SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    C.D 11.03.2018 Redukcja dzien 68 Jak mowilem dzien malo spektakularny jedynie kolejna lekcja pozowania. Zdrowie srednio ale pospalem i odpoczalem wiec po za plytkim oddechem nie bylo tragedi. Pozowanie samo w sobie juz jakos zaczyna wygladac ale z czym mam problem to z przygotowaniem pozy, trwa to zdecydowanie za dlugo i z przejsciem z pozy do [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2018 11:40:14 PM Liczba szacunów: 3
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Nadrabiamy zaleglosci bo troche sie nazbieralo :-)) 22.03.2018 Redukcja dzien 79 Zrobilem rest day po 4 treningach z rzedu tylko standardowo bylo 60min Cardio na czczo :-)) przerwa juz byla konieczna bo wogole mocy nie mialem i srednio sie czulem. 23.03.2018 Redukcja 80 Standard 60min Cardio na czczo, szykownie zarcia i ogien na silke zrobic barki [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2018 10:10:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Dzieki @Kuba :-)) budujaca opinia jakby nie bylo nie od zoltodzioba :-)) Takie slowa naprawde motywuja. C.D 25.03.2018 Tak jak pisalem zaliczylem plecki na silce u mojego kolegi i nauczyciela pozowania. Silka to fajna mieszanka ale jednak z przewaga oldschooloweg sprzetu. Przed treningiem corka zrobila mi mix z zabawek All nutrition i byla moc. [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2018 6:05:42 PM Liczba szacunów: 1
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Kamil powiem Ci tylko sie nie gniewaj! Na tych fotkach ktore robisz selfi wyglądasz zawsze spoko, widać progres, mięśnie i super sylwetkę. Jednak myślałem że qrde czegoś mi brakuje w Twojej sylwetce ale zmieniłem zdanie o 180 stopni widząc Twoje zdjęcie które zrobił Ci ktoś (biceps przodem). Całkowicie inaczej niż na selfi. Mogę teraz śmiało [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2018 3:32:31 AM Liczba szacunów: 1
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Także trzymam kciuki ! C;

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/28/2018 3:30:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Jestem i mam sie nawet dobrze :-)) Po basenie jednak nie pojechalem na silke bo zasnalem %-) ale dodatkowy dzien regeneracji przydal sie jak nic :-)) 23.07.18 masa dzien 83 Wstalem po 8 Wypsany i porzadnie wypoczety. Woda dobrze zeszla, brzuch sie zrobil dobrze plaski po tych 2 dniach na nizszych kcal. Zjadlem sniadanie, poszykowalem zarcie i [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2018 5:17:58 PM Liczba szacunów: 2
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Ja teraz na czystej misce w porownaniu do lat ubieglych gdzie sporo podjadalem odczuwam glod dosc ostro :-)) Naszczescie w skali tygodnia jak idzie wg. Planu wypada tylko jeden DNT :-D @goergu do mnie tak wlasnie mowily i je zjadlem %-) @Mati, ziemniaki na focie maja 330/350gr sztuka. Nakluwam solidnie widelcem, sole sola ziolowa, daje naprawde [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/10/2018 12:17:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Panowie moge polecic z czystym sumieniem Tefal opti grill +. Teraz juz nawet o polowe tanszy. Dostalem rok temu od zonki na urodziny co mi bardzo pomoglo w przygotowaniach :-)) pasuje 600-700gr miesa na raz, ma rozne programy i tysiace mozliwosci. Jedynie steki wolowe polecam obrocic zeby sie dobrze dopiekly z dwoch stron :-)) Do stekow przydal by [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2019 4:05:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Jak robiłeś te pieczone ziemniaki? Micha jak zwykle mega :D Mega prosto, umyte ziemniaki natarlem paroma kroplami oliwy, posypalem sola morska i pieprzem. Zawiniete w folie wrzucilem do nagrzanego na 220°C piekarnika na 45min. Im wiekszy Ziemniak tym dluzej. Pieke na gora/dol :-) Co do Formy to dzieki sliczne wiadomo nie jest to BF moze jak by [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/25/2019 8:09:26 PM Liczba szacunów: 1
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    C. D /SFD/2019/7/20/4be74671bdd14ea89811609b7182ef54.jpg /SFD/2019/7/20/c3fec8a136364a6da3f16d804fb38aaa.jpg /SFD/2019/7/20/0409af1b8c51431f84f041bb927a1cc3.jpg /SFD/2019/7/20/9e44987d95df48b9b3b4bddc3cdee04a.jpg /SFD/2019/7/20/ec6f13bb68ee4f2c848c6cd55ba1390f.jpg

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2019 11:20:30 AM Liczba szacunów: 1
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    C. D2 /SFD/2019/7/20/275c08ac2a1b419eb7e09171eb074793.jpg /SFD/2019/7/20/95dcc0cfa52a4a8581ee1cc6dc7643dd.jpg /SFD/2019/7/20/6b89654c59a549d9ba39cb37a44ee54e.jpg

