SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1)Kreatyna Monohydrate !!! jaką braliście (dokładna nazwa) - Olimp Creapure Monohydrate 2)Ile dni trwał wasz cykl ? - 5 tyg 3)Stosowaliście DIETĘ czy NIE ? NIE 4)Rezultaty po monohydracie a)przyrost masy - ok 5 b)biceps - 2,5 c)wyciskanie - klatka - nie pamietam d)wyciskanie - barki - nie pamietam 5)Podczas cyklu ile ćwiczyliście daną partię [...]

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2006 6:24:21 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1)Kreatyna Monohydrate !!! jaką braliście (dokładna nazwa) Olimp 1000 500g byl to moj 4cykl na kreatynie 2)Ile dni trwał wasz cykl ? nie wiem dakladnie bralem 5g w NT i 10 w T az mi sie puszka skonczyla [/b 3)Stosowaliście DIETĘ NIE STOSOWALEM 4)Rezultaty po monohydracie a)przyrost masy chyba bedzie z 2kg nie zwracam na to nigdy uwagi tak z [...]

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2006 4:57:04 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1. Vitalmax 500g, Olimp tauryna 100tab, 2. 46 dni 3. NIE 4. Zadowalające a) 4kg 54kg na 58kg b) 3 cm i zostało nic nie spadło c) 10kg 67kg na 77kg d) ------ 5. Pon- Klata Triceps Sro- Plecy Bikol Pia- Barki Kaptury Przedramie 6. Własnego pomysłu

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2006 5:08:20 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1)Kreatyna Monohydrate !!! trec micro 200mesh 2)Ile dni trwał wasz cykl ? -az sie skończyla 3)Stosowaliście DIETĘ czy NIE ?-stosowaliscie : B:2,2g W:6g T:1g ->3800 kcal 4)Rezultaty po monohydracie a)przyrost masy -7kg b)biceps -nie mierzylem po c)wyciskanie - klatka 87->102 kg d)wyciskanie - barki - nie wyciskam, ale na serie duzy skok [...]

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2006 6:55:49 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Pi razy drzwi go pamietam,ale napisze... 1.olimp 2.ok.6tyg 3.nie 4. a)ok.5kg b)nie pamietam c)nie pamietam d)nie pamietam 5.a 6.nie

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/23/2006 3:31:56 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1)Kreatyna Monohydrate !!! Vitalmax 250mesh 300g 2)Ile dni trwał wasz cykl ? Jak narazie jade piaty dzien ;p 3)Stosowaliście DIETĘ czy NIE ? Jakas tam jest. 4)Rezultaty po monohydracie a)przyrost masy Albo waga zle wazy albo juz 1kg jest ;] b)biceps Narazie nic. c)wyciskanie - klatka 2kg wiecej ^^ d)wyciskanie - barki Nie wiem. 5)Podczas cyklu [...]

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/21/2007 4:50:51 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1)Vitalmax Kratyna Monohydrate 2)45 3)Nie za specjalnie:P 4)Jak najbardziej:) a)3kg b)z 37 na 38,5 c)około 10 kg na sile d)Nie mam pojecia:p 5) a)raz w tygodniu b)Nie

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2007 11:41:09 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1)Ultimate Kre-alkalyn 2)ok 6 tyg 3)dieta jako taka 4)Rezultaty po monohydracie a)przyrost masy : ok 10 (w tym troche tluszczu :P) b)biceps : ok + 1,5 cm c)wyciskanie - klatka: nie pamietam :/ d)wyciskanie - barki: nie pamietam:/ 5)Podczas cyklu ile ćwiczyliście daną partię ? a)raz w tygodniu 6)NIE

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2007 7:46:52 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Moj pierwszy cykl na kretce + bialko ostrowia 4 kg + dieta ogolnikowa ;) (zarłem jak swinia) w dodatku troszke brzuszka przyszlo no ale cos za cos ;) 1)Vitalmax monohydrate mikro 250 mesh 2)8 tygodni 3)Powiedzmy ze tak 4)Rezultaty po monohydracie a)9 b)4 c)15 kg d)10 5)Podczas cyklu ile ćwiczyliście daną partię ? a)raz w tygodniu 6)Nie

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2007 6:24:59 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1.monohydrat z vitalmaxa 2.42 3. taka sobie była 4.a) nie wiem b) 3 cm c) ok 10 kg d)nie wiem 5. a 6. trening masowy

