SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Hokej - MŚ 2007

    Post
    Inne dyscypliny

    Grupa A (02.05) Włochy - Łotwa 4:3 d. (0:1, 1:0, 2:2, 1:0) Szwecja - Szwajcaria 6:0 (0:0, 5:0, 1:0) Grupa B (01.05) Białoruś - Austria 5:2 (2:1, 2:1, 1:0) Czechy - USA 4:3 (1:0, 1:1, 2:2) Grupa C (02.05) Niemcy - Norwegia 5:3 (2:0, 3:3, 0:0) Kanada - Słowacja 5:4 (1:1, 3:2, 1:1) Grupa D (01.05) Dania - Ukraina 4:3 (3:2, 1:0, 0:1) Rosja - Finlandia 5:4 (2:1, 2:0, 1:3) Na koniec rywalizacji w pierwszej fazie obejrzeliśmy kilka bardzo ciekawych spotkań. Zwłaszcza mecz Rosja-Finlandia stał na barzdo wysokim poziomie. Oby tak dalej. Zmieniony przez - Black Pete w dniu 2007-05-03 13:07:54

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3070 Data: 5/3/2007 1:07:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Nom panowie...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Napisz coś o sobie więcej.Pierwsze co widze to ta sama ilość serii na klatę i biceps.Uważasz ,że to dobrze .Czy te grupy są tej samej wielkości? Pomyśl ,przeczytaj A.Ć. potem pomożemy. POZDRAWIAM!!!

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2075 Data: 3/19/2003 3:54:23 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    "ABS trenuje ponieważ chciałbym zwiększyć mięśnie brzucha" nie tedy droga one bardzo dobrze sa angażowane w ćwiczeniachh wielostawowych , a pomóc w ich budowie moga ćwiczenia ale z dodatkowym obciazeniem, (coś na proste, coś na skos) "Biegam na czczo by wypalać reszte tłuszczy " BZDURA poziom tkanki tłuszczowej zależy od składu ciała a skałd ciała od odzywiania. "BD-brak danych nie podonisiłem juz dawno maksymalnych cięzarów ale moge napisac te ktorymi ćwicze " ale nikomu nie chodzi o maxy tylko o obciazenie na jakim pracujesz. 1.żaden zestaw C ci nie jest potrzebny po co??? facet ogarnij sie żeby w wyciskaniu brać mniej niż w martwym i przysiadzie

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 728 Data: 10/5/2011 9:35:54 PM Liczba szacunów: 0
  • OK, polece tak. Tylko w jakim czasie wbi te hcg , ile strzałów, potem clomid ale jak długo ? Rozpisz mi bardzo Cie proszę, nie chce już niczego spier..ć Zmieniony przez - szosiu w dniu 2015-02-27 12:44:30

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2283 Data: 2/27/2015 12:43:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Nietypowy trening- porady.

    Post
    Trening w domu

    Każdy ma swoje zdanie. A jakie były Twoje efekty (ilościowe, dla B i C na przykład, i wymiarowe)? Trzymałeś dietę ? ludzie opisani na końcu książki Cóż, w przypadku Oliviera to dłuuugie lata treningu, w przypadku rysownika weź pod uwagę, że choć ćwiczył stosunkowo krótko to pod okiem samego miszcza i miał już, dzięki sw, solidną zaprawę wytrzymałościową, a w metodzie to właśnie z dużą liczbą powtórzeń wiążą się efekty. Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-05-14 18:01:46

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1098 Data: 5/14/2011 6:01:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Nietypowy trening- porady.