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2019 11:26:06 AM Liczba szacunów: 1
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    20.07.2019 14 Weeks out C. D Nogi Byl 2 drugi trening nog w tym tygodniu, mialbyc pull ale ziomek chcial. Ze mna machnac kopyta to zamienilem mimo ze srogi zakwas byl. 1. Siad klasyczny x 3 10 - 6 2. Wyciskanie na suwnicy x 4 15 - 12 3. Wyprosty z podwojnym dropem x 3 12 do 15, 10 do 12, 8 do 10. 4. Wypychania na suwnicy nogi na skraju platformy x [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2019 7:17:12 PM Liczba szacunów: 2
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    29.07.2019 13 weeks Out Pobudka o 3:30, Cardio 30min, 10gr gluty i 5gr Colon C i do roboty. W robocie pancake z kawka, potem 2 x 60gr ryzu, 250gr kury i 2 jaja + ogorek. Po pracy godzinna drzemka i ogien na silke. Legs 1. Siad klasyczny x 3 8 - 4 2. Wyprosty x 4 20 - 10 ost seria z podwojnym dropem 3. Ss wypychan na suwnicy stopy wasko + normalnie [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2019 4:26:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    05.08.2019 12 Weeks out Wstalem po 15. Spalo sie calkiem ok ale 2 x kurier dzwonil do drzwi z paczkami dla sasiadow i mnie obudzil. Po wstaniu ta sama procedura czyli 30min cardio, 10gr Glutaminy + 5gr Colon C i wjechal pierwszy posilek czyli omlecik :-)) Pote.. Szykowanie michy na reszte dnia i powoli trzeba bylo sie zbierac na silke. Quads 1. [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2019 1:10:55 AM Liczba szacunów: 1
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Na prawdę fajnie to już wyglada :) Wielkie Dzieki Mati, tym razem bedzie lepiej jak w 2018. Taki mamy cel wiec cisniemy a tak jak mowilem calkiem inna forma przygotowan, jest lzej i efemtywniej ale tak to jest jak Bf po masie 5% nizszy a waga prawie 6kg wiecej. Solidnie pdzepracowany caly rok bo nie mialem ochoty popelniac tych samych bledow :-)) [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2019 4:48:53 AM Liczba szacunów: 1
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Będzie ciekawie jak zejdziesz poniżej 80 cm w pasie a utrzymasz gabaryt !!! Taki jest plan :-)) i jak narazie idzie to w odpowiednim kierunku :-)) @Robert, tak powoli cos tam suszy :-) Czasu sporo a jeszcze pare asow w rekawie mamy :-)) 11.09.2019 7 Weeks out Rano 40min Cardio na czczo i standardowo gluta, bcaa, colon c. W pracy sniadanie i kawka. [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/12/2019 5:15:26 AM Liczba szacunów: 3
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    28.10.2019 Peak Week dzien I Obudzilem sie chwile po 5 wiec wstalem umylem sie i pojechalem po kure do Frankfurtu. Kupilem 22kg cyca. W drodze powrotnej zajechalem wlasnie do sklepu po Pange, warzywa, i pare drobiazgow. Czekajac az otworza bo bylem o 6:40 zrobilem wam wlasnie te rozpiske %-) Na 8:30 do lekarza wyzebrac chorobowe do konca tygodnia [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2019 6:58:08 AM Liczba szacunów: 2
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    C.D 28.10.2019 Nie dalem rady jakos machnac drzemki bo nie potrafilem zasnac wiec wciagnalem przedtreningowy i pojechalem na silke. Ciezko sie cwiczylo po 50gr ww ale poszlo calkiem niezle i nawet jakas pompka byla :-)) Po treningu drzemka, potem musialem zawiesc mloda na spotkanie z Bierzmowania. I tak jakos zlecialo potem na kanapie. [...]

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/29/2019 10:46:46 PM Liczba szacunów: 1
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    C. D /SFD/2019/11/4/88bee73db7804da3910b693bddb9d3f1.jpg /SFD/2019/11/4/09d86166e80241949f43ddae26ace9a8.jpg

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/4/2019 5:01:27 PM Liczba szacunów: 2
  • Gugcio - Offseason: przygotowania na sezon 2022

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    C.D /SFD/2019/11/19/904e78e2f29a43c5a60ed31b16f9453b.jpg /SFD/2019/11/19/4e3f7341fc464cd8a306193d7b870249.jpg /SFD/2019/11/19/7d150fabdb034286be9567290884f6f0.jpg /SFD/2019/11/19/649867819b904e6cb36754de8f763df3.jpg /SFD/2019/11/19/4393158d58504bb3b90d8a7d6d6144c9.jpg

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2019 7:44:00 PM Liczba szacunów: 4