwodami) DZIEŃ 2 1. thrusters (3x10 , 60 sek przerwy) 2. wypady dalekie (3x10/ na nogę , 60sek) 3. wiosłowanie hantelką w opadzie tułowia (3 x 10/ na rękę, 60sek) 4a. wznosy bokiem (3x10 , 60sek przerwy między odwodami, /ręce minimalnie ugięte w łokciach) 4b. wznosy bokiem w opadzie tułowia (3x10, /ręce ugięte w łokciach) 5. plank (1 x max) 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). DZIEŃ 3 1. snatch jedną ręką 3 x 10 na każdą rękę (90sek) 2a. martwy na prostych nogach ze sztangielkami (3 x 10, 90 sek) 2b. przysiad plie (3 x 10, szeroki ze sztangielką) 3a. wiosłowanie sztangą w opadzie (3 x 10, 60 sek. ) 3b. wyciskanie sztangielek na skośnej w górę (3 x 10); 4a.wznosy kolan w zwisie 3 x 10 4b.woodchopper 3 x 10 (na każdą stronę) 4c.jeżyki 3 x 10. (60sek przerwy między obwodami). + obwodówka wytrzymałościowa (docelowo 5 obwodów, 1 min przerwy miedzy obwodami) 7 przysiadów, 7 wypadów (na nogę), 7 przysiadów z wyskokiem, 7 wypadów (na nogę). jutro go rozszyfruje i wprowadze w zycie

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 3224 Data: 8/4/2014 11:01:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Węglowodany w śniadaniu

    Post
    Ladies SFD

    Cyfry, które podałaś N-I-C mi nie mówią. Nie wiem, ile masz lat, jaki wzrost, waga, %BF, aktywność fizyczna, sposób odkładania się tłuszczu, stan zdrowia, antykoncepcja hormonalna; szklanej kuli nie mam, więc nie wywróżę ile czego masz jeść ;-] Generalnie rzecz biorąc, nie chodzi o ilość węglowodanów w posiłku, ale przede wszystkim o ich jakość oraz połączenie z innymi makroskładnikmi. Płatki na mleku z owocami to marny wybór @-) Ilość i wielkość posiłków to kwestia upodobań własnych, możesz jeść 1x dziennie byleby distarczyć odpowiednią ilość makroskładników z pełnowartościowych źródeł. Zajrzyj do regulaminu działu: tam masz napisane jakie dane są potrzebne nam do udzielenia konkretnej porady :-) "Trochę tłuszczyku" stąd czy z owąd nie stracisz, bo nie ma czegoś takiego jak punktowe spalanie tłuszczu. Chudnie się globalnie, reguła jest prosta: z miejsc, z których chcemy schudnąć, chudniemy najtrudniej, na samym końcu.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 6483 Data: 3/22/2012 10:38:56 PM Liczba szacunów: 0
  • "Rutkowski Patrol"