    Post
    Trening w domu

    Napisałem że to fbw w sensie że ćwiczę całe ciało 3 razy w tyg. Na siłowni jak robiłem fbw to zaczynałem od tej partii, którą chcę poprawić, która kuleje i miałem 2 plany. Tutaj ten trening jest coś w tym stylu. Podciąganie to priorytet owszem, ale trening A daje mocno w kość bo tutaj wszystko wolno i poprawnie B jest łatwiejszy bo mogę sobie pomóc w podciąganiu zarzutem i ukierunkowany jest już pod muscle up, a Trening C to jak widać trening nastawiony na jakieś dziwne specyfiki.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1098 Data: 5/15/2011 10:04:30 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    tzn nie dopisalem trening A jest np w poniedzialek, B-sroda, C-piatek :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 646 Data: 4/5/2009 1:55:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Postanowiłem jednak zacząć II poziom. Niestety trochę go zmodyfikowałem pod siebie wprowadzajac sporo zamieszania, mianowicie : B: 6x5 A3:6x5 z tym, że nie robie o krzesła tylko zwyczajne pompki z rozstawem dłoni( 40 cm ) A2: 6x5 C: 4+4+4+3+2+1+1 - Postanowiłem robić zwykłe podciąganie ze zwisu , z prostych rąk E: 5,5,5,5,5,5 - Tutaj też troche przesadzałem z opuszczaniem na początku. ( robie wariant 2 ćwiczenia stojąc w framudze. F: 5+7+8+9+10 - Po pierwszym rauważyłem że się nawet nie męcze to się trochę wkręciłem :) G: 6x13 H: 6x5 K2: 3x13 Trening przebiegł lajtowo i nie wiem czy wracać do wersji podstawowej, czy zostać przy swojej.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 920 Data: 9/29/2011 9:47:15 AM Liczba szacunów: 0
  • "Trening przebiegł lajtowo i nie wiem czy wracać do wersji podstawowej, czy zostać przy swojej." Ja bym radził nie odbiegać od programu. Jest on przemyślany i powinno się postępować zgodnie z wytycznymi. Dlaczego chcesz robić C zamiast C1? Z tymi pompkami nie masz gdzie oprzeć rąk czy jak ?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 920 Data: 9/29/2011 10:16:50 AM Liczba szacunów: 0
  • W sumie racja, znów za bardzo kombinuje, wczesniej mi to na dobre nie wyszło. trzymam się więc waszych rad. 30.09.2011 B: 5/5/5/5/6/6 A3:6x6 A2: 6x5 C: 4/4/4/3/3/2 - Niestety drązek moge tylko powiesić w jednym miejscu, w którym jest schowek wyżej, wiec nie jest to ruch pełny, w ramach rekompensaty postanowiłem sie troszke niżej opuszczać. E: 5/5/5/5 - tutaj troszkę odpuściłem bo kolano coś przestało działać na chwilę, zapewne musiało się nadwyrężyć od biegania i roweru. F: 6x10 G: 6x13 H: 6/6/6/6/5/5 K2: 13/10/10 Po B trochę mnie barki bolą, ale pewnie to przejdzię, przy mojej wadze to chyba zrozumiałe, że się nadwyrężają.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 920 Data: 10/1/2011 9:11:06 AM Liczba szacunów: 0
  • THE_GODFATHER (263085) oraz Brykające Stolce F.C (261991)

    Odpowiedzi: 87 Ilość wyświetleń: 10515 Data: 9/1/2006 2:01:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Aikido-kontynuacja KONIECZNA

    Post
    Sztuki Walki

    Niech któś z was mi coś powie.Przed 3 godzinami mialem napisać że budo to sztuka.A tea wam napisze ta:na co sie zapisać, żeby w razie czego na ulicy komuś tak wp*******ć że nie trafi do domu???:-d "Aiki jest siłą harmonii wszystkich istot, wszystkich rzeczy działających razem;ćwiczcie siebie nieugięcie, wy, kroczący drogą." Morihei Ueshiba

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 5904 Data: 2/6/2003 9:40:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Sklepy z suplami na śląsku

    Post
    Informator ŚLĄSKI

    nei wiecie czy na dworcowej tam w bramie w sklepie sportowym maja pas neoprenowy? i po ile? koles z silowni mial mi zalatwic na dzisiaj-dzis mowi ze dopiero na poniedzialek - a na marne nie chce tam jechac ctrl +c

    Odpowiedzi: 136 Ilość wyświetleń: 14599 Data: 6/20/2006 10:28:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Ciało niczym Mike "the Situation" Sorrentino