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2007 1:25:04 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1. 600 g vitalmaxa 200 mesh 2. 6 tygodni 3. taka sobie 4.a - ok 4 kg b - 1cm c - ok 15 kg 5. każda partia raz w tygodni 6. zwykły 4 dniowe tak mniejwiecej ... :)

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2007 8:00:04 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1)Kreatyna Monohydrate !!! jaką braliście (dokładna nazwa) 2)Ile dni trwał wasz cykl ? 3)Stosowaliście DIETĘ czy NIE ? 4)Rezultaty po monohydracie a)przyrost masy 5kg b)biceps 3,5cm c)wyciskanie - klatka 15kg. d)wyciskanie - barki 4,5kg 5)Podczas cyklu ćwiczyłem barki,klatke,plecy nogi,brzuch,bicepsy,kośc przedramienia 3 razy w tygodniu 6 Nie

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2007 8:33:13 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1)Kreatyna Monohydrate !!! jaką braliście (dokładna nazwa] CREATINE Micronized 200 mesh trec 2)Ile dni trwał wasz cykl ? 30dni 3)Stosowaliście DIETĘ czy NIE ? tak 4)Rezultaty po monohydracie a)przyrost masy 5kg b)biceps 3,5cm c)wyciskanie - klatka 15kg d)wyciskanie - barki 4,5kg 5)Podczas cyklu ile ćwiczyliście daną partię ? [...]

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2007 8:46:05 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1)Kreatyna Monohydrate !!! jaką braliście {dokładna nazwa} CREATINE Micronized 200 mesh z treca 2)Ile dni trwał wasz cykl ? trwał 30 dni 3)Stosowaliście DIETĘ czy NIE ? tak 4)Rezultaty po monohydracie a)przyrost masy 4kg. b)biceps 4cm. c)wyciskanie - klatka 15kg. d)wyciskanie - barki 5,5kg. 5)Podczas cyklu ile ćwiczyliście daną partię ? [...]

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2007 9:26:07 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1)QSE dual stage creatine 2)15 3)tak 4)Rezultaty po monohydracie a)przyrost masy 3kg b)biceps ponad 1cm c) nie wiem d) nie wiem 5)Podczas cyklu ile ćwiczyliście daną partię ? a)raz w tygodniu 6)nie

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2007 10:20:19 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1)olimp MC. 2)ok 4 tyg. (nadal trwa) 3)tylko w dni treningowe i ogolnie dobrze zjeść 4)Rezultaty po monohydracie a)z 81,25kg na 82kg b)z 33cm na 34,5 c)ok. 5 d)Nie wiem 5)Podczas cyklu ile ćwiczyliście daną partię ? b)1 raz w tygodniu 6)Trening różnie bo 1 tydzien w silce profesjonalnej 2 w garażu a teraz 3 na hantelkach :[ (Tendencja [...]

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2007 7:52:16 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1. Kreatyna Vitalmaxa 2. 35dni 3. NIE 4. a)2-3kg b)2cm c)4-5kg d)nie probowalem 5. Raz w tygodniu 6. Na mase

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2007 2:33:15 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1) Trec Nutrition Creatine ViP Series 200 mesh + Taurine 2) 35 3) nie 4) a) ~~5kg b) ~~2cm c) ~~5kg d) Nie wiem 5) a) raz w tygodniu 6) nie

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2007 1:04:20 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1)Vitalmax Creatin Monohydrate 250 mesh 2)Ok. 50 dni 3)Posiłki przemyślane oprócz obiadów (co dostałem to jadlem)więc dieta to raczej nie jest hehe 4)Rezultaty po monohydracie a)4,5 kg b)1,5 cm c)nie pamietam dokładnie ale na bank ponad 5 kg d)nie wiem 5)Podczas cyklu ile ćwiczyliście daną partię ? a)raz w tygodniu 6)Nie

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/23/2007 2:52:35 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • MONOHYDRAT REZULTATY (wasze wyniki)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1) Creapure FitMax Kreatyna 600g 2) 2) około 50 dni 3) Tak 4) a-+7kg b-+2cm c-+12kg d-+10kg 5) raz w tygodniu każdą partie, łączyłem tylko biceps z tricepsem 6) każdy trening jest specjalny :)

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/31/2007 9:24:33 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)