    Post
    Sztuki Walki

    Oto informacje na temat uprawnień pracowników ochrony(pracownik ochrony to potocznie mówiąc "ochroniarz", natomiast "pracownik agencji ochrony" to także np. pani sprzątaczka zatrudniona w tejże ochronie). Uprawnienia możemy jak juz wskazalem podzielic na te dotyczące obszru chronionego, oraz na te które przysługuja ochroniarzom poza takim terenem. Szczegółowy zakres kompetencji w tym względzie określa Ustawa o ochronie osób i mienia. Uprawnienia pracowników ochrony są więc następujące: na obszarze obiektu chronionego przez daną agencję: Art. 36. 1. Pracownik ochrony przy wykonywaniu zadań ochrony osób i mienia w granicach chronionych obiektów i obszarów ma prawo do: 1) ustalania uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości, 2) wezwania osób do opuszczenia obszaru lub obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obszaru lub obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku, 3) ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji, 4) stosowania środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2, w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, 5) użycia broni palnej w następujących przypadkach: a) w celu odparcia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na życie lub zdrowie pracownika ochrony albo innej osoby, b) przeciwko osobie, która nie zastosowała się do wezwania natychmiastowego porzucenia broni lub innego niebezpiecznego narzędzia, którego użycie zagrozić może życiu lub zdrowiu pracownika ochrony albo innej osoby, c) przeciwko osobie, która usiłuje bezprawnie, przemocą odebrać broń palną pracownikowi ochrony, d) w celu odparcia gwałtownego bezpośredniego i bezprawnego zamachu na ochraniane osoby, wartości pieniężne oraz inne przedmioty wartościowe lub niebezpieczne. 2. Użycie broni palnej powinno następować w sposób wyrządzający możliwie najmniejszą szkodę osobie, przeciwko której użyto broni, i nie może zmierzać do pozbawienia jej życia, a także narażać na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia innych osób. 3. Broni palnej nie używa się w stosunku do kobiet o widocznej ciąży, osób, których wygląd wskazuje na wiek do 13 lat, osób w podeszłym wieku oraz o widocznej niepełnosprawności. 4. Czynności, o których mowa w ust. 1, powinny być wykonane w sposób możliwie najmniej naruszający dobra osobiste osoby, w stosunku do której zostały podjęte. poza takim obszarem: Art. 37. Pracownik ochrony przy wykonywaniu zadań ochrony osób i mienia poza granicami chronionych obiektów i obszarów ma prawo do: 1) wykonywania czynności, o których mowa w art. 36 ust. 1 pkt 3, 2) użycia podczas konwojowania wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 pkt 1-3 oraz 5 i 6, lub broni palnej, w przypadku gwałtownego, bezprawnego zamachu na konwojowane wartości lub osoby je ochraniające. Art. 38. 1. Pracownik ochrony może stosować środki przymusu bezpośredniego w przypadkach określonych w art. 36 ust. 1 pkt 4 i art. 37 pkt 2 wyłącznie wobec osób uniemożliwiających wykonanie przez niego zadań określonych w ustawie. 2. Środkami przymusu bezpośredniego, o których mowa w ust. 1, są: 1) siła fizyczna w postaci chwytów obezwładniających oraz podobnych technik obrony, 2) kajdanki, 3) pałki obronne wielofunkcyjne, 4) psy obronne, 5) paralizatory elektryczne, 6) broń gazowa i ręczne miotacze gazu. 3. Pracownik ochrony może stosować środki przymusu bezpośredniego odpowiadające potrzebom wynikającym z istniejącej sytuacji i niezbędne do osiągnięcia podporządkowania się wezwaniu do określonego zachowania. 4. Środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w ust. 2 pkt 3-6, nie stosuje się wobec kobiet o widocznej ciąży, osób, których wygląd wskazuje na wiek do 13 lat, osób w podeszłym wieku oraz o widocznej niepełnosprawności. 5. Rada Ministrów określi, w drodze rozporządzenia, szczegółowe warunki i sposoby użycia środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w ust. 2. 6. Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji określi, w drodze rozporządzenia, rodzaje obiektów, w których mogą być stosowane paralizatory elektryczne z całą treścią cytowanej ustawy można się zapoznać np. tutaj: http://www.ochrona.pl/html/przepisy/4/ustawa1.asp są tam tez wskazane właściwe akty wykonawcze i ich treść.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 7752 Data: 11/27/2004 9:02:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Co o tym sądzicie ??

    Post
    Trening dla początkujących

    głupio to rozpisane max... jeśli już chcesz robić mieszankę hipertrofii z siłówką to rób FBW: podciąganie zawsze 5xMAX WL przysiad wiosło MC wyciskanie żołnierskie PONIEDZIAŁEK A: 5x15 powtórzeń ŚRODA B: 5x10 powtórzeń PIĄTEK C: 5x5 oczywiście wszystko z adekwatnym progresem ciężarowym. w DNT możesz śmigać cardio lub HIIT (po piątkowym treningu bym HIIT odpuścił)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 337 Data: 3/11/2014 11:20:57 PM Liczba szacunów: 0
  • splitx3 masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Przerobiłem plan pod wolne ciężary, nadaje się? A nogi 1. Przysiad 5 x 10 2. Hack Przysiad 4x12 3. Na dwugłowe takie coś(http://www.sfd.pl/co_na_dwug%C5%82owe_ud_-t215504.html) 4x15 4. Martwy ciąg na sztywnych nogach 4 x 12 5. za uginanie nie wiem co 6. Wspięcia na palce ze sztangą 4 x 20 B klatka, grzbiet 1. Wyciskanie sztangielek leżąc poziomo 5 x 10 2. Podciaganie na drążku nachwytem 5 x max 3A. Wyciskanie sztangi na skosie 4 x 12 3B. Wiosłowanie podchwytem w opadzie 4 x 12 4A. Rozpietki 4 x 15 4B. Wiosłowanie w leżeniu na ławce poziomej 4 x 15 5. Spięcia brzucha na ławce skośnej C. Barki, ramiona 1. Wyciskanie sztangielek siedząc 5 x 10 2. Arnoldki 4 x 12 3A. Wymach boczny 3 x 15 3B. Wymach w opadzie 3 x 15 4A. Wyciskanie francuskie leżąc 4 x 12 4B. Uginanie ze sztanga stojąc 4 x 12 5A. Wyciskanie wąsko lub pompki w podporze tyłem 4 x 15 które lepsze? 5B. Uginanie z supinacją 4 x 15 A Nogi: 3: ćwiczenie z podanego linku. 5: ?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 625 Data: 1/8/2013 1:20:26 PM Liczba szacunów: 0
  • kotlet95 czas na zmiany