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    DamianB90 c*** a nie forma, zobacz sobie fotki w galerii niektórzy w rok czasu potrafią o wiele więcej zrobić niż ten goguś. A co do sylwetki to facet powinien wyglądać jak facet a nie jak pizzzzzda.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 9304 Data: 12/12/2010 6:45:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Na wstępie chciałem podziękować za pozytywne rozpatrzenie mojego zgłoszenia. INFO: Wiek: 18 Staż: +6 miesięcy Płeć: M. Wymiary: WAGA CIAŁA: 91,5kg PROCENT BODY FAT WSKAZYWANY PRZEZ WAGĘ: 18% OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 30 OBWÓD BICEPSU: 34/33 l/p OBWÓD ŁYDKI: 40 OBWÓD UDA: 62/63 l/p OBWÓD BIODER: 100,5 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 91,5 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 103 OBWÓD BARKÓW: 121 OBWÓD NADGARSTKA: 17 OBWÓD KOSTKI U NOGI: 28 Wyniki siłowe PRZYSIAD TYLNI: - 105x7, 85x16 110x5 MARTWY CIĄG: - , - , - WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: - 70x5, 75x1, 50x20 WIOSŁOWANIE SZTANGI : - 50x20,70x16,100x8 WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : - hantle: 20x8, 22,5x5, 12,5x16(regres) Dieta a)śniadanie: owsiane 150g, 5x jaja kurze całe, 2 garści rodzynek ~50g b)2 danie: mięso(pierś/schab/udziec/szynka/miruna w piątek/rzadziej podroby) 250g, 200g kaszy gryczanej, 100g ryzu bialego c) 3 danie: mięso (jw) 250g, 200g ryzu brazowego, makaron pełnoziarnisty żeby węgle się zgadzały wychodzi ponad 100g d) Twaróg półtlusty/makrela wedzona ~200g + oliwa z oliwek aby bilans tłuszczy sie zgadzal Zamienniki: ziemniaki, migdały, wiórki kokosowe B/T/W - 250/100/500 startowe, dodając, że w poprzednim cyklu masa ruszyła od ok. 550 węgla. Trening SPLIT z każdą partią 1x/tyg. wychodzi 4treningi/tydzień Dodam, że napisałem go w pół godziny, więc może być nieadekwatny. Poniedziałek Barki + biceps 1. Wyciskanie sztangi stojąc - r15 2. Podciąganie sztangi do brody - r10 3. Unoszenie hantli przed siebie nachwytem - 3x12 4. Odwrotne rozpiętki - r15 1. Modlitewnik - r15 2. Uginanie hantli z supinacją - 4x10 3. Drag curl - 2x20 Wtorek Grzbiet + brzuch 1. MC rampa 8 + 1s regresji 2. Podciąganie na drążku podchwyt 5 x max 3. Wiosło sztangielką rampa 8 + 3s regresji 4. Szrugsy ze sztangą 4x30p 1. Unoszenie nóg leżąc 2x30 Środa Free Czwartek Klatka+tric: 1. Wyciskanie hantli na ławce poziomej - rampa 10 2. Rozpiętki na skosie 30st - 3x12 3. Wyciskanie sztangą na skosie dodatnim - 30st 4x15 4. Przenoszenie hantli rampa 10 1. Wyciskanie wąsko r10 + regres 2. Kicback 3x15 3. Francuz leżąc za głowę r12+ regres x max Piątek Nogi+brzuch: 1. Przysiady techniką Platz'a r15 + regres 2. Wykroki ze sztangą 3x12 3. Syzyfki 5x10 1. MCNPN r12 2. Żuraw 4xmax 1. Wspięcia na palce stojąc ze sztangą na barkach 3x12 2. Wspięcia na palce siedząc 2xmax 1. Spięcia brzucha leżąc z nogami wyżej niż głowa pod kątem 90st - 5x12 Sobota + Niedziela FREE Zdjecia /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0badf518278c40188890104dd1614291.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/88cfbd2e8f384e37a85f631bd2451018.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d429fa2347414fa8ab1d54f3821d8201.JPG

