SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dawkowanie Thermo Speed Extreme

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    do wskazanej porcji Omega-3 możesz przyjąć 70-100mg witaminy E oraz 200mg witaminy C. Dodatkowo proponuje dodac witamine C w/w procji do pozostałych posiłków

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3695 Data: 1/18/2007 9:49:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie w leczeniu stawów

    Post
    Odżywki i suplementy

    2 do 3 g glukozmainy na dzięń najlepiej przyjmowac rano i wieczorem do posiłków do tego jak mówisz witmiana C polecam jak ejszcze ine kupiłes zakupienie witmaina c + cynk z vitalmaxa i jedna nadzień co do tranu to od 5 do 10 ml co do bananów moim zdaniem 1 by ci styknoł ale są tacy co jedzą po 5 jak ne ejstes z tych co łątwo łapią fat to se jedz jak łatwo łapiesz to nei ejdz tyle 1 na śnaidanko albo po treningu styka

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 6867 Data: 11/12/2005 3:20:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Coś na wytrzymałość / regenerację

    Post
    Odżywki i suplementy

    tauryna do tego i powinno być ok. i oczywiście wit C. może to zabawne ale mi ze zmęczenia leci krew z nosa (a też mam problem z czasem na odpoczynek) i wit C załatwia sprawe

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 832 Data: 8/29/2009 11:10:54 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. c. ronaldo 2. messi 3. c. ronaldo 4. messi

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6255 Data: 3/29/2009 10:24:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Zależy konkretnie od diety... Witamina A - bez sensu, marchewka jest bardzo niskokaloryczna, a wystarczy połowa sztuki (~30g) co daje ~13-kcal na 100% wit. A. Witamina C - zawsze warto. Witamina D3 - praktycznie obowiązkowa. Witamina E - jeśli ograniczasz tłuszcz na redukcji, to może być sensowne. Tylko warto wybierać preparaty zawierające naturalną formę, a najlepiej pełen profil tokoferolów (rzadko występuje w suplementach). K - bardzo pospolicie występuje w zielonych warzywach (mało kalorii), także w suszonych ziołach na bazie warzyw (rzeżucha, szpinak). Warto wspomnieć, że w 3g matchy jest ponad 100% dziennego zapotrzebowania. Jak sobie ktoś zrobi z rana matchę z MCT to temat załatwiony. Witaminy z grupy B - mogą się przydać, ale wolę kupować płatki drożdżowe osobiście. Wątróbka jest również w nie bogata, również strączkowe. Wapń - zależy od diety. Jeśli nie możemy spożywać produktów mlecznych, to warto. Woda wysokozmineralizowana pokrywa sporo zapotrzebowania (nawet do 50%), ale dalej mogą być braki Żelazo - zwykle nie ma problemu, szczególnie jak jemy wątróbkę od czasu do czasu. Magnez - mogą być problemy, w zależności od diety. Kasze (gryczana), strączkowe, ziarna zawierają go najwięcej, niektóre orzechy jak migdały. Fosfor - nie powinno być problemu przy zbilansowanej diecie. Fosfor często występuje w ziarnach, ale też strączkowych, serach żółtych. Występuje też umiarkowanie w różnych mięsach. Potas - czasem warto suplementować, ale trzeba uważać bo objawy przedawkowania mogą zagrażać bezpośrednio życiu. Strączkowe to najbogatsze źródło, często też ludzie robią błąd wyrzucając/ograniczając w diecie ziemniaki. Poszczególnie warzywa korzeniowe też zawierają umiarkowane ilości np. marchew. Cynk - warto suplementować, zwykle są niedobory. Miedź - warto suplementować. Mangan - zupełnie bez sensu. Mangan jest bardzo popularnym mikroelementem, występuje w dużych ilościach praktycznie w każdym roślinnym źródle, szczególnie ryżu, przyprawach ziołowych, ziarnach, zbożach... Jak ktoś się odżywia w miarę zdrowo, to najczęściej ma aż za dużo manganu w diecie w stosunku do zaleceń. Serio, ciężko doprowadzić do niedoborów manganu w diecie. Selen - również uważam, że suplementacja jest bez sensu. Dość powszechny mikroelement w diecie. Można go znaleźć w dużych ilościach tak i w produktach pochodzenia roślinnego jak i zwierzęcego. O ile mangan nie ma w zasadzie żadnej istotnej szkodliwości przy przekroczeniu zaleceń, do selen może już być toksyczny na dłuższą metę. Podsumowując: C, D3, Wapń, Magnez, Cynk, Miedź. Opcjonalnie: witamina E, witaminy z grupy B, potas (bardzo uważać na dawki przy potasie).