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    To jest potreningowy i najpierw będzie c-6, a później normalny posiłek Oczywiście to jest tak poglądowo bo nie będę jadł non stop piersi z kurczaka. Zmieniony przez - kotlet95 w dniu 2012-12-10 20:39:24

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 2003 Data: 12/10/2012 8:38:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc

    Post
    Doping

    Zejdź do 50mg/e2d i bij przez dłuższy czas. Doładuj tak ze 2g witaminy C ed. Powinieneś też zapakować jakieś środki na wątrobę. Rzuć całkowicie alko i zapisz się na jakieś grupowe treningi. Kravka, Samoobrona czy jakieś inne SW lub co tam lubisz - musisz mieć zajęcie, żeby nie myśleć o alko.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 609 Data: 4/28/2011 11:33:58 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening w twoim momencie to najmniejszy problem ( ważne by sie skupiał na podstawowych bojach ) ODŻYWIANIE I REGENERACJA to twoje priorytety :-) chyba że chcesz j.....c jak syzyf . http://www.sfd.pl/Pomoc_w_nowym_planie._Od_razu_podalem_info_o_mnie_przydatne_w_doborze_planu-t822354-s2.html zawsze wybieramy najprostsze rozwiazanie do poziomu wytrenowania , najpierw 1 zestaw ogarnij a pozniej przejdz na 2 .

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 619 Data: 1/21/2012 1:12:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Zhengzhou Asia Pro 2014

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Normalnie...bo Rockel i Bonac są w formie a z Essą to nigdy nie wiadomo.....:) https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/10703922_10204051089615717_2797445516493362391_n.jpg?oh=e5e96ede7f7029aa294c46ab6f3a653d&oe=54C66F2D&__gda__=1421767833_159351dad483feef772756b25c500540

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4779 Data: 10/14/2014 10:15:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Zhengzhou Asia Pro 2014

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    c.d /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/da62a3705d714f8da594f57ca1bea872.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/ad147f99b5dc4a7183a717f6f77986df.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/d7b2beb370e2432a967b92f11364b4bf.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/785f5ea11cef4e32a5fee8323869b7a7.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/36966622806447789426f1fab0b4ca46.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/d586ba3f494843f0aac9cff9336bcfa1.jpg Zmieniony przez - Possible w dniu 2014-10-20 18:46:12

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4779 Data: 10/20/2014 6:45:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Enzymy trawienne

    Post
    Odżywki i suplementy

    enzymy wspomagają trawienie oraz lepsze przyswajanie składników pokarmowych. Digest kosztuje 49zł i starcza na m-c. Jeśli masz takie problemy z apetytem to zastanów się też nad dibencozide,( 25zł) w znacznym stopniu zwiększa łaknienie.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4726 Data: 8/21/2008 6:38:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Polsat rulez

    Post
    Doping

    Marijo, zanim zaczniesz we mnie *n*a*p*i*e*r*d*a*l*a*c jak w beben to przeczytaj o czym mowie, ok? Napisalem luzno i offtopicznie, ze ekipa pracujaca przy programie Uwaga w TVNie jest beznadziejna i niekompetentna. Powiedzial mi to sam LIS, (ktorego za zbyt duza kompetencje wy***ali nota bene). Szanuje panow profesorow i bardzo cenie ich wypowiedzi. Czasami jednak dumam co by bylo gdyby tacy profesorowie sprobowali wejsc na slaby cykl - moze zmienili by zdanie choc troche? Bo to jak z seksem dla mnie - ktos kto tego nie robil nigdy nie bedzie wiedzial co to za uczucie. Nawet gdyby kupil najlepsza pochwe sztuczna. Ziki, masz jakis ftp darmowy? Na swoj nie wrzuce bo wspoladmin nie pozwala. Probuje ciagle do cyberpakera (ftp://80.55.133.122), ale wylaczyl chyba.

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6426 Data: 3/16/2004 5:03:01 PM Liczba szacunów: 0
  • pięknie dzieki tazoo tylko jeszcze mam wątpliwości... obwód to cała paleta ćwiczenie np z 1 a b c d e i masz ich kolejność i tak napisane jest np. poniedziałek - 3 obwody to w takiej kolejności robisz te ćwiczenia 3 razy... przynajmiej tak ja to rozumiem... tazoo natomiast bardziej bym prosił o wytłumaczenie ćwiczenia E z zadania I i II nie pojmuje go za dobrze może jakiś schemacik z painta?? nasuneło mnie pytanie ćwiczenia A zestaw I gdzie mam trzymac sztangę skoro w B mam na barkach to gdzie w A? :) ps. myśle że wyjaśni sie jeszcze kilka ćwiczeń dokładnie ale powoli i bedzie to bardzo dobry trening i dziękuje tazoo :) Zmieniony przez - aNm w dniu 2006-02-14 09:52:10

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 7101 Data: 2/14/2006 9:42:19 AM Liczba szacunów: 0