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 11763 Data: 10/18/2013 5:34:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Jołki połki, wybacz że dopiero teraz! Dieta: Jak dla mnei zdecydowanie za duża ilość węgli, tym bardziej patrząc że jesteś już ciut podlany tak wodą jak i tłuszczykiem + zdecydowanie za mała ilość tłuszczy (poniżej 1g/kg m.c.!) do poniedziałku dobijam do 250/100/500 Rozumiem, że chcesz wrzucić 500g węgli? cóż, ciut za dużo, oscylowałbym w okolicach 2,5-3g tak białka, jak i węgli, a resztę uzupełnił tłuszczami - zobaczymy jak będziesz funkcjonował, czuł się no i oczywiście na ile poprawi się sylwetka na takim rozkładzie makrosów;-) no i staramy się pamiętać by nie łączyć tłuszczy nasyconych/trans(tych to najlepiej w ogóle unikac) z węglami prostymi:-)) trening Poniedziałek - klatka + triceps Wtorek - wolne Środa - Plecy + brzuch Czwartek - wolne Piątek - Barki + bicepsy Sobota - Nogi + brzuch Niedziela - wolne z dobrego serca - wywal klatkę z tricepsem z poniedziałku bo nie dopchasz się do maszyn - toć poniedziałek światowym dniem klaty - ja wtedy np. robie nogi;-) barki z bicepsami wrzuciłbym w czwartek by pt był wolny, a nogi miały więcej siły bo jednak i barki i bicepsy - część ćwiczeń będziesz robił stojąc - wspomagając się nogami, a chodzi nam o maksymalny bodzieć w dniu treningu nóg prawda?:-) Rozpisz jeszcze proszę preferowane/niemożliwe/nielubiane ćwiczenia/sprzęty albo ew. swój zarys treningu, byśmy mogli na nim pracować:-)

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 11763 Data: 10/21/2013 12:50:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Uprawnienia psychologa?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Mam 17 lat i uczę się w technikum. Kolego Blaskowicz ja też kiedyś mówiłem tak jak Ty, ale dopóki sam tego nie poczułem na własnej skórze jak to jest mieć takie myśli i w ogóle to też tego nie mogłem zrozumieć i też twierdziłem, że ktoś sobie to wmawia. Po części tak jest ale od tego nie da się tak o uwolnić od zaraz. Próbowałem sam i gdyby to było takie proste to bym nie męczył się z tym ponad rok bo myślałem że to przejdzie no ale jednak c***a

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1647 Data: 11/6/2009 10:56:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zaraz po przebudzeniu: 30g ON Gold Whey B-25 W-/ T-/ Śniadanie: 3 całe jajka 50g kaszy kukurydzianej Plasterek sera żółtego Banan B-30 W-79 T-21 Lunch: 120g twarogu 0% 1 łyżka masła orzechowego B-27 W-6 T-13 Obiad: 150-200g Wołowina lub kurczak 150-200g Warzywa B-42 W-7 T-11 Przed treningiem: 30g ON Gold Whey 30g Vitargo B-25 W-31 T-/ Po treningu: 30g ON Whey Gold 10g ON Casein 40g Miodu B-32 W-35 t-/ Kolacja: 150-200g wołowina lub kurczak 150-200g warzywa 50g Makaron/ryż B-53 W-39 T-5 Przed snem: 32g ON Casein B-25 W-/ T-/ Suplementacja Rano na czczo: 3 kap. MT Creakic HC Do śniadania 3g ON Fiber 3 tab. GN Anavite 1 kap. NOW D-3 5000IU (DNT)6 kap. MT Leukic HC Do obiadu: 3 tab. GN Anavite 1 pak A Omega Przed treningiem: 30 min 8 kap. MT Gakic HC 15 min FA Napalm Shot 5 min 6 kap. MT Leukic HC Po treningu: 3 kap. MT Creakic HC 1 kap. NOW C-500 Przed snem: 3g ON Fiber 1 pak A PM 1 kap. NOW D-3 5000IU (DNT)3 kap. MT Creakic HC Zmieniłem Lunch - proch na twaróg. Zastanawiam się jeszcze czy do suplementacji nie dodać HMB Liquid. Jakiej firmy polecacie? Trec vs. Hi-Tec P.S. Gdzie są te produkty z artów? Przeszukałem kilka tematów ale gotowych produktów nie znalazłem. Ale nie wiem co jest złego w wołowinie i kurczakach Zmieniony przez - TheBane w dniu 2011-09-21 13:16:31

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 719 Data: 9/21/2011 1:14:45 PM Liczba szacunów: 0
  • tak samo przed rokiem, jak i teraz jest the best!!! Sog za siłkę... Pozdro...c(:

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 9467 Data: 8/29/2009 10:06:05 PM Liczba szacunów: 0
  • stepper

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Możesz wziąć z mlekiem i cukrem ale zamiast palić tłuszcz będziesz paliła te dodatki do kawy.. po prostu - zalej 3-4łyżeczki rozpuszczalnej, dodaj słodzik i heja.. a co do działania to kofeina nasilproces utleniania tłuszczy - lipolize i daje energii, oraz: "Przyjęta doustnie kofeina prawie całkowicie się wchłania. Szczyt stężenia w osoczu występuje zwykle w 45-60 min. po przyjęciu pojedynczej dawki 250 mg, acz obserwuje się różnice międzyosobnicze. Jest bardzo mało prawdopodobne, aby stężenie kofeiny w moczu osoby pozostającej na zwykłej diecie przekroczyło stężenie dozwolone przez IOC. Kofeina wpływa na czynność prawie wszystkich układów ustroju, przy czym najpowszechniej znane jest jej działanie na ośrodkowy układ nerwowy. Jest środkiem pobudzającym, który zwiększa ożywienie, zmniejsza uczucie zmęczenia podczas ćwiczeń fizycznych i skraca czas reakcji. W dużych dawkach (ponad 15 mg/kg masy ciała) kofcina może spowodować bradykardię, wzrost ciśnienia tętniczego, nerwowość, rozdrażnienie, bezsenność i zaburzenia ze strony układu pokarmowego. W pierwszym badaniu nad kofeiną jako środkiem ergogennym stwierdzono, że przyjęta w pojedynczej dawce 5 mg/kg m.c. na 60 minut przed wysiłkiem fizycznym o 20% wydłuża czas intensywnej jazdy na rowerze (80% VO2max) bez uczucia zmęczenia. W innych badaniach laboratoryjnych i klinicznych potwierdzo no korzystny wpływ kofeiny na wyniki ćwiczeń wytrzymałościowych. Postulowano, że do poprawy wydolności fizycznej dochodzi za sprawą wzrostu stężenia wolnych kwasów tłuszczowych w krążeniu, nasilonego utleniania kwasów tłuszczowych i mniejszego wykorzystania węglowodanów podczas wysiłku fizycznego. Dowodów na działanie oszczędzające węglowodany - najbardziej widoczne na początku wysiłku - dostarczało każde badanie, w którym określano zawartość glikogenu w mięśniach po spożyciu kofeiny. Naukowcy są zdania, że kofeina ma korzystny wpływ na przemianę tłuszczową i że spożyta w dozwolonej ilości może poprawić wyniki nieprzerwanych umiarkowanie intensywnych ćwiczeń (wysiłek submaksymalny trwający ponad 15 min.). Wykazano również, że kofeina (150-250 mg) w porównaniu z placebo poprawia wyniki 5-minutowego biegu i jazdy na rowerze u umiarkowanie i dobrze wytrenowanych sportowców w warunkach bliskich lub równych VO2max. Nic ma natomiast wpływu ergogennego na maksymalne wysiłki anaerobowe (np. bieg krótkodystansowy), które trwają krócej niż 30 s, ani na wysiłki maksymalne prowadzące do wyczerpania."

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 12790 Data: 5/16/2004 12:56:08 PM Liczba szacunów: 0