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2075 Data: 1/2/2018 12:05:56 AM Liczba szacunów: 1
  • Na obniżenie kortyzolu możesz dać preparat supress-c z CEL lub 11 oxo albo około treningowo dać duże dawki witaminy c, trochę cynku, zielona herbata, fosfadylseryna i na pewno poleci w dół...

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 998 Data: 12/30/2012 4:10:29 PM Liczba szacunów: 0
  • problem z therma i hmb - pomocy!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Szczerze mówiąc, to ja tak własnie robię. Ok. 15.30 kończę jeść posiłek przedtreningowy, ok. 16.30 wypijam kawę, łykam thermę i ok. 17.30 zaczynam trening. Ale biorę tylko 1 kaps., to mi wystarczy. SONBATY

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3215 Data: 6/6/2002 8:34:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Jakie śa ćwiczenie wielostawowe na triceps?

    Post
    Trening dla początkujących

    Zastanawiam sie tylko jakie ćwiczenie na trica dać w takim planie: A: Barki: Wyciskanie sztangi zza głowy 3s Unoszenie sztangielek bokiem 2s Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 2s Przysiady na hack-maszynie 2s Prostowanie siedząc 2s Uginanie stojąc 1s Uginanie leżąc 3s Uginanie stojąc 1s Wpięcia stojąc 2s x 20 Wspięcia siedząc 2s x 20 Triceps: chciałem dać wyciskanie fracuskie leżąc ale to chyba izolowane (3s) wyciskanie francuskie sztangielką siedząc/stojąc 2s B: Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 2s Wyciskanie sztangi na płaskiej 2s Rozpiętki na skosie w superserii z rozpiętkami na płaskiej 2s Plecy: Podnoszenie na drążku w nachwycie nieco szerszym niż barki (ale nie najszerszym) 2s x max (u mnie będzie to jakieś 12-10 powtórzeń, co trening będe się starał robić więcj, aż dojde do 20, wtedy zaczne sie podciągać w najszerszym chwycie) Wiosłowanie sztangą 2s Unoszenie tułowia z opadu 2s Biceps: Uginanie stojąc ze sztangą 3s Uginanie na modlitewniku ze sztangą 2s Przedramie: Uginanie ze sztangielkami w uchwycie młotkowymn stojąc 3s Uginanie nadgarstków nachwytem 2s Brzuch: Spięcia ze skrętami tułowia na ławce skośnej (głową w dół) 3x max Spięcia na płaskiej 3x max Unoszenie nóg w zwisie na drążku ze skrętami 3x max A tak w ogóle to dlaczego uginanie ze sztangą stojąc jest ćw. wielostawowym, przecież ruch odbywa się tylko w stawie łokciowym? P-A W-Wolne Ś-B C-Wolne P-A S-Wolne N-Wolne ; P-B W-Wolne Ś-A C-Wolne P-B S-Wolne N-Wolne Będe jechał takim planem przez 6 tygodni, raz w tygodniu basen. Celem jest oczywiście większa masa. Podzieliłem go na mikrocykle tak jak w HST, tylko że nie ma 15-10-5 tylko 12-10-8 a progresja w każdym z mikrocyklów wygląda tak: 1 trening - 90%CM 2 trening - 90%CM 3 trening - 95%CM 4 trening - 95%CM 5 trening - 100%CM 6 trening - 100%CM ...no, i nie ma mikro z powtórzeniami negatywnymi. Poczas takiego cyklu będe brał: CP, MZB, Vita-min multiple, Calcium victrum, i prolongatum na noc (oczywiście w ramach uzupełnienia diety). no i prostowanie na wyciagu chyba sobie żartujesz Zmieniony przez - Nicze w dniu 2008-03-08 13:03:02 Zmieniony przez - Nicze w dniu 2008-03-08 13:07:37 Zmieniony przez - Nicze w dniu 2008-03-08 13:12:24

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 6687 Data: 3/8/2008 1:00:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak dobrze wytrenowac nogi i plecy bez maszyn?

    Post
    Trening dla początkujących

    Czesc Ronie, lece jeszcze push/pullem ale lada tydzien bede przechodzil na push/pull/legs w systemie a/b/c/off/a/b/c/off i pytam z mysla o tym. @Logan - duzo warzyw i ryby :D Edit: Zastanawiam sie jak podejsc do tych plecow tez z uwagi na to ze moj aktualny staz nie jest dlugi, to bedzie rok z drobnym hakiem. Nie jest chyba jeszcze tak ze potrzebuje kazdy akton osobno robic :) (czy nie?) Trudno mi tez ocenic samemu co i ile serii na tyl uda skoro jest juz MC. Z plecami tez chyba na czuja, trudno mi okreslic ktora czesc mam dobrze rozbudowana a ktora gorzej. Niemniej plecy to CHYBA moja najmocniejsza partia aktualnie. Do tej pory przez rok katowalem glownie 1racz wioslo: na zmiane hantlem i sztanga(tez 1racz) oraz podciaganie szerokim (raz troszke szerszym raz troszke wezszym, roznica rzedu 20cm max) Na nogach nie wychdzilem od roku poza 3 cwiczenia podstawowe: wykroki, mc i przysiad. Wykrokow nie byl od 3-4 miesiecy. Z progresem w nogach nie bedzie problemu w tej masie, bo mialem kontuzje i teraz rosna dosyc ladnie z tygodnia na tydzien widac ze cos tam sie rodzi :) tylko zaniepokoilo mnie to ze rzekomo tylow ud nie robie. Zmieniony przez - Disciple w dniu 2017-01-16 15:12:33

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 685 Data: 1/16/2017 2:54:10 PM Liczba szacunów: 0
  • potrzebuje Waszej pomocy :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    ANKIETA 1. Czy stosowałeś suplementację kreatyny? -TAK 2. Zaznacz jakie efekty zaobserwowałeś/aś: -A,B ORAZ C a) przyrost masy mięśniowej b) więcej siły, energii c) lepiej "napompowane mięśnie" inne: CO 30 MINUT DO KIBLA 3. Czy zaobserwowałeś/aś jakieś działania uboczne? - zwiększenia masy ciała (wiecej kg) - wysypki lub inne tego typu NIE -nudności NIE -większa wrażliwość mięśni na uszkodzenia ŻE CO??? INNE: BRAK

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1695 Data: 4/30/2006 7:08:25 PM Liczba szacunów: 0
  • No i dupa zimna, ledwo co zacząłem pisać dziennik regularnie a już chory jestem :( Do bani się czuje, temperatury nie mierzylem bo termometr pożyczony ale była z rana napewno jakieś 37,8, kaszel mam gardło mnie nie boli jak przełykam. dobra jedziemy Sniadanie 9.00 jajecznica z 4 jajek+mussli Między 11 a 13 podjadałem 3 bułki grahamki z szynką Obiad 16 Zupa marchwiowa od 16 do 20 teraz 3 pączki, 1 bułka z szynką Ogółem dieta dzisiaj leży ale nie potrafiłem jej jakoś trzymać podczas rozbicia chorobowego.. Jutro napewno będę trzymał.. Cholinex i rozpuszczalne w wodzie Calcium C+ (267mg Wapń, 60mg Witaminy C, 5 łyżek miodu i pół cytryny zmiksowane + 400ml wody do popijania Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2033 Data: 3/3/2011 7:49:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Kwas l-askorbinowy, jak to w końcu jest?

    Post
    Odżywki i suplementy

    witaj, byla przez pewien krotki okres czasu moda na to, aby objadac sie witamina C, stad w suplemenatch diety pojawily sie opakowania po pol ilo i wieksze, bo stosowano dawki nawet rzedu 20g na dobe... jednak okazuje sie, ze standardowa dwaka 2x dziennie po 500mg w zupelnosci juz wystarczy:) ja wrzucam 1g rano i 1g na wieczor, czasami w ogole jak mi sie zapomni%) co do odpornosci i wplywu witamin na ten aspekt, tutaj witamina d3 sprawdza sie duzo lepiej pod tym katem niz solo witamina c, wiec warto trzymac odpowiendi jej poziom

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1357 Data: 9/18/2019 8:34:25 AM Liczba szacunów: 1
  • Kochana TVP

    Post
    Piłka Nożna

    Po prostu w TVP są jacyś j.e.b.n.i.ę.c.i ludzie, jak można utrudniac na siłe pokazanie meczu ? hehe...a założe się ze jakby chodziło o Legie to pewnie pokazywali by nawet trening i relacje live z szatni... do tego meczu szukuje się od miesiąca, a tu *** taki c *****. Przypuszczam ze tak to jest (oby to byla prawda) : TVP robi specialnie nerówke, zamieszanie, a nagle za pięc 16.00 da komunikat ze jednak mecz bedzie, i nagle prawie wszyscy powiedzą..ohh jaka ta TVP kochana , fajna tv...blablabla Już nie wspomne o tym ze robią z SLD projekt jak tu sciągać abonament od ludzi, nie dość ze walą komercyjne reklamy to jeszcze 'trzeba' płacic. Czy Polsat, TVN bierze kase ? Oni utrzymują się z reklam i dają rade. Sory ze zjechałem z tematu ale musiałem wyrzucić to co mnie gryzie od lat.

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 5529 Data: 7/27/2004 1:07:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Rok cwiczen i nic :/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wtorek Plecy + Bicepsy P L E C Y Plecy na atlasie waskim uchwytem 4 serie 14,12,10,10 (progresja) Wioslowanie sztanga w opadzie 3 serie po 10 Podciaganie na drazku szeroki uchwyt 3 serie po 10 B I C E B S Sztanga na stojaco 4 serie 12,10,8,8 (progresja) chwytem mlotkowym stojac 3 serie po 8 mozesz jeszcze dozucic modlitewnik 3 serie po 8 na koniec w miare mozliwosci! Wtorek byl by z glowy i sroda wolne.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3113 Data: 5/15/2005 7:51:56 PM Liczba szacunów: 0
  • A6W a trening na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    stosuj diete +/- 1-1,5 tluszczy na 1 kg masy ciala , 2 g bialka na 1 kg m c , 4-5 g wegli na 1 k m c oczywiscie to nie beda nigdy dokladne wartosci.. rob tak jak mowie , lekkie aeroby tylko po treningu i sie pokaze kratka i tluszcz bedzie lecial z calego ciala, a miesnie wywali

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2144 Data: 5/27/2010 6:22:47 PM Liczba szacunów: 0
  • CYKLICZNOŚĆ EDYCJA II - LINKI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki Michail za przypomnienie tych watkow. Przejrzalam je ponownie, ale nigdzie nie znalazlam (zwlaszcza interesuje mnie grupa C) treningów dla Cyklu II i III, a zwlaszcza tu mam watpliwosci. Cwicze 4 m-c na silowni. Obecnie twoj trening wstep do rzezby wlasciwej 4 x w tyg. Zostal mi jeszcze tydzien i potem pewnie ze 2 tyg regeneracji. No a pozniej myslalam o twoim treningu na gestosc. Ake info o prawidlowej diecie i suplach by sie przydalo. Poniewaz powaznie podchodze do treningow (cwicze codziennie przed praca w godz 7.00 - 8.30 od pon do pt) i bardzo mnie kulturystyka zafascynowala, potrzebuje fachowej porady odnosnie calorocznego planu treningowego. Czy to prawda, ze w ciagu rok powinno sie zrobic 3 miesieczna przerwe?? W tym temacie niestety nie wiem za wiele... Michail.. help... Zmieniony przez - nuneska w dniu 2005-07-22 16:59:41

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5301 Data: 7/22/2005 4:53:56 PM Liczba szacunów: 0
  • ZMA apteczne + special two ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    dobra zatem moj zestawik dzienny:) 4 x rutokal C (3in1) rutyna+wapn+witamina c 3 x aspargin 2 x vitrum (od a do z) 2 x ehinacea (dziala swietnie) no i glukozamina na stawy x 2 od 2 latek nie zlapala mnie zadna grypka i czuje sie naprawde dobrze obecna waga 106 kg

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1462 Data: 11/22/2005 4:45:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam Piękne Panie :) Mam małe pytanko. Jestem nowa na forum,nie prowadzę jeszcze dziennika. Czy to wyklucza mnie z uczestnictwa? Przeglądam forum w poszukiwaniu wiedzy i pomocy. Pomyślałam, że to właśnie jest szansa dla mnie, by w końcu poczuć się szczęśliwa we własnym "cielsku" :) I jeśli mogłabym zadać jeszcze raz pytanie poprzedniczki, co z osobami, które nie zawsze mają dostęp do siłowni? No niestety udział w Transformacji Małolaty jest dla osób, które spełniają warunki: Warunki uczestnictwa w zabawie: 1. Wiek 16-21 lat 2. Prowadzenie dziennika w dziale Ladies przez minimum 6 tygodni 3. Otwartość na zmiany i gotowość do ciężkich treningów oraz spożywania odpowiedniej ilości kalorii i węglowodanów zadanej przez wasze kochane trenerki :-D Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś założyła i prowadziła swój dziennik poza tą zabawą, ale to już nie pytaj i nie pisz w tym wątku, żeby nie spamować. Zmieniony przez - eveline w dniu 2014-03-01 09:50:38

    Odpowiedzi: 184 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2014 9:50:20 AM Liczba szacunów: 0
  • na sile BCAA, l-glutamina czy matrix??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja pije i sie czuje za***iscie. DIETETYCZNY ŚRODEK SPOŻYWCZY DLA SPORTOWCÓW I OSÓB O WZMOŻONYM WYSIŁKU FIZYCZNYM Ionto Vitamin Drink jest napojem izotonicznym wzbogaconym o substancje energetyczne, a także witaminy i minerały. Stosowany jest w celu uzupełnienia tych składników przed, w trakcie i po wysiłku fizycznym. Ubytek tych substancji, do jakiego dochodzi podczas wzmożonego wysiłku fizycznego głównie z potem, nie tylko obniża zdolność do treningu, ale może być niebezpieczny dla zdrowia. Uzupełnienie wody, witamin i elektrolitów traconych podczas wysiłku pozwala uchronić zawodnika przed zagrożeniami zdrowotnymi, a także poprawia parametry wysiłku i efekty treningu. Preparat Ionto Vitamin Drink jest zdecydowanie najlepszym i najwydajniejszym preparatem izotonicznym na rynku. Zawiera średnio 10-krotnie większe dawki niż preparaty tego typu produkowane przez inne firmy. Powoduje to, że już porcja 5g daje bardzo wysokie dawki elektrolitów. Opakowanie 500g starcza aż na 100 porcji co czyni Ionto Vitamin Drink preparatem bardzo wydajnym. PREPARAT VITALMAX IONTO VITAMIN DRINK TESTOWANO LABORATORYJNIE POD WZGLĘDEM CZYSTOŚCI SKŁADU Sposób użycia: 1 łyżeczkę od herbaty (ok. 5g proszku) rozpuścić w szklance chłodnej wody. Napój powinno się spożywać 2 razy dziennie w trakcie i bezpośrednio po treningu. Ważne jest aby pić powoli, małymi łykami. Smak: owoce tropikalne Skład: dekstroza, preparat witaminowy: witamina C, niacyna (witamina PP), witamina E, kwas pantotenowy, witamina B6, tiamina (witamina B1), ryboflawina (witamina B2), folacyna (kwas foliowy), biotyna, witamina B12, kwas cytrynowy, fruktoza, chlorek potasu, chlorek magnezu, aromat pomarańczowy, aromat cytrynowy, substancje słodzące aspartam i acesulfam K Wartość energetyczna: w 100g preparatu w 100ml gotowego napoju 1602,5 kJ / 382 kcal 19,2 kJ / 4,6 kcal Wartość odżywcza: w 100g preparatu w 100ml gotowego napoju Białko 1,5g 0,06g Węglowodany 86,3g 3,45g Tłuszcz 0,2g 0,01g Mienrały Potas 844 mg 16,88 mg Magnez 100 mg 2 mg Witaminy Witamina C 1584 mg 31,68 mg Witamina E 246 mg 4,92 mg Niacyna (Nikotinamid) 475,19 mg 9,50 mg Kwas pantotenowy 176,26 mg 3,52 mg Witamina B6 64,4 mg 1,29 mg Tiamina (witamina B1) 45,8 mg 0,92 mg Ryboflawina (witamina B2) 42,5 mg 0,85 mg Folacyna (kwas foliowy) 5,31 mg 0,11 mg Biotyna 3,94 mg 0,08 mg Witamina B12 25,8 μg 0,52 μg Zmieniony przez - Gumis777 w dniu 2004-03-13 14:13:59

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2933 Data: 3/13/2004 2:12:12 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jednak lekka wycinka :D podczas treningu 70 vitargo/carbo po treningu 50 izolatu na czczo 40min cardio pozniej dodam jeszcze 30 po silowym lub 60 na czczo suple: DT po sniadaniu vit c vitaminy mineraly wit d3+k2 przed treningiem 10g kreatyny 10g bcaa 10g glutaminy po treningu 10g kreatyny 10g bcaa 10g glutaminy przed snem 500-600mg magnesu DNT na czczo 10g kreatyny 10g bcaa 10g glutaminy po sniadaniu vit c vitaminy mineraly wit d3+k2 przed snem 500-600mg magnesu /SFD/2017/3/26/fc93841444274935adcdc1c047de4783.jpg

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 669 Data: 3/26/2017 10:50:33 PM Liczba szacunów